Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Telfordia schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:29:
Even een andere vraag op het gebied van Whatsapp. Mijn vriendin is overgestapt van een windows 7.8 lumia naar de Lumia 530. Ze heeft Whatsapp geinstalleerd op haar nieuwe toestel, maar deze vraag niet om chatgeschiedenis terug te zetten. Moet je soms eerst Whatsapp vaa het oude toestel verwijderen voordat dit gebeurd? Kan dit nu nog of wordt de backup overschreven door de backup die op het nieuwe toestel nu gemaakt wordt.
Als beide telefoons een SD-kaart hebben dan is het gewoon een kwestie van de SD-kaart overzetten. Als één van beiden geen SD-kaart heeft dan kan het bij mijn weten niet...

[ Voor 61% gewijzigd door NNF op 07-11-2014 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
Telfordia schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:29:
Even een andere vraag op het gebied van Whatsapp. Mijn vriendin is overgestapt van een windows 7.8 lumia naar de Lumia 530. Ze heeft Whatsapp geinstalleerd op haar nieuwe toestel, maar deze vraag niet om chatgeschiedenis terug te zetten. Moet je soms eerst Whatsapp vaa het oude toestel verwijderen voordat dit gebeurd? Kan dit nu nog of wordt de backup overschreven door de backup die op het nieuwe toestel nu gemaakt wordt.
Kan het niet met de backup optie? Had gehoopt dat ze die optie nu beterd hebben, vroeger werkte het alleen met hetzelfde toestel (mits je sd kaart hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-10 08:24
In het oude toestel zit idd geen sd. In de nieuwe wel. Dat is wel heel jammer zeg, als dat niet kan.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
Misschien via een filebrowser app de documenten inpakken en mailen naar je zelf? Geen idee of het kan. Is maar een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:57

Grvy

Bot

WTF! opent net whatsapp niet meer.. gewoon totaal niet meer.. ik kon erop klikken maar er gebeurde niks..

dus ik opnieuw installeren is ALLES weg.. al mn foto's data etc..

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-10 23:45

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Je foto's worden toch gewoon opgeslagen buiten de isolated storage van de app? Tenminste als je dat ingesteld hebt..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Grvy schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 00:43:
WTF! opent net whatsapp niet meer.. gewoon totaal niet meer.. ik kon erop klikken maar er gebeurde niks..

dus ik opnieuw installeren is ALLES weg.. al mn foto's data etc..
Heb ik een tijdje terug ook een paar keer gehad.
Even telefoon opnieuw opstarten en hij doet het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazos
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 31-12-2021 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Brazos schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:37:
De push berichten werken nog steeds voor geen meter met whatsapp, maar dat is al zo sinds het begin bij mij.

Het scherm licht op, het bericht/notificatie komt bovenin het vergrendelscherm te staan, maar als ik er op klik gebeurt er niets. Na 10-15x erop drukken opent hij eindelijk Whatsapp.
Das ook een beetje de bedoeling van een vergrendelscherm lijkt me.
Gewoon een keer op drukken en dan je telefoon ontgrendelen. WA opent dan automatisch.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazos
  • Niet online
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Laatst online: 21:57

Grvy

Bot

Tropicc schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:23:
[...]

Heb ik een tijdje terug ook een paar keer gehad.
Even telefoon opnieuw opstarten en hij doet het weer.
dat had ik gedaan twee keer..

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:22
Brazos schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 14:09:
[...]
Als ik op telefoon ontgrendelen druk gaat het scherm weer uit uiteraard. Dus ik moet of het vergrendelscherm omhoog schuiven, en zelf naar whatsapp gaan, of 10x drukken op de notificatie en dan opent hij meteen het whatsapp gesprek.
Misschien heb je hetzelfde probleem als ik. Mijn touchdriver duurt even om te laden lijkt het. De eerste 2-3 seconde reageert die soms totaal niet op mijn input. Dit is met een Lumia 920 btw, een hard reset zal het waarschijnlijk wel verhelpen, maar heb ik niet zoveel zin in eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazos
  • Niet online
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Oh nee inderdaad, mijn scherm geeft wel beeld, maar in die tijd reageert die totaal niet op touchinput. Andere input overigens wel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik dacht eerst dat het een Lumia 520 probleempje was, maar lees net dat andere bezitters er geen last van hebben.

Mijjn schoonmoeder heeft een Lumia 520, maar als ik haar in whatsapp "www.goole.nl" zend, is het geen klikbare link voor haar... Er verschijnt onder geen enkele link een streepje, het blijft plain text.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Laatst online: 24-05 09:42
dfrenner schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:46:
Mijjn schoonmoeder heeft een Lumia 520, maar als ik haar in whatsapp "www.goole.nl" zend, is het geen klikbare link voor haar... Er verschijnt onder geen enkele link een streepje, het blijft plain text.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
http:// er voor zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Nope werkt niet...
Maar op mijn 925 en 930 werkt het wel gewoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Heeft ze wellicht nog een update klaarstaan in de store voor whatsapp? Even checken in de store op app updates. Ik krijg ze ook niet allemaal automatisch gepushed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
nee, geen updates...

Kan het een instelling zijn, waarvan ik het bestaan niet ken?

[ Voor 61% gewijzigd door BlakHawk op 14-11-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
'Vroeger' waren links alleen klikbaar als beide partijen elkaar in hun contactenlijst hadden staan, als telefooncontact dus. Wellicht is dat nu nog zo en heeft je schoonmoeder jouw telefoonnummer niet opgeslagen als telefooncontact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
thanks, even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
zacht schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:34:
'Vroeger' waren links alleen klikbaar als beide partijen elkaar in hun contactenlijst hadden staan, als telefooncontact dus. Wellicht is dat nu nog zo en heeft je schoonmoeder jouw telefoonnummer niet opgeslagen als telefooncontact?
Ik heb het getest en dat werkt nog steeds zo!
Zal het eens bij mijn schoonmoeder gaan testen!

1000 maal dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Wel een prettige feature trouwens, zodat je niet per ongeluk op een link van een spammer kunt klikken.
Ik zou trouwens meteen even navragen of ze jou wel ziet zitten als schoonzoon :p, mijn schoonmoeder heeft me wel in haar contacten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
zacht schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:31:
Wel een prettige feature trouwens, zodat je niet per ongeluk op een link van een spammer kunt klikken.
Ik zou trouwens meteen even navragen of ze jou wel ziet zitten als schoonzoon :p, mijn schoonmoeder heeft me wel in haar contacten staan.
Hahaha, er stonden wel meer niet in haar contacten :)
Ze kon nooit op linkjes klikken was haar klacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Meer mensen problemen met notificaties vandaag? Komt het door nieuwe battery saver on laatste update? Sinds ik daarmee gespeeld heb in de toggles krijg ik geen notificaties meer.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Die battery saver moet zover ik weet uit staan om notificaties te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-10 11:47
Bij mij werkt het doorsturen van afbeeldingen (vanuit een gesprek) niet meer. Meer mensen die dit ervaren? WP81 L630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Soms staat WA er wel tussen en soms staat ie er niet tussen inderdaad als ik een afbeelding wil delen.
Ook heb ik nu dat WA "greyed out" is en totaal niet klikbaar.
Kan het op geen enkele manier openen.

Laatst had ik dit ook al na één van de laatste patches.
Voorheen nooit problemen gehad met WA eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
zacht schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:34:
Die battery saver moet zover ik weet uit staan om notificaties te krijgen.
Nee hoor, alleen moet WA de rechten krijgen om altijd zijn ding te mogen blijven doen. Kan je in Battery Saver gewoon instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Caelorum schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:24:
[...]

Nee hoor, alleen moet WA de rechten krijgen om altijd zijn ding te mogen blijven doen. Kan je in Battery Saver gewoon instellen.
Ah, zo zit het. Bedankt voor de correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twieeker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-02 18:36
Sinds kort eigenaar van een Lumia 830 (WP 8.1) en hiervoor android gebruiker.

Op zich wel tevreden met Windows phone (behalve dat eudoraom TTLS Pap van mijn universiteit niet wordt ondersteund) maar er is een probleem.

Ik ben een redelijke intensieve whatsapper. En op mijn android gebruikte whatsapp amper stroom (in tegenstelling tot de vele Google privacy killers services).

Hier vreet het gewoon letterlijk stroom. Lees ook dat meer last van hebben. Schijnt zo te zijn sinds de 8.1 update. Laadt nu meerdere keren per dag op.

Is dit normaal? Is er een mogelijkheid te testen of mijn batterij goed is en worden dergelijke issues snel gefixt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Twieeker schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:41:

Op zich wel tevreden met Windows phone (behalve dat eudoraom TTLS Pap van mijn universiteit niet wordt ondersteund) maar er is een probleem.

Ik ben een redelijke intensieve whatsapper. En op mijn android gebruikte whatsapp amper stroom (in tegenstelling tot de vele Google privacy killers services).

Hier vreet het gewoon letterlijk stroom. Lees ook dat meer last van hebben. Schijnt zo te zijn sinds de 8.1 update. Laadt nu meerdere keren per dag op.

Is dit normaal? Is er een mogelijkheid te testen of mijn batterij goed is en worden dergelijke issues snel gefixt?
Heb je de nieuwste whatsapp update al gedaan? Na die update is het batterijverbruik bij de meesten stukken verbeterd namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:58
Niet echt voor hier in dit topic, maar toch
Twieeker schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:41:

Maar bij mij werkt dit wel gewoon (Windesheim Zwolle).
Connecten gebruikersnaam (S*******@student.windesheim.nl) en ww invoeren en klaar, certificaat melding gewoon negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Certificaat melding negeren? dan maak je het wel heel makkelijk om iemand een rogue wifi point te laten plaatsen en af te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Laatst online: 14-02 08:49
Ik ben op zoek naar een nieuwe werktelefoon en zit te denken aan een Lumia met dual-sim functie, maar weet iemand toevallig of ik hier ook Whatsapp met 2 nummers op kan draaien? (werk en prive)

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
SanderF1 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:05:
Ik ben op zoek naar een nieuwe werktelefoon en zit te denken aan een Lumia met dual-sim functie, maar weet iemand toevallig of ik hier ook Whatsapp met 2 nummers op kan draaien? (werk en prive)
Werkt maar met 1 telefoonnummer. Helaas.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17:48
Ik heb laatste tijd vaak dat als ik Whatsapp wil openen op Lumia 930 dat er tijdje hervatten... staat en dat ie dan crashed.. Hebben meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Laatst online: 02-10 21:35
Ik niet, op diezelfde lumia 930. Gewoon originele versie, geen DP. Recent telefoon een soft reset gegeven? Anders backup maken en whatsapp opnieuw installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Worden WhatsApp-gesprekken tegenwoordig naar OneDrive gebackupt? Mijn telefoon is een paar weken weggeweest ter reparatie en kwam zoals gewoonlijk helemaal leeggemaakt terug (volgens mij is het zelfs een ander toestel, IMEI is nl. anders) maar toen ik mijn backup had teruggezet en WhatsApp opstartte trof ik daar al mijn gesprekken van vóór ik de telefoon opstuurde weer aan.

Ik kan me alleen niet goed indenken dat WhatsApp zo'n handige feature al zo snel (het kan pas sinds 8.1) implementeert en zonder enige vorm van aankondiging. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bij mijn weten gebeurt dat back uppen bij whatsapp zelf. Toen Ik in korte tijd twee maal van telefoon veranderde zag ik ook een deel van de oude berichten terug.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
wcduck schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 18:52:
Bij mijn weten gebeurt dat back uppen bij whatsapp zelf. Toen Ik in korte tijd twee maal van telefoon veranderde zag ik ook een deel van de oude berichten terug.
Ja waardeloos die backup van whatsapp zelf, als je geluk hebt zie je 3 van de 10 chats terug of geen een.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
enomiss schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:11:
[...]

Ja waardeloos die backup van whatsapp zelf, als je geluk hebt zie je 3 van de 10 chats terug of geen een.
Toen ik de backup laatst gebruikte kreeg ik wel gewoon alles terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-10 22:05
Ik heb gisteren nog een backup van Whatsapp terug gezet.
Ik hoefde niet eens opnieuw in te loggen, alles werd meteen goed geinstalleerd en terug gezet. Fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-10 19:08
NNF schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 16:10:
Worden WhatsApp-gesprekken tegenwoordig naar OneDrive gebackupt? Mijn telefoon is een paar weken weggeweest ter reparatie en kwam zoals gewoonlijk helemaal leeggemaakt terug (volgens mij is het zelfs een ander toestel, IMEI is nl. anders) maar toen ik mijn backup had teruggezet en WhatsApp opstartte trof ik daar al mijn gesprekken van vóór ik de telefoon opstuurde weer aan.

Ik kan me alleen niet goed indenken dat WhatsApp zo'n handige feature al zo snel (het kan pas sinds 8.1) implementeert en zonder enige vorm van aankondiging. :?
Toevallig een toestel met SD-kaart? Kan zijn dat hier de backup op stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwindew
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-07-2024
Graag jullie hulp. Mijn schoonvader heeft sinds vandaag een Lumia 530. Nu krijgt hij geen automatische whatsapp notificaties binnen. Hij heeft een prepaid simkaartje zonder data. Dus whatsapp werkt alleen via Wifi. Whatsapp berichten komen alleen binnen als hij whatsapp opent. De battery saver heb ik al uit gezet. Jullie nog enig idee?

[ Voor 5% gewijzigd door erwindew op 08-12-2014 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whatsapp moet toestemming hebben om op de achtergrond te draaien. Anders krijg je inderdaad geen notificaties. Dus die optie moet ingeschakeld staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een update voor whatsapp nu te vinden in the store, niet bekend welke vernieuwingen er zijn..
http://www.nokiapoweruser...d-in-windows-phone-store/

Edit, voor zover ik nu kan zien ondersteuning voor whatsapp web.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2015 21:27 . Reden: Edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 21:24:
Een update voor whatsapp nu te vinden in the store, niet bekend welke vernieuwingen er zijn..
http://www.nokiapoweruser...d-in-windows-phone-store/
Ik heb wel een vermoeden ;)

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:44
Klopt idd.
werkt wel handig dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Je kunt nu ook in de chatlijst zien of je bericht gelezen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Jammer dat je nu Chrome moet gebruiken om op de desktop te kunnen whatsappen..... Is het zo moeilijk voor een bedrijf dat voor miljarden is overgenomen om gelijk alle browsers te ondersteunen??? Het is niet alsof er 1 keek op een zolderkamertje alles aan het programmeren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Werkt prima met Opera hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Dat komt omdat het dezelfde engine draait als Chrome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Je gebruikt toch geen Internet Explorer mag ik hopen? Maar ze hadden het inderdaad wel voor meerdere/alle browsers kunnen ondersteunen. Misschien komt het nog snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Tropicc schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:39:
Je gebruikt toch geen Internet Explorer mag ik hopen? Maar ze hadden het inderdaad wel voor meerdere/alle browsers kunnen ondersteunen. Misschien komt het nog snel.
Wat is daar mis mee ? Chrome brand ik mijn vingers niet aan en Firefox vind ik teveel resources gebruiken :) Dan blijft er niet zoveel meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:49
Ben ik nu scheel? Ik heb de laatste versie gedownload net maar kan nergens de whatsapp web functie vinden om die QR code te scannen. :?

Nevermind, niet in het menu, maar het menu zelf heeft de optie erbij gekregen.

[ Voor 23% gewijzigd door chaoscontrol op 21-01-2015 22:53 ]

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Webversie werkt prima.
Mijn android vriendjes kunnen nog geen gebruik maken van de webversie. haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Krasloos schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:19:
Webversie werkt prima.
Nou apart, want zowel op mijn Windows Phone (Werk) als mijn prive (Android) kan ik de web versie gebruiken. Dus misschien moeten jouw Android vriendjes hun whatsapp eens updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Vorkie schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:22:
[...]

Nou apart, want zowel op mijn Windows Phone (Werk) als mijn prive (Android) kan ik de web versie gebruiken. Dus misschien moeten jouw Android vriendjes hun whatsapp eens updaten :)
Krijgen geen update binnen via het winkeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansvDr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Bij mij werkt het niet goed... Continu melding dat er geen verbinding is... Zal mijn Wifi eerst maar eens controleren voordat ik whatsapp de schuld geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:03
Krasloos schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:19:
Webversie werkt prima.
Geen probleem hier hoor.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perenor
  • Laatst online: 01-10-2024
Iemand de nieuwe whatsapp web client al gebruikt? Erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 07:04
Perenor schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:52:
Iemand de nieuwe whatsapp web client al gebruikt? Erg handig!
Alleen vervelend dat je hiervoor chrome moet instaleren, dit gaat dus niet gebeuren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Binnenkort kun je ook met andere browsers de Whatsapp Web gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 08-10 20:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

chaoscontrol schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:52:
Nevermind, niet in het menu, maar het menu zelf heeft de optie erbij gekregen.
Ik snap niets van deze zin. Waar staat die optie nou? Ik zie 'm niet :)

.edit: wtf nu staat hij er ineens wel tussen. Maar alleen bij "chat". En ik heb de app niet eens opnieuw opgestart, ik had daarnet echt maar 3 menu items (broadcast lists, archived chats en settings) 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 22-01-2015 12:21 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
.oisyn schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:19:
[...]

Ik snap niets van deze zin. Waar staat die optie nou? Ik zie 'm niet :)

.edit: wtf nu staat hij er ineens wel tussen. Maar alleen bij "chat". En ik heb de app niet eens opnieuw opgestart, ik had daarnet echt maar 3 menu items (broadcast lists, archived chats en settings) 8)7
Its maaaaaaaagic ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zit nu die reacties op de FP te lezen, zoals ik begrijp is het gewoon een 'extender' van je WA app? Ik zit regelmatig op plekken waar mobiel bereik net onder 0 duikt, had een WA via web wel handig geweest, maar blijkbaar werkt het dus niet als je geen verbinding hebt op je mobiel?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Klopt, alles loopt via je mobiel.

Daarnet even het summum van data waste. Ik wilde een foto die op internet stond appen naar iemand. Dan moet ik dus eerst die foto downloaden naar mijn eigen PC, dan weer uploaden naar mijn telefoon (dus 2x data want van PC naar internet en van internet naar telefoon), en dan vanaf mijn telefoon uploaden naar de whatsapp servers |:(

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:20
Krasloos schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:15:
Binnenkort kun je ook met andere browsers de Whatsapp Web gebruiken.
heb je een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 21:11
Ik krijg na de (handmatige) update van gisteren niet alle notificaties van mijn whatsapp meer binnen. Alleen als ik de app open worden ze opgehaald. Er is niets veranderd aan de instellingen e.d. dus het lijkt me te wijten aan de update.

Hebben meer mensen hier last van?

edit: zojuist wel weer 1 notificatie binnen, dus heb de tekst iets aangepast naar dat ik niet alle notificaties binnenkrijg ipv geen enkele.

[ Voor 22% gewijzigd door Timoth op 22-01-2015 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
daar staat niet dat het binnenkort ook voor andere browsers beschikbaar komt.... ?
Bij FAQ staat hooguit
Je moet Google Chrome als internetbrowser gebruiken. Klik hier om voor jouw computer Google Chrome te downloaden. Andere browsers worden momenteel niet ondersteund.

[ Voor 30% gewijzigd door DeCo op 22-01-2015 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DeCo schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:26:
[...]
daar staat niet dat het binnenkort ook voor andere browsers beschikbaar komt.... ?
Bij FAQ staat hooguit
[...]
"More browsers coming soon." << dat zie jij daar niet staan?

Edit:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/whatsapp%20browser.png

[ Voor 13% gewijzigd door hardware-lover op 22-01-2015 15:44 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
hardware-lover schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:36:
[...]

met alle beste wil... nee
zelfs de zoekfunctie vindt niets
https://www.whatsapp.com/faq/search/?q=soon&p=web

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

DeCo schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:41:
[...]

met alle beste wil... nee
Omdat je wellicht Chrome gebruikt om die pagina te bekijken? :)

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 22-01-2015 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansvDr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
HansvDr schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:40:
Bij mij werkt het niet goed... Continu melding dat er geen verbinding is... Zal mijn Wifi eerst maar eens controleren voordat ik whatsapp de schuld geef.
Inmiddels de router een schop gegeven en het werkt nu wel. Best handig tijdens werktijd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DYWC
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-04 18:17
Ik helemaal blij dat er een update was voor windows phone 7.8 :)
Blijkt er geen webversie voor te zijn-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Ik vind 't maar een halfbakken oplossing. We blijven nog even bij Telegram :)

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
hardware-lover schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:36:
[...]

Edit:

[afbeelding]
ah, kijk... ja, dat wordt niet bij de FAQ vermeld.
dan is het hopen op "soon" en niet dat er een wortel voorgehouden wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Enkele dagen na de update werkt whatsapp niet meer op mijn Lumia 620. Zodra ik de app start keer je gelijk terug naar het homescreen. Je ziet de tiles verdwijnen en ze komen direct weer terug. Heeft iemand zoiets wel eens meegemaakt? Er zit geen beweging in, en omdat ik niet zie valt er ook weinig te debuggen, geen foutmeldingen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Rutje! schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 19:18:
Enkele dagen na de update werkt whatsapp niet meer op mijn Lumia 620. Zodra ik de app start keer je gelijk terug naar het homescreen. Je ziet de tiles verdwijnen en ze komen direct weer terug. Heeft iemand zoiets wel eens meegemaakt? Er zit geen beweging in, en omdat ik niet zie valt er ook weinig te debuggen, geen foutmeldingen of iets dergelijks.
Heb ik in totaal twee keer gehad. Enige wat het probleem oploste was het de-installeren en het opnieuw binnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:02
Reboot van de tel, helpt dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
badluckboy schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 19:44:
Reboot van de tel, helpt dat niet?
Bij mij heeft het niet geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
vali schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 19:39:
[...]

Heb ik in totaal twee keer gehad. Enige wat het probleem oploste was het de-installeren en het opnieuw binnen halen.
Bedankt voor de tip, dat was inderdaad de oplossing. Ik was er een beetje huiverig voor, maar alle instellingen en dergelijke werden vrij goed hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 12:09

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

DeCo schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:42:
[...]

ah, kijk... ja, dat wordt niet bij de FAQ vermeld.
dan is het hopen op "soon" en niet dat er een wortel voorgehouden wordt ;)
Het werkt ook 'gewoon' in Opera.. Denk dus alle browsers met een zelfde engine als chrome. Webkit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Chrome en de nieuwe opera gebruiken Blink, niet Webkit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 12:09

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Caelorum schreef op zondag 25 januari 2015 @ 11:13:
Chrome en de nieuwe opera gebruiken Blink, niet Webkit ;)
Ah! genoteerd :P desalwelteplus het werkt gewoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
PL3X4N schreef op zondag 25 januari 2015 @ 11:09:
[...]

Het werkt ook 'gewoon' in Opera.. Denk dus alle browsers met een zelfde engine als chrome. Webkit toch?
Nee, Safari niet.. dat is een webkit browser

[ Voor 6% gewijzigd door DeCo op 25-01-2015 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een Nokia 930 met de laatste update van windowsphone. Sinds medio januari ervaar ik grote problemen met mijn data verbruik....ruim 3 GB in no time. Ik dacht eerst dat dat kwam door spotify, was zo stom om de online modus aan te laten. Echter sinds ik datasense heb geïnstalleerd zie ik dat het door whatsapp komt. Nu heb ik daar alle instellingen zo geregeld dat alle media alleen via wifi worden binnengehaald. Toch slurpt WA extreme hoeveelheden data. Omdat ik er via de instelling geen invloed op kon uitoefenen heb ik WA gedelete en opnieuw geinstaleerd echter zonder succes: nog steeds jaagt deze app letterlijk giga hoeveelheden data er doorheen.
iemand enig idee hoe dit aan te pakken ?

Alvast veel dank,
Groeten op GoT hoeft niet, Tweakers zijn van nature vriendelijke persoontjes ;)

[ Voor 5% gewijzigd door PaT op 09-02-2015 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Stuur je toevallig veel filmpjes uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Miki, nee niet. En zo ja dan alleen via WiFi..... Niets via data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Woembah

YNWA

Ik heb precies hetzelfde! Mijn whatsapp-datagebruik gaat sinds een paar weken echt abnormaal hard. Momenteel staat mijn teller van alleen WhatsApp op het mobiele netwerk op 3,81 GB in de laatste 31 dagen. Het is dat ik een flinke databundel heb (16GB) maar dit is niet ok! Heb het idee dat het gebeurt sinds ik whatsapp web voor het eerst heb getest. Tevens gaat het sturen en ontvangen van foto's tergend traag. Whatsapp verwijderen en opnieuw installeren helpt niet. Misschien als ik m'n backup niet terug zet maar daar heb ik niet zo'n zin in.

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomverhoeff
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 15:56
Het zou heel goed kunnen dat dit met WhatsApp Web te maken heeft, ze adviseren niet voor niets om dit alleen te gebruiken als je telefoon via WiFi verbonden is. Het punt met WhatsApp web is dat alle data nog steeds via je telefoon gaat. Dat betekent dat vanuit de browser alles wat je op WhatsApp doet via een dataverbinding gesynchroniseerd wordt. Een filmpje dat binnenkomt gaat dus ook van de telefoon via een dataverbinding ook weer naar de browser, etc.

Wellicht eens proberen dat uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:10
Dit heeft absoluut niks met WhatsApp Web te maken. Ik heb er ook last van en nog nooit gebruik gemaakt van die dienst!

Quote van mijn post in het Lumia 930 forum:
Er is iets vreemds aan de hand met Whatsapp op mijn telefoon. De foto's en video's worden de laatste tijd al zeer traag ontvangen en verstuurd, maar ook trekt Whatsapp mijn complete dataverbinding vol.

Ik krijg net weer een smsje van Hi dat ik over de helft van mijn 8GB bundel zit. Data inzicht zegt dat Whatsapp al 3,8Gb heeft verstookt in de afgelopen 8 dagen. Dit lijkt mij absurd. Vorige maand hetzelfde verhaal, toen ging ik ruimschoots over mijn databundel heen en was wederom Whatsapp de boosdoener.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4pBxQZnl.png
Screenshot van vorige maand

Ik heb Whatsapp al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en net mijn telefoon een soft reset gegeven.
Lijkt me niet helemaal normaal dit?
Edit: Dit is sinds de laatste Whatsapp update. Vanaf dat moment is het up- en downloaden van foto's/fimpjes ENORM traag en zuipt hij dus de dataverbindingen leeg. Dit lijkt mij een dikke bug in Whatsapp, ik zal hen meteen een mailtje sturen.

[ Voor 11% gewijzigd door dubbeldekkert op 08-02-2015 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Hier totaal geen last van.
Ik gebruik WA veel, maar ben pas 71 mb eraan kwijt sinds begin deze maand.

Lumia 925 hier met 8.1 cyan.
Ik heb de web-versie van WA (nog) niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
Ik heb een Lumia 930, dutchclock ook. Dan ben ik heel erg benieuwd of Woembah ook een Lumia 930 heeft, dan valt één en ander weer weg te strepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 13:53

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Stravincy schreef op zondag 08 februari 2015 @ 21:54:
Hier totaal geen last van.
Ik gebruik WA veel, maar ben pas 71 mb eraan kwijt sinds begin deze maand.

Lumia 925 hier met 8.1 cyan.
Ik heb de web-versie van WA (nog) niet gebruikt.
Ook nergens last van:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HObYEBuxkyOE3eHFIAaIbdvt/full.png

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
Vreemd, het ligt dus niet aan de Lumia 930 specifiek. Er zit toch een bug in Whatsapp, dit is de mijne voor deze maand:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G7tYGril.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Woembah

YNWA

dubbeldekkert schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:20:
Ik heb een Lumia 930, dutchclock ook. Dan ben ik heel erg benieuwd of Woembah ook een Lumia 930 heeft, dan valt één en ander weer weg te strepen.
Ik heb inderdaad een 930. Ben benieuwd of het ook voorkomt bij andere modellen. Heb inmiddels ook een mailtje gestuurd naar WA support. En ik heb trouwens ook Hi, zou het aan de provider kunnen liggen? En als het niets met whatsapp web te maken heeft zal het inderdaad wel te maken hebben met de laatste update (die dus web introduceerde).

[ Voor 12% gewijzigd door Woembah op 08-02-2015 23:25 ]

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 20:46
Ik heb een lumia 1520 icm Telfort, nergens last van. Zit op 5 mb na 10 dagen.
Pagina: 1 ... 45 ... 58 Laatste