Ik heb erg vaak het probleem dat ik niet kan typen in bijvoorbeeld whatsapp. In het vak waar de tekst moet komen, verschijnen de letters/cijfers niet die je invoert, en het heeft een grijze achtergrond ipv een witte. Als ik dan naar een andere app ga, bijv. Gmail, merk ik dat ik daar ook niet kan typen. Enige remedie is heel de telefoon opnieuw opstarten wat natuurlijk ontzettend vervelend is als je in een WhatsApp-gesprek zit en die bug schiet er ineens in. Meer mensen die dit herkennen? Het heeft iig niet te maken met mijn toetsenbord, zowel met de standaard als met SwiftKey heb ik de bug.
Samen met het nog steeds frequent vastlopen of vertragen van de app die het bellen regelt en het contactenboek, en de Sony Ericsson Home app die crasht of stopt met reageren, ben ik ben na ruim een jaar niet happy overall met de basis telefoonkwaliteiten van dit toestel.
Samen met het nog steeds frequent vastlopen of vertragen van de app die het bellen regelt en het contactenboek, en de Sony Ericsson Home app die crasht of stopt met reageren, ben ik ben na ruim een jaar niet happy overall met de basis telefoonkwaliteiten van dit toestel.