Ik heb dan gewoon andere ervaringen met screenprotectors, dat kan he.. maar ik doe er geen standaard screenprotectors op laten.. die zijn niets waard .KVanL schreef op maandag 21 november 2011 @ 00:15:
Er zit standaard een screenprotector op de Ray, maar die heb ik er vrijwel meteen vanaf gehaald. In tegenstalling tot pino85 vind ik het juist doodzonde om die erop te laten. Een screenprotector krast vrij snel, in tegenstelling tot het scherm zelf. Als je een screenprotector gebruikt heb je ook niks aan het krasvrije scherm wat achter die bekraste screenprotector zit. Ik wil niet zeggen dat het onmogelijk is om het te bekrassen, maar het lijkt wel vrij hard (hoewel daar na een week niet heel veel over te zeggen valt).
Als ik mijn telefoon in mij zak heb, heb ik er trouwens wel altijd een hoesje omheen. Bij mijn vorige telefoon is dat prima bevallen. Die had een scherm wat qua hardheid ongeveer hetzelfde aanvoelde als de Ray, en na twee jaar is op dat scherm nog geen krasje op te bekennen.
Liefhebber van Tweakers