Paar dagen geleden ging de guild van een maat BWD doen maar omdat geen enkele healer die zich ervoor had ingeschreven op kwam dagen vroegen ze mij om te healen.
We begonnen nogal laat en nadat we de eerste paar bazen probleemloos neerkregen stopten we de raid om hem dit weekend af te maken.
Beide RLs zeiden dat ik mee mocht om die BWD run af te maken omdat ze wisten dat ik er puur voor de loot van Nef was.
Naja dit weekend gingen we het dus even afmaken maar direct toen ik online kwam kreeg ik te horen dat ik niet mee mocht want genoeg guildies waren komen opdagen. Ik mocht wel meegaan als ik hun guild joinde.
Ik had geen zin om een ruzie te beginnen over een belofte of over de manier waarop het gebracht word (dat ik alleen mee mag als ik direct join) dus liet ik het gewoon vallen en ging wat WOTLk rep farmen (was ik toch al van plan).
Ik vroeg hem nog even wie de healers waren en wenste hem toen geluk omdat ik 2 ervan kende en wist dat ze erg slecht waren (het type dat met moeite de 8k hps doet en niet aan mana managing doet).
Ik was wel een beetje geirriteerd, want een uur ervoor had ik een aanbod van een andere maat voor een BOT alt run afgeslagen.
Na een uur ofzo /w ik mijn maat om te vragen hoe het ging en DBM melde dat ze op Atra zaten. Nadat ik de melding kreeg van de wipe vroeg ik hem waarop ze met Chim begonnen waren.
Zegt hij: Nee we zijn met Atra begonnen.
Ik: o_o Dus jullie zitten al een uur op Atra te kapot te gaan?
Hij: yup. 2 van de healers gaan continu direct aan het begin dood of zijn absurd snel oom .
Na een half uur zegt hij tegen me dat ze maar kappen met Atra en Chim gingen proberen.
Ik zeg hem dat als die 2 healers moeite hebben met Atra welke als healer redelijk eenvoudig is dan zullen ze Chim al helemaal niet aankunnen.
Na een paar minuten vraagt hij me opeens of ik wil komen healen. Ik zei direct nee en vertelde hem dat ik het volledig begreep dat Guildies voorrang kregen maar dat ik het gaar vind dat men me eerst een plek zit te beloven en een paar dagen later dit alleen opgaat als ik direct de guild join.
naja nu is mijn maat dus boos op me