Mogguh! Veel goede raids gister zo te lezen...
Ons doel was een clear + tries op raggy... dat is gelukt, helaas wel VEEL slordiger dan ik me had voorgesteld.
Het begon al op Beth: Eon en zn maatje pakte dezelfde draad omhoog, resultaat: alleen de healer omhoog, die ging dood. Daarna NTRX omhoog, zonder heals ook dood... WIPE! 2de try was perfect! (2 healers).
Shannox: perfecte snelle kill in wording: onze resto druid die in catform is krijgt een crystal en blocked de LoS naar Eon hard... -> tank neer, raidwipe op 30.000k. 2de try was perfect!
Rhyo: 1ste try een wipe omdat een stuk of 4 dps en de andere healer in het vuur gingen staan tijdens omslag naar P2... (Doh!) 2de try ging perfect!
Staghelm: perfecte kill, ookal hadden we 3 nieuwe mensen mee.
Alys: super snelle kill!
Baleroc: super snelle kill!
Raggy: 3de try voor het eerst bij de meteors, lekker! Ik kreeg de eerste achter me aan, positief dus, geen dps loss en ik kon redelijk lang kiten. Hij ging toen naar onze vaste resto druid, dat is normaal ook positief, dit keer dropte hij de meteor bij de tanks... Daarna werd het chaos, mensen moeten even wennen aan het concept, maar zondag gaat hij wel down!
Al met al een productieve avond, en ook eindelijk wat loots! Heb een nieuwe staff en een nieuwe headpiece mogen looten, werd een keer tijd na 40 kills zonder iets!