Ik denk dat ik ergens een berichtje/stuk info gemist heb, maar ik kan er niet iets over vinden. Dus vandaar: Ik gebruik een custom stylesheet op GoT, waarbij de weergave van spoilers wordt aangepast (zodat ik ze niet meer hoef te selecteren om de tekst te kunnen lezen).
Gisteren werkte dat nog, nu niet meer. Wanneer ik de stylesheet activeer, dan is opeens alle opmaak van GoT verdwenen. De stylesheet staat in mijn personal storage op de tweakers server: http://tweakers.net/my.tn...wnload_file&file_id=14638 dus die is vast nog wel aanwezig.
Als template gebruik ik nog de oude layout (tweakers/nightlife).
Enig idee of er iets veranderd is, of dat ik wat moet aanpassen?
Als alternatief een featurerequest: Ik zou het wel cool vinden als er een optie in de voorkeuren zou komen, waarin je kan aangeven of je spoilers wilt weergeven of niet
Dan is die custom stylesheet van mij ook niet meer nodig 
edit: Ik ben ff aan het testen geslagen en merk dat het in Chrome niet optreedt. Als ik compatability view van IE9 (mijn standaardbrowser) inschakel, dan is het probleem ook weg.
Edit2: En nu springt hij net meer automatisch met het openen van een topic naar de laatste post
Vreemd, ik ga ff verder puzzelen
Gisteren werkte dat nog, nu niet meer. Wanneer ik de stylesheet activeer, dan is opeens alle opmaak van GoT verdwenen. De stylesheet staat in mijn personal storage op de tweakers server: http://tweakers.net/my.tn...wnload_file&file_id=14638 dus die is vast nog wel aanwezig.
Als template gebruik ik nog de oude layout (tweakers/nightlife).
Enig idee of er iets veranderd is, of dat ik wat moet aanpassen?
Als alternatief een featurerequest: Ik zou het wel cool vinden als er een optie in de voorkeuren zou komen, waarin je kan aangeven of je spoilers wilt weergeven of niet
edit: Ik ben ff aan het testen geslagen en merk dat het in Chrome niet optreedt. Als ik compatability view van IE9 (mijn standaardbrowser) inschakel, dan is het probleem ook weg.
Edit2: En nu springt hij net meer automatisch met het openen van een topic naar de laatste post
Vreemd, ik ga ff verder puzzelen
[ Voor 13% gewijzigd door Raymond op 12-09-2011 19:50 ]