Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

custom stylesheet werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 385 views

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:09
Ik denk dat ik ergens een berichtje/stuk info gemist heb, maar ik kan er niet iets over vinden. Dus vandaar: Ik gebruik een custom stylesheet op GoT, waarbij de weergave van spoilers wordt aangepast (zodat ik ze niet meer hoef te selecteren om de tekst te kunnen lezen).

Gisteren werkte dat nog, nu niet meer. Wanneer ik de stylesheet activeer, dan is opeens alle opmaak van GoT verdwenen. De stylesheet staat in mijn personal storage op de tweakers server: http://tweakers.net/my.tn...wnload_file&file_id=14638 dus die is vast nog wel aanwezig.
Als template gebruik ik nog de oude layout (tweakers/nightlife).

Enig idee of er iets veranderd is, of dat ik wat moet aanpassen?

Als alternatief een featurerequest: Ik zou het wel cool vinden als er een optie in de voorkeuren zou komen, waarin je kan aangeven of je spoilers wilt weergeven of niet :) Dan is die custom stylesheet van mij ook niet meer nodig :)

edit: Ik ben ff aan het testen geslagen en merk dat het in Chrome niet optreedt. Als ik compatability view van IE9 (mijn standaardbrowser) inschakel, dan is het probleem ook weg.

Edit2: En nu springt hij net meer automatisch met het openen van een topic naar de laatste post :?
Vreemd, ik ga ff verder puzzelen

[ Voor 13% gewijzigd door Raymond op 12-09-2011 19:50 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hij geeft bij mij aan 'Unknown file', (private storage is private ;)) daarnaast moet je in de oude layout ook de default css includen met een @import voordat je je eigen stijlregels er onder kwijt kunt. Mijn oude css: http://wiethoofd.info/css/got.css mocht je een voorbeeld nodig hebben.

Voor de spoilers:
\[forum/feat] tag voor inklapbare blokken
[tpl] spoiler tag restylen
[Feat] spoiler tag uitbreiden
Spoilers on/of checkbox

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Raymond
Nou ja, het punt is eigenlijk: Waarom werkte hij gisteren nog wel en vandaag niet meer? (ik heb nergens aangezeten)

• Raymond
dit is de inhoud van de css:

code:
1
2
3
4
5
6
7
/* @import url('http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/css/default.css?v=195'); */
@import url('http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/css/default.css?v=196');
@import url('http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/css/nightlife.css?v=196');
@import url('http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/css/nightlife_c.css?v=196');

/* Spoiler met grijze achtergrond en zwarte tekst */
.spoiler, div.messagecontent div.spoiler a, div.messagecontent div.message-quote-div div.spoiler a, div.messagecontent div.spoiler a:hover, div.messagecontent div.message-quote-div div.spoiler a:hover { color: black !important; background-color: #aeaeae !important; }

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik vermoed dat je browser weigert het als css te zien omdat er geen css content-type meegegeven wordt (toevallig een browser-update gedaan?). De private storage is ook niet bedoelt voor dit soort dingen...

Intentionally left blank

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:13

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik heb sinds vandaag ineens dat als ik pagina's open door op de link onder "laatste post" (dus op de datum van de laatste post) te klikken ik boven aan de pagina terecht kom, en niet meer onderaan (met de laatste post in beeld dus).
Werkte gisteren nog wel, vandaag niet meer.

Wellicht een gerelateerd probleem?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-11 02:05

F.West98

Alweer 16 jaar hier

bij mij is ook ineens alle Custom CSS weg :S
Eigen, de includes werken bij mij nog wel...

edit: staat er niet eens meer in :S
edit2: inmiddels teruggezet

[ Voor 27% gewijzigd door F.West98 op 12-09-2011 21:43 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Raymond
crisp schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:35:
Ik vermoed dat je browser weigert het als css te zien omdat er geen css content-type meegegeven wordt (toevallig een browser-update gedaan?). De private storage is ook niet bedoelt voor dit soort dingen...
Volgens mij is er alleen een update voor certificaten geweest (diginotar geneuzel).

Ik val in herhaling, maar: Gisteren werkte het en vandaag niet. Ik heb 2 systemen met IE9 en met beide heb ik dit probleem. Is er niet iets aan de tweakers kant gewijzigd?
Als ik mijn IE9 in compatability mode zet, dan werkt het wel weer, maar dan heb ik nog wel hetzelfde probleem als spikey:
Spike_wolf schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:40:
Ik heb sinds vandaag ineens dat als ik pagina's open door op de link onder "laatste post" (dus op de datum van de laatste post) te klikken ik boven aan de pagina terecht kom, en niet meer onderaan (met de laatste post in beeld dus).
Werkte gisteren nog wel, vandaag niet meer.

Wellicht een gerelateerd probleem?
Ik heb dit dus ook met IE9, met chrome werkt het nog wel.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raymond schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:49:

[...]

Ik heb dit dus ook met IE9, met chrome werkt het nog wel.
Ik draai hier Safari 5.1 onder OSX 10.7.1

Humankind… be both.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

IE9's compatibility mode doet inderdaad niet aan strict content-type checking voor CSS, in standards compliant mode wel. Oplossing: niet de storage hiervoor gebruiken.

Het probleem van Spike_wolf is inderdaad een (ongerelateerd) bugje welke ik straks nog zal fixen zojuist heb gefixed :)

[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 12-09-2011 21:58 ]

Intentionally left blank

• Spike_wolf

Spike_wolf

crisp schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:54:
Het probleem van Spike_wolf is inderdaad een (ongerelateerd) bugje welke ik straks nog zal fixen :)
cool, thanks crisp :)

[Edit]
En het werkt weer :)

[ Voor 6% gewijzigd door Spike_wolf op 12-09-2011 22:02 ]

Humankind… be both.

• Raymond
crisp schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:54:
IE9's compatibility mode doet inderdaad niet aan strict content-type checking voor CSS, in standards compliant mode wel. Oplossing: niet de storage hiervoor gebruiken.
Is dat iets wat met een update is veranderd bij IE? Het heeft namelijk gewoon prima gewerkt :)

Ik draai liever die update terug, dan dat ik die css ergens moet gaan hosten :P

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hmmz, ik bedenk me nu nog iets: vanaf vandaag worden alle links naar my.tnet geredirect naar https; best kans dat dat juist IE's strictere checking forceert of om een andere reden dit probleem veroorzaakt.

Nog een reden dus om de storage hiervoor niet te misbruiken :P

Intentionally left blank

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Raymond schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:59:
Ik draai liever die update terug, dan dat ik die css ergens moet gaan hosten :P
Je kunt iemand (mij bijvoorbeeld) gewoon vragen om je custom CSS te hosten hoor ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Raymond
crisp schreef op maandag 12 september 2011 @ 22:03:
Hmmz, ik bedenk me nu nog iets: vanaf vandaag worden alle links naar my.tnet geredirect naar https; best kans dat dat juist IE's strictere checking forceert of om een andere reden dit probleem veroorzaakt.
ah, kijk! Ik wist'et :P
Nog een reden dus om de storage hiervoor niet te misbruiken :P
Waarom is dit misbruik, eigenlijk? Ik vind het wel handig, om tweakers zaken ook bij tweakers te stallen :P

wiethoofd: Webruimte heb ik zelf wel. Ik vind het alleen teveel moeite :P
Bovendien werkt het wel weer, nu ik GoT in comp. modus open :)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Raymond schreef op maandag 12 september 2011 @ 22:28:
[...]
Waarom is dit misbruik, eigenlijk? Ik vind het wel handig, om tweakers zaken ook bij tweakers te stallen :P
Omdat storage storage is en niet bedoelt of ingericht is als webserver voor allerhande zaken :)
wiethoofd: Webruimte heb ik zelf wel. Ik vind het alleen teveel moeite :P
Bovendien werkt het wel weer, nu ik GoT in comp. modus open :)
Compatibility mode kan ik alleen maar afraden: je browser gebruikt dan een verouderde en slomere engine.

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

wontfix; storage is niet bedoelt voor bijvoorbeeld custom CSS

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.