Op het moment zijn spoiler tags - uiteraard imho - nogal lelijk en lomp. Een demonstratie:
Dan hebben we het nog niet eens gehad over smilies die eruit steken, inclusief niet ge-aliasede randjes
.
Zelf leek me een klip-klap achtig ding, zoals ook op de code tag wordt gebruikt, wel mooi. Aangezien mij vandaag bij CMD is geleerd mijn creatieve processen vooral hun gang te laten gaan, een idee hoe het eruit kan zien als het ingeklapt is:

Eventueel zwart als basiskleur gebruiken voor het randje/achtergrond ipv beige om quotes en spoilers uit elkaar te houden (en een homage aan de oude spoiler-tag). Een idee?
spoiler:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Pellentesque faucibus quam quis ipsum. Aliquam a augue ac est dictum hendrerit. Cras vehicula quam at diam. Donec vestibulum pellentesque massa. Nam purus
. Proin id est quis nisi laoreet fringilla. Vestibulum dictum velit posuere nunc ullamcorper congue. Pellentesque mollis aliquet massa. Suspendisse auctor dignissim elit. Vestibulum id massa ut leo vehicula blandit. Curabitur convallis velit vitae lorem. Morbi facilisis dapibus odio. Vivamus consectetuer, mauris at consectetuer accumsan, arcu dui accumsan ipsum, nec vulputate massa orci at quam. Nulla facilisi
. Curabitur ante. Vivamus lorem elit, fringilla vitae, ultrices porttitor, ullamcorper in, justo. Fusce pharetra imperdiet dolor. Maecenas malesuada nisi. Fusce convallis.
Dan hebben we het nog niet eens gehad over smilies die eruit steken, inclusief niet ge-aliasede randjes
Zelf leek me een klip-klap achtig ding, zoals ook op de code tag wordt gebruikt, wel mooi. Aangezien mij vandaag bij CMD is geleerd mijn creatieve processen vooral hun gang te laten gaan, een idee hoe het eruit kan zien als het ingeklapt is:

Eventueel zwart als basiskleur gebruiken voor het randje/achtergrond ipv beige om quotes en spoilers uit elkaar te houden (en een homage aan de oude spoiler-tag). Een idee?