[Feat] spoiler tag uitbreiden

Pagina: 1
Acties:
  • 1.046 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb 1 topic gevonden die eigenlijk hetzelfde is [tpl] spoiler tag restylen

maar heb besloten een nieuw te maken met de vraag of de spoiler tag bijvoorbeeld uitgebreid kan worden als bijvoorbeeld [spoiler style=1][/spoiler]

bijvoorbeeld style 1 = zoals we het nu kennen als de zwarte blokken
en met style 2 dat je de spoiler kunt open/in klappen Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/fieldset_closed.gif

Of een variant wat jullie handiger lijkt. Het gaat mij vooral het open/in kunnen klappen van de spoilers. Niet onnodig hoeven scrollen (als je de spoiler al gelezen hebt of niet wilt lezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ik was net van plan een nieuw topic te openen, ook voor het uitbreiden van de spoiler tag, maar denk dat het hier ook wel bij kan. Ik lees namelijk best veel GoT via m'n iPhone, en daar kan ik die tekst niet selecteren, wat gruwelijk irritant is. In Windows Mobile kan dit ook niet. Kan het niet zo worden gemaakt dat je er alleen op hoeft te klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik zie meer in een optie in je profiel voor 'spoilersoort' of een button bovenaan pagina's met spoilers om ze allemaal uit te klappen dan een [spoiler=x]-tag om eerlijk te zijn. Dan kun je zelf beslissen hoe de boel eruit ziet en werkt, in plaats van de keuze te geven aan de plaatser, die toch driekwart van de tijd [spoiler] zal gebruiken uit gemakszucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:07
Ik zat eigenlijk ook al te wachten op een nieuw spoiler systeem. Het spoiler systeem zoals het in Fok (forum) geïmplementeerd is vind ik eigenlijk perfect. Met zo'n uitklapbaar dingetje, en dat de tekst dan gewoon in normale letters te zien is op een normale achtergrond.

Die grote zwarte blokken vind ik
- Erg lelijk en lay-out verpestend
- Gebruiksonvriendelijk, want je moet alles gaan zitten selecteren, wat ik ook helemaal niet lekker vind lezen
- Niet genoeg verhullend, want smileys zie je wel gewoon. Aan de hoeveelheid smileys en het gebruik ervan kun je al wel raden of een opmerking positief of negatief is.

Daarnaast vind ik het er gewoon onprofessioneel uitzien, maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheZeroorez schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 14:40:
Ik zie meer in een optie in je profiel voor 'spoilersoort' of een button bovenaan pagina's met spoilers om ze allemaal uit te klappen dan een [spoiler=x]-tag om eerlijk te zijn. Dan kun je zelf beslissen hoe de boel eruit ziet en werkt, in plaats van de keuze te geven aan de plaatser, die toch driekwart van de tijd [spoiler] zal gebruiken uit gemakszucht.
Is ook een idee.

Ik liep er tegen aan omdat ik wel de cheatcodes van gta iv in de startpost wou doen. Het lijkt mij logisch dat sommige mensen dit niet per ongeluk willen lezen. Eerst onder de spoiler tag gedaan, maar dan wordt het wel een erg grote topic start met een lelijke zwart gedeelte erin en veel scrollen. En waarom niet constant up to date linkjes naar andere sites posten zou je denken. Mja heb er nu 1 in staan maar ik zie liever zoveel mogelijk deze info in de TS zelf staat zodat mensen op een gegeven moment kunnen zeggen hé p t.net staan de cheatcodes ook (huppa gelijk weer wat nieuwe bezoekers voor t.net ;) ).

Zat er ook over te denken dat een dergelijk in/uit klap feature niet specifiek voor een spoiler tag hoeft te zijn. Met name in topicstarts kan veel informatie staan die men niet altijd nodig heeft en het misschien netter en overzichtelijker kan staan om zo'n in/uit klap feature te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Muthas schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:17:... In Windows Mobile kan dit ook niet. ...
Ja hoor, kan prima. Wanneer je een touchscreen hebt dan.

Ontopic: iets minder pontificaal zwart zou wel wenselijk zijn ja :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:05
Note dat de zwarte Spoilers wel ideaal zijn om een klein stukje de spoiler door te lezen als de poster niet goed omschreven heeft was in de spoiler staat. Bij het uitklappen zie dan direct alles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

leonpwner1 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:55:
Ik zat eigenlijk ook al te wachten op een nieuw spoiler systeem. Het spoiler systeem zoals het in Fok (forum) geïmplementeerd is vind ik eigenlijk perfect. Met zo'n uitklapbaar dingetje, en dat de tekst dan gewoon in normale letters te zien is op een normale achtergrond.
Ik erger me juist dood aan de spoiler-vakken van FOK!. Ze gebruiken een plaatje om het blok uit te kunnen klappen, maar omdat FOK! zo traag is, duurt het soms echt heel lang voor dat het plaatje eindelijk geladen is en ik de spoiler kan lezen. Op GoT werkt dit systeem misschien wel goed (omdat GoT niet traag is en de plaatjes zo geladen zijn), maar ik vind het daar echt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.