• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:12
^ Congratz! :P Dacht alleen dat de jouwne van 4launch afkwam right?

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
Ik heb net een mailtje van het filiaal in Deventer, dat het foliofeest niet doorgaat: "Hierbij geef ik aan dat er een fout op internet staat, deze is niet meer voorradig binnen Dynabyte Nederland."

Ik heb nog één bestelling uit staan, waarvan ik nog niks heb gehoord. Wie weet. Blijft toch spannend :9

• Gusev
Lol, welk filiaal heb je die ene bestelling staan?

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
--MeAngry-- schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:36:
Nou, je gelooft het nooit, ik ben net gebeld door Dynabyte Eindhoven dat er een Folio 100 voor me klaarligt. :D

Of ik hem wel zo snel mogelijk wil komen ophalen, want pas dan kunnen ze de voorraad bijwerken, en anders blijven ze gebeld worden. :P
Proficiat dan ben jij een van de 2 eersten die hem daar besteld hadden :) Zou maar snel gaan voordat ze zich bedenken. ;)

• phAn
Gusev schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:35:
Lol, welk filiaal heb je die ene bestelling staan?
Ja-dat-zeg-ik-niet-natuurlijk! :X ;-)

en nee niet stiekum terugbladeren in dit topic :+

• luckyjan
Kijk zo kan 't ook (110 euro) :)

V&A aangeboden: Toshiba Folio 100

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Vraagprijs zegt niet zoveel,als er meer geïnteresseerden zijn wordt ie vanzelf een paar tientjes duurder.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:16
Iemand nog met Dynabyte gebeld(073-6460905) en contact gehad want ik krijg nu helemaal geen verbinding meer,nummer lijkt wel niet meer te bestaan.
De service is wel heel slecht want deze winkel,krijg geen mail of belletje dat m'n order is geannuleerd en ook niks over teruggave van m'n geld :(

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• Gusev
/flauw ^ Volgens mij hadden ze t stekkertje uit de muur getrokken... :+

:P Maar ik had met ze gebeld, ging wel over, maar niemand nam op duss......

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Het is dat ik net een HP Touchpad heb, anders had ik weer een hunt aan me broek gehad.

Verwijderd

Topicstarter
Verkocht...

Overigens staat mijn bestelling bij Dynabyte er nog gewoon in :P.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2011 15:10 ]

• spokey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 16:42
Had iemand deze actie (€100 retour) nog gezien van Toshiba? http://nl.computers.toshi...folio_cashback_conditions

Ik heb dus even met ze gebeld hoe het kan dat de ene leverancier hem kan/mag aanbieden voor €99.99, terwijl anderen hem voor de volle prijs hebben staan en je ook met die kortingsactie nog €150 duurder uit bent.
Het kwam er op neer dat hij er eigenlijk geen zinnig woord over kon zeggen, omdat er geen officieel standpunt van Toshiba bij hun bekend is en dat er blijkbaar met bepaalde leveranciers prijs afspraken zijn gemaakt.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Niet aan mij :(

Maar je kunt er rekening mee houden dat alles wat wordt aangeboden zo goed als meteen is verkocht.

Als je nu zoekt op marktplaats zie je alle handelaren :D
Verdacht veel mensen in de steden van de filialen van Dynabyte staan er tussen ;)

[edit]
Mijn bestelling van 10 stuks in Deventer is nu ook geannuleerd :')
Maar er staan er nog 3 open!! _O-

[ Voor 10% gewijzigd door Gutteguttegut op 14-09-2011 15:13 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
spokey schreef op woensdag 14 september 2011 @ 15:10:
Had iemand deze actie (€100 retour) nog gezien van Toshiba? http://nl.computers.toshi...folio_cashback_conditions

Ik heb dus even met ze gebeld hoe het kan dat de ene leverancier hem kan/mag aanbieden voor €99.99, terwijl anderen hem voor de volle prijs hebben staan en je ook met die kortingsactie nog €150 duurder uit bent.
Het kwam er op neer dat hij er eigenlijk geen zinnig woord over kon zeggen, omdat er geen officieel standpunt van Toshiba bij hun bekend is en dat er blijkbaar met bepaalde leveranciers prijs afspraken zijn gemaakt.
Als je even had gelezen op hun site:
De actie geldt enkel voor systemen aangekocht en betaald in de periode 21 april t/m 31 augustus 2011.
En aangezien de Toshiba Folio 100 in de aanbieding is gegaan vanaf 10 september gaat dat 'em dus niet worden.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb de stap toch maar gezet om een V&A vraag advertentie te plaatsen :). Op MP hoef ik in elk geval niet te komen want die vragen veel te veel.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2011 21:52 ]

• phAn
Inmiddels ook m'n andere order geannuleerd (per e-mail). Helaas :-)

Verwijderd

Topicstarter
phAn schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:19:
Inmiddels ook m'n andere order geannuleerd (per e-mail). Helaas :-)
;(
Geachte mevrouw/meneer,

Op onze website heeft u een Toshiba Folio tablet besteld. Deze is echter volledig uitverkocht en omdat het een afprijzing van een uitlopend model betreft, gaan wij deze ook niet meer krijgen.
Zodoende zijn wij genoodzaakt de bestelling te annuleren.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

DYNABYTE

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-07 16:37
Ook behoorlijk kortaf, of niet? Nemen ze niet even de moeite om te melden of en wanneer je je geld terugkrijgt? Vind ik toch wel een belangrijk punt, DynaByte schijnbaar niet.

Verwijderd

Topicstarter
Autodrop schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:30:
Ook behoorlijk kortaf, of niet? Nemen ze niet even de moeite om te melden of en wanneer je je geld terugkrijgt? Vind ik toch wel een belangrijk punt, DynaByte schijnbaar niet.
Ik heb gekozen voor betaling in de winkel. Misschien ziet het mailtje voor de mensen die via iDeal hebben betaald er anders uit.

• Gusev
^ Ah vervelend! Welk filiaal was 't, eindhoven ook?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:02:
Nou ik heb de stap toch maar gezet om een V&A vraag advertentie te plaatsen :). Op MP hoef ik in elk geval niet te komen want die vragen veel te veel.
Ik heb er voor 125 euro eentje weten te bemachtigen via V&A :) *O*.
Gusev schreef op woensdag 14 september 2011 @ 18:27:
^ Ah vervelend! Welk filiaal was 't, eindhoven ook?
Nee, Dordrecht.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2011 21:53 ]

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb net even met m'n Folio gespeeld van Dynabyte Eindhoven, en vind het voor 100 euro z'n geld eigenlijk wel waard. Overigens heb ik al een iPad om mee te vergelijken en weet ik vrij goed wat ik van Android kan verwachten.

Ten eerste heb ik wel vrij veel mazzel gehad. In eerste instantie was ik in de winkel wat teleurgesteld want ik heb een demomodel gekregen, maar na inspectie valt er niets aan gebruikerssporen te bespeuren buiten de vingervlekken die je gemakkelijk weg veegt, dat interesseert met niet.
Wat me wel opviel na thuiskomst was dat er een SD-kaartje van 8GB half uit het apparaat stak, na nadere inspectie was dit een demo-kaartje van een Archos toestel oid. Nou, mooi meegenomen bij de 16GB interne opslag. :P

Daarnaast vroeg ik in de winkel of ze nog een TV dock hadden, en jawel hoor, voor 70 euro stond die in hun systeem, het was de laatste. Naja, voor 70 euro ga ik dat natuurlijk niet meenemen, dat begrepen zijn gelukkig ook, en omdat ze er vanaf wilden heb ik die ook nog voor 30 euro meegekregen. :)
Bij thuiskomst kwam ik erachter dat ook deze waarschijnlijk voor demo's gebruikt is, maar er zat wel een nieuw pakje oplaadbare AAA batterijen in voor de afstandsbediening. Oftewel, weer mazzel.

Al met al geen slechte deal zo, enkel uitwisbare gebruikssporen, en alles verder compleet, plus een paar extra's. :*)

Over de software van Toshiba kan ik verder kort zijn, dat heeft er maar 10 minuten op gestaan voordat ik er klaar mee was. Ik heb er meteen Folio3x 0.3a met Vega 1.6 naar 1.7 update op gezet, en hij werkt nu best prima. :)
Angry Birds Rio werkt bijvoorbeeld prima na een keer fastboot -w op het ding te hebben gedraaid. En de algehele responsiveness is een stuk beter dan met de standaard Android 2.2 versie van Toshiba.

Of ik hem lang houd weet ik niet, maar nogmaals, voor het geld valt het me zo niet tegen. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

--MeAngry-- schreef op woensdag 14 september 2011 @ 22:03:
Ik heb net even met m'n Folio gespeeld van Dynabyte Eindhoven, en vind het voor 100 euro z'n geld eigenlijk wel waard. Overigens heb ik al een iPad om mee te vergelijken en weet ik vrij goed wat ik van Android kan verwachten.

Ten eerste heb ik wel vrij veel mazzel gehad. In eerste instantie was ik in de winkel wat teleurgesteld want ik heb een demomodel gekregen, maar na inspectie valt er niets aan gebruikerssporen te bespeuren buiten de vingervlekken die je gemakkelijk weg veegt, dat interesseert met niet.
Wat me wel opviel na thuiskomst was dat er een SD-kaartje van 8GB half uit het apparaat stak, na nadere inspectie was dit een demo-kaartje van een Archos toestel oid. Nou, mooi meegenomen bij de 16GB interne opslag. :P

Daarnaast vroeg ik in de winkel of ze nog een TV dock hadden, en jawel hoor, voor 70 euro stond die in hun systeem, het was de laatste. Naja, voor 70 euro ga ik dat natuurlijk niet meenemen, dat begrepen zijn gelukkig ook, en omdat ze er vanaf wilden heb ik die ook nog voor 30 euro meegekregen. :)
Bij thuiskomst kwam ik erachter dat ook deze waarschijnlijk voor demo's gebruikt is, maar er zat wel een nieuw pakje oplaadbare AAA batterijen in voor de afstandsbediening. Oftewel, weer mazzel.

Al met al geen slechte deal zo, enkel uitwisbare gebruikssporen, en alles verder compleet, plus een paar extra's. :*)

Over de software van Toshiba kan ik verder kort zijn, dat heeft er maar 10 minuten op gestaan voordat ik er klaar mee was. Ik heb er meteen Folio3x 0.3a met Vega 1.6 naar 1.7 update op gezet, en hij werkt nu best prima. :)
Angry Birds Rio werkt bijvoorbeeld prima na een keer fastboot -w op het ding te hebben gedraaid. En de algehele responsiveness is een stuk beter dan met de standaard Android 2.2 versie van Toshiba.

Of ik hem lang houd weet ik niet, maar nogmaals, voor het geld valt het me zo niet tegen. :)
Stel nou he...dat je hm verkoopt.... :>

• Sertan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06-2022
Toshiba Folio bij Fnac uitverkocht?
http://www.fnac.com/Toshi...actile-16-Go/a3126783/w-4

Vreemd...

• speelvogel
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Hij is zelfs al uit de lijst geschrapt en vervangen door de w100-107....
Maar + 800 euro is me toch net ietsje teveel van het goede ;)

• luckyjan
Ik heb er 1 met tvkit voor 130 euro op marktplaats gekocht. Aangezien er zoveel te koop zijn worden er toch een paar zenuwachtig dat ze 'm misschien niet verkocht krijgen denk ik ;)

Hier 2 voor 120 euro per stuk (met tvkit 140 euro).

http://link.marktplaats.nl/483758161

Edit: Zo te zien zijn ze nu verkocht.

[ Voor 6% gewijzigd door luckyjan op 15-09-2011 09:07 ]

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die er meer voor willen betalen. De 200+ euro marktplaats aanbiedingen blijven staan.
En de mensen die mij terug mailen vragen allemaal wat ik wel wil bieden :) en dat is makelijk....100 euro natuurlijk :)

Verwijderd

Topicstarter
luckyjan schreef op donderdag 15 september 2011 @ 07:45:
Ik heb er 1 met tvkit voor 130 euro op marktplaats gekocht. Aangezien er zoveel te koop zijn worden er toch een paar zenuwachtig dat ze 'm misschien niet verkocht krijgen denk ik ;)

Hier 2 voor 120 euro per stuk (met tvkit 140 euro).

http://link.marktplaats.nl/483758161

Edit: Zo te zien zijn ze nu verkocht.
Goeie deal van jou inclusief TV kit :).

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Autodrop schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:30:
Kreeg net deze mail binnen:

"Geachte xxxxx,

Bedankt voor uw e-mail.

Allereerst onze welgemeende excuses voor het niet berichten dat uw bestelling is geannuleerd. Dit had wel moeten gebeuren.

Uw gegevens zijn toegevoegd aan de terugbetalingslijst en dit zal binnen 5 werkdagen terug betaald worden.

Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
DynaByte Nederland"

Zal dus wel iets van volgende week woensdag overgemaakt gaan worden ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
@Brad: heb jij het algemene info e-mailadres gemailt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gusev schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:42:
@Brad: heb jij het algemene info e-mailadres gemailt?
Ja, gewoon info@.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Okee, had ik namelijk ook gedaan, maar tot op heden nog geen reactie ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gusev schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 12:40:
Okee, had ik namelijk ook gedaan, maar tot op heden nog geen reactie ontvangen...
Had de 13de een, niet bijzonder vriendelijke want het heb "iets" gehad, mail gestuurd en kreeg de 15de antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Ah toevallig ik ook de 13e een mail gestuurd. Misschien werkt die organisatie dan toch z'n mails van oud naar recent af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 22:05
En hij staat er weer op bij Fnac.com

Toshiba Folio 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
Brad Pitt schreef op donderdag 15 september 2011 @ 20:55:

Zal dus wel iets van volgende week woensdag overgemaakt gaan worden ;)
Ik heb Dynabyte gisteren eindelijk aan de lijn gehad en kreeg daarna een mail om me gegevens weer op nieuw in te vullen, zoals order nr en bank reknr :? zijn zeker die gegevens ook al weer kwijt :X
Geld werd volgens de medewerker altijd op vrijdag of op dinsdag teruggestort.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Hij is nu verdwenen bij Neckermann van de site.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 16:42
Ik ben bang dat de medewerkers daar voor dat geld hem zelf hebben gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

spokey schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 15:47:
Ik ben bang dat de medewerkers daar voor dat geld hem zelf hebben gehouden.
Geen idee, ik weet alleen dat hij daar de hele tijd 349,- kostte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Dynabyte heeft me verteld dat ze altijd op dinsdag en woensdag geld terug deden storten. Ik heb dinsdag avond mijn gegevens doorgemailed en vandaag stond het geld weer op mijn rekening. Toch nog redelijk snel.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:45
ook raar...op www.Conrad.nl is hij €419,- en op www.conrad.de is hij €199,- maar leveren ze niet aan Nederland :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-07 16:37
V3g3ta schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 17:52:
Dynabyte heeft me verteld dat ze altijd op dinsdag en woensdag geld terug deden storten. Ik heb dinsdag avond mijn gegevens doorgemailed en vandaag stond het geld weer op mijn rekening. Toch nog redelijk snel.
Hier ook. Toch jammer dat er totaal geen communicatie over het terugbetalen is geweest. Ik weet wel dat ik nooit meer iets bij die webshop bestel, ook al krijg ik het gratis. Ongeorganiseerde bende daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Ik vind de communicatie ook echt om te janken. Ik begrijp heus wel dat ze niet iedereen binnen één dag een reactie kunnen toesturen, maar iets van een melding via het nieuwsbrief systeem, of op de website is toch mogelijk.

Ik ben twee e-mailberichten verder, en tot op heden nog geen enkele reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:09

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik heb geen mail gestuurd naar Dynabyte maar sowieso totaal geen reactie of mail van hen gehad aangaande mijn order. Zeer slechte beurt van Dynabyte en zeker geen reclame. Het schijnt dat communicatie toch zeer moeilijk is. Mijn order staat in ieder geval nog steeds als geannuleerd te boek. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voor ik een reactie krijg of dat ik meteen mijn geld teruggestort krijg.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Na mijn bestelling van 3x folio100 bij 4Launch vorige week vrijdag waren ze wel zeer snel met het aanpassen van de order, 3 naar 1 stuks,omdat het zogenaamd om een '1 per order actie' zou gaan. Maar heb het teveel betaalde ook nog niet retour. Ondanks wat er in de voorwaarden zou kunnen staan vind ik dat niet echt correct. Als je aan de ene kant snel bent moet je dat de andere kant op ook zijn.

Net maar even een mailtje achteraan gestuurd. :?

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
En ja wel hoor, goh, tegenwoordig werken boze/teleurgestelde/dreigende mailtjes beter dan correcte, nette, informerende mailtjes. Sorry hoor maar bah ik vind dit echt geen gang van zaken...

Na mijn post hierboven maar even een mailtje die kant opgestuurd, en ja wel hoor binnen enkele minuten laten een bevestiging gekregen dat mijn bedrag z.s.m. terug wordt gestort . Nog steeds lekker vaag, want de termijn hebben ze niks over gezegd, daarnaast niet gevraagd naar banknummer, zoals bij sommige hier wel is gebeurd. Zelfs hier hebben ze bij DB geen standaard in...

Eerste en laatste keer voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Bij mijn order op de site van Dynabyte staat nog steeds "verzonden naar winkel" ;) Ik reageer er niet op. Ben benieuwd hoe lang het erop blijft staan.

• Gusev
^ lol, de mijne staat ook nog op die status :) .

• sjaool

sjaool

Toch maar een mailtje die kant op en mij dom gehouden over het feit dat ik weet dat mijn order geannuleerd is.
Ik ben benieuwd naar de reactie. :D

• Brad Pitt
sjaool schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 10:31:
Ik ben benieuwd naar de reactie. :D
Sorry voor de annulering, geld wordt terug gestort. Nul tablet in je handen en lekker wachten op je geld.

• De Hupie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 10:14
Zojuist mijn tablet weer teruggestuurd naar 4launch via RMA aangezien de adapter ontbrak. Hopelijk krijg ik er een nieuwe en ongebruikte tablet weer voor terug.

Wat ik eerder zei, klopte trouwens niet. Er zit inderdaad geen usb kabel bij, de collega van mij had zich vergist.

3D portfolio - mijn deviantART

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

De Hupie schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 11:05:
Zojuist mijn tablet weer teruggestuurd naar 4launch via RMA aangezien de adapter ontbrak. Hopelijk krijg ik er een nieuwe en ongebruikte tablet weer voor terug.

Wat ik eerder zei, klopte trouwens niet. Er zit inderdaad geen usb kabel bij, de collega van mij had zich vergist.
Konden ze de adapter niet gewoon toesturen?
Nu lijkt het mij onzeker of je nog iets terug krijgt (behalve je geld).

• sjaool

sjaool

Brad Pitt schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 10:36:
[...]

Sorry voor de annulering, geld wordt terug gestort. Nul tablet in je handen en lekker wachten op je geld.
Lijkt mij ook. Dan graag mijn geld terug met rente of een andere genoegdoening voor de geleden mentale schade. :+

edit:
En inderdaad het bekende mailtje. ;)

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Uw bestelling is helaas geannuleerd, dit omdat wij van onze leverancier hebben vernomen dat het door u bestelde product helaas niet meer leverbaar is.

Graag ontvangen wij van u de volgende gegevens voor de terugbetaling:

Rekeningnummer:
Naam Rekeninghouder:
Ordernummer: xxxxxxxxxxx
Klantnummer: X
Bedrag: 99,97

Onze terugbetalingen vinden 1 maal per week plaats op de dinsdag of woensdag.
Wij zullen het bedrag dan ook zo spoedig mogelijk retourneren.

Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
DynaByte Nederland

[ Voor 50% gewijzigd door sjaool op 17-09-2011 14:04 ]

• De Hupie
Gutteguttegut schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 11:11:
[...]
Konden ze de adapter niet gewoon toesturen?
Nu lijkt het mij onzeker of je nog iets terug krijgt (behalve je geld).
Ik heb nog gebeld en ze zeiden dat ik de tablet gewoon moest opsturen. Ik hoop niet dat ze mij i.p.v. een nieuwe tablet het geld teruggeven aangezien ik dan blijf zitten met de aangekochte tv kit. Dit zei ik ook over de telefoon maar men zei dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken (of iets in die trant). We zullen zien :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:03

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Prijzen in Duitsland lijken langzaam omlaag te gaan. Ze zitten nu op EUR 199,- terwijl ze een week geleden nog op de EUR 270,- zaten!

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik geloof niet dat ze zover zullen zakken als hier in Nederland. Kijk maar maar Frankrijk daar waren ze ook zo uitverkocht met een prijs van iets boven de 200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:45
Voor de liefhebbers.....bij Conrad is hij nu €199,-

Nog altijd 100,- teveel, maar al goedkoper dan de meesten op Marktplaats :-)

Ik heb lang getwijfeld, maar besloten toch maar te wachten, over een paar maanden is er vast weer een nieuwe tablet die voor 200-300 euro te krijgen is en wellicht beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Hmm, komt langzaam in de buurt van de mooie €99 :P . Ik vind €199,- voor deze tablet persoonlijk ook te veel geld. Ff afwachten nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-09 12:38
Na meer dan een week geduld te hebben gehad met Dynabyte toch zelf maar een mail gestuurd waar mijn bestelling en mijn geld van de geannuleerde bestelling blijft.
Wat een k.... service. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Zucht ik grijp steeds net naast de 99 euro versies... :(

Hopelijk komt er snel weer een vergelijkbare aanbieding, ik ben nu wel toe aan een android tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
mpx200_05 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:03:
Na meer dan een week geduld te hebben gehad met Dynabyte toch zelf maar een mail gestuurd waar mijn bestelling en mijn geld van de geannuleerde bestelling blijft.
Wat een k.... service. :(
Rekening gechecked. Uiteraard nog niets binnen. Mag toch aannemen dat het morgen dan wel eindelijk zover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
Heb helaas bericht gehad van 4launch dat ze de tablet niet kunnen vervangen en dat ik na het terugsturen van de tv kit me geld terugkrijg. Niet veel plezier gehad van de tablet dus :( .

Goed, blijf ik wel even bij me yarvik 211.

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 11:38
De Hupie schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 21:24:
Heb helaas bericht gehad van 4launch dat ze de tablet niet kunnen vervangen en dat ik na het terugsturen van de tv kit me geld terugkrijg. Niet veel plezier gehad van de tablet dus :( .

Goed, blijf ik wel even bij me yarvik 211.
Kun je misschien beter de tablet terugvragen en een lader op Ebay kopen voor 13 euro?

• sjaool

sjaool

Brad Pitt schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 17:33:
[...]

Rekening gechecked. Uiteraard nog niets binnen. Mag toch aannemen dat het morgen dan wel eindelijk zover is.
Ik heb mijn geld inmiddels teruggestort gekregen. :)

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
Dikke min voor Dynabyte. Misschien is op cursus bij FNAC, daar werd tenminste gecommuniceerd. Niet wat iedereen wou horen, maar communicatie was er. Gisteren zelf een mailtje gestuurd. gelijk een mailtje terug dat de order niet door gaat. In slecht NL, en 2 zinnen.

Customer statisfaction hebben ze bij deze toko nog nooit van gehoord. Wat een blammage. Het gaat me er ook niet om dat ik het product niet ontvang, dit had ik al verwacht en de hp doet het prima. Was rijkelijk laat met bestellen 8) Maar mensen van de firma Dynabyte stuur een net e-mailtje, klein excuusje, alles draait om klantbeleving in 2011. Het beeld van deze winkel keten dat ze eind jaren 90 waren blijven steken is hiermee alleen maar weer bevestigt.

[ Voor 5% gewijzigd door thefox154 op 21-09-2011 08:10 ]

• phAn
Ik dacht slim te zijn en het aantal stuks van een conrad.nl kortingsbon van 7,50 op 14 te zetten. Dat leek tijdens het bestellen zowaar te werken, maar na registratie bij het daadwerkelijke afrekenen bleken ze 'gelukkig' nou ook weer niet zó dom :+

Anyway kortingsbon + conrad is toch weer goed voor een klein beetje voordeel...

• audiojunk
Nadat ik m'n gegevens afgelopen donderdag heb verstuurd naar Dynabyte heb ik nog steeds m'n geld niet terug,vanmorgen geprobeert te bellen maar ze laten hem gewoon eindeloos overgaan.
Ik ben een beetje klaar met Dynabyte want ik krijg totaal geen reactie van hun kant en als ik het zelf probeer moet ik nog zelf me gegevens mailen en kan ik vandaag ook niet meer inloggen op hun site om m'n status te zien.
Ik denk dat ik mijn rechtsbijstand verzekering maar ga inschakelen.

• Brad Pitt
sjaool schreef op woensdag 21 september 2011 @ 01:45:
Ik heb mijn geld inmiddels teruggestort gekregen. :)
Hier nu ook inderdaad ja. Met dat achter de rug meteen de allerlaatste ervaring met deze zaak. Next!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 21:18
Nu er ook maar een mail achteraan gestuurd,
aangezien ik nog steeds geen geld terug heb ontvangen.
Blijf het een erg slechte zaak vinden dat
je totaal geen statusupdates in de mail over de bestelling krijgt.
Als je nu een mail krijgt met helaas door de grote animo kunnen wij niet leveren dan had ik er nog begrip voor. Maar gewoon annuleren en totaal niets laten weten vind ik erg slecht.

• luckyjan
En mijn bestelling bij Dynabyte staat nog steeds verzonden naar winkel :9

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
Welk mail adres van Dynabyte hebben jullie gebruikt? Er wordt bij mij niet gereageerd en ze nemen zelfs de telefoon niet op.(Na 5min zonder reactie heb ik opgehangen) Bij deze winkel bestel ik dus nooit meer iets. Ze nemen zelfs niet eens de moeite om een mail te sturen. Hopen ze gewoon dat ik het erbij laat en ze vrijwillig 99 euro schenk?...

• Brad Pitt
zynex schreef op donderdag 22 september 2011 @ 12:49:
Welk mail adres van Dynabyte hebben jullie gebruikt?
Gewoon info@...

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
Dan moet ik toch maar eens een iets minder vriendelijk mailtje gaan sturen.

• Gusev
^ dat werkt heel goed lol :9

Verwijderd

Topicstarter
Er staat er eentje te koop op V&A (van mijzelf :P maar toch misschien heeft iemand interesse) [knip verkocht]

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2011 17:16 ]

• sjaool

sjaool

Pittig prijsje voor een derdehands apparaat. ;)

Verwijderd

Topicstarter
sjaool schreef op donderdag 22 september 2011 @ 18:26:
Pittig prijsje voor een derdehands apparaat. ;)
Volgens mij is het een nette prijs :) voor deze zo goed als nieuwe tablet.

• sjaool

sjaool

Zie knipoog en de rest van de discussie voorafgaande aan jouw V/A.
Maar het is je goed recht om je genoemde bedrag te vragen hoor. ;)

Plus natuurlijk de DM.

• audiojunk
Gisteren is dan toch eindelijk mijn geld teruggestort door Dynabyte,maar geen enkele mail ontvangen van hoe of wat.

• Gusev
Yep, bij mij ook.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens toch maar even mijn ervaringen op PW Shopreview gezet. Zeker omdat de situatie grotendeels overeenkomt met FNAC en ik die handelswijze een stuk meer kan waarderen. Een bon van 100 euro is in Nederland misschien wat te veel gevraagd, maar iets zou toch wel op zijn plaats zijn geweest.

Er staat weer een Folio 100 op V&A: V&A aangeboden: Toshiba Folio 100 + TV Kit

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
^^ die staat ook al een tijdje op marktplaats. Blijkbaar is het hoogste bod daar nog niet naar wens ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

@ChicaneBT: ik neem mijn opmerking aan jouw adres gezien bovenstaande, qua prijs, terug. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 25-09-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• specialbart
  • Laatst online: 08-10-2023
weet iemand waar je een originele hoes kan kopen voor onder de 45,-?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
specialbart schreef op zondag 25 september 2011 @ 19:52:
Nee, als je dat wilt zou ik gewoon eens bellen met Toshiba Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Is de Folio 100 nog te krijgen bij Conrad en hoe is de prijs prestatie verhouding ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Zo te zien doet Conrad niet meer mee. Daar ook uitverkocht?
pricewatch: Toshiba Folio 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
specialbart schreef op zondag 25 september 2011 @ 19:52:
In Duitsland (leveren ook aan andere landen).

http://www.computeruniver...over-sleeve.asp?agent=288

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• specialbart
  • Laatst online: 08-10-2023
Maar 17(!) Euro verzendkosten.. nog iemand meer Intresse? Dan kunnen we de verzendkosten delen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

WOW!!
(lekker op tijd)
Geachte meneer, mevrouw

Helaas is het niet meer mogelijk om de Toshiba Folio 100 te leveren.

Voor eventuele vragen kunt u contact op nemen met telefoonnummer 073-6460905

Onze excuses.

Met vriendelijke groet,

DYNABYTE

Nieuwe Markt 38-40
4701AH Roosendaal
E: roosendaal@dynabyte.nl
Maar even een mailtje gestuurd waarom mn geld nog niet is terug gestort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
specialbart schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:15:
[...]

Maar 17(!) Euro verzendkosten.. nog iemand meer Intresse? Dan kunnen we de verzendkosten delen..
Ik zou het Toshiba Folio 100 Topic eens proberen. Ik las een paar dagen geleden wel dat iemand ook op zoek was naar een goede hoes. In dit topic zitten vooral mensen die achter het net hebben gevist en in het topic wat ik noem voornamelijk eigenaren van een Folio 100 ;).

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 06:20
15 dagen verder nadat mijn bestelling is geannuleerd door dynabyte. 6 telefoontjes, 4 mailtjes en 3 beloftes, nog steeds geen geld.

[ Voor 5% gewijzigd door Lumics op 28-09-2011 16:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Lumics schreef op woensdag 28 september 2011 @ 16:24:
15 dagen verder nadat mijn bestelling is geannuleerd door dynabyte. 6 telefoontjes, 4 mailtjes en 3 beloftes, nog steeds geen geld.
Ik weet niet precies wat de maximale termijn is om je geld terug te krijgen bij annulering van de overeenkomst door de winkel zelf. Als jij als consument aanspraak maakt op de Wet Koop op Afstand moet de winkel jou het geld zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding teruggeven. Zelf vind ik het in dit geval onredelijk dat ze jou zo lang laten wachten op je geld.

Verwijderd

Ik had er ook een besteld, die bestelling werd zonder bericht geannuleerd. Ik kwam er toevallig achter toen ik mijn bestellingspagina controleerde. Na een paar dagen lang pogingen doen om ze aan de telefoon te krijgen, maandag eindelijk een mens van vlees en bloed aan de telefoon gekregen.
En hoewel ze uiteraard mijn gegevens hadden, moest ik toch een formulier invullen om mijn geld terug te krijgen, en dinsdagavond stond het inderdaad weer op mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shicomm
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 06:55

shicomm

<***>

Ook conrad heeft het verknald...
3 stuks besteld op de 23e , geen bevestiging via de mail ( god zij dank wel een print van de on-screen bevestiging gemaakt ) , speciaal nog even achteraan gebeld omdat het aflever adres niet klopte ( ondanks dat ik dat goed had opgegeven ) , was geen enkel probleem , het track&trace nummer zou asap volgen per mail...
Net maar even gebeld ; ordernummer is onbekend !

Ben er echt helemaal klaar mee... :(

I live in darkness , i exist in the shadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Bij Conrad waren ze toch 199 euro? Voor minder kun je ze 2e hands vinden. Bijv:

V&A aangeboden: Toshiba Folio 100 + TV Kit

Mijn Dynabyte bestelling staat nog steeds op verzonden naar winkel _/-\o_ Volgende week is het precies 1 maand geleden ;)

[ Voor 23% gewijzigd door luckyjan op 05-10-2011 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rink123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:15
Media markt middelburg.
Vorige week vrijdag een folio gehaald.
moest even praten over prijs en na overleg mee voor 99,00 euro.
Volgens mij waren er nog meer op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

luckyjan schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:11:
Bij Conrad waren ze toch 199 euro? Voor minder kun je ze 2e hands vinden. Bijv:

V&A aangeboden: Toshiba Folio 100 + TV Kit

Mijn Dynabyte bestelling staat nog steeds op verzonden naar winkel _/-\o_ Volgende week is het precies 1 maand geleden ;)
Voor een klein beetje meer heb je een veel betere ;)
Hannspree Hannspad

Pagina: 1 2 3 Laatste