Ik heb nu mijn zinnen gezet op een tablet en wil er dus ook eentje hebben, maar de prijs moet niet te hoog zijn natuurlijkGutteguttegut schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:24:
[...]
Nu is het voor mij zo dat ik 100 euro leuk vond maar 150 al niet meer.
Tja, verbaasde me eerlijk gezegd sowieso dat Toshiba ze zo dumpt. 10" fotoframes zijn al stukken duurder.
Qua specs en qua A-merk waren ze voor 175 of 200 per stuk ook snel uitverkocht geweest in de winkels. Eerlijk gezegd kun je met dit soort acties realistischerwijs verwachten dat er weinig voorraden zijn... meer richting tientallen of hooguit enkele honderden dan richting duizenden. Echt weg=weg.
Qua specs en qua A-merk waren ze voor 175 of 200 per stuk ook snel uitverkocht geweest in de winkels. Eerlijk gezegd kun je met dit soort acties realistischerwijs verwachten dat er weinig voorraden zijn... meer richting tientallen of hooguit enkele honderden dan richting duizenden. Echt weg=weg.
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Haha ik heb precies hetzelfde gevoel. Maarja, alle tablets die ik n beetje mooi vind zijn nu voor mij te duur, ook de Hannspad. Dus dat wordt gewoon weer even wachten op een of andere "aanbieding" liefst niet van DynaByteVerwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:28:
[...]
Ik heb nu mijn zinnen gezet op een tablet en wil er dus ook eentje hebben, maar de prijs moet niet te hoog zijn natuurlijk. Door Dynabyte gaat me dit meer geld kosten. In NL heb ik de Hannspad op het oog of anders eentje uit China.
Als je hem bij 4launch had kunnen scoren was je 100 euro kwijt geweest + de TV kit samen 130 euro (ex verzenden). Mensen die hem voor 100 euro inc kit hebben gekocht hadden wel heel veel mazzel, omdat er sowieso al veel minder kits dan Folio's op voorraad waren.Gutteguttegut schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:24:
[...]
Nu is het voor mij zo dat ik 100 euro leuk vond maar 150 al niet meer.
Een paar kennissen van mij willen graag 150 euro voor de set betalen.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Tablet+tv kit verzonden vanaf 4launch, ben benieuwd:) Dat wordt echt ongeduldig wachten tot ik uit ben morgen
.
[ Voor 36% gewijzigd door OnlyRinaldo op 12-09-2011 18:55 ]
Verwijderd
vanmiddag besteld via dynabyte.nl en heb gelijk een bevestigings mail gehad, nu staat er bestelling verzonden naar de winkel.
Zou ik 'm werkelijk krijgen?
Nope, zover ik weet is de voorraad bij Dynabyte op en zal je bestelling snel worden geannuleerd.Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:23:
vanmiddag besteld via dynabyte.nl en heb gelijk een bevestigings mail gehad, nu staat er bestelling verzonden naar de winkel.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Verwijderd
Als het niet lukt, jammer dan.V3g3ta schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:31:
[...]
Nope, zover ik weet is de voorraad bij Dynabyte op en zal je bestelling snel worden geannuleerd.
Welke winkel?Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:23:
Er zijn al diverse winkels welke hm niet gaan leveren (zie dit topic).
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
ApeldoornGutteguttegut schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:33:
[...]
Welke winkel?
Er zijn al diverse winkels welke hm niet gaan leveren (zie dit topic).
Ik hang ruim nu kwartier in de wachtrij bij Mediamarkt Utrecht...
of het is er druk aan de lijn voor deze tablet,
of er is gewoon geen telefonist.
Is er iemand anders al bij de MM Utrecht geweest toevallig?
of het is er druk aan de lijn voor deze tablet,
of er is gewoon geen telefonist.
Is er iemand anders al bij de MM Utrecht geweest toevallig?
Die bevestigingsmail is een standaard proces. Bij mij stond die vanmiddag ook nog op verzonden naar winkel. Zelfs nu nog

HP heeft als reden dat ze ermee stoppen, hoewel dat nog steeds niet overtuigend is.Cheetah schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:33:
Tja, verbaasde me eerlijk gezegd sowieso dat Toshiba ze zo dumpt. 10" fotoframes zijn al stukken duurder.
Voor Toshiba snap ik het niet, wat willen ze nou bereiken? Naamsbekendheid voor het ding? Niemand gaat toch straks 4 keer zoveel betalen? Marktaandeel halen ze er ook niet mee, omdat ze vrijwel niets kunnen leveren... Ik snap het niet!
M'n bestelling bij Dynabyte (ophalen in Apeldoorn) is nu ook geannuleerd (zie ik als ik online inlog). Blijkbaar vonden ze het niet de moeite om mij hiervan per email op de hoogte te stellen. En dat terwijl-ie gewoon nog als lokkertje op de website staat! Ik zie helaas geen mogelijkheid om mijn account te verwijderen.
Toshiba wil gewoon van de overbodige voorraad af. Vorige maand hebben ze een cashback gehad, maar blijkbaar hebben toen zelfs niet genoeg mensen het tablet afgenomen voor ongeveer 250 euro. Dus nu maar even voor 100 euro de deur uitdoen zodat iedereen ervan af is en eventueel plaats gemaakt kan worden voor het nieuwe tablet van Toshiba.
Maar goed dat is eigenlijk off-topic
.
Maar goed dat is eigenlijk off-topic
Voor de mensen in almere, misschien heb je morgen nog een kan mediamarkt almere is vandaag dicht.
De makro heeft dit model ook in de verkoop : http://www.metro-mcc.nl/content/Items.asp?Menu_No=1463
De makro heeft dit model ook in de verkoop : http://www.metro-mcc.nl/content/Items.asp?Menu_No=1463
Bij de Makro ook uitverkocht. Tenzij je een Demo model wilt met krassen en zonder adapter !inbedrijf schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:39:
Voor de mensen in almere, misschien heb je morgen nog een kan mediamarkt almere is vandaag dicht.
Alle vestigingen ?Bij de Makro ook uitverkocht. Tenzij je een Demo model wilt met krassen en zonder adapter !
Die in het topic genoemd worden zeker
Bij DynaByte hebben ze geen TV-Kits meer. In filiaal Roosendaal hadden ze ook geen tablets.
Exactly. Die 20 tablets die ze hadden zijn waarschijnlijk vrijdag en zaterdag al verkocht. Ik heb zo'n klein vermoeden dat hooguit 1 - 3 tablets verstuurd zullen worden naar de mensen hierVerwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:47:
[...]
Die bevestigingsmail is een standaard proces. Bij mij stond die vanmiddag ook nog op verzonden naar winkel. Zelfs nu nog. Terwijl ik al contact heb gehad met de winkel die mij hetgeen in de TS staat wist te vertellen
.
Ik denk zomaar dat ze intern zijn gekocht om daarna op marktplaats te verschijnenGusev schreef op maandag 12 september 2011 @ 23:12:
[...]
Exactly. Die 20 tablets die ze hadden zijn waarschijnlijk vrijdag en zaterdag al verkocht. Ik heb zo'n klein vermoeden dat hooguit 1 - 3 tablets verstuurd zullen worden naar de mensen hier
Misschien dat Conrad nog iets gaat doen met de prijs voor de Folio. En bij Neckermann is ie volgens hun site ook nog op voorraad (vooralsnog voor 349 euro).
En anders maar gewoon wachten tot het Sinterklaas is ofzo ;-)
En anders maar gewoon wachten tot het Sinterklaas is ofzo ;-)
Ja maar zelfs als Conrad en Neckerman de prijs verlagen is de kans dat je iets te pakken krijgt natuurlijk minimaal. Wat er nog staat is een stapeltje winkeldochters, misschien nog 20 a 30 stuks? (gok ik zo). Zet geen zoden aan de dijk.
Verwijderd
Dit was mijn bestelling van vrijdagavond:
Aantal Product Prijs
2 Toshiba Tablet Folio 100 10.1", 16GB (zwart) € 199.80
Zaterdag ben ik gebeld door 4Launch dat het maar maximaal 1 per klant was, maar nadat ik vertelde dat ze beide voor mijn kinderen waren en ik dan thuis ruzie zou krijgen ;-) hebben ze de bestelling op twee laten staan!
Gisteravond deze mail:
Op maandag 12-09-2011 is de status van uw bestelling met bestelnummer xxxxx veranderd naar verzonden.
Dus ik verwacht vandaag 2 Folio's van 4Launch!
Ik ben al aan het kijken hoe ik ze kan aanpassen naar 2.3 of 3.0.
4Launch had er 60 (ik heb geen tv kit erbij genomen) en deze waren zaterdag allemaal op volgens de medewerker van 4Launch.
Succes voor diegene die nog op zoek zijn!!
Aantal Product Prijs
2 Toshiba Tablet Folio 100 10.1", 16GB (zwart) € 199.80
Zaterdag ben ik gebeld door 4Launch dat het maar maximaal 1 per klant was, maar nadat ik vertelde dat ze beide voor mijn kinderen waren en ik dan thuis ruzie zou krijgen ;-) hebben ze de bestelling op twee laten staan!
Gisteravond deze mail:
Op maandag 12-09-2011 is de status van uw bestelling met bestelnummer xxxxx veranderd naar verzonden.
Dus ik verwacht vandaag 2 Folio's van 4Launch!
Ik ben al aan het kijken hoe ik ze kan aanpassen naar 2.3 of 3.0.
4Launch had er 60 (ik heb geen tv kit erbij genomen) en deze waren zaterdag allemaal op volgens de medewerker van 4Launch.
Succes voor diegene die nog op zoek zijn!!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 09:30 ]
Dan heb je geluk gehad:) Heb er zelf maar 1 bestelt, heb toch al een Viewpad 7. Trouwens bij track & trace van postnl staat het nog steeds op gesorteerd dus krijgen we ze niet pas morgen binnen? 
Edit track & trace balkje staat nu bij distrubutie dus negeer mij maar
. Dat heb je als je om de 15 minuut zit te kijken
Edit track & trace balkje staat nu bij distrubutie dus negeer mij maar

[ Voor 48% gewijzigd door OnlyRinaldo op 13-09-2011 09:40 ]
Is er ook ergens een officiële mededeling van Toshiba over deze prijs verlaging, aangezien veel leveranciers van niets weten en dus ook hun prijs niet aanpassen.
Makro Groningen is ook op...
Nog steeds trouwens te bestellen via de website van Dynabyte...
Nog steeds trouwens te bestellen via de website van Dynabyte...
[ Voor 53% gewijzigd door _Richie_ op 13-09-2011 09:39 ]
Zoveel leveranciers zijn er niet meer.spokey schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 09:36:
Is er ook ergens een officiële mededeling van Toshiba over deze prijs verlaging, aangezien veel leveranciers van niets weten en dus ook hun prijs niet aanpassen.
Alleen Conrad en Neckerman en die halen de voorraden uit Duitsland, dus zolang Toshiba Duitsland niets doet gebeurd er niets.
Alle andere leveranciers in Nederland hebben hm niet meer en kunnen hm ook niet meer leveren.
Dynabyte is echt slecht. Na mijn bezoek bij de winkel in Eindhoven gisteren had ik geen verwachtingen meer dat ze hem nog zouden leveren. Ondertussen blijft bij mijn bestelling staan "verzonden naar winkel" en kan je hem zelfs op dit moment nog steeds bestellen en staat erbij direct leverbaar in Eindhoven
Dus maar eens even gebeld net en de verkoper gaf aan dat Eindhoven 2 tablets krijgt en dat hij veel meer bestellingen heeft. Ik stond op nummer 10 en de lijst zelf was nog veel groter, dus ik kan het eigenlijk wel vergeten ondanks dat bij mij bestelling ook nu nog steeds "is verzonden naar winkel" staat
Op mijn vraag hoe het dan in godsnaam mogelijk is dat ie NU nog steeds te bestellen is via de website en direct leverbaar is in Eindhoven kwam een vaag antwoord van dat het hoofdkantoor misschien nog iets krijgt van Toshiba maar hij denkt zelf eigenlijk zeker van niet en dan geeft ie je ook nog het gevoel dat je toch eigenlijk zelf wel kan bedenken dat je maar een kleine kans hebt voor zo'n mooie aanbieding ondanks dat er helemaal niets op de site van op=op of speciale aanbieding staat. Hoe slecht kan een bedrijf georganiseerd zijn zijn
http://www.dynabyte.nl/to...-nvidia-tegra-2-wifi.html

Dus maar eens even gebeld net en de verkoper gaf aan dat Eindhoven 2 tablets krijgt en dat hij veel meer bestellingen heeft. Ik stond op nummer 10 en de lijst zelf was nog veel groter, dus ik kan het eigenlijk wel vergeten ondanks dat bij mij bestelling ook nu nog steeds "is verzonden naar winkel" staat
Op mijn vraag hoe het dan in godsnaam mogelijk is dat ie NU nog steeds te bestellen is via de website en direct leverbaar is in Eindhoven kwam een vaag antwoord van dat het hoofdkantoor misschien nog iets krijgt van Toshiba maar hij denkt zelf eigenlijk zeker van niet en dan geeft ie je ook nog het gevoel dat je toch eigenlijk zelf wel kan bedenken dat je maar een kleine kans hebt voor zo'n mooie aanbieding ondanks dat er helemaal niets op de site van op=op of speciale aanbieding staat. Hoe slecht kan een bedrijf georganiseerd zijn zijn

Erg vreemd inderdaad. Ik heb gister besteld om af te halen in Alkmaar. Vandaag een mailtje dat het een foutje op de website was en dat hij geannuleerd is. Net besteld in Amsterdam aangezien het er op lijkt dat de website nu wel geupdate is. Gister kon je bij heel veel winkels afhalen, nu bij slechts 4.luckyjan schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:14:
Dynabyte is echt slecht. Na mijn bezoek bij de winkel in Eindhoven gisteren had ik geen verwachtingen meer dat ze hem nog zouden leveren. Ondertussen blijft bij mijn bestelling staan "verzonden naar winkel" en kan je hem zelfs op dit moment nog steeds bestellen en staat erbij direct leverbaar in Eindhoven![]()
Op mijn vraag hoe het dan in godsnaam mogelijk is dat ie NU nog steeds te bestellen is via de website en direct leverbaar is in Eindhoven kwam een vaag antwoord van dat het hoofdkantoor misschien nog iets krijgt van Toshiba maar hij denkt zelf eigenlijk zeker van niet en dan geeft ie je ook nog het gevoel dat je toch eigenlijk zelf wel kan bedenken dat je maar een kleine kans hebt voor zo'n mooie aanbieding ondanks dat er helemaal niets op de site van op=op of speciale aanbieding staat. Hoe slecht kan een bedrijf georganiseerd zijn zijn![]()
@ hierboven, ik wil de pret niet drukken, maar Amsterdam heeft echt geen nut
. Hij is gewoon echt uitverkocht zoals een paar posts hierboven al aangegeven is, bij Amsterdam al helemaal want een vriend van mij kent iemand die daar werkt en in Amsterdam hadden ze dus ook showroom modellen (vergelijkbaar met het Makro verhaal), hoe het bij de andere DynaByte filialen zit weet ik niet.
Iemand die goed Duits spreekt en met Toshiba Duitsland wil bellen/mailen
...Toshiba Nederland heeft weinig nut gok ik...
Iemand die goed Duits spreekt en met Toshiba Duitsland wil bellen/mailen
Inderdaad, ik heb Amsterdam ook gesproken en ze waren vrijdag al uitverkocht, dus de website loop een paar jaar achter 
Die mannen bij Dynabyte worden helemaal gek van alle telefoontjes.
Ik had nog geen twee woorden gezegd en die man wist al waar ik over belde.
Die mannen bij Dynabyte worden helemaal gek van alle telefoontjes.
Ik had nog geen twee woorden gezegd en die man wist al waar ik over belde.
[ Voor 37% gewijzigd door Gutteguttegut op 13-09-2011 11:37 ]
Ik ga er ook niet echt van uit dat het lukt hoor. Maar het lijkt erop dat de website is geupdate ten opzichte van gister dus ik waag toch maar een gokje.Gusev schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:29:
@ hierboven, ik wil de pret niet drukken, maar Amsterdam heeft echt geen nut. Hij is gewoon echt uitverkocht zoals een paar posts hierboven al aangegeven is, bij Amsterdam al helemaal want een vriend van mij kent iemand die daar werkt en in Amsterdam hadden ze dus ook showroom modellen (vergelijkbaar met het Makro verhaal), hoe het bij de andere DynaByte filialen zit weet ik niet.
Iemand die goed Duits spreekt en met Toshiba Duitsland wil bellen/mailen...Toshiba Nederland heeft weinig nut gok ik...
Zeker, je hebt het volste recht! Al weet ik niet of je dat recht ook echt krijgt bij DBvegury schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:41:
[...]
Ik ga er ook niet echt van uit dat het lukt hoor. Maar het lijkt erop dat de website is geupdate ten opzichte van gister dus ik waag toch maar een gokje.
In de winkel snappen ze het ook niet.
Ze krijgen daar meer dan 10 bestellingen per minuut binnen...
Ze krijgen daar meer dan 10 bestellingen per minuut binnen...
Ik hou t voor gezien
ik ga de klantenservice bellen om me centjes terug te vorderen
Gewoon stug volhouden en allemaal om de vijf minuten weer een tablet bestellen. Dat zal ze leren!
Toch wel echt grappig wat een interesse zo'n pricedrop wekt. Het apparaat wordt in elke review met de grond gelijk gemaakt met het stempel 'onverkoopbaar' maar als je als fabrikant je boeltje maar laag genoeg prijst staat men in de rij.
Straks sluit Dynabyte een deal met Toshiba NL; komen alle teruggebrachte en/of niet verkochte folio 100's ter wereld in Nederland terecht en worden wij met een rechterlijk bevel gedwongen alle gemaakte bestellingen na te komen
Toch wel echt grappig wat een interesse zo'n pricedrop wekt. Het apparaat wordt in elke review met de grond gelijk gemaakt met het stempel 'onverkoopbaar' maar als je als fabrikant je boeltje maar laag genoeg prijst staat men in de rij.
Straks sluit Dynabyte een deal met Toshiba NL; komen alle teruggebrachte en/of niet verkochte folio 100's ter wereld in Nederland terecht en worden wij met een rechterlijk bevel gedwongen alle gemaakte bestellingen na te komen
Hahaha lol @ hierboven! Ach in de reviews is het enige echte nadeel het vermindere scherm. Voor de rest hebben ze t over software, geen standaard market etc. Daar kunnen wij natuurlijk wel wat moois van maken.
Kom maar op met die tablet ik krijg der hoe dan ook W8 op
Kom maar op met die tablet ik krijg der hoe dan ook W8 op
Het aantal winkels bij Dynabyte is nu nog maar 3 
Nog even en ze zijn uitverkocht!!!
Nog even en ze zijn uitverkocht!!!
Lol
en dat terwijl ze zaterdag avond al waarschijnlijk uitverkocht waren.
Iemand Dynabyte al gebeld(073-6460905)?
Bij mij nemen ze helemaal niet op en aangezien ik helemaal geen mail van ze krijg dat mijn bestelde product niet leverbaar is en dat het geld wordt terug gestort wil ik wel eens weten hoe het zit.
Bij mij nemen ze helemaal niet op en aangezien ik helemaal geen mail van ze krijg dat mijn bestelde product niet leverbaar is en dat het geld wordt terug gestort wil ik wel eens weten hoe het zit.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Probeer anders het nummer van Dixons die kreeg ik wel te pakken (is dezelfde holding?).audiojunk schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:31:
Iemand Dynabyte al gebeld(073-6460905)?
Net mijn Folio+tv kit binnen. Dozen zijn zeker al een keer opengemaakt maarja geen probleem tablet zelf ziet er netjes uit. Ik mijn tv kit eruit halen en feest gaat dus niet door.... Alleen de afstandbediening zit erin en de standaard? mist dus
. Straks even 4launch bellen
.

http://www.fnac.com/Toshi...actile-16-Go/a3126783/w-4
Een beetje verlaagt bij FNAC, jammer dat het niet werkt met de 100 euro FNAC bon.
Een beetje verlaagt bij FNAC, jammer dat het niet werkt met de 100 euro FNAC bon.
Had het ook al gezien ! (blijkbaar tot 2/10 middernacht..... zie de rode letters)
Vreemd , want hij staat wel degelijk tussen de 100 euro remise tablets....
Vreemd , want hij staat wel degelijk tussen de 100 euro remise tablets....
[ Voor 10% gewijzigd door speelvogel op 13-09-2011 15:54 ]
Oke heb de de update.zip(Foliomod 1.4) op een sd gezet en dus via de recovery aan het installen maar hij staat al zo'n 15+ minutes op booting recovery kernel image. Wie kan mij wat leren a.u.b?
Fout topic.
Fout topic.
[ Voor 5% gewijzigd door OnlyRinaldo op 13-09-2011 16:23 ]
je zit in het verkeerde topic, dit gaat over levertijdenOnlyRinaldo schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:19:
Oke heb de de update.zip(Foliomod 1.4) op een sd gezet en dus via de recovery aan het installen maar hij staat al zo'n 15+ minutes op booting recovery kernel image. Wie kan mij wat leren a.u.b?
Ha ik zie het tabladen door elkaar gehaald, geen idee wat ik heb vandaag.
Is deze prijsdaling wereldwijd /europawijd? Ik zie nl. dat deze op de site van FNAC nog steeds voor de 'normale' prijs staan (€220.-). Nu heb ik wel nog een €100 euro kortingsbon liggen omdat ik had misgegrepen bij de HP Touchpads, maar wie weet is het verstandiger om nog even te wachten.
Hi Ha Hopjesvla
Die is volgens mij niet geldig omdat 'ie in de aanbieding is.Hopjesvla79 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:29:
Is deze prijsdaling wereldwijd /europawijd? Ik zie nl. dat deze op de site van FNAC nog steeds voor de 'normale' prijs staan (€220.-). Nu heb ik wel nog een €100 euro kortingsbon liggen omdat ik had misgegrepen bij de HP Touchpads, maar wie weet is het verstandiger om nog even te wachten.
nou had er ook 1bij dynabyte in eindhoven besteld (denk als 1 vd 1e) maar was gisteren op het circuit in zandvoort.
De bestelling was ook echt doorgezet maar niet geannuleerd.
Blijken er in eindhoven 18 besteld te zijn en diegene die als 1e langskomt heeft dan geluk. De rest heeft pech en krijgt ook geen email of wat dan ook dat ze niet voor niets hoeven langs te komen.
Is echt een goede werkwijze en reclame van ze !
Blijken er in eindhoven 18 besteld te zijn en diegene die als 1e langskomt heeft dan geluk. De rest heeft pech en krijgt ook geen email of wat dan ook dat ze niet voor niets hoeven langs te komen.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
je bedoelt de bon?Koen- schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:31:
[...]
Die is volgens mij niet geldig omdat 'ie in de aanbieding is.
jawel, een paar dagen geleden stond namelijk de archos 101 bij hun in de aanbieding voor129 of 139 (weet niet meer). toen ik hem in mijn mandje had zitten kon ik gewoon de code inlossen, maar uiteindelijk niet besteld..
Damn, net even gecheckt en idd, werkt niet....
iemand interesse in een bon? (zie V&A)....
Hi Ha Hopjesvla
Toen ik gisteren in de winkel was in Eindhoven (als eerste 13.00 uur) vertelde de verkoper anders dat ie de bestellingen op volgorde van de internetbestellingen zou afwerken. Ze hadden trouwens toen nog geen tablets binnengekregen. Dus ik zou even naar Eindhoven bellen als ik jou was (ik was 10e op de lijst). Als je geluk hebt ben je 1e of 2e op de lijst want meer hebben ze er nietharley schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:31:
nou had er ook 1bij dynabyte in eindhoven besteld (denk als 1 vd 1e) maar was gisteren op het circuit in zandvoort.
Ondertussen kan je ze echt waar nog steeds bestellen

En reageren op je mail dan wel terugbetalen van je centjes ho maarluckyjan schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:57:
[...]
Ondertussen kan je ze echt waar nog steeds bestellen![]()
Nickname does not reflect reality
Terugbetalen doen ze wel, maar pas op vrijdag...Brad Pitt schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:00:
[...]
En reageren op je mail dan wel terugbetalen van je centjes ho maar
Okay, mooi, scheelt me weer dagelijkse irritatie tijdens het rekening-checkenAutodrop schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:05:
Terugbetalen doen ze wel, maar pas op vrijdag...
Ik heb er trouwens wel voor moeten bellen om die terugbetaling te regelen.
Mja, maar als ze het dan alsnog pas op vrijdag doen wacht ik wel even tot het weekend. Weinig zin om m'n mooie S2 kapot te rammen uit ergernis als er een hoogstwaarschijnlijk erg adept persoon aan de lijn zit.Autodrop schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:12:
Ik heb er trouwens wel voor moeten bellen om die terugbetaling te regelen.
Pardon? Dat zou helemaal mooi zijn, ik ga niet ook nog eens telefoonkosten aan ze verspillen
... Heb een mailtje er uitgegooid, zou voldoende moeten zijn.
Tsja, aangezien ik en geen mail en geen telefoontje kreeg na het annuleren had ik maar even gebeld. Moest m'n rekeningnummer en dergelijke doorgeven voor de terugbetaling, terwijl ik aanneem dat ze die toch hebben. Beetje vreemde gang van zaken.
Echt heel vreemd dit allemaal. Ach we wachten het rustig af. Misschien worden een paar mensen hier nog "blij" gemaakt met een tablet, anders (ooit) centjes terug.
Als we het toch over trieste acties hebben 
Zijn van die mensen die een ander niks gunnen.
http://computer-software....uRlQ%3D%3D&fta_ind=2&fs=1mensen laat je niet belazeren Toshiba heeft de prijs verlaagd naar 99 euro inclusief tv kit, verkrijgbaar bij verschillende shops o.a: dynabyte, mediamarkt
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Gefrustreerd typjepcgek schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:33:
Als we het toch over trieste acties hebben![]()
[...]
Hij had er eigenlijk de link naar Dynabyte bij moeten zetten haha
Vanmiddag was ik bij Saturn Utrecht. Daar lag er nog eentje als showmodel. Weliswaar voor de gewone prijs, maar kreeg hem wel mee voor 99,- Euro incl. tv dock. Wellicht liggen er nog bij andere vestigingen exemplaren.
Ik vind dit eigenlijk wel terecht. Ik word ook niet goed van die mensen die de tablet gelijk op MP dumpen terwijl er tientallen mensen alleen al in dit topic de tablet echt graag voor eigen gebruik hadden gehad. Ik vind het gewoon een lage en misselijke streek om die tablet te kopen en voor een te hoog bedrag proberen te verkopen op MP.pcgek schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:33:
Als we het toch over trieste acties hebben
[...]
http://computer-software....uRlQ%3D%3D&fta_ind=2&fs=1
Ik heb er gelukkig 1 voor mezelf kunnen bemachtigen. Maar dit heet handel. En iemand die er 1 koopt heeft dan weer het risico dat hij hem niet kwijt raakt.
Ik heb de tablet vandaag ontvangen van 4launch. Afgezien dat het product al eerder geopend is (wat te verwachten valt voor de prijs) ontbreken mij bij zowel de AC adapter als de usb kabel. De bijbestelde tv kit van 30 euro was echter wel compleet maar helaas kan ik hier dus niks mee
. Maar even mailen en hopen dat ik niet al te veel problemen krijg.
Is die bij de makro ook voor 99 euro te krijgen?
Yup, ruim voorradig overal. Vanmiddag zes gehaald voor mij en mijn vrienden. Kregen TV-pack er gratis bij.Vjenne-ICT schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:11:
Is die bij de makro ook voor 99 euro te krijgen?
Welke vestiging ben je geweest en was de prijs al aangepast?Brad Pitt schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:13:
[...]
Yup, ruim voorradig overal. Vanmiddag zes gehaald voor mij en mijn vrienden. Kregen TV-pack er gratis bij.
Oh, dacht dat het wel duidelijk was dat het sarcastisch bedoelt was na meerdere posts als deze en zo. My bad.Vjenne-ICT schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:15:
Welke vestiging ben je geweest en was de prijs al aangepast?
I LOL'edBrad Pitt schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:13:
[...]
Yup, ruim voorradig overal. Vanmiddag zes gehaald voor mij en mijn vrienden. Kregen TV-pack er gratis bij.
4Launch gaat denk ik nog veel werk krijgen. Iemand waarbij de TV kit incompleet is, nu weer iemand met een missende usb kabel en adapter. De verpakkingen volgens de eigenaren al open geweest, nou lekker dan.
ik was fnac in de gaten aan het houden. hij is daar idd in prijs verlaagd maar van 289 nar 219. maar ik hou ze in de gaten.
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
Oh, dat is vreemd. Ik krijg nu ineens een mailtje van Dynabyte met hun excuses. Er wordt mij weer om mijn gegevens gevraagd, en nu wordt mij verteld dat het geld woensdag (morgen dus) over wordt gemaakt...
Bij FNAC staat de Folio inderdaad al wel in de lijst voor tablets welke met de € 100 kortingbon te krijgen zijn. Het werkt alleen nog niet omdat de prijs een aanbieding is. Beetje krom nu. Hopen dat het idd wordt aangepast. Wat ik zo zie hebben andere winkels of niet meer op voorraad of, zijn er nog maar zo'n 50-60 stuks totaal leverbaar. Hoop leveranciers die hun stock bij dezelfde inkopers betrekken zo te zien.
Ik wil van Dynabyte ook wel een bon van 100 euro omdat ik naast de Toshiba Folio 100 heb gegrepen
aangezien hun website overduidelijk aangaf dat er voldoende voorraad was.
Hopjesvla79 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:29:
Brad Pitt schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:13:
[...]

Lol @ Brad
Ik heb overigens nog steeds geen annulering ontvangen o.i.d.......haha blijft leuk op deze manier
Ik heb overigens nog steeds geen annulering ontvangen o.i.d.......haha blijft leuk op deze manier
Bij mij zat er geen USB kabel bij, hoort deze er echt bij te zitten? Anders ga ik klagen bij 4Launch namelijkVerwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:24:
[...]
I LOL'ed.
4Launch gaat denk ik nog veel werk krijgen. Iemand waarbij de TV kit incompleet is, nu weer iemand met een missende usb kabel en adapter. De verpakkingen volgens de eigenaren al open geweest, nou lekker dan.
Van DynaByte? Die krijg je ook niet nee. Moet je zelf achterkomen door in te loggen op "Mijn DynaByte" op hun website.Gusev schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:03:
Lol @ Brad
Ow ja ben niet helemaal duidelijk geweest, daar staat nog steeds bij mij (en ik dacht een tweetal anderen hier) de status op: "verzonden naar de winkel".
Het zou me niets verbazen dat een behoorlijk aantal van deze tablets al eerder een eigenaar hebben gehad.Hij voldeed immers niet aan de verwachtingen die je van een tablet van rond de vierhonderd euro mag hebben,dus retour met die handel.De Hupie schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:01:
Ik heb de tablet vandaag ontvangen van 4launch. Afgezien dat het product al eerder geopend is (wat te verwachten valt voor de prijs) ontbreken mij bij zowel de AC adapter als de usb kabel. De bijbestelde tv kit van 30 euro was echter wel compleet maar helaas kan ik hier dus niks mee. Maar even mailen en hopen dat ik niet al te veel problemen krijg.
Is kijken hoe die van mij er uit ziet als ie morgen aangeboden wordt(is vanochtend al aangeboden maar was niet thuis)
edit:
@ Gusev
Ja bij 4Launch.
^ Heb jij m ook bij 4launch besteld? Ik begreep bv. van een DynaByte medewerker dat de tablets die ze in de winkel verkochten ook al eens 'eerder' teruggebracht 'zouden' 'kunnen' zijn lol...dus je verhaal kan zomaar kloppen.
Ook geen usb kabel hier.alex3305 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:05:
[...]
Bij mij zat er geen USB kabel bij, hoort deze er echt bij te zitten? Anders ga ik klagen bij 4Launch namelijk.
Nee, die zit er blijkbaar niet bij. Zie het er ook bij de inhoud van de doos bij staan: http://nl.computers.toshi...S&OPTION_ID=1097078&tab=1 .alex3305 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:05:
[...]
Bij mij zat er geen USB kabel bij, hoort deze er echt bij te zitten? Anders ga ik klagen bij 4Launch namelijk.
Bij die van mij ook (bij allemaal, die van Alkmaar, Amsterdam en 10 stuks in DeventerGusev schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:07:
Ow ja ben niet helemaal duidelijk geweest, daar staat nog steeds bij mij (en ik dacht een tweetal anderen hier) de status op: "verzonden naar de winkel".
Lol lol lol, never mind, ik heb nu officieel de hoop opgegeven
!
Deze hoort er wel degelijk bij. Een collega van mij heeft de tablet ook besteld en heeft wonderwel een nieuwe ongeopende tablet ontvangen waarbij wel een usb kabel (en adapter) inbegrepen waren.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:37:
[...]
Nee, die zit er blijkbaar niet bij. Zie het er ook bij de inhoud van de doos bij staan: http://nl.computers.toshi...S&OPTION_ID=1097078&tab=1 .
V/A adv:
Kostte mij toch wel iets meer dan dat
edit
@Hieronder:
Snap niet hoe hij bij die totaal prijs van 110 euro komt. Bij 4launch was de Folio 99.90 euro+ 29.90 euro voor de TVkit + eventuele verzendkosten van 7 euro.
V&A aangeboden: Toshiba Folio 100 Tablet + TV Docking stationHierbij bied ik een Toshiba Folio 100 tablet aan incl een docking station. Heb de tablet vandaag bij 4Launch gekocht en mag gelijk vandaag de deur uit. Het was een op = op actie heeft mij in totaal 110 euro gekost. De tablet is hagelnieuw en compleet met alle toebehoren en bon!
edit
@Hieronder:
Snap niet hoe hij bij die totaal prijs van 110 euro komt. Bij 4launch was de Folio 99.90 euro+ 29.90 euro voor de TVkit + eventuele verzendkosten van 7 euro.
[ Voor 18% gewijzigd door pcgek op 14-09-2011 08:53 ]
... en ik heb een akkoordje met Balkende_IV via DMpcgek schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 22:21:
V/A adv:
[...]
V&A aangeboden: Toshiba Folio 100 Tablet + TV Docking station
Kan inderdaad een gedeeltelijke refurbished partij zijn ...pcgek schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:12:
Het zou me niets verbazen dat een behoorlijk aantal van deze tablets al eerder een eigenaar hebben gehad.Hij voldeed immers niet aan de verwachtingen die je van een tablet van rond de vierhonderd euro mag hebben,dus retour met die handel
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Nou, je gelooft het nooit, ik ben net gebeld door Dynabyte Eindhoven dat er een Folio 100 voor me klaarligt. 
Of ik hem wel zo snel mogelijk wil komen ophalen, want pas dan kunnen ze de voorraad bijwerken, en anders blijven ze gebeld worden.
Of ik hem wel zo snel mogelijk wil komen ophalen, want pas dan kunnen ze de voorraad bijwerken, en anders blijven ze gebeld worden.
Tesla Model Y RWD (2024)
^ Lucky you! Hou ons op de hoogte of je een nieuw pakket krijgt, of een reburbished one.
Die zijn zo te zien hard bezig. Nu de rest van de filialen nog...
Jep, hij is in ieder geval niet meer te bestellen op de Dynabyte site. Ik ben benieuwd of er nog andere winkels of webshops gaan volgen met de prijsverlaging.
ik bennet gebeld door hilversum dat er toch geen klaarligt en ze weten ook niet wie er gebeld heeft of hoe ik erbji kom dat ze me gebeld hebben.
ze houden me op de hoogte want ze gingen het wel uitzoeken.
heb de hoop wel opgegeven en houd het gewoon bij mijn hannspad (die werkt tenminste goed
)
ze houden me op de hoogte want ze gingen het wel uitzoeken.
heb de hoop wel opgegeven en houd het gewoon bij mijn hannspad (die werkt tenminste goed
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Heb hem vanochtend in ontvangst mogen nemen,zag er allemaal maagdelijk uit. Durf met 99% zekerheid te stellen dat ik de eerste ben die er iets in gaat stekenGusev schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:40:
^ Lucky you! Hou ons op de hoogte of je een nieuw pakket krijgt, of een reburbished one.
Een USBkabel ben ik niet tegengekomen,maar die staat ook niet op de verpakking vermeld.
edit:
@Gusev
Yep.