Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
RickvN schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 13:19:
Bedankt inderdaad, ik kan ze nu inderdaad bewerken. Wat is dan de toegevoegde waarde van de MS apps als je er voor betaald? Dat het nog fijner werkt o.i.d.? Ook fijn dat ik gewoon een Word bestaan zo kan maken, als nieuw document. (Had ik niet verwacht omdat 't geen microsoft is)
Ik moet nu wel altijd alles op een USB zetten en dan met polaris office bewerken voor Excel? Of kan het ook via de mail? (want toen ik daarnet nieuwe spreadsheet deed, kreeg ik iets anders dan Excel)
Poloris komt goed uit de test/vergelijking tussen andere (betaalde) office oplossingen. In deel 1 van dit topic staat een link naar XDA waar iemand die test/vergelijking heeft gemaakt. Zelf ben ik meer dan tevreden.
Je kan idd via de mail documenten uitwisselen tussen tablet/e.d. zelf gebruik ik dropbox of een sd-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauwie0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-06 01:42
Ik heb sinds vorige week ook mijn TF 16GB + Dock binnen. Het is echt een geweldige gadget!

Ik heb hem eigenlijk voornamelijk voor school gekocht (veel pdfjes om te lezen) maar zou eigenlijk wel de gebruiksmogelijkheden willen uitbreiden voor school. Ik weet niet of iemand ervaring heeft met LaTex op de TF?

Er is in de market een app te vinden (Verbtex), maar deze compileert de Tex code op een server, je kan hier ook geen locale .tex bestanden mee openen. Mogelijk heeft iemand kennis hier van hoe je wel goed met LaTex op de TF kan werken, het lijkt mij zo een ideaal ding ervoor, mede door het toetsenbord.

Ik heb ook overwogen om ubuntu op de TF te zetten, maar naast tutorials hoe dit te doen heb ik weinig ervaringen gelezen. Ubuntu zou wel echt een oplossing kunnen zijn, zo zou ik waarschijnlijk niet eens meer mijn laptop mee naar school hoeven te nemen.

Dus:

- Heeft er iemand ervaringen met LaTex editors op android (mag ook op web zijn, zolang ik maar mijn locale bestanden kan editen/maken)
- Wat zijn jullie ervaringen van een Ubuntu (dual) boot voor de TF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 17:22

jasjenl

Liab A Tymo

gambieter schreef op zondag 11 september 2011 @ 12:54:
Hmm, ik ben twee weken weggeweest en had de tablet meegenomen zonder dock. Nu weer terug en tablet op dock, en nu al een paar keer een lange reply hier getikt, en opeens sluit de browser (stock) af en is alles weg. Al gereboot, en geen verandering. Alsof er een bepaalde buffer voor toetsaanslagen wordt overschreden?

B50, volledig up to date.
Ik heb met de standaard browser al zo vaak gehad dat ie spontaan afsluit dat ik berichten in fora e.d. bij voorkeur al niet meer in die browser typ maar in Opera.. De standaard browser behoeft echt nog wel de nodige fixes want op zich vind ik hem wel prettig werken áls ie het goed doet, maar hij is nog veel te buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
Aparte topics per onderwerp kan wel, maar dan moet de starttopic daarvan wel up-to-date gehouden worden; de topic fungeert juist als een soort subartikel van de main topic, dus wil je in een keer alle relevante info kunnen lezen, zonder eerst tientallen pagina;s aan reacties door te moeten akkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Als men aan mij doorgeeft wat er bij moet komen te staan en wat er eventueel weg kan dan pas ik dat uiteraard aan.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Seesar schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 22:31:
om even wat stats recht te trekken:

ik heb de B80 en heb geen speling ergens. Heel licht gekraak tussen rand en scherm, maar mag geen naam hebben ivm met mijn smartphones en andere consumenten elektronica.

Ben er wel tevreden mee, vind alleen het klik systeem van pad op dok wel fragiel/goedkoop voelen, hoewel het wel gewoon goed werkt.
Ik zie bij mijn B60 ongeveer 1mm speling aan de kant van de volume knoppen tussen metalen rand en plastic achterkant. Maar heb verder nergens last van, het is een geweldig apparaat.

Ik vind het klik systeem van tablet op dock juist zeer goed. Het enige lastige is dat je de tablet goed recht in lijn met dock moet plaatsen en je altijd op een vaste ondergrond de tablet er in moet drukken tot je kllik hoort. Maar het systeem zelf en het scharnier vind ik zeer solide. Heb TF nu 2 maanden dus eens kijken hoe het klik/scharnier zich gaat houden in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:34

polthemol

Moderator General Chat
jasjenl schreef op zondag 11 september 2011 @ 18:22:
[...]

Ik heb met de standaard browser al zo vaak gehad dat ie spontaan afsluit dat ik berichten in fora e.d. bij voorkeur al niet meer in die browser typ maar in Opera.. De standaard browser behoeft echt nog wel de nodige fixes want op zich vind ik hem wel prettig werken áls ie het goed doet, maar hij is nog veel te buggy.
vaag :/ hier draait die perfect. Zo goed zelfs dat ik geen andere browsers overweeg.

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Zonekill schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:46:
[...]

Ik zie bij mijn B60 ongeveer 1mm speling aan de kant van de volume knoppen tussen metalen rand en plastic achterkant. Maar heb verder nergens last van, het is een geweldig apparaat.

Ik vind het klik systeem van tablet op dock juist zeer goed. Het enige lastige is dat je de tablet goed recht in lijn met dock moet plaatsen en je altijd op een vaste ondergrond de tablet er in moet drukken tot je kllik hoort. Maar het systeem zelf en het scharnier vind ik zeer solide. Heb TF nu 2 maanden dus eens kijken hoe het klik/scharnier zich gaat houden in de toekomst.
Helemaal mee eens, we hebben hier ook de Acer + Dock in de showroom staan, en dat ziet er erg fragiel uit...
Afbeeldingslocatie: http://gadgetsin.com/uploads/2011/04/acer_iconia_tab_w500_windows_7_tablet_pc_with_keyboard_dock_3.jpg

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:36
De laatste tijd last van dat als ik de transformer uit de slaapstand haal dat de WIFI verbinding telkens heel erg snel achter elkaar aan het uit en aan gaan is.

Alleen een reboot helpt totdat hij weer uit slaapstand wordt gehaald.

Iemand een idee, verder niks anders geinstalleerd.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:28:
De laatste tijd last van dat als ik de transformer uit de slaapstand haal dat de WIFI verbinding telkens heel erg snel achter elkaar aan het uit en aan gaan is.

Alleen een reboot helpt totdat hij weer uit slaapstand wordt gehaald.

Iemand een idee, verder niks anders geinstalleerd.
Dit had ik gisteren ook. Heel even wifi en daarna weer direct uit. Ook in vliegtuigmodus zetten hielp niet. Alleen idd een herstart. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 20:16
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:25:
[...]

Dit had ik gisteren ook. Heel even wifi en daarna weer direct uit. Ook in vliegtuigmodus zetten hielp niet. Alleen idd een herstart. :(
Schijnt door een Google Maps update te komen:
http://www.transformerfor.../6324-wifi-acting-up.html

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:36
Thanks even kijken of dat werkt!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marklinfan
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 14:29
marklinfan schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 00:22:
Zo, sinds vanavond mag Marklinfan zich ook onder de Transformer eigenaren scharen!
Ik heb voor 400 euro een 16GB incl dock nieuw geseald in doos gekocht, alles ziet er spic en span uit en werkt perfect. Is een B70 trouwens, dat was ook wel de minimum voor mij. Het komende weekend maar eens flink aan het rommelen met dat ding, eerste indruk is goed!
Cyw00d schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 00:34:
Waar heb je hem aangeschaft als ik vragen mag? Gefeliciteerd en welkom trouwens! :D
Ik heb hem gekocht bij iemand die hem op Marktplaats aanbood. Hij had hem op een veiligssite gewonnen waar hij flink wat spullen voor weinig scoort om in NL weer verder te verhandelen en daar dus op te verdienen. Uiteindelijk dus 400 euro neergeteld voor een B70 tablet+dock met 16GB, nieuw in doos. helemaal geseald, verzegeld en ik kreeg de configuratie wizard bij start-up, echt nooit iets mee gedaan dus nog. Ik denk een mooi koopje geweest >:)

Zit nu trouwens ook met wat battery drain. Het dock doorstaat 'de test' wel dus het zal ergens softwarematig een setting zijn... Vrijdagavond uitgezet en aan de lader, zaterdagochtend beide accu's 100%, natuurlijk wel de nodige uurtjes gebruikt maar hooguit 5 uur in totaal en na uren standby vliegt het accupercentage naar beneden en zondagavond wou hij niet meer aan. Ik zal de eerder genoemde opties vanavond eens gaan proberen:

1. Kijk eens bij Apps > Ontwikkeling > Stand-by en vink deze uit. Misschien is je drain dan verholpen."

2. Kijk eens bij Instellingen, Apps, Actieve instellingen. Als daar Mynet aanstaat, klik deze dan uit totdat hij helemaal weg is. Dit was bij mij de oorzaak dat hij niet in "deep sleep" ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 21:20
Ik heb Nova geprobeerd om de spelen op de tablet. Maar hij geeft aan dat dit niet lukt.

Op andere forums lees, ik dat dit gemakkelijk lukt om je tablet in XOOM modu in te stellen.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertobadjo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:16
vandaag heb ik ook een asus transformer besteld. de 16gb met docking.

Merken jullie nog wat verschil tussen de oude 3.1 android tegenover de 3.2?

Suggesties wat hier te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
robertobadjo schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:57:
vandaag heb ik ook een asus transformer besteld. de 16gb met docking.

Merken jullie nog wat verschil tussen de oude 3.1 android tegenover de 3.2?
Ik had standaard 3.0 (waar veel bekende problemen mee waren) en kreeg in een keer een update naar 3.2 welke echt heel goed draait.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cobex
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-07-2024
GebruikerW schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 19:50:
Ik heb een B50 en ook een beetje speling linksboven bij de knoppen.

Heb overigens sinds gisteren opeens dat wanneer ik de Tf aanzet uit standby, dat ie steeds wifi aan en uit aan het zetten is. Alleen een reboot werkt. Iemand anders dit ook gezien? Het enige wat anders is update van Google Maps, Soundhound, maar betwijfel of dat er iets mee temaken heeft.
Gewoon stock rom, niet rooted HTJ85B.WW_epad-8.6.5.9

Edit: flightmode aanzetten en wachten tot ie uitgeflipperd is, flight mode uit dan doet ie het weer normaal. Scheelt reboot. Maar goed, nog steeds niet over.

Edit 2: Ben niet de enige, en het lijkt door de Google Maps update te komen: http://www.transformerfor.../6324-wifi-acting-up.html
Yep gisteren net hetzelfde voor! Zeer irritant.

Edit : B70 model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

polthemol schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:03:
[...]

vaag :/ hier draait die perfect. Zo goed zelfs dat ik geen andere browsers overweeg.
Typ jij in bijv dit forum met de dock? Of met het on-screen keyboard? Want met name met het dock merk je hoeveel vertraging er in zit, met het on-screen keyboard valt het minder op (maar is het er ook).

Ik zal er vanavond eens een filmpje van proberen te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door jasjenl op 12-09-2011 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertobadjo
Cyw00d schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:29:
[...]

Ik had standaard 3.0 (waar veel bekende problemen mee waren) en kreeg in een keer een update naar 3.2 welke echt heel goed draait.
dus de update is wel een verbetering.

de reden waarom ik voor de transformer ben gegaan is het keyboard. ik heb hem al van iemand anders al ff kunnen aanvoelen maar voor de rest ook weinig mee gedaan. tis een beetje gericht op zakelijk gebruik.

ik werk in het voortgezet onderwijs en het leek mij wel leuk om te kijken of een tablet daar in past.

als systeembeheerder kijk ik wat anders er tegen aan als de gemiddelde consument.

wat ik me nu wel afvraag is dat ik hier veel problemen lees over de batterydrain. is dat alleen bij bepaald batches of in het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Battery drain is volgens mij alleen bepaalde batches, ik heb er met mijn tf + dock in ieder geval nog geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marklinfan
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 14:29
Ja hardwarematig bij bepaalde settings maar kan ook softwarematig veroorzaakt worden. Naast de eerder door mij genoemde 2, die bij mij beiden goed stonden, werkt op mijn Transformer de drain veroorzaakt (hij ging niet in deep sleep=CPU off modus) omdat onder Instellingen --> Accounts & synchronisatie de vinkjes bij Achtergrondgegevens en Automatische synchronisatie aan stonden. Die moesten in mijn geval beide UIT en nu gaat ie wel in de echte slaapstand. Je merkt nu ook dat, als je hem weer oproept, het even een merkbare tik duurt voordat ie paraat is dus hij moet echt even wakker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Wellicht een idee om een poll te plaatsen met de B-series en dat mensen dan kunnen stemmen of ze wel of geen problemen hebben met drain... en een aparte met speling op de behuizing ...
Gewoon voor een duideijk overzicht.
Zoiets dus:

Poll: Ja ik heb last van battery drain, mijn type:
B50 zonder dock
B50 met dock
B60 zonder dock
B60 met dock
B70 zonder dock
B70 met dock
B80 zonder dock
B80 met dock
Geen last van
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=374807&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 69% gewijzigd door Cyw00d op 12-09-2011 20:41 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
Mijn B70's (zowel dock als tablet) bevallen mijn prima.. Alleen heb ik 2 plekjes met lightbleeding maar het stoort me niet eigenlijk; vind het alleen niet zo netjes.

Komt er in de toekomst trouwens nog een update (3.3 )?
Aangezien de browser en dergelijke af en toe wat instabiel zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Geen idee.. ik zit meer te w88 op v4

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertobadjo
als het goed is krijg ik mijn TF morgen binnen. zal eens kijken welke versie ik heb dan.

iemand hier toevallig ding gekoppeld aan een exchange server? werkt dat ook nog een beetje of wat?

is er al wat meer bekend over een eventuele update naar A-3.3 of Android 4.

ik kan er weinig over vinden op google. plus ik begreep dat tussen 3.1 en 3.2 ook weinig verschil zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
robertobadjo schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:49:
als het goed is krijg ik mijn TF morgen binnen. zal eens kijken welke versie ik heb dan.

iemand hier toevallig ding gekoppeld aan een exchange server? werkt dat ook nog een beetje of wat?

is er al wat meer bekend over een eventuele update naar A-3.3 of Android 4.

ik kan er weinig over vinden op google. plus ik begreep dat tussen 3.1 en 3.2 ook weinig verschil zit.
Jup, de mijne staat verbonden met exchange op mijn werk - werkt echt ideaal! Voor zover ik weet nog niks bekend. Asus heeft wel laten weten dat de techniek en android versies door blijven gaan en dat Asus niet sitl blijft staan (Zie facebook pagina)

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertobadjo
Cyw00d schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:51:
[...]

Jup, de mijne staat verbonden met exchange op mijn werk - werkt echt ideaal! Voor zover ik weet nog niks bekend. Asus heeft wel laten weten dat de techniek en android versies door blijven gaan en dat Asus niet sitl blijft staan (Zie facebook pagina)
neem aan dat je dan ook outlook anywhere aan hebt staan op je exchange 2007/2010 server? ga dat van de week maar eens ff testen ben benieuwd! *D

het vertrouwen in asus is er van mijn kant wel. ik zag op verschillende youtube filmpjes dat de asus soms iets langzamer is als de ipad2 maar dat was volgens mij nog met de 3.0 erop.

en die ene ms maakt ook niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
marklinfan schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:16:

B70 tablet+dock

...

Zit nu trouwens ook met wat battery drain. Het dock doorstaat 'de test' wel dus het zal ergens softwarematig een setting zijn... Vrijdagavond uitgezet en aan de lader, zaterdagochtend beide accu's 100%, natuurlijk wel de nodige uurtjes gebruikt maar hooguit 5 uur in totaal en na uren standby vliegt het accupercentage naar beneden en zondagavond wou hij niet meer aan. Ik zal de eerder genoemde opties vanavond eens gaan proberen:

1. Kijk eens bij Apps > Ontwikkeling > Stand-by en vink deze uit. Misschien is je drain dan verholpen."

2. Kijk eens bij Instellingen, Apps, Actieve instellingen. Als daar Mynet aanstaat, klik deze dan uit totdat hij helemaal weg is. Dit was bij mij de oorzaak dat hij niet in "deep sleep" ging.
Idem hier, echter Mynet eenmaal uit levert na een aantal testruns geen oplossing voor die eigenaardige battery drain.

Let er wel op, de tablet laadt op van de dock, indien aangesloten. Wat logisch is, behalve als je met zo'n battery drain zit .. dan merk je snel een beperking. Er zou eigenlijk voorzien moeten zijn in een configuratie instelling om aan te geven primair de accu van de tablet aan te spreken, en die van de dock in reserve te houden.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:00
Zijn er nog mensen die last hebben van een flikkerend scherm als hij op gelockt staat met het scherm aan, eerst had ik hier soms last van, maar nu altijd, een flikkerend scherm is hetniet, maar meer golven

Ook blijft de stockbrowser maar achteruit gaan, nu opent hij soms paginas niet,hij blijft maar staan op laden, dan ga ik naar opera en daar werkt alles perfect

[ Voor 28% gewijzigd door Anton.net op 12-09-2011 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishh
Weet iemand hoe je Nova werkend krijgt op de tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:00
Krishh schreef op maandag 12 september 2011 @ 23:13:
Weet iemand hoe je Nova werkend krijgt op de tablet?
Ik denk dat het niet gaat, als de uitgever er niet voor zorgt dat hij compatible is met de tf, kan het niet werken, anders had ik hem ook gehad, ik heb nova2 op mn ipodtouch: supergame!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishh
Oké volgens mijn lukt het wel op deze manier neem ik aan ?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1219212

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 08:43

The Legend

*Plop*

Ik heb een B70 + dock (ook B70) en mijn tablet heeft ook last van speling in de case (achterkant) bij de volumeknoppen. Je kunt hier de behuizing echt een stukje indrukken.. dit lijken meer mensen te hebben. Voor mij nog geen reden voor RMA, zeker niet als je ziet hoe sommigen hun device terugkrijgen :X

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 19:20
Ik heb ook weer wat nieuws. Zodra de accu van de dock leeg is (3%) reageerd het toetsnbord bijna niet meer. Ik moet de tablet dan eerst los halen en weer opnieuw docken, dan kan ik weer typen. Redelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:58
DrNizeGuy schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:17:
Ik heb ook weer wat nieuws. Zodra de accu van de dock leeg is (3%) reageerd het toetsnbord bijna niet meer. Ik moet de tablet dan eerst los halen en weer opnieuw docken, dan kan ik weer typen. Redelijk irritant.
Daar heb ik geen last van, hij stopt met de tablet op te laden aan 3% maar, ik kan zonder probleem het dock en de aansluitingen erop gebruiken. B70 en dock is ook B70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Laatst online: 16-09 19:20
Zodra ik opnieuw gedocked hebt werkt het ook weer prima, het is alleen alsof het toetsenbord nog in een slaapstand zit ofzo. Het muispad werkt namelijk wel gewoon. Ik heb trouwens ook een B7O dock en tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 07:16
CappieL schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:30:
[...]

Ik gebruik de ABN-app op mijn TF en het werkt fantastisch. Gebruik de app alleen voor saldo-informatie, maar je kunt hem ook gebruiken om overschrijvingen mee te doen. Je kunt zelf het maximale bedrag instellen wat zonder e-dentifier overgemaakt mag worden (die heb ik op 0,- gezet)
vreemd bij mij werk het niet
Ik kan em kiezen in de app store en ook via de abn site zelf.
Maar als ik em wil instaleren staat erbij dat de TF niet word ondersteund.
Vervolgen blijft ie hangen?

Wat heb jij dan gedaan om em wel aan de praat te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 16:10

E-B

Simply Electronics lijkt de 16GB versie voor € 339,- aan te bieden. Iemand ervaringen met die shop en is het echt een nieuwe of kijk ik toevallig over "refurbished" heen ofzo? Voor dat geld lijkt mij de moeite van het proberen wel waard...

http://www.simplyelectron...duct.php?pid=13940&sd=acc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Laatst online: 16-09 20:16
E-B schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 09:41:
Simply Electronics lijkt de 16GB versie voor € 339,- aan te bieden. Iemand ervaringen met die shop en is het echt een nieuwe of kijk ik toevallig over "refurbished" heen ofzo? Voor dat geld lijkt mij de moeite van het proberen wel waard...

Dan zit je met een UK plug en moet je altijd een reisstekker er tussen plaatsen.
Tip: Bij 4Launch (goedkoopste in pricewatch) loopt nog steeds de actie dat je er een gratis originele Asus sleeve bij krijg ter waarde van zo'n 30 euro. Dus als je al van plan was die sleeve aan te schaffen, dan kom je op 358 euro.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

Mr_Blobby schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 09:59:
[...]

Dan zit je met een UK plug en moet je altijd een reisstekker er tussen plaatsen.
Tip: Bij 4Launch (goedkoopste in pricewatch) loopt nog steeds de actie dat je er een gratis originele Asus sleeve bij krijg ter waarde van zo'n 30 euro. Dus als je al van plan was die sleeve aan te schaffen, dan kom je op 358 euro.
Ah, natuurlijk, zo'n verloopstekker zit ik inderdaad niet op te wachten. En bedankt voor de tip, zou er graag zo'n sleeve bij willen hebben. Ik ga die eens even nader bekijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 08:50
my_fiero schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 09:30:
[...]

vreemd bij mij werk het niet
Ik kan em kiezen in de app store en ook via de abn site zelf.
Maar als ik em wil instaleren staat erbij dat de TF niet word ondersteund.
Vervolgen blijft ie hangen?

Wat heb jij dan gedaan om em wel aan de praat te krijgen?
Hier had ik ook last van, op dit forum aangekaart en heb de apk gemaild gekregen (stuur me een DM met je mailadres), deze geïnstalleerd en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb toch besloten om terug naar iOs te gaan dus wil mijn transformer gaan verkopen. Iemand een idee wat een realistische vraagprijs is? is ongeveer 2 weken oud maar ik zie dat de prijzen nu omlaag gaan.. (inclusief dock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
CappieL schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:40:
[...]

Hier had ik ook last van, op dit forum aangekaart en heb de apk gemaild gekregen (stuur me een DM met je mailadres), deze geïnstalleerd en werkt perfect.
DM lukt niet? Direct Messaging-functionaliteit (DM-functionaliteit) staat uit????

mail maar naar ............
THNKS

[ Voor 3% gewijzigd door my_fiero op 13-09-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:42:
Heb toch besloten om terug naar iOs te gaan dus wil mijn transformer gaan verkopen. Iemand een idee wat een realistische vraagprijs is? is ongeveer 2 weken oud maar ik zie dat de prijzen nu omlaag gaan.. (inclusief dock)
Ik heb niet echt een antwoord op je vraag..Maar ik zou graag wat argumenten van je willen horen waarom je toch weer terug gaat naar iOS? Wat zijn de voor/nadelen als je deze 2 langs elkaar legt. Je zei in je vorige post al " ik mis de apps op iOS" maar Android heeft toch voldoende apps in huis dacht ik zo. Graag jouw bevindingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

E-B schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 09:41:

Geen idee of dat een goede deal zal zijn, wat zijn de kosten om het thuis te krijgen?

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tommy schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:03:
[...]

Ik heb niet echt een antwoord op je vraag..Maar ik zou graag wat argumenten van je willen horen waarom je toch weer terug gaat naar iOS? Wat zijn de voor/nadelen als je deze 2 langs elkaar legt. Je zei in je vorige post al " ik mis de apps op iOS" maar Android heeft toch voldoende apps in huis dacht ik zo. Graag jouw bevindingen. :)
Persoonlijk vind ik de apps op de iPad/iOs net wat meer 'af'. Krijg bij Honeycomb het idee dat er niet echt heel veel apps voor zijn, je kunt de apps wel uitrekken maar dan ziet het er toch niet helemaal goed uit. Ik heb voor de Transformer nog een iPad (1) gehad en daar was ik over het algemeen wat meer tevreden mee dan met mijn Transformer.

Maar goed er zijn veel mensen die Honeycomb weer boven iOs kiezen om andere redenen dus ik denk dat het erg persoonlijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:17:
[...]

Persoonlijk vind ik de apps op de iPad/iOs net wat meer 'af'. Krijg bij Honeycomb het idee dat er niet echt heel veel apps voor zijn, je kunt de apps wel uitrekken maar dan ziet het er toch niet helemaal goed uit. Ik heb voor de Transformer nog een iPad (1) gehad en daar was ik over het algemeen wat meer tevreden mee dan met mijn Transformer.

Maar goed er zijn veel mensen die Honeycomb weer boven iOs kiezen om andere redenen dus ik denk dat het erg persoonlijk is
Bedankt voor je reactie. Ik ben het inderdaad met je eens dat niet alle apps optimaal werken met HC. Daarentegen is iOS wel al iets langer op de markt dan HC dus verwacht dat dit ook een kwestie van tijd is.
Ik verwacht dat eind dit jaar begin volgend jaar al een grote aantal nieuwe/aangepaste apps erbij zullen komen. Hopelijk wat launchers, widgets etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
tommy schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:30:
[...]

Bedankt voor je reactie. Ik ben het inderdaad met je eens dat niet alle apps optimaal werken met HC. Daarentegen is iOS wel al iets langer op de markt dan HC dus verwacht dat dit ook een kwestie van tijd is.
Ik verwacht dat eind dit jaar begin volgend jaar al een grote aantal nieuwe/aangepaste apps erbij zullen komen. Hopelijk wat launchers, widgets etc.
Ik ben geen merken freak, en heb puur de TF gekozen voor de extra meerwaarden zoals de Dock, Micro SD, HDMI out, en de extra accu in de dock. iets wat de iPad allemaal niet heeft.

maar welke (app of widget) mis je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
my_fiero schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:53:
[...]
mail maar naar <emailadres>
THNKS
Email is verzonden naar Afbeeldingslocatie: http://www.mailonpix.com/images/e7a08d24dde879c5a051169fb24d482c.gif
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Nu online
my_fiero schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:34:
[...]

Ik ben geen merken freak, en heb puur de TF gekozen voor de extra meerwaarden zoals de Dock, Micro SD, HDMI out, en de extra accu in de dock. iets wat de iPad allemaal niet heeft.

maar welke (app of widget) mis je dan?
Missen is een groot woord :) .. Je hebt op dit moment nog wat "weinig" keuze in tablet optimaliseerde widgets. En andere launchers zijn er ook nog niet(ADW ex werkt wel maar vind deze niet heel erg fijn..) Ik zeg ook niet dat deze nodig zijn hoor! Stock werkt prima!
Op de telefoon heb ik nu LauncherPro daar ben ik erg tevreden mee, hiervan zou ik bijvoorbeeld graag een tablet versie van willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
Voor wie een leuke achtergrond wil kwam ik deze 2 tegen

shadow galaxy ( space )
Skyrocket Live Wallpaper ( vuurwerk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Ik lees veel over battery drain van de dock. Heb zelf ook een dock B70 en daar een usb mouse ingestoken, bedraad. Het is een microsoft mouse met een blauwe led erin. Als de tablet in sleepmode is, gesloten op de dock, zie ik ongeveer om de 30 seconden het blauwe ledje van de mouse aangaan. Ik kan me zo voorstellen dat op deze manier de accu van de dock sneller leeg gaat dan zonder mouse aangesloten.
Bij diegene die ook last hebben van battery drain, hebben jullie USB devices aangesloten op de dock?, wellicht dat dit ook een probleem kan zijn van de drain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

Kiswum schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:15:
[...]

Geen idee of dat een goede deal zal zijn, wat zijn de kosten om het thuis te krijgen?
Ik krijg de indruk dat hier geen kosten aan verbonden zijn. Ik heb geen zin om ver de bestelprocedure in te duiken maar in de eerste stap bij het kiezen van "Nederland" verschenen er geen melding dat shipping niet gratis zou zijn.

Weet alleen nog niet of ik niet voor 100 euro extra liever de 32GB versie heb, ik vind het verschil in prijs niet zo heel groot namelijk. :)

Ik heb nog nooit zo zorgvuldig een aankoop overwogen, sorry als ik jullie hier in het algemeen mee verveel en het topic loop te vervuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Ik ben voor de 16 GB gegaan en een los 16 GB Micro-SD gekocht. Ik vind dat ik aan 32 GB in het totaal genoeg heb. Deze samenstelling is goedkoper dan de 32 GB-versie.
Je moet natuurlijk je eigen keuze maken, maar staar je niet blind op de opslagcapaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
CappieL schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:04:
Ik ben voor de 16 GB gegaan en een los 16 GB Micro-SD gekocht. Ik vind dat ik aan 32 GB in het totaal genoeg heb. Deze samenstelling is goedkoper dan de 32 GB-versie.
Je moet natuurlijk je eigen keuze maken, maar staar je niet blind op de opslagcapaciteit.
Ik ben gegaan voor de 32GB versie, simpel omdat ik dan altijd nog bv 32Gb kan bij prikken.
Ja je hebt het nu niet nodig, maar dat zijden ze ook toen ik mijn 486DX2 kocht met 8 MB
wat moest je er toch mee?

Stel je voor dat straks androi 5 uitkomt o.i.d. met systeem eisen van 20GB (wat dan) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algoman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 10:45
Vandaag komt mijn transformer eeepad binnen heb hem bij Komplett besteld.
Vraag heeft iemand al ervaring opgedaan met de revolver rom 3.2?
Ik weet zelf (nog) niet wat er de voordelen van zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door algoman op 13-09-2011 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lauwie0 schreef op zondag 11 september 2011 @ 14:18:
...
Ik heb hem eigenlijk voornamelijk voor school gekocht (veel pdfjes om te lezen) maar zou eigenlijk wel de gebruiksmogelijkheden willen uitbreiden voor school. Ik weet niet of iemand ervaring heeft met LaTex op de TF?
Er is in de market een app te vinden (Verbtex), maar deze compileert de Tex code op een server, je kan hier ook geen locale .tex bestanden mee openen. Mogelijk heeft iemand kennis hier van hoe je wel goed met LaTex op de TF kan werken, het lijkt mij zo een ideaal ding ervoor, mede door het toetsenbord.
...
- Heeft er iemand ervaringen met LaTex editors op android (mag ook op web zijn, zolang ik maar mijn locale bestanden kan editen/maken)
...
Ik gebruik hiervoor VerbTex Pro, kost slechts 1,49 EUR en daarmee kan je ook jouw locale bestanden tex'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
algoman schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:36:
Vandaag komt mijn transformer eeepad binnen heb hem bij Komplett besteld.
Vraag heeft iemand al ervaring opgedaan met de revolver rom 3.2?
Ik weet zelf (nog) niet wat er de voordelen van zijn.

[video]
Dit mag besproken worden in het Custom Roms-forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algoman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 10:45
CappieL schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:54:
[...]

Dit mag besproken worden in het Custom Roms-forum
Many thanks. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Laatst online: 20-08 20:32
Ik heb een probleem dat mijn wifi 'stuitert'. Hij gaat per seconden wel 2x aan en uit. Ik moet dan mijn tablet rebooten om het op te lossen.

edit: nvm.. was al gepost http://www.transformerfor.../6324-wifi-acting-up.html ook in deze topic.

[ Voor 32% gewijzigd door maniak op 13-09-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
R2 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:30:
Ik lees veel over battery drain van de dock. Heb zelf ook een dock B70 en daar een usb mouse ingestoken, bedraad. Het is een microsoft mouse met een blauwe led erin. Als de tablet in sleepmode is, gesloten op de dock, zie ik ongeveer om de 30 seconden het blauwe ledje van de mouse aangaan. Ik kan me zo voorstellen dat op deze manier de accu van de dock sneller leeg gaat dan zonder mouse aangesloten.
Bij diegene die ook last hebben van battery drain, hebben jullie USB devices aangesloten op de dock?, wellicht dat dit ook een probleem kan zijn van de drain?
Nope, geen USB devices aangesloten hier. Het blijft vreemd, ben met twee TF's bezig, beide van de B70 versie en de een heeft die eigenaardige drain van het dock, de ander niet. Identieke configuratie, apps, etc.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 21:21
Ben sinds enige maanden ook trotse eigenaar van een Asus transformer en heb al enige apps ontwikkeld. Hierbij dus voor de liefhebber:
FilmpieHD
https://market.android.com/details?id=com.dibbus.filmpie

Deze app heb ik gemaakt en is gratis te downloaden. De app haalt films op van FilmTotaal van vandaag en morgen(FilmTotaal biedt een api aan die een overzicht geeft van alle films op de nederlandse tv). Alle beschikbare informatie is te zien door de panels weg te swypen. Op het laatste panel staan nog links naar de IMDB en Filmtotaal site.

Probeer het uit en laat even weten wat je ervan vindt! Deze app draait dus alleen op Honeycomb en niet op een telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cilo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-08-2022

cilo

V MAX, live life to the max

iemand ervaring met het ballans probleem van het geluid en dn met name met de oplosing die op xda staat? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1118010

zou graag deze oplossing willen uitproberen maar begrijp dat je het tablet dan moet "rooten"? is dit mogelijk met een B70 tablet en zo ja hoe gaat dat in zijn werk (ben een redelijke noob op android)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Folkert schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:00:
Ben sinds enige maanden ook trotse eigenaar van een Asus transformer en heb al enige apps ontwikkeld. Hierbij dus voor de liefhebber:
FilmpieHD

Deze app heb ik gemaakt en is gratis te downloaden. De app haalt films op van FilmTotaal van vandaag en morgen(FilmTotaal biedt een api aan die een overzicht geeft van alle films op de nederlandse tv). Alle beschikbare informatie is te zien door de panels weg te swypen. Op het laatste panel staan nog links naar de IMDB en Filmtotaal site.

Probeer het uit en laat even weten wat je ervan vindt! Deze app draait dus alleen op Honeycomb en niet op een telefoon!
Ik zag deze al eens voorbij komen toen ik mijn TF voor RMA kwijt was. Was deze app 'vroeger' niet betaald (EUR 0.95)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi
ik weet niet of ik hier goed zit maar ik heb deze tablet net gekocht en er zijn een paar dingen waar ik niet uit kom?
om te beginnen m,n toetsen bord,als ik op de letter m klik krijg ik ''te zien en bij de a de letter q ??

verder als ik bij de widgets kijk staat er bv inmiddels 4 x een mail icoontje die ik niet weg krijg?
en ik zie opeens geen pijltje meer als ik over m,n touchpad wrijf die doet het nu dus al niet meer ?
voor de rest doet m,n toetsenbord het wel gewoon.
iemand die me kan helpen svp.
vgt marcel

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:34

polthemol

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:28:
hi
ik weet niet of ik hier goed zit maar ik heb deze tablet net gekocht en er zijn een paar dingen waar ik niet uit kom?
om te beginnen m,n toetsen bord,als ik op de letter m klik krijg ik ''te zien en bij de a de letter q ??

verder als ik bij de widgets kijk staat er bv inmiddels 4 x een mail icoontje die ik niet weg krijg?
en ik zie opeens geen pijltje meer als ik over m,n touchpad wrijf die doet het nu dus al niet meer ?
voor de rest doet m,n toetsenbord het wel gewoon.
iemand die me kan helpen svp.
vgt marcel
ik zeg stel je keyboard goed in ;) Klinkt alsof je azerty-instelling hebt terwijl het een qwerty keyboard is, of omgekeerd.

Of je touchpad het niet meer doet moet je zelf even uitzoeken. wat meer info / eigen inzet voor de rest van de problemen lijkt me wel gewenst.

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er echt geen drol verstand van maar naar 2x opnieuw opstarten doet m,n toetsenbord het weer gewoon tenminste behalven m,n touchpad?
nou start ik hem weer opnieuw op en doet m,n toetsenbord weer raar.
snap er geen reet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik hem opstart doet mn touchpad het 0,5 sec en dan is het over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojojojo73
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-08 10:33
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:14:
als ik hem opstart doet mn touchpad het 0,5 sec en dan is het over ?
Het is niet bedoeld om bijdehand te doen, maar heb je de het touchpad niet geblokkeerd staan?
Toets bovenaan het dock, 4e van links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CappieL schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:40:
[...]

zoek in dit forum op abn, of kijk direct op
androiddev.orkitra.com/do...nl.mobile.payments_v2.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folkert schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:00:
FilmpieHD
Ziet er heel leuk uit. Ik kijk alleen bijna geen films. Wat mij opviel in de market dat hij 1 maal gedownload is, terwijl er twee mensen commentaar hebben gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fucking hell dat was het idd ,er zit ook totaal geen handleiding bij dat ding dus moet echt nog helemaal uitvinden hoe dat ding werkt.
had al een sok aan om terug naar de media markt te gaan .
denk dat ik daar op gedrukt heb omdat m,n toetsenbord dus de verkeerde letters gaf :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:38
Vraagje over die splashtop app. In het andere topic kwam al voorbij dat het jammer is dat je niet met een swipe kunt scrollen zoals je dat misschien zou verwachten. Maar ik krijg het scrollen helemaal niet voor elkaar, ik had eigenlijk gehoopt dat ik met de muisaanwijzer alsnog het scrollbalkje zou kunnen vastpakken (ingedrukt houden) en dan naar beneden slepen. Maar wanneer je sleept versleep je alleen het beeld. Ok, nuttig wanneer het beeld niet op je tablet past, maar ook wanneer je de resolutie zo laag zet dat het wel past gaat ie alsnog het beeld verslepen. Zie ik nou een feature over het hoofd, of kun je echt niet anders scrollen dan door op de scrollpijltjes te drukken? Dat zijn nou typisch van die dingen waarvan ik denk: op het moment dat je zo'n app aan het maken ben irriteer je jezelf daar toch ook dood aan?

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 21:02
Kweenie of het anders is bij Splashtop HD, maar bij mij kan je scrollen met twee vingers en pak je balkjes automatisch. Beeld verslepen is met drie vingers. Heb het zo ingesteld dat de reso van m'n computer word ingesteld op die van de Transformer.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:42:
Ik bied 150 euro _/-\o_

• Fuske
  • Nu online
Ik mag hopen dat dit sarcastisch is bedoeld?!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
Folkert schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:00:heb al enige apps ontwikkeld. Hierbij dus voor de liefhebber:
FilmpieHD
Leuk, ga ik proberen vanavond! :)

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
cilo schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:01:
iemand ervaring met het ballans probleem van het geluid en dn met name met de oplosing die op xda staat? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1118010

zou graag deze oplossing willen uitproberen maar begrijp dat je het tablet dan moet "rooten"? is dit mogelijk met een B70 tablet en zo ja hoe gaat dat in zijn werk (ben een redelijke noob op android)?
Dit is ook precies waar ik last van heb, ik stoor me er niet echt aan maar het is wel merkbaar dat het geluid uit de rechter speaker luider is dan de linker. Ik hoop eigenlijk dat er een tooltje er voor komt om dat in te stellen zonder hem te rooten ofzo, aangezien ik ook geen ervaring met rooten heb.

• robertobadjo
zo heb nu een avondje zitten spelen met de transformer en het voelt aardig leuk aan.

wat wel een beetje tegen mijn gevoel ingaat is dat je niet standaard applicaties kan afsluiten zoals dat wel kan met IOS dus houd me aanbevolen voor een oplossing.

het syncen met outlook anywhere werkt verrassend goed zeg. daar doet de transformer niet onder voor een iphone/ipad.

alleen de marketplace valt me wat tegen.

hoe check je eigenlijk welke versie je hebt. jullie praten hier over een b70 en andere versies.

• my_fiero
dat is je hardware versie
kijk naar je serie nr (bij de oplaad stekker)

• robertobadjo
my_fiero schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:21:
dat is je hardware versie
kijk naar je serie nr (bij de oplaad stekker)
thx

b70 model dus. maar ik merk nog niks van eventuele problemen. heb de batterij gister de hele avond aan de lader gehangen en ga vandaag incl dock gewoon de hele dag door pielen. brightness van het scherm staat op auto dus regelt hij lekker zelf. ik zit nu op 77% met een uurtje werk ong en de hele nacht op standby.

maar goed tis de eerste keer opladen dus batterij is nog niet op volledige sterkte

• Fotogravinnetje
  • Laatst online: 29-08 16:50
robertobadjo schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:19:
zo heb nu een avondje zitten spelen met de transformer en het voelt aardig leuk aan.

wat wel een beetje tegen mijn gevoel ingaat is dat je niet standaard applicaties kan afsluiten zoals dat wel kan met IOS dus houd me aanbevolen voor een oplossing.

[...]
Dat komt doordat android zelf bijhoudt of je een app nog in gebruik hebt. Als je meer geheugen nodig hebt dan er beschikbaar is, sluit hij zelf het programma met de laagste prioriteit af, waardoor je geen vertraging oploopt in waar je mee bezig bent, maar je een pas gebruikt programma des te sneller ingeladen krijgt. Komt dus de algehele snelheid ten goede.
Mocht er een app zijn die niet netjes afgesloten wordt terwijl er geheugen nodig is, dan kun je die altijd nog handmatig afsluiten via een taskmanager of via Instellingen - Apps - Actieve services. Gewoon de zich misdragende app aanklikken en op Stoppen drukken. Over het algemeen zul je hier dus GEEN gebruik van hoeven maken. (Daarom is een automatische task-killer ook contra-productief: android zal bepaalde programma's meteen weer in het geheugen laden)

• robertobadjo
Fotogravinnetje schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:16:
[...]

Dat komt doordat android zelf bijhoudt of je een app nog in gebruik hebt. Als je meer geheugen nodig hebt dan er beschikbaar is, sluit hij zelf het programma met de laagste prioriteit af, waardoor je geen vertraging oploopt in waar je mee bezig bent, maar je een pas gebruikt programma des te sneller ingeladen krijgt. Komt dus de algehele snelheid ten goede.
Mocht er een app zijn die niet netjes afgesloten wordt terwijl er geheugen nodig is, dan kun je die altijd nog handmatig afsluiten via een taskmanager of via Instellingen - Apps - Actieve services. Gewoon de zich misdragende app aanklikken en op Stoppen drukken. Over het algemeen zul je hier dus GEEN gebruik van hoeven maken. (Daarom is een automatische task-killer ook contra-productief: android zal bepaalde programma's meteen weer in het geheugen laden)
die logica kreeg ik net ook in de gaten ja. tis een beetje wennen en gaat tegen mijn gevoel in maar het blijkt dus dat het prima werkt.

zijn er nog apps die niet te missen zijn voor op de TF?

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat is natuurlijk heel erg persoonsafhankelijk :)

Ik ben verslaafd aan newsr om mijn google newsfeeds te lezen

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• disturbedmind
Weet iemand ook of er een app is om ebooks en .cbr bestanden in 1 app te bekijken en dat die dan de layout heeft van een boekenkast zoals de standaard app. Ik zelf gebruik nu de standaard ebook reader voor pdfjes en Droid Comic Viewer om .cbr bestanden te lezen. Maar zou het liefste dus alle 2 in 1 app willen doen met de layout dat je de cover ziet zoals de standaard reader.

Ik ging gisteren mijn TF op mijn pc aansluiten en mijn pc herkende hem ook wel maar verder gebeurde er niks op mijn TF, hij ging niet opladen en er kwam ook geen keuze menu voor usb settings aangezien ik hem als schijfstation wou gebruiken kon ik dat nu niet kiezen. Voorheen heeft dit het altijd al gedaan, ik zie wel het Asus sync icoontje komen als ik hem aansluit op usb. Weet iemand misschien waar ik deze usb instellingen kan vinden?

[ Voor 37% gewijzigd door disturbedmind op 14-09-2011 11:47 ]

• Virtuozzo
  • Niet online
disturbedmind schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:36:
Weet iemand ook of er een app is om ebooks en .cbr bestanden in 1 app te bekijken en dat die dan de layout heeft van een boekenkast zoals de standaard app. Ik zelf gebruik nu de standaard ebook reader voor pdfjes en Droid Comic Viewer om .cbr bestanden te lezen. Maar zou het liefste dus alle 2 in 1 app willen doen met de layout dat je de cover ziet zoals de standaard reader.

Ik ging gisteren mijn TF op mijn pc aansluiten en mijn pc herkende hem ook wel maar verder gebeurde er niks op mijn TF, hij ging niet opladen en er kwam ook geen keuze menu voor usb settings aangezien ik hem als schijfstation wou gebruiken kon ik dat nu niet kiezen. Voorheen heeft dit het altijd al gedaan, ik zie wel het Asus sync icoontje komen als ik hem aansluit op usb. Weet iemand misschien waar ik deze usb instellingen kan vinden?
Als het goed is, kan Stanza zowel epub, pdf als cbr lezen. Anders kun je met Calibre altijd CBR omzetten naar epub.

• disturbedmind
Virtuozzo schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:24:
[...]

Als het goed is, kan Stanza zowel epub, pdf als cbr lezen. Anders kun je met Calibre altijd CBR omzetten naar epub.
Is die wel voor de Android? Want ik vind hem niet in de market en op de site van de uitgever vind ik alleen de Ipod/pad versies

• Virtuozzo
  • Niet online
disturbedmind schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:38:
[...]

Is die wel voor de Android? Want ik vind hem niet in de market en op de site van de uitgever vind ik alleen de Ipod/pad versies
Argh, klopt. Android versie is er nog niet.

Dan blijft Calibre over, om bestanden om te zetten, vrees ik. Maar goed, Calibre is prima te gebruiken, en is ook handig om catalogs en archieven te maken & beheren.

• disturbedmind
Virtuozzo schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:44:
[...]

Argh, klopt. Android versie is er nog niet.

Dan blijft Calibre over, om bestanden om te zetten, vrees ik. Maar goed, Calibre is prima te gebruiken, en is ook handig om catalogs en archieven te maken & beheren.
Ik vond Kobo en volgens een forum schijnt die wel pdfjes en cbr bestanden te kunnen lezen en ook nog eens een boekenkast als layout :*) . Ik zal het vanmiddag uitproberen als ik weer thuis ben.

Ze hadden het over een reader zelf niet over de app 8)7

Hier ook nog een lijstje gevonden met allemaal ereader apps + welke formaten ze ondersteunen.

[ Voor 15% gewijzigd door disturbedmind op 14-09-2011 18:07 ]

• TroaS
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-07-2024
Ik heb in het weekend de Wizz Widget voor Honeycomb geinstalleerd op mijn TF, en kan die zeker aanraden. De app is hier te downloaden en voegt deze nieuwe widgets toe aan je keuzemenu:
✓ Facebook
✓ Facebook Stack
✓ Twitter
✓ Twitter Stack
✓ Agenda
✓ Agenda Month View
✓ Calendar
✓ Google Reader
✓ Google Reader Stack
✓ TimeLine (Facebook & Twitter)

Zoals ook bij de Dual Battery Widget moet je na installatie even je TF opnieuw opstarten voordat de widgets opgenomen worden in het keuzemenu. Ik gebruik zelf de Calendar Widget en die ziet er mooi uit en werkt uitstekend.

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 21:02
Ja ik gebruik die widgets ook, erg goed zijn ze!

Ik heb last van lipsync-issues met Splashtop HD, iemand anders ook? Heb een vraag gesteld op de website van de ontwikkelaar: http://support-remote.spl...250ms-on-asus-transformer

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Verwijderd

Er er soms al een lijst van applicaties die nice to have zijn voor de Transformer ?

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Julian schreef op woensdag 14 september 2011 @ 15:00:
Ja ik gebruik die widgets ook, erg goed zijn ze!

Ik heb last van lipsync-issues met Splashtop HD, iemand anders ook? Heb een vraag gesteld op de website van de ontwikkelaar: http://support-remote.spl...250ms-on-asus-transformer
heb hetzelfde probleem.

• disturbedmind
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:07:
Er er soms al een lijst van applicaties die nice to have zijn voor de Transformer ?
Hier is een lijstje met geoptimaliseerde apps voor honeycomb. 1 grote aanrader is wel Google body.

Verwijderd

Oh danku voor de link. En inderdaad deze Google Body is wel leuk, ga ik zeker aan mijn een vriend aandraden die in de sport business is.

• E-B

E-B

Ik ben net nog een keer bij de Saturn Groningen geweest om een goede vergelijking tussen verschillende tablets te maken en nu viel me op dat de Transformer helemaal geen haptic feedback ondersteunt.

Is dit niet iets wat je heel snel gaat missen? Ik heb de Transformer als laatst in mijn handen gehad omdat ik eerder al had bepaald dat deze het waarschijnlijk gaat worden, maar moet wel zeggen dat het "gebrek" (als in niet aanwezig zijn) mij best opviel omdat ik daarvoor 2 á 3 modellen in de handen heb gehad die wel een trilling bij het typen gaven.

Het zal ongetwijfeld persoonlijke voorkeur zijn maar durft iemand er een uitspraak over te doen (bij spellen zou het een gemis kunnen zijn, denk ik)? :)

• preske
  • Laatst online: 15-07 16:00
Ik heb sinds twee weken ook een eee-pad (met dock) maar het valt me op dat de batterij gewoon blijft leeglopen, ook al schakel ik hem uit.

Is dit normaal?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

preske schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:55:
Ik heb sinds twee weken ook een eee-pad (met dock) maar het valt me op dat de batterij gewoon blijft leeglopen, ook al schakel ik hem uit.

Is dit normaal?
Lees het topic eens door, battery drain is aanwezig in modellen en bepaalde firmwares. Maar zoek nu eerst even het topic door, ipv alleen te vragen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• preske
  • Laatst online: 15-07 16:00
mijn excuses.
was redelijk pissed dat zo'n duur ding het niet doet wat het moet doen. Of eerder, doet wat het niet moet doen :)

Ik heb model B80, ik neem aan dat RMA de way to go is?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

preske schreef op donderdag 15 september 2011 @ 19:15:
mijn excuses.
was redelijk pissed dat zo'n duur ding het niet doet wat het moet doen. Of eerder, doet wat het niet moet doen :)

Ik heb model B80, ik neem aan dat RMA de way to go is?
Hoe weet je dat het de battery drain is? Schakel je de tablet echt uit, of alleen het scherm uit? Er kan een app zijn die actief blijft en deep sleep voorkomt.

gebruik de Dual Battery Widget, en ga eerst eens testen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1 2 ... 51 Laatste