Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-04 07:35

Dreanor

Joene

(jarig!)
Southern Sun schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:06:
Ik vond Arkham Asylum qua omgeving eigenlijk prettiger om rond te lopen. City is veel onoverzichtelijker dus ik heb nog niet echt het gevoel alles te kennen :')
Ik ben tot dusver minder doelloos rond lopen dwalen in Arkham City dan Arkham Assilum (spelling? :P).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Southern Sun schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:06:
Ik vond Arkham Asylum qua omgeving eigenlijk prettiger om rond te lopen. City is veel onoverzichtelijker dus ik heb nog niet echt het gevoel alles te kennen :')
Het is een stad. Wat had je verwacht? Twee straten en vier gebouwen?

Ik vind AC echt 10x vetter om doorheen te struinen. Er is zoveel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-05 09:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

spoiler:
Ik zit dus al op 56 procent, main story lang en breed uitgespeeld... En nu kom ik via de AR missies dus pas aan die upgrade voor de grapling hook (of hoe dat ding in batman termen alweer heet)waarmee je je dus vanaf die lijn omhoog kan lanceren om verder te vliegen. Zat echt even te kijken van, lol wtf.. Tot dat moment heb ik namelijk als ik ver wilde vliegen iedere keer vanuit een duikvlucht omhoog 'geglide'. Die upgrade had ik dus graag eerder gehad tijdens de story en een paar sidequests (Zsasz bijv.). 8)7 Nouja, er is altijd nog die optie voor tweede playthrough met alle gadgets. :)

Wel tof/geinig dat een sidequest zo'n grote impact kan hebben op de game.

Supervette game overigens. In het begin was de stad wat overweldigend waardoor ik Arkham Asylum wat beter vond. Nadat ik het meer gespeeld heb en de stad beter ken ben ik echter om, simpelweg geweldige game.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:29
Dat had ik ook. Je wordt in het begin een beetje in het diepe gegooid. Zelfs terwijl ik AA helemaal dood heb gespeeld, had ik in het begin even moeite met Arkham City.

Maar nu ik er een beetje inzit (wel pas 10% ofzo, studie is weer begonnen en er moet ook ge-skyrimd worden :P) vind ik het steeds vetter worden. De side-quests, de open wereld en de stukken met Catwoman zijn echt hele leuke toevoegingen. Het is totaal andere gameplay met catwoman en dat maakt het welkome afwisseling. Ook de riddles zijn veel leuker geworden.

[ Voor 5% gewijzigd door KingKoning op 11-01-2012 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ben door de vele reviews en filmpjes erg benieuwd geworden naar dit spel, maar twijfel om eerst Arkham Asylum te spelen. Is dat aan te raden? (niet alleen voor het verhaal, maar ook bijv voor control dingen waar je je aan zou kunnen "ergeren" die in City beter zijn of bijv dan juist in Asylum afwezig zjin?)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Waarom vragen mensen steeds of ze AA ook moeten spelen? Ik begrijp dat niet. Dat wil je toch sowieso, lijkt me? En ja, ik zou deze zeker eerst meepakken. Je leert de bad guys kennen, en ook het vechtsysteem is redelijk complex. Daar wordt in AC in ieder geval een stuk minder over uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Topicstarter
Voxalizer schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 01:31:
spoiler:
Ik zit dus al op 56 procent, main story lang en breed uitgespeeld... En nu kom ik via de AR missies dus pas aan die upgrade voor de grapling hook (of hoe dat ding in batman termen alweer heet)waarmee je je dus vanaf die lijn omhoog kan lanceren om verder te vliegen. Zat echt even te kijken van, lol wtf.. Tot dat moment heb ik namelijk als ik ver wilde vliegen iedere keer vanuit een duikvlucht omhoog 'geglide'. Die upgrade had ik dus graag eerder gehad tijdens de story en een paar sidequests (Zsasz bijv.). 8)7 Nouja, er is altijd nog die optie voor tweede playthrough met alle gadgets. :)
spoiler:
Die AR missies zijn er direct als je stad in komt. Je wordt er zelfs naartoe gedirigeerd middels wat opmerkingen via je radio. Dat je ze gemist hebt is jammer maar wel een kwestie van eigen schuld. :P Lijkt me niet echt een spoiler maar goed beter te veel in tags dan te weinig...

De vraag of je eerst AA moet doen is makkelijk. Ja. AA is een enorm vette game.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 11-01-2012 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Geweldige game
Storyline uitgespeeld en zit nu op zo een 70%
En ineens komt het me neus uit
Wapens die moeilijk werken je zoekt je de ter...
Meeste side missies ook wel uit alleen nog de riddler.
Maar trophy's en riddles verzamelen heb ik nu wel gehad.
Heel veel trophy's lukken maar niet , met name dive (vraagtekens tegen muur)
Ik ben toch bang dat de uitleg en besturing op pc te kort schiet.
Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik heb een vraagje over de eerste AR side mission die je krijgt:

spoiler:
De AR mission met betrekking tot dive en dive bomb. Ik heb die gekregen bovenaan die kranen aan het water in de buurt van de hideout van de Joker. De laatste die je moet doen, lukt me totaal niet. Ik heb nog geen walkthrough gezocht op internet omdat ik niet per ongeluk andere spoilers tegen wil komen. Daarom dat ik het eerst hier eens vraag.

Heeft iemand een suggestie hoe je die laatste challenge moet oplossen? Die ziet er als volgt uit:

Je staat bovenaan de kraan, iets verder heb je een cirkel, met enkele meters eronder een tweede cirkel. Diezelfde cirkels heb je terug een stuk verder boven het water, en dan nog een laatste cirkel op een soort eilandje. Dus volgens mij moet je:

A C
| / |
B D - E

Maar dat lukt mij dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kun je gerust opzoeken op youtube hoor, je zal geen spoilers krijgen. Volgens mij moet je die precies zo doen zoals bedoeld. Ik kan me echter niet direct voor de geest halen welke je precies bedoelt. Ik had alleen moeite met die ene dat je door die gang moet vliegen, en die ene dat je naar beneden moet duiken, en om moet draaien om onder dat ding door te vliegen richting de court house.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-04 12:50
Gewoon even youtuben; staan de filmpjes precies op! Deze is helemaal niks moeilijks aan ook. Is gewoon stukje vliegen, dive bomben en doorvliegen. Er zijn wel nog 2 andere lastige. Ene met een hoekje omvliegen in een tunnel en die andere wat Bram al zegt. Nogmaals: Youtube is your friend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

MatMich schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 01:54:
Jammer
Die tegen de muur lukten mij eerst ook niet, totdat ik een paar dingen door kreeg:
- Voor gliden hoef je niet vooruit (W) en glide (spatie) vast te houden, spatie is genoeg, wist ik niet. Daardoor lukte het me steeds niet om van het ene naar het andere vraagteken te springen op de muren. Nu is het, W+spatie om af te springen, dan spatie om te gliden en bij het raken van het vraagteken spatie om te springen en verder te gliden.
- Ik had onbewust nogal de neiging om ietsje naar beneden te gliden, waardoor ik steeds onder de vraagtekens op de muur uitkwam. Als je de camera zo ver mogelijk omhoog laat kijken bij de afsprong en niet verandert (ik leg het kreupel uit, ik weet het), dan glide je veel verder.

Toen ik eenmaal het trucje door had, had ik in notime alle muur vraagtekens te pakken.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:53
Ik heb net de eind aftiteling gezien. Mooi avontuur. Over anderhalf jaar een vervolg in Gotham?

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-05 10:46

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Ik heb deze game nu een tijdje en ik heb nog geen moment spijt van de aanschaf. De game is werkelijk prachtig en met zo'n veelzijdige gameplay en met name de potentiële lengte van de Single Player Campaign mogen BF3 (heb ik ook , limited edition) en zeker MW2(MW3 weiger ik :p) een hele mat vol spijkers aan puntjes zuigen :) Ik ga VELE uurtjes plezier beleven aan deze game, en zal hem ook aanraden aan vrienden O+

Jammer dat ook na de dx11 patch er zo'n enorme performance drops zijn kwa fps :(. Maakt de gameplay weer zo lastig, ]aan mijn videokaart kan het niet liggen namelijk :p (5970)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 02:26:
Ik heb deze game nu een tijdje en ik heb nog geen moment spijt van de aanschaf. De game is werkelijk prachtig en met zo'n veelzijdige gameplay en met name de potentiële lengte van de Single Player Campaign mogen BF3 (heb ik ook , limited edition) en zeker MW2(MW3 weiger ik :p) een hele mat vol spijkers aan puntjes zuigen :) Ik ga VELE uurtjes plezier beleven aan deze game, en zal hem ook aanraden aan vrienden O+

Jammer dat ook na de dx11 patch er zo'n enorme performance drops zijn kwa fps :(. Maakt de gameplay weer zo lastig, ]aan mijn videokaart kan het niet liggen namelijk :p (5970)
8)7

Je begrijpt natuurlijk dat de SP's van zowel BF als MW slechts als opwarmertje voor de MP / co-op dienen, hè? Beetje een extreem vreemde vergelijking, aangezien bij AC de focus volledig op de SP ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-04 16:15
Ik heb die 2 codes ingelost en begin new game als Catwoman? Klopt dat wel? :P Speel voor de eerste keer, maar ik vraag me af hoe dat zit met die DLC. Zit dat er nu tussendoor of is dat apart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 12:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

bram1984 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:52:
Kun je gerust opzoeken op youtube hoor, je zal geen spoilers krijgen. Volgens mij moet je die precies zo doen zoals bedoeld. Ik kan me echter niet direct voor de geest halen welke je precies bedoelt. Ik had alleen moeite met die ene dat je door die gang moet vliegen, en die ene dat je naar beneden moet duiken, en om moet draaien om onder dat ding door te vliegen richting de court house.
spoiler:
jesus daar heb ik lang over gedaan, totdat ik doorkreeg dat je tijdens je divebom al kon draaien.. toen was het opeens appeltje eitje |:(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 12:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

MatMich schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 01:54:
Geweldige game
Storyline uitgespeeld en zit nu op zo een 70%
En ineens komt het me neus uit
Wapens die moeilijk werken je zoekt je de ter...
Meeste side missies ook wel uit alleen nog de riddler.
Maar trophy's en riddles verzamelen heb ik nu wel gehad.
Jammer
de AR missies zijn er juist voor om je de "advanced" controls bij te brengen. En ik had echt niet het gevoel dat op de pc ik te weinig uitleg kreeg over de besturen (eerder te veel, na 200x de melding dat rechts counter is weet ik het wel)

Trophy's en riddles zijn trouwens ook maar sideshows he.. dat is erbij voor de leut, en vaak ook op zo'n manier gemaakt dat ze moeilijker zijn dan wat je in de normale missies moet doen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
FerdiV schreef op zondag 29 januari 2012 @ 12:03:
Ik heb die 2 codes ingelost en begin new game als Catwoman? Klopt dat wel? :P Speel voor de eerste keer, maar ik vraag me af hoe dat zit met die DLC. Zit dat er nu tussendoor of is dat apart?
Dat klopt. Je begint als Catwoman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
jammer maar de ar missie in het industrial district krijg ik dus niet voor elkaar.
Heb het al een keer of 30 geprobeerd
Met name omdat de besturing via een muis echt belachelijk traag en onzorgvuldig is (bij mij in ieder geval)
Je kan ook geen goede positie innemen kwa kijken het zou fijn zijn als je een camera had achter de figuur het is nu trial en error om te zien hoe hoog/laag je zit.
Ik vind dit wel een beetje een minpuntje in de game.
Hoe belangrijk is het om die missie's af te maken?
Of is het alleen maar voor de lol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-05 06:45
Zou hem zeker afmaken. Je krijgt dan advance graple hook.
Deze is makkelijk omdat je sneller kan verplaatsen.
Welke AR krijg je niet voor elkaar?
Via youtube heb je goede filmpjes wat en hoe je het allemaal kan/moet doen.
Belangrijkste is dat je met de muis goed stuurt, dus goed achter batman houden,en je hoeft de W niet ingedrukt te houden na het springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
MatMich schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:59:
jammer maar de ar missie in het industrial district krijg ik dus niet voor elkaar.
Heb het al een keer of 30 geprobeerd
Met name omdat de besturing via een muis echt belachelijk traag en onzorgvuldig is (bij mij in ieder geval)
Je kan ook geen goede positie innemen kwa kijken het zou fijn zijn als je een camera had achter de figuur het is nu trial en error om te zien hoe hoog/laag je zit.
Ik vind dit wel een beetje een minpuntje in de game.
Hoe belangrijk is het om die missie's af te maken?
Of is het alleen maar voor de lol?
Ik kan je vertellen dat het met een controller niet veel makkelijker is. De laatste twee heb ik ook veelvuldig overnieuw moeten doen.

Na het voltooien krijg je de grapple boost, waarmee je dus continue kunt blijven vliegen. Zeker afmaken dus.

edit: De eerste en de vierde zijn het lastigst.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Batman: Arkham City ADVANCED AR Training Levels 1-4 Walkthrough

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 01-02-2012 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Laatst online: 01-05 10:59

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

De AR training sloeg voor mij om van 'frustrerend' naar 'appeltje eitje' toen ik ontdekte dat je niet hoeft op te trekken na een dive. Als je de dive knop/trigger gewoon loslaat aan het einde van een dive dan stabiliseert Batman vanzelf en zweeft 'ie horizontaal door.
Bij de meeste AR trainingen waarbij je moet diven en daarna nog een stukje horizontaal moet vliegen moet je de dive knop/trigger direct loslaten als je door de eerste twee groene ringen bent gedoken. Bij mij zweefde Batman zonder veel bijsturen ineens netjes door de andere ringen heen.

Hoe lukt het iedereen hier met de combat challenges? Wat mij bij Arkham Asylum totaal niet lukte, lukt me bij Arkham City wel; gisteren bij een van de extreme combat challenges drie medailles gekregen tijdens m'n eerste poging in die challenge.

Van de Blind Justice challenge snap ik echter helemaal niets; de thugs gaan veel te snel neer om genoeg punten te scoren voor drie medailles...

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
zo uitgespeeld. op normal dan, ga nog wel new game+ doen nu, gelukkig hou je je trophy's ed daarbij. Maar ik vond het einde wel een beetje tegenvallen eigenlijk. misschien vloeken in de kerk maar:

spoiler:
Een beetje een karig gevecht met clayface. Ok ik speelde op normal, maar toch, het was niet zo episch, ook strange was niet veel aan. Ik heb t niet over de moeilijkheidsgraad maar het gevecht op zich. Na Clayface dacht ik nou, nu komt er nog een gevecht met Joker maar die is zo ziek dat er niks gebeurt. Eindgevecht met Joker in Asylum was veel epischer dan dit.... Uberhaupt vond ik de bossfights uit Arkham Asylum beter dan in Arkham City.

En de main story is veel te kort! Opeens was ik er doorheen. Leuk die side-missions, maar daardoor is de Main game wel veel korter dan in Asylum.

de gameplay qua gevechten en free roamen is veel beter in City dan in Asylum, catwoman is een enorme toevoeging, maar het verhaal en de bossfights.... mwa mwa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombola
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 12:58
Tektoon schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:27:
De AR training sloeg voor mij om van 'frustrerend' naar 'appeltje eitje' toen ik ontdekte dat je niet hoeft op te trekken na een dive. Als je de dive knop/trigger gewoon loslaat aan het einde van een dive dan stabiliseert Batman vanzelf en zweeft 'ie horizontaal door.
Bij de meeste AR trainingen waarbij je moet diven en daarna nog een stukje horizontaal moet vliegen moet je de dive knop/trigger direct loslaten als je door de eerste twee groene ringen bent gedoken. Bij mij zweefde Batman zonder veel bijsturen ineens netjes door de andere ringen heen.
[...]
Bedankt, dat gaan we vanavond gelijk proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Tektoon schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:27:

Hoe lukt het iedereen hier met de combat challenges? Wat mij bij Arkham Asylum totaal niet lukte, lukt me bij Arkham City wel; gisteren bij een van de extreme combat challenges drie medailles gekregen tijdens m'n eerste poging in die challenge.

Van de Blind Justice challenge snap ik echter helemaal niets; de thugs gaan veel te snel neer om genoeg punten te scoren voor drie medailles...
Bij mij anders helemaal niet appeltje eitje
Als ik de dive lftctrl loslaat gaat hij altijd iets omhoog en ik kom dus in het industrial district nooit onder die poort door.
Dus het is of te laag en dan sta je op de grond of te hoog en dan klap je tegen de muur.
Het is godsonmogelijk zelfs als ik zo scherp mogelijk eronderdoor ga land hij op de grond.
Kortom missie lijkt onmogelijk voor mij, jammer.

[ Voor 7% gewijzigd door MatMich op 04-02-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Laatst online: 01-05 10:59

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Oke, misschien had ik niet moeten zeggen: 'appeltje eitje'. Dat was het voor mij ineens, maar dat is natuurlijk nog geen garantie voor een ander.

Gebruik je de muis tijdens het zweven? Ik heb al meerdere keren gelezen dat het uitmaakt waar je naartoe kijkt terwijl je zweeft. Zie bijvoorbeeld het onderschrift bij deze video. Persoonlijk laat ik Batman recht vooruitkijken (niet standaard schuin naar beneden) voor ik überhaupt afspring en start met zweven. Ook als je daardoor de ringen niet goed meer ziet. Daarna laat ik de camera met rust. Zo vlieg je ook vol door de eerste ring heen, in plaats van net tegen de onderkant aan te schuren.

Er is ook nog een andere techniek waar je wat aan kunt hebben. Check dit. De video is een beetje klunzig en Batman haalt de eerste ring maar net, maar goed. Hij laat zien hoe je ook kunt 'featheren'. In plaats van één grote lange dive, kan je de dive knop ook nog eens (of een paar keer) kort indrukken om meer controle te krijgen op je hoogte. Bij de AR training rond de Steel Mill hielp mij dit in eerste instantie de tunnel in te zweven.

Wie weet heb je er wat aan. Succes.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ik snap iets niet :P Ik heb de Catwoman DLC en die zit door het verhaal heen? Er zijn 4 episodes die ik kan unlocken waarvan er nu 2 vrij zijn, maar die zaten bij mij al in het hoofdverhaal. Zou zonder de DLC die stukken ontbreken? Of mis ik iets :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-05 17:50
Je mist niets, de Catwoman DLC speel je gewoon door het spel heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Aegir81 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 22:54:
Je mist niets, de Catwoman DLC speel je gewoon door het spel heen.
Dus als je die DLC niet had miste je die scenes gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
FerdiV schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 23:04:
[...]

Jep, en als je hem daarna alsnog download kun je óf opnieuw beginnen en ze door het verhaal heen spelen, óf als losse scenes nog een keer spelen (vanuit het hoofdmenu)

[ Voor 0% gewijzigd door jfversluis op 15-02-2012 11:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
FerdiV schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 23:04:
[...]

Het zou een beetje raar zijn als je ze zonder DLC gewoon kon spelen, vind je niet?

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 15-02-2012 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
In principe heeft ook iedereen die DLC, want die code zit gewoon in het doosje. Alleen 2e handjes en downloaders moeten hem missen.
Maar ik vind catwoman wel aan te raden! Vechten met haar is een leuke afwisselingen tov de wat langzamere batman.

Deze week overigens Nightwing en Robin DLC in de aanbieding op XBLA. Heeft iemand die? Is het leuk?
Vind het een beetje karig om alleen voor de challenges die nieuwe characters te kopen eigenlijk. Maar als ze net zo fun zijn als catwoman is het miss wel weer leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb ze allebei, maar je kan er verder niet zoveel mee. Het is inderdaad alleen voor de challenge mode, maar vechten met Robin is dan wel weer heel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

(jarig!)
Arkham City crashed bij mij elke keer na dat ik Mr. Freeze versla. Kan geen vergelijkbaar probleem vinden en het is enkel op het moment dat ik mijn reward krijg van Mr. Freeze dat het spel niet meer werkt (en dus afgesloten wordt).

Ik heb al geprobeerd om DX11 uit te zetten, het spel op twee cores laten lopen, etc. maar niks helpt. :(

Iemand ditzelfde probleem gehad misschien?

[ Voor 5% gewijzigd door Dreanor op 18-02-2012 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dellmorte
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-04 14:33
zijn die framedrops nou al een keer opgelost bij DX11 :? , Dan kan ik hem eindelijk is gaan spelen ga deze game echt niet spelen op DX9 :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Dellmorte op 05-03-2012 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dellmorte
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-04 14:33
Ik heb de patch geinstalleert loopt nu super smooth. Zit constant tussen de 50 en 60 fps met sync aan. Echt tof spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Woohoo Harley Quinn DLC komt waarschijnlijk binnenkort. Op Ps3trophies.org staan 10 nieuwe trophies. Het lijkt er op dat het storybased wordt ipv challenges. Dat vind ik iig cool. Zal als er officiele bekendmakingen komen de TS bijwerken.

Ben heel blij met DLC misschien kan ik me er dan toezetten om de laatste campaign challenge te doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

(jarig!)
Ik heb zojuist deze game uitgespeeld (de hoofd verhaal lijn) en wou eens als Robin of Nightwing spelen gezien ik die DLC heb.

Echter waar de heck kan je spelen als een van deze characters?

In de main game kan ik enkel op bepaalde punten wisselen tussen batman en catwoman, nergens een punt om te wisselen naar Robin of Nightwing.

Dus op internet gezocht en daar wordt gezegd dat ze enkel in de challange maps te spelen zijn. Maar als ik naar de challange maps ga kan ik weer enkel als batman of catwoman spelen. WTF?

Dus HELP, hoe en waar kan ik spelen met Robin of Nightwing van de DLC die ik gekocht heb!? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dreanor schreef op donderdag 12 april 2012 @ 00:17:
Ik heb zojuist deze game uitgespeeld (de hoofd verhaal lijn) en wou eens als Robin of Nightwing spelen gezien ik die DLC heb.

Echter waar de heck kan je spelen als een van deze characters?

In de main game kan ik enkel op bepaalde punten wisselen tussen batman en catwoman, nergens een punt om te wisselen naar Robin of Nightwing.

Dus op internet gezocht en daar wordt gezegd dat ze enkel in de challange maps te spelen zijn. Maar als ik naar de challange maps ga kan ik weer enkel als batman of catwoman spelen. WTF?

Dus HELP, hoe en waar kan ik spelen met Robin of Nightwing van de DLC die ik gekocht heb!? :S
De DLC is alleen voor de challenge maps. In de SP kun je alleen als Catwoman en Batman spelen. Heb je ze wel geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

(jarig!)
bram1984 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:22:
[...]

De DLC is alleen voor de challenge maps. In de SP kun je alleen als Catwoman en Batman spelen. Heb je ze wel geïnstalleerd?
Euh, ik ga er vanuit dat ze geïnstalleerd zijn want op Steam kan ik enkel op Play drukken en niet meer op installeren.

Maar in de challenge maps heb ik enkel keuze uit Catwoman en Batman dus dan zou je juist zeggen dat ze niet geïnstalleerd zijn. :S

Dus is dit een bug van steam of doe ik iets fout? Want bij beide DLC kan ik enkel op Play drukken binnen steam.

ps. De extra kostuums DLC heb ik wel en ik heb alle DLC tegelijk gekocht op steam tijden de Xmas Sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Okay dan weet ik het niet. Ik heb de DLC op de PS3 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

(jarig!)
Pfff ik ben er eindelijk achter hoor!

Ik heb de game incl. alle DLC gekocht via Steam. Nu blijkt dat je de Robin en Nightwing bundle DLC moet activeren en installeren via Games For Windows Live. -.- En dat terwijl de extra batman skins wel via steam geinstalleerd/geactiveerd zijn.

Heerlijk al die account die je nodig hebt om een spelletje te spelen. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:34
Zag net dat ie dit weekend in de aanbieding is voor 13 eurotjes op steam. Ik heb hem net 3 dagen geleden nog een hardcopy gekocht voor 22 euro. dus baal nu wel een beetje :)

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

snakeye schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:26:
Zag net dat ie dit weekend in de aanbieding is voor 13 eurotjes op steam. Ik heb hem net 3 dagen geleden nog een hardcopy gekocht voor 22 euro. dus baal nu wel een beetje :)
Ach hij was 50 euro toen ik hem kocht, maar het spel is het zeker te weten waard :). Nu alleen nog even alle riddler challenges halen :X.
Hij is trouwens 14 euro (13.99) op steam ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 04-05-2012 00:23 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-05 10:18
Delete

[ Voor 96% gewijzigd door noud op 10-05-2012 04:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Iemand de Harley Quinn DLC heeft aangeschaft die kan aangeven of het de moeite waard is? Prijs boeit me niet zo. Wil alleen niet een negatieve smaak aan het spel geven door suffe gameplay. De reviews die il heb gelezen zijn minder lovend. Maar ja reviewers; wie neemt nou wat zij zeggen serieus? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:05
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:19:
Iemand de Harley Quinn DLC heeft aangeschaft die kan aangeven of het de moeite waard is? Prijs boeit me niet zo. Wil alleen niet een negatieve smaak aan het spel geven door suffe gameplay. De reviews die il heb gelezen zijn minder lovend. Maar ja reviewers; wie neemt nou wat zij zeggen serieus? :)
Ik heb toevallig Arkham City een paar weken geleden weer eens uit de kast getrokken om opnieuw te spelen. Op het moment dat ik er weer doorheen was, kwam deze DLC uit. Aangeschaft en gespeeld en ik vond het wel de moeite waard. Wellicht komt dat omdat ik nog in de flow van het Batman spelen zat en het aansluit op het einde van de reguliere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Top. Bedankt voor je reactie. Ik ga hem spelen. :)

ETA: gespeeld en vond het ook de moeite waard. Wel wat kort zelfs inclusief ballonetjes vinden. In totaal iets van 2,5 uur over gedaan om alle achievements te halen.

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 12-06-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-04 09:19
Komt de GOTY editie ook uit in NL? Nevermind, Deze komt in september.

[ Voor 38% gewijzigd door janvanmil op 14-06-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Vraagje aan iedereen die de game op de PS3 in 3D speelt: klopt het dat de 3D instellingen in de game niks doen? Ik krijg alleen 3D als ik mijn TV op 3D zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Fixed. Mijn receiver geeft de 3D instellingen niet door vanaf de PS3. Kabel direct in de TV werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:27

Superkiwi

Hoi doei

Is het wat in 3d?
Ben net aan AC begonnen, dus misschien ook eens 3d proberen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Het ziet er zeker wel tof uit. Tijdens het vechten is het soms door de grote snelheid allemaal wat moeilijk waar te nemen, maar het voegt zeker wat toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Coowl, thanx :)

Vraagje:
Ik zit nu op 85% main story, kwam gisteren Wayne Tower binnen.
Ik lijnde een vraagteken van de Riddler uit, maar hoe kan ik die scannen?
Ik was in detective mode, heb alles geprobeerd maar kreeg het niet voor elkaar.
Hoe oh hoe werkt dit?

[ Voor 89% gewijzigd door Superkiwi op 11-07-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-05 13:09

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

grrrr Ik kom in het begin al niet meer verder.
Ik ben ergens binnen, en moet naar de loading bay, alleen de deur is dicht gelast door harley, hoe de f* kom ik nu bij de loading bay.
Ik ben nu al 2 avonden aan het zoeken, maar kan niks vinden kwa alternatieve route.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
dvdkiwi schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:00:
Coowl, thanx :)

Vraagje:
Ik zit nu op 85% main story, kwam gisteren Wayne Tower binnen.
Ik lijnde een vraagteken van de Riddler uit, maar hoe kan ik die scannen?
Ik was in detective mode, heb alles geprobeerd maar kreeg het niet voor elkaar.
Hoe oh hoe werkt dit?
Je moet niet detective mode ingaan, maar de detective mode knop ingedrukt houden, net zoals in AA. Je maakt dan een soort van foto/scan van de omgeving.
CrankyGamerOG schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:57:
grrrr Ik kom in het begin al niet meer verder.
Ik ben ergens binnen, en moet naar de loading bay, alleen de deur is dicht gelast door harley, hoe de f* kom ik nu bij de loading bay.
Ik ben nu al 2 avonden aan het zoeken, maar kan niks vinden kwa alternatieve route.
Ben je in de Steel Mill en heb je net die dokter gered (dat wijf)? Je moet weer terug naar waar je vandaan kwam. Kijk ff op je map. Je moet terug naar die plek met die hele grote clownskop waar Harley en de Joker in zitten. Dat is de loading bay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat scannen lukte dus niet ;)
Ik las ergens dat ik misschien eerst eens in de church met de Joker moet gaan babbelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Lukte? Nu wel dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nog niet geprobeerd, vanavond of morgen ga ik het even proberen ;)
*gelukt* :)

Zit nu op 50% totaal, incl uitspelen storymode op normal.
Nu ben ik wat sidemissions aan het doen en wat riddler dingetjes aan het halen.
100% is nog heeel ver weg, die gaan we dan ook niet halen denk ik.

Heb nu zelf een kleine 150 riddles trophies gevonden, sommige snap ik de ballen van ;)
Sidemissies en AR training bijna allemaal voltooid.
Ook maar eens de strategy guide besteld. Leuk voor de verzameling en handig om ernaast te hebben.

[ Voor 92% gewijzigd door Superkiwi op 18-08-2012 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-05 21:15

Grudgie

PSN: Grudgie7

Heb een probleem met Arkam City.

Als ik het spel via steam opstart krijg ik gewoon een zwart beeld en verders niks.
Als ik Ctrl-Alt-Delete doe gaat het ook niet terug naar windows en moet ik dus mijn pc opnieuw opstarten.

• bram1984
Is dit een mededeling of wil je hier ook nog een vraag over stellen?

In het laatste geval; wat heb je zelf allemaal al geprobeerd?

[ Voor 55% gewijzigd door bram1984 op 23-08-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:11
Potnondeju; de controls in de game zijn toch wel even wennen, zeker als je een paar dagen niet gespeeld hebt duurt het best even voordat je alles weer door hebt.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Moet je Batman AA en AC op zowel Xbox als PC uitspelen. Ik kan de controlscheme dromen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Zo, ondertussen wel een keer of 100 de Blade dodge takedown geprobeerd..en hij lukt nog steeds niet. Het gaat mij toch echt te snel om tussen de swipes de driehoek los te laten.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat gaat niet zo zeer snel als dat je gecontroleerd en op het juiste moment moet drukken/loslaten. Is overigens wel de moeilijkste vechttechniek in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Anoniem: 337891 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:47:
Dat gaat niet zo zeer snel als dat je gecontroleerd en op het juiste moment moet drukken/loslaten. Is overigens wel de moeilijkste vechttechniek in het spel.
Op een of andere manier kortsluiten mijn handen in deze situatie steeds, en laat ik steeds driehoekje los als de vijand probeert te steken :') . Maar als dit een van de moeilijkste moves is stelt dat mij wel gerust.

Verder echt een geweldige game. Ik was even bang dat de open wereld zou zorgen voor een minder intense beleving, maar niets is mindr waar.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-05 21:15

Grudgie

PSN: Grudgie7

Hoe kan ik die DLC games spelen voor Batman? Ik heb ze wel, maar kan nergens in steam vinden hoe ik ze speel of opstart ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Grudgie schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:52:
Hoe kan ik die DLC games spelen voor Batman? Ik heb ze wel, maar kan nergens in steam vinden hoe ik ze speel of opstart ofzo :S
Eerder in dit topic stond geloof ik iets over het alsnog moeten installeren via games for windows live?

Zit zelf nu rond de 60% van de storyline en heb een hoop tijd besteed aan side-missies. Lekker een beetje op zoek naar de super-sniper, ballonnen en camera's slopen, Titan tanks zoeken; leuke bezigheid

Verder echt een geweldig spel! Met veel plezier zweef ik een beetje door de stad heen, op zoek naar groepjes baddies om kennis met mijn vuisten te laten maken. Niet dat ik daar goed in ben (mijn max combo staat rond de 35 nu..). Het verhaal, omgeving en de waanzinnige hoeveelheid content maken deze game echt een topspel.

1 nadeel, riddler trophies lijken vaak niet te saven wanneer je ze gevonden hebt, maar geen volgende missie hebt afgerond. Net bija 15 trophies behaald, game uit, weer in en allemaal weg..

[ Voor 23% gewijzigd door cheiron op 24-10-2012 20:47 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Vandeweek de dlc "Harley's Revenge" gekocht en vanavond uitgespeeld. Leuk, zeker om nog wat verhaal van na het game einde te horen, maar ook wat teleurstellend. 99 procent speelt zich namelijk in de Steel Mill af, wat ik persoonlijk niet perse het leukste deel van het spel vond.

Maar voor 7 euro ben je 2 uur leuk bezig met wat leuke gadgets van Robin, en heb je weer wat leuke situaties om je uit te redden.

Wat zou het geweldig zijn als er nieuwe freeroam content kwam..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05:41
Harleys revenge was best aardig inderdaad, alleen wat aan de korte kant en inderdaad is het niet het leukste deel van de map. Dat van die throphies herken ik niet, bij mij (Xbox) savede wel na elke trophy. Ik zit nu op 78% van de game, maar hier ga ik ook geen 100 halen aangezien je daarvoor volgens mij de dlc moet halen van nightwing e.d.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Slaapje schreef op donderdag 08 november 2012 @ 08:29:
Harleys revenge was best aardig inderdaad, alleen wat aan de korte kant en inderdaad is het niet het leukste deel van de map. Dat van die throphies herken ik niet, bij mij (Xbox) savede wel na elke trophy. Ik zit nu op 78% van de game, maar hier ga ik ook geen 100 halen aangezien je daarvoor volgens mij de dlc moet halen van nightwing e.d.
Vaak kun je wel de platinum trophy halen zonder trophies voor de DLC te halen (was in ieder geval zo bij Assasins Creed en Battlefield, ga er vanuit dat dit generiek is).

Voor mij gaat platinum het in ieder geval niet worden; op normal vond ik het al vrij pittig, dat gaat met New Game + echt niet beter worden ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Oh ja, ik had AA ook al gespeeld dus ben AC begonnen op hard n daarna inderdaad de new game+ uitgespeeld.

Ik zal eens kijken of ik hem op 100% krijg zonder die DLC

[ Voor 22% gewijzigd door Slaapje op 08-11-2012 11:38 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb me zeker vermaakt met deze game, en ga er ook nog eens goecd voor zitten om alle riddles en dergelijke te halen :)
Enige reden dat deze, net als Arkham Asylum, geen platinum gaat worden voor mij zijn de combat challenges. Die had ik in deel 1 lang niet allemaal, ik vind ze te moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
In AA heb ik wel alles op 100%, ik loop nu alleen nog op tegen een paar challenges van Batman op extreme campaign maps. Maar dat mag de pret niet drukken :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
100% zeker kun je 1000GS halen zonder DLC. Catwoman, Nightwing en Robin is allemaal extra gamerscore. Ik heb het niet gehaald omdat ik 3 van de campaign challenges te irritant vond. Neem me steeds voor om ze te halen maar heb er steeds geen puf voor. Terwijl ik AA al op 3 formats 100% heb uitgespeeld (PC, Xbox EU en Xbox Jap). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Nee, die campaigns en challenges ga ik ook niet halen vrees ik :D Maar ik heb wel in mijn eerste playthrough alle riddles gevonden en alle side missions gedaan. Ik mis alleen nog 1 AR training (die door het lange tunneltje heen). Dat heb ik nu een keer of 50 geprobeerd, maar lukt mij echt niet..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Pro-tip: haal dan gelikj ff de riddler hostages op. Je wilt denk ik niet nog een keer alle riddler trophies verzamelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
cheiron schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:05:
Nee, die campaigns en challenges ga ik ook niet halen vrees ik :D Maar ik heb wel in mijn eerste playthrough alle riddles gevonden en alle side missions gedaan. Ik mis alleen nog 1 AR training (die door het lange tunneltje heen). Dat heb ik nu een keer of 50 geprobeerd, maar lukt mij echt niet..
Haha ik weet precies welke je bedoelt. Blijven proberen, hij is te doen. Zitten verder geen truckjes achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
bram1984 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:24:
[...]

Haha ik weet precies welke je bedoelt. Blijven proberen, hij is te doen. Zitten verder geen truckjes achter.
Die AR trainingen zijn echt irritant, ik heb de laatste met die lange tunnen (bij Joker funhouse) ook eindelijk gehaald. Gewoon eerst flink duiken en dan net op het laatst weer omhoog zweven was uiteindelijk de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 09:46
in2duhCore schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:24:
[...]

Die AR trainingen zijn echt irritant, ik heb de laatste met die lange tunnen (bij Joker funhouse) ook eindelijk gehaald. Gewoon eerst flink duiken en dan net op het laatst weer omhoog zweven was uiteindelijk de oplossing.
Ik heb de game al lang en na het kopen 2 keer uitgespeeld maar een HOOP misgelopen! Eind dit jaar 2 weken verlof en dan ga ik deze en nog wat andere games nog eens een keertje doorspelen...zo ook maffia 2. Wat een heerlijke game voor tijdens de kerst:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 07:17

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vd week net begonnen met batman omdat hij nu bij het ps+ abbo te downloaden is. Ik hoe niet zo van het arkham city sfeertje, maar batman met zijn gadgets spreekt me wel aan, en de gameplay heeft me positief verrast.

Kheb nu die glide met shock attack ofzo maar ik krijg die niet uitgevoerd? Idem voor de drop met shock attack, heb ze beide unlocked maar ik krijg ze niet voor elkaar, als ik tijdens het gliden R2 indruk voert hij alsnog een gewone glide attack uit.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Als ik mij goed herinner wat je bedoelt zijn de bedieningen voor de shock drop en shock glide nogal anders:
Shock glide: Als je op een mannetje bent gefocused waarbij boven zijn hoofd staat "glide attack", voer de glide attack uit, maar houdt ook gedurende de hele glide R2 vast. Er vult dan een andere "bat-"balk. Als die vol is doe je een shock attack.

Voor de Shock drop moet je volgens mij gewoon ergens naar beneden springen. Nadat je valt krijg je het signaal "press vierkantje". Als je dat doet doe je een shock attack.

Ik geloof dat het zo werkte.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Chaoss schreef op maandag 24 december 2012 @ 10:40:
Vd week net begonnen met batman omdat hij nu bij het ps+ abbo te downloaden is. Ik hoe niet zo van het arkham city sfeertje, maar batman met zijn gadgets spreekt me wel aan, en de gameplay heeft me positief verrast.

Kheb nu die glide met shock attack ofzo maar ik krijg die niet uitgevoerd? Idem voor de drop met shock attack, heb ze beide unlocked maar ik krijg ze niet voor elkaar, als ik tijdens het gliden R2 indruk voert hij alsnog een gewone glide attack uit.
Je houdt niet zo van het sfeertje?? Hoe bruut en sfeervol wil je het hebben dan? Er zijn weinig games waar zo een dikke sfeer vanaf druipt, tenzij je liever een zonnetje aan de hemel wilt en bad guys in roze jurkjes wilt zien rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Tjah dat is dus een kwestie van smaak, persoonlijk vindt ik bijvoorbeeld de uncharted serie veel mooier qua sfeer en grafische pracht, zit qua design ook veel meer variatie in.

Maar ik vermaak me prima met batman, khad de mainquest al bij 35% uitgespeeld.

Anoniem: 406530

Is de DLC de moeite waard? Via Playstation Plus de game gratis gehad en ik kan de resterende DLC (Nightwing, Robin en nog een uitdagingenpakket) met PS+ korting aanschaffen.

• bram1984
Chaoss schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 21:52:
Tjah dat is dus een kwestie van smaak, persoonlijk vindt ik bijvoorbeeld de uncharted serie veel mooier qua sfeer en grafische pracht, zit qua design ook veel meer variatie in.

Maar ik vermaak me prima met batman, khad de mainquest al bij 35% uitgespeeld.
"vind ik, nooit met dt"

Uncharted is ook een exclusive, dus logisch dat die grafisch mooier is. Wat betreft sfeer ben ik het absoluut niet met je eens nee. Het moment dat je net je pak aan hebt getrokken en over de stad uitkijkt, overal sneeuwvlokken. Ik kreeg bij AC al kippenvel bij de tune die je in het menu hoort als je het spel opstart.

Als je niet van deze sfeer houdt, vraag ik me toch af wat je dan verwacht had. Het is een Batman game, Pokémon.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik had niet anders verwacht... dat heb ik ook niet gezegd ik had de screenshots in het verleden wel eens gezien. En ik schrijf een game nooit af om zijn looks, en de gameplay van batman is gewoon goed.

Ben intussen alle sideqjests aan het afwerken, ik moet die van the watcher, the riddler, stolen freeze tech enarkham assault nnog afmaken de rest heb ik al behalve de AR missies de eerste 4 gingen wel nr 5 is die ene waarbij je onder een kleine doorgang door moet vliegen die leverde al zoveel frustratie op dat ik de AR quest waarschijnlijk niet ga afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 406530 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:51:
Is de DLC de moeite waard? Via Playstation Plus de game gratis gehad en ik kan de resterende DLC (Nightwing, Robin en nog een uitdagingenpakket) met PS+ korting aanschaffen.
Die van Catwoman en Harley zijn wel goed. Persoonlijk vind ik de andere niet veel aan. Dezelfde challenges doen met een ander poppetje vind ik geen geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Die van catwoman kreeg ik bij de versie van mijn ps+ anno, leuk om de spelen maar het zijn maar 3 korte missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 08:27:
[...]
Die van Catwoman en Harley zijn wel goed. Persoonlijk vind ik de andere niet veel aan. Dezelfde challenges doen met een ander poppetje vind ik geen geld waard.
Thanks. Ik heb ze uiteindelijk toch maar gekocht. Dat van dat poppetje is wel een beetje lame, tbh. Daar geef ik normaal ook geen geld voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-03 06:01
Is er hier een PS3 gebruiker die een (gevorderde) save game heeft van de GOTY edition?

Ik heb nadat ik de normale editie heb uitgespeeld deze verkocht en de GOTY edition aangeschaft. Nu blijkt dat de save games van de normale editie niet compatibel zijn (voor de PS3 althans). Ik heb de campaign van arkham city al helemaal uitgespeeld en speel nu voornamelijk de combat en predator maps maar die zijn nu allemaal weer locked :*( Als iemand een save game voor me heeft waar deze unlocked zijn, stuur me even een berichtje je zou me een ontzettend groot plezier doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Laatst online: 07-01 16:39
spoiler:
Beste credits ever! Lag helemaal dubbel toen ik de Joker hoorde zingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nou nou, wat een spoiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Laatst online: 07-01 16:39
Dank je, daarom heb ik hem ook in een spoiler tag gezet 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb deze game ook weer eens opgepakt.
De storyline had ik al een tijdje uit, maar ik moest nog 3 sidemissions afmaken.
Het enige wat ik nu qua sidemissies echt nog moet doen zijn de riddler trophies.
Daar heb ik er nu 240 van, ongeveer de helft dus.
Het kan aan mij liggen maar ik vind 400 riddler dingen echt een hoop teveel...
Gelukkig heb ik de strategy guide hier liggen :P

Het valt me wel op dat een stuk of 3 trophies per gebied niet op mijn map verschijnen, ook niet na het ondervragen van de "groene" mannetjes. (ook trophies die buiten gebouwen te vinden zijn).

De AR training moet ik er nog 3 van doen, maar ze zijn lastig.

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 05-03-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Is er nog niet eens een Arkham Origins topic? Ik heb me altijd ultiem vermaakt met de Batman games. Net GTA verkocht, ga ik daar AO voor pre-orderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ik ga ao ook zeker halen, maar gta verkopen ervoor gaat me net te ver ;)

Zal wel mijn laatste aankoop zijn voor deze generatie consoles.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Damn, twee weken geleden begonnen met city. Vorige week ineens mijn save game kwijt. Wel mooi dat gfwl er uit is nu, maar wel opnieuw het begin doen weer.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 21:14:
Is er nog niet eens een Arkham Origins topic?
U vraagt, wij draaien: [Multi] Batman Arkham Origins
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste