• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:53

Het derde spel in de Arkham serie speelt zich af vóór de andere games, op een moment dat de meest iconische slechterikken nog geen naam hebben gemaakt in Gotham City. Ook Batman zelf is in Arkham Origins nog niet de uitgekiende misdaadbestrijder die hij later wordt. In het verhaal komen diverse gebeurtenissen en ontmoetingen voorbij die zijn ontwikkeling tot The Dark Knight mede bepalen.

De vijanden die tot nu toe bekendgemaakt zijn voor Batman: Arkham Origins zijn: Black Mask, Joker, Penguin, Bane, Mad Hatter, Deadshot, Deathstroke, Copperhead, Anarky en Firefly.

Deathstroke zal ook aanwezig zijn als speelbaar karakter voor de mensen die de game pre-orderen.

Er zullen diverse nieuwe tools en wapens in de game zitten die nieuwe gameplay ervaringen gaan brengen. Een goed voorbeeld hiervan is de remote claw. Ook is de detective gameplay uitgebreid waarbij Batman nu in staat is om een misdaad van begin tot eind te reconstrueren doormiddel van de scanners die hij bij zich heeft i.c.m. de supercomputer in de Batcave. Deze zogeheten casefile gameplay en de remote claw zijn beide te zien in deze video vanaf de E3:

Rocksteady studio's is voor het eerst niet de studio achter de game. Warner Bros. Montreal heeft het voorrecht om deze game uit te werken. Er zal ook een multiplayer in de game aanwezig zijn. Die wordt gemaakt door Splash Damage. In deze multiplayer kan er gespeeld worden als de Crew van Joker of die van Bane vs Batman en Robin. De makers van de multiplayer zeggen te verwachten dat de predator gameplay goed tot zijn recht gaat komen wanneer spelers de elite bendeleden van Joker en Bane aansturen.

De game wordt gereleased op 25 oktober voor de PC, Xbox 360, Playstation 3 en Wii U.

De collectors edition bevat o.a. een figurine

De systeemeisen voor de PC versie van de game zijn:

Minimum Requirements:
Processor: Intel Core 2 Duo, 2.4 GHz / AMD Athlon X2, 2.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8800 GTS / AMD Radeon HD 3850
DirectX: Version 10

Recommended:
Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz / AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDEA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6950
DirectX: Version 11

Er gaat net zoals bij het vorige deel een hoop DLC verschijnen. Ook is er exclusieve content zoals bijvoorbeeld de PS3 knightfall content. Hierbij krijg je twee exclusieve skins en vijf exclusieve challenge maps.

Official trailer:

Gamescom trailer:

[Voor 129% gewijzigd door Robolokotobo op 12-10-2013 21:22]

i5 10400F GTX 1660 Super

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Zin in. :)

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:25
Heel veel zin in. Dit wordt mijn laatste aanschaf voor deze generatie consoles en ik ga er vanuit dat het een waardige afsluiter wordt.

To dare is to do

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik heb er ook weer zin in. De combat is nog steeds ongeëvenaard :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:10

Grudgie

PSN: Grudgie7

Kan echt niet wachten op deze game! :D

Vond de vorige delen ook zo geweldig leuk en lekker spelen!
Kan niet wachten! :D

• biert1982
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:27
1 van de weinige series waar ik nog een game van durf te pre-orderen.

De vorige 2 delen waren echt top. Verhaal, combat, puzzel en batman. Wat wil je nog meer. Nog maar een paar nachtjes slapen. De trailers alleen al zijn zo goed dat ik niet kan wachten.

• bram1984
Iemand bekend met deze shop? Ze hebben deze game voor € 39,95 te koop staan.

http://www.preordersonly.....html?source=budgetgaming

• Robolokotobo
Ik zou het gewoon doen als de prijs erg gunstig is. Maar er komt 3 euro verzend kosten bij dus je kan net zo goed bij een van de andere shops bestellen. Site krijgt een waardering van 9,3 maar helaas maar 3 beoordelingen. 0-3 dagen levering na release. Ik weet niet in hoeverre je dat een probleem vind.

Ik zou hem bij gamesync bestellen. Verzonden 1 dag voor release. 9,7 waardering uit 120 beoordelingen. Maar 2 euro duurder.

i5 10400F GTX 1660 Super

• bram1984
Die 0-3 dagen doen een hoop sites omdat ze als kleine retailer afhankelijk zijn van PostNL. Vaak verzenden ze wel gewoon de dag voor release, maar houden ze gewoon een beetje speling. Grotere sites als Bol kunnen vanwege de deal met PostNL vaak met wat meer zekerheid zeggen dat er de volgende dag geleverd wordt.

Zal eens kijken naar de overige shops, heb je wel een punt mee.

• Robolokotobo
Zo had ik het nog niet bekeken. Het komt dus eigenlijk bij beide shops op hetzelfde neer. Bij Bol kost ie trouwens 60 euro. Dan betaalde ik liever 20 euro minder, ook al moest ik dan misschien 2 dagen langer wachten.

i5 10400F GTX 1660 Super

• Tektoon
  • Laatst online: 00:46

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Heb ondertussen een exemplaar besteld :Y)

Wat verwachten we ervan? Gezien Kevin Conroys verspreking en de next gen versie van Rocksteady die hierna komt waak ik voor een zoethoudertje en verwacht ik niet te veel.

Ik hoop in ieder geval dat Gotham sfeervol is uitgewerkt en dat het niet zomaar City II is met meer trucjes.

Edit: ik zie net deze trailer. Kort, maar heel anders van toon dan de twee trailers uit de startpost, en bevat ook beelden die ik nog niet eerder heb gezien.

[Voor 24% gewijzigd door Tektoon op 19-10-2013 02:53]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 23:55
Tektoon schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 02:38:

Wat verwachten we ervan? Gezien Kevin Conroys verspreking en de next gen versie van Rocksteady die hierna komt waak ik voor een zoethoudertje en verwacht ik niet te veel.
Dit heb ik nog niet eerder gelezen. Waar heb je dat vandaan?

• Slaapje

Edit: ik zie net deze trailer. Kort, maar heel anders van toon dan de twee trailers uit de startpost, en bevat ook beelden die ik nog niet eerder heb gezien.
Goeie trailer!

To dare is to do

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Heel erg jammer dat de PC versie geen CE krijgt. Voor mij een reden om de game niet fullprice te halen en een keer op te pakken als er een GOTY uitkomt.

Ga Arkham Asylum nog maar eens spelen, vanaf nu met zonder Games for Windows Live (en achievements en trading cards op Steam ;)).

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

RMX schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 03:03:
[...]

Dit heb ik nog niet eerder gelezen. Waar heb je dat vandaan?
Van het internet ;) Zie bijvoorbeeld hier. Het bericht zorgde voor aardig wat buzz, dus je kan het ook gewoon via google vinden.

Strikt genomen heeft Conroy dus in een interview gezegd dat 'ie in de volgende Arkham game zit. Daarna kwam het nieuws naar buiten dat hij niet in Origins zit, en toen bevestigde hij zelf op Twitter dat 'ie in de daaropvolgende Arkham game zit.
Zie hier voor de samenvatting van de laatste geruchten. Hierin zit ook het filmpje waarin Conroy z'n mond voorbij praat. Heel grappig eigenlijk, vooral omdat 'ie er zelf bij zegt dat ze contracten moesten tekenen en niks mochten zeggen.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• bram1984
Heb ondertussen een exemplaar besteld :Y)

Ik hoop in ieder geval dat Gotham sfeervol is uitgewerkt en dat het niet zomaar City II is met meer trucjes.

Een grotere City II met hogere gebouwen en een nieuwe storyline vind ik helemaal prima anders. Een van mijn betere games van de afgelopen jaren. 8)

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ik zie ondertussen dat de release is uitgesteld voor Wii, PC en 3DS tot 8 november in UK / Europe! Als ik het goed begrijp kan je 'm voor de PC wel digitaal krijgen op de 25ste.

Ik ga xboxen, dus ik laat wel weten hoe cool 'ie is })

• Jerry

Jerry

Who?

Tektoon schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 14:36:
Ik zie ondertussen dat de release is uitgesteld voor Wii, PC en 3DS tot 8 november in UK / Europe! Als ik het goed begrijp kan je 'm voor de PC wel digitaal krijgen op de 25ste.

Ik ga xboxen, dus ik laat wel weten hoe cool 'ie is })
Zolang die digitaal gewoon op de 25ste komt, is het prima :). Even pre-loaden in Steam en gaan!

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• bram1984
17 Minuten gameplay. Zo een zin in deze game. Helemaal met dit weer.

• Slaapje
Zeker zin in en ziet er goed uit! Alleen die 2 gasten die het aan elkaar lullen irriteren mij mateloos. Had voor mij niet gehoeven.

To dare is to do

• bram1984
Slaapje schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:08:
Zeker zin in en ziet er goed uit! Alleen die 2 gasten die het aan elkaar lullen irriteren mij mateloos. Had voor mij niet gehoeven.
Als het goed is kun je die in de opties uitschakelen.

Anoniem: 512919

Ben wel benieuwd naar de multiplayer van deze game, lijkt me best spannend!

• Jerry

Jerry

Who?

Pre-load is begonnen op Steam. Het spel is 16.2GB groot :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• bram1984
Staat al een walkthrough van 2 uur op YT. Game is blijkbaar al verkocht.

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

linkje? Deze (halve) Belg kan 'm niet vinden.

• bram1984
Gewoon filteren op deze week. Zit op mijn telefoon nu.

• omeomi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-12-2022
Dit is 'em:

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-03 20:42
bram1984 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:09:
Staat al een walkthrough van 2 uur op YT. Game is blijkbaar al verkocht.
De game is al sinds eergisteren in illegale wateren gevonden op het WWW.

Eergisteren op PS3 en gisteren op 360

http://tinyurl.com/5sdar8p

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Walkthrough ziet er, in een eerste flits, wel goed uit.

Krijg ook net bericht dat mijn pre-order is verzonden. 8)

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-03 07:26
ik heb deze game ge-preordered via dlcomapre maar kan niet vinde of ik hem nou morge krijg (code) of 8 november weet iemand dit?

• iThunda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
glydoscoop schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:28:
ik heb deze game ge-preordered via dlcomapre maar kan niet vinde of ik hem nou morge krijg (code) of 8 november weet iemand dit?
Heb je een fysieke kopie gepre-ordered voor de PC dan komt ie waarschijnlijk pas 8 november uit.
Is het voor Xbox360 of PS3 dan krijg je hem morgen

LoL - Golden Fail (Lv29)

• glydoscoop
nee ik heb een steam code gepre-ordered maar niet via steam

[Voor 20% gewijzigd door glydoscoop op 24-10-2013 14:40]

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:30
Kan hem voor de PS3 ophalen nu :). Zometeen maar even doen... Iemand ook Black Gate gehaald?

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• iThunda
glydoscoop schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:40:
nee ik heb een steam code gepre-ordered maar niet via steam
Waar heb je de code gepre-ordered?
Op steam of een webwinkel?
Steam zou je hem gewoon nu al kunne pre-loaden.
Webwinkels zouden meestal een dag van te voren versturen of op releasedag.

LoL - Golden Fail (Lv29)

• iThunda
Ik moet jammer genoeg w8e tot 8 november omdat ik een fysieke kopie heb voor de PC pre-ordered.
@Cidolfas ik was van plan om Black Gate voor de PS vita te halen maar weet het niet zeker :)

LoL - Golden Fail (Lv29)

• glydoscoop
via go2arena een webwinkel dus

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:30
iThunda schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:44:
Ik moet jammer genoeg w8e tot 8 november omdat ik een fysieke kopie heb voor de PC pre-ordered.
@Cidolfas ik was van plan om Black Gate voor de PS vita te halen maar weet het niet zeker :)
Ik zit met hetzelfde dilemma :). Kan er niets over vinden op het internet nog, te groot risico dat het een "CoD:D" is :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• iThunda
Cidolfas schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:45:
[...]

Ik zit met hetzelfde dilemma :). Kan er niets over vinden op het internet nog, te groot risico dat het een "CoD:D" is :)
CoD op de PS vita was echt een flop. Niet eens overwogen om het te halen :P

LoL - Golden Fail (Lv29)

• iThunda
Nooit van die site gehoord.
Maar als je het vanavond niet binnen heb dan gok ik gewoon dat je morgen de Key krijgt toe gestuurd.

LoL - Golden Fail (Lv29)

• glydoscoop
iThunda schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:47:
[...]

Nooit van die site gehoord.
Maar als je het vanavond niet binnen heb dan gok ik gewoon dat je morgen de Key krijgt toe gestuurd.
stond bij dlcompare.com oke dankjewel

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-12-2022
ik heb hem besteld (steamcode) via g2a.com tot nu altijd netjes de keys gekregen alleen zie ik nu dat op hun site 8 nov staat terwijl steam 25e aangeeft. Dat zou balen zijn aangezien het een steam key is.

• glydoscoop
timpie81 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 17:48:
ik heb hem besteld (steamcode) via g2a.com tot nu altijd netjes de keys gekregen alleen zie ik nu dat op hun site 8 nov staat terwijl steam 25e aangeeft. Dat zou balen zijn aangezien het een steam key is.
ja dat heb ik nu ook heb al een mailtje gestuurd lijkt me sterk dat die codes later komen en official steam al eerder, ik heb dit ook met cod ghost ook besteld op zon wesite mijn vriend andere website en die heeft al de code kan er nog niks mee maar de zekerheid en het preloaden is toch wel heel fijn

• timpie81
glydoscoop schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 17:57:
[...]

ja dat heb ik nu ook heb al een mailtje gestuurd lijkt me sterk dat die codes later komen en official steam al eerder, ik heb dit ook met cod ghost ook besteld op zon wesite mijn vriend andere website en die heeft al de code kan er nog niks mee maar de zekerheid en het preloaden is toch wel heel fijn
ok ben benieuwd

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:05
timpie81 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 17:48:
Vaak halen dat soort sites hun steamkeys uit de physical copies. Het probleem is dat de physical copies van AO utigesteld zijn in Europa, en pas 8 november uit komt.

• timpie81
Raxious schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 18:16:
[...]

Vaak halen dat soort sites hun steamkeys uit de physical copies. Het probleem is dat de physical copies van AO utigesteld zijn in Europa, en pas 8 november uit komt.
ik vrees er ook voor in dat geval is goedkoop duurkoop want dan koop ik hem morgen alsnog op steam en verkoop ik die key die ik de 8e krijg maar voor een prikkie. Ik wil hem nu morgen spelen ook.

• Raxious
Ik heb mijn key gister gewoon gekregen voor 20 euro via een andere site :D Vandaag al een paar uur gespeeld, fuckin awesome game.

• timpie81
g2a.com levert pas 8 November bevestigen ze net:( Ik ga hem zo via Steam bestellen of via jouw site.
Welke site heb jij gebruikt?

• Slaapje
Mijn bestelling is vandaag verzonden, morgenavond is mevrouw Slaapje lekker weg, dus dat wordt spelen :)

To dare is to do

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Raxious schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 20:25:
Ik heb mijn key gister gewoon gekregen voor 20 euro via een andere site :D Vandaag al een paar uur gespeeld, fuckin awesome game.
Details graag!

Hoe ver ben je al? Hoe zijn de Boss fights? Riddler / Anarky trophies? Hoe is Gotham?

Spill it all...

• Raxious
Tektoon schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 20:48:
[...]

Details graag!

Hoe ver ben je al? Hoe zijn de Boss fights? Riddler / Anarky trophies? Hoe is Gotham?

Spill it all...
De game ziet er enorm goed uit, beter dan Arkham City. Ook vind ik Gotham een stuk toffer zo dan dat het in AC was. Heb eerst 3 uur lang side missions lopen doen voordat ik uberhaupt aan de 1e missie begon xD. Also is deze Batman ook een stuk bruter.

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-03 12:21
hmm het valt mij dan weer tegen.. de hele UI is niet overzichtelijk, de side missies zijn eentonig en irriteren en het donkere ruwe sfeertje van Arkham Asylum mis ik hier volkomen

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:41
Ik zal m ook livestreamen: http://www.twitch.tv/okaydanny

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Slaapje
deTuinman schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:50:
hmm het valt mij dan weer tegen.. de hele UI is niet overzichtelijk, de side missies zijn eentonig en irriteren en het donkere ruwe sfeertje van Arkham Asylum mis ik hier volkomen
Heb je Arkham City ook gespeeld? Zo ja, hoe vind je deze in vergelijk met City?

To dare is to do

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:15
Eerste wat ik zie bij het opstarten zijn xbox controls, dat ik op a of b moet klikken. Ik heb niet eens een xbox of xbox controller.
Maar schijnbaar als je een joystick (En mogelijk dus ook een controller) aan de PC hangt, krijg je xbox controls in het spel.

Eens zien hoelang ik ga spelen. Ben vast niet goed, ga vast vaak dood. Perfect voor mij dus :+
Livestream: http://twitch.tv/nakebod

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Basekid
  • Laatst online: 23:03
Hoop dat er snel een mogelijkheid komt om de FOV aan te passen. Verder ziet het spel er erg gelikt uit (pas 20min gespeeld ofzo).

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:11

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

moet dalijk helaas werken :(, maar game druppelt binnen op steam, ben benieuwd naar de.game :)

(heb ik wel een smoes om uit de kroeg te blijven vanavond :P)

de vorige batman games waren super _O_

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-03 12:21
Slaapje schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:41:
[...]

Heb je Arkham City ook gespeeld? Zo ja, hoe vind je deze in vergelijk met City?
Het wat kleine dingetjes weg van Arkham City, het hacken met name, maar je hebt meer het gevoel dat je deus ex aan eht spelen bent. Dat wereldje. Het is gewoon niet Arkham City (als in stad) wat het oogt en voelt.

Wat ook opvalt is dat je na een uurtje spelen al bij bijna 40% bent. All achievements zijn saai en totaal niet logisch te krijgen.

[Voor 13% gewijzigd door deTuinman op 25-10-2013 10:23. Reden: toevoegingen]

• Slaapje
Hmm ben benieuwd, ik heb vanavond de hele avond om te spelen, dus dat komt wel goed. Zo eerst de auto maar eens vol gaan laden bij de ikea om de vriendin blij te maken :X

To dare is to do

• timpie81
Zeker een leuk en vermakelijk spel. Veel van het zelfde als je het vorige deel hebt gespeeld maar nieuwe verhaal lijn en coole bazen.

Van de graphics had ik meer verwacht, voornamelijk de textures lijken erg laag met weinig detail. Beetje call of duty achtig. Ik draai alles op de max op 1440p en heb AA al op MSAA gezet ipv TXAA om toch nog wat scherpere beelden te krijgen (2 titan's). Draait super vloeiend maar had meer verwacht van de graphics. Toen het vorige deel uitkwam was dat voor die tijd echt vet en dat draaide ik op 1 590.

De Phsyx zijn dan wel weer erg sterk dit zie je goed als de eerste baas komt.

Kortom een leuk en vermakelijk spel.

• dannbla
Ik ben weer begonnen met spelen! Voor degene die wat gameplay willen zien kom gezellig langs :): http://www.twitch.tv/okaydanny

• glydoscoop
voor mij nog even wachte, alleen waar ik bij elk deel over heb moeten lachen :
- in de film buikje met redelijk getraine schouders om er zo breed mogelijk uit te zien

-in de game Arnold arnold swarchenegger ??

• glydoscoop
heeei ik heb me code toch via een online retailer mischien andere ook die hem zo hebben besteld

• Jerry

Jerry

Who?

Eerste bug gevonden... Burnley Tower als je daarin zit dan kan je niet in de ventilatie klimmen :(.
Schijnt een bug te zijn voor PC only :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Robolokotobo
Ik lees overal dat de main story line ongeveer 12 uur duurt. Dit was bij Arkham City nog 25 uur. Als je dan de reviews leest waarin gezegd wordt dat de game weinig bijzonders biedt t.o.v zijn voorganger, dan denk ik dat ik maar ga wachten totdat ik hem over een tijdje voor een euro of 15 ergens kan kopen. Ik verwacht bij de next gen versie van deze Arkham reeks weer een spektakelstuk. De multiplayer schijnt trouwens ook tegen te vallen. Iemand die zijn ervaring hiermee wil delen?

[Voor 11% gewijzigd door Robolokotobo op 25-10-2013 14:52]

i5 10400F GTX 1660 Super

• dannbla
Net de 1e boss fight gedaan, dit was toch wel heel vet :D

• Ienni1983
okaydanny schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:45:
Net de 1e boss fight gedaan, dit was toch wel heel vet :D
Wacht maar tot je bij Deathstroke komt :P

• dannbla
Ienni1983 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:46:
[...]

Wacht maar tot je bij Deathstroke komt :P
Haha die bedoelde ik juist! Die daarvoor dat is niet echt een fight :P

• Ienni1983
okaydanny schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:47:
[...]

Haha die bedoelde ik juist! Die daarvoor dat is niet echt een fight :P
Maar Croco was ook bossfight he? :p

Nee indd :P

Maar ik ben ongeveer na 2 x een hevige matpartij bij deathstroke maar even opgehouden....grrrrr

[Voor 6% gewijzigd door Ienni1983 op 25-10-2013 19:53]

• Slaapje
Ik ben een beetje aan het ronddolen en weer de technieken onder de knie krijgen. Ik heb alle batmans altijd op hard gespeeld, maar als je dan een tijd niet hebt gespeeld valt dat wel ff tegen :+

To dare is to do

• timpie81
die deathstroke is verdomd pittig ik speel nog wel op normal wil niet weten hoe die op hard is.
Ga het zo nog eens proberen.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:10

Grudgie

PSN: Grudgie7

Eventjes gespeeld en vind het echt een heerlijk vermakelijk spelletje!
Grafisch ziet het er goed uit :D

En het speelt lekker weg.. love it!

• Slaapje
timpie81 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:01:
die deathstroke is verdomd pittig ik speel nog wel op normal wil niet weten hoe die op hard is.
Ik heb nog een extra handicap en dat is dat mijn controller om de haverklap uit valt... Heeft denk ik teveel bier binnengekregen O-)

To dare is to do

• Nakebod
Deathstroke was idd een beetje lastig. Paar keer bijna tot het eind, maar dan toch niet doodgaan :(

Tip trouwens als je de Comm Towers wilt doen: Sla Burnley even over. Kans is groot dat je door een bug vast komt te zitten daar.

• timpie81
Nakebod schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:19:
Deathstroke was idd een beetje lastig. Paar keer bijna tot het eind, maar dan toch niet doodgaan :(

Tip trouwens als je de Comm Towers wilt doen: Sla Burnley even over. Kans is groot dat je door een bug vast komt te zitten daar.
Ik heb hem net verslagen gewoon niet te gierig willen slaan, steeds counter doen en rustig afwachten. Als je na de counter slaat max 2 klappen en weer wachten anders is de kans te groot dat hij weer een counter op jou doet.

Wel erge framedrops op dat stuk naar 30 frames. Zou met 2 titan's eigenlijk niet mogen maarja

• Ienni1983
timpie81 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:30:
[...]

Ik heb hem net verslagen gewoon niet te gierig willen slaan, steeds counter doen en rustig afwachten. Als je na de counter slaat max 2 klappen en weer wachten anders is de kans te groot dat hij weer een counter op jou doet.

Wel erge framedrops op dat stuk naar 30 frames. Zou met 2 titan's eigenlijk niet mogen maarja
Toch weer jammer die laatste zin....

Maar goed als ik met een R9 280X geen frame drops heb met alles max en jij met 2 titans wel....

Nou dan zijn het blijkbaar kleine titaantjes :P

Heb net ook Deathstroke verslagen... idd gewoon rustig afwachten totdat hij weer aanvalt...

• glydoscoop
Ienni1983 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:32:
[...]

Toch weer jammer die laatste zin....

Maar goed als ik met een R9 280X geen frame drops heb met alles max en jij met 2 titans wel....

Nou dan zijn het blijkbaar kleine titaantjes :P

Heb net ook Deathstroke verslagen... idd gewoon rustig afwachten totdat hij weer aanvalt...
hij heeft wel physx aanstaan lijkt mij al vaker wel drops mee gehad ookal waren het nvidia kaarten

• Slaapje
timpie81 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:01:
Ah Deathstroke op hard.. Het was ff knallen ja, maar wel mooi gevecht!

To dare is to do

• timpie81
glydoscoop schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:15:
[...]

hij heeft wel physx aanstaan lijkt mij al vaker wel drops mee gehad ookal waren het nvidia kaarten
Het lag aan MSAA 8x, nu het op TXAA high staat is het probleem opgelost.

• timpie81
dit lijkt me een pittige achievement:
Point Counter-Point
Complete Deathstroke without failing a single counter

• Nakebod
Zo, bijna 8 uur ingame doorgebracht vandaag :X
Vermaak me wel met de dingen die er te doen zijn. Al is het soms een beetje onduidelijk wat je nu precies moet doen.

Vandaag vooral veel kleine dingen gedaan, Enigma locaties verkrijgen van die crimineeltjes, broadcast towers slopen, die ik kon doen tenminste. En zoveel mogelijk broadcast netwerk kastjes kapot maken. Jammer dat Burnley comm tower bugged is, die toren is nog actief, terwijl ik inmiddels wel bijna alle losse kastjes kapot heb.

Wat ik wel weer een beetje irritant vind, is dat je overal die Enigma dingen tegenkomt, en een ruim aantal gewoon nog niet te doen zijn op lager level. Die dingen die te hoog hangen bijvoorbeeld. En ook alweer een paar voor mij onmogelijke gezien, waar je in een duikvlucht tegen een knop moet vliegen, met timer ook nog. Daar ben ik zo slecht in :+

• Basekid
Beetje stomme vraag, maar hoe kom je uit de Boiler room nadat je van DS hebt gewonnen? Geen enkele deur wil open... :S

• glydoscoop
Basekid schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 12:49:
Beetje stomme vraag, maar hoe kom je uit de Boiler room nadat je van DS hebt gewonnen? Geen enkele deur wil open... :S
eerst naar boven (waar the pinquin staat) die deur gaat niet ope daarna is de deur waar je als alle eerste in wou open recht tegenover dat kamertje van pinquin

• glydoscoop
even een vraag bij de instellingen moet ik nou MSAA 8x of TXAA ik heb een hd7970 en ik zie op de amd site een nieuwe beta driver met 35% improvement voor MSAA8x: http://support.amd.com/en...atalyst-windows-beta.aspx

• Jerry

Jerry

Who?

Basekid schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 12:49:
Gebruik je detective skill in de hoogste kamer ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:49

Yonix

RJ Gaming 🎮

Ik twijfel nog of ik de game ga halen. Arkham Asylum en Arkham City waren beiden games die ik de eerste dag van release kocht, maar Arkham Origins heeft mij tot nu toe nog niet weten te overtuigen. Daarnaast zijn de recensies ook al niet om over naar huis te schrijven (klik). Jammer, want ik ben een groot Batman-liefhebber en vond de vorige games dan ook fantastisch!

Ik heb gewoon geen zin om € 50,- te betalen voor een game die ik al in de kast heb staan, omdat het als een veredelde uitbreiding wordt gezien.

AMD Ryzen 9 7950X | Asus ROG Crosshair X670E Hero | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO | G.SKILL Trident Z5 Neo F5 DDR5-6000 (32GB) | LG OLED C9/C1 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED

• Basekid
Ah is al gelukt... er was een bug waardoor de deuren niet open gingen :) Herstartje vanaf een checkpoint heeft het gefixt.

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:37
Yonix schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:39:
Ik twijfel nog of ik de game ga halen. Arkham Asylum en Arkham City waren beiden games die ik de eerste dag van release kocht, maar Arkham Origins heeft mij tot nu toe nog niet weten te overtuigen. Daarnaast zijn de recensies ook al niet om over naar huis te schrijven (klik). Jammer, want ik ben een groot Batman-liefhebber en vond de vorige games dan ook fantastisch!

Ik heb gewoon geen zin om € 50,- te betalen voor een game die ik al in de kast heb staan, omdat het als een veredelde uitbreiding wordt gezien.
Als je de eerdere 2 delen leuk vond, zal je dit ongetwijfeld ook leuk vinden. Het voelt vanaf de eerste minuut heel vertrouwd aan en het vechtsysteem heb je heel erg snel weer in de vingers.

Vernieuwend vind ik het voorlopig nog niet maar vermakelijk des te meer.

Ik liep wel al tegen enkele vervelende 'bugs' aan op de Xbox360.
  • Gisteren startte ik het spel op en bleef het startscherm minstens 5 minuten staan op 'WBID busy'. Daarna ging het normaal verder.
  • Ondertussen liep het spel al 3 keer vast. 1 keer bij de start van een cutscene, 1 keer bij een upgrade en 1 keer 'zomaar'. Dat had ik bij de andere delen niet, vreemd & vervelend wel. Gelukkig saet het spel zelf heel regelmatig, zodat eventjes opnieuw opstarten altijd helpt.

[Voor 3% gewijzigd door Aegir81 op 26-10-2013 14:09]

• timpie81
Aegir81 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:07:
[...]

Als je de eerdere 2 delen leuk vond, zal je dit ongetwijfeld ook leuk vinden. Het voelt vanaf de eerste minuut heel vertrouwd aan en het vechtsysteem heb je heel erg snel weer in de vingers.

• Gisteren startte ik het spel op en bleef het startscherm minstens 5 minuten staan op 'WBID busy'. Daarna ging het normaal verder.
  • Ondertussen liep het spel al 3 keer vast. 1 keer bij de start van een cutscene, 1 keer bij een upgrade en 1 keer 'zomaar'. Dat had ik bij de andere delen niet, vreemd & vervelend wel. Gelukkig saet het spel zelf heel regelmatig, zodat eventjes opnieuw opstarten altijd helpt.
het spel is prima en op ign krijgt die een dike voldoende hoor.
je kan hem via g2a.com voor 29euro kopen

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:49

Yonix

RJ Gaming 🎮

Aegir81 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:07:
[...]

Goed, het begon toch een beetje te kriebelen ... :P

AMD Ryzen 9 7950X | Asus ROG Crosshair X670E Hero | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO | G.SKILL Trident Z5 Neo F5 DDR5-6000 (32GB) | LG OLED C9/C1 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:57
Ik heb ondertussen verhaallijn al uitgespeeld. Moet zeggen het speelt wel weer lekker weg. Maar toch toen ik deze week eerder nog Arkham city speelde (om te kijken of ik combat nog leuk vond) die toch met wat meer hebben. :)

Maar ik loop geloof ik tegen een probleempje aan. Ik moet voor een van de most wanted een gang fight investigaten, maar als ik bij marker aan kom is er niets te vinden. Ook al gezocht voor opening ergens of het ergens ondergronds is maar kan niets vinden. Iemand idee of ik verkeerd kijk of dat het bug is.

• glydoscoop
Albinoraptor schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:43:
Ik heb ondertussen verhaallijn al uitgespeeld. Moet zeggen het speelt wel weer lekker weg. Maar toch toen ik deze week eerder nog Arkham city speelde (om te kijken of ik combat nog leuk vond) die toch met wat meer hebben. :)

Maar ik loop geloof ik tegen een probleempje aan. Ik moet voor een van de most wanted een gang fight investigaten, maar als ik bij marker aan kom is er niets te vinden. Ook al gezocht voor opening ergens of het ergens ondergronds is maar kan niets vinden. Iemand idee of ik verkeerd kijk of dat het bug is.
ik neem aan dat de verhaalijn eindigt na het soortvan gevecht(LMB ramme) met joker, voelt toch wel korter aan dan alle andere heb alle spelle deze week gekocht en uitgespeeld (verhaalijn ), nu maar eens alle extras doen maar ze hadde mischien alle assasins een missie of 3 moeten geven in de verhaalijn of zeg ik iets verkeerds?

• glydoscoop
ik dacht eraan om de season pass te kopen iemand die hem al heeft? http://www.ign.com/articl...ins-season-pass-announced

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:10
Iemand deze bug al gehad, bij Burnley commtower kan ik niet naar de tweede deur omdat Batman's handen vast in het beton lijken te zitten. Restarten heeft geen zin.
De eerst kon ik net buiten doen zodat de bars naar beneden komen als ik buiten zit.
Na een herstart is de eerste down maar kan ik nog steeds niet via de airduct naar de tweede :(

Waar vui zit, zit geen glans!

• dannbla
Dibbuz schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 00:47:
Iemand deze bug al gehad, bij Burnley commtower kan ik niet naar de tweede deur omdat Batman's handen vast in het beton lijken te zitten. Restarten heeft geen zin.
De eerst kon ik net buiten doen zodat de bars naar beneden komen als ik buiten zit.
Na een herstart is de eerste down maar kan ik nog steeds niet via de airduct naar de tweede :(
[afbeelding]
Ja bekende PC bug, die toren dus nog even vermijden.

• Slaapje
Ik kan er niet omheen dat ik hem minder vind dan de vorige 2 delen jammer genoeg. Dat neemt echter niet weg dat ik het heerlijk vind om weer in een batman wereld rond te dolen. Ik hoop dat de makers de kritiek serieus nemen en op de next Gens weer een echte vooruitgang boeken.

To dare is to do

• Basekid
Tering, die deadshot sidemissie is echt naaierig. Nu al 5x gedaan. Elke keer kom ik tot de plek waar je hem moet uitschakelen, maar dat loopt dan net fout (klik net te snel/laat bij silent takedown) waardoor de hele missie over moet.

Zeer irritant!

• glydoscoop
Basekid schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:38:
Tering, die deadshot sidemissie is echt naaierig. Nu al 5x gedaan. Elke keer kom ik tot de plek waar je hem moet uitschakelen, maar dat loopt dan net fout (klik net te snel/laat bij silent takedown) waardoor de hele missie over moet.

Zeer irritant!
klopt ook een paar x gehad ff pauze neme

• Nakebod
Goed, het spel was leuk, tot ik bij Bane kwam.
Of die gast is tering bugged, of ik kan er echt niets van. 3x dood, en er is niet eens klein beetje van hem af. Doodgaan als de vijand bijna dood is is al frustrerend genoeg, maar 3x doodgaan zonder uberhaupt maar iets eraf te krijgen... Nu wel weer genoeg frustratie, lange pauze.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-03 13:07
Mijn strategie was op een gegeven moment, schuin naar voren springen als hij op je af komt stormen, als hij daarmee klaar is doet hij 1 klap in het midden, dan loop je op hem af en spring je over hem heen en dan moet je hem stunnen met 3x middelste muisknop.
Beatdown voltooien en finisher gebruiken, repeat.

Heb gister het spel in 1 ruk op hard uitgespeeld, zie hier voor mijn playthrough:
http://www.twitch.tv/picadorf/c/3148293
Je kan het gevecht met bane zien als je naar 9:00:00 gaat. Had wel paar pogingen nodig :-) .

[Voor 41% gewijzigd door pica op 27-10-2013 13:18]

Steam

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:37
In één dag :) Uitgespeeld is dan alleen de verhaallijn waarschijnlijk ? Lang mee bezig geweest ?
Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee