There's no school like the old school and i'm the headmaster
Wacht maar tot je bij Deathstroke komtokaydanny schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:45:
Net de 1e boss fight gedaan, dit was toch wel heel vet
http://tinyurl.com/5sdar8p
Haha die bedoelde ik juist! Die daarvoor dat is niet echt een fight
Maar Croco was ook bossfight he?okaydanny schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:47:
[...]
Haha die bedoelde ik juist! Die daarvoor dat is niet echt een fight
Nee indd
Maar ik ben ongeveer na 2 x een hevige matpartij bij deathstroke maar even opgehouden....grrrrr
[ Voor 6% gewijzigd door Ienni1983 op 25-10-2013 19:53 ]
To dare is to do
Ga het zo nog eens proberen.
Grafisch ziet het er goed uit
En het speelt lekker weg.. love it!
Ik heb nog een extra handicap en dat is dat mijn controller om de haverklap uit valt... Heeft denk ik teveel bier binnengekregentimpie81 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:01:
die deathstroke is verdomd pittig ik speel nog wel op normal wil niet weten hoe die op hard is.

To dare is to do
Tip trouwens als je de Comm Towers wilt doen: Sla Burnley even over. Kans is groot dat je door een bug vast komt te zitten daar.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik heb hem net verslagen gewoon niet te gierig willen slaan, steeds counter doen en rustig afwachten. Als je na de counter slaat max 2 klappen en weer wachten anders is de kans te groot dat hij weer een counter op jou doet.Nakebod schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:19:
Deathstroke was idd een beetje lastig. Paar keer bijna tot het eind, maar dan toch niet doodgaan
Tip trouwens als je de Comm Towers wilt doen: Sla Burnley even over. Kans is groot dat je door een bug vast komt te zitten daar.
Wel erge framedrops op dat stuk naar 30 frames. Zou met 2 titan's eigenlijk niet mogen maarja
Toch weer jammer die laatste zin....timpie81 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:30:
[...]
Ik heb hem net verslagen gewoon niet te gierig willen slaan, steeds counter doen en rustig afwachten. Als je na de counter slaat max 2 klappen en weer wachten anders is de kans te groot dat hij weer een counter op jou doet.
Wel erge framedrops op dat stuk naar 30 frames. Zou met 2 titan's eigenlijk niet mogen maarja
Maar goed als ik met een R9 280X geen frame drops heb met alles max en jij met 2 titans wel....
Nou dan zijn het blijkbaar kleine titaantjes
Heb net ook Deathstroke verslagen... idd gewoon rustig afwachten totdat hij weer aanvalt...
hij heeft wel physx aanstaan lijkt mij al vaker wel drops mee gehad ookal waren het nvidia kaartenIenni1983 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:32:
[...]
Toch weer jammer die laatste zin....
Maar goed als ik met een R9 280X geen frame drops heb met alles max en jij met 2 titans wel....
Nou dan zijn het blijkbaar kleine titaantjes
Heb net ook Deathstroke verslagen... idd gewoon rustig afwachten totdat hij weer aanvalt...
Ah Deathstroke op hard.. Het was ff knallen ja, maar wel mooi gevecht!timpie81 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:01:
die deathstroke is verdomd pittig ik speel nog wel op normal wil niet weten hoe die op hard is.
To dare is to do
Het lag aan MSAA 8x, nu het op TXAA high staat is het probleem opgelost.glydoscoop schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:15:
[...]
hij heeft wel physx aanstaan lijkt mij al vaker wel drops mee gehad ookal waren het nvidia kaarten

Vermaak me wel met de dingen die er te doen zijn. Al is het soms een beetje onduidelijk wat je nu precies moet doen.
Vandaag vooral veel kleine dingen gedaan, Enigma locaties verkrijgen van die crimineeltjes, broadcast towers slopen, die ik kon doen tenminste. En zoveel mogelijk broadcast netwerk kastjes kapot maken. Jammer dat Burnley comm tower bugged is, die toren is nog actief, terwijl ik inmiddels wel bijna alle losse kastjes kapot heb.
Wat ik wel weer een beetje irritant vind, is dat je overal die Enigma dingen tegenkomt, en een ruim aantal gewoon nog niet te doen zijn op lager level. Die dingen die te hoog hangen bijvoorbeeld. En ook alweer een paar voor mij onmogelijke gezien, waar je in een duikvlucht tegen een knop moet vliegen, met timer ook nog. Daar ben ik zo slecht in
eerst naar boven (waar the pinquin staat) die deur gaat niet ope daarna is de deur waar je als alle eerste in wou open recht tegenover dat kamertje van pinquinBasekid schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 12:49:
Beetje stomme vraag, maar hoe kom je uit de Boiler room nadat je van DS hebt gewonnen? Geen enkele deur wil open...
Gebruik je detective skill in de hoogste kamerBasekid schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 12:49:
Beetje stomme vraag, maar hoe kom je uit de Boiler room nadat je van DS hebt gewonnen? Geen enkele deur wil open...
Ik heb gewoon geen zin om € 50,- te betalen voor een game die ik al in de kast heb staan, omdat het als een veredelde uitbreiding wordt gezien.
Als je de eerdere 2 delen leuk vond, zal je dit ongetwijfeld ook leuk vinden. Het voelt vanaf de eerste minuut heel vertrouwd aan en het vechtsysteem heb je heel erg snel weer in de vingers.Yonix schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:39:
Ik twijfel nog of ik de game ga halen. Arkham Asylum en Arkham City waren beiden games die ik de eerste dag van release kocht, maar Arkham Origins heeft mij tot nu toe nog niet weten te overtuigen. Daarnaast zijn de recensies ook al niet om over naar huis te schrijven (klik). Jammer, want ik ben een groot Batman-liefhebber en vond de vorige games dan ook fantastisch!
Ik heb gewoon geen zin om € 50,- te betalen voor een game die ik al in de kast heb staan, omdat het als een veredelde uitbreiding wordt gezien.
Vernieuwend vind ik het voorlopig nog niet maar vermakelijk des te meer.
Ik liep wel al tegen enkele vervelende 'bugs' aan op de Xbox360.
- Gisteren startte ik het spel op en bleef het startscherm minstens 5 minuten staan op 'WBID busy'. Daarna ging het normaal verder.
- Ondertussen liep het spel al 3 keer vast. 1 keer bij de start van een cutscene, 1 keer bij een upgrade en 1 keer 'zomaar'. Dat had ik bij de andere delen niet, vreemd & vervelend wel. Gelukkig saet het spel zelf heel regelmatig, zodat eventjes opnieuw opstarten altijd helpt.
[ Voor 3% gewijzigd door Aegir81 op 26-10-2013 14:09 ]
het spel is prima en op ign krijgt die een dike voldoende hoor.Aegir81 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:07:
[...]
Als je de eerdere 2 delen leuk vond, zal je dit ongetwijfeld ook leuk vinden. Het voelt vanaf de eerste minuut heel vertrouwd aan en het vechtsysteem heb je heel erg snel weer in de vingers.
- Gisteren startte ik het spel op en bleef het startscherm minstens 5 minuten staan op 'WBID busy'. Daarna ging het normaal verder.
- Ondertussen liep het spel al 3 keer vast. 1 keer bij de start van een cutscene, 1 keer bij een upgrade en 1 keer 'zomaar'. Dat had ik bij de andere delen niet, vreemd & vervelend wel. Gelukkig saet het spel zelf heel regelmatig, zodat eventjes opnieuw opstarten altijd helpt.
je kan hem via g2a.com voor 29euro kopen
Goed, het begon toch een beetje te kriebelen ...Aegir81 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:07:
[...]
Als je de eerdere 2 delen leuk vond, zal je dit ongetwijfeld ook leuk vinden. Het voelt vanaf de eerste minuut heel vertrouwd aan en het vechtsysteem heb je heel erg snel weer in de vingers.

Maar ik loop geloof ik tegen een probleempje aan. Ik moet voor een van de most wanted een gang fight investigaten, maar als ik bij marker aan kom is er niets te vinden. Ook al gezocht voor opening ergens of het ergens ondergronds is maar kan niets vinden. Iemand idee of ik verkeerd kijk of dat het bug is.
ik neem aan dat de verhaalijn eindigt na het soortvan gevecht(LMB ramme) met joker, voelt toch wel korter aan dan alle andere heb alle spelle deze week gekocht en uitgespeeld (verhaalijn ), nu maar eens alle extras doen maar ze hadde mischien alle assasins een missie of 3 moeten geven in de verhaalijn of zeg ik iets verkeerds?Albinoraptor schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:43:
Ik heb ondertussen verhaallijn al uitgespeeld. Moet zeggen het speelt wel weer lekker weg. Maar toch toen ik deze week eerder nog Arkham city speelde (om te kijken of ik combat nog leuk vond) die toch met wat meer hebben.
Maar ik loop geloof ik tegen een probleempje aan. Ik moet voor een van de most wanted een gang fight investigaten, maar als ik bij marker aan kom is er niets te vinden. Ook al gezocht voor opening ergens of het ergens ondergronds is maar kan niets vinden. Iemand idee of ik verkeerd kijk of dat het bug is.
De eerst kon ik net buiten doen zodat de bars naar beneden komen als ik buiten zit.
Na een herstart is de eerste down maar kan ik nog steeds niet via de airduct naar de tweede

Waar vui zit, zit geen glans!
Ja bekende PC bug, die toren dus nog even vermijden.Dibbuz schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 00:47:
Iemand deze bug al gehad, bij Burnley commtower kan ik niet naar de tweede deur omdat Batman's handen vast in het beton lijken te zitten. Restarten heeft geen zin.
De eerst kon ik net buiten doen zodat de bars naar beneden komen als ik buiten zit.
Na een herstart is de eerste down maar kan ik nog steeds niet via de airduct naar de tweede
[afbeelding]
To dare is to do
Zeer irritant!
klopt ook een paar x gehad ff pauze nemeBasekid schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:38:
Tering, die deadshot sidemissie is echt naaierig. Nu al 5x gedaan. Elke keer kom ik tot de plek waar je hem moet uitschakelen, maar dat loopt dan net fout (klik net te snel/laat bij silent takedown) waardoor de hele missie over moet.
Zeer irritant!
Of die gast is tering bugged, of ik kan er echt niets van. 3x dood, en er is niet eens klein beetje van hem af. Doodgaan als de vijand bijna dood is is al frustrerend genoeg, maar 3x doodgaan zonder uberhaupt maar iets eraf te krijgen... Nu wel weer genoeg frustratie, lange pauze.
Beatdown voltooien en finisher gebruiken, repeat.
Heb gister het spel in 1 ruk op hard uitgespeeld, zie hier voor mijn playthrough:
http://www.twitch.tv/picadorf/c/3148293
Je kan het gevecht met bane zien als je naar 9:00:00 gaat. Had wel paar pogingen nodig :-) .
[ Voor 41% gewijzigd door pica op 27-10-2013 13:18 ]
In het totaal heb ik 13 uur aan de game gespendeerd
Geen idee hoe ik het nu gered heb, maar na een pauze was het mij in 1.5x geluktpica schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:13:
Mijn strategie was op een gegeven moment, schuin naar voren springen als hij op je af komt stormen, als hij daarmee klaar is doet hij 1 klap in het midden, dan loop je op hem af en spring je over hem heen en dan moet je hem stunnen met 3x middelste muisknop.
Beatdown voltooien en finisher gebruiken, repeat.
Heb gister het spel in 1 ruk op hard uitgespeeld, zie hier voor mijn playthrough:
http://www.twitch.tv/picadorf/c/3148293
Je kan het gevecht met bane zien als je naar 9:00:00 gaat. Had wel paar pogingen nodig :-) .
Iemand trouwens idee wat most wanted links naast Shiva moet zijn. Is bij mij nog altijd locked.

Ja had ik ook. Gewoon even checkpoint herladen (save is gelukkig na het gevecht) en alles werkt weer toppie.Grudgie schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:58:
Na het gevecht met Deathstroke moet je het schip verlaten. Alleen is het wel handig als die deuren dan ook open gaan. Bug zeker?
Zeer herkenbaar. De lijst met bugs begint echt wel lang te worden. Op Xbox kan ik ondertussen ook melden dat het geluid af en toe uitvalt en het spel random blijft crashen.biert1982 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 19:01:
Heb net het verhaal uitgespeeld en genoten van de game. Wat me toch onder het spelen heeft geirriteerd zijn de bugs. Niet alleen de Burnley commtower, maar ook mannetjes die in auto's vastzitten, interogate wat niet verschijnt, mannetje die door een batrang opeens uit het speeldveld verdwijnen, etc. Dit is trouwens op de PC versie.
Helemaal mee eens, ik moet ook zeggen dat ik de voice acting van Mark Hamill heel erg miste.biert1982 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 19:01:
Heb net het verhaal uitgespeeld en genoten van de game. Wat me toch onder het spelen heeft geirriteerd zijn de bugs. Niet alleen de Burnley commtower, maar ook mannetjes die in auto's vastzitten, interogate wat niet verschijnt, mannetje die door een batrang opeens uit het speeldveld verdwijnen, etc. Dit is trouwens op de PC versie.
vond hem eerlijk gezegd te makkelijkGrudgie schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:50:
Deathstroke is een kut gevecht zeg.. buh! Kan hem nog maar niet verslaan
had meer charisma verwacht!
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Verwijderd
Het verhaal boeit helemaal niet, het zijn meer korte deeltjes waarom je een bepaalde schurk achterna zit er is geen groter verhaal aanwezig. Het verhaal wat er is niet intressant, ik heb moeite moeten doen om mijzelf bij de console te houden. Ik heb steeds tegen mijzelf gezegd dat het begin van de andere twee delen ook langzaam was en dat hield mij op de been. Ik zeg "begin" want door het hele spel had ik de verwachting dat ik nog maar met het begin bezig was en toen ineens BOEM einde.
Het lijkt erop dat dit het zoveelste spel is waar de ontwikelaars geen idee hadden wat ze moesten doen en hebben ze het maar op multiplayer gegooid om maar een beetje de schijn te creeren dat je waar voor je geld krijgt.
Klinkt als filler van wat met rocksteady gaat doen met de Next Gen Arkham?Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:52:
Jammer dat ze de trilogy afsluiten met Origins. Na Asylum en City is dit een anticlimax, voorgaande delen heb ik me weken op de mainstory en maanden op de sidequests kunnen vermaken maar Origins is binnen een dag klaar.
Het verhaal boeit helemaal niet, het zijn meer korte deeltjes waarom je een bepaalde schurk achterna zit er is geen groter verhaal aanwezig. Het verhaal wat er is niet intressant, ik heb moeite moeten doen om mijzelf bij de console te houden. Ik heb steeds tegen mijzelf gezegd dat het begin van de andere twee delen ook langzaam was en dat hield mij op de been. Ik zeg "begin" want door het hele spel had ik de verwachting dat ik nog maar met het begin bezig was en toen ineens BOEM einde.
Het lijkt erop dat dit het zoveelste spel is waar de ontwikelaars geen idee hadden wat ze moesten doen en hebben ze het maar op multiplayer gegooid om maar een beetje de schijn te creeren dat je waar voor je geld krijgt.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
Meer omdat ze DLC's willen verkopen (season pass etc.) maar dat is geen reden om zo'n korte mainstory af te leveren.Psyonara schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 00:56:
[...]
Klinkt als filler van wat met rocksteady gaat doen met de Next Gen Arkham?
Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik deze versie by far de slechtste vind, maar ik geniet er nog steeds wel van. Multiplayer heb ik nog niet geprobeerd, maar dat komt van het weekend wel.
To dare is to do
zolang ze ook maar weer terug gaan naar Kevin Conroy.Psyonara schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 00:56:
[...]
Klinkt als filler van wat met rocksteady gaat doen met de Next Gen Arkham?
Roger Craig Smith is het toch net niet.. die probeert gewoon conroy te emuleren lijkt het.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Volgens mij is het al eerder gezegd, maar mocht je hem voor PC willen: bij g2play.net betaal je ook vandaag nog € 17,99 voor een Steam key. Even een account maken en coupon 'all5keyshop' gebruiken en er gaat nog iets vanaf. Ik kreeg de key na een paar minuten binnen en kon op Steam meteen downloaden.Yonix schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:39:
http://www.g2play.net/sto...am-Origins-Steam-Key.html
salomon007 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:15:
Heel erg naar het spel uitgekeken hier maar het viel me inderdaad in vergelijking met de 2 voorgaande delen wat tegen. Mis een soort gevoel wat de andere games wel hadden. Moet wel zeggen dat ik Batman zelf er beter uit vind zien in dit deel. Stemmen en verhaal is het allemaal net niet ofzo... Is het zeker dat Rocksteady nog een game gaat maken of is dit uitgesproken hoop...?
Om deze 2 tegelijk te beantwoorden, zover ik mij kan herinneren heeft Kevin Conroy dit een keer (een paar maand terug) per ongeluk "bevestigd" door een keer te zeggen dat hij in de volgende Arkham game zit, toen dus bleek dat hij niet in Arkham Origins zat, had hij het opgehelderd door te zeggen dat hij niet in Origins zat , maar de "nieuwe" arkham game.Hubert schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:06:
[...]
zolang ze ook maar weer terug gaan naar Kevin Conroy.
Roger Craig Smith is het toch net niet.. die probeert gewoon conroy te emuleren lijkt het.
Dus Kevin had per ongeluk al uit de doeken gedaan dat rocksteady met de next gen batman game bezig is.
Om duidelijkheid te geven over waarom dit deel misschien minder is/lijkt dan de vorige 2 delen.
Dit deel is niet door rocksteady gemaakt maar een ander team.
Rocksteady is dus o.a. bezig met een next gen batman game.
[ Voor 8% gewijzigd door Emersion op 28-10-2013 12:33 ]
Net gekocht voor €16,17 bij cdkeyshere.com.eborn schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:22:
[...]
Volgens mij is het al eerder gezegd, maar mocht je hem voor PC willen: bij g2play.net betaal je ook vandaag nog € 17,99 voor een Steam key. Even een account maken en coupon 'all5keyshop' gebruiken en er gaat nog iets vanaf. Ik kreeg de key na een paar minuten binnen en kon op Steam meteen downloaden.
http://www.g2play.net/sto...am-Origins-Steam-Key.html
Vanavond eens installeren om te zien of dit wel bevalt. Saint Row 4 ook gekocht maar na een paar uur spelen weer links laten liggen. Inmiddels foto binnengehad dus zal vanavond eens kijken hoe of wat
[ Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 28-10-2013 14:28 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Zucht...... Serieus Conroy is goed daar niet van maar hij kan niet voor eeuwig Batman spelen op een gegeven moment moet je verder.Hubert schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:06:
[...]
zolang ze ook maar weer terug gaan naar Kevin Conroy.
En Roger Craig vind ik nog wel te pruimen. Alleen zijn Bale stukjes hadden niet gehoeven.
Mijn probleem tot nu toe is dat net als in AC teveel Ren je rot is. Om hier door heen te komen moet je eerst de halve stad door dingen doen dan pas terug en dan mogelijk nog een klein iets om zo zeker door de kunnen.
Mee eens, ben altijd blij als ik weer een binnen missie heb. Was bij AC het free roam gedeelte na een paar uur al zat. Gelukkig zit hier fast travel in, scheelt.Psyonara schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:41:
[...]
Mijn probleem tot nu toe is dat net als in AC teveel Ren je rot is. Om hier door heen te komen moet je eerst de halve stad door dingen doen dan pas terug en dan mogelijk nog een klein iets om zo zeker door de kunnen.
In dit deel zit er al wel wat meer "leven" in de stad door de crime in progress en een groter aantal sidequests. Maar zelfs met deze toevoegingen is het inderdaad nog steeds een hoop gereis.evilpin0 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:51:
[...]
Mee eens, ben altijd blij als ik weer een binnen missie heb. Was bij AC het free roam gedeelte na een paar uur al zat. Gelukkig zit hier fast travel in, scheelt.
Verwijderd
Ja je hebt gelijk, 13 uur is eigenlijk best een oge schatting.Slaapje schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:10:
Je kan het ook overdrijven trouwens, vorige delen heb je weken over de mainstory gedaan en deze was in 1 dag uit? Zover ik heb begrepen klokt Origins ongeveer 12 à 14 uur voor het verhaal waar city en asylum rond de 25 uur waren.
Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik deze versie by far de slechtste vind, maar ik geniet er nog steeds wel van. Multiplayer heb ik nog niet geprobeerd, maar dat komt van het weekend wel.
Soms gaan deuren of uitgangen niet open - reloaden en vaak gaan ze dan wel open.
Batman komt soms, tijdens gliden, in een soort animatie loop terecht waardoor je op je dooie gemak door de hele stad kunt gliden. Het lijkt net alsof hij dan tegen een barriere aankomt waar hij, in principe, niet mag gliden - een onzichtbare muur.
Best veel FPS drops op mijn 7970 GHz.
Multiplayer doet het bij de vriendin niet - zwart scherm.
Soms valt Batman door de grond heen waar hij gewoon zou moeten kunnen lopen.
Onbereikbare plekken die gewoon bereikbaar moeten zijn.
Ook valt het mij op dat je minder strak en vloeiend naar andere spots kan switchen als je weer eens de zoveelste keer een encounter hebt waar je stealth moet toepassen.
Alles zo bijelkaar ben ik niet blij met mijn aankoop. Ik vond de vorige delen helemaal geweldig, strak verhaal leuke locales maar dit voelt echt aan alsof het eruit is geperst, jammer.
Ook is het maar weer teveel van hetzelfde, de encounters de 'puzzels' als je de voorgaande delen hebt gespeeld heb je Arkham Origins ook al gespeeld, jammer want zo begint het langzamerhand op een melkkoe te lijken zoals Call of Duty.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Ik heb een Logitech Rumplepad 2 en als ik de linker knop omhoog duw dan loop ik naar mij toe. Heb van alles al gevonden door - tekens te zetten voor 1.0 Speed variabelen maar niets werkt.
Iemand die me kan helpen?
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik heb ook alles geprobeerd enzo.
Belangrijk is wel datje de .ini files op read only zet na je aanpassing anders overschijft hij ze.
Ik heb het wel opgeven na een tijdje een een x360 wired controller gekocht, werkte out of the box
*zie trouwens net dat een update is voor de pc versie*
Here's the full changelog:
Fixed player progression reset when leaving the title
Fixed consumables not being used/applied when activated in the pre-match lobby
Fixed Arkham credits not being awarded after playing a match
Fixed cases where purchasing credits were not working
Reduced map vote countdown from 30 to 15 seconds
Reduced map start countdown from 10 to 5 seconds
die tower glitch zijn ze nog mee bezig
[ Voor 52% gewijzigd door Njay op 30-10-2013 14:36 ]
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Sommige van deze onbereikbare plekken mogen, denk ik, niet bereikbaar zijn om een puzzel te laten verlopen zoals deze bedoeld is. Maar soms het komt inderdaad ook voor dat je kleine opstapjes / obstakels hebt waar Batman niet overheen wil klimmen. Het voelt daardoor niet altijd consistent.SacreBleu schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:17:
...
Onbereikbare plekken die gewoon bereikbaar moeten zijn.
..
Ben nu bezig om al die plakkaten te vinden en anarchy signs. Valt nog niet mee. Verwacht de meeste wel te vinden door alle gebouwen met enig merkteken af te gaan. Iemand hier nog tips voor die hier al mee klaar is.
Ook ben ik op het schip een Riddler pakket tegengekomen dat ingevroren is en daardoor niet gepakt kan worden. Moet je een gadget gebruiken om dit pakket te smelten of moet je de omgeving verwarmen?
Had het Read-only niet ingesteld. Ik vermoed dat dit de reden is dat e.a. niet werkte.Njay schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:33:
Hey Scorpion,
Ik heb ook alles geprobeerd enzo.
Belangrijk is wel datje de .ini files op read only zet na je aanpassing anders overschijft hij ze.
Ik heb het wel opgeven na een tijdje een een x360 wired controller gekocht, werkte out of the box
*zie trouwens net dat een update is voor de pc versie*
Here's the full changelog:
Fixed player progression reset when leaving the title
Fixed consumables not being used/applied when activated in the pre-match lobby
Fixed Arkham credits not being awarded after playing a match
Fixed cases where purchasing credits were not working
Reduced map vote countdown from 30 to 15 seconds
Reduced map start countdown from 10 to 5 seconds
die tower glitch zijn ze nog mee bezig
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Wel apart omdat deze game ook gebruik maakt van de Steamcloud functie. Ben je door deze bug alle progressie kwijt of van de laatste speelsessie?PacinoAllstars schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:02:
save game corrupt na 10 uur gameplay lol. Net het politie bureau gehaald, maar ik had al gruwelijk veel side missions en training gedaan etc. Ben blijkbaar niet de enige ondanks het feit dat ik op een stabiel stuk was uitgelogd. AUB als je dit leest, maak backups van je saves je wordt gefucked!
City vond ik een stuk minder en heb ik ook nooit uitgespeeld. Vond de game onoverzichtelijk en ook te onduidelijk over wat er nu eigenlijk waar en hoe gedaan moest worden. Zag er wel gaaf uit allemaal en de besturing vond ik ook erg goed en vernieuwend. Toch trok het me niet om genoemde reden wat ik altijd ergens wel erg jammer vond.
Nu is er dan Origins. Eigenlijk meer van hetzelfde van City maar dan groter maar voor de rest eigenlijk nauwelijks tot niks nieuws. Toch ziet het er weer gaaf en gelikt uit. Ben bang dat als ik hem haal ik hem al gauw weer neer leg net als City. Ben er nog niet uit.
Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280
Precies hetzelfde, eerste deel was echt super. Maar het lijkt wel of de vrijheid die deze game me geeft me gewoon niet boeit. Het is free roam maar er valt niks leukt te doen, het is gewoon lichtelijk vervelend weer naar andere delen van de stad te gaan. Denk dat het gedeeltelijk komt doordat batman gewoon vervelend beweegt, er niks onderweg te slopen valt, de buiten missies een sleur zijn en er amper variaties is. Waarom die tugs op de straat aanvallen? Weet toch al precies wat er gebeurt en welke knoppen ik ga drukken.The_Scratcher schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:15:
Asylum vond ik echt geweldig!
City vond ik een stuk minder en heb ik ook nooit uitgespeeld. Vond de game onoverzichtelijk en ook te onduidelijk over wat er nu eigenlijk waar en hoe gedaan moest worden. Zag er wel gaaf uit allemaal en de besturing vond ik ook erg goed en vernieuwend. Toch trok het me niet om genoemde reden wat ik altijd ergens wel erg jammer vond.
Nu is er dan Origins. Eigenlijk meer van hetzelfde van City maar dan groter maar voor de rest eigenlijk nauwelijks tot niks nieuws. Toch ziet het er weer gaaf en gelikt uit. Ben bang dat als ik hem haal ik hem al gauw weer neer leg net als City. Ben er nog niet uit.
Maar als ik eenmaal in een binnen locatie ben is het wel super fun. Probleem met deze game en free roaming is dat batman geen kills maakt en geen super powers heeft. In prototype was de free roam geweldig en in spiderman was de free roam ook wel te doen omdat die lekker snel slingert. Maar in batman...pff gewoon vervelend elke keer weer een anker te zoeken en je op te takelen en dan als een lege appie tas naar beneden te glijden.
Als die in de next gen een batmobile en batwing krijgt vrees ik alsnog het ergste, want de bat doet niet aan collateral damage.
Het is op de xbox 360. Je kan gewoon je save niet meer openen er staat corrupted plz delete.biert1982 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:22:
[...]
Wel apart omdat deze game ook gebruik maakt van de Steamcloud functie. Ben je door deze bug alle progressie kwijt of van de laatste speelsessie?
Het is een bekend probleem. Veel mensen hebben last van deze game breaker.
zie ook:
http://comicbook.com/blog...apology-from-warner-bros/
(althans volgens de steam changelog)
Edit: Net zelf even getest, en is inderdaad opgelost!
[ Voor 29% gewijzigd door icratox op 02-11-2013 18:39 ]
Ik kan helemaal niks meer, behalve opnieuw beginnen. Was op weg naar The Morgue, dus dat zijn al aardig wat uren. Wat een zooi...biert1982 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:22:
[...]
Wel apart omdat deze game ook gebruik maakt van de Steamcloud functie. Ben je door deze bug alle progressie kwijt of van de laatste speelsessie?
Ik hoor trouwens niemand over die skill trees. Persoonlijk vind ik ze belachelijk. De game dwingt je op deze manier quests in bepaalde volgorde af te werken om bepaalde upgrades te krijgen terwijl het andere upgrades eindeloos blokkeert zodat je eerst een heel arsenaal aan nutteloze zooi moet nemen.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Zelfde geldt voor belachelijk kleine hekjes waar batman niet overheen kan springen en randen waar je niet aan kan grapplen omdat de maker dat niet handig vinden.
Jammer genoeg vind ik het verhaal ook een stuk minder en de sfeer is gewoon weg, waaraan dat ligt weet ik nog niet zo goed, maar ik mis het wel.
Nee voor mij is dit een miskoop geweest die snel weer in de verkoop mag. Jammer.
To dare is to do
Spel gaat hier de prullenbak in
To dare is to do
Gut gut.Slaapje schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:56:
Gut gut even je frustraties uiten?
Ja!
Zit je bij de eerste ronde, of al bij de tweede? Ik heb wegens die fijne 'corrupt savegame' Bane pas een keer mogen vloeren, maar goed.
Na wat proberen bleek het succes voor mij te schuilen in de juiste benadering van Bane. Face-to-face op 'm aflopen, er overheen springen en dan omdraaien en stunnen werkte goed voor mij. De truc is om niet ver van 'm vandaan te landen, want dan moet je weer lopen en gaat hij ondertussen weer aanvallen.
Het viel me ook op dat je best agressief kunt zijn. Zolang 'ie niet met rode tekentjes boven z'n hoofd loopt kan je ervoor gaan.
Deze game werkt anders dan de vorige wat dat betreft: wanneer aan te vallen en wanneer te wachten - de timing is anders.
Bij teveel mannetjes om je heen kan je ook die truc uit de Joker-fight in Arkham City toepassen: Bane stunnen, beatdown, bij multiplier x5 batswarm doen zodat alle thugs stilvallen en dan weer verder met je beatdown op Bane.
Shock gloves helpen trouwens ook. Wanneer 'ie in venom-mode zit evade ik non stop in een grote cirkel.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Leuk verhaalTektoon schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:16:
[...]
Zit je bij de eerste ronde, of al bij de tweede? Ik heb wegens die fijne 'corrupt savegame' Bane pas een keer mogen vloeren, maar goed.
Na wat proberen bleek het succes voor mij te schuilen in de juiste benadering van Bane. Face-to-face op 'm aflopen, er overheen springen en dan omdraaien en stunnen werkte goed voor mij. De truc is om niet ver van 'm vandaan te landen, want dan moet je weer lopen en gaat hij ondertussen weer aanvallen.
Het viel me ook op dat je best agressief kunt zijn. Zolang 'ie niet met rode tekentjes boven z'n hoofd loopt kan je ervoor gaan.
Deze game werkt anders dan de vorige wat dat betreft: wanneer aan te vallen en wanneer te wachten - de timing is anders.
Bij teveel mannetjes om je heen kan je ook die truc uit de Joker-fight in Arkham City toepassen: Bane stunnen, beatdown, bij multiplier x5 batswarm doen zodat alle thugs stilvallen en dan weer verder met je beatdown op Bane.
Shock gloves helpen trouwens ook. Wanneer 'ie in venom-mode zit evade ik non stop in een grote cirkel.
Shock gloves werken alleen als dat aangegeven wordt, eerder doen ze het gewoon niet.
Als je het spel voor het verhaal wil spelen ben je hier fucked.
Wat een waardeloze aanpak van een game.
Game ontwikkelaars maken keer op keer deze domme fout.
Te moeilijk en gewoonweg irritant.
Dit soort games zijn gemaakt voor en door mensen die totaal geen rekening houden met de "average' gamer.
Ik heb bosslevels dus altijd al als een noodzakelijk kwaad gezien in een verder leuke game.
To dare is to do
Zelf heb ik een probleem met een extortion file. Ik kan er eentje van extortion file 12 niet vinden, die in het treinstation (in de brug) in de trein zou liggen. Op de plek waar de extortion file volgens de map zou moeten liggen, ligt deze niet. Ook met behulp van walkthroughs kan ik de extortion file niet vinden. Iemand enige idee hoe ik het kan oplossen?
@hieronder: Al meermalen opnieuw opgestart, maar nog steeds een extortion file die ontbreekt. Aangezien ik voor de rest alles al heb, voel ik er ook zeer weinig voor om opnieuw te beginnen.
[ Voor 148% gewijzigd door DarkFly op 11-11-2013 19:10 . Reden: In plaats van nieuwe reactie, heb ik mijn eigenlijke reactie per ongeluk aangepast. ]
To dare is to do
Heb eerst alles op Medium doorlopen en daarna Game + gedaan (geen idee of dit standaard hard is) en dat ging allemaal redelijk vlot. Moet zeggen dat qua moeilijkheidsgraad deze game niet zo hoog zit. Maar je zult wel de verschillende moves in de vingers moeten hebben en weten te gebruiken.
Inderdaad, ze zijn erg eenvoudig, alleen ik kan er een gewoon weg niet vinden. De file ligt niet op de plek waar die volgens de map (en walkthroughs) zou moeten liggen. Ik moet alleen deze nog voor Enigma, maar helaas, nergens te vinden.biert1982 schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:36:
Als je ervaring hebt met de City dan zijn de Riddles in Origins echt eenvoudig. Bij City moest ik nog wel eens kijken wat de bedoeling was met een walkthrough filmpje maar bij Origins was alles in 1 maal te doen. Behalve misschien die op het schip. Daar moest ik wel even oefenen en kijken welke manier het beste werkte.
Average easy of whatever.Slaapje schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:23:
Hoezo houden ze geen rekening met de average gamer? Er is toch niet voor niets een easy mode toegevoegd? Als je het daar ook niet lukt denk ik niet dat je jezelf onder de groep average gamers moet scharen, want ik ga er vanuit dat daar dus juist wel rekening mee wordt gehouden.
Misschien is het alleen bij mij maar iedere keer als ik hem stun en een beatdown wil doen verschijnt de rode cirkel boven zijn hoofd en kun je dus gewoon niets doen.
Dit is echt waardeloos en geeft je dus gewoonweg geen eerlijke kans.
Je stunned hem dus waarna hij dus eigenlijk sterker wordt.
Die logica ontgaat mij.
Zodra de rode cirkel/bliksems boven zijn hoofd verschijnen is het een kwestie van op tijd wegduiken (richting waarin je weg wilt duiken + dubbel spatie). Verder moet je bij de grote bazen/vijanden drie keer achter elkaar stunnen. Vaak geeft de game wel aan wanneer je hiervoor de mogelijkheid hebt. Verder is het een kwestie van vooral op tijd wegduiken/counteren (let op de rode/blauwe tekens boven de vijanden). Als je daar op let, dan is het allemaal goed te doen.MatMich schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 01:42:
[...]
Average easy of whatever.
Misschien is het alleen bij mij maar iedere keer als ik hem stun en een beatdown wil doen verschijnt de rode cirkel boven zijn hoofd en kun je dus gewoon niets doen.
Dit is echt waardeloos en geeft je dus gewoonweg geen eerlijke kans.
Je stunned hem dus waarna hij dus eigenlijk sterker wordt.
Die logica ontgaat mij.
Wat een zeldzame kutgame bij deze van mijn computer afgehaald alle tips blijken nutteloos en vooral over die blauwe en rode cirkels. Ik heb alle Farcry's Deusexen Assasin's creed en ga zo maar door afgespeeld op hoogste level maar deze lukt me niet eens op easy.DarkFly schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:33:
[...]
Zodra de rode cirkel/bliksems boven zijn hoofd verschijnen is het een kwestie van op tijd wegduiken (richting waarin je weg wilt duiken + dubbel spatie). Verder moet je bij de grote bazen/vijanden drie keer achter elkaar stunnen. Vaak geeft de game wel aan wanneer je hiervoor de mogelijkheid hebt. Verder is het een kwestie van vooral op tijd wegduiken/counteren (let op de rode/blauwe tekens boven de vijanden). Als je daar op let, dan is het allemaal goed te doen.
Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt.
Die gasten die dit bedacht hebben zijn niet goed bij hun hoofd
NOOIT meer een batmangame voor mij.
Dit is trouwens wel een tikje verwarrend in deze game vind ik. Bij de vorigen was het zo dat reguliere mannetjes 1x moesten worden gestunned, en de grote 3x. Elke keer als ik zo'n enforcer tegenkom, of zo'n venom dude, dan stun ik drie keer (want ze zijn groter / anders). Vervolgens liggen ze meteen op de grond en ben ik m'n combo kwijt. Ik weet in ieder geval nog steeds niet hoevaak ik moet stunnen bij sommige thugs.DarkFly schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:33:
[...]
Zodra de rode cirkel/bliksems boven zijn hoofd verschijnen is het een kwestie van op tijd wegduiken (richting waarin je weg wilt duiken + dubbel spatie). Verder moet je bij de grote bazen/vijanden drie keer achter elkaar stunnen. Vaak geeft de game wel aan wanneer je hiervoor de mogelijkheid hebt. Verder is het een kwestie van vooral op tijd wegduiken/counteren (let op de rode/blauwe tekens boven de vijanden). Als je daar op let, dan is het allemaal goed te doen.
---
Tering, sinds wanneer zit er een autocorrect op het forum? Kan die ook uit? Thugs = thuis en dude = duwde.
Verwijderd
To dare is to do
Dan doe je zelf toch iets grondig fout, want je behoort echt tot een kleine groep. als je eenmaal de smaak te pakken hebt is combat echt een prettige bezigheid. Het hoort soepel te verlopen en de comboreeksen kunnen dan goed oplopen.MatMich schreef op donderdag 14 november 2013 @ 02:00:
[...]
Wat een zeldzame kutgame bij deze van mijn computer afgehaald alle tips blijken nutteloos en vooral over die blauwe en rode cirkels. Ik heb alle Farcry's Deusexen Assasin's creed en ga zo maar door afgespeeld op hoogste level maar deze lukt me niet eens op easy.
Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt.
Die gasten die dit bedacht hebben zijn niet goed bij hun hoofd
NOOIT meer een batmangame voor mij.
Meteen begonnen op Hard, en ja dat was wel erg hard... 1e gevecht een paar keer doodgegaan, maar na een tijdje leer je hoe je moet vechten en dan is het echt leuk.
Ik kan nu al New Game Plus doen, maar daar wacht ik nog even mee, eerst ga ik alle data packs verzamelen en ik heb net via Steam de Season Pass gekocht met een zooi korting erop. Dus die missies ga ik ook eerst nog even doen.
Is de multiplayer leuk?
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf
Is de DLC wel boeiend uiteindelijk hoor je niemand meer over het spel of zelfs de DLC?
Zelf wacht ik net als met Asylum en City op een Steam Goty Edition tijdens Steam Sales zal nog wel een jaar duren en mogelijk Complete Edition heten oid.