Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-05 17:50
Enkele tips voor de combo's:
- Oefen eerst de moves afzonderlijk beetje in, bijv. A+X, B+Y, ...
- Eens je ze allemaal vlot kunt, zoek je een groepje vijanden en dan probeer je de moves aan elkaar te rijgen. Probeer ZEKER niet de hele tijd te slaan. Neem je tijd maar blijf counteren met Y of springen met A. Op die manier verlies je je combo niet. Het is dus normaal dat je je combo verliest als je niet meteen iemand anders slaat, je moet verder 'vechten', ook al is het een counter (Y), een sprong (A) of een 'stun' (B ).
- Je kunt ook een gevecht proberen zoeken met een vijand met armor. Als je die eerst verdooft met B, kun je daarna met X al een heel erg hoge combo (10+) halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Ik moet gewoon niet zo snel zijn met de knoppen en eenvoudige combos maken. Daarom waren de gadgets wel zo makkelijk en de fight combos niet. :)

[ Voor 130% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 21-11-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Topicstarter
Anoniem: 105188 schreef op maandag 21 november 2011 @ 00:23:
Ik moet gewoon niet zo snel zijn met de knoppen en eenvoudige combos maken. Daarom waren de gadgets wel zo makkelijk en de fight combos niet. :)
Je hebt best een tijdje om na te denken wat je wil gaan doen. Je kan vanaf het moment dat je je vorige 'command' gaf totdat Batman stil gaat staan drukken. Het is belangrijk (nou ja, als je het goed wil doen) om de juiste keuze te maken. Als niemand je gaat slaan, ga jij slaan. Als iemand je wil slaan ga jij counteren. Bij twijfel springen in de richting van een henchman zodat je er over heen gaat. Houd er rekening mee dat hoelanger je combo duurt hoe verder je kan slaan. Dus als je maar een combo van 3 hebt kun je niet slaan op een mannetje dat 10 meter verder staat. Heb je een combo van 11 dan kan dat weer wel.

De makkelijkste plek om combo challenges te halen is ronde 2 en 3 van de 1e en 2e combat challenges overigens. Net genoeg mannetjes om lekker erin te komen maar ze hebben nog wapens en andere zaken die de boel lastiger maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Anoniem: 337891 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:38:
[...]

Je hebt best een tijdje om na te denken wat je wil gaan doen. Je kan vanaf het moment dat je je vorige 'command' gaf totdat Batman stil gaat staan drukken. Het is belangrijk (nou ja, als je het goed wil doen) om de juiste keuze te maken. Als niemand je gaat slaan, ga jij slaan. Als iemand je wil slaan ga jij counteren. Bij twijfel springen in de richting van een henchman zodat je er over heen gaat. Houd er rekening mee dat hoelanger je combo duurt hoe verder je kan slaan. Dus als je maar een combo van 3 hebt kun je niet slaan op een mannetje dat 10 meter verder staat. Heb je een combo van 11 dan kan dat weer wel.

De makkelijkste plek om combo challenges te halen is ronde 2 en 3 van de 1e en 2e combat challenges overigens. Net genoeg mannetjes om lekker erin te komen maar ze hebben nog wapens en andere zaken die de boel lastiger maken.
Juh , mijn fout was dat ik al op Y drukte als ik iemand zie lopen in de verwachting dat hij mij toch ging aanvallen. Dat moet je niet doen, je hebt best veel tijd en gewoon wachten met de knoppen en op je gemak even uit denken wat er gaat gebeuren.Heb onderhand al de 50 combo achievement dus het komt goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:53
Even ter info. Je krijgt Arkham City nu gratis bij een GTX 560ti, 570, of 580. Ik heb gebruik gemaakt van deze deal bij Alternate. Er zijn misschien meer shops die het doen.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Robolokotobo schreef op woensdag 23 november 2011 @ 22:01:
Even ter info. Je krijgt Arkham City nu gratis bij een GTX 560ti, 570, of 580. Ik heb gebruik gemaakt van deze deal bij Alternate. Er zijn misschien meer shops die het doen.
Heb ik ook gedaan (GT560 hier). En toch zit ik er over te denken om een collectors edition te gaan kopen, want Batman beeldje (en ik verzamel dat spul).

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:42
Iemand enig idee wanneer je het spel kan (pre)loaden in steam?
Spel staat al in mijn lijst maar kan nog verder niks

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

BigF25 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:43:
Iemand enig idee wanneer je het spel kan (pre)loaden in steam?
Spel staat al in mijn lijst maar kan nog verder niks
Deze link werkte voor mij: steam://install/57400
Alleen nog even wachten voor de unlock vanavond om 01:00 uur.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:42
@jerry
Link werk niet

[ Voor 53% gewijzigd door BigF25 op 24-11-2011 14:14 ]

• Jerry

Jerry

Who?

Jammer :(. Dan kan ik je verder ook niet helpen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Die link werkt ook gewoon niet, dus je hebt ergens iets niet goed staan waarschijnlijk.

• Jerry

Jerry

Who?

bram1984 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:58:
Die link werkt ook gewoon niet, dus je hebt ergens iets niet goed staan waarschijnlijk.
Klopt, zag het net :X. Er moet geen http:// voor staan...
Deze
code:
1
steam://install/57400
even copy-pasten in je browser :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-05 08:07

Nikeo

Jawelles

Op Ebay worden ook keys verkocht die bij die nVidia kaarten zitten (of zaten). Ik heb 19,50 betaald voor de PC versie en die kon ik eergisteren al preloaden op steam :)

Ik verwacht dat ik hier geen problemen mee krijg maar ik ontdekte daarna dat die verkoper op Ebay nu zo'n 100x zo'n code heeft verkocht dus i don't know. Misschien heeftie ergens een lading achterovergedrukt. Bij nader inzien had ik hier niet weer gekocht.

Goedkoopste NL webwinkel is iets van 33E

• Robolokotobo
Als je Arkham Asylum al hebt betaal je geen 50 maar 40 euro op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Net even een heel klein stukje gespeeld op de PC en het ziet er echt oogstrelend mooi uit. Ik wou wel dat ik een nog zwaardere kaart had gekocht want ik moet wel dingen terug schroeven om een goed vloeiende framerate te behouden. Terwijl ik de GTX 560ti ook nog een beetje heb overgeklokt. Misschien moet ik maar eens kijken naar een dedicated PhysX kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 11:43
Nikeo schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:27:
Op Ebay worden ook keys verkocht die bij die nVidia kaarten zitten (of zaten). Ik heb 19,50 betaald voor de PC versie en die kon ik eergisteren al preloaden op steam :)
Heb hem met een tweaker geruild tegen mijn 2e BF3 Specact code :p
Game is nu voor iedereen in steam gewoon te downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

De game is geunlockt in Steam en ik speel het al een uurtje.

HET IS GEWELDIG!!!!!! Wat een sfeer, wat een spel. Besturing gaat ook prima vooralsnog.

En wat is het nieuwe pakje van Harley Quinn ook weer leuk. Hoe blijft die meid zo strak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Het spel schijnt voor iedereen slecht te werken in DX11. De framerate stort vaak totaal in. In DX9 is het wel heel goed speelbaar. http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2245993

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Grappig, had die conclusie nog niet getrokken maar nu je het zegt: Ik had hem eerst in DX11 modus maar ik had maar 12 FPS gemiddeld op mijn GT540m. Toen ik hem naar DX9 switchte en de resolutie iets verlaagde deed hij het ineens met 32 fps gemiddeld. Dacht dat het aan mijn laptop lag maar nee dus.

veel speelplezier iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Met de DX 11 opties aan keldert het minimum FPS gewoon naar 0 of 2 in de benchmark. Zelfs bij mensen met de zwaarste kaarten of CrossFire/Sli opstellingen hapert de game in DX11. als ik de DX11 opties uitzet haal ik minimaal 22 frames in de benchmark met de instellingen op very high en FXAA gemiddeld en PhysX aan. Met 4xMSAA haal ik ook 22 FPS minimaal. Volgens mij is het verschil met PhysX aan of uit behoorlijk groot.

Edit: Met PhysX uit is het minimum 42 FPS

[ Voor 5% gewijzigd door Robolokotobo op 25-11-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Geweldig spel, zelf heb ik een gameplay video gemaakt:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tOolRNhjxV4]
Iemand een idee wanneer ze DirectX11 fixen?

[ Voor 7% gewijzigd door iApp op 29-11-2011 22:41 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:45
Ik heb totaal geen problemen met DX11 en performance.
Heb af en toe wel crashes. Maar framerate is prima.
Neemt niet weg dat de game een patch kan gebruiken. Erg stabiel is het niet :(

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
HardCoreGamer schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:41:
Geweldig spel, zelf heb ik een gameplay video gemaakt:
[video]
Iemand een idee wanneer ze DirectX11 fixen?
Het is "Catwoman". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 08:39
Robolokotobo schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 20:23:
Met de DX 11 opties aan keldert het minimum FPS gewoon naar 0 of 2 in de benchmark. Zelfs bij mensen met de zwaarste kaarten of CrossFire/Sli opstellingen hapert de game in DX11. als ik de DX11 opties uitzet haal ik minimaal 22 frames in de benchmark met de instellingen op very high en FXAA gemiddeld en PhysX aan. Met 4xMSAA haal ik ook 22 FPS minimaal. Volgens mij is het verschil met PhysX aan of uit behoorlijk groot.

Edit: Met PhysX uit is het minimum 42 FPS
oh ik dacht dat het aan m'n pc lag (kan bijna niet zou je zeggen: 2600K, Geforce gtx570, kreeg hem bij deze videokaart), maar schijnt een known issue te zijn :)

Hij stottert af en toe, net of je hardeschijf volledig bezig is. Wachten op de patch dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHzRd
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-04 09:41
Zou het mogelijk zijn dat iemand een save game stuurt.

Ik heb namelijk tot aan Freeze gespeeld aan 1 stuk door. De dag erna moest ik helemaal opnieuw beginnen.

kan iemand in DM een save game doorsturen (geen idee of ik dan kan terug gaan naar de plek waar je met Freeze gaat vechten).

Thx in advance !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Wat een prachtig spel. Ik heb het verhaal nu grotendeels uitgespeeld maar heb nog wel een anderhalve week sidemissions en trophys zoeken voor de boeg. Ook mag ik nog een bepaalde bonus spelen :D

De wereld moet van dit spel horen. Wat een kwaliteit! Die stemmen, het verhaal, animaties, aaaaaaaaaaah het is GENIAAL!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Laatst online: 25-04 08:09
Opnieuw is dit spel een van de betere van het jaar. Net zoals bij AA vind ik het vreemd dat het zo weinig aandacht krijgt.

De nieuwe attack moves zijn echt super, door de stad zweven, duiken, grapplen en jezelf lanceren is echt zalig. Ik zit nu aan zo'n 15% nog maar, maar vind het al geniaal.

De riddles zijn ook een heel pak verbeterd. Je moet nu soms echt wel nadenken of serieus je best doen om enkele te vinden. (En sommige kan ik ook nog niet nemen). Het inscannen om ze later terug te vinden is ook een leuk systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Vraagje ik heb van Batman AA zowel de Ps3 en PC versie gespeeld is zijn de controls op de PC verbeterd, weet nog wel dat je de batarang knop een dubbele functie had wat mij nogal tegen zat in combat.

Iemand die er meer van weet alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ik kan me niet meer herinneren dat dat een probleem was. Q (A op Belgisch bord) was de quick batarang key en 1 is de normale select batarang key. Volgens mij deed dit niets anders?

Sowieso kan ik zeggen dat het nu niets anders doet, behalve de batarang afschieten. Wat er wel veranderd is aan de keys is dat je geen aparte quickkey hebt voor de bataclaw (was vroeger c). Je kan wel gewoon tweemaal op 2 tappen nu, zelfde bij de andere tools.
Verder is de cryptographic device niet meer op 4 maar op 0. Dat zijn zowat de verschillen.

En je kan alle keys gewoon aanpassen in de launcher. Zo houdt het spel geen rekening met azerty bord, dus ik moest even de q = a en z = w zelf omdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Misschien dat er lateer nog een patch was uitgekomen die dat aanpaste maar Had de PC versie bij een maat geprobeerd, en uiteindelijk de Ps3 versie gehaald. Dus langdurig heb ik het daarop helaas niet gespeeld.

Misschien later voor PC nog eens uitproberen op DX11 zien hoe dat er uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

DX 11 patch voor Batman is net geinstalleerd op steam:
Release notes:
We have just released a patch for Batman: Arkham City PC that provides fixes a variety of DX 11 issues, as well as fixes for a few other non-DX 11 related issues. The DX 11 fixes will apply for the majority of players, however, some specific Steam users will experience issues when running under DX 11.
With this latest patch, Steam users with the following Windows Operation Systems should avoid running the game under DX 11 until further notice:
- Windows Vista 32 bit
- Windows 7 32 bit
Users running Windows 7 32 bit or Windows Vista 32 bit should ONLY use DX 9 settings until a future patch that addresses this specific issue is released. We are actively working to address the remaining issue tied to DX 11 for users running 32 bit versions of Windows Vista or Windows 7.
Major fixes that this patch addresses are listed below.
- Performance / hitching issues have been greatly improved for running in DX 11.
- An issue with players running out of Video Memory or encountering a Rendering Thread Exceptions has been address. This was primarily affecting 32-bit Operating Systems.
- A progression block after defeating Ra’s Al Ghul has been fixed. This was issue occurred primarily on lower end computer setups and described as Batman not readying his Reverse Batarang.
- A crash that occurred when scrolling between the Character Bios and Arkham City Stories has been fixed.
- A crash that occurred when selecting “Press Start” immediately when available at the Title Screen has been fixed. The issue was described as crashing/hard locking around the DLC (Downloadable Content) check.
Thank you all for your patience.
toon volledige bericht
Die laatste fix had ik ook last van. Nu dus gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Cool even proberen.

De benchmark hapert nog steed bij mij. Minimum van 4 frames. Ingame lijkt het wel iets vloeiender te zijn. Hoe kan ik zien dat de patch geïnstalleerd is? Want hij heeft niet gevraagd een update te installeren of iets dergelijks.

[ Voor 98% gewijzigd door Robolokotobo op 07-12-2011 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Op steam krijg ik melding dat er DLC beschikbaar is voor de PC versies:

- Nightwing
- Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-05 21:01
Nikeo schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:47:
Op steam krijg ik melding dat er DLC beschikbaar is voor de PC versies:

- Nightwing
- Robin
Ziet er leuk uit :) Batman skins zijn trouwens ook uit voor de PC. Via GFWL te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-04 16:15
Weet iemand ergens waar de steelbook versie voor de 360 nog leverbaar of te koop is? Kan maar 1 site vinden, cdnow.nl maar ik vertrouw dat niet helemaal :(

Ik wil graag een nieuwe in seal nog als cadeau weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 424927

FerdiV schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:17:
Weet iemand ergens waar de steelbook versie voor de 360 nog leverbaar of te koop is? Kan maar 1 site vinden, cdnow.nl maar ik vertrouw dat niet helemaal :(

Ik wil graag een nieuwe in seal nog als cadeau weggeven.
FerdiV, die website heb ik net door kvk.nl gehaald en hij staat gewoon geregistreerd:
https://www.kvk.nl/handel...FU/TSWS001@?BUTT=33267823

Naam ondernemer: Digital Revolution
handelend onder de naam/namen: 123inkt.nl

Vestigingsadres:
Nieuw Walden 56-64
1394PC Nederhorst den Berg

Bezoekadres:
Nieuw Walden 56
1394PC Nederhorst den Berg

Telefoonnummer: 0294-787123
Bereikbaarheid:
Vanaf maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 17:30 uur
E-mailadres: klantenservice@123inkt.nl

KvK-nummer: 33267823
btw-identificatienummer: NL804292504B01

Voor mij lijkt het bedrijf betrouwbaar, maar alles op eigen risico.

Ik heb zo net een Batman Arkham City voucher voor €12,50 gekocht op marktplaats. Er is daar een man en ik denk dat hij voor een winkel werkt die videokaarten verkoopt, want hij verkoopt codes van onder andere Shogun 2 total war en dus ook Batman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Laatst online: 24-03 20:39
Kreeg vanochtend een mail van play.com met daarin dit spel voor €22,49 voor de PS3 en XBOX. Ik dacht ik breng jullie ook even op de hoogte. Volgens mij is de aanbieding alleen vandaag geldig!

Batman: Arkham City aanbieding play.com

edit: De PS3 versie lijkt al uitverkocht, althans hij komt niet meer in de search naar voren.

[ Voor 11% gewijzigd door nimmolon op 12-12-2011 13:56 . Reden: PS3 versie lijkt uitverkocht.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Main story is ondertussen uitgespeeld. De side missions ook (behalve riddler).

Riddles zit ik nu aan 260/400, ik was namelijk in het begin altijd aan het wachten op de gadget die er voor ging zorgen dat ik de riddles met pressure pads kon oplossen. Ik voelde me nogal dom toen ik het doorhad ^^
Momenteel nog niet nodig gehad om dingen op te zoeken op het internet (behalve bij de side mission van de identity thief.

Challenges moet ik nog aan beginnen. New Game + ook, maar daar wacht ik nog even mee :-)

Leuk spel toch weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-05 11:17
nimmolon schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:53:
Kreeg vanochtend een mail van play.com met daarin dit spel voor €22,49 voor de PS3 en XBOX. Ik dacht ik breng jullie ook even op de hoogte. Volgens mij is de aanbieding alleen vandaag geldig!

Batman: Arkham City aanbieding play.com
Bedankt.. ik heb hem meteen besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 00:26
Bah, Gisteravond wilde ik spelen (had het spel al een paar dagen niet meer opgestard door studie), was mijn savegame weg?! gewoon foetsie! ik was rond de 40% ofzo. :(

Blijkt dat er meer mensen met dit probleem zijn. maar weer even opnieuw begonnen op een andere save, misschien dat de eerste ooit nog terugkomt met die verruckte cloud saving :( (heb er geen hoop in, in mijn verbazing dat mijn savegame weg was, op de plek 'empty' geklikt waar mijn savegame stond, in de hoop dat hij het even niet kon laden ofzo).

bah echt balen dit. :(

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Opgestard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Hoeveel uren zitten er in de singleplayer? en hoeveel daarna? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-05 18:31
Heeft iemand in de PC versie ook last van glitches zodra je het spel op DX9 modus speelt? Met de DX11 stand lijkt het veel minder vaak voor te komen, maar dat kan ook toeval zijn. Nadeel is dat DX11 zo laggy is.

Ik vermoed dat mijn (nieuwe) ATI 6850 kaart gewoon niet helemaal lekker is, maar ik wil toch even checken of er meer mensen met problemen zijn. Kon op Google eigenlijk niets vinden, dus dat zegt vaak al genoeg...

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=q6M0dg68CZo]

Onderstaande probleem treedt op heel veel plekken op. Het gekke is dat zodra ik naar de desktop terug ga, het probleem voor die plek weg is, maar vervolgens verschijnt het op willekeurige andere plekken.

De knipperende vlakken zijn altijd deze kleur groen, rood of blauw.

[YouTube: http://youtu.be/5euprsY6Vp8]

[ Voor 28% gewijzigd door eborn op 14-12-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
LikeAKing schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:29:
Hoeveel uren zitten er in de singleplayer? en hoeveel daarna? :+
Ligt er een beetje aan hoe je speelt (main story of ook sidemissions), en anders: http://www.lmgtfy.com/?q=arkham+city+length

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 14-12-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
2007 grap. :'(
Maaaar, ik speel ook sidemissions uiteraard. :p
en kun je catwoman alleen zijn als je de dlc koopt? : D

[ Voor 31% gewijzigd door LikeAKing op 14-12-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Het is geen grap, maar gewoon allemaal te vinden via Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-05 16:14
Ik lees op t forum van Rocksteady dat er nog mensen zijn die problemen hebben met de CE . Shit die mist, codes die niet werken, DVD geleverd ipv BR. Ik net mn eigen set nagekeken, mist verdorie t een en t ander nog. Dus ik denk ga mooi de support eens mailen. Is er gewooon geen support :') alleen het forum. WTF?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Je zou naar info@rocksteadyltd.com kunnen mailen. En anders even op de site van de uitgever kijken (WB). Ik denk dat zij je beter kunnen helpen dan de ontwikkelaar.

• LikeAKing
bram1984 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:58:
Het is geen grap, maar gewoon allemaal te vinden via Google.
Waarvoor gebruik je een forum dan nog? Als een chatbox of twitter ofzo?
als ik dingen google vind ik alleen maar mensen die op forums deze vraag stellen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Lampuhkap schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:04:
Ik lees op t forum van Rocksteady dat er nog mensen zijn die problemen hebben met de CE . Shit die mist, codes die niet werken, DVD geleverd ipv BR. Ik net mn eigen set nagekeken, mist verdorie t een en t ander nog. Dus ik denk ga mooi de support eens mailen. Is er gewooon geen support :') alleen het forum. WTF?!
Oei, ik heb mijn CE nauwelijks opengemaakt. Toch maar even kijken dan (en moet ook zeggen, geen idee wat er verder bij hoorde te zitten :X).

• Lointje
De eerste link geeft:
-25 uur main story
-40 uur main story + side missions
- niet meegerekend: new game +, challenges, alle info bekijken over alle characters, ...

Ik heb nogal in sessies van 2-3 gespeeld, dus vind het moeilijk om er zo'n uur op te plakken, maar deze cijfers lijken me vrij juist te zijn. Ik ben nog niet klaar met alle riddles en heb er toch al een heleboel uren opzitten.

• LikeAKing
Wat zijn riddles precies? iets uitdagends om het te verzamelen?

Topicstarter
LikeAKing schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:26:
Wat zijn riddles precies? iets uitdagends om het te verzamelen?
Combinatie van het vinden van groene vraagtekens (zoals veren in AC serie bijv), het oplossen van raadsels door de juiste dingen in de omgeving te scannen (zoals de hoed van de penguin of een schilderij van de oprichter van een bedrijf), het kapotmaken van X voorwerpen in een zone en het uitvoeren van wat gymnastiek/karatekidachtige taferelen.

Ik heb enorm veel lol gehad met het speuren naar alle riddles.

Catwoman is idd DLC. Zit er gratis bij als je de game nieuw koopt.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 15-12-2011 12:51 ]

• bram1984
LikeAKing schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:12:
[...]

Waarvoor gebruik je een forum dan nog? Als een chatbox of twitter ofzo?
als ik dingen google vind ik alleen maar mensen die op forums deze vraag stellen.
Ervaringen uitwisselen, advies inwinnen en discussiëren? Jij doet geen van de 3 in ieder geval. ;)

Nu vraag je weer wat riddles zijn. Tweede hit op Google: http://www.google.nl/url?..._C_Vl2h4OtVKoebEq6hxVchIg
Located in Arkham City are hundreds of Riddler Trophies, designed specifically to make your life miserable as you hunt down each and every one. These trophies also unlock unique content like new challenge maps, concept art, and interview tapes. Finding enough continues the Riddler’s side-mission in Arkham City, and gets Batman one step closer to capturing him.

If riddles aren’t your thing, and you’re just looking to kick butt as Batman, join Game Front on our huge text and video walkthrough. For more extra information, check out the cheats page.

[ Voor 29% gewijzigd door bram1984 op 15-12-2011 12:58 ]

• Lointje
Is toch niet zo erg dat hij dat hier vraagt, het is uiteindelijk een mooi verzameld topic over het spel. (zeker omdat hij de 1e is die het vraagt).

Riddles zijn inderdaad items die verstopt zitten over heel de map. Zo zitten er items achter muren die je kan opblazen, moet je soms door kleine ventilatieschachten kruipen, of een batarang (soort boemerang) gooien om op een knop te duwen. Soms heb je een cryptische omschrijving en moet je het item vinden in de kamer waarop het slaat.
In batman AC zijn sommige wel wat moeilijker en inventiever dan het in batman AA is.

• LikeAKing
Ah ok, maar wat voor toegevoegde waarde is het? Is het uitdagend genoeg om dit te verzamelen na de singleplayer?
Want net als alle singleplayer games is het bij mij: uitspelen en in de kast gooien :P

edit: nvm ik zag brams post al

[ Voor 9% gewijzigd door LikeAKing op 15-12-2011 13:11 ]

Topicstarter
Als je combat en predator challenges leuk vindt om te doen moet je veel trophies vinden. Ook kun je 1 sidemission helemaal doen als je alle trophies hebt. Die sidemission is leuk als je van puzzels houdt. Sowieso is de Riddler een baasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Anoniem: 337891 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:17:
Als je combat en predator challenges leuk vindt om te doen moet je veel trophies vinden. Ook kun je 1 sidemission helemaal doen als je alle trophies hebt. Die sidemission is leuk als je van puzzels houdt. Sowieso is de Riddler een baasje.
En als je het hebt uitgespeeld en je houd niet van Riddlers, dan is er niets te doen in de free roam wereld? of is het leuk om nog de singleplayer opnieuw te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Je kan de sidemissions nog voltooien, of gewoon freeroamen en bad guys in elkaar beuken.

Na het afronden van de SP speel je de New Game Plus mode vrij. Die kun je wel even Googlen denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Crashman schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 08:38:
Bah, Gisteravond wilde ik spelen (had het spel al een paar dagen niet meer opgestard door studie), was mijn savegame weg?! gewoon foetsie! ik was rond de 40% ofzo. :(

Blijkt dat er meer mensen met dit probleem zijn. maar weer even opnieuw begonnen op een andere save, misschien dat de eerste ooit nog terugkomt met die verruckte cloud saving :( (heb er geen hoop in, in mijn verbazing dat mijn savegame weg was, op de plek 'empty' geklikt waar mijn savegame stond, in de hoop dat hij het even niet kon laden ofzo).

bah echt balen dit. :(
Mijn savegame is ook al pleite. 4 uur spelen naar de haaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-05 21:01

Kwastie

Awesomeness

Vandaag is Arkham City in de aanbieding op steam! 24,99 euro!

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 30-04 20:53
Waaah! Heb deus ex nog liggen, ben nog niet klaar met Skyrim en speel volop BF3 maar dit kan ik natuurlijk niet laten liggen... DAMN YOU STEAM!

psn: jagermeistertim

• bram1984
Als je uiteindelijk klaar bent met al die games, is 'ie waarschijnlijk nog goedkoper. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Steam, gotta love it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-05 20:14
aw yeah! arkham city on sale gisteren.
Kon het niet laten om hem te halen en heb ook gelijk arkham asylum erbij gekocht (had ik nog nooit gespeeld o.O) Tot nu toe vermaak ik me ontzettend met arkham asylum en ga waarschijnlijk het zelfde doen met city :D

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 30-04 20:53
Als je uiteindelijk klaar bent met al die games, is 'ie waarschijnlijk nog goedkoper.
It's a hard knock life... :-)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Welke upgrades zijn het meest aangeraden om te upgraden? Heb hem net nieuw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

In het begin zou ik gaan voor de body armor zodat je meer klappen kan incaseren, geweren kom je toch nog niet snel tegen en anders moet je ze ontwijken. Voor de rest ligt het wat aan je speelstijl, gebruik je veel gadgets in gevechten kies die? Ik deed veel hand to hand combat dus ik had snellere combo's en dingen die ik eerder kon gebruiken nodig :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
MrVegeta schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 19:09:
In het begin zou ik gaan voor de body armor zodat je meer klappen kan incaseren, geweren kom je toch nog niet snel tegen en anders moet je ze ontwijken. Voor de rest ligt het wat aan je speelstijl, gebruik je veel gadgets in gevechten kies die? Ik deed veel hand to hand combat dus ik had snellere combo's en dingen die ik eerder kon gebruiken nodig :)
Ja ik wil voornamelijk vette combo's maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dan kan je de gadgets opzich wel overslaan en die andere upgrades kiezen. Voor sommige moves heb je een combo van x8 nodig maar met een bepaalde upgrade kan je die combo maken op x5. Snap je? :p Tip trouwens, gebruik de spatiebalk bij het vechten...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
MrVegeta schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 19:16:
Dan kan je de gadgets opzich wel overslaan en die andere upgrades kiezen. Voor sommige moves heb je een combo van x8 nodig maar met een bepaalde upgrade kan je die combo maken op x5. Snap je? :p Tip trouwens, gebruik de spatiebalk bij het vechten...
@Xbox, welke knop is het dan? :D

Edit: ik kan echt niet verder komen met batman, ik kan mn opjective niet vinden + vet veel mensen met wapens die me dood maken :(
edit2; heb het al, ff een ballistic vest upgraden en je komt er wel :d

Kun je later ALLE upgrades hebben? Of respeccen?

[ Voor 24% gewijzigd door LikeAKing op 24-12-2011 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
LikeAKing schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 19:58:
[...]

Kun je later ALLE upgrades hebben? Of respeccen?
Tegen het einde van game+ heb je zeker alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Kan iemand me vertellen waarom die Titan in de gladiator pit niet neer gaat?
Ik beat hem helemaal gek en zie linksboven tot 10X staan wat dat ook betekent.
Maar Batman verdomd het op zijn rug te gaan zitten.
Stungun werkt wel maar het lukt toch niet.
En een andere keer sla je hem een paar keer en zit je al wel op zijn rug.
Wat is dit voor gefuck? er zit totaal geen lijn of logica in.
Bottomline het lukt gewoonweg niet.
Als dat zo blijft ga ik een trainer gebruiken alhoewel ik dat wel jammer vind maar dit slaat echt helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-03 22:10
Lointje schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:41:
De eerste link geeft:
-25 uur main story
-40 uur main story + side missions
- niet meegerekend: new game +, challenges, alle info bekijken over alle characters, ...

Ik heb nogal in sessies van 2-3 gespeeld, dus vind het moeilijk om er zo'n uur op te plakken, maar deze cijfers lijken me vrij juist te zijn. Ik ben nog niet klaar met alle riddles en heb er toch al een heleboel uren opzitten.
Ik had de "main quest" op een 10 uur uit, en met main quest bedoel ik wanneer
spoiler: HUUUUUUUUUUUUUGE spoiler, NIET kijken als je het spel nog niet uit hebt
joker sterft

Ik ben nu met de 'andere' villains bezig maar ik weet niet exact hoe lang ik daar al aan bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
MatMich schreef op maandag 26 december 2011 @ 03:05:
Kan iemand me vertellen waarom die Titan in de gladiator pit niet neer gaat?
Ik beat hem helemaal gek en zie linksboven tot 10X staan wat dat ook betekent.
Maar Batman verdomd het op zijn rug te gaan zitten.
Stungun werkt wel maar het lukt toch niet.
En een andere keer sla je hem een paar keer en zit je al wel op zijn rug.
Wat is dit voor gefuck? er zit totaal geen lijn of logica in.
Bottomline het lukt gewoonweg niet.
Als dat zo blijft ga ik een trainer gebruiken alhoewel ik dat wel jammer vind maar dit slaat echt helemaal nergens op.
Ik heb het spel al even uit maar ik meen me te herinneren dat de multiplier (comboteller) toch wat hoger moet staan voor je hem neerlegt. Stun hem eerst 3 maal zodat hij versuft staat en vervolgens ram je hem in elkaar. Op het einde van die sequence zou Batman op zijn rug moeten springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Weet iemand of er een no-cd patch te verkrijgen is, of dat deze nog gaat komen? Ik vind het zo 1990 dat je de cd er nog in moet laten zitten..

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Aegir81 schreef op maandag 26 december 2011 @ 10:25:
[...]

Ik heb het spel al even uit maar ik meen me te herinneren dat de multiplier (comboteller) toch wat hoger moet staan voor je hem neerlegt. Stun hem eerst 3 maal zodat hij versuft staat en vervolgens ram je hem in elkaar. Op het einde van die sequence zou Batman op zijn rug moeten springen.
Bizar vandaag heel simpel in 1 keer 8)7
Thx voor de hulp

[ Voor 7% gewijzigd door MatMich op 26-12-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Het spel is echt verrekte moeilijk. Bah, staan er 6 armed soldiers, duurt het me 15 minuten om ze dood te krijgen, en zelf ga ik ook wel een paar keer neer :P
Zo gaat het de hele tijd door, net alsof ik Assassins Creed speel, of Metal Gear Solid.

[ Voor 21% gewijzigd door LikeAKing op 27-12-2011 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Dubbelpost ff, maar heeft dit spel een alternatief einde? Batman is nu dood doordat ik met koffertjes wegging met Catwoman :{

nvm...

[ Voor 4% gewijzigd door LikeAKing op 27-12-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Laatst online: 02-05 12:38
Gisteren uitgespeeld. Wat een heerlijk spel. Mocht je in dit topic komen en je twijfeld of je em wil hebben: IK ZEG DOEN [/Johan Derksen]

Geniaal spel.

spoiler:
Wel vreemd einde, maar zoals een paar inmates op straat al zeiden: "The Joker's died before, he'll die again. He'll be back."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:29
Afgelopen weekend naast wat andere spullen en games (o.a. Skyrim :D) ook Arkham City gehad voor mijn X360. Nu vraag ik me het eea af.

Ik las al dat er geen achievement cq trophy is voor spelen op Hard.

Hoe zit dan dan precies met New Game+? is new game + hard ook echt moeilijker dan new game + normal?

Of is new game + normal meer een beetje hard, en is new game+ hard extra hard? :P

Ik ga normaal eigenlijk altijd voor hard, maar twijfel nu omdat er ten eerste toch geen achievement voor is, en ten tweede omdat ik nog van plan ben new game + te gaan doen :P

je moet een beetje plannen tegenwoordig he. Niet dat ik tijd heb voor al die games met werk en studie, maar dat geeft niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Hmz. Heb ik de Collectors Edition, zit de Catwoman Pass Card er niet bij (waar ze het wel over hebben in de beschrijving), dus geen Catwoman DLC. Schijn niet de enige te zijn waar ze bij de CE iets vergeten zijn. Benieuwd wat WB games hier aan gaat doen. Verder: supertof spel! Maar ben dan ook een beetje DC nerd.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
LikeAKing schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:47:
Dubbelpost ff, maar heeft dit spel een alternatief einde? Batman is nu dood doordat ik met koffertjes wegging met Catwoman :{

nvm...
8)7

Je bent denk ik de enige gamer op aarde die ervoor kiest om er met Catwoman vandoor te gaan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Ik heb Arkham City thuis op een computer geinstalleerd met Windows XP.
Ik krijg hem niet werkende iedere keer krijg ik de melding "buffer overrun"
Ik kan hier, wat dit spel betreft, weinig of niets over vinden
Het heeft iets te maken vermoed ik met Visual Runtime
Of moet ik het paardenmiddel hanteren en eindelijk eens Win 7 erop installeren?
Alle tips welkom.
Heeft iemand een idee?

De PC voldoet verder ruimschoots aan de specs.
Intel i-3 2100 (3.1 Ghz)
4.5 Gb Ram
Ati 6770 graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
New Game + is een aparte moeilijkheidsgraad, vergelijkbaar met hard uit Asylum. Je kiest bij New Game + niet voor een difficulty. Ik heb de eerste playthrough op normal gedaan en toen New Game + gedaan. Dezelfde reden als jij. Waarom hard kiezen als er geen cheevo bij zit? :P (Achievements zijn soms zo verslavend :P)

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:29
haha dat was dus precies ook mijn insteek :P Een uitdaging is leuk, maar als je toch al New Game + gaat doen dan doe je dus eigenlijk sowieso al hard, waarom zou ik dan nog Hard erbij doen als daar verder geen reden voor is :P

Twijfelde vooral omdat ik Asylum ook op Hard heb gedaan, maar denk dat ik nu gewoon voor Normal ga :P Ben er gister nog niet aan toegkekomen. Skyrim lonkte teveel, maar vanavond gaan mijn eerste stappen in Gotham maar is maken denk ik :D

Anoniem: 262068

Anoniem: 337891 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 23:01:
[...]
Waarom hard kiezen als er geen cheevo bij zit? :P (Achievements zijn soms zo verslavend :P)
Omdat de storymode anders niet geweldig uitdagend is :P Vind ik althans. Helaas is m'n ps3 overleden :( Sta te popelen om weer verder te gaan met de challenges...

Anoniem: 429466

Ik sta op het punt deze game bij de winkel te halen. Nu vroeg ik ma af of ik ook wat mis als ik de voorige delen niet heb gespeeld.

• Kaasdipje
  • Laatst online: 02-05 12:38
Er zullen een paar verwijzingen naar het vorige deel zijn. Ook achtergronden van bepaalde karakters/gebeurtenissen zul je niet precies weten, maar voor de rest is het een game op zich en kun je zonder problemen spelen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05 16:54
(jarig!)
Ik zou zelf eigenlijk gewoon beginnen met Arkham Asylum. Sterker nog, ik heb AA een paar dagen geleden gekocht (voor €4,99 op Steam) en ik vind 'm er fantastisch uitzien en lekker spelen. Als ik 'm uit heb gespeeld ga ik eens naar Arkham City kijken.

The devil is in the details.

Ik heb die demo gespeeld en vind hem heel mooi die Arkham Asylum en heb daarom dus deze game ook maar besteld via steam. Echter is hij nu 13 euro. Goty edition

• Aegir81
Anoniem: 429466 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:06:
Ik sta op het punt deze game bij de winkel te halen. Nu vroeg ik ma af of ik ook wat mis als ik de voorige delen niet heb gespeeld.
Inhoudelijk mis je bijna niets, de game staat perfect op zichzelf. De game is zeker wel ook de moeite waard en moet voor een prijsje te vinden zijn tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja.

Je weet niet waarom de Joker is, zoals hij is. Veel karakters (Bane, Croc etc.) hebben een achtergrond uit Arkham Asylum.

Gewoon beginnen met AA, om de ervaring zo volledig mogelijk te maken. AC is tenslotte een direct vervolg. Veel meer dan bijvoorbeeld Uncharted 2 -> Uncharted 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dankje, ik ben al aan AA begonnen. Ik zou haast denken dat het een pc special is zo soepel en mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Anoniem: 429466 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:38:
Dankje, ik ben al aan AA begonnen. Ik zou haast denken dat het een pc special is zo soepel en mooi.
Sowieso het spel van 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-04 15:39

djunicron

*click-swoosh-thud*

MatMich schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:41:
Ik heb Arkham City thuis op een computer geinstalleerd met Windows XP.
Ik krijg hem niet werkende iedere keer krijg ik de melding "buffer overrun"
Ik kan hier, wat dit spel betreft, weinig of niets over vinden
Het heeft iets te maken vermoed ik met Visual Runtime
Of moet ik het paardenmiddel hanteren en eindelijk eens Win 7 erop installeren?
Alle tips welkom.
Heeft iemand een idee?

De PC voldoet verder ruimschoots aan de specs.
Intel i-3 2100 (3.1 Ghz)
4.5 Gb Ram
Ati 6770 graphics.
Mja, ik zou zeer zeker Win 7 hierop knallen... Al is het alleen maar omdat XP minder prettig zit in z'n .net framework wat voor de 5 en 6 series van ATI wat issues met CCC oplevert en je dan eindelijk je RAM kan gebruiken.

Hoe heb je trouwens ooit 4,5GB kunnen plaatsen!? Ik hoop toch niet dat dat 2 maal 2GB en één 512MB is?! (of 1x2GB, 2x 1GB en 1x 512?!?!?) Het heeft daarnaast nog niet eens zin, want waarschijnlijk gebruik je nu ~3GB maximaal gezien je OS niet x64 is. Wat je ook doet, neem dus een x64 versie van Win 7, niet de 32 bits versie.

Ik denk namelijk dat je issues RAM gerelateerd is, de 6770 shadowed namelijk graag een "tweede" 1GB VRAM van je werkgeheugen. (te zien als je b.v. blizzards beta-optin draait of een futuremark test na 2009)
Een vreemde config waarvan 3,2 GB over blijft, en 2GB aan adressen door de 6770 wordt ingenomen zit snel aan tekort intern geheugen. HDD caching is naast traag ook nog eens een behoorlijk CPU intensief verhaal onder XP doordat Intel na 1156 socket weinig moeite meer heeft gestoken in de SB controller drivers. (alle vernieuwingen waren voor NT6.x, de rest is legacy spul)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
djunicron schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:08:
[...]

Mja, ik zou zeer zeker Win 7 hierop knallen... Al is het alleen maar omdat XP minder prettig zit in z'n .net framework wat voor de 5 en 6 series van ATI wat issues met CCC oplevert en je dan eindelijk je RAM kan gebruiken.

Hoe heb je trouwens ooit 4,5GB kunnen plaatsen!? Ik hoop toch niet dat dat 2 maal 2GB en één 512MB is?! (of 1x2GB, 2x 1GB en 1x 512?!?!?) Het heeft daarnaast nog niet eens zin, want waarschijnlijk gebruik je nu ~3GB maximaal gezien je OS niet x64 is. Wat je ook doet, neem dus een x64 versie van Win 7, niet de 32 bits versie.

Ik denk namelijk dat je issues RAM gerelateerd is, de 6770 shadowed namelijk graag een "tweede" 1GB VRAM van je werkgeheugen. (te zien als je b.v. blizzards beta-optin draait of een futuremark test na 2009)
Een vreemde config waarvan 3,2 GB over blijft, en 2GB aan adressen door de 6770 wordt ingenomen zit snel aan tekort intern geheugen. HDD caching is naast traag ook nog eens een behoorlijk CPU intensief verhaal onder XP doordat Intel na 1156 socket weinig moeite meer heeft gestoken in de SB controller drivers. (alle vernieuwingen waren voor NT6.x, de rest is legacy spul)
toon volledige bericht
Je shrijft hier iets wat ik ook al vermoedde.
Ik zat inderdaad ook al te denken aan Windows 7 erop te zetten .
Die 4.5 Gig snap ik ook niets van er zitten gewoon twee identieke 2 Gig ddr3 modules in die dual channel werken.
Ik was alleen in de war omdat er gezegd wordt bij de specs dat hetr ook werkt op Win XP.
Maar ik ga verder niet meer mijn tijd verdoen met dit oplossen binnen XP
Bedankt voor je duidelijke antwoord en nogmaals ik ga je advies opvolgen en Win 7 erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 262068 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:55:
[...]

Omdat de storymode anders niet geweldig uitdagend is :P Vind ik althans. Helaas is m'n ps3 overleden :( Sta te popelen om weer verder te gaan met de challenges...
Tsja AC new game plus is ook niet geweldig uitdagend. Ik wist voor mijn eerste playthrough al dat ik voor 1000GS ging dusdat NG+ ging gebeuren. :) voor uitdaging speel ik wel Halo 1 op Legendary solo met iron of Super Meat Boy. Of de laatste campaign challenge van AC het enige wat ik nog moet voor 100%.. Batman speel ik voor badassery. :P

Zuur voor je qua PS3 :(

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 30-12-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olaf133
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-02 08:34
Ik heb net Arkam City gekocht, en je mist AA niet, hoewel ik toch net AA heb besteld via e-bay :-)

If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it really be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Nu online
Ik vond Arkham Asylum qua omgeving eigenlijk prettiger om rond te lopen. City is veel onoverzichtelijker dus ik heb nog niet echt het gevoel alles te kennen :')
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste