Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik meestal pub games. ergens in town droppen en hopen dat het nog bestaat als je terugkeert met je andere character. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:53:
Ik gebruik meestal pub games. ergens in town droppen en hopen dat het nog bestaat als je terugkeert met je andere character. :P
Dit inderdaad, of je maakt een game voor jezelf met password, speel er 5 minuten in en de game blijft bestaan zodat je gewoon kan leaven en joinen met een andere character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
De sandboxie tip werkt erg goed, kan je ook nog jezelf boosten :)

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aasIIX
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-07 16:13
Hallo, ben van plan om diablo 2 weer te gaan opstarten LOD. Iemand op voor een leuke groep (met Ts/Vent/Skype/mumble ect...)

Wil graag een HC ladder groep beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een termen hier XD ik dacht dat ik pro was met mijn druid fissure build. totdat ik las hoe diep d2 eigenlijk gaat haha

zin in d3 <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan.timmer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 13:19
Bernd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:41:
De sandboxie tip werkt erg goed, kan je ook nog jezelf boosten :)
Wie wat waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
Achteraf jammer dat ie niet ethereal is, maar toch :9~

http://img580.imageshack.us/img580/4716/jajonge.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Sandboxie, eigenlijk een beveiligingsprogrammaatje om dingen sandboxed te testen maar het werkt prima om een tweede d2 sessie in te draaien :)

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:39
Nog meer mensen met problemen om in te loggen op Battle.net? hij blijft hier hangen op "connecting to fastest server...." en vervolgens gebeurd er niets. dit is nog voor ik mijn accountnaam en wachtwoord invul.. lijkt wel of EU battle.net offline is?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duurt even, maar vervolgens kan je gewoon inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Hoe werkt dat Sandboxie precies icm met D2? Moet je dan D2 met een andere key installen? Of kan je een andere key loaden met een .mpq file?

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Ik heb d2 nog een keer geinstalleerd op een externe schijf (ging zonder morren) met andere key en dan draai je je 2e d2 "as sandboxed", rechtermuis op je snelkoppeling en dan staat dat er bij als je sandboxie geinstalleerd hebt. Geen gedoe met .mpq files of loaders ofzo.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myke
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-08 00:34
Inderdaad. Om 2x Diablo te kunnen draaien heb je in ieder geval 2 keys nodig. Zoals ik het heb gedaan:

Diablo 2a installeren in folder D:\Games\Diablo II met key A.
Vervolgens deze folder kopiëren en hernoemen naar Diablo II 2 (wat je wilt).

Daarna heb ik met het programma Serby keychanger de key van Diablo II 2 veranderd. Maar je zou ook Diablo 2 keer kunnen installeren met telkens een andere key. Maakt volgens mij geen verschil, behalve dat 2x install makkelijker is.

Als je dit gedaan hebt kan je Diablo II gewoon via de normale manier draaien, en Diablo II 2 draai je via Sandboxie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Thanks Alot!
Ik ga het zo even proberen, had die keychanger al, maar was helemaal vergeten dat je daarmee ook de key in de originele bestanden kon veranderen ipv alleen een nieuwe key .mpq file maken.

edit: Werkt perfect!

[ Voor 5% gewijzigd door HyperMan op 08-11-2011 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
vraagje,

is er een mogelijkheid om immunities te breaken met iets anders dan een infinity?

Heb een lightsorc (voor de mf) met een full tals/sp monarch/waterwalk/upped mages en op zich begint de damage wel te komen.

In hell is het alleen best vaak problematisch vanwege de immunes....

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myke
Ja, het is in a way wel mogelijk.

Je kan immunities breaken met de conviction aura of met lower resist curse (amplify damage en decripify loweren physical resistance).

Level 25 conviction aura lowered met 150%. (dit is de maximale hoeveelheid)
Level 30 Lower Resist lowered met 70%.

Op je merc zit een level 12 Conviction aura, wat als effect -85% resist heeft.

Aangezien je een sorc bent, en geen paladin of necromancer, zal je het moeten doen met je merc's level 12 conviction aura (misschien iets hoger als je +skill gear gebruikt op je merc).
Je zou eventueel een Lower Resist charged wand kunnen kopen van Akara ofzo.

Wat ik je zou aanraden echter, is om gewoon de lightning immunes te skippen. Focus je op monsters die niet immune zijn. Zoek even rond op internet welke spots/bosses easy zijn voor een lightning sorc :)

Om je verder te helpen, lees even deze websites door:
http://diablo.wikia.com/wiki/Immune
http://www.diablowiki.com/Immune_Monsters_(Diablo_II)

Succes! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
ZTeeVeR schreef op maandag 21 november 2011 @ 08:51:
vraagje,

is er een mogelijkheid om immunities te breaken met iets anders dan een infinity?

Heb een lightsorc (voor de mf) met een full tals/sp monarch/waterwalk/upped mages en op zich begint de damage wel te komen.

In hell is het alleen best vaak problematisch vanwege de immunes....
Je vergeet Griffion een zeer geliefd headpiece voor lightsorc :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffon breakt geen immumities. Alleen lower resist en conviction kunnen dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Myke schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:43:

Op je merc zit een level 12 Conviction aura, wat als effect -85% resist heeft.
Welke merc heeft zonder Infinity een conviction aura dan? Want dat vroeg Zteever nml.

@Zteever: pre-Infinity doe ik altijd met mijn light-sorc de volgende MF runs:

-Pindle, Eldritch, Shenkie, Meph, Andy, The Pit (Light Immunes killen met je merc, als het er te veel zijn: verder teleporten)

Chaos sanct kan ook, alleen is die Grand Vizor soms ook nog es phys immune of kan je merc er niet bij.

Ook kan je Countess runs doen om bv spirit rune packs te verzamelen en af en toe een high rune te vinden.

Wat ook heel goed werkt, is snel special chests looten in Lower Kurast in een 8 player Baalrun, vaak ben je al klaar voor 1e wave in Throne Room komt. Voor meer info zie vorige delen/google

Zoek je nog items btw? Heb nog wel Ocu/Wartravs low/mid etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of pak een +1 frozen orb wand op switch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myke
HyperMan schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:03:
Welke merc heeft zonder Infinity een conviction aura dan? Want dat vroeg Zteever nml.
Geen een :P Ik bedoelde inderdaad als je een Infinity merc gebruikt.

Zonder Infinity is je enige optie een Lower Resist wand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
HyperMan schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:03:
[...]

@Zteever: pre-Infinity doe ik altijd met mijn light-sorc de volgende MF runs:

-Pindle, Eldritch, Shenkie, Meph, Andy, The Pit (Light Immunes killen met je merc, als het er te veel zijn: verder teleporten)

Chaos sanct kan ook, alleen is die Grand Vizor soms ook nog es phys immune of kan je merc er niet bij.

Ook kan je Countess runs doen om bv spirit rune packs te verzamelen en af en toe een high rune te vinden.

Wat ook heel goed werkt, is snel special chests looten in Lower Kurast in een 8 player Baalrun, vaak ben je al klaar voor 1e wave in Throne Room komt. Voor meer info zie vorige delen/google

Zoek je nog items btw? Heb nog wel Ocu/Wartravs low/mid etc.
Nou, eigenlijk vroeg ik of je zonder infinity immunities kon breaken. Er zijn helaas geen mercs met infity aura als standard. (was het maar zo)

wartavs heb ik al en een volledige tals set. Dat maakt een occy minder noodzakelijk. Volgende stap wordt denk ik een coh en een echuta's of hoto.

Ik "run" :) nu andy, countess, pit en mephi en dat gaat best aardig. chaos vind ik echt een drama vanwege de vele lighting immunes, daar wordt ik echt helemaal gek van, meestal redt ikm het niet eens tot de eerste seal, en mij merc is ook nog niet sterk genoeg om veel klappen te hebben (heeft nu een guardian en een of andere gele demonheart en een spirit in een ethernal giant tresher)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je merc hoeft toch niet veel klappen op te vangen? Ik teleport altijd als mijn merc in een slechte situatie staat, met een light sorc is dat nog makkelijker aangezien je die venom lords en knights sneller kunt killen dan ik dat kan met mijn orb sorc.

Mijn merc draagt overigens een random insight, tals mask, en stone in een armor van 4K def.

• Bernd
Lame, vind je een cham, krijg je em niet getrade, vind je een Mara's, is ie 21 res :P

Frogstar#2151

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:37:
Griffon breakt geen immumities. Alleen lower resist en conviction kunnen dat.
Volgens mij heeft Griffion wel lower - enemy light resistance van 20-25% net zoals infinity heeft van - enemy lightresistance van 35-45

Verwijderd

Maar dat werkt alleen als de enemy resist sowieso al onder de 100 is, je breakt er geen immumities mee.

Op diezelfde manier kan je als cold sorc niets uithalen tegen cold immumes. De -150 enemy resists die je krijgt van cold mastery hebben simpelweg geen effect.

Edit: als er iemand right now iets wil mulen.. stuur mij even een DM. Zit in een redelijk benarde situatie in een hell game :X :P Nevermind, game crashte.. weg anni.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2011 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Bernd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:09:
Lame, vind je een cham, krijg je em niet getrade, vind je een Mara's, is ie 21 res :P
Als je die maras kwijt moet :)

Trouwens -excuus als dit een beete slow chat wordt- maar heeft iemand toevallig nog een Vex rune? zit net aan te weining FG om er een te kopen vrees ik...

Moet mijn HoTo even compleet maken om weer hell waardig te worden.

heb mijn full tal rasha geruild met een upped viper, shako en echuta's maar de resists zijn nu wel een probleempje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 11:03
ZTeeVeR schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:24:
[...]

Als je die maras kwijt moet :)

Trouwens -excuus als dit een beete slow chat wordt- maar heeft iemand toevallig nog een Vex rune? zit net aan te weining FG om er een te kopen vrees ik...

Moet mijn HoTo even compleet maken om weer hell waardig te worden.

heb mijn full tal rasha geruild met een upped viper, shako en echuta's maar de resists zijn nu wel een probleempje...
Heb nog wel een en ander liggen, SCL neem ik aan? DM je account maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:08
vorige week ook maar weer eens begonnen met 1.13
Gister met de pala mezelf door Hell geboost.
Ohm in a3, gul van hellforge ;)

Maar wat een irri spam tegenwoordig, en hoe werkt dat filtercommando precies.
Filtert het alleen op account naam, want op woorden lijkt hij niet te werken (of ik doe iets verkeerds)

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Dat filtercommando lukt mij ook niet, maar het volgende wel

/options ignorewhispers (/o igw)
- Ignore whispers from anyone who isn't in your friends list.

Icm alleen games joinen met lvl restrictions of passwords joinen werkt voldoende vind ik.
Als je private baalruns zoekt moet je het ff zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:08
HyperMan schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:50:
Dat filtercommando lukt mij ook niet, maar het volgende wel

/options ignorewhispers (/o igw)
- Ignore whispers from anyone who isn't in your friends list.

Icm alleen games joinen met lvl restrictions of passwords joinen werkt voldoende vind ik.
Als je private baalruns zoekt moet je het ff zeggen.
tx, ik ga het gelijk vanavond aanzetten.

En private baal runs zijn altijd fun... als ik vanavond online ben laat ik hier wel een berichtje achter.
Want ja... als ik iedereen die niet in me lijst staat block ... :'(

Ik zie dat ik nog tussen HC sta me oude GOT username (hernoem actie 1 jaar terug ofzo) :)
Maar me account naam voor d2 is nog steeds D][-DarkY voor SC, d2jsp idem als GOT acc.

[ Voor 30% gewijzigd door pstalman op 01-12-2011 08:11 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duk3n
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 15:18
Na een tijdje heb ik weer eens diablo2 geïnstalleerd op mijn laptop voor wat hack 'n slash fun en voor bereiding op diablo3. Moge deze dit jaar nog uitkomen en geen moneysink worden.

Tot mijn geluk zag ik dat mijn hammerdin en smiter van lvl 90 nog intact waren, dus easy runs.

Vanaf battle.net heb ik alles geïnstalleerd, de oude cd's liggen ergens achter de schotten op zolder.
Maar ik was van plan om ook weer d2loader, mmbot e.d. te downloaden, lees ik dat d2loader niet meer voor 1.13 is toegestaan en dat het een banneable offense is geworden.

Mijn vraag is of alle add-ons (niet meer worden gebruikt of dat er nog een aantal zijn die gebruikt kunnen worden.)
En ja ik weet dat in de EULA van blizzard staat dat niks mag O-)

Mocht iemand nog ubers doen, graag een pm, lijkt me leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Zijn er nog mensen die D2 LOD softcore ladder spelen? Gisteren weer eens begonnen, heb nu een lvl 31 pala. Maar er zijn niet echt veel mensen om mee te spelen en alleen is het ook zo saai. Daarnaast kan ik nog wel wat items gebruiken, want ik loop nu echt rond met crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh. Ik ben al gestopt, maar ik heb nog wel wat items over. Wat HR's en wat leuke chars. Ik zocht al iemand om alles aan te doneren ;)

Ik DM je straks.

Edit: err. Vergeten. Ik DM je vanavond. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2012 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Nice, ik hoor wel van je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terwijl ik aan het opruimen was in huis kwam ik mijn oude D2 cdtjes tegen. Toch maar weer even geinstalleerd en opnieuw aan een Sorc (softcore ladder) begonnen.

Aantal boost games was dan wel weer redelijk hoog dus ik zit nu in +- 3 dagen op 53 en aan NM begonnen (Act 3, verschrikkelijk).
Was ook wel apart om baalruns te zien die door goldspammers gedaan worden en dat ze af en toe tussendoor advertisen, al ging het wel rete snel :)

Op naar Act 5 dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik had juist erg veel moeite om boost games te vinden, waardoor ik van m'n pala maar een hdin heb gemaakt die zelfs met alleen maar crap gear de meeste stukken nog wel redelijk goed solo kon op vrij lage lvl's.

Je merkt overigens wel dat doordat D2 nu minder gespeeld wordt je relatief veel spammers hebt, zonder password of lvl restricties op je game kan je amper wat zien op je scherm door de spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat ik mazzel had met boost games:)
Al moet ik zeggen dat ik gisteren zo goed als geen Act 3 games kon vinden op NM. Uit frustratie maar gewoon zelf gaan lopen en wat WP's gaan pakken. Maar ik trek Act 3 echt niet, vervelende beestjes ook :P

Spammen op games zonder lvl restricties is wel hatelijk ja, maar goed dan maar wat extra op "n" meppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
a3 speel ik ook echt nooit, ik vraag altijd gewoon om travi en durance 2 wp's. Dan heb je a3 in zo'n 5 minuten alweer gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft met 3 van de 4 chars act 3 gewoon gedaan op alle diffs. Het 4e char alleen op normal niet (bowazon, kutchar in low lvl..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kid Jansen schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:26:
a3 speel ik ook echt nooit, ik vraag altijd gewoon om travi en durance 2 wp's. Dan heb je a3 in zo'n 5 minuten alweer gehad :)
Ja en die waren gisteren avond dus niet te vinden :P
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:30:
/me heeft met 3 van de 4 chars act 3 gewoon gedaan op alle diffs. Het 4e char alleen op normal niet (bowazon, kutchar in low lvl..)
Is uiteindelijk ook geen probleem hoor, ik kom er wel. Ben alleen gewend om gewoon door die acts heen te racen met hulp. Maar goed als ik mezelf er doorheen gegooid heb kan ik dat weer doen voor andere mensen die ik ken (met een paar mensen weer aan de D2 geslagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel het geluk dat ik 3 van de 4 playthroughs met iemand anders heb gedaan. In je eentje is het een stuk moeilijker, je char is altijd wel ergens slecht in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan wel merken dat ik gearloos ben, na wat NM baal runs zit ik nu op 76 (wil stiekem de 80 even aantikken en het is toch 0.0 moeite om de runs te doen) en dan nog moeten uitkijken als ik Andy op NM kill :P
Maar goed er zit vooruitgang in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooo, bijna m'n tweede necromancer op hell uitgespeeld... (Jaja je moet wat als je al je respecs hebt verbruikt maar toch niet tevreden bent). Ook waardeloos: Te laat er achter komen wanneer ladder chars nonladder worden om zodoende een zooi waardeloze runes over te houden die ik anders nog even had kunnen upgraden danwel gebruiken voor ladder-only runewords.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:32

Lapras

Ice beam

Een necromancer heeft alleen maar 1 punt in amplify damage nodig en 10+ punten in corpse explosion. Voor de rest maakt het niet bijzonder veel uit wat je doet (al helpen 125 FCR en een infinity merc ook wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinity merc. Want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Corpse explosion doet 50% physical damage en 50% fire damage. Amplify damage verdubbelt je physical damage, infinity verhoogt de fire damage. Dat maakt Corpse explosion bijzonder sterk. Of je necro nu een bone necro is, of een summoner of een poisonmancer maakt weinig uit. Het gaat om de eerste kill en hoe snel je CE kan casten.

Summoner is wel verreweg de optie met de meeste synergie effecten van amplify damage en infinity. Daarnaast ook het veiligst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Het maakt je build wel in één keer een stuk duurder en dat terwijl nec's meestal juist erg goedkoop kunnen.

EDIT: wat zijn trouwens jullie accountnamen, want jullie staan niet in de startpost.

[ Voor 29% gewijzigd door Kid Jansen op 30-01-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Shako, mara's, enigma, hoto, spirit, soj + fcr ring, to gloves, arach, random boots. Wat skillers, anni, necro torch. Eventueel infinity op merc, insight golem.

Vrij standaard gear voor een caster, lijkt me. Dan kan je er een bone necro van maken of een summoner. Ligt aan je skillers en voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Zonder d2jsp kost het toch enige tijd en moeite om die gear bij elkaar te krijgen. Heb je ook nog een cta+spirit op switch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Zonder JSP wordt het een stuk lastiger, maar niet onmogelijk. CtA is wel van toegevoegde waarde, ja.

Het enige wat je echt nodig hebt is een 35 FCR spirit. De andere gear kan allemaal 'slecht' zijn. Hoto hoeft niet perfect, mara's ook niet en infinity is niet noodzakelijk, maar wel erg praktisch.

Een insight is zo goed als gratis en de andere gear is niet heel bijzonder. Is een prima PvM character en goed genoeg voor PvP om mee te doen. Natuurlijk niet geoptimaliseerd, maar daar heb je je stash voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 12:07
Lapras schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:13:
Zonder JSP wordt het een stuk lastiger, maar niet onmogelijk. CtA is wel van toegevoegde waarde, ja.

Het enige wat je echt nodig hebt is een 35 FCR spirit. De andere gear kan allemaal 'slecht' zijn. Hoto hoeft niet perfect, mara's ook niet en infinity is niet noodzakelijk, maar wel erg praktisch.

Een insight is zo goed als gratis en de andere gear is niet heel bijzonder. Is een prima PvM character en goed genoeg voor PvP om mee te doen. Natuurlijk niet geoptimaliseerd, maar daar heb je je stash voor.
Nou dan heb jij nog nooit goed mee gedaan met PvP. Ik kan je een ding vertellen. Als jij met PvM gear gaat rondlopen en tegen mensen die wel PvP gear hebben, maak je 0,0% kans. Je mist zoveel life skillers of in geval van melee, 3/20/20's etc. Het is onmogelijk.

Voor PvM heb je gelijk, voor een hammerdin is 125%FCR wel redelijk essentieel. Anders teleporteer je echt zo traag, dat je helemaal gelk word. Goedkope optie is gewoon een random amu met 20 fcr en een fcr ring. Dan kan je een HoZ aan doen. Die dmg zit nog steeds wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 13:11
Zojuist een clean curse skiller gevonden.. iemand interesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik vind die 125% fcr op hammerdin helemaal niet zo noodzakelijk, met 75% fcr zit je op 10 frames, met 125% fcr op 9 frames. Dat is dus maar 11% sneller.

Maar dan heb je wel het volgende nodig:

hoto
spirit 35
arach
magefist
10 fcr ring of amu

Of in plaats van magefist 2x 10 fcr ring en een 10 fcr amu (volgens The Arreat Summit is 20 fcr op een amu niet mogelijk, niet als rare, maar ook niet als magic).

Voor 75 fcr breakpoint is hoto + spirit 35 genoeg, dan kan je in plaats van magefist chance dragen, in plaats van arach goldwrap en in plaats van de ringen en amu's gewoon mara en 2x soj.

Die rare ringen en amu's zijn echt absurd duur als ze een beetje goede stats hebben (selectie van maximaal 3 prefixes en 3 suffixes uit de volgende selectie):
Ringen:

Prefixes:
5-10 mf
31-40 fr
21-30 cr
21-30 lr
21-30 pr
8-11@

Suffixes:
16-20 str
10-15 dex
31-40 life
6-9 replenish life
25-40 gf
5-15 mf
10 fcr

Amu's:

Prefixes:
31-40 fr
31-40 cr
31-40 lr
31-40 pr
16-20@
2 class skills / 2 skill tree
7-12% damage to mana
5-10 mf

Suffixes:
21-30 str
16-20 dex
41-60 life
6-10 replenish life
4-7 damage reduced
41-80 gf
16-25 mf
10 fcr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me pronkt met zijn 3 tripple-resists 10% fcr ringen.

Daarmee haal je echt absurd makkelijk all res en 125% fcr op een necro.Ik heb het armor en amulet slot niet eens nodig om fatsoenlijke resists te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Op pala en barb is het ook erg makkelijk, pala vanwege 45@ pala shields en barb vanwege de passive Natural Resistance (1 puntje daarin en je hebt met je +skill items al snel 50+@).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

microoo schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:39:
[...]

Nou dan heb jij nog nooit goed mee gedaan met PvP. Ik kan je een ding vertellen. Als jij met PvM gear gaat rondlopen en tegen mensen die wel PvP gear hebben, maak je 0,0% kans. Je mist zoveel life skillers of in geval van melee, 3/20/20's etc. Het is onmogelijk.

Voor PvM heb je gelijk, voor een hammerdin is 125%FCR wel redelijk essentieel. Anders teleporteer je echt zo traag, dat je helemaal gelk word. Goedkope optie is gewoon een random amu met 20 fcr en een fcr ring. Dan kan je een HoZ aan doen. Die dmg zit nog steeds wel goed.
Ik heb jaren PvP gedaan. HLD, MLD en LLD. Maar zoals ik zei: daar is je stash voor. Natuurlijk heb je resist gear nodig, FHR gear, NvN gear etc als je met de big boys mee wilt doen. Het luxe van een 125 FCR necro is dat je niet per se hoeft te tanken tegen de meeste builds. Als je maar enigszins goed bent en redelijke gear hebt, kom je aardig mee in pub games.

Redelijke gear staat niet gelijk aan PvM gear, daar zitten redelijk wat verschillen tussen.

Daarnaast zijn resist redelijk overrated in PvM builds. Met anni + torch + anya zit je al op -30% resist in hell. Die 100 resist heb je vrij gemakkelijk, zeker met items als Hoto, spirit en mara's. En er zijn weinig casterbuilds die die items niet gebruiken.

PvP is een heel ander verhaal. Vandaar dat MLD en LLD ook fijner speelt: minder afhankelijk van extreme gear, veel minder hacks en over het algemeen veel meer GM spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:51
Vandaag dacht ik, kom! Laat ik ook weer eens D2 opstarten. Maar op dit moment liggen blijkbaar de servers eruit.

Alhoewel ik wel gewoon accounts aan kon maken, maar daarna het afronden van het character lukt me niet.

Ah, blijkbaar is het wat anders. Nu krijg ik eindelijk de melding dat de naam al bestaat. Uiteraard is het dan nog maar de vraag of dat mijn character is welke ik dan nu niet kan zien of dat het die van iemand anders is.

[ Voor 34% gewijzigd door Arunia op 02-02-2012 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus ook terug begonnen, net duriel gedaan op normal met mijn sin en druid.
Probeer nu twee builds die ik nooit gedaan heb.
Zijn nog wel leuk.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb weer zin om D2 te spelen(hc), kan iemand die ergens uploaden? Mijn cd is kapot, heb nog wel de originele keys
Online downloaden lukt niet, weet mijn inloggegevens bij bnet niet meer

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Kun je niet gewoon contact opnemen voor je inlog? Downloaden via minder legale wegen is denk ik sneller voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Zal het straks wel ff proberen, heb nu teveel pogingen gedaan om het antwoord op de geheime vraag te beantwoorden ;)
Straks ff proberen met mn WoW key, kijken of het daarmee lukt

mailadres klopt wel, maar weet pass niet meer
Anders koop ik hem volgende week wel ff opnieuw, kost geloof ik 10euro ofzo

[ Voor 26% gewijzigd door Cthulhu op 10-02-2012 16:51 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Crud,
Heb net per ongeluk op reset stats gedrukt.
Blijkbaar krijg je per difficulty maar 1 mogelijkheid en daarna op Hell moet je alle bosses voor essence omleggen.
Zucht, maar goed. Kan nu voor een Meteorb Sorceres gaan.

Wel nog steeds het nadeel van D2 tegenover D1 is dat je zoveel opties hebt. :P
Heb dat altijd moeilijk gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik probeer 2x D2 te draaien en dan 1 in sandboxie, maar het wil niet meer. Ik heb het eerder wel gedaan en zonder problemen, maar nu als ik een D2 sandboxed wil opstarten geeft diablo een fout:

Unhandled exception C000001d

Weet iemand hier meer van? Heb sandboxie al opnieuw erop gezet. Beide D2's willen wel afzonderlijk van elkaar op starten zonder sandbox maar niet met.

Ik moet beter opletten, de error heeft betrekking tot soundcards en dat kwam dus door Creative Alchemy, als ik D2 niet in Alchemy heb zitten werkt het prima.

[ Voor 18% gewijzigd door Bulls op 15-02-2012 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:48:
Zal het straks wel ff proberen, heb nu teveel pogingen gedaan om het antwoord op de geheime vraag te beantwoorden ;)
Straks ff proberen met mn WoW key, kijken of het daarmee lukt

mailadres klopt wel, maar weet pass niet meer
Anders koop :+ ik hem volgende week wel ff opnieuw, kost geloof ik 10euro ofzo
Ik heb anders wel 2 diablo keys en één lod key voor je in de aanbieding. Ik hoor het wel van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

Is D2 een beetje te doen voor een totale beginner? Ik zou het toch een keer willen proberen

Ik speel ruim 6,5 jaar WoW maar D2 heb ik eigenlijk nooit gespeeld. Omdat ik een annual subsc. heb voor WoW kreeg ik D3 er 'gratis' bij, maar misschien is het wel handig om eerst D2 te proberen om uberhaupt iets van het verhaal mee te kunnen krijgen.

Overigens is het spel amper te vinden in de diverse rommelbakken..

[ Voor 5% gewijzigd door vhal op 01-03-2012 09:30 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deadsy33 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:30:
Is D2 een beetje te doen voor een totale beginner? Ik zou het toch een keer willen proberen

Ik speel ruim 6,5 jaar WoW maar D2 heb ik eigenlijk nooit gespeeld. Omdat ik een annual subsc. heb voor WoW kreeg ik D3 er 'gratis' bij, maar misschien is het wel handig om eerst D2 te proberen om uberhaupt iets van het verhaal mee te kunnen krijgen.

Het is absoluut te doen, het is niet zo moeilijk om aardig goed erin te worden (sinds het ook voornamelijk PvE is). Dat er veel mensen zijn die zich über vinden komt vooral doordat het lastig is om "perfecte" items te vinden met precies de juiste stats. Met een simpel setje uniques kom je al flink in de buurt van deze spelers. Het is gewoon leuk om te jagen naar deze "perfecte" items.

De drempel ligt niet zo hoog bij Diablo 2 het is in essentie een heel erg simpel spel waar je heel makkelijk instapt. Het zit hem in de diepgang wat het zo verslavend maakt en wat het zo een lange levensduur geeft.

http://www.bol.com/nl/p/g...04004011691606/index.html

Is de gold edition (inclusief expansion) je kan er bijna gif op innemen dat je diablo 2 + expansion voor niet goedkoper dan 19.95 te koop ziet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Kan D2+exp ook via battle.net kopen, staat ie gelijk gekoppelt aan je acc, en is maar 19.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 14:10
Ik heb D2 ook nog eens geinstalleerd sinds jaren (in afwachting van D3)

Natuurlijk alle chars weg :(
Toch maar eeens opnieuw begonnen op SC ladder.

Moest er iemand wat sorceress gear teveel hebben hoor ik het wel :)
acc = h8bal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:38

Py.

Reclame maken voor een gratis app is al grijs gebied maar voor een betaalde app is het zeker niet de bedoeling.

Nog twee maanden spelen en dan kunnen we los _O_ Ik ben op zich wel blij dat ik geen beta heb gehad en niet teveel vooruit gelezen heb zodat ik extra kan genieten van de verbeteringen tov Diablo II. Zijn er nog veel tweakers actief in SCL?

[ Voor 44% gewijzigd door psychoclown op 16-03-2012 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Volgens mij vrijwel niemand, die player table in de startpost is in ieder geval niet meer up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
deadsy33 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:30:

Ik ben een paar weken geleden ook begonnen met D2 en het is best te doen. Laat je niet direct afschrikken door de graphics! :P In window-mode ziet 't er nog het beste uit volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:01
Ik heb net m'n Diablo 2 en LoD weer gevonden en het begint toch aardig te kriebelen met al het recente D3 nieuws. Maar besloten om weer een start te maken op hardcore met een necro (untwinked). Ben benieuwd, het zal wel een jaarte of 5 geleden zijn dat ik het heb gedaan :P

EDIT:

Zo gezegd, zo gedaan. Heb nu een lvl 16 necro in act 2. Heb ook al een Gull Dagger voor +100% MF :P

Hardcore *O*

[ Voor 19% gewijzigd door Down op 18-03-2012 03:51 ]

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Down schreef op zondag 18 maart 2012 @ 00:18:
Ik heb net m'n Diablo 2 en LoD weer gevonden en het begint toch aardig te kriebelen met al het recente D3 nieuws. Maar besloten om weer een start te maken op hardcore met een necro (untwinked). Ben benieuwd, het zal wel een jaarte of 5 geleden zijn dat ik het heb gedaan :P

EDIT:

Zo gezegd, zo gedaan. Heb nu een lvl 16 necro in act 2. Heb ook al een Gull Dagger voor +100% MF :P

Hardcore *O*
same here, met de dia 3 gekte en mijn onmacht om een key te verkrijgen voor de beta maar weer begonnen en voor het eerst op softcore, ben van plan deze keer geen forumgold te gebruiken maar gewoon ff alles te doen zoals in het begin van het spel. dus ja misschien aan het eind van de maand me char. helemaal klaar, trapper moet leuk zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Gisteren ook d2 weer eens opgepakt sinds een laaange tijd. De eerste beste game die ik joinde was even een schrik moment. Wat een gespam! Allemaal automated lv1 spambots. Gewoon een willekeurige game joinen zit er niet meer in lijkt het wel.

Is er tegenwoordig een specifieke "place to be" als je gewoon lekker met mensen wil spelen zonder dat gespam van die spambots?

Daarbij ben ik weer kwijt wat ook alweer de gebruikelijke level plekken waren en welke range die hadden. Ik herinner me iets in de trend van trist->tomb->blood->baal. Ik ben alleen vergeten welke level range optimaal was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

ook deze week D2 opgepakt
laatste ker gespeeld wat net na 1.13d na patch gestopt

maar nu ehb ik een probleem, al mn chars zijn weg...
weet iemand hier meer over of meot ik een ticket aanvragen bij Blizz support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
roboreaper schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:30:
ook deze week D2 opgepakt
laatste ker gespeeld wat net na 1.13d na patch gestopt

maar nu ehb ik een probleem, al mn chars zijn weg...
weet iemand hier meer over of meot ik een ticket aanvragen bij Blizz support
Na een bepaalde tijd ben je ze volgens mij gewoon kwijt.

Ikzelf ben (logischerwijs, maar wel jammer) van Diablo 1 na al die jaren ook mijn characters kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Arunia schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:59:
[...]

Ikzelf ben (logischerwijs, maar wel jammer) van Diablo 1 na al die jaren ook mijn characters kwijt.
mn chars waren neit verlopen/ expired dat weet ik zeker
mn andere accounts waren wel helemaal weg ( melding van te lang inactief )

vanmiddag maar ff ticket aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:27
Mijn hammerdin is bijna lvl 98 op softcore. Weet iemand wat de strength bug inhoudt? Dit vanwege een respec i.v.m. nieuwe FCR ring en enigma. Helemaal geen strength toevoegen of toch een beetje voor mijn dusk shroud? Ik heb weleens 2 ringen verloren, is dat door de strength bug mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 13:11
Iemand die een smiter ter beschikking heeft voor een uberrun - krijg meph niet dood :-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Arunia schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:59:
[...]

90 dagen verlopen ze naar mijn weten, was ten tijde van 1.11 in ieder geval :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InnerFear
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 00:55
Ik weet niet of al bekend was dat 2 mei een ladder reset gedaan zal worden... Zo niet, bij deze:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4496519848

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:42

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik ga het ook weer oppakken. Misschien een idee om met de huidige actieve spelers samen te spelen?

Mijn nickname zal Reshnar zijn.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
wei_zhu schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:59:
Mijn hammerdin is bijna lvl 98 op softcore. Weet iemand wat de strength bug inhoudt? Dit vanwege een respec i.v.m. nieuwe FCR ring en enigma. Helemaal geen strength toevoegen of toch een beetje voor mijn dusk shroud? Ik heb weleens 2 ringen verloren, is dat door de strength bug mogelijk?
AFAIK is de strength bug dat je de strength op items gebruikt om de req van die items te halen. Bijv als je Stormshield wilt dragen, die geeft +30 strength dus zorg je ervoor dat je met al je items zonder stormshield 126 strength haalt, dan via charms die 30 strength haalt zodat je SS kan equipen. Vervolgens kan je die charms weer dumpen omdat je met de +30 str van SS de 156 str req haalt. Het nadeel daar aan is dat als je moet corpserunnen je niet die items kan equippen die zichzelf 'ophouden'.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

De strength bug kent twee kanten:

Aan de ene kant heb je de bug dat je je gear net kan equippen doordat je +stats vanuit je inventory krijgt. Dit zorgt ervoor dat andere spelers je gear niet kunnen zien ook al draag je die wel. Vandaar dat je zoveel 'punching amazons' heb die Guided arrows schieten, omdat ze +dex vanuit hun inventory krijgen om hun bow te equippen.

Aan de andere kant heb je de bug dat je afhankelijk bent van items om andere items (en wellicht weer andere items) te equippen. Stel, je paladin heeft een +10 strenght ring. Hij heeft een base strenght van 146. Voor je CoA heb je 172 strenght nodig. Als je je ring om doet, kan je je SS dragen, waardoor je je CoA kan dragen.

Op het moment dat je doodgaat (EZPK, n00b) en je je lichaam op wilt pakken, hanteert hij een bepaalde volgorde waarin hij je spullen op wil pakken. Als dat niet in de volgorde ring - schild - helm is zoals in bovenstaand voorbeeld, pakt hij alleen je ring op, omdat daar geen str req aan vast zit. In principe kan je meerdere keren klikken op je lichaam en pak je uiteindelijk alles op. Het gevaar bestaat alleen dat wanneer je doodgaat nadat je nog niet alles hebt opgepakt, dat je lichaam met de spullen verdwijnt. Het spel zal dan berekenen welk lichaam hij moet bewaren, die met je ring + andere spullen of die met je schild + helm. Dit gebeurt op basis van waarde van de spullen in goud.

Ofwel: je raakt sowieso iets kwijt. Dit kan je oplossen door: niet geNK't te worden of door te rejoinen als je doodgaat. Of door gewoon wat meer in strength te stoppen.

Overigens is bekend in welke volgorde je spullen opgepakt worden, maar deze weet ik niet uit mijn hoofd. Zal ongetwijfeld te googlen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
Strength bug is duidelijk, bedankt! Nog een paar miljoen experience punten en mijn paladin is level 98. Nog maar 1 level te gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Even afgaande op een paar posts hierboven wat betreft voor beginners. Heb mij er nog niet echt in kunnen verdiepen, maar wordt dit spel nog steeds online gespeeld? Is het überhaupt mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
PcManiaxx schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:19:
Even afgaande op een paar posts hierboven wat betreft voor beginners. Heb mij er nog niet echt in kunnen verdiepen, maar wordt dit spel nog steeds online gespeeld? Is het überhaupt mogelijk?
Dit spel wordt nog steeds online gespeeld. En het is zeer verslavend. Het spel blijft speelbaar voor mensen met een wat oudere PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Het blijft een mooie Hack & Slash RPG, maar er zijn inmiddels betere versies uit. Dungeon Siege II, Torchlight, zelfs Titan Quest is eigenlijk beter dan D2 als je voor een enkele playthrough gaat.

De diepte van D2 zit hem juist in de mogelijkheid tot specialisatie. Daarin is het absurd diep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

Gisteren dit spel maar eens besteld. Vond hem altijd duur maar collega's willen dit met me gaan spelen. Ben echt een totale noob en weet niet wat te verwachten. Heel benieuwd! Zo te horen heb ik een nieuwe verslaving te pakken ofzo. :3

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
wei_zhu schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:53:
[...]

Dit spel wordt nog steeds online gespeeld. En het is zeer verslavend. Het spel blijft speelbaar voor mensen met een wat oudere PC :)
Ben net, in afwachting van D3, opnieuw begonnen met een Sorc. Wel level 13 nu :P

Hoe lang bewaart battlenet tegenwoordig je account?
-ko- schreef op donderdag 26 april 2012 @ 01:28:
Gisteren dit spel maar eens besteld. Vond hem altijd duur maar collega's willen dit met me gaan spelen. Ben echt een totale noob en weet niet wat te verwachten. Heel benieuwd! Zo te horen heb ik een nieuwe verslaving te pakken ofzo. :3
Duur? Diablo 2 inclusief exp kost iets van 10E ofzo? Heb je het niet over Diablo 3?

[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 26-04-2012 11:32 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjendorst
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Hmm door dit alles te lezen heb ik er ook weer zin in!

Ik ga maar WEER een Sorc of Necro beginnen op Hardcore als ik thuis ben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Totale newb hier. Ik kom enorm veel inventory te kort (ik ben net met de SP begonnen). Zit nog steeds bij act 1, maar al die potions lol, dat vult zoveel inventory op. Ik moet om de 5 voet terug naar mijn town portallen ...

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
not2secure4u schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:37:
Totale newb hier. Ik kom enorm veel inventory te kort (ik ben net met de SP begonnen). Zit nog steeds bij act 1, maar al die potions lol, dat vult zoveel inventory op. Ik moet om de 5 voet terug naar mijn town portallen ...
Op een gegeven moment pak je alleen bijvoorbeeld de blauwe items mee en alleen de grotere potions.
Daarna pak je (ik wel) alleen die paarse potions mee enzovoorts. Dat scheelt een hoop ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
De rest laat je gewoon liggen omdat het het geld niet waard is ivm met de rest ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
Battle.net bewaart 90 dagen je account. Daarna wordt het verwijderd.

@ not2seure4you, ik zou niet alles meenemen wat er wordt gedropt. Goud is niet van zulk groot belang. Bijvoorbeeld alleen armors meenemen om te verkopen in town is al genoeg. Daarnaast hebben gele items de potentie beter te zijn dan blauwe items, dus dit zou ik in de gaten houden. Misschien dat het leuk is om online te spelen, dan kan je samen spelen met anderen :)

[ Voor 19% gewijzigd door wei_zhu op 26-04-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

Vandaag binnen gekregen. Leuk spel, maar o o wat een spammers. Nu nog even doelloos bezig. Begin van Act 1.

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ko- schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 02:22:
Vandaag binnen gekregen. Leuk spel, maar o o wat een spammers. Nu nog even doelloos bezig. Begin van Act 1.
als je toch met collega's / vrienden speelt kan je net zo goed in private game gaat, gewoon ww erop amper meer last van spammers (alleen van mensen die personal message sturen). dan kunnen alleen andere mensen niet meer joinen.
oh en het spel heb je snel genoeg door, is gewoon simpel hakken :P (als je het niet goed snapt stel ik zelf een assassin nemen, hoef je niet in horde's monsters te duiken om ze neer te meppen (barb))

al weer een weekje stilgelegen voor de rest, ff langzaam er doorheen gegaan maar viel me op dat je niet meer kan rushen door de laatste patch (wasi k zoiezo niet van plan). misschien ff kijken of ik in de komende 5 dagen nog misschien 1 uber run kan doen, for old times sake :D

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

not2secure4u schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:37:
Alleen gele, groene of gouden items oppakken. De rest is nutteloos. Enkel potions oppakken die je daadwerkelijk gebruikt en zorgen dat je een 4x4 belt hebt. Eventuele aardige wapens op switch dragen en de rest gewoon weggooien. Gold is waardeloos in D2, dus maak je er niet te druk om.
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste