Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 14:32

Lapras

Ice beam

Een icezon is ook niet een optimale PvM build, wel een leuke, maar alleen effectief met goede gear (ice bow, die +% ice skill helm en veel mana leech) en daarna heb je iets van strafe of GA nodig om de ice immunes aan te kunnen. Daarnaast is lvl 75 nog vrij laag voor Hell met een mindere build.

Ele druid is allen leuk als je een infinity hebt met een fire build, of enigma met een wind build. Over het algemeen zijn het meer effectieve PvP builds.

Trapper is een van de betere PvM en PvP builds. Max traps, max fireblast voor immunes en als je een infinity hebt, ben je helemaal het mannetje. Zeker als je Death Sentry op de juiste manier gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
bulefy schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 08:54:
Uhm zat zelf te denken om mijn auradin weer eens op te startten maar kan de keys niet meer vinden. Dan helaas maar wachten op Diablo 3. Ook hybrid ama lvl 93 pref gear maar die accounts gaan deze niet meer op lock na 90 dagen niet meer spelen?
Jawel, maar zolang de charname niet nog een keer genomen wordt kun je ze weer unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-06-2021
Ok, 1e x ubers gedaan, ging wel meteen dood door meph maar daarna ging alles wel van een lijen dakje.

Heb met Eni geteleport, en vervolgens CoH equipped tijdens het killen.

Torch was een 20/12 sorc torch, niet onaardig dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:39
Hallo allemaal :)

Heb D2 ook maar weer eens opgepakt en dit keer begonnen met een barb , gezien ik die nog nooit gespeeld had. Heb aan een ruk door solo tot inner courtyard van act 1 door geknetterd, en vind 'm erg leuk spelen tot nu toe.

Mijn vraag is echter , welke build zou nu het beste zijn ? frenzy? whirlwind? of toch wat anders.. en welke weapon mastery's moet ik nemen? wellicht handig als een barb-expert mij even op weg helpt. En in hoeverre is find potion/find item nuttig?

Mocht iemand me willen adden om samen eens wat bosses neer te halen (ben nu lvl 13 dus dat schiet nog niet echt op) , mijn account naam is ruubster1712 :)

Wellicht zie ik iemand van jullie wel online :)

p.s , iemand nog gratis sigons over? :P

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Ik zou frenzy met axe mastery gaan. WW vergt specifieke gear en is niet zo'n leuke build over het algemeen. Frenzy kan prima, en er zijn heel eenvoudig low, mid en high end runewords te maken die je op weg helpen.

Of vraag iemand lief om de IK set (met mace mastery). Dan ben je bijna in 1x klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
Visgek24 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:49:
Hallo allemaal :)

Heb D2 ook maar weer eens opgepakt en dit keer begonnen met een barb , gezien ik die nog nooit gespeeld had. Heb aan een ruk door solo tot inner courtyard van act 1 door geknetterd, en vind 'm erg leuk spelen tot nu toe.

Mijn vraag is echter , welke build zou nu het beste zijn ? frenzy? whirlwind? of toch wat anders.. en welke weapon mastery's moet ik nemen? wellicht handig als een barb-expert mij even op weg helpt. En in hoeverre is find potion/find item nuttig?

Mocht iemand me willen adden om samen eens wat bosses neer te halen (ben nu lvl 13 dus dat schiet nog niet echt op) , mijn account naam is ruubster1712 :)

Wellicht zie ik iemand van jullie wel online :)

p.s , iemand nog gratis sigons over? :P
speel je ladder? ik wil wel samen met je verder spelen, kben ook begonnen aan barb (lvl 10 nu dacht ik)

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Themperror schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:56:
[...]

speel je ladder? ik wil wel samen met je verder spelen, kben ook begonnen aan barb (lvl 10 nu dacht ik)
Ja, is ladder inderdaad. moest even denken , heb namelijk daar niets aan veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
spele?

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
bulefy schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 08:54:
Uhm zat zelf te denken om mijn auradin weer eens op te startten maar kan de keys niet meer vinden. Dan helaas maar wachten op Diablo 3. Ook hybrid ama lvl 93 pref gear maar die accounts gaan deze niet meer op lock na 90 dagen niet meer spelen?
nee, de namen vervallen pas als ze door iemand anders gebruikt worden; de chars staan dan dus wel op expired, maar zolang niemand anders op het idee komt om dezelfde naam te gebruiken, blijven ze bestaan. Accounts blijven volgens mij gewoon bestaan en zit daar geen expiration date op

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Dalyxia schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:11:
[...]

nee, ik doe niet meer op dit moment, kan nog weer gaan kriebelen :)

maar die soj mag je natuurlijk wel, ben tussen nu en 20:00 uur wel online in gotmule en anders een andere keer ff afspreken
Ik kan pas vanavond (Do 06-10-11) inloggen rond 22:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Prepare for battle! reset op 25-10-2011 http://forums.battle.net/thread.html?topicId=27832673351

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 15:23
Wat is eigenlijk de lol aan een reset? Kan weer helemaal overnieuw beginnen nu ik net m'n zooi bij elkaar heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan gewoon op non-ladder doorspelen...

Ik was overigens net van plan om diablo weer eens te gaan spelen, nog even wachten dus...

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 15:23
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:55:
Je kan gewoon op non-ladder doorspelen...

Ik was overigens net van plan om diablo weer eens te gaan spelen, nog even wachten dus...
Maar non-ladder kan je sommige items e.d. niet vinden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Relis schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 03:46:
Als je een char wilt hebben om mee te gaan mfen natuurlijk een sorc (heb een lightsorc voor mf runs en redelijk tricked out doen ze echt heel veel dmg ^^) spec kan je vast wel ergens vinden.
En als je toegang hebt tot een enigma kan je ook andere classes specs doen, een goede voor als je weinig gear hebt is bijv een summonmancer, die kan (van wat ik heb gehoord) hell solo'en naked
Als je op ladder begint kan ik je wel voorzien van een low anni en boosts door norm-nm-hell, misschien heb ik ook nog wel een enigma over
Acc naam: relisva
Thnx! Ik wil best wel weer eens wat MFen, maar dat wordt dan alweer de 10e Sorc die ik maak, vandaar dat ik eens wat anders ga proberen eerst. Die Sorc doe ik wel weer na de reset dan ofzo...

Ik zal je eens toevoegen, kunnen we misschien eens wat samen rond gaan rennen.
Lapras schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:37:
Een icezon is ook niet een optimale PvM build, wel een leuke, maar alleen effectief met goede gear (ice bow, die +% ice skill helm en veel mana leech) en daarna heb je iets van strafe of GA nodig om de ice immunes aan te kunnen. Daarnaast is lvl 75 nog vrij laag voor Hell met een mindere build.

Ele druid is allen leuk als je een infinity hebt met een fire build, of enigma met een wind build. Over het algemeen zijn het meer effectieve PvP builds.

Trapper is een van de betere PvM en PvP builds. Max traps, max fireblast voor immunes en als je een infinity hebt, ben je helemaal het mannetje. Zeker als je Death Sentry op de juiste manier gebruikt.
Heh, ik heb inderdaad 20 in Frozen Arrow / Strafe zitten. Toch is in herrinnering een lvl 75 wind druid beter in staat door act 1 hell solo te komen. Maar dat was inderdaad een ubers-support / pvp poppetje geworden uiteindelijk. Heh, wel 4 jaar geleden dan. M'n bowmazone is in ieder geval tot nu toe wel leuk geweest om mee te spelen inderdaad. Tja, I <3 bogen (ook irl).

Zal wel een trapper gaan bouwen nu dan, die even naar NM jagen, dan kan ik daar ook weer games zien en m'n Ama daar verder levellen als ik in de tussentijd niemand van hier online zie voor een boostje.

Thnx voor het advies / aanbod in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:38

Py.

MailMan schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:51:
Wat is eigenlijk de lol aan een reset? Kan weer helemaal overnieuw beginnen nu ik net m'n zooi bij elkaar heb :'(
qft. Het staat overigens nog niet op de ingame nieuwspagina.

Dan maar even twee weekjes amper spelen om er straks weer tegenaan te gaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MailMan schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:51:
Een reset van de ladders (al vraag ik me af hoeveel mensen daar nog waarde aan hechten) en een herstart van de economie. Het is niet alsof het nieuw is ofzo ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Vind het een beetje jammer. Was net weer begonnen, begin je een beetje leuke spullen te krijgen, wordt de boel gereset. Maarja, pech qua timing gewoon ;) 't is natuurlijk wel weer grappig om asap naar einde act 5 hell te komen, en dat op een of andere manier te plannen met een teampje.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myke
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-08 00:34
Ook ik ben net weer begonnen met spelen, en dan dus Ladder Reset! |:(

Maar was wel te verwachten natuurlijk ;)

Ook wel leuk, zo'n reset. Jammer alleen dat het lastig is om de juiste gear te krijgen in het begin, zo zal de eerste Tal set vast heel duur zijn!

Maargoed, even afwachten tot de 25e, tot die tijd proberen om nog wat fg bij elkaar te sprokkelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
Als je het lastig vind om goeie spullen e.d. te krijgen, ga dan non ladder spelen? Daar is genoeg troep to go around, dus gaat het een stuk gemakkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Het enige dat ik altijd jammer vind is dat de reset doordeweeks is, dan heb ik zo weinig tijd :p Zo snel mogelijk een mf (cold) sorcje bouwen die dan eerst nightmare ancient tunnels + meph en later hell ancient tunnels + meph kan gaan runnen en zsm goede gear zien te krijgen :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myke
karstjan schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:25:
Als je het lastig vind om goeie spullen e.d. te krijgen, ga dan non ladder spelen? Daar is genoeg troep to go around, dus gaat het een stuk gemakkelijker.
In Non Ladder zit toch geen uitdaging? ;) Misschien formuleerde ik het verkeerd.. Ik vind een ladder reset wel leuk, alleen vind ik het jammer dat al het goede spul in het begin zo duur is. Wel logisch natuurlijk, maar toch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:15
Myke schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:09:
[...]
In Non Ladder zit toch geen uitdaging? ;) Misschien formuleerde ik het verkeerd.. Ik vind een ladder reset wel leuk, alleen vind ik het jammer dat al het goede spul in het begin zo duur is. Wel logisch natuurlijk, maar toch :9
Zo ken ik er nog een: In al dat goede spul zit toch ook geen uitdaging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
Iemand nu online? Heb een Barb torch voor gratis in de aanbieding! Game: gottrist//got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
Gister een stuk of 300 keys gekocht voor 23 fg. Zijn ongeveer 23 complete sets en nog wat rommel erbij, dat wordt ubers runnen!

als iemand nog een torch nodig heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik ben denk ik net even druk met werk / korte werkreisjes om nog echt te kunnen spelen voor de reset denk ik zo.

Vanaf 6 nov zal ik pas weer echt tijd hebben om te ladderen.

Daarom moet ik wellicht vanavond maar even al m'n gear hier deponeren. Ik denk niet dat ik het op dat Trade forum zo snel weg verkocht krijg. Of zie ik dat verkeerd?

T gaat om wat Bowama stuff en losse zooi als een Trang ouls armor, Atma's en wat wapens / runes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Hey mensen!

Ben nogal op zoek naar Dracul's grasp en Nosferatu's coil op ladder. heb voor beide een Ist over (per stuk dus) . mocht je een van de items hebben of beide kun je Voorhamer whisperen , dat is het karakter waar ze heen moeten :) items moeten wel van redelijke kwaliteit zijn .

Cheers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Visgek24 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:48:
Hey mensen!

Ben nogal op zoek naar Dracul's grasp en Nosferatu's coil op ladder. heb voor beide een Ist over (per stuk dus) . mocht je een van de items hebben of beide kun je Voorhamer whisperen , dat is het karakter waar ze heen moeten :) items moeten wel van redelijke kwaliteit zijn .

Cheers :)
Hmmm Voorhamer klinkt mij bekend in de oren. Heb ik jou laatst niet geholpen (char van mij was een sorc Mistymo)? Ik zal eens kiijken of ik die items voor je heb (dacht het niet maar weet niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Dalyxia ben je nu ook al niet meer op het forum? >:) Kan je morgen rond 20:00 online zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistymo schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:51:
Dalyxia ben je nu ook al niet meer op het forum? >:) Kan je morgen rond 20:00 online zijn?
dit is zeker wel mogelijk, zal proberen om rond 20:00 uur online te zijn, gaat dit niet lukken, dan stuur ik je mijn acc+password wel via DM, dan kan je ze er zelf afhalen, duurt nu wat te lang he :)

Ben nu druk met SC2 en Orcs must Die!

zeker die laatste is erg fun en behoorlijk goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Mistymo schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:49:
[...]

Hmmm Voorhamer klinkt mij bekend in de oren. Heb ik jou laatst niet geholpen (char van mij was een sorc Mistymo)? Ik zal eens kiijken of ik die items voor je heb (dacht het niet maar weet niet zeker.
Ja klopt :)

Je kunt me whisperen op voorhamer mocht je nog wat hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik ga stoppen.

Als iemand een account aan wil maken en de items wil verdelen? Heel graag.

Griffons, CTA6jes, echt een hele hoop goede dure stuff. Als iemand dat wilt doen, graag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
Kun je niet beter dan je account-wachtwoord veranderen in Got ofzo? Dan kan iedereen er gemakkelijk bij?

Wel jammer dat iedereen er mee ophoud, mijn /f l is al tijden allemaal offline :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
karstjan schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:02:
Kun je niet beter dan je account-wachtwoord veranderen in Got ofzo? Dan kan iedereen er gemakkelijk bij?

Wel jammer dat iedereen er mee ophoud, mijn /f l is al tijden allemaal offline :)
probleem is dat het account dan ineens leeg is...

Kwakke heeft een tijdje een shared GoT mule gehad, waar dan steeds het goede spul van verdween

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik voel niets voor shared acc.

Ik heb liever dat een thrusted member het verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trusted member = jijzelf dus. Wie kan je meer vertrouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:27:
Trusted member = jijzelf dus. Wie kan je meer vertrouwen?
Dat is onzin. We hebben een tijdje met best wat mensen een leuke tijd gehad. Er zijn vaker 'dure' items over en weer gegaan, uitgeleend en weggegeven. Beide kanten op. De mensen die ik vertrouw weten wel wie ze zijn en als die de spullen willen verdelen (Hebben ze iig eerste keus :9~ ) dan lijkt me dat leuker dan dat iemand weer een shared acc leegrooft.

Ik heb in ieder geval alle vertrouwen in de GoT Diablo2 community. En ik kan wel argwanend over alles en iedereen zijn maar wat je geeft krijg je terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ik ben ook ff gestopt, maar nog niet definitief denk ik. Misschien dat ik na de ladder reset weer ff wat nwe chars ga uitproberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Stiekem hoop ik dat Dalyx 2 acc's aanmaakt en de spullen wilt verdelen onder de community.

Zitten leuke items tussen (20/14 +5/5 jewel griffons, 3x cta6, alle soorten mara's, eth bugged forti's, coh's, Infinitys, lvl 17 insights, maar ook gozu soketables (+9es memory staff (moet alleen nog memory in gemaakt worden), lvl 24!!!). Echt 1,5 acc's vol, griefs, echt van alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
RedHat schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:57:
Stiekem hoop ik dat Dalyx 2 acc's aanmaakt en de spullen wilt verdelen onder de community.

Zitten leuke items tussen (20/14 +5/5 jewel griffons, 3x cta6, alle soorten mara's, eth bugged forti's, coh's, Infinitys, lvl 17 insights, maar ook gozu soketables (+9es memory staff (moet alleen nog memory in gemaakt worden), lvl 24!!!). Echt 1,5 acc's vol, griefs, echt van alles.
Red, ik zou graag een infinity en griff van je willen hebben :) Kan je niet zometeen even loggen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Mistymo op 15-10-2011 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Hmmmmm net ff op dalyxia zijn account geweest en kan nu niet meer inloggen :( "Your connection has been temporarily restricted from this realm, try to log in on another time" pffff wat betekend dit nou weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Dat je temp ban hebt. :( Zit ingame om jou de stuff te geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
RedHat schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:43:
Dat je temp ban hebt. :( Zit ingame om jou de stuff te geven..
Hoe lang duurt zo'n ban eigelijk? en waarom heb ik die ban? snap er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Mistymo schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:45:
[...]

Hoe lang duurt zo'n ban eigelijk? en waarom heb ik die ban? snap er niks van
Als je te veel games maakt, van char wisselt of account wisselt of combinatie van krijg je tijdelijk een ban om de servers van Blizz te ontlasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
RedHat schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:46:
[...]

Als je te veel games maakt, van char wisselt of account wisselt of combinatie van krijg je tijdelijk een ban om de servers van Blizz te ontlasten.
Hmmm dus niks ernstig dus, dacht ff dat ik de rest van mijn leven gebanned was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Mistymo schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:47:
[...]

Hmmm dus niks ernstig dus, dacht ff dat ik de rest van mijn leven gebanned was :)
Nee. Dit is gewoon een maatregel om de servers te ontlasten.

Daarom is het ook "TEMPORARILY"

Als je proxy instelt voor d2 dan werkt het gewoon weer. Gaat op IP namelijk (Extern).

Of connect met draadloos van je buurman, dan werkt het dus ook gewoon :)

[ Voor 20% gewijzigd door RedHat op 15-10-2011 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
RedHat schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:48:
[...]

Nee. Dit is gewoon een maatregel om de servers te ontlasten.

Daarom is het ook "TEMPORARILY"
Nou maar hopen dat het 10 min duurt en niet 48 uur. Als het me niet lukt houd jij ze dan even vast voor me? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mistymo op 15-10-2011 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Mistymo schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:48:
[...]

Nou maar hopen dat het 10 min duurt en niet 48 uur. Als het me niet lukt houd jij ze dan even vast voor me? :)
Kun jij niet ff een account aanmaken en alle items storen zodat het verdeeld kan worden?

Als je weer online kan :)

[ Voor 4% gewijzigd door RedHat op 15-10-2011 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
RedHat schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:50:
[...]

Kun jij niet ff een account aanmaken en alle items storen zodat het verdeeld kan worden?

Als je weer online kan :)
Moet ik dan niet nog een key hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Mistymo schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:51:
[...]

Moet ik dan niet nog een key hebben?
Je kan net zoveel accountnames aanmaken als je zelf wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
RedHat schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:51:
[...]

Je kan net zoveel accountnames aanmaken als je zelf wilt.
Ik zag het, ik heb al een account aangemaakt, echter kan er nog steeds niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Mistymo schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:54:
[...]

Ik zag het, ik heb al een account aangemaakt, echter kan er nog steeds niet op
Oke. Probeer niet té vaak te reloggen. Daardoor kan de ban langer uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
RedHat schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:55:
[...]

Oke. Probeer niet té vaak te reloggen. Daardoor kan de ban langer uitpakken.
Ohh dat wist ik niet, zal anders ff een uurtje wachten. Spreek je over een uurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Ok red ben online nu, ban is eraf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Inmiddels alles gedropt.

Enige wat gepoofed is lijkt de Infinity. Maar die kan ook gepakt zijn door Misty. Dat wordt later duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
RedHat schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:09:
Inmiddels alles gedropt.

Enige wat gepoofed is lijkt de Infinity. Maar die kan ook gepakt zijn door Misty. Dat wordt later duidelijk.
Nope infinity is gepoofed helaas :(

Als er Gotters zijn die iets nodig hebben dan hoor ik het wel. Heb red's inv gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myke
Ik ga er maar vanuit dat deze goodies op Europe verkrijgbaar zijn? Speel zelf op US East helaas :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Bah zeg, dacht je eindelijk af te zijn van tppk...

necro gaat richting nihlathak en resurrect daar wat van die vipers met die leuke gifwolkjes en joined dan bij de rest van de groep. Laat eerst de vipers wat gifwolken creëren en gaat dan hostile op ieder zijn aars.. en dan is het snel gebeurd...

potver had net een leuke paladin met volledige griswold-set er op...

Dus wees gewaarschuwd als ge op hc speelt.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 00:33:
Bah zeg, dacht je eindelijk af te zijn van tppk...

necro gaat richting nihlathak en resurrect daar wat van die vipers met die leuke gifwolkjes en joined dan bij de rest van de groep. Laat eerst de vipers wat gifwolken creëren en gaat dan hostile op ieder zijn aars.. en dan is het snel gebeurd...

potver had net een leuke paladin met volledige griswold-set er op...

Dus wees gewaarschuwd als ge op hc speelt.
lol die kende ik nog niet :) slim bedacht van die necro, enorm pech voor jouw pally boom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Ik speel meestal met builds waar je niet te afhankelijk bent van je items v.w.b. hoe effectief je char is. Nu heb ik een frenzy barb gemaakt maar begin ik rond level 33 toch wel in te zien dat deze een beetje aan de zwakke kant begint te raken qua damage.

Hoe lossen jullie dit op als je naar nm wil gaan? Runeword wapens maken of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:29:
Vraagje:

Ik speel meestal met builds waar je niet te afhankelijk bent van je items v.w.b. hoe effectief je char is. Nu heb ik een frenzy barb gemaakt maar begin ik rond level 33 toch wel in te zien dat deze een beetje aan de zwakke kant begint te raken qua damage.

Hoe lossen jullie dit op als je naar nm wil gaan? Runeword wapens maken of zo?
Mogelijkheden zijn magic find (wel in act5) een tijdje te doen, je zou met normal (unique) gear je char sterk genoeg kunnen maken voor Nightmare. Nightmare is op zich nog niet zo zwaar, ik geloof dat het laatste deel van act 5 op normal iets zwaarder is dan het begin van nightmare. Eenmaal op nightmare gekomen kan je bezig gaan met Mephisto farmen, die dropt op NM al leuke dingen :)

Runewords zijn natuurlijk ook een optie, hoewel lang niet alle low-lvl runewords goed zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Shuvit op 24-10-2011 14:52 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gekke is, ik heb redelijk wat uniques op die barb, maar mijn axes/swords (nog geen mastery punten uitgegeven) zijn gewoon niet van hele hoge damage waarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil morgen weer beginnen met d2 na de reset, afgelopen tijd wat op b.net / het gotdiablo forum zitten gluren, maar zie echt niemand meer online. Zijn er nog oude gotters die van plan zijn na de reset weer in te geven aan de verslaving? (Voornamelijk op zoek naar de HCL spelers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.

Py.

Ik ga de komende avonden wel weer SC spelen, maar ben niet heel fanatiek bezig. Tot D3 uitkomt moet ik wel wat Diablo-vermaak hebben en er zijn helaas weinig spellen welke erbij in de buurt komen ;)

En over runewords gesproken, ik ben nog op zoek naar 1 of 2 testers met een Android toestel voor een runeword inventaris app welke ik een dezer dagen live wil gooien op de market. PM me maar als je interesse hebt.
@Mod: indien dit hier niet gewenst is mag je dit weg-editen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook spelen morgen... ik begin met een meteorb sorc.
Waarom? Ik maakte vroeger altijd pure fireballers. Andariel en mephisto gingen snel dood, de rest wat minder. De laatste keer had ik een A2 merk met een 4kdef stone en >1k dmg insight de het vuile werk voor mij opknapte. Overigens allemaal zelf gevonden, traden is lame :P

Maar die merc ging soms dood.. en toen kwam er een fire immume. Ik had toevallig een orb gevonden met +1 frozen orb. Hoe dom het ook klinkt, dat is erg effectief. Dat character ga ik dus remaken maar dan met een grotere focus op cold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.

Py.

Ik zit nog te twijfelen tussen een zookeeper en trapassassin, waarschijnlijk ga ik ter afwisseling voor de laatste met een wat sterkere shadow master voor de immunes.

Meteor kan ik maar niet aan wennen, als in heb er geen plezier in, dus meteorb valt voor mij al af :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn plan was eigenlijk meer fireball+orb. Met 20 punten in frozen orb in plaats van fire bolt. Voordeel van fireball+orb is dat slechts een van die 2 skills een cooldown heeft waardoor je meer dps kan doen dan een pure fireballer.. in theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myke
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:59:
Mijn plan was eigenlijk meer fireball+orb. Met 20 punten in frozen orb in plaats van fire bolt. Voordeel van fireball+orb is dat slechts een van die 2 skills een cooldown heeft waardoor je meer dps kan doen dan een pure fireballer.. in theorie.
Ik gebruik(te) zelf ook fireball+orb op mijn sorcs :) Werkte prima moet ik zeggen.

Vooral in het begin van de ladder wel effectief, want met low gear zou je al snel in NM kunnen MFen.

Heb alleen wel gehoord (en kan me er wel iets bij voorstellen) dat een meteor+frozen orb sorc beter is in het begin, omdat je dan nog niet zoveel FCR en mana hebt. Damage van Fireball schijnt pas effectiever te zijn (dan Meteor) als je 63 of meer FCR hebt (en genoeg mana).

Ik ga zelf in ieder geval eerst aan de slag met een Frozen Orb + Fireball sorc :) En dan maar hopen dat we snel leuke loot vinden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Reset vandaag?
Ik zal nog eens een keertje beginnen, natuurlijk op HCL.
Wachten op D3.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:49:
Ik ga ook spelen morgen... ik begin met een meteorb sorc.
Waarom? Ik maakte vroeger altijd pure fireballers. Andariel en mephisto gingen snel dood, de rest wat minder. De laatste keer had ik een A2 merk met een 4kdef stone en >1k dmg insight de het vuile werk voor mij opknapte. Overigens allemaal zelf gevonden, traden is lame :P

Maar die merc ging soms dood.. en toen kwam er een fire immume. Ik had toevallig een orb gevonden met +1 frozen orb. Hoe dom het ook klinkt, dat is erg effectief. Dat character ga ik dus remaken maar dan met een grotere focus op cold.
Een meteorb sorc is zo'n beetje de meest gespeelde eerste ladder reset character. Werkt heel erg goed PvM mits je voorzichtig bent en een merc neemt die tegen een stootje kan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myke
Yep, waarschijnlijk kunnen we vanavond rond uur of 10 weer aan de slag (of eerder) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@sorcees (en andere HCL spelers)
Zin om te groeperen nadat die ladder ergens reset straks? Zit al dagen te gluren op het igotforum en in de op got. channel en kan bijna niemand terugvinden voor de rest. Whisper anders maar even naar acc. Neltuu als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Ik ben vanavond na 12 uur ook van de partij , ga dan mijn eerste (ever) necro beginnen. had al wat gelezen hier en daar, moet er nu toch eens van komen. iemand tips? het best leek mij om voor een summoner te gaan , maar hoe werkt dat op hell? krijg ik wel alles kapot met zo'n necro (corpse explosion?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Summoner is verreweg het makkelijkste character wat er bestaat. Geen probleem in hell..

Ik vind ze mega saai. De eerste keer dat ik een summoner maakte was meteen de laatste, ik was meer een fan van bone necro's. Bijna altijd het 2e character wat ik maak. Ze zijn niet blijster snel, maar gaan nooit dood vanwege de bone wall's die je kan maken en het feit dat er weinig magic immues zijn.

Edit: misschien een idee om tijdelijk in een irc kanaal te verzamelen? Ik ben iig aanwezig in irc.tweakers.net/diablo

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

ik kan er nog niet in

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wel. Een password is optioneel. (lees: niet invullen)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2011 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga vanavond ook weer op ladder een char aanmaken. Geen idee wat untwinked en qua MF de beste optie is die ook nog leuk is om te spelen.

Ik zit te denken aan:

- Bone Necro (later met gear een poisonmancer)
- Kick/Trapsin (geen ervaring mee maar goede dingen over gehoord)
- Socialism's Orbitaller

Hammerdin valt in ieder geval af (saai) en Fishyzon heb ik net eentje naar Hell gelevelled.

Iemand (nog andere) suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

MF Sorc?
Die maak ik iig, zijn er mensen die vanavond willen lvlen, op ladder dus?

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had meer enthousiasme verwacht over de reset..

Anyway, mijn sorcje zit nu in act 4, ik heb eigenlijk alles solo gedaan, ik mis ook nog steeds de benodigde runes voor een insight... En andariel was zo aardig een 15% nagelring te droppen. Daar hebben we dus niets aan.

Mocht iemand rond hetzelfde punt zitten in de storyline. ik ben elke dag rond 7 uur in het irc kanaal. Ik kan het solo ook wel. maar met wat extra tweakers erbij is het veel leuker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf pas in Act 2, Helaas nog niet zo veel tijd gehad om te spelen.

Speel een fishymancer deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
karstjan schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:48:
Gister een stuk of 300 keys gekocht voor 23 fg. Zijn ongeveer 23 complete sets en nog wat rommel erbij, dat wordt ubers runnen!

als iemand nog een torch nodig heeft?
Wat zijn keys? Kun je tegenwoordig ubers unlocken met keys?

Vroegah moest je toch de melding "x SoJs sold to merchants in de gaten houden"? Tot er iets stond van "Diablo walks the earth"?

Kriebelt bij mij ook weer enorm nu het nog zo lang duurt voor D3 komt :(

Edit: zie ook heel wat meldingen van mensen met een berg HRs etc droppen die nu vaker? Of was de vorige reset zo lang geleden dat er veel zijn? Heb in heel mijn D2 carriere nog niets hoger dan ist of gul van de Hell forge gekregen, alles up moeten traden, enorm werk was dat (uiteindelijk hele leuke RW set gemaakt maar na zoveel jaren... pfft). Zou op zich mooi zijn als dat iiiieeetsje vaker dropped.

[ Voor 26% gewijzigd door porn* op 27-10-2011 11:37 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar jij over praat is Diaclone, de keys unlocken de mini-ubers om zo de organs te collecten welke weer de poort openen naar de Ubers :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Uhhh lol da's wel heel wazig, ik herinner het me heel anders? Ken geen organs is dat later toegevoegd? Wat is Diaclone dan?

Dropt de uber dus de Anni? En de mini uber niets naast de organs?

FYI: speel het echt al jaren niet meer he :P

[ Voor 11% gewijzigd door porn* op 27-10-2011 11:39 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myke
Even een update voor porn* dan maar ;)

Diablo clone: (klik)
Deze spawned in hell games met een "hot ip". Hoe dit precies werkt weet ik niet, maar het heeft iets te maken met het aantal SoJ's dat op die ip verkocht is. Zodra er genoeg verkocht zijn, kan je de melding "Diablo Walks the Earth" krijgen en zal Diablo clone op de plek van de eerste super unique die je tegenkomt zijn.

Diablo clone dropt een Annihilus Charm.

Ubers:

In hell heb je een 1/14 kans dat een key dropt als je Countess, Summoner of Nihlathak killed.
Countess dropt Key of Terror.
Summoner dropt Key of Hate.
Nihlathak dropt Key of Destruction.

Zodra je elke key hebt (keyset), kan je een portal openen. Aangeraden word om 3 "keysets" te hebben voordat je dit doet.
Dit is omdat de door jou geopende portal met een keyset, een random portal wordt dat gekozen wordt uit 3 verschillende portals. Deze portals zijn The Matron's Den, The Forgotten Sands en The Furnace of Pain. Als je 3 keysets gebruikt open je dus alle drie de portals, aangezien er maar één van elke portal per game kan worden gemaakt.

The Matron's Den: Hier vind je Lilith . Kill haar en ze dropt Diablo's Horn.
The Forgotten Sands: Hier vind je Uber Duriel. Kill hem en hij dropt Baal's Eye.
The Furnace of Pain: Hier vind je Uber Izual. Kill hem en hij dropt Mephisto's Brain.

Zodra je alle drie de organs hebt (Diablo's Horn, Baal's Eye en Mephisto's Brain), kan je (in Hell) een nieuwe portal openen. Deze stuurt je naar Uber Tristram.

In Uber Tristram vind je Uber Mephisto, Uber Diablo en Uber Baal.

Als je deze ubers gekilled hebt, dropt er een Unique Large Charm, ofwel een Hellfire Torch.

De beste character om dit allemaal voor elkaar te krijgen is een smiter (met lifetap/leech).

Ik zou zeggen, succes! d:)b

ps: De drop rate van highrunes is inderdaad verbeterd in de 1.13 patch. (klik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Ah dat maakt een boel duidelijk. Nou ik begin met een MF sorcje, gewoon voor de fun en om wat makkelijker wat gear te kunnen MFen. Die Diablo clone heb ik een paar keer gekilled ja, daar ben ik bekend mee. De organs/ubers niet iig thanks voor de info!

Grappig dat ze zo gebuffed zijn. Ze waren ook wel enorm rare, misschien om dupen een klein beetje te voorkomen, jah's en ber's uit "mijn tijd" waren in 99% van de gevallen dupes (en dus poof als je ze niet snel gebruikte :/ ).

Wat is eigenlijk de handigste sorc MF build? Meen dat ik vroeger een Orb sorc had met een of andere fire skill, fireball of meteor? Zag in het topic al praat over orb/lightning, meteorb, etc, maar geen builds danwel onderbouwing. Ik dacht dat meteor altijd zo vervelend te gebruiken was, dat snelle mobs er zo onderuit liepen.
Is het nog steeds zo dat Meph de beste loot per minuut geeft, MF whise?

[ Voor 29% gewijzigd door porn* op 27-10-2011 12:52 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
porn* schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:50:
Ah dat maakt een boel duidelijk. Nou ik begin met een MF sorcje, gewoon voor de fun en om wat makkelijker wat gear te kunnen MFen. Die Diablo clone heb ik een paar keer gekilled ja, daar ben ik bekend mee. De organs/ubers niet iig thanks voor de info!

Grappig dat ze zo gebuffed zijn. Ze waren ook wel enorm rare, misschien om dupen een klein beetje te voorkomen, jah's en ber's uit "mijn tijd" waren in 99% van de gevallen dupes (en dus poof als je ze niet snel gebruikte :/ ).

Wat is eigenlijk de handigste sorc MF build? Meen dat ik vroeger een Orb sorc had met een of andere fire skill, fireball of meteor? Zag in het topic al praat over orb/lightning, meteorb, etc, maar geen builds danwel onderbouwing. Ik dacht dat meteor altijd zo vervelend te gebruiken was, dat snelle mobs er zo onderuit liepen.
Is het nog steeds zo dat Meph de beste loot per minuut geeft, MF whise?
Bij een nieuwe ladder gebruik ik altijd graag een Orb/Blizz sorc. Dit omdat je er makkelijk andy/meph mee kunt runnen maar ook de ancient tunnels (geen natural cold immunes) kunt clearen. Die area levert ook vaak goede drops.

Een ander optie die ik sinds 2 ladders terug gebruik is een tri-spec sorc. Hierbij max je Nova (light dmg), Blizzard (cold dmg) en Fireball (fire dmg) + enkele synergies. Hiermee kun je vrijwel elke area in de game clearen, afhankelijk van je gear en je merc. Voor boss runs is hij wel merkbaar langzamer omdat je minder peak damage hebt. Maar voor bijvoorbeeld ancient tunnels/ pit runs is hij prima!

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Thanks dan ga ik de orb blizz eens proberen, tri spec werkt niet, dat heb ik wel eens gedaan maar dat kost je teveel dmg op andere abilities om een beetje leuke damage mee te kunnen doen (=veel langere MF runs). Merc wordt A2 ofc, gear... ik begin weer opnieuw heb alles weggegeven de vorige keer dus ga ervan uit dat dat crap is. Oh iedereen begint trouwens opnieuw he dat scheelt :+

Hm vind hier weer een andere, http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=671691, die - zeggen ze - nog beter werkt? Of is het BS? Fireball/Meteor en synergies max en dan wat puntjes in Frost voor alleen Orb voor de fire immunes. Vraag me wel af hoe dat werkt voor evt. cold/fire immune mobs maar zelfs op Hell moet een beetje merc dat toch zeker wel af kunnen, er waren er maar weinig dacht ik toch?

[ Voor 34% gewijzigd door porn* op 27-10-2011 16:00 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 15:26

Raphaelo

boeiend!!

Na de reset maar eens begonnen, na weet ik veel hoelang niet gespeeld te hebben, maar heb even een vraag...
Ik heb een leuke set item gevonden met mijn sorc, maar kan daar zelf niets mee. Hoe ruilen/verkopen jullie eigenlijk items?

En minstens net zo belangrijk, is dit überhaupt wat waard?

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/9jg22b.jpg

(char name is trouwens 'Nee-chan')

[ Voor 8% gewijzigd door Raphaelo op 28-10-2011 16:26 ]

originele signatures zijn top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

De befaamde IK set. Alleen het armor daarvan is iets waard. Niet bijzonder veel ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het leeft niet echt meer he?

Anyway, het verbaast me hoe weinig cold immumes er in nightmare zitten, ik kwam de eerste normale cold immume tegen in throne of destruction: van die vliegende beesten die rode ballen schieten.Ik heb zowel normal als nightmare eigenlijk zonder problemen gedaan.

Goede loot ontbreekt op dit moment helaas.. een titans van een random mob, en dat is het eigenlijk wel. Ik heb nog niet eens een insight... ik mis nog steeds een sol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik speel nog steeds, af en toe. Had nog niet gespeeld na de reset; gisteravond met nieuw char begonnen. Is een fireball/frozenorb sorc (goed te spelen in hell). Boost door normal gekregen van mistymo. Thx man!

Ga ook eens lightningsorc proberen, zie psychoclown daar altijd snel mee killen. Ow, en een goldbarb: wel mee gestart vóór reset, maar niet mee gespeeld.

Als er meer mensen zijn die mij keer boost willen geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je mij toevallig tegenkomt ik het irc kanaal (irc.tweakers/diablo) kan ik je wel even boosten. Ik heb nightmare toch solo gedaan, niet moeilijk :P Bovendien kan ik dan meteen zelf de baal quest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Hehe niet gek als D3 er snel aankomt... en het is toch wel een grote stap terug tov een boel andere nieuwere games :P

Heb m'n sorcje tot lvl 6 gespeeld maar momenteel wat last van een blessure waardoor ik weinig kan doen. Misschien snel weer :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
porn* schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:38:
[...]

Hehe niet gek als D3 er snel aankomt... en het is toch wel een grote stap terug tov een boel andere nieuwere games :P

Heb m'n sorcje tot lvl 6 gespeeld maar momenteel wat last van een blessure waardoor ik weinig kan doen. Misschien snel weer :)
gister mn dudu geripped :( hij deed net zo lekker mee :( gelukkig heeft/had kirto nog een lighter staan die br's normal kon hosten, dus mn nieuwe char, de hammer staat inmiddels op lvl 28. die kan zowiezo CS beter solo-en, want een dudu heeft daar wel erg veel + skills voor nodig :o

naja, nog 57 lvls en ik sta weer op gelijk niveau als mn windy :D

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Toch ook weer ff begonnen, lvl49 sorc, orbballer, morgen ff kijken of ik een nm rushje kan versieren en dan schiet het een stuk meer op, beetje nm meph runnen :)

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan het nog steeds af houden om weer te beginnen ^^

Tis lastig, maar wil het toch nog echt niet.
Maar nu weer met die reset, mmmmmm moeilijk hoor lol.

Spel is ondertussen wel weer geinstalleerd na een verse windows install ;)

Must...still.....resist...the...temptation....aaarg.!

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Bernd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 00:52:
Toch ook weer ff begonnen, lvl49 sorc, orbballer, morgen ff kijken of ik een nm rushje kan versieren en dan schiet het een stuk meer op, beetje nm meph runnen :)
Ik kan je wel door NM rushen hoor :) ingame account is Mistymo dus add maar. Ben inmiddels lvl 80 ofzo en elke avond aan het MF (wil nog niet echt).

Ohh ja als iemand nonladder speelt, ik heb nog een hoop spul liggen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Ben d'r inmiddels op eigen kracht al door :) spirit zwaardje voor m'n sorc, insight op mn merc en dan gaat het al een stuk lekkerder. Mis alleen nog een fatsoenlijk schild om ook mn resists een beetje op te peppen.

Beste find tot nu toe een crown of thieves met 11%ll, doet het prima op mn merc

Is het eigenlijk nog mogelijk om twee sessies op één computer te draaien om jezelf te mulen? heb meerdere keys

[ Voor 16% gewijzigd door Bernd op 03-11-2011 00:08 ]

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myke
Bernd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:15:
Is het eigenlijk nog mogelijk om twee sessies op één computer te draaien om jezelf te mulen? heb meerdere keys
In principe wel. Ik gebruik Sandboxxie om meerdere Diablo windows te draaien. Een andere virtual machine zou ook moeten werken.

Anders een programma als D2Loader ofzo, maar ik vind dat een stuk minder betrouwbaar.
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste