Wie had er nou insight nodig? Heb er nu 1 over 
Waar is iedereen btw? Gisterenavond was het ook al zo rustig.
Moet nodig mulen!
Moet nodig mulen!
Was gisteravond nog hard aan het werk, vanavond ga ik zeker wel effe D2'en. Vanmorgen effe voor de fun een cow game gedaan dropt er een Vex gelijk van de eerste cow pack dat ik plat zapteMr_Size schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:05:
Wie had er nou insight nodig? Heb er nu 1 over
Moet nodig mulen!
[ Voor 5% gewijzigd door Shuvit op 22-09-2011 07:21 ]
void
Lucky!Shuvit schreef op donderdag 22 september 2011 @ 07:21:
[...]
Vanmorgen effe voor de fun een cow game gedaan dropt er een Vex gelijk van de eerste cow pack dat ik plat zapte
[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 22-09-2011 14:01 ]
Nog makkelijker is de Etal loader gebruiken, die kan gewoon een 2de instantie van Diablo2 laden met een andere CD keyBulls schreef op donderdag 22 september 2011 @ 13:55:
Hoe kun je nu goed Multyboxen? Ik heb geen zin om 2 PC's te gebruiken want de 2e PC maakt veel lawaai, en ik ga ook niet steeds van kamer naar kamer lopen.
Ik heb gelezen hoe je met 2 windows gebruikersprofielen het mogelijk zou kunnen door te wisselen van gebruiker, maar nu heb ik dus 2x Diablo 2 geïnstalleerd met verschillende keys, maar dan zegt B.net vrolijk dat de cd-key al in gebruik is, terwijl ik toch echt verschillende heb gebruikt.
Ik wil graag veilig kunnen mulen zonder in maffe games te gaan waar je mogelijk kans hebt dat ze weg zijn als je er weer in wilt gaan om iets op te pakken wat je gedropt hebt.
En die D2 loader programma's vertrouw ik niet, als ze al wel eens voor 1.13 bestaan.
edit:
Oh laat maar ik zag niet dat de 2e install ook de bestaande snelkoppeling van de 1e install heeft vervangen naar de 2e Diablo install
void
maar dat is een optie waarvoor je gebanned kunt wordenShuvit schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:04:
[...]
Nog makkelijker is de Etal loader gebruiken, die kan gewoon een 2de instantie van Diablo2 laden met een andere CD key
[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 22-09-2011 18:30 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Bulls op 22-09-2011 18:31 ]
[ Voor 12% gewijzigd door karstjan op 22-09-2011 19:39 ]
Ik heb nog wel een spirit voor je en ook een insightkarstjan schreef op donderdag 22 september 2011 @ 19:37:
Ahoy dudes,
De sorc is op dit moment lvl 71 en heeft de hele tals set aan! Dmg op dit moment: cl: 3,4k, l: 6,4k. Beetje bedroevend nog.
Dus ik zoek nog items om te pimpen. ben opzoek naar het volgende:
Infinity (eth cv voor merc)
Spirit (random in monarch)
forti (eth voor merc)
of socketables + runes om deze shizzle in te maken
Iemand die dit soort meuk heeft? Ik betaal er graag (bv.) fg voor.
Daarnaast.. Om met mn tals set het 117% FCR bp te halen, kan ik geen sojs gebruiken?
50% tals set
20% magefists oid
20% fcr rings
30-35% spirit
----------
120-125%, wat net genoeg is voor bp van 117%. Klopt toch?
Edit: kom dr net ook achter dat ik, net iets te vlug, een char verwijderd heb.. Zaten nog allemaal items op (inclusief die insights waar het hier zo vaak over ging..) Damn...
[ Voor 8% gewijzigd door Mr_Size op 22-09-2011 21:10 ]
Oh ok, wist ik niet. Heb het zelf nog niet gebruikt maar zag dat het kon. Raar dat je daar voor gebanned kan worden en voor de bot programma zelf niet?Dalyxia schreef op donderdag 22 september 2011 @ 18:20:
[...]
maar dat is een optie waarvoor je gebanned kunt worden
veiliger is om sandboxie te draaien of met een Virtual PC een windows xp te draaien en daar je 2e D2 op installeren
Ik wilde nog online komen maar kwam zoals gewoonlijk weer iets tussenkarstjan schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:29:
Niemand online? Dat is ook wat...
Is wel een lekkere def, maar een Eth Bugged Kraken Shell zou perfect zijnMr_Size schreef op donderdag 22 september 2011 @ 21:06:
edit: ik vond trouwens dinsdag een Lo rune (in Sewers act 2 lvl1). Kan nu een forti maken. Heb nog een 4soc eth 949 def Boneweave liggen die ik al 1 keer upgecubed heb. Doen of niet?
[ Voor 12% gewijzigd door Shuvit op 23-09-2011 06:46 ]
void
[ Voor 4% gewijzigd door RedHat op 23-09-2011 06:59 ]
Haha typisch, je kan niet alles hebben he?RedHat schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 06:58:
Die homo maakte gisteravond gewoon een 30 resall 1.5 life eth bugged forti. Kaching! Alleen def was niet perf volgens mij.
Ik zocht nog een Insight btwEn een Stone armor. Liefst Eth bugged
void
Wat je kan doen is Tal armor + ammy + belt voor ~170 MF en 20 FCR. Dan oculus + spirit (32 of meer FCR) voor 62+ FCR. Een goedkope griffon's voor 25 FCR en 1 FCR ring.karstjan schreef op donderdag 22 september 2011 @ 19:37:
Ahoy dudes,
De sorc is op dit moment lvl 71 en heeft de hele tals set aan! Dmg op dit moment: cl: 3,4k, l: 6,4k. Beetje bedroevend nog.
Dus ik zoek nog items om te pimpen. ben opzoek naar het volgende:
Infinity (eth cv voor merc)
Spirit (random in monarch)
forti (eth voor merc)
of socketables + runes om deze shizzle in te maken
Iemand die dit soort meuk heeft? Ik betaal er graag (bv.) fg voor.
Daarnaast.. Om met mn tals set het 117% FCR bp te halen, kan ik geen sojs gebruiken?
50% tals set
20% magefists oid
20% fcr rings
30-35% spirit
----------
120-125%, wat net genoeg is voor bp van 117%. Klopt toch?
Edit: kom dr net ook achter dat ik, net iets te vlug, een char verwijderd heb.. Zaten nog allemaal items op (inclusief die insights waar het hier zo vaak over ging..) Damn...
Wat krijgen we nou?Dalyxia schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:31:
ik heb der zo ineens niet zoveel zin meer in...
Enige die ik wil houden zijn mijn beide full hammerdins, everything else must go
misschien dat ik zondag mulegame opgooi en daar alles in drop, kun je leuke spullen verwachten
meer info volgt of ik zondag wat ga doen of dat het later wordt, verwacht ik elk geval niks
ik heb alles al ooit gedaan (niet deze ladder maar in de jaren dat ik het speel)karstjan schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:45:
[...]
Ik kan het wel begrijpen, na een tijdje heeft diablo niet zoveel uitdagingen meer.
Heb je al veel chars gespeeld dal? Misschien zit de uitdaging nu om een vette nieuwe char op te bouwen, die je nog niet zo goed kent. Bow ama, assa's dat soort werk?
Dat zou ik ook doen.. Voor je merc maakt die +res toch niet zoveel uit.. Die boneweave maakt het helaas wel moeilijker om te traden.. Hoeveel def heeft ie in totaal?Mr_Size schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:08:
Lol, gaat 'ie hele verhalen ophangen dat ik die forti moet verkopen op jsp. Ik heb niet eens een account en geen verstand van waardes
Volgens Red moet ik hem dus verkopen en er een 'mindere' forti voor terug kopen. Wat vinden jullie? Weet overigens nog niet op welke merc ik de forti wil plaatsen
Def is 2841, niet slecht toch?karstjan schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:57:
Dat zou ik ook doen.. Voor je merc maakt die +res toch niet zoveel uit.. Die boneweave maakt het helaas wel moeilijker om te traden.. Hoeveel def heeft ie in totaal?
D2jsp is wel handig wat dat betreft; voor de FG die je er voor krijgt, kun je gemakkelijk rune packs ofzo kopen
[ Voor 9% gewijzigd door Mr_Size op 23-09-2011 16:24 ]
Mr_Size schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:08:
Lol, gaat 'ie hele verhalen ophangen dat ik die forti moet verkopen op jsp. Ik heb niet eens een account en geen verstand van waardes
Volgens Red moet ik hem dus verkopen en er een 'mindere' forti voor terug kopen. Wat vinden jullie? Weet overigens nog niet op welke merc ik de forti wil plaatsen
Volgens mij willen mensen alleen de Grand matron bow met +3? skillsMailMan schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 10:27:
4 Sox Shadow Bow de moeite van het bewaren waard?
Heb trouwens nu 2 Spirit Shields, mocht iemand nog interesse hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door The Chosen One op 24-09-2011 16:02 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
is dat op hcl of scl?MailMan schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 10:27:
4 Sox Shadow Bow de moeite van het bewaren waard?
Heb trouwens nu 2 Spirit Shields, mocht iemand nog interesse hebben.
d2 singleplayer mag je zelf mee doen wat je wil, al maak je een sorc met blessed hammer, blizz doet daar echt niks tegen, wat je ook gebruiktdjunicron schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 23:19:
Ik weet niet of dat wel zo veilig is hoor, hacks gebruiken in D2 singleplayer. Blizzard treed altijd bijzonder hard op tegen dat soort grappen.
Ik zou voor de zekerheid m'n client even firewallen, je heb je internet dan toch niet nodig.
Overigens kan je Multiplayer veel sneller door het spel heen, gezien je items op normal kan krijgen van anderen en je kan ruilen, of een lvl 50+ (of 90+) je laten rushen, zodat je de bazen enzo niet hoeft te kunnen verslaan.
IPV een maphack zou ik zelf liever de game spelen zoals dat hoort singleplayer, maar mezelf zo nu en dan eens een leuk item toestoppen via een char editor. (je char staat toch lokaal opgeslagen in saves) Op die manier kan je snel doorspelen en levellen, zonder de balans helemaal te slopen en zonder te grinden.
ja, ik kom over 5 seconden online
[ Voor 26% gewijzigd door Dalyxia op 25-09-2011 13:39 ]
[ Voor 92% gewijzigd door MailMan op 25-09-2011 14:25 ]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door karstjan op 26-09-2011 14:21 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2011 00:21 ]
HCL?gotfurrr schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 13:20:
ik begin nu tot d3 maar weer met D2, voor het eerst HC.
start maar even weer met een MF sorc, heeft iemand nog wat gear over die toch niet gebruikt wordt?
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
[ Voor 25% gewijzigd door RedHat op 27-09-2011 19:19 ]
hoezo gaat jouw pally dood?? lolz en waar gaat tie dood? wave2 baal? zet je config opRedHat schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:15:
Ik wil mijn palladin weer gebruiken voor Baal runs in Hell. In Hell overleefde hij het vaak niet en dat wil ik toch veranderen. Gear:
HoTo40 + Non Upped Zakka (Moet ik nog even uppen). Wat kan ik het beste in de Zakka doen?
Enigma (No brainer)
CoA 1 sox. Kan ik beter vervangen voor een Shako, wat kan ik in de shako doen?
Arachnid Mesh. Beter vervangen voor TGods? Dat zou in de Throne schelen met Ghosts natuurlijk?
Wartravs
Magefist
2* Soj
Mara's (Low d8 ik, maar boeit niet, toch max resis in hell).
Kan ik beter voor Shako gaan en Tgods? Om minder vaak dood te gaan?
En wat zou mijn merc moeten worden?
Act2 NM def Met Eth Bugged Forti, Eth Andy en een Insight?
Voor de rest wil ik mijn sorc omgooien van max dmg naar max life / MF.
Nu:
Griffon 20/14 met 5/5 (Dus 25/19)
Mara's
CoH
Perf Eshuta
Spirit 35fcr
Wartravs
Arach
Magefist
2* Soj
Ik zat te denken om hem om te gooien naar:
Tal Rasha Mask
Tal Rasha Ammulet
Tal Rasha Belt
CoH
Hoto 40
Spirit 35fcr
Wartravs
2* Nagel
Magefist of Frostburn
Merc heeft:
Eth Bugged Forti
Perf non-eth gaze
Infinity
Beide chars hebben een 6 BO Cta met spirit on second
Of een FCR Amu voor pala's? Dan kun je misschien Zaka houden, wat toch wel chill is tov spirit?Lapras schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:08:
Ik zou sowieso voor 125 FCR op je paladin gaan. Hoto + spirit ST met res + arach + Mages/TO + FCR ring. Verder Shako, enigma, soj, cta
Er is nog niets gezegd over een ladder reset. Voor de vorige reset (28 maart) is wel een poll geweest op de battle.net forums waaruit bleek dat de ideale looptijd 6 maanden was, maar een ladder reset wordt van tevoren aangekondigd op battle.net en die melding is nu nog niet geweest.jeNno schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:20:
He, ik zit nog op het werk... maar zou de ladder niet gereset worden vandaag ??
Is dit al gebeurd ?
Verwijderd
Er is geen tijd vermeld, alleen dat het uitgesteld is;Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:14:
ging normaal voor vandaag zijn idd, maar heb ergens gelezen dat ie een week uitgesteld ging worden.
haha sukkel, kun je als het goed is gewoon terugkopen heMailMan schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:31:
Arrrrrrrg! Let ik helemaal niet op wat ik doe. Verkoop ik Andy's Visage inplaats van dat ik hem Socket bij Larzuk![]()
Items die op de ladder staan, verhuizen gewoon naar Non-ladder. Dit is iets anders dan open battle.net; omdat het via de battle.net servers gaat is er wel gewoon controle. Het enige verschil is eigenlijk dat je op ladder wat voordelen hebt, zo kun je bepaalde runewords alleen op ladder maken.djunicron schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:45:
Toch raar dat ze nu de ladder zo vaak willen gaan resetten. Of vooral jammer eigenlijk van al de items die verzameld zijn.
Ik vraag me af wat die diablo item-boeren hiervan vinden / aan kunnen doen. Hun hele voorraad aan verkoopbare spullen zijn zij in één keer kwijt toch? Of zijn daar trucs voor?
Ik neem aan dat ze ze buiten de ladder om niet veel verkopen, je kunt daar immers zelf je char bij elkaar hacken. (of is dit anders dan "open B.net"?)
Je kan toch gewoon op je char inloggen en verder spelen? Volgens mij kunnen ze niet echt meer expiren namelijk..jeNno schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:49:
.. maar was zo dom om de charc te laten verlopen omdat ik dacht dat er een ladder reset kwam.
Nope, OrbBaller is Frozen Orb / Fireball, helemaal zonder Meteor zelfs. Scheelt je je prereqs, en een volle firemastery doet volgens de calculator tot +8 all meer damage dan een synergized Meteor. Op +10 all scheelt het ~ 200 damage op 5K. Bespaar ik liever 4 skillpoints voor wat andersLapras schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:20:
MeteOrb = Frozen Orb + fireball/meteor. Meteor is de handigste synergy voor fireball (of andersom).
Of wellicht bedoel je Orb + Firewall.
smite niet max, dat is zinloos, smiter heeft altijd maar 1p in smite.karstjan schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:32:
Ok, een smiter!
Gear?
Grief
Mara/highlords
Eni
Zaka
Verdungo's
Draculs
Raven/BK ring
Gore's?
Helm -> Guillaumes? CoA?
Skills:
Max:
Smite
Fanaticism
Holy Shield
Defiance
Voor ubers. Anders nog iets?
[ Voor 7% gewijzigd door Dalyxia op 29-09-2011 19:55 ]
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Ik speel nog HC, lvl 94 paladin acc: oblivious. dm me hier of voeg me maar toe in D2 als je items nodig hebt of een rushmrboomblaster schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:14:
Nog mensen hier die zich nog wagen aan hardcore? Loop al een tijdje rond te zuilen op hc maar lijkt me gezelliger met wat mensen erbij.
*mrboomblaster *mrboomblasterhc
Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld, was ook ineens de interesse verlorenRedHat schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:53:
Ik heb nog zooooooveeel keys liggen. Wordt weer tijd dat we wat ubers gaan kapütmachen.
Same hier, ik had Gothic 4 nog niet gespeeld dus ik vermaak mij nog wel even in de enorme sandbox dat het spel heeft, daarnaast is er ook geen gebrek aan quests en draaid het uitstekend op mijn nieuwe MacBook ProMr_Size schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:27:
[...]
Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld, was ook ineens de interesse verloren
Maar als er wat ubers wordt gerund wil ik wel weer ff inloggen
void
nee, ik doe niet meer op dit moment, kan nog weer gaan kriebelenMistymo schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:14:
Dalyxia speel je nog? en zo ja welke tijden ben je meestal online. Wacht nog steeds op die SoJen heb nog die socket voor je liggen.
Sry boommrboomblaster schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:14:
Nog mensen hier die zich nog wagen aan hardcore? Loop al een tijdje rond te zuilen op hc maar lijkt me gezelliger met wat mensen erbij.
*mrboomblaster *mrboomblasterhc
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
gniffel, lv 94, boom kan je wss wel eff helpen met DC of UT als je wilt, mag jij kiezen wat voor charAlwinonline schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:46:
[...]
Ik speel nog HC, lvl 94 paladin acc: oblivious. dm me hier of voeg me maar toe in D2 als je items nodig hebt of een rush
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq