• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Wie had er nou insight nodig? Heb er nu 1 over ;)
Waar is iedereen btw? Gisterenavond was het ook al zo rustig.

Moet nodig mulen!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
Mr_Size schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:05:
Wie had er nou insight nodig? Heb er nu 1 over ;)
Waar is iedereen btw? Gisterenavond was het ook al zo rustig.

Moet nodig mulen!
Was gisteravond nog hard aan het werk, vanavond ga ik zeker wel effe D2'en. Vanmorgen effe voor de fun een cow game gedaan dropt er een Vex gelijk van de eerste cow pack dat ik plat zapte :P

[ Voor 5% gewijzigd door Shuvit op 22-09-2011 07:21 ]

void

• karstjan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-06-2021
Ik heb het op het moment ook vaak 's avonds druk (en was afgelopen week naar Oostenrijk, dat helpt ook niet mee)

Binnenkort hopelijk weer even tijd om te diabloen..

• Myke
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-08 00:34
Shuvit schreef op donderdag 22 september 2011 @ 07:21:
[...]
Vanmorgen effe voor de fun een cow game gedaan dropt er een Vex gelijk van de eerste cow pack dat ik plat zapte :P
Lucky! :o

Bij mij begint Diablo weer te kriebelen, misschien dat ik het weer eens oppak. Zin om te MFen :+

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Hoe kun je nu goed Multyboxen? Ik heb geen zin om 2 PC's te gebruiken want de 2e PC maakt veel lawaai, en ik ga ook niet steeds van kamer naar kamer lopen.

Ik heb gelezen hoe je met 2 windows gebruikersprofielen het mogelijk zou kunnen door te wisselen van gebruiker, maar nu heb ik dus 2x Diablo 2 geïnstalleerd met verschillende keys, maar dan zegt B.net vrolijk dat de cd-key al in gebruik is, terwijl ik toch echt verschillende heb gebruikt.

Ik wil graag veilig kunnen mulen zonder in maffe games te gaan waar je mogelijk kans hebt dat ze weg zijn als je er weer in wilt gaan om iets op te pakken wat je gedropt hebt.

En die D2 loader programma's vertrouw ik niet, als ze al wel eens voor 1.13 bestaan.

edit:

Oh laat maar ik zag niet dat de 2e install ook de bestaande snelkoppeling van de 1e install heeft vervangen naar de 2e Diablo install :X

[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 22-09-2011 14:01 ]

• Shuvit
Bulls schreef op donderdag 22 september 2011 @ 13:55:
Hoe kun je nu goed Multyboxen? Ik heb geen zin om 2 PC's te gebruiken want de 2e PC maakt veel lawaai, en ik ga ook niet steeds van kamer naar kamer lopen.

Ik heb gelezen hoe je met 2 windows gebruikersprofielen het mogelijk zou kunnen door te wisselen van gebruiker, maar nu heb ik dus 2x Diablo 2 geïnstalleerd met verschillende keys, maar dan zegt B.net vrolijk dat de cd-key al in gebruik is, terwijl ik toch echt verschillende heb gebruikt.

Ik wil graag veilig kunnen mulen zonder in maffe games te gaan waar je mogelijk kans hebt dat ze weg zijn als je er weer in wilt gaan om iets op te pakken wat je gedropt hebt.

En die D2 loader programma's vertrouw ik niet, als ze al wel eens voor 1.13 bestaan.

edit:

Oh laat maar ik zag niet dat de 2e install ook de bestaande snelkoppeling van de 1e install heeft vervangen naar de 2e Diablo install :X
Nog makkelijker is de Etal loader gebruiken, die kan gewoon een 2de instantie van Diablo2 laden met een andere CD key :)

void

• karstjan
Niemand online? Dat is ook wat...
Shuvit schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:04:
[...]

Nog makkelijker is de Etal loader gebruiken, die kan gewoon een 2de instantie van Diablo2 laden met een andere CD key :)
maar dat is een optie waarvoor je gebanned kunt worden

veiliger is om sandboxie te draaien of met een Virtual PC een windows xp te draaien en daar je 2e D2 op installeren

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Diablo II met 1e cd key installeren. De map kopiëren van C:\Program files\Diablo II naar bijvoorbeeld C:\Program Files\D2

Dan Diablo2 uninstallen, zorgen dat de map Diablo II ook echt foetsie is. Daarna opnieuw installeren met cd-key 2.

Nu heb je dus 2 geïnstalleerde; in de map Diablo II en de map D2. Snelkoppeling maken op bureaublad of waar je wilt naar allebei de Diablo's.

Programma 'Sandboxie' downloaden, installeren. Dan kun je één diablo instance gewoon draaien en bij de andere doe je rechtermuisknop->run in sandbox. Zo draaien ze gewoon naast elkaar.

Kun je geen verbinding / verificatie met battle.net krijgen? Zorg dat je Administrator rechten geeft aan zowel Sandboxxie als D2.

Virtual PC kan ook, maar is echt kut als je het mij vraagt :) Kwa resources ook.

[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 22-09-2011 18:30 ]

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik gebruik nu dus gebruiker wisselen, maar dat gaat best sloom dat switchen. Maar altijd beter als de trap af lopen en naar een andere PC gaan en weer naar boven.

Edit:

@ hierboven, dat lijkt nog wel beter, ga ik later wel even proberen.

[ Voor 20% gewijzigd door Bulls op 22-09-2011 18:31 ]

• karstjan
Ahoy dudes,

De sorc is op dit moment lvl 71 en heeft de hele tals set aan! Dmg op dit moment: cl: 3,4k, l: 6,4k. Beetje bedroevend nog.
Dus ik zoek nog items om te pimpen. ben opzoek naar het volgende:

Infinity (eth cv voor merc)
Spirit (random in monarch)
forti (eth voor merc)
of socketables + runes om deze shizzle in te maken

Iemand die dit soort meuk heeft? Ik betaal er graag (bv.) fg voor.

Daarnaast.. Om met mn tals set het 117% FCR bp te halen, kan ik geen sojs gebruiken?
50% tals set
20% magefists oid
20% fcr rings
30-35% spirit
----------
120-125%, wat net genoeg is voor bp van 117%. Klopt toch?

Edit: kom dr net ook achter dat ik, net iets te vlug, een char verwijderd heb.. Zaten nog allemaal items op (inclusief die insights waar het hier zo vaak over ging..) Damn...

[ Voor 12% gewijzigd door karstjan op 22-09-2011 19:39 ]

• Mr_Size
karstjan schreef op donderdag 22 september 2011 @ 19:37:
Ahoy dudes,

De sorc is op dit moment lvl 71 en heeft de hele tals set aan! Dmg op dit moment: cl: 3,4k, l: 6,4k. Beetje bedroevend nog.

forti (eth voor merc)

Daarnaast.. Om met mn tals set het 117% FCR bp te halen, kan ik geen sojs gebruiken?
50% tals set
20% magefists oid
20% fcr rings
30-35% spirit
----------

Edit: kom dr net ook achter dat ik, net iets te vlug, een char verwijderd heb.. Zaten nog allemaal items op (inclusief die insights waar het hier zo vaak over ging..) Damn...
Ik heb nog wel een spirit voor je en ook een insight

edit: ik vond trouwens dinsdag een Lo rune (in Sewers act 2 lvl1 :D). Kan nu een forti maken. Heb nog een 4soc eth 949 def Boneweave liggen die ik al 1 keer upgecubed heb. Doen of niet?

[ Voor 8% gewijzigd door Mr_Size op 22-09-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Dalyxia schreef op donderdag 22 september 2011 @ 18:20:
[...]

maar dat is een optie waarvoor je gebanned kunt worden

veiliger is om sandboxie te draaien of met een Virtual PC een windows xp te draaien en daar je 2e D2 op installeren
Oh ok, wist ik niet. Heb het zelf nog niet gebruikt maar zag dat het kon. Raar dat je daar voor gebanned kan worden en voor de bot programma zelf niet? :?
Ik wilde nog online komen maar kwam zoals gewoonlijk weer iets tussen :'(
Mr_Size schreef op donderdag 22 september 2011 @ 21:06:
edit: ik vond trouwens dinsdag een Lo rune (in Sewers act 2 lvl1 :D). Kan nu een forti maken. Heb nog een 4soc eth 949 def Boneweave liggen die ik al 1 keer upgecubed heb. Doen of niet?
Is wel een lekkere def, maar een Eth Bugged Kraken Shell zou perfect zijn :)

[ Voor 12% gewijzigd door Shuvit op 23-09-2011 06:46 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Die homo maakte gisteravond gewoon een 30 resall 1.5 life eth bugged forti. Kaching! Alleen def was niet perf volgens mij. :D

Ik zocht nog een Insight btw :) En een Stone armor. Liefst Eth bugged

[ Voor 4% gewijzigd door RedHat op 23-09-2011 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
RedHat schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 06:58:
Die homo maakte gisteravond gewoon een 30 resall 1.5 life eth bugged forti. Kaching! Alleen def was niet perf volgens mij. :D

Ik zocht nog een Insight btw :) En een Stone armor. Liefst Eth bugged
Haha typisch, je kan niet alles hebben he? :P

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Lol, gaat 'ie hele verhalen ophangen dat ik die forti moet verkopen op jsp. Ik heb niet eens een account en geen verstand van waardes :p
Volgens Red moet ik hem dus verkopen en er een 'mindere' forti voor terug kopen. Wat vinden jullie? Weet overigens nog niet op welke merc ik de forti wil plaatsen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 14:32

Lapras

Ice beam

karstjan schreef op donderdag 22 september 2011 @ 19:37:
Ahoy dudes,

forti (eth voor merc)

50% tals set
20% magefists oid
20% fcr rings
30-35% spirit
----------

Wat je kan doen is Tal armor + ammy + belt voor ~170 MF en 20 FCR. Dan oculus + spirit (32 of meer FCR) voor 62+ FCR. Een goedkope griffon's voor 25 FCR en 1 FCR ring.

Dat laat ruimte over voor 1 soj (of Nagel) en Frostburns (of die MF gloves) voor of meer mana of meer MF.

Eventueel kan je ook voor Shako + mages + fcr rings gaan als goedkopere optie. Of zelfs wizard spike als wapen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb der zo ineens niet zoveel zin meer in...

Enige die ik wil houden zijn mijn beide full hammerdins, everything else must go

misschien dat ik zondag mulegame opgooi en daar alles in drop, kun je leuke spullen verwachten

meer info volgt of ik zondag wat ga doen of dat het later wordt, verwacht ik elk geval niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Dalyxia schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:31:
ik heb der zo ineens niet zoveel zin meer in...

Enige die ik wil houden zijn mijn beide full hammerdins, everything else must go

misschien dat ik zondag mulegame opgooi en daar alles in drop, kun je leuke spullen verwachten

meer info volgt of ik zondag wat ga doen of dat het later wordt, verwacht ik elk geval niks :P
Wat krijgen we nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
:)

Ik kan het wel begrijpen, na een tijdje heeft diablo niet zoveel uitdagingen meer.
Heb je al veel chars gespeeld dal? Misschien zit de uitdaging nu om een vette nieuwe char op te bouwen, die je nog niet zo goed kent. Bow ama, assa's dat soort werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Of begin aan PvP. PvM is geinig, maar heeft weinig uitdagingen meer als je eenmaal redelijke gear hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
karstjan schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:45:
[...]

:)

Ik kan het wel begrijpen, na een tijdje heeft diablo niet zoveel uitdagingen meer.
Heb je al veel chars gespeeld dal? Misschien zit de uitdaging nu om een vette nieuwe char op te bouwen, die je nog niet zo goed kent. Bow ama, assa's dat soort werk?
ik heb alles al ooit gedaan (niet deze ladder maar in de jaren dat ik het speel)

sorcs:
li sorc
blizz sorc
meteorb sorc
firewall orb sorc
melee sorc met passion en dual dream

druids:
nado
uber fury druid
rabies druid
fire druid

assa:
traps assa
uberkicksin

ama:
javazon
bowazon
impalazon (zo dat is slecht :P)

necro:
skellymancer zonder revive
skellymancer full revives full mage
full golem
poisonmancer
bonespear/bonespirit

barb:
WW
conc
frenzy
bearbarb
full ik ww
berserk

pally:
smiter
Zmiter
zealer
dual dream vengance
hammerdin
healadin (full meditation, prayer, holy bolt)

als je nog echt iets kunt bedenken wat nog heel vernieuwend is om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
Point taken. Wat Lapras zegt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ha, ik mis de PhoenixAssa nog. Niet dat het heel spectaculair is, en zeker geen solo char voor Hell, maar goed...

Ik moet zeggen dat ik ook al een dergelijk lijstje heb, maar nu ik voor de 8e keer weer aan het spelen ben is het toch wel leuk.

Helemaal vanaf niets beginnen brengt wel de uitdaging helemaal terug, maar maakt het ook frustrerend. Beter dus een maand wegleggen nadat je al je spul hebt weggedaan en dan helemaal overnieuw is misschien wel weer interessant. Ik ben ook iedere keer gestopt ongeveer bij een 3e char op lvl 50 en twee 80+ Ondanks voornemens lvl 99 te halen, ben ik nooit verder dan 93 gekomen, dan is het gewoon niet interessant meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
ik begin nu tot d3 maar weer met D2, voor het eerst HC.

start maar even weer met een MF sorc, heeft iemand nog wat gear over die toch niet gebruikt wordt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
Mr_Size schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:08:
Lol, gaat 'ie hele verhalen ophangen dat ik die forti moet verkopen op jsp. Ik heb niet eens een account en geen verstand van waardes :p
Volgens Red moet ik hem dus verkopen en er een 'mindere' forti voor terug kopen. Wat vinden jullie? Weet overigens nog niet op welke merc ik de forti wil plaatsen :D
Dat zou ik ook doen.. Voor je merc maakt die +res toch niet zoveel uit.. Die boneweave maakt het helaas wel moeilijker om te traden.. Hoeveel def heeft ie in totaal?

D2jsp is wel handig wat dat betreft; voor de FG die je er voor krijgt, kun je gemakkelijk rune packs ofzo kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
karstjan schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:57:
Dat zou ik ook doen.. Voor je merc maakt die +res toch niet zoveel uit.. Die boneweave maakt het helaas wel moeilijker om te traden.. Hoeveel def heeft ie in totaal?

D2jsp is wel handig wat dat betreft; voor de FG die je er voor krijgt, kun je gemakkelijk rune packs ofzo kopen
Def is 2841, niet slecht toch? ;)

edit: Heb me trouwens geregistreerd bij d2jsp, maar krijg maar geen email bevestiging :s

[ Voor 9% gewijzigd door Mr_Size op 23-09-2011 16:24 ]

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Ik schrok me net dood. Wil ik inloggen krijg ik een melding dat het account niet bestaat, ik dacht nee he ben toch niet gebanned he. Kijk ik bij de server staat ie op us west :S

• RedHat
Mr_Size schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:08:
:')
Het was maar een tip.

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 15:23
4 Sox Shadow Bow de moeite van het bewaren waard?

Heb trouwens nu 2 Spirit Shields, mocht iemand nog interesse hebben.

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
MailMan schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 10:27:

Volgens mij willen mensen alleen de Grand matron bow met +3? skills

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:35

The Chosen One

Zie signature!

Aangezien Diablo 3 uitgesteld is, Diablo 2 TOCH nog maar eens geinstalleerd. :+

Wilde een beetje in singleplayer rondklooien en niet online (niet van plan of zoveel te spelen).
Wilde eens voor de lol zo'n maphack gebruiken waarbij je dus ook monsters e.d. ziet. Ooit een keer een filmpje van gezien.

Maakt dus niet uit of die detectable is en dat je gebanned kunt worden want ik gebruik em toch alleen singleplayer.
Hopelijk mag ik wel gewoon hierna vragen anders delete me post maar. :p
PM maar gewoon i.p.v hier posten.

[ Voor 8% gewijzigd door The Chosen One op 24-09-2011 16:02 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
MailMan schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 10:27:

is dat op hcl of scl? :)

• MailMan
SCL

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik weet niet of dat wel zo veilig is hoor, hacks gebruiken in D2 singleplayer. Blizzard treed altijd bijzonder hard op tegen dat soort grappen.

Ik zou voor de zekerheid m'n client even firewallen, je heb je internet dan toch niet nodig.

Overigens kan je Multiplayer veel sneller door het spel heen, gezien je items op normal kan krijgen van anderen en je kan ruilen, of een lvl 50+ (of 90+) je laten rushen, zodat je de bazen enzo niet hoeft te kunnen verslaan.

IPV een maphack zou ik zelf liever de game spelen zoals dat hoort singleplayer, maar mezelf zo nu en dan eens een leuk item toestoppen via een char editor. (je char staat toch lokaal opgeslagen in saves) Op die manier kan je snel doorspelen en levellen, zonder de balans helemaal te slopen en zonder te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 23:19:
Ik weet niet of dat wel zo veilig is hoor, hacks gebruiken in D2 singleplayer. Blizzard treed altijd bijzonder hard op tegen dat soort grappen.

Ik zou voor de zekerheid m'n client even firewallen, je heb je internet dan toch niet nodig.

Overigens kan je Multiplayer veel sneller door het spel heen, gezien je items op normal kan krijgen van anderen en je kan ruilen, of een lvl 50+ (of 90+) je laten rushen, zodat je de bazen enzo niet hoeft te kunnen verslaan.

IPV een maphack zou ik zelf liever de game spelen zoals dat hoort singleplayer, maar mezelf zo nu en dan eens een leuk item toestoppen via een char editor. (je char staat toch lokaal opgeslagen in saves) Op die manier kan je snel doorspelen en levellen, zonder de balans helemaal te slopen en zonder te grinden.
d2 singleplayer mag je zelf mee doen wat je wil, al maak je een sorc met blessed hammer, blizz doet daar echt niks tegen, wat je ook gebruikt

vroeger in 1.10 tijd was c3p0 een goeie maphack
maar heb geen idee of die verder ntwikkeld is met de patches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ga je nog uitverkoop houden vandaag Dal? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Size schreef op zondag 25 september 2011 @ 12:14:
Ga je nog uitverkoop houden vandaag Dal? ;)
ja, ik kom over 5 seconden online :)

edit: is der helemaal niemand :P das erg moeilijk uitdelen haha

zal wel regelmatig ff kijken of der iemand is, game blijft open gotmule

[ Voor 26% gewijzigd door Dalyxia op 25-09-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ben online zo :P Zoek nog vooral spul voor m'n Merc en ring/belt/boots/amulet voor m'n Sorc.

[edit]
Heel erg bedankt voor alle items _/-\o_

[ Voor 92% gewijzigd door MailMan op 25-09-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
lol, was het alweer vergeten :p Alles al vergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mmm. ik zie geen gotmule game op Europe.

Ach ja, ik nee maan dat alles inmiddels we een beetje op is.

Toch opmerkelijk dat het moeilijk blijft om D2 items kwijt te raken wanneer je wilt. Het enige wat mij lukt is ze geven aan baalrunners voordat de TP open is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zo de treasery classes sites bekijk, dan is een goede plek om een witte Monarch te grinden de Hell Outer Steppes (eerste gebied act4). Verder dan dit gebied ben ik ook niet..

Toch lukt het me niet om er 1 te vinden. Heb wel paar keer een Magic gevonden, wat behoorlijk frusterend is als je de hele tijd zonder MF loopt. Ik wil voor m'n necro een Spirit bouwen. Die runes zijn niet zeldzaam, Monarch blijkbaar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Iemand nog een Um in de aanbieding? Anders doe ik het via D2jsp waar ik nog 2 fg heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
Helaas niet.. Zal niet zoveel kosten via jsp? Anders heb ik nog wel 2 puls voor je liggen, kun je een um van cuben? Die mag je wel gratis hebben :)

Ik heb ook een mooi need-lijstje gemaakt voor mijn summon necro! Kijken of iemand nog wat heeft liggen:

2x SoJ
Ber (3x :))
Eth 4sox CV of CA oid
Of natuurlijk een infinity
Marrowwalks met +2 skeleton mastery
Homonunculus
Fortitude voor mn merc
Of een Lo rune en een hippe 4 sox bug armor

Anyone?

Heb gister een Beast BA getrade, met lvl 9 fanticism als mod, dus dat wordt lachen met de skellies :)

[ Voor 10% gewijzigd door karstjan op 26-09-2011 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Een paar tips voor een summon necro (lees: mijn idee hoe je er één moet bouwen):

- Een summon necro gebruikt zijn skellies alleen voor de initiele kills. Het draait allemaal om Corpse explosion in combinatie met Amplify Damage en Infinity. Vandaar dat een paar dingen van belang zijn: 125 FCR, hoog level CE, 1+ punt in amplify damage, infinity op je merc voor aura + %CB.

- Beast is overgewaardeerd. HotO is een veel beter summon necro wapen, met de voornaamste reden dat het 40 FCR heeft voor het 125 breakpoint, het heeft +skills voor alles wat je nodig hebt, mana en resistance zijn altijd fijn en de Oak charges zijn welkom in lange games. Skeletons doen genoeg damage zonder Beast.

- Spirit is een beter schild dan homu om dezelfde reden: FCR

- Boots kunnen inderdaad marrowalks zijn, maar overweeg ook sandstorm treks voor in ieder geval max poison resist

- Mages > TO gloves omdat CE een fire skill is.

- Een hoog level BO zorgt voor bijzonder veel extra life op je skeletons. Maximaliseer je BO level dus.

- Zorg voor goed IAS bp op je merc. Bij Baal/Dia heb je geen corpses en is de %CB van je merc bijzonder handig.

Wat ik zou voorstellen:
Shako
Mara's
Enigma
Hoto + spirit
Soj + FCR ring (or Necro/fcr ammy + sojs)
Arach
Mages
Marrows/Sandstorm
Cta + spirit op switch

Bouw een iron golem van een insight of - als je hem echt in leven kan houden - van een pride of beast.

20 mastery
20 warriors
20 mages (doen prima damage met infinity - let wel, niet de poison mages)
1 revive
1-5 amplify damage
10+ in Corpse explosion (waarschijnlijk max)
1 in golems
Rest in Golem Mastery of Iron Golem (ligt eraan wat meer life geeft)

Dim Vision is niet meer nodig op summoners, decrepify ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
Ik heb nu
Beast
Shako
Mara
Eni
Marrow
Arach
Mage's

Moet nog sojs, spirit+cta, homu en dan ben ik ready to go, gearwise.

Daarna nog even stat/skill points verdelen, en leren hoe m te spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn summon necro build; softcore ladder

Gebruikte skills;

20 mastery / 20 skellies / 20 mages
1 Clay golem (gebruik die andere golems niet echt)
1 summon resist / 1 golem mastery
1+ revive

1 Amp Damage (mobs)
1 Decrepify (bosses)

20 corpse explosion ( CE / revives als laatste level`n)

1 bone armor / 1 bone wall / 1 bone prison

Crushing blow op je merc is zeer belangrijk (voor kill speed baal/mini-ubers) anders moet je Blunderbore revives vinden/gebruiken, ik heb deze ladder niet echt veel gespeelt dus gebruik een upped eth rattlecage op m`n merc, en insight.
(vorige ladder op m`n merc: Duress in eth bugged armor / Giant Skull ,met ias)

Meestal is je merc (Offense Nightmare: Might) degene die de eerste kill maakt, zodat je kan beginnen met corpse explosie.

BO vind ik niet echt nodig, `mn skellies gaat toch nauwelijks dood. (hoewel mages iets vaker)

Zonder enigma, dan gebruik ik 'on switch' een staff met teleport, kan soms gevaarlijk zijn ^^
dit om m`n minions goed te positioneren, en zodat m'n achtergebleven revives niet verdwijnen.

Cast een stone gollem voor de troepen uit om monster te checken (oa. dolls), op een mob die je achterna zit.
En bijvoorbeeld als je 'the Worldstone Chamber' binnenkomt, en er staan 2 groepen mobs je aan bijde kanten op te wachten, cast je er een stone gollem tussen.

Thundergod's Vigor als ik area`s met lightning wisp moet clearen, anders upped goldwrap voor magic-find /
mf gloves, sjako, hoto of 3+ summon wand, mf rings / resist, mara amu, marrow boots. +1 of meer skills armor en/of mf.

Fastercast rate vindt ik niet echt belangrijk, merk dat alleen eigenlijk als ik moet teleporten.

Homunculus (um of p-dia) heb ik zelf liever voor meer resist en betere block (75 block voornamelijk tegen die 'slingers').

Anyway ik gebruik nu m`n necro vrijwel alleen voor cows, (skellies rez ik bij pindleskin).
En de mini-ubers, (of als er waar dan ook in hell een bepaalde lastige area ge-cleared moet worden)

Wat lagere Necro torch kan je voor pul / 2-pul/ 9+ pg's ruilen.

Anyway, heb deze ladder meer gechecked met verschillende builds, of ze lekker spelen op hell (of niet)

Team;
Summon Necro - Pindleskin / Cows / (Baal) ; verder om alle areas te clearen, redelijk maar toch langzaam.
Light Sorc - countess /summoner/ Andy / Mephisto / diverse A5 boss-monsters
Concentrate barb - Nihilithak
1pt smiter/zealot - ubers / diablo clone
Hammerdin - Diablo / CS
Cold Sorc - Ancient tunnels / sewers A2 / mausoleum/crypt
Sorc Fireball/(Meteor)/Orb/ - Well ok voor oa. pits en A3 lower kurast chest check.

Ook voor het eerst een IK barb met ww gemaakt, maar z`n kill snelheid in hell vond ik toch minder (3*40% ed damage / 2*15 IAS jewels gebruikt voor de 5 sockets)

Afgelopen vrijdag/zaterdag voor het eerst deze ladder m`n gevonden keys gebruikt met 2 uber runs; eerste keer een 10/10 assa torch. meh.. Tweede run.. 20/11 sorc torch.. maakte het weer goed.

Ik begin de nieuwe ladder altijd met een summon necro, aangezien die met crap gear en -75 resist hell kan clearen.

edit:typo's en toevoegingen

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2011 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
Hijs nu ongeveer af, moet m nog even op hell baal testen, maar tis nog wel even wennen.. Spells casten enzo Daarnaast weet ik niet zo goed hoe goed de skeletjes nu zijn.

Resists vallen me ook tegen, zit op 41@ op hell, dat was met mn pala wel anders :)

Morgen maar eens een solo baalrun ofzo doen, en dan zien we wel wat het is!
Ik ben overigens ook niet echt een fan van de spirit+hoto build voor FCR, de snelheid van corpse explosion hangt volgens mij nog het meeste af van de hoeveelheid corpses die er ligt, niet van je FCR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Hoe het standaard gaat:

Je teleport gezellig rond - je ziet monster - amplify damage op de groep - teleport op de eerste - Merc + skellies killen eerste monster bijna instantly - jij spamt CE - op naar volgende groep

FCR is voor bijna elk van die stappen voor belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online
gotfurrr schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 13:20:
ik begin nu tot d3 maar weer met D2, voor het eerst HC.

start maar even weer met een MF sorc, heeft iemand nog wat gear over die toch niet gebruikt wordt? :)
HCL?
ik heb op HCL nog wel wat gear voor je, stuur me maar een DM met wat je wilt en wanneer je online kan zijn dan heb ik wel wat spul voor je. (lvl 94 hammerdin Bot elke nacht dus behoorlijk veel useless crap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

D2 ook weer installed :X argh. Laatste keer was een paar jaar terug, en toen hebben we met een team werkelijk alles gehaald wat er te halen viel. Is wel weer ff wennen met niks ;)

Ben begonnen met een mf sorcje, nu lvl 75 met voornamelijk crap, maar gister al wel een mal gevonden, binnenkort maar eens respeccen, want ik heb het helemaal fout gedaan :P

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik wil mijn palladin weer gebruiken voor Baal runs in Hell. In Hell overleefde hij het vaak niet en dat wil ik toch veranderen. Gear:

HoTo40 + Non Upped Zakka (Moet ik nog even uppen). Wat kan ik het beste in de Zakka doen?
Enigma (No brainer)
CoA 1 sox. Kan ik beter vervangen voor een Shako, wat kan ik in de shako doen?
Arachnid Mesh. Beter vervangen voor TGods? Dat zou in de Throne schelen met Ghosts natuurlijk?
Wartravs
Magefist
2* Soj
Mara's (Low d8 ik, maar boeit niet, toch max resis in hell).

Kan ik beter voor Shako gaan en Tgods? Om minder vaak dood te gaan?

En wat zou mijn merc moeten worden?
Act2 NM def Met Eth Bugged Forti, Eth Andy en een Insight?

Voor de rest wil ik mijn sorc omgooien van max dmg naar max life / MF.

Nu:

Griffon 20/14 met 5/5 (Dus 25/19)
Mara's
CoH
Perf Eshuta
Spirit 35fcr
Wartravs
Arach
Magefist
2* Soj

Ik zat te denken om hem om te gooien naar:

Tal Rasha Mask
Tal Rasha Ammulet
Tal Rasha Belt
CoH
Hoto 40
Spirit 35fcr
Wartravs
2* Nagel
Magefist of Frostburn

Merc heeft:

Eth Bugged Forti
Perf non-eth gaze
Infinity

Beide chars hebben een 6 BO Cta met spirit on second :)

[ Voor 25% gewijzigd door RedHat op 27-09-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:15:
Ik wil mijn palladin weer gebruiken voor Baal runs in Hell. In Hell overleefde hij het vaak niet en dat wil ik toch veranderen. Gear:

HoTo40 + Non Upped Zakka (Moet ik nog even uppen). Wat kan ik het beste in de Zakka doen?
Enigma (No brainer)
CoA 1 sox. Kan ik beter vervangen voor een Shako, wat kan ik in de shako doen?
Arachnid Mesh. Beter vervangen voor TGods? Dat zou in de Throne schelen met Ghosts natuurlijk?
Wartravs
Magefist
2* Soj
Mara's (Low d8 ik, maar boeit niet, toch max resis in hell).

Kan ik beter voor Shako gaan en Tgods? Om minder vaak dood te gaan?

En wat zou mijn merc moeten worden?
Act2 NM def Met Eth Bugged Forti, Eth Andy en een Insight?

Voor de rest wil ik mijn sorc omgooien van max dmg naar max life / MF.

Nu:

Griffon 20/14 met 5/5 (Dus 25/19)
Mara's
CoH
Perf Eshuta
Spirit 35fcr
Wartravs
Arach
Magefist
2* Soj

Ik zat te denken om hem om te gooien naar:

Tal Rasha Mask
Tal Rasha Ammulet
Tal Rasha Belt
CoH
Hoto 40
Spirit 35fcr
Wartravs
2* Nagel
Magefist of Frostburn

Merc heeft:

Eth Bugged Forti
Perf non-eth gaze
Infinity

Beide chars hebben een 6 BO Cta met spirit on second :)
hoezo gaat jouw pally dood?? lolz en waar gaat tie dood? wave2 baal? zet je config op

NTConfig_AttackSkill[5] = 101;

en

NTConfig_HolyBoltBaal = true;
NTConfig_WalkAround = true;

• Lapras

Lapras

Ice beam

Ik zou sowieso voor 125 FCR op je paladin gaan. Hoto + spirit ST met res + arach + Mages/TO + FCR ring. Verder Shako, enigma, soj, cta

• Clay

Clay

cookie erbij?

Klopt deze pricing ?! http://www.diablopodcast.com/forums/showthread.php?t=802296 Want - het is een tijdje geleden - maar ik kocht mn jah's en ber's altijd voor zo'n 3 ist, ... niet 18

Inmiddels naar hell diff gegaan, en mn sorc gerespecced naar een orb/baller. Ocutje getrade voor een titan's die ik vond, ~ 200 mf met standaard uitrusting, dus het gaat al de goeie kant uit :) Alleen suckt mn mana nou met nix in energy en verder crap gear. Ik draag daadwerkelijk nog 3 sigon's stukken @ lvl 76 :X

• MailMan
Arrrrrrrg! Let ik helemaal niet op wat ik doe. Verkoop ik Andy's Visage inplaats van dat ik hem Socket bij Larzuk :| 8)7

• karstjan
Lapras schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:08:
Ik zou sowieso voor 125 FCR op je paladin gaan. Hoto + spirit ST met res + arach + Mages/TO + FCR ring. Verder Shako, enigma, soj, cta
Of een FCR Amu voor pala's? Dan kun je misschien Zaka houden, wat toch wel chill is tov spirit?

• jeNno
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-10-2024
He, ik zit nog op het werk... maar zou de ladder niet gereset worden vandaag ??

Is dit al gebeurd ?

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
jeNno schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:20:
He, ik zit nog op het werk... maar zou de ladder niet gereset worden vandaag ??

Is dit al gebeurd ?
Er is nog niets gezegd over een ladder reset. Voor de vorige reset (28 maart) is wel een poll geweest op de battle.net forums waaruit bleek dat de ideale looptijd 6 maanden was, maar een ladder reset wordt van tevoren aangekondigd op battle.net en die melding is nu nog niet geweest.

D3 Profile

Verwijderd

ging normaal voor vandaag zijn idd, maar heb ergens gelezen dat ie een week uitgesteld ging worden.

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:14:
ging normaal voor vandaag zijn idd, maar heb ergens gelezen dat ie een week uitgesteld ging worden.
Er is geen tijd vermeld, alleen dat het uitgesteld is;

hier en hier

Maar zoals gezegd, er is nog geen datum bekendgemaakt.

D3 Profile

• jeNno
Jammer, volgens mij las ik ook zoiets als ik ingelogd ben op mijn account in de opmerkingen direct links in het chat venster.

Ben net weer begonnen, maar vindt het zonde om super veel tijd er in te steken als de ladder toch gereset gaat worden.
MailMan schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:31:
Arrrrrrrg! Let ik helemaal niet op wat ik doe. Verkoop ik Andy's Visage inplaats van dat ik hem Socket bij Larzuk :| 8)7
haha sukkel, kun je als het goed is gewoon terugkopen he

anders heb ik er nog wel een nieuwe voor je

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Toch raar dat ze nu de ladder zo vaak willen gaan resetten. Of vooral jammer eigenlijk van al de items die verzameld zijn.

Ik vraag me af wat die diablo item-boeren hiervan vinden / aan kunnen doen. Hun hele voorraad aan verkoopbare spullen zijn zij in één keer kwijt toch? Of zijn daar trucs voor?
Ik neem aan dat ze ze buiten de ladder om niet veel verkopen, je kunt daar immers zelf je char bij elkaar hacken. (of is dit anders dan "open B.net"?)

Had ik eindelijk m'n enige playchar op lvl 58 gekregen (act 4 NM)... Binnen een half jaar (wat ze de reset maat willen maken) denk ik dat ik hoogop één char over de lvl 80 heen kan tillen.

• Myke
Vanavond weer begonnen met Diablo 2 (uh oh). Was na de vorige ladder reset gestopt, dus nu weer from scratch!

Ik begin maar eens met een sorc! Dat is toch wel dé char voor mij om te beginnen met MF.. Hopelijk vind ik snel iets leuks (maar nu eerst levelen :+)

• karstjan
djunicron schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:45:
Toch raar dat ze nu de ladder zo vaak willen gaan resetten. Of vooral jammer eigenlijk van al de items die verzameld zijn.

Ik vraag me af wat die diablo item-boeren hiervan vinden / aan kunnen doen. Hun hele voorraad aan verkoopbare spullen zijn zij in één keer kwijt toch? Of zijn daar trucs voor?
Ik neem aan dat ze ze buiten de ladder om niet veel verkopen, je kunt daar immers zelf je char bij elkaar hacken. (of is dit anders dan "open B.net"?)
Items die op de ladder staan, verhuizen gewoon naar Non-ladder. Dit is iets anders dan open battle.net; omdat het via de battle.net servers gaat is er wel gewoon controle. Het enige verschil is eigenlijk dat je op ladder wat voordelen hebt, zo kun je bepaalde runewords alleen op ladder maken.

• jeNno
Uhm, misschien komt er toch geen reset ??

Vanavond dan ook maar sorc maken op softcore, had op hardcore zooi mooie items gekregen.. maar was zo dom om de charc te laten verlopen omdat ik dacht dat er een ladder reset kwam :(.

• Myke
jeNno schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:49:
.. maar was zo dom om de charc te laten verlopen omdat ik dacht dat er een ladder reset kwam :(.
Je kan toch gewoon op je char inloggen en verder spelen? Volgens mij kunnen ze niet echt meer expiren namelijk..

Iemand nog tips voor een MeteOrb MF sorc? (als starter char :+)

• Clay

Clay

cookie erbij?

Is een OrbBaller als starter niet makkelijker? Is eerder op sterkte, en dan kan je de hele synergy met meteor overslaan (of veel later doen). Heb er nou een, ragt overal doorheen met een magere +6 all skills nog maar.

• Lapras

Lapras

Ice beam

MeteOrb = Frozen Orb + fireball/meteor. Meteor is de handigste synergy voor fireball (of andersom).

Of wellicht bedoel je Orb + Firewall.

• Myke
Mja, excuus van mijn kant. Ik bedoelde eigenlijk Frozen Orb + Fireball (en Meteor als backup). (Lapras had dus wel gelijk)

Gebruiken jullie een cold armor voor je sorc? Zo ja, welke? Ik zat zelf te denken aan Frozen Armor. Is er een 'beste' of is het meer persoonlijke voorkeur.

Ondertussen als level 15 sorc in Act 2 beland. Moet wel zeggen dat ik veel profijt heb van mijn merc, die killed alles zo'n beetje :)

• karstjan
Ok, een smiter!

Gear?

Grief
Mara/highlords
Eni
Zaka
Verdungo's
Draculs
Raven/BK ring
Gore's?
Helm -> Guillaumes? CoA?

Skills:

Max:
Smite
Fanaticism
Holy Shield
Defiance

Voor ubers. Anders nog iets?

• Clay

Clay

cookie erbij?

Lapras schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:20:
MeteOrb = Frozen Orb + fireball/meteor. Meteor is de handigste synergy voor fireball (of andersom).

Of wellicht bedoel je Orb + Firewall.
Nope, OrbBaller is Frozen Orb / Fireball, helemaal zonder Meteor zelfs. Scheelt je je prereqs, en een volle firemastery doet volgens de calculator tot +8 all meer damage dan een synergized Meteor. Op +10 all scheelt het ~ 200 damage op 5K. Bespaar ik liever 4 skillpoints voor wat anders :)

Verwijderd

Is er iemand die mij door nightmare kan boosten?
zit op fakky3
karstjan schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:32:
Ok, een smiter!

Gear?

Grief
Mara/highlords
Eni
Zaka
Verdungo's
Draculs
Raven/BK ring
Gore's?
Helm -> Guillaumes? CoA?

Skills:

Max:
Smite
Fanaticism
Holy Shield
Defiance

Voor ubers. Anders nog iets?
smite niet max, dat is zinloos, smiter heeft altijd maar 1p in smite.

edit: ik kan wel ff boosten, maar je game bestaat niet meer

[ Voor 7% gewijzigd door Dalyxia op 29-09-2011 19:55 ]

Verwijderd

is niet game, maar account naam :)
zal nu game maken met die naam ;)

• jeNno
Net weer begonnen iemand die me wil boosten ??

Name HekjeMf
Game Hekje boost

Account hekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Nog mensen hier die zich nog wagen aan hardcore? Loop al een tijdje rond te zuilen op hc maar lijkt me gezelliger met wat mensen erbij.

*mrboomblaster *mrboomblasterhc

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Op een smiter is smite juist een skill die je moet maxen. Vroeger, pre-Grief, had het weinig zin om smite te maxen, omdat je amper damage had die de %ed bonus kon krijgen. Met Grief begin je op 400 + hetgeen wat je van holy shield krijgt. Op de meeste builds kan je beter smite maxen dan holy shield, maar dit misverstand is hardnekkig. Nu moet wel gezegd worden dat Grief zorgt voor de grootste damage boost, dus het verschil tussen max HS en max smite is niet bijzonder groot. Daarnaast zorgt HS voor meer defense en %block.

Overigens dank voor de info over de Meteorb. Dat wist ik niet. Daarnaast zou ik toch liever Meteor hebben op mijn sorc vanwege de makkelijke lure die je bij Mephi kan doen waardoor hij je niet kan raken en jij meteors kan blijven spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online
mrboomblaster schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:14:
Nog mensen hier die zich nog wagen aan hardcore? Loop al een tijdje rond te zuilen op hc maar lijkt me gezelliger met wat mensen erbij.

Ik speel nog HC, lvl 94 paladin acc: oblivious. dm me hier of voeg me maar toe in D2 als je items nodig hebt of een rush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik heb nog zooooooveeel keys liggen. Wordt weer tijd dat we wat ubers gaan kapütmachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
Gezellig :) Ik heb net een smiter gemaakt. Moet nog even CoH traden/maken om te kijken wat beter werkt, eni of coh.
Killing speed valt me wel een beetje tegen trouwens, met grief,guillaumes, zaka en eni. Heb de zaka geupped maar heb niet het idee dat ik sick veel dmg doe ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
RedHat schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:53:
Ik heb nog zooooooveeel keys liggen. Wordt weer tijd dat we wat ubers gaan kapütmachen.
Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld, was ook ineens de interesse verloren :s
Maar als er wat ubers wordt gerund wil ik wel weer ff inloggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Mr_Size schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:27:
[...]

Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld, was ook ineens de interesse verloren :s
Maar als er wat ubers wordt gerund wil ik wel weer ff inloggen ;)
Same hier, ik had Gothic 4 nog niet gespeeld dus ik vermaak mij nog wel even in de enorme sandbox dat het spel heeft, daarnaast is er ook geen gebrek aan quests en draaid het uitstekend op mijn nieuwe MacBook Pro :D

Gaan ze de D2 ladder reset nog doorvoeren of is daar ook nog geen sprake van? :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
Daar is nog geen duidelijkheid over. Ze wilden (bij blizzard) nog wat dingen 'testen' of zoiets, voordat ze de ladder gingen resetten.

ik maak ondertussen nog een zootje ladder only runewords, net als iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
Smiter is af! Als iemand keysets wil doneren, be mij guest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Bugged items gebruiken en botten en dergelijke, hoeveel van jullie doen daar eigenlijk bewust niet aan mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
Nou ja, dat is natuurlijk een glijdende schaal. Ik vraag me wel af wat je bedoelt met bugged items?

Botten doe ik niet, maar ik loop bijvoorbeeld wel mee in bot-baalruns en heb wel eens een rush van een bot gehad. Ook trade ik op jsp, waar volgens mij praktisch alle items die getrade worden, gebot zijn. Dus wat dat betreft kun je stellen dat ik het botten in stand houd.

En bugged items, ik heb laatst nog wat eth armors gesocket, waardoor ze eth bugged worden. Is dat fout? Dat lijkt me eigenlijk niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Ik heb nooit gebot, omdat ik niet geloofde dat je er echt rijk van werd. Daarnaast heb ik nooit gedupede items gebruikt. Maar dat kwam omdat ik bijna altijd Ladder speelde. Dus geen bugged belt, 1.08 Highlord, bugged Tal, 1.08 Valk etc.

Het enige item dat ik ooit gebruikte wat wel geduped was, maar niet kon 'poofen', was een +3 FoH/+x conv/+x meditation scepter voor mijn lvl 49 mage. Simpelweg omdat ik zonder die scepter geen succesvolle build kon maken, maar ik geef ook toe dat dat hypocriet was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeNno
Nu iedereen het zo over botten heeft (zei het negatief) wou ik eigenlijk wel weten wat voor bot er tegenwoordig gebruikt wordt. (of mag je hier niet naar vragen?)

Zelf ben ik ongeveer een jaar geleden gestopt met spelen en heb nu weer een orballer 83, mooi lvl om te botten dacht ik zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 13:08
Ik heb D2/LOD sinds dit weekend weer geinstalleerd. Is er een bepaalde server waar ik moet zijn voor al het GoT geweld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Dalyxia speel je nog? en zo ja welke tijden ben je meestal online. Wacht nog steeds op die SoJ :) en heb nog die socket voor je liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistymo schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:14:
Dalyxia speel je nog? en zo ja welke tijden ben je meestal online. Wacht nog steeds op die SoJ :) en heb nog die socket voor je liggen.
nee, ik doe niet meer op dit moment, kan nog weer gaan kriebelen :)

maar die soj mag je natuurlijk wel, ben tussen nu en 20:00 uur wel online in gotmule en anders een andere keer ff afspreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Nou, D2 ook toch maar weer eens geinstalleerd. Zijn bowazons of trapsins nog een beetje viable (ook zonder belachelijk goede gear)?

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mwah, mijn Bowmazone heeft het zwaar hoor op lvl 75 op Hell. Ik kan op deze manier nooit niet gemakkelijk door Tristram heen komen, maar goed, daar ben ik nog niet eens solo...

Normal / Nightmare is het prima te doen, maar Physical + Ice immunes zijn altijd echt even een probleem.

Heb nu een Lycanders + Matron Harmony boog en dan doe je met richting max lopend (+2 skillers buiten boog) frozen arrow nog steeds maar 2,2K dmg.
(m'avina's armor, sandtreks, venom, vampire belt, nozoko's amu, die +1 skill set helm)

Maar goed als enige play char is het toch lastig, ik heb niet even wat runes liggen om een mara's, torch en ani te ruilen, wat je normaal wel wilt als je op lvl 75 in hell terecht komt.

Trapsins zijn wat makkelijker, maar ook daar krijg je het probleem dat je op Hell sommige mobs niet meer alleen aan kunt. En 95% van de games zijn mf / high end trades / boost games. En boosts wil men tegenwoordig al snel een zootje highrunes voor hebben.

Zat zelf ook weer even te denken wat ik voor next char wilde maken, of een eledruid of ook een trapsin. Iemand nog een goede build suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Als je een char wilt hebben om mee te gaan mfen natuurlijk een sorc (heb een lightsorc voor mf runs en redelijk tricked out doen ze echt heel veel dmg ^^) spec kan je vast wel ergens vinden.
En als je toegang hebt tot een enigma kan je ook andere classes specs doen, een goede voor als je weinig gear hebt is bijv een summonmancer, die kan (van wat ik heb gehoord) hell solo'en naked
Als je op ladder begint kan ik je wel voorzien van een low anni en boosts door norm-nm-hell, misschien heb ik ook nog wel een enigma over
Acc naam: relisva

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik boost altijd gratis :+ Ook voor vreemden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
mrboomblaster schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:14:

Sry boom :( 't boeit gewoon niet meer zo om wéér de cs door te stampen, en dan dood te gaan door lag, of niet, maar dan is het de volgende run wel 8)7
nee, ik wacht voorlopig even tot D3 uitkomt, tenzij er van D2 eerder een reset is; das dan nog wel weer leuk; de rat-race om op de ladder te blijven de eerste dagen :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Alwinonline schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:46:
[...]

Ik speel nog HC, lvl 94 paladin acc: oblivious. dm me hier of voeg me maar toe in D2 als je items nodig hebt of een rush
gniffel, lv 94, boom kan je wss wel eff helpen met DC of UT als je wilt, mag jij kiezen wat voor char :F

Boom speelt al een poosje, en heeft wss meer accts en keys dan jij en ik bij elkaar ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulefy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-07 20:52
Uhm zat zelf te denken om mijn auradin weer eens op te startten maar kan de keys niet meer vinden. Dan helaas maar wachten op Diablo 3. Ook hybrid ama lvl 93 pref gear maar die accounts gaan deze niet meer op lock na 90 dagen niet meer spelen?
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste