De B zit naast de V
Hoe trade je precies via d2sp, als ik nu een post maak met dat ik wat verkoop, hoe gaat de trade dan precies met FG en items etc, kan het nergens vinden op de site zelf.
edit: nvm gevonden op de site van d2sp
edit: nvm gevonden op de site van d2sp
[ Voor 11% gewijzigd door Xedev op 14-09-2011 20:56 ]
ja zie jouw ook constant niet, die soj heb ik wel, 1 van de velenMistymo schreef op woensdag 14 september 2011 @ 18:01:
Bah Dalyxia ik log al dagelijks aan, maar zie je steeds niet
Jij hebt die SoJ toch nog hopelijk voor me? en een Anni misschien?
(heb nog zat sockets voor je liggen)
[ Voor 8% gewijzigd door Dalyxia op 14-09-2011 20:55 ]
Vandaag lekker gegamed heb een Ber en een Soj gevonden
en de rest is niet noemenswaardig haha
rofl niceIdifix schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:18:
Vandaag lekker gegamed heb een Ber en een Soj gevondenen de rest is niet noemenswaardig haha
ik moet een week botten om dat te vinden, meneer idigeluk
Mag ik ook een keer:PDalyxia schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:21:
[...]
rofl nice
Ik had mijn Ber gevonden zonder bot, rofl @ randomness van Diablo2.Dalyxia schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:21:
[...]
rofl nice
Gisteravond even aan het pew pew'en geweest met mijn Frozen Orb sorc, ging wel lekker. Energy Shield is best sterk (totdat je manaburn vijanden hebt, maar die komen niet zo heel veel voor). Heb gisteren in de Ancient tunnels een Superior Phase Blade (6s) gevonden met 15%ED en 2AR
void
nvmXtrmEend schreef op woensdag 14 september 2011 @ 18:35:
Colossus Blade infinity, sinds wanneer is dat mogelijk?
[ Voor 13% gewijzigd door Mr_Size op 15-09-2011 09:51 ]
Wat moet je niet doen?
In een net gemaakte mulegame een 45@ palla shield droppen en met iedereen tegelijk leaven
In een net gemaakte mulegame een 45@ palla shield droppen en met iedereen tegelijk leaven
AyRedHat schreef op donderdag 15 september 2011 @ 21:59:
Wat moet je niet doen?
Ik heb eindelijk een m'n eerste echt leuke item gevonden voor de Meteorb. Een Occolus, alleen Ethereal
Nou de rest van de gear nog...
Sterker nog, eth ocu is meestal iets meer waard, omdat het wel fancy staat, zo'n eth wapenMailMan schreef op donderdag 15 september 2011 @ 22:00:
[...]
Ay
Ik heb eindelijk een m'n eerste echt leuke item gevonden voor de Meteorb. Een Occolus, alleen Etherealmaar dat maakt volgens mij niet echt uit omdat de durability niet zal zakken?
Nou de rest van de gear nog...
Stappen die je zou kunnen ondernemen om veilig te mulen:RedHat schreef op donderdag 15 september 2011 @ 21:59:
Wat moet je niet doen?
- Ga naar de winkel of naar een webwinkel
- Koop Diablo2 + LOD
- Installeer een virtual machine of iets dergelijks (Etal kan bijvoorbeeld verschillende diablo instancies runnen)
- Maak een nieuwe account of log in op een reeds 2de bestaande account
- Zet een char van je 2de account in een mule game
- Problem solved
Haha, ja dat viel mij laatst ook op. Er zijn serieus gasten die bijvoorbeeld bepaalde skins willen hebben op hun charmsAzaruc schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 08:29:
[...]
Sterker nog, eth ocu is meestal iets meer waard, omdat het wel fancy staat, zo'n eth wapen

[ Voor 25% gewijzigd door Shuvit op 16-09-2011 09:01 ]
void
3 max 20 ar 20 life | 200-250 fg ( Bearfoot )Shuvit schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 09:00:
[...]
Haha, ja dat viel mij laatst ook op. Er zijn serieus gasten die bijvoorbeeld bepaalde skins willen hebben op hun charms
3 max 20 ar 20 life | 350-400 fg ( M or Brown skin )
een voorbeeldje uit de price guide van europe, non-ladder. Er kan echt een bizar verschil in zitten (hoewel dit ook met known dupes te maken kan hebben).
Known dupes? Dupes werkt toch niet meer, of doen ze dat nog steeds?Azaruc schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 09:05:
[...]
3 max 20 ar 20 life | 200-250 fg ( Bearfoot )
3 max 20 ar 20 life | 350-400 fg ( M or Brown skin )
een voorbeeldje uit de price guide van europe, non-ladder. Er kan echt een bizar verschil in zitten (hoewel dit ook met known dupes te maken kan hebben).
void
Op non-ladder circuleren nog veel dupes, omdat non-ladder nooit wordt gereset. Hierdoor zijn er bijvoorbeeld ook nog 1.09 items die nu niet meer bestaan en steeds meer waard worden (nosferatu's coil was in 1.09 bijvoorbeeld een stuk beter, met andere stats).Shuvit schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 09:07:
[...]
Known dupes? Dupes werkt toch niet meer, of doen ze dat nog steeds?
Ja oude items, dat is sowieso niet duped dan. Ik denk dat ik met D3 het ook anders ga aanpakken, ze zullen ongetwijfeld wel items nerfen in toekomstige versies. Ik ga daarom ook oude items stashen op non-ladder mulesAzaruc schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 09:25:
[...]
Op non-ladder circuleren nog veel dupes, omdat non-ladder nooit wordt gereset. Hierdoor zijn er bijvoorbeeld ook nog 1.09 items die nu niet meer bestaan en steeds meer waard worden (nosferatu's coil was in 1.09 bijvoorbeeld een stuk beter, met andere stats).
void
Juist van deze oude items zijn er ook heel veel geduped, omdat ze niet meer te vinden waren.Shuvit schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 09:42:
[...]
Ja oude items, dat is sowieso niet duped dan. Ik denk dat ik met D3 het ook anders ga aanpakken, ze zullen ongetwijfeld wel items nerfen in toekomstige versies. Ik ga daarom ook oude items stashen op non-ladder mules
Ik heb trouwens al over hetzelfde lopen denken voor D3, maar het lastige zal zijn om in te schatten welke items in nieuwere versies generfd zullen worden.
Denk dat je ze vanzelf wel herkend, items die je char ontzettend sterk maken vis je er zo uit. Daarnaast is het toch niet zo moeilijk om die items gewoon op verschillende chars te stashenAzaruc schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 10:07:
[...]
Juist van deze oude items zijn er ook heel veel geduped, omdat ze niet meer te vinden waren.
Ik heb trouwens al over hetzelfde lopen denken voor D3, maar het lastige zal zijn om in te schatten welke items in nieuwere versies generfd zullen worden.
void
Iemand een zod rune liggen die er niks mee doet, heb er wel ists voor liggen, 6 ofzo?
@MailMan, die is altijd ethereal
@MailMan, die is altijd ethereal
[ Voor 18% gewijzigd door Xedev op 16-09-2011 10:29 ]
Nee die is niets meer waard, wat ze tegenwoordig willen zijn Berserker Axes die eth zijn met 6 sockets voor BotD of iets dergelijk.MailMan schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 10:27:
Is een Eth Edge fg waard? Ietsje minder dan deze attribs:
[afbeelding]
void
Anoniem: 342341
Is het mogelijk dat op ladder chars meer loot dropt dan in single player?
Heb gisteren Diablo 2 dan toch maar gekocht van blizzard site, begonnen met een online spelletje.
Na eerst enkele spammers tegen te komen , een nieuwe game gemaakt met pw
.
Nu kreeg ik van de eerste 3 rares die ik tegen kwam een rare item.
Ik ben lvl 5 nu. Op single player ben ik nog maar 1 rare tegengekomen en was ik al lvl 16 of iets dergelijks.
WAs dit gewoon puur luck, of ligt de droprate online hoger?
Heb gisteren Diablo 2 dan toch maar gekocht van blizzard site, begonnen met een online spelletje.
Na eerst enkele spammers tegen te komen , een nieuwe game gemaakt met pw
Ik ben lvl 5 nu. Op single player ben ik nog maar 1 rare tegengekomen en was ik al lvl 16 of iets dergelijks.
Puur geluk, het enige verschil met ladder is dat je ook "Ladder Only" items tegen kan komen. Roll of the dice dusAnoniem: 342341 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:18:
Is het mogelijk dat op ladder chars meer loot dropt dan in single player?
Na eerst enkele spammers tegen te komen , een nieuwe game gemaakt met pw.
void
Anoniem: 342341
Damn, had ik dat geluk beter gespaard voor iets hogere lvls 
De mobs gaan allichts snel dood nu
De mobs gaan allichts snel dood nu
Hoef nu geen zod meer, alleen een Cham, iemand? 
Edit: ook niet meer, eth BotD gemaakt in thundermaul, 378% ed 12% ll, kon beter.
Edit: ook niet meer, eth BotD gemaakt in thundermaul, 378% ed 12% ll, kon beter.
[ Voor 45% gewijzigd door Xedev op 16-09-2011 12:38 ]
Waar had je die Cham voor nodig dan? Zit toch niet in BotD?XtrmEend schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:42:
Hoef nu geen zod meer, alleen een Cham, iemand?
edit: nvm, 2x Cham = Zod
[ Voor 4% gewijzigd door Shuvit op 16-09-2011 13:39 ]
void
Hmm, mn Meteorb doet nu makkelijk NM runs, maar is echt nog te zwak (en mn Merc ook) om efficient Hell runs te kunnen doen. Het gaat me dus even om de items. Is het de moeite waard om op NM Mephisto, Diablo en Baal runs te doen voor leuke items die m'n Meteorb compleet kunnen maken? Of moet ik echt proberen op Hell dit te kunnen solo'n?
Heb nog wel een unid shako voor je als je die kunt gebruiken en je SCL bent. Als je hem nodig bent moet je me maar is whisperen *bunamanMailMan schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 17:34:
Hmm, mn Meteorb doet nu makkelijk NM runs, maar is echt nog te zwak (en mn Merc ook) om efficient Hell runs te kunnen doen. Het gaat me dus even om de items. Is het de moeite waard om op NM Mephisto, Diablo en Baal runs te doen voor leuke items die m'n Meteorb compleet kunnen maken? Of moet ik echt proberen op Hell dit te kunnen solo'n?
Zo men barb is nu lvl 87 en doet solo Cs runs zonder merc
[ Voor 83% gewijzigd door Idifix op 16-09-2011 18:02 ]
wanneer ben je online? dan gear ik je sorc wel evenMailMan schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 17:34:
als je alvast hier je gear die je nu hebt opnoemt, dan weet ik wat er verbeterd kan worden
Thanks voor de aanbiedingen!
Huidige gear is:
Helmet: Tal Rasha's Wrappings Shako
Weapon: Oculus
Shield: Havoc Tower met 2 Perfect Diamonds
Armor: Skullder's Ire Tal Rasha's
Belt: Nightsmoke
Boots: Aldur's Advance Battle Boots
Amulet: The Mahim-Oak Curio
Rings: 2x crappy unique met Res en wat mana
Thx Idifix!
Huidige gear is:
Helmet: Tal Rasha's Wrappings Shako
Weapon: Oculus
Shield: Havoc Tower met 2 Perfect Diamonds
Armor: Skullder's Ire Tal Rasha's
Belt: Nightsmoke
Boots: Aldur's Advance Battle Boots
Amulet: The Mahim-Oak Curio
Rings: 2x crappy unique met Res en wat mana
Thx Idifix!
[ Voor 7% gewijzigd door MailMan op 16-09-2011 19:10 ]
Is het nog steeds mogelijk om op 1 computer 2 clients te draaien van D2:LOD? Ik heb de CD keys van mijn broertje gekregen die het spel niet meer speelt om een mule client op te zetten.
Ik ga denk ik pub baal games hosten. Met een hammer 
@Dalyx: Kun jij even (Desnoods in PM) uitleggen hoe je 2x Diablo 2 draait? En 2x Etal? Dan ga ik vandaag nog maar een extra key bestellen
@Dalyx: Kun jij even (Desnoods in PM) uitleggen hoe je 2x Diablo 2 draait? En 2x Etal? Dan ga ik vandaag nog maar een extra key bestellen
[ Voor 57% gewijzigd door RedHat op 17-09-2011 09:20 ]
dit kan met een loader zoals d2etal, alleen dat is niet heel legaal, kun je beter een vmware opzetten en daar een 2e d2 in draaienWub schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:09:
Is het nog steeds mogelijk om op 1 computer 2 clients te draaien van D2:LOD? Ik heb de CD keys van mijn broertje gekregen die het spel niet meer speelt om een mule client op te zetten.
Hmm, reset uitgesteld omdat ze iets uitmoeten zoeken. Ben benieuwd waar ze mee komen
void
Als ze een manier vinden om van FTJ en Temporary bans afkomen vind ik het best 
Eigenlijk moet ik voor 1 game een programma hebben die een proxy start alleen voor die d2 instance. Dan krijg ik iig niet steeds temp ban.
Eigenlijk moet ik voor 1 game een programma hebben die een proxy start alleen voor die d2 instance. Dan krijg ik iig niet steeds temp ban.
[ Voor 46% gewijzigd door RedHat op 18-09-2011 15:18 ]
moet je Sjorzo even vragen,. die doet het met proxiesRedHat schreef op zondag 18 september 2011 @ 14:44:
Als ze een manier vinden om van FTJ en Temporary bans afkomen vind ik het best
Mja, dat lijkt mij een goed idee. Want als ik pub baal games doe, met 2 accs/cdkeys/chars dan heb ik vrij snel een ban te pakkenDalyxia schreef op zondag 18 september 2011 @ 15:26:
[...]
moet je Sjorzo even vragen,. die doet het met proxies
Games duren ongeveer 2.5 minuten.. Dus dat met 2 chars is 1.25 game per minuut. Dat vind hij niet fijn.
Sjorzo, kom er maar in
Met Sockscap oid heb je het probleem dat je de bot kan toevoegen aan sockscap, echter zal deze een nieuwe instance van D2 aanmaken die dan volgens mij buiten de proxy valt
Maar geheel zeker weet ik het niet.
[ Voor 18% gewijzigd door RedHat op 18-09-2011 17:04 ]
Huh? Ik draai 2 verschillende installs met verschillende keys op 2 verschillende computers, maar op hetzelfde netwerk. Ben nog niet gebanned maar heb echt al wel eens een uur in een game gezeten met beide chars. Of gaat dat goed omdat ik niet op dezelfde pc zit?
Het gaat er juist om dat je op één verbinding met twee chars speelt je meer games joint/verlaat. Dat telt wel mee, en krijg je dus sneller een tijdelijke ban.
Hmmm, Hammerdin gear begint ergens op te lijken.
Enigma gekocht van JSP
Hoto 40 gekocht van JSP
Net een Zaka gevonden.
Nog even Shako fixxen
Heb 2x Soj
Nu nog een Mara's, maar die pak ik van m'n smiter met CTA.
Arach heb ik nog liggen. Magefists ook. En als boots gebruik ik wel ff Wartravs ipv Sandstorms.
Hmmm, Hammerdin gear begint ergens op te lijken.
Enigma gekocht van JSP
Hoto 40 gekocht van JSP
Net een Zaka gevonden.
Nog even Shako fixxen
Heb 2x Soj
Nu nog een Mara's, maar die pak ik van m'n smiter met CTA.
Arach heb ik nog liggen. Magefists ook. En als boots gebruik ik wel ff Wartravs ipv Sandstorms.
[ Voor 50% gewijzigd door RedHat op 19-09-2011 09:07 ]
Ik ga ook maar weer eens beginnen.
Altijd sorc gespeelt, maar wil graag Barbarian proberen, iemand een leuke build of tips? Want ik zie online eigenlijk alleen maar van die gold find builds, maar dat heb ik niet echt nodig denk ik zo.
Wil gewoon lekker rammen
Altijd sorc gespeelt, maar wil graag Barbarian proberen, iemand een leuke build of tips? Want ik zie online eigenlijk alleen maar van die gold find builds, maar dat heb ik niet echt nodig denk ik zo.
Wil gewoon lekker rammen
Ik zat zelf te denken om dat ook te doen met een 2x Grief build, lekker max damage en hitpointsSpunkjah schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:56:
Ik ga ook maar weer eens beginnen.
Wil gewoon lekker rammen
void
Frenzy, niet WWRedHat schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:07:
Werkt dat goed? Dual Grief WW?
void
Ik zou zelf voor BotD CBs gaan vanwege de range, life, mana leech. Wel iets minder damage en %DS, maar dat wordt door de andere mods goedgemaakt. Daarnaast is de gear vrij standaard: fortitude/enigma, arreats, raven + random ring, highlords, gores, draculs als je frenzy't (paar punten in berserk), random belt.
Ik zou zelf voor Enigma gaan met 2 hoto's voor 75 FCR switch. Wel zo makkelijk.
Mijn frenzy barb huppelt op dit moment rond met:
Arrestatie face
Highlords
Eth botd ba
Grief ba
Bk ring
Raven
Verdungos
Goreriders
Draculs
Coh archin plate.
20 frenzy
20 double swing
20 axe mastery
1 increased speed
1increased stamina
Iron skin ben ik nu aan het mazen
1 natural resist
20 bo
1 battle command
Heb op hell max resist en 5k lifestyle na bo heb een lvl 32 frenzy en doe cd runs solo met groot gemak. Baal runs solo heb ik nog niet geprobeerd omdat ik nog geen Merckx heb
Arrestatie face
Highlords
Eth botd ba
Grief ba
Bk ring
Raven
Verdungos
Goreriders
Draculs
Coh archin plate.
20 frenzy
20 double swing
20 axe mastery
1 increased speed
1increased stamina
Iron skin ben ik nu aan het mazen
1 natural resist
20 bo
1 battle command
Heb op hell max resist en 5k lifestyle na bo heb een lvl 32 frenzy en doe cd runs solo met groot gemak. Baal runs solo heb ik nog niet geprobeerd omdat ik nog geen Merckx heb
Automatische spellingscontrole? =)Idifix schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:12:
Mijn frenzy barb huppelt op dit moment rond met:
Arrestatie face
Ik neem aan dat je arreat's face bedoelt?
ahja, ofcourse BotD heeft ook een hogere max damage. Die zou inderdaad een betere keuze zijn.Lapras schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:59:
Ik zou zelf voor BotD CBs gaan vanwege de range, life, mana leech. Wel iets minder damage en %DS, maar dat wordt door de andere mods goedgemaakt. Daarnaast is de gear vrij standaard: fortitude/enigma, arreats, raven + random ring, highlords, gores, draculs als je frenzy't (paar punten in berserk), random belt.
[ Voor 9% gewijzigd door Shuvit op 19-09-2011 16:24 ]
void
Hmm m'n Act Holy Freeze Merc (lvl 82) wordt nog steeds insta-killed door b.v. Andariel. Wat kan ik daar aan doen? Of is het runnen sowieso beter om solo te doen?
Z'n resists zijn helaas nog maar rond de 50% omdat ik beetje crappy gear voor hem heb, maar dan nog tankt het verre van lekker en kost hij me meer dan dat ik er meestal mee verdien.
Gebruik een Meteorb, iemand tips?
Z'n resists zijn helaas nog maar rond de 50% omdat ik beetje crappy gear voor hem heb, maar dan nog tankt het verre van lekker en kost hij me meer dan dat ik er meestal mee verdien.
Gebruik een Meteorb, iemand tips?
eth andyface met ral erin
eth bugged foritude 3.5k+
Daarmee blijft mijn merc bijna altijd wel staan
Hmm ik krijg deze error message. Heb de installers gewoon van de blizzard site gedownload.
error message
edit:
Hmm, als administrator uitvoeren lijkt te werken
error message
edit:
[ Voor 26% gewijzigd door Spunkjah op 19-09-2011 17:03 ]
Als je windows 7 hebt Diablo2 uitvoeren als Administrator. Dat zou het probleem moeten oplossen, ik had namelijk hetzelfde.Spunkjah schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:59:
Hmm ik krijg deze error message. Heb de installers gewoon van de blizzard site gedownload.
error message
edit:
Edit: Te laat met antwoorden
[ Voor 3% gewijzigd door Shuvit op 19-09-2011 17:05 ]
void
Dropped die gear ook bij b.v. NM Baal/Memph/Dia? Ben bang van niet eigenlijk, dus beetje lastig om er dan aan te komenXtrmEend schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:59:
eth andyface met ral erin
[ Voor 11% gewijzigd door MailMan op 19-09-2011 17:48 ]
170074
Verdraaid lastig zo met m'n summonmancer die Maggot Lair op Hell te doen. Die merc staat ook voor het grote deel uit z'n neus te vreten. Bovendien is er nog steeds geen ethereal elite of exceptional polearm gedropt (met 4 sockets danwel geen sockets voor socketing recipe/quest; voor Insight), zodat ik nog steeds met mana potjes loop te eikelen.
Die ja. Zit op men iPhone te kloten omdat ik op men werk zitAzaruc schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:21:
[...]
Automatische spellingscontrole? =)
Ik neem aan dat je arreat's face bedoelt?
Ik heb MrSize dacht ik 2 insights gegeven. Die wil er vast wel een kwijt170074 schreef op maandag 19 september 2011 @ 18:23:
Verdraaid lastig zo met m'n summonmancer die Maggot Lair op Hell te doen. Die merc staat ook voor het grote deel uit z'n neus te vreten. Bovendien is er nog steeds geen ethereal elite of exceptional polearm gedropt (met 4 sockets danwel geen sockets voor socketing recipe/quest; voor Insight), zodat ik nog steeds met mana potjes loop te eikelen.
Eth 0 socket armors droppen wel maar eth bugged armors nietMailMan schreef op maandag 19 september 2011 @ 17:45:
[...]
Dropped die gear ook bij b.v. NM Baal/Memph/Dia? Ben bang van niet eigenlijk, dus beetje lastig om er dan aan te komen
Die eth 0 socket armors heb je nodig om te kunnen buggen met een cuberecipe.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
170074
Ik heb net een Bec-De-Corbin gevonden met 4 sockets. Niet eens ethereal, maar boeiend de runes die nodig zijn voor Insight zijn heel makkelijk te vinden. Beter dit dan niets
Ik weet van niksRedHat schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:18:
Ik heb MrSize dacht ik 2 insights gegeven. Die wil er vast wel een kwijt
Anoniem: 4364
Met een summon mancer (zonder enigma) heb ik on switch altijd een staff met teleport, zodat ik al mijn minions goed kan positioneren. Zo`n staff kan je al vanaf act3 normal bij een npc in town kopen.Verdraaid lastig zo met m'n summonmancer die Maggot Lair op Hell te doen.
Bij m`n sorc(s) heb ik meestal een wand of dagger met life-tap on-switch, gaat m`n merc niet zo snel dood, als hij een boss moet tanken.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 4364 op 20-09-2011 11:23 ]
Dan is het iemand anders geweest van die Insights 
Heb wel een gozu staff gevonden, 100 ~ 200 fg waard
Iemand zin om begin v/d avond (Uurtje of 19.00?) Ubers te doen? Ik heb nog shitload aan keys
Heb wel een gozu staff gevonden, 100 ~ 200 fg waard
Iemand zin om begin v/d avond (Uurtje of 19.00?) Ubers te doen? Ik heb nog shitload aan keys
Wellicht dat ik ff aanschuif, maar kan niks belovenRedHat schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:17:
Oké. We zien wel even.
Ik ga trouwens mijn sorc gear (Damage gear) van de hand doen. Daar wil ik MF gear voor terug. Denk dat het Tal armor/ammulet/belt wordt, en dan shako en hoto.
Mocht iemand nog wat van deze items hebben liggen dan wil ik er graag wat voor betalen
Ik ga trouwens mijn sorc gear (Damage gear) van de hand doen. Daar wil ik MF gear voor terug. Denk dat het Tal armor/ammulet/belt wordt, en dan shako en hoto.
Mocht iemand nog wat van deze items hebben liggen dan wil ik er graag wat voor betalen
ik heb tal armor amu shako hoto, belt moet je zelf maar ff zoeken, maar ben wel op zijn vroegst morgenavond online...RedHat schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:20:
Oké. We zien wel even.
Heeft iemand misschien een 4 socketed shield voor me? Liever geen Monarch, omdat ik daarvoor 50 Str tekort kom bij m'n Sorc
Wil uiteraard een Spirit bouwen.
[ Voor 11% gewijzigd door MailMan op 20-09-2011 17:42 ]
Monarch is het het non-paladin schild met de laagste strenght requirements. Voor een spirit shield is dus altijd 156 strenght nodig.
Om precies te zijn, zijn dit de non-palla shields die 4 sox kunnen hebben/krijgen:Lapras schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 18:10:
Monarch is het het non-paladin schild met de laagste strenght requirements. Voor een spirit shield is dus altijd 156 strenght nodig.
Monarch (156 STR), Aegis (219 STR) en Ward (185 STR)
@ diegene die ik een aantal Insights gegeven heb. Ik wil er wel één terug als die niet in gebruik is. Moet namelijk een merc hebben voor m'n hammerdin, ivm Act2 dudes in throne (Miagical Immume
Shuv of Dalyx had een 45resall pally shield nodig? Ik heb een 43resall ST. Als je wilt roep maar
[ Voor 29% gewijzigd door RedHat op 20-09-2011 18:23 ]
Hmm kan ik niet een Spirit maken in een lagere klasse shield dan? Dingen die op NM droppen b.v.
heb vooral veel in Dex gedaan bij m'n Sorc om de block rate te maxen.
Ahh ik snap het nu, issue is het aantal sockets.... Pff damn zeg, hoe krijg ik ooit een leuk shieldje voor m'n Sorc
Ahh ik snap het nu, issue is het aantal sockets.... Pff damn zeg, hoe krijg ik ooit een leuk shieldje voor m'n Sorc
[ Voor 52% gewijzigd door MailMan op 20-09-2011 18:46 ]
Nee, er zijn maar 3 klasse shields met 4 socks. De rest is allemaal 1/2/3 socks.MailMan schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 18:44:
Hmm kan ik niet een Spirit maken in een lagere klasse shield dan? Dingen die op NM droppen b.v.heb vooral veel in Dex gedaan bij m'n Sorc om de block rate te maxen.
Je kan zoeken naar een Lidless Wall.
[ Voor 3% gewijzigd door RedHat op 20-09-2011 18:47 ]
ik heb nog meerdere 0sox 45@ schilden liggen, dus thx but no thxRedHat schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 18:12:
[...]
Om precies te zijn, zijn dit de non-palla shields die 4 sox kunnen hebben/krijgen:
Monarch (156 STR), Aegis (219 STR) en Ward (185 STR)
@ diegene die ik een aantal Insights gegeven heb. Ik wil er wel één terug als die niet in gebruik is. Moet namelijk een merc hebben voor m'n hammerdin, ivm Act2 dudes in throne (Miagical ImmumeDa was vroeger nie
).
Shuv of Dalyx had een 45resall pally shield nodig? Ik heb een 43resall ST. Als je wilt roep maar
@magic immune in throne, die maak je dood met holy bolt, in d2etal heb je er gewoon een optie voor. mijn beide pallies hebben 5-10 punten in holy bolt en doen daarmee 4k holy bolt damage, meer dan genoeg om in 1p game de boel kapot te knallen
Issue met Lidless Wall is dat daar geen resist bij zit en dan mis ik de 38 Res van mijn huidig schildje. Misschien maar een paar items socketen...RedHat schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 18:46:
[...]
Nee, er zijn maar 3 klasse shields met 4 socks. De rest is allemaal 1/2/3 socks.
Je kan zoeken naar een Lidless Wall.
Je kan natuurlijk de lidless socketten. Net zoals de rest van je niet-runeworld gear. Um's heb ik nog wel liggen. Zo kun je ook aan je resist komen.
[ Voor 64% gewijzigd door RedHat op 20-09-2011 19:13 ]
Of respec je sorc dat ze wel Spirit kan dragen. Het is verreweg het beste schild voor een non-block sorc en alleen de mana is al meer dan 50 stats. De FHR bonus is massaal, de skill is aardig, resists kunnen geen kwaad en FCR is onbetaalbaar.
Ja lol, ik bedacht me ineens dat ik idd gewoon kan respeccen. Kon dat ook in oudere delen al?
Oftwel, iemand die nog een 4 socketed monarch heeft? Heb niet veel in de aanbieding, maar who knows. O.a. 2 FG op d2jsp
Daarop aansluitend: Wat is een goede plek om b.v. Monarchs te vinden? Cow level op Hell?
Oftwel, iemand die nog een 4 socketed monarch heeft? Heb niet veel in de aanbieding, maar who knows. O.a. 2 FG op d2jsp
Daarop aansluitend: Wat is een goede plek om b.v. Monarchs te vinden? Cow level op Hell?
[ Voor 17% gewijzigd door MailMan op 20-09-2011 21:53 ]
Cow maar vooral Pitts Act1MailMan schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 21:47:
Ja lol, ik bedacht me ineens dat ik idd gewoon kan respeccen. Kon dat ook in oudere delen al?
Hoe kom ik erachter of een item echt iets waard is in fg b.v.? Vind net een 4 sox Decapitator, maar geen idee of dat nou iets op moet brengen. Het d2jsp forum is niet altijd even helder qua zoekfunctie omdat ik de afkortingen nog niet allemaal ken.
Anoniem: 4364
Hier een wat oudere prijslijst;
http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=739226
Prijzen kloppen niet helemaal kwa runes; 8 a 10 pg (perfect gems) kan je ruilen voor een pul.
http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=739226
Prijzen kloppen niet helemaal kwa runes; 8 a 10 pg (perfect gems) kan je ruilen voor een pul.
Ik heb er sowieso nog wel wat liggen, 1tje met spirit erin (31fcr) maar dat kan je met een Hell rune + scroll er wel uit halen. Ik heb ook nog een superior 4 sock monarch met 11% dura, niet nuttig maar is wel unsockettedMailMan schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 21:47:
[ Voor 6% gewijzigd door Shuvit op 21-09-2011 08:54 ]
void
Waarom zou ik dat eruit willen halen als ik op zoek ben naar een Spirit?Shuvit schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:34:
[...]
Ik heb er sowieso nog wel wat liggen, 1tje met spirit erin (31fcr) maar dat kan je met een Hell rune + scroll er wel uit halen. Ik heb ook nog een superior 4 sock monarch met 11% dura, niet nuttig maar is wel unsocketted
Mischien omdat je een 35% fcr spirit wilt hebben?MailMan schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:24:
[...]
Waarom zou ik dat eruit willen halen als ik op zoek ben naar een Spirit?Ik message je wel even als ik je ingame zie
void
Elke 4 socket +3 ES staff met +cold armor (de nuttigste) en eventueel +enchantAnoniem: 4364 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 22:54:
btw. wat is een gozu staff eigenlijk?
Unique staffs zijn waardeloos, al is Ondals nog wel handig als je niet bot. Daarnaast is botten extreem gay, dus Ondals is prima.
Heb geloof ik nog wel 3 Hel runes liggen, maar ik denk niet dat ik wakker lig van die 4%Shuvit schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:28:
[...]
Mischien omdat je een 35% fcr spirit wilt hebben?
Kwam er net dus te laat achter dat je bij Larzuk altijd max sockets krijgt... Beetje zonde van de Cryptic Axe die ik voor Insight wilde gebruiken maar nu 5 sockets heeft
Haha, ja dat is wel jammer iddMailMan schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:29:
[...]
Heb geloof ik nog wel 3 Hel runes liggen, maar ik denk niet dat ik wakker lig van die 4%Wanneer ben je online?
Kwam er net dus te laat achter dat je bij Larzuk altijd max sockets krijgt... Beetje zonde van de Cryptic Axe die ik voor Insight wilde gebruiken maar nu 5 sockets heeft
Uhm, vanavond maybe, kan het niet met zekerheid zeggen omdat ik nog weg moet. Kan nu anders ook wel effe snel, maar zit wel op werk atm
void
Same, probeer met je te chatten maar krijg nog geen respons 
Edit: thx!
Edit: thx!
[ Voor 10% gewijzigd door MailMan op 21-09-2011 11:45 ]
ja was aan het werk, dus lette ik er niet opMailMan schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:35:
Same, probeer met je te chatten maar krijg nog geen respons
void
Er is een redelijk goedkoop 5 socket wapen voor mercs met CB en %enchant. Kan je altijd nog bouwen. Naam is me ontschoten.MailMan schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:29:
[...]
Heb geloof ik nog wel 3 Hel runes liggen, maar ik denk niet dat ik wakker lig van die 4%Wanneer ben je online?
Heb je een infinity nodig als je solo Baal runs wil doen? Oftewel, kan je lightning immunes anders niet killen?
Als je geen infy hebt zul je daar last krijgen van de council members, die zijn light immume. Je zou ze uit de ruimte kunnen lokken als je merc niet sterk genoeg is om ze te doden.MailMan schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:29:
Heb je een infinity nodig als je solo Baal runs wil doen? Oftewel, kan je lightning immunes anders niet killen?
void
Vergeet ook niet de souls. Die zijn ook light immune en als je die zelf niet kan neerhalen en van je merc afhankelijk bent kunnen ze best pijnlijk zijn.Shuvit schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:32:
[...]
Als je geen infy hebt zul je daar last krijgen van de council members, die zijn light immume. Je zou ze uit de ruimte kunnen lokken als je merc niet sterk genoeg is om ze te doden.
Zijn die nog steeds zo gebugged? Of doen ze inmiddels normale damage?Azaruc schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:55:
[...]
Vergeet ook niet de souls. Die zijn ook light immune en als je die zelf niet kan neerhalen en van je merc afhankelijk bent kunnen ze best pijnlijk zijn.
souls work as intented toch? of waren dat de vipers?Lapras schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:55:
[...]
Zijn die nog steeds zo gebugged? Of doen ze inmiddels normale damage?
Die zijn generfed in de vorige patchLapras schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:55:
[...]
Zijn die nog steeds zo gebugged? Of doen ze inmiddels normale damage?
Bron: http://diablo2.diablowiki.net/Diablo_2_Patch_Notes_1.13Blizzard Patch Notes
[...]
Nightmare/Hell WilloWisps champions/uniques have had their damage greatly reduced.
Souls breek ik wel af, maar leuk om met die dingen te vechten is wat anders. Wat een klote dingen zijn dat, mijn merc kan ze zat aan maar mijn sorc nietAzaruc schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:55:
[...]
Vergeet ook niet de souls. Die zijn ook light immune en als je die zelf niet kan neerhalen en van je merc afhankelijk bent kunnen ze best pijnlijk zijn.
void
Is een Andarial's Visage met 30 strength echt zo veel waard? Heb er dus 1, en op die oude lijst van ladder 5 staat hij er op voor 10 ists.
Is dat nog steeds zo op deze ladder?
Is dat nog steeds zo op deze ladder?
Mwoah, dat valt wel mee? +30 str is wel een pre, omdat je merc dan lekker veel strength krijgt en je bv een eth bugged kraken shell sneller aankan..
Ok, heb net even op D2jsp gekeken, en ze zijn toch nog wel veel waard als ze
- 30 str hebben
- 10 ll hebben
- eth zijn
- 30 str hebben
- 10 ll hebben
- eth zijn
perfect en dan ook nog is eth duskarstjan schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:00:
Mwoah, dat valt wel mee? +30 str is wel een pre, omdat je merc dan lekker veel strength krijgt en je bv een eth bugged kraken shell sneller aankan..
- 30 str hebben
- 10 ll hebben
- eth zijn