Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Zo meteen heel veel free items in gotmule///got

EDIT: de grond licht al vol met items van m'n hammerdin, maar er komt nog veel meer bij...

EDIT2: bijna alles is al weg van de drie bijna helemaal volle accounts die ik in die game geleegd had, maar je kan nog even kijken of er nog wat bij zit.

[ Voor 85% gewijzigd door Kid Jansen op 27-04-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228929

Ik heb Diablo 2 maar weer eens een kans gegeven, gewoon om eens te vergelijken met diablo 3 :)

Ik heb een Necromancer aangemaakt met een skeleton summoner build. In het begin is het makkelijk, maar ik had toch seriouze moeite met de eindbaas van Act 1. Daarnaast was ik eigenlijk wel een beetje teleurgesteld dat ik eigenlijk alleen maar Auto attack gebruik met daarnaast soms Corpse Explode en Summon Skeleton. Ik ben toch blij dat Diablo 3 meer actieve skills heeft.

Vanmiddag maar eens een andere class proberen, eentje zonder auto-attack als main skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:08
-ko- schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 02:22:
Vandaag binnen gekregen. Leuk spel, maar o o wat een spammers. Nu nog even doelloos bezig. Begin van Act 1.
Je kunt het command /filtermsg (type hier datgene wat je wilt filteren) gebruiken om spam messages te filteren. Eenmaal gefilterd zie je de berichten niet meer. Het command: '/filtermsg item shop' zonder aanhalingstekens filtert bijvoorbeeld alle berichten met de woorden 'item shop', dit is HoOfDlEtTeRgEvOeLiG. Eenmaal alles gefilterd is het een enorme rust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 442311

Hiervoor is geen toestemming gevraagd en dat staat toch echt in het beleid.

[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 28-04-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
Ingevuld :)

[ Voor 72% gewijzigd door psychoclown op 28-04-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-05 11:58
Een paar weken geleden ook maar weer eens begonnen op hardcore en heb inmiddels een untwinked lvl 77 summoner necro, beetje solo de game door. Heb echt voornamelijk low level crap items maar het gaat toch best lekker. Draag voornamelijk low level MF items die ik zelf dus heb gevonden (waaronder een eth gull dagger en chance guards). En NM Baal dropte laatst zelfs een Mal rune.

Zit nu alleen vast op de Maggot Lair, was even vergeten hoe crap dat wel niet is als summoner zijnde 8)7

Daarnaast lekker aan het klooien met een lvl 40~ hydra sorc, puur omdat hydra zo'n toffe skil is :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Vorige week begonnen op een singleplayer(ja ja!) untwinked summoner necro, gaat best lekker. Kreeg zostraks een Arm of King Leoric uit Izual <3
Toch leuk, zo'n summoner, beetje +skills, beetje resistance, grote bult MF en kijken hoe je 10 skeletons en stapel revives met z'n allen om Diablo heen gaan staan en 'm doodmeppen.
Ben alleen wel benieuwd of 't in Hell ook zo makkelijk gaat zijn :P
Down schreef op maandag 30 april 2012 @ 21:25:
Zit nu alleen vast op de Maggot Lair, was even vergeten hoe crap dat wel niet is als summoner zijnde 8)7
Ja vreselijk, Arcane Sanctuary ook, ben je echt eeuwen mee bezig..

[ Voor 26% gewijzigd door Frerk op 01-05-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Hammerdin is dan ook prima om untwinked te doen, maar stuit je op dezelfde problemen als met necro... arcane sanctuary en maggot lair zijn nou eenmaal bagger xD

Arcane sanctuary is over het algemeen nog wel grappig en een leuk idee, maar maggot lair vind ik met bijna elke class nog steeds frustrerend. Misschien vanavond weer even inloggen om wat bezig te blijven tot 15 mei.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Het vervelende aan Arcane Sanctuary is dat ik nog altijd die trucjes niet snap om makkelijk de goede weg te vinden, dus ik verdwaal steeds :(

Heerlijk, net een Lem rune drop, Wealth runeword <3

[ Voor 16% gewijzigd door Frerk op 02-05-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
Untwinked is toch dat je alleen spul gebruikt dat wordt gevonden met het char dat je speelt? Lijkt me wel interessant op hardcore. Ik vraag me af of deze game nog veel gespeeld gaat worden na de release van Diablo 3.

Wat is een pelt?

En wie heeft er tips voor het valuen van items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:31
Ik ben ook een untwinked HC necromancer begonnen. Leuk dat er hier nog meer zijn.
Wel in single player modus, dus niet op B-net.

Zit in act 1 hell (lvl 76), ben nu (langzame) pit runs aan het doen. Heb Andy ook dood gekregen (best makkelijk, met een flinke corpse explotion. Zit nu op +6 aan summoning skills, +4 op de rest. Gaat best ok eigenlijk. Ben ook alleen erg bang voor de maggot lair. Heb gelukkig wel een TP circlet gevonden maar dat kan ook makkelijk mijn dood worden, aangezien ik maar 530 hp heb...

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-05 09:07

Lapras

Ice beam

Untwinked summoner is bijzonder effectief.

Spirit wapen
Stealth armor
Helm RW met +1 skills
+1 runeword in goed necro schild
random belt/boots/gloves/fcr rings

Zorgen dat je 75 FCR hebt en je bent in principe klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Bone shield met Rhyme(ShaelEth) is lekker goedkoop(had er al een op m'n summoner voordat ik bij Diablo was) .

't enige nadeel aan summoner necro is dat 't zo traag en saai is, ik speel dan liever een meteorb ofzo, daar zit nog wat vaart in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07-2020
Hey zijn er nog mensen die spelen?
Waar dan ook HC SC Lad NL Classic exp :D ?

Groet sjorzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-05 21:05

duarf

-Kuffy-

Nog iemand die aan het spelen is, wil er na een jaartje uit te zijn terug aan beginnen maar zoek dus wat speelkameraadjes.

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-05 11:04

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik hoop niet dat ik nu oude koeien uit de sloot haal, maar ik ben sinds eergisteren ook aan het spelen geslagen. Het is een schande dat ik dit spel nog nooit heb gespeeld.

Dit terzijde, maar, ik krijg met geen enkel mogelijkheid battlenet aan de praat. Poorten opengezet, laatste patch gedownload, het wil niet baten. Nog meer mensen soortgelijk iets?

Anoniem: 359024

26 November een ladder reset:

http://forums.battle.net/...icId=27859805711&sid=3000

Misschien leuk om hem weer eens op te starten :)

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-05 11:04

PcManiaxx

ondertitel duh

De realms zijn nu dus gewoon down vanwege de ladder reset die nog komt? Ben ik nou echt zo gek of zit hier geen logica in? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-05 00:09
PcManiaxx schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:47:
De realms zijn nu dus gewoon down vanwege de ladder reset die nog komt? Ben ik nou echt zo gek of zit hier geen logica in? :P
Daar zit wel enige logica in natuurlijk, behalve dat de realms niet meer dan een paar uur down zouden moeten zijn. En dus niet dagen van tevoren.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makhiel
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09-2023
Wederom begonnen met D2 sinds 2005. Ditmaal met een paladin. en met een officiele key van de D3 CE
Lijkt me leuk om met wat mensen te spelen.
Ben nooit verder gekomen dan een lvl 56 necro in het verleden dus van endgame heb ik echt nog geen kaas gegeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
Dames en heren deel ook even wat je account naam is en wanneer je speelt.
Als er meer mensen zijn die weer aan het spelen gaan kom ik ook zeker weer even kijken :D

Groet Sjorzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toevallig zat ik van de week al over te denken om weer eens te doen. Ik denk alleen dat je oproep niet zoveel zoden aan de dijk zal zetten gezien de laatste reactie een jaar geleden was.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
Inderdaad ja, ik heb niet doorgehad dat de post uit 2013 kwam hah.
Mijn fout }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
*krijgt weer kriebels*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:12
Ik ben ook nog steeds af en toe aan het spelen.
Gewoon om nu eindelijk eens uit te spelen. Altijd d1 gespeeld. Toen naar d2, maar nooit uitgespeeld en daarna d3 welke ik wel heb uitgespeeld.

speel alleen af en toe, te weinig om samen te spelen met anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
een character naar level 90 bouwen binnen 5 uurtjes is nog steeds easy hoor.

Even boosten naar act 4 hell en diablo runs tot level 75 en daarna baal runs ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Wait wut.... zal daar eens in duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-05 19:48
Wil iemand met mij een Hardcore character beginnen? Gateway europe ofcourse en ladder.
Liefste iemand met veel ervaring in D2 (Ikzelf speel al 8-9 jaar lang)

En natuurlijk LoD

[ Voor 6% gewijzigd door Themperror op 30-08-2014 16:07 ]

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377816

Gisteren D2 en LoD weer eens gedownload, maar helaas was de server down toen ik wilde gaan spelen.
Zijn er nog actieve tweakers die dit af en toe spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Hier now een tweaker die speelt op ladder ! non HC

add willemvh op je friend list effe en ik boost graag (nog maar 1 char maar kan tot einde NM al makkelijke boosten.

En ik kan best hulp gebruiken voor een mule :D

Voor de mensen die niet weten hoe het werkt type gewoon "/friends add willemvh"

[ Voor 15% gewijzigd door willemvh op 28-10-2014 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke top, mijn account name is: naldin

Ben van de week geboost tot act 5 normal en heb al wat low set items mogen looten ;)
Zal je zeker adden binnenkort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-05 11:40
Zieke bump, maar relevante vraag: weet iemand of Diablo 2 (met LoD) nog een beetje online gespeeld wordt?

Diablo 3 heeft mij nooit gebracht wat ik uit D2 haalde en ik overweeg om dit spel weer uit de mottenballen te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gezien het feit dat er nieuwe patches uitgerold worden neem ik aan dat er nog steeds een actieve community is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Er is een nieuwe installer voor de nieuwste versie(s) van osx.

Ook lijkt het er op dat de meeste gebruikte bot (etal) nu niet meer werkt. Het aantal actieve spelers is gedropt van 30k naar 3k...

Dat het nu (weer) op osx draait is voor mij in elk geval reden het weer te gaan spelen. Dikke pret :-)

Edit: hmmz... niet alle bots zijn geblockt... want de spam voor het kopen van items is niet normaal (in open games dan) :'(

[ Voor 17% gewijzigd door IWriteCode op 23-03-2016 09:07 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

En er is een nieuwe versie uit: 1.14b
Today we released 1.14b for Diablo II. This patch fixes a few issues from 1.14a, with specific focuses on frame rate, Mercenaries, and Mac-client crashes.

While we’d like every release to be bug free, you—our stalwart community—discovered, reported, and communicated methods to replicate the issues so we could fix them as quickly as possible. We couldn’t ask for better partners in this endeavor and we appreciate your understanding and patience as we get Diablo II into a state we’re all happy with. Keep offering feedback while beating back the minions of the Burning Hells, and we’ll keep upholding our part.

See you in Sanctuary, adventurers.
http://us.battle.net/en/forum/topic/20742997066

Hiermee zouden de osx crashes tot het verleden moeten behoren! Jeuj! _/-\o_

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zeggen dat het kriebelt om de game ook weer te installeren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 22:44
Hier ook, maar mijn ervaringen uit het verleden is dat ik tot diep in de nacht Mephisto runs zat te doen, en dat wil ik eigenlijk voorkomen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

^^ ik kan je garanderen dat je dat dan inderdaad weer gaat doen...

* IWriteCode heeft dat zelf ondervonden :D

En het spel is 15 jaar later nog steeds te goed!

Overigens zijn de crashes niet gefixt :( Maar ja... je kan niet alles hebben...

spoiler:
En dan krijg je weer dingen als:
Afbeeldingslocatie: http://www.brouwmeester.com/swirlingcrystal.jpeg

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 26-05 09:01
bah, het jeukt weer om te gaan spelen ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
abdus18 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:52:
bah, het jeukt weer om te gaan spelen ;x
draaien de d2 servers nog steeds dan?

lijkt me wel weer eens leuk om ouderwets d2 lod te spelen :) ben benieuwd of mn accounts (als ik de logins nog weet) het nog doen :x

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Denk, start hem nog even op. Wil een update doen, schopt me er meteen uit omdat ik niet verbonden ben met Battle.net. Uhhuh.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Arunia schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:40:
Denk, start hem nog even op. Wil een update doen, schopt me er meteen uit omdat ik niet verbonden ben met Battle.net. Uhhuh.

Meer mensen hier last van?
Jep hier het zelfde probleem.

Versie 1.14

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
Hoolz14 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:50:
[...]

Jep hier het zelfde probleem.

Versie 1.14
Ik heb het gisteren opgelost door de exe te downloaden vanaf battle.net en dan te installeren. Daarna deed hij een update welke wel door ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
kwakke01 schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:20:
[...]

draaien de d2 servers nog steeds dan?

lijkt me wel weer eens leuk om ouderwets d2 lod te spelen :) ben benieuwd of mn accounts (als ik de logins nog weet) het nog doen :x
gister even een beginnetje gemaakt met een sorc; sta nu in act 2 op lvl 10 oid; kon meeliften met een nec die al wat verder was :) nu de juiste merc zoeken en countess runs gaan doen; het begint alweer terug te komen van ~5 jaar geleden.... ral-tir-tsal-sol en een mooie voulge zoeken :) dan speedy naar end-nm en mezelf tracteren op een tal-setje :P volgens mij giang dat iets langzamer dan dat het nu in d3 gaat... wellicht mn jsp account maar weer eens afstoffen :P

hmm, moet ik ook een mule aanmaken weer; heb nog wel keys, maar moet even weer checken hoe je ook weer 2 sessies naast elkaar kon draaien; volgens mij hoefde je daar niet eens een sandbox oid voor te gebruiken, maar gewoon de d2 folder wegkopieren, reinstallen, en dan had je 2 werkende d2 sessies :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Attentie: De ladders zijn 17 mei gereset !

Tijd voor een nieuw begin >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Voor mensen die nog tips willen hoe je snel kan levellen / door het spel heen kan gaan... MrLlamasc is een streamer die speedruns doet. Hij heeft ook een X aantal tutorials met tips hoe je snel kan runnen.

YouTube: MrLlamaSC

Hij speelt het spel helemaal uit in onder de 2 uur (met sorc & amazon)... dus normal, nightmare & hell...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 26-05 22:23
http://diablo2hd.com/

Countdown timer die afloopt op de 1e dag van BlizzCon.

https://who.is/whois/diablo2hd.com en https://who.is/whois/playoverwatch.com komen overeen...

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
psychoclown schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:50:
[...]

Wie weet spelen wij dadelijk weer zoals vanouds :P
laten we dat maar niet meer doen; regelmatig een nachtje overgeslagen om nog net even dat level te pakken naar 95, of te hopen op die ene goeie drop :o

maar het bliift idd een leuke game! kom nu met mn sorc niet langs mephisto; da's wel weer even wennen tov d3, waar je altijd een niveautje lager kan en overal doorheen rent oO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Dude cheese gewoon mephisto ;) zeker met sorc :) teleport over de gracht en geven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwakke01
Gister is er weer een nieuwe ladder begonnen. Lekker met zn allen als blinde kippen naar diablo rennen en dan tot de conclusie komen dat fireres wél belangrijk is (om nog maar te spreken van het ontwijken van de lightning flame). Maaar goed. lekker layed back gespreeld en inmiddels bij baal aangekomen in de tijd dat het snelste team al op hell rondrent :x

vanaaf maar eens verder met baalruns en NM doorploegen in de hoop wat betere items te vinden. Blijft toch qua gameplay leuker dan D3, ook al zijn de graphics niet om over naar huis te schrijven en is de lag soms echt een dooddoener...

• Thundy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-05 17:17
Na een leuke Season 7 in D3 kon ik de verleiding niet weerstaan om te beginnen aan Season 17 in D2 :D
(Ik heb vroeger D2 Season 1 en 2 extreem veel gespeeld)

Helaas draait het spel atm niet goed in windowed mode bij mij (windows 7) dus moet ik full screen spelen.

Ik moet zeggen D3 speelde altijd voor mijn gevoel veel sneller dan D2, maar heb nu een lvl58 druid bij NM baal met iets van +100% run speed en dat loopt echt ziek snel vergeleken met D3, zeker in full screen.

Als ik de tijd heb maar eens kijken naar OS virtualisatie zodat ik in ieder geval met 2 accounts kan spelen om fatsoenlijk te kunnen mulen/traden etc.

Thundy#2181

• kwakke01
Thundy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:54:
Na een leuke Season 7 in D3 kon ik de verleiding niet weerstaan om te beginnen aan Season 17 in D2 :D

Helaas draait het spel atm niet goed in windowed mode bij mij (windows 7) dus moet ik full screen spelen.

Ik moet zeggen D3 speelde altijd voor mijn gevoel veel sneller dan D2, maar heb nu een lvl58 druid bij NM baal met iets van +100% run speed en dat loopt echt ziek snel vergeleken met D3, zeker in full screen.

Als ik de tijd heb maar eens kijken naar OS virtualisatie zodat ik in ieder geval met 2 accounts kan spelen om fatsoenlijk te kunnen mulen/traden etc.
ik merk nu alweer dat de klok veel sneller loopt als ik d2 speel tov d3 :X

doe het voorals nog rustig aan met mn hammerdin, en heb zijn oude naam in ere hersteld 'SearchForNails' :D

Atm lvl 46 en net naar NM gegaan. nu maar eeens wat runes sparen voor een dual spirit (heb al een 4os long sword) en dat Tal-Eth armor :)

hoop dat ik de verleiding kan weerstaan en niet weer geregeld tot 4 uur zit te baalen, maar de verslavingsfactor van d2 is absoluut hoger dan die van d3 imho.

en hopen dat er ergens een tele-amu dropt, want eni zal voorlopig nog wel lastig zijn :P

-edit- geen problemen hier overigens met windowed spelen in W10 (als het het naast het scherm klikken niet meeteld dan |:( )

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 24-11-2016 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Thundy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:54:

ps. als je HC speelt, feel free to add me :) # gotkwakke

zit inmiddels op lvl 59 bij NM baal, vanaaf weer een stukje verder en proberen om een ort en sol te fixen; dan heb ik een insight en een spirit sword :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 17:23

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik speel nu de Median XL mod. Heerlijk.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
is die nog steeds via b.net te spelen, of speel je solo?

heb median 2008 veel gespeeld, dat kon toen multiplayer via b.net of via een dedicated p2p verbinding (ben allang weer vergeten via welke software dat ging)

kan dat nog steeds; via bnet, of is het nu alleen nog solo en met een dedicated p2p verbindigen?

-edit- begint weer een beetje terug te komen; hamachi was iig 1 van de tooltjes die werkten :)

[ Voor 8% gewijzigd door kwakke01 op 28-11-2016 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

kwakke01 schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:21:
[...]

is die nog steeds via b.net te spelen, of speel je solo?

heb median 2008 veel gespeeld, dat kon toen multiplayer via b.net of via een dedicated p2p verbinding (ben allang weer vergeten via welke software dat ging)

kan dat nog steeds; via bnet, of is het nu alleen nog solo en met een dedicated p2p verbindigen?

-edit- begint weer een beetje terug te komen; hamachi was iig 1 van de tooltjes die werkten :)
Ik speel op het moment solo. Alles ontdekken zeg maar. Er is veel nieuws en geen enkele skill is hetzelfde vanuit D2. Ik zie wel op de site dat er 72 mensen aan het spelen zijn. Ook is de homepage van Median net vernieuwd. Dus kun je volgens mij nog steeds de multiplayer spelen.

How to join:
  1. The realm requires version 1.13c. Download THIS, extract the contents to your Diablo II folder and overwrite.
  2. Install the latest MEDIAN XL version if you haven't already.
  3. Download THIS registry file and execute it to set the gateway address to our realm.
  4. From the game menu, click on "Multiplayer", create an account and have fun!
  5. Follow the RULES.

[ Voor 21% gewijzigd door FloydRaalte op 28-11-2016 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
FloydRaalte schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:15:
[...]

Ik speel op het moment solo. Alles ontdekken zeg maar. Er is veel nieuws en geen enkele skill is hetzelfde vanuit D2. Ik zie wel op de site dat er 72 mensen aan het spelen zijn. Ook is de homepage van Median net vernieuwd. Dus kun je volgens mij nog steeds de multiplayer spelen.

How to join:
  1. The realm requires version 1.13c. Download THIS, extract the contents to your Diablo II folder and overwrite.
  3. Download THIS registry file and execute it to set the gateway address to our realm.
  5. Follow the RULES.
hmm, ben wel benieuwd weer, ama was altijd wel bruut sterk, maar mijn favouriet was de maelstrom assa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
FloydRaalte schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:15:
[...]

How to join:
  5. Follow the RULES.
eens kijken hoe snel we hier weer op zitten; ondertussen nu in d2 met 2 chars op eind-NM (lvl 51 sorc en een lvl 6x pally)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ohrEPpYR8rsd3Zy4KKFhJ6v6/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:31
Bestaat er nog ergens een externe stash mod, zoals in de goede oude tijd? (1.09) Dat je gewoon op je pc een progje kon draaien en daar al je zut in kon stoppen? (en alle items in de game kon sparen?)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

caspervc schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:33:
Bestaat er nog ergens een externe stash mod, zoals in de goede oude tijd? (1.09) Dat je gewoon op je pc een progje kon draaien en daar al je zut in kon stoppen? (en alle items in de game kon sparen?)
Je bedoeld PlugY? Die bestaat nog steeds. Heb hem zelf nooit gebruikt. Lees er hier meer over.
kwakke01 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:23:
[...]

eens kijken hoe snel we hier weer op zitten; ondertussen nu in d2 met 2 chars op eind-NM (lvl 51 sorc en een lvl 6x pally)
[afbeelding]
Cool! Ben zelf nog maar lvl 42 en doe een 1ste playthrough. Heb Median een hele poos geleden gespeeld en er zit veel nieuws in. Ik snap er dan ook geen reet van :) Ik heb die eerste Challenge al verkloot omdat je precies lvl 5 moest zijn. Dat had ik natuurlijk niet door. Ook had ik die statue niet goed gelezen en blijkt dat de act 2 quests behoorlijk anders zijn. :o Verder vindt ik het een stuk moeilijker.

[ Voor 42% gewijzigd door FloydRaalte op 04-12-2016 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
FloydRaalte schreef op zondag 4 december 2016 @ 14:14:
[...]

Je bedoeld PlugY? Die bestaat nog steeds. Heb hem zelf nooit gebruikt. Lees er hier meer over.

[...]

Cool! Ben zelf nog maar lvl 42 en doe een 1ste playthrough. Heb Median een hele poos geleden gespeeld en er zit veel nieuws in. Ik snap er dan ook geen reet van :) Ik heb die eerste Challenge al verkloot omdat je precies lvl 5 moest zijn. Dat had ik natuurlijk niet door. Ook had ik die statue niet goed gelezen en blijkt dat de act 2 quests behoorlijk anders zijn. :o Verder vindt ik het een stuk moeilijker.
heb gister een begin gemaakt in median, en het is inderdaad een aardige uitdaging weer om je gear bij elkaar te vegen. eerst idd maar eens een walkthrough doen voordat ik me ga vermoeien met de quests; gister een paar keer de lvl 5 quest geprobeerd, maar ik ga eerst wel weer wennen aan de gameplay en de skilltrees :P
werd gelukkig geholpen door iemand die al wat verder was, dus die had met zijn lvl 5 char de quest gedaan waardoor ik die iig heb nu. de lvl 50 quest heb ik wel tier 6 weaps voor nodig vrees ik; die zat er in 2k8 ook al in, en die was best pittig voor een lvl 50 zonder gear...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
[...]

[...]

die lvl 5 quest kan je ook gewoon met een ander char doen, en dan de gem overgeven ;)

heb hem inmiddels een aatal keren gedaan en hij is eigenlijk best makkelijk te doen als je er een beetje handigheid in krijgt ;)

ik heb alleen telkens teveel haast, waardoor je in een paar mobs tegelijk rent, en dan doet de lag de rest...

dus dan weer opnieuw beginnen, maarja, da's HC he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
[...]

[...]

Floyd, speel jij trouwens HC of SC? ik zit met mn cold-sorc nu in A4 en ben mephy aan het runnen voor wat betere items en om shards te sparen en mn gear te upgraden, dan kan ik straks proberen om de lvl 50 quest te doen (sunstones) assa staat in a2 op lvl 31 oid; die heeft nog geen 1/3 van de life van mn sorc, en geen meatshield... voorlopig even met mn sorc dus om te zorgen dat mn assa strakjes iig qua gear beter voor de dag komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

kwakke01 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 16:00:
[...]

Floyd, speel jij trouwens HC of SC? ik zit met mn cold-sorc nu in A4 en ben mephy aan het runnen voor wat betere items en om shards te sparen en mn gear te upgraden, dan kan ik straks proberen om de lvl 50 quest te doen (sunstones) assa staat in a2 op lvl 31 oid; die heeft nog geen 1/3 van de life van mn sorc, en geen meatshield... voorlopig even met mn sorc dus om te zorgen dat mn assa strakjes iig qua gear beter voor de dag komt :)
Ik speel SC lightning (Thunderstone) Sorc. lvl 48 nu maar gaat traag... te weinig tijd om te spelen :o Gelukkig komt de kerstvakantie er aan :P Ik doe ook meph-runs nu en soms ook ff diablo erbij pakken. Moet ook asap naar die lvl 50 challange. Tot nu toe nog best pittig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
FloydRaalte schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 21:17:
[...]

Ik speel SC lightning (Thunderstone) Sorc. lvl 48 nu maar gaat traag... te weinig tijd om te spelen :o Gelukkig komt de kerstvakantie er aan :P Ik doe ook meph-runs nu en soms ook ff diablo erbij pakken. Moet ook asap naar die lvl 50 challange. Tot nu toe nog best pittig!
ah, k, dan snap ik wrom ik je niet online zie ;)

had mn sorc net in a5 op lvl 47, en toen ging ik om onverklaarbare reden dood... naja, da's hc, zeker met median ;) had nog een assa op 32, dus daarmee wat trists gedaan voor de gift boxes, en nu weer een nieuwe coldsorc gemaakt.. vanaaf maar weer verder met grinden; zit nu op lvl 12 oid :)

• SpeciesXX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-05 10:57
Is het de moeite waard om Median (softcore) te gaan spelen als je enkel casual speelt? (paar uurtjes per week?) Of gaat er teveel tijd in zitten om alles te leren etc?

Heb vroeger echt veel D2 gespeeld, en vond het het beste spel ooit (nostalgie? :)). D3 ook een tijdje gespeeld, maar kan me toch niet zo bekoren als D2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
SpeciesXX schreef op donderdag 22 december 2016 @ 13:33:
Is het de moeite waard om Median (softcore) te gaan spelen als je enkel casual speelt? (paar uurtjes per week?) Of gaat er teveel tijd in zitten om alles te leren etc?

Heb vroeger echt veel D2 gespeeld, en vond het het beste spel ooit (nostalgie? :)). D3 ook een tijdje gespeeld, maar kan me toch niet zo bekoren als D2.
kan gewoon hoor; er zit geen grote(re) leercurve in als in Diablo2, en zeker als je SC gaat spelen dan kan je gewoon lekker spelen. als je alleen wil hakken, en je niet druk wil maken om de quests, dan is het prima te spelen zonder dat je je verdiept in alle mogelijkheden. als je de level-quests wil doen is het wel handig dat je iets meer bagage hebt, want die zijn best pittig zonder goede gear.

ik heb mn sorc nu op lvl 50, en die hou ik daar even op zodat ik die kan gebruiken voor de sunstones quest. ik heb nu een aantal low-lvl chars erbij waarmee ik lekker kan runnen; een lvl 35 assa, een lvl 2x ama en een net aangemaakte barb. ik wil de ama ook naar 50 brengen en lekker mephy runs doen voor de drops zodat ik mn gear kan upgraden, mn sos heeft nu iig een tier 6 armor, waaardoor hij nu de broodnodige def heeft. nu probeer ik wat betere gear te krijgen om iets meer life (nu 3 k) te krijgen; 4k lijkt me een mooi mikpunt om iets safer sunstones te kunnen farmen; idealiter met 75+ fire en psnres; maar zover zijn we nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Laatst online: 28-05 11:40
Vrijdag de hele handel weer eens geïnstalleerd. Had het bijna opnieuw gekocht omdat ik de cd's van D2C kwijt was, maar gelukkig was ik ooit zo slim geweest om de cd-keys van beiden in het LoD hoesje te stoppen. Eerst een aantal ISO's gedownload maar die werkten niet. Gelukkig kwam ik er op tijd achter dat je de CD-keys bij Blizzard gewoon om kunt ruilen voor een nieuwe gamekey en je de installers gelijk kunt downloaden! Gelijk geen cd meer nodig om te spelen, ideaal!

Diablo 3 ben ik nooit aan verknocht geraakt en nu met Diablo 2 ben ik direct weer verslaafd, haha. Zit ik 7 jaar na dato weer als een idioot de hele dag zo'n spelletje te spelen. :P Grappig om te zien hoe alle gewoontes en grillen van zo'n spel nooit veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Kijk al een tijdje speedrunners @ twitch en sinds een paar weken weer Diablo 2 aan het spelen. Speelde eerst altijd op b.net maar speel nu single players met plugy.

Nog meer tweakers die het spel (nog) spelen? :-)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IWriteCode schreef op maandag 30 juli 2018 @ 16:32:
Kijk al een tijdje speedrunners @ twitch en sinds een paar weken weer Diablo 2 aan het spelen. Speelde eerst altijd op b.net maar speel nu single players met plugy.

Al jaren niet meer, al zat ik laast wel te denken dat ik het binnenkort als ik verhuisd ben het weer installeer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

psychoclown schreef op maandag 30 juli 2018 @ 16:48:
Al jaren niet meer, al zat ik laast wel te denken dat ik het binnenkort als ik verhuisd ben het weer installeer ;)
Ik speel het nu via wine op osx (reguliere osx versie is stuk :/ ) Maar daardoor kan ik wel PlugY gebruiken om oneindige stash te hebben. Best handig als je single player speelt. En single player is dan weer handig als je op vakantie gaat en er geen / weinig wifi is :)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Een aantal weken geleden mijn Battle.net account wachtwoord gewijzigd, maar zie vandaag tijdens mijn maandelijkse inlog om iig mijn character te behouden dat ik niet meer in kan loggen.
Zo te zien werkt al een jaar het vergeten wachtwoord functie niet meer waardoor de mails niet gestuurd worden.
Heb het idee dat mijn wachtwoord te lang is (16 karakters) en denk dat het max 12 mag zijn. Dan zou ik wellicht via de Battle.net app het wachtwoord omlaag kunnen zetten waardoor het in Diablo 2 weer zou moeten werken. Alhoewel ik ook soms de melding krijg dat het account niet meer bestaat, maar dat lijkt me sterk daar ik echt niet meer dan 90 dagen het spel heb ingelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:43
IWriteCode schreef op maandag 30 juli 2018 @ 16:32:

Wilde een tijdje terug beetje kloten, maar toen kwam ik er achter dat m'n godly lightning trapsin toch eindelijk opgeschoond was. Heb al diverse malen (ruiiiim) over de 90 dagen gezeten maar telkens lukte het nog, alleen nu waren ze écht weg.
Toen maar Median XL geinstalleerd, best vermakelijk die mod, echt totaal anders dan je gewend bent :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Pim0377
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-05 07:54
IWriteCode schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 08:23:
[...]

Ik speel het nu via wine op osx (reguliere osx versie is stuk :/ ) Maar daardoor kan ik wel PlugY gebruiken om oneindige stash te hebben. Best handig als je single player speelt. En single player is dan weer handig als je op vakantie gaat en er geen / weinig wifi is :)
ik gebruik sinds kort ook PlugY...echt heerlijk moet ik zeggen :)

infinite sharable stash....heerlijk is dat.

ben nou met MF sorc eindelijk bij Hell Countess, dus kom maar op met die higher runes.

zit op ruim 75 resis all, heb 325% MF normal, maar die schakel ik uit voor countess runs, gezien hoe meer magic er valt, hoe minder runes er kunnen vallen :)

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Ik ben hier bezig met een holy-grail lijst... zit nu op 40% van alle items die te vinden zijn. Best grappig om bij te houden.

Ben level 82 nu... maar blijf in act IV hangen... en doe met name Mephisto-runs :-)

Ook al een keer de Diablo clone geprobeerd... maar dat is/was nog iets te veel een uitdaging.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:11
IWriteCode schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 08:23:
[...]

Kan je mij misschien uitleggen hoe je dat via Wine werkend hebt gekregen? Mij lukt het tot op heden niet D2 en de expansion te installeren en spelen.

Alvast thx

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05 16:20

Py.

Silverscope schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 08:29:
[...]

Kan je mij misschien uitleggen hoe je dat via Wine werkend hebt gekregen? Mij lukt het tot op heden niet D2 en de expansion te installeren en spelen.

Alvast thx
Geen OSX ervaring hier, maar de cd-keys worden tijdens installatie ingebakken in de bestanden. Is het een optie om het spel onder windows te installeren en vervolgens de bestanden te kopieren en zo te starten met wine? Dat werkte voor mij onder Linux zonder problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-05 19:21

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Heb weer heel even D2:LoD geprobeerd maar moet zeggen dat ik er toch niet meer helemaal in kom. Sinds ik MedianXL heb gespeeld (mod voor D2) ben ik verwend met een fijne gameplay.

Laat ik maar meteen even aftrappen met de reden waarom ik deze thread dan 'necromance'; er komt namelijk een nieuwe versie uit van de MedianXL mod genaamd Sigma.

De ontwikkelaars hebben een nieuwe engine geschreven, wat resulteert in een HD mod die op een online realm te spelen is, met een totaal nieuwe gameplay, bossess, nieuwe areas, quality of life verbeteringen zoals shortcut keys om dingen te cuben en om materiaal uit de stash naar de cube te klikken en vice versa en ga zo maar door. Tevens zit er een ontzettend sterk crafting systeem achter, heeft de game map reveal en geen penalty meer als je dood gaat. De game is zelf al zo goed dat een penalty niet meer nodig is.

Over een week gaat de nieuwe patch live, ze hebben zelfs een custom installer die de files voor je download dus geen gedoe meer met modfiles.

Al met al een fantastische inspanning, zie hier de trailer met extra info:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ziet er netjes uit. Alleen heb het idee dat er te veel gebeurd op het scherm. Bij LoD en Grim Dawn weet je waar je aan toe bent. Bij Median, PoE en Diablo 3 heb ik altijd het gevoel dat het hele scherm een Kermis is. Is dat met de nieuwe patch ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Ivysaur schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 00:27:
Ziet er netjes uit. Alleen heb het idee dat er te veel gebeurd op het scherm. Bij LoD en Grim Dawn weet je waar je aan toe bent. Bij Median, PoE en Diablo 3 heb ik altijd het gevoel dat het hele scherm een Kermis is. Is dat met de nieuwe patch ook zo?
Denk niet dat dat erg zal veranderen. Maar ik ken werkelijk niemand bij wie dat een probleem is. Heb je de mod ook zelf geprobeerd of ga je af op de video? Want een trailer is natuurlijk heel wat anders dan een gameplay video. Kijk anders eens wat gameplay videos van beginner gameplay.

Trouwens, als je een D2:LOD video kijkt zonder dat je ervaring hebt met het spel kan ik mij ook prima voorstellen dat het lijkt alsof er veel gebeurt op het scherm. Waarom ligt de focus daar op in je reactie? Het is de succesvolste mod ooit voor D2 en dat heeft natuurlijk wel een goede reden ;)

Met de hogere resolutie lijkt het mij trouwens ook wel fijn spelen. En wat je in de trailer ziet is natuurlijk vooral eyecandy en endgame gameplay. Dus ik zou de mod daarom niet te snel wegstrepen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ohmarinus schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 17:45:
Heb weer heel even D2:LoD geprobeerd maar moet zeggen dat ik er toch niet meer helemaal in kom. Sinds ik MedianXL heb gespeeld (mod voor D2) ben ik verwend met een fijne gameplay.

Laat ik maar meteen even aftrappen met de reden waarom ik deze thread dan 'necromance'; er komt namelijk een nieuwe versie uit van de MedianXL mod genaamd Sigma.

De ontwikkelaars hebben een nieuwe engine geschreven, wat resulteert in een HD mod die op een online realm te spelen is, met een totaal nieuwe gameplay, bossess, nieuwe areas, quality of life verbeteringen zoals shortcut keys om dingen te cuben en om materiaal uit de stash naar de cube te klikken en vice versa en ga zo maar door. Tevens zit er een ontzettend sterk crafting systeem achter, heeft de game map reveal en geen penalty meer als je dood gaat. De game is zelf al zo goed dat een penalty niet meer nodig is.

Over een week gaat de nieuwe patch live, ze hebben zelfs een custom installer die de files voor je download dus geen gedoe meer met modfiles.

[YouTube: Diablo 2: Median XL Trailer]
Klopt! 18 januari dacht ik? Ik heb het zelfs in mijn agenda staan :) Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

FloydRaalte schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:09:
[...]

Klopt! 18 januari dacht ik? Ik heb het zelfs in mijn agenda staan :) Kan niet wachten!
Yesyes! Leuk hoor :) ben ook erg benieuwd. Dit is wel historisch voor Diablo 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ivysaur schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 00:27:
Ik snap je reactie helemaal, precies de reactie die ik had wanneer ik high-level builds zag op YouTube van b.v. PoE. Wat een choas! Dat is toch niet leuk meer! Tot dat je het zelf speelt. Je heb dan urenlang/dagenlang opgebouwd tot je aankomt bij een high-level character. Je raakt gewend aan die 'chaos' die in werkelijkheid rustig opgebouwd wordt en in feite gecontroleerde choas is. Ik snapte in ieder geval precies wat er gebeurde en juist die chaos maakte het leuk! Bijvoorbeeld een 'burst' van lightningdamage over een vol scherm met mobs ten gevolge van een trigger in je build waarbij die lightningspell keer op keer geactiveerd wordt. Dat werkt juist positief! Je build werkt en hij is facking OP! Yes!

Zo ging dat ook bij de eerdere versies van MedianXL. Ik denk dat dit nu anders is: meer gecontroleerd. Ze hebben immers jarenlang de tijd gehad om MedianXL te perfectioneren. Ik kan niet wachthuuunnnnn! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:01
Nja was dat ook niet bij Nercomancers in D2:LOD? :P

Ik kan me nog herinneren dat men mij vervloekte, omdat ik opzettelijk zoveel mogelijk Revived's had bij baalruns. Mijn PC vond dat geen probleem, die van meeste anderen wel :D

Of als je zo'n trapassasin had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Schaamteloze copy-paste van de highlights in de nieuwe MedianXL:

Revamped Skills
One of the best aspects of Median XL is the large number of unique skills on every character, ensuring countless hours of entertainment. Each class comes with 30 brand new abilities and 5 reward skills which are obtained by overcoming challenges in the game. Experiment with many unique builds such as Crossbow Necromancer, Melee Sorceress, Treewarden Druid and more.

New items
ARPGs are all about finding the best item combination for your build. To make this process more interesting, Median XL offers thousands of brand new items for you to acquire through farming, boss killing and crafting. There is so much diversity that you can easily build unique characters focusing on item-only skills or trigger skills which can be extremely powerful.

Endgame quests
Once you have completed the main story the Endgame begins. Unlike other ARPGs this does not involve killing slightly stronger versions of the same monsters you've already beaten over and over again, but is a completely new and challenging experience. Our endgame content features over 40 new quests which involve testing your character and reflexes against deadly bosses, efficiently farming new areas and uncovering many secrets. Your character reached Hell difficulty? You're just getting started...

New areas to discover
Doing the same mazes over and over again was getting stale. Median XL features dozens of new locations which host multiple endgame quests where the map layout actually comes into play. Always loyal to the Diablo lore, you can find new areas such as Heaven and the realms of Hell, the new town of Caldeum and fallen cities such as Duncraig, Viz-jun and Toraja. One quest has you travelling back in time and playing as Diablo while trying to defeat the Bear Tribe in order to break into the Worldstone Chamber.

Crafting System
Our crafting system offers a myriad of possibilities to tailor every piece of your equipment to your needs. Customise any runeword with jewels and if you haven't found any you like - craft your own! Apply a limited amount of bonus stats to any equipment slot via Mystic Orbs purchaseable from vendors, with unique drop only versions providing great power. If you're feeling lucky you can sacrifice a reward from an endgame quest for a chance of adding unique bonuses to your gear. Rare items which are competitive to uniques and runewords, and which can be shrine crafted with custom stats according to your needs to create something truly spectacular.

Quality of Life
Median XL modernizes the Diablo II engine by adding many features found in modern games. Tired of manually picking up all those gold piles? The automatic gold-pickup feature will do it for you as you walk near them. Died far away from town and forgot to cast a Town Portal? Your body will now spawn next to your character in town, so that you don't have to re-join the game. Many other features are coming: a higher resolution, loot filtering, one click item movement between cube/stash and inventory and more!

Online community and events
Play with your friends on our online gateway which features numerous servers located in North America, Europe and Asia. Participate in frequently run world events, special themed ladder seasons and community challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Er mist nog veel info in die copy paste ;) zoals: geen town scrolls en alle items droppen al identified ;) althans, dat stond in het forum. Zo is er nog veel meer. Het wordt echt bruut!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ohmarinus schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 11:49:
Er mist nog veel info in die copy paste ;) zoals: geen town scrolls en alle items droppen al identified ;) althans, dat stond in het forum. Zo is er nog veel meer. Het wordt echt bruut!
Ja klopt, er is nog veel meer, heb ook ergens gelezen dat je rifts kunt maken enzo... ach we vinden het vanzelf wel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Heb jaren, echt jaren, elke zomer en winter D2 gespeeld. In 2013 voor het laatst echt echt. Summonnecro, PSN nova Necro, 1.09d Orb Sorc, Fire Druid en een Wind druid. Allemaal max items. Urenlang lvl85 gebieden zitten farmen enzovoort. Ondergenot van whiskey/drank en Celtic Woman/Johnny Cash enz. PSN nova toch Summonnecro als favoriet van de plaats gestoten na al die jaren sinds 2001. ;)

Bij D2 heb ik het gevoel dat alles overzichtelijk is. Je gebruikt wellicht 2 tot 3 skills, misschien 1 passive per char. Het scherm blijft goed te zien en geen 'eye-strain'. Grim Dawn zelfde. Minder flashy, maar meer gericht op comfort. PoE en D3 daarintegen... Vrijdag maar eens die mod uitproberen. Necro ziet er goed uit. Een soort PSN wind druid-achtige skill, enzo. Netjes.

Wellicht dat deze nieuwe engine toegepast kan worden op een nieuwe mod dat D2 in zijn orginele staat kan behouden maar uitgebreid met nieuwe skills en gebieden. Zou tof zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwakke01
Ohmarinus schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 17:45:

[YouTube: Diablo 2: Median XL Trailer]
oe, da's een poos geleden dat ik median heb gespeeld; lijkt me wel weer leuk om een bad-ass Ama te bouwen of een mealstrom assa <3

Mss morgen maar eens even kijken of ik ergens een gaatje kan vinden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

kwakke01 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 07:14:
[...]

oe, da's een poos geleden dat ik median heb gespeeld; lijkt me wel weer leuk om een bad-ass Ama te bouwen of een mealstrom assa <3

Mss morgen maar eens even kijken of ik ergens een gaatje kan vinden :)
Wacht even tot het weekend, dan is de nieuwe Sigma mod uit :) kun je meteen goed beginnen.

De patch notes zijn vrijgegeven!
https://www.median-xl.com/changelog

Holy sheis, wat is er veel veranderd... Dit gaat al die elite players echt frustreren de eerste week haha. Alles is anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:55
Man man man dit maakt me toch wel heel erg nieuwsgierig! Zal er ook eens naar kijken of ik het de moeite waard ga vinden er aan te beginnen. :) Moet dan écht helemaal vanaf scratch beginnen.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwakke01
RustStorm schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:01:
Man man man dit maakt me toch wel heel erg nieuwsgierig! Zal er ook eens naar kijken of ik het de moeite waard ga vinden er aan te beginnen. :) Moet dan écht helemaal vanaf scratch beginnen.
Ik begin in ieder geval; geheel tegen mn natuur in, op SC. met Median moet je wat bedachtzamer zijn dan met D2 LoD, omdat er iig in de oudere versies, best veel onvoorziene gevaren zijn (onzichtbare fields waardoor je instant death bent oid)

ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-05 12:14
Wat ik bij Median nooit helemaal gesnapt heb was een synergie tussen de skills, en dan niet technisch in de zin van punten in x geeft y een boost, maar hoe je skills moeten samenwerken. Ik neem bijvoorbeeld even de barbarian uit d3 als voorbeeld: je kan met leap attack in een groep springen, met ground stomp gemod met wrenching smash de hele groep stunnen (en naar je toe trekken), vervolgens doe je Rend voor een dot op de hele groep, en dan de restjes opruimen met een high dmg single target attack oid.

Bij Median XL snapte ik het bij geen enkele build. Neem die bow druid: ik weet de details niet meer, maar op level 1 kon je iets als split arrow unlocken, op lvl 5 een bow attack waarbij de arrows zich splitsten, op lvl 12 weer een andere bow attack waarbij de arrows dan uitwaaierden, en op lvl 18 een soort attack waarbij je als een soort nova schoot. Ik heb nooit begrepen hoe zoiets samen moest werken en koos er dan maar eentje uit ....? en de rest bleef onbenut. Dus eigenlijk 90% van de skilltree een soort vreemde onduidelijke brij van niet gebruikte skills. Ik had niet het idee dat ik ergens naartoe werkte, zoals: haah, lvl 30, lightning mastery, nou gaan we echt los! Ik heb toch echt elke andere d2 mod wel doodgespeeld, seven lances, chaos empire, path of diablo, eastern sun, nog meer eastern sun... en dan toch wel meerdere chars naar endgame gelevelled. Maar op de een of andere manier zit ik elke keer naar de skilltree's van Median XL te kijken en dan zie ik er geen 'build' in. Alleen maar een hele hoop ... skills, maar het wil in mijn hoofd niet samenvoegen tot een synergie.

Ik ben wel extreem onder de indruk van dat filmpje geraakt over die aanstaande update en blijf het gewoon koppig proberen, dat Median XL, want dat er grondig over deze mod is nagedacht, daar is geen twijfel over! Ik hoop dat het deze keer aanslaat en ik een keer likkebaardend een character kan gaan levellen waar ik progressie in zie (ipv alleen maar hopen dat er een unique wapen met meer dmg dropt) en waar ik qua skill synergie een 'klik' mee heb, het voor me zie hoe ownend ik zal zijn als de build af is.

Wat ik nu tot ZEER grote tevredenheid aan het spelen ben overigens is de Diablo II Fallen Mod, voor Sacred II. Ik kan niet anders zeggen dat ik dit, mogelijk met alleen Soul Vizier voor Titan Quest als rivaal, een van de allerbeste mods vind die ik ooit voor een game heb gezien. Het houdt de spelwereld van Sacred II (die in de geest van Sacred I is en een uniek smaakje heeft) in stand, en vult dit moeiteloos aan met diablo lore. De characters van Sacred worden gevormd uit een verzameling combat arts - en die zijn vervangen door custom made diablo II characters. Shout, battle orders, leap attack, whirlwind, frenzy - zit er allemaal in ;-) Binnen de mechanics van Sacred natuurlijk. Erg recommended.

[ Voor 9% gewijzigd door Znorkus op 17-01-2019 10:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Znorkus schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:03:
Wat ik bij Median nooit helemaal gesnapt heb was een synergie tussen de skills, en dan niet technisch in de zin van punten in x geeft y een boost, maar hoe je skills moeten samenwerken. Ik neem bijvoorbeeld even de barbarian uit d3 als voorbeeld: je kan met leap attack in een groep springen, met ground stomp gemod met wrenching smash de hele groep stunnen (en naar je toe trekken), vervolgens doe je Rend voor een dot op de hele groep, en dan de restjes opruimen met een high dmg single target attack oid.

Bij Median XL snapte ik het bij geen enkele build.
Ben heel erg benieuwd hoe dat in de nieuwe versie gaat zijn. Ik weet wel toe te voegen dat de beste builds die ik heb gedraaid, de builds waren die gebruik maakten van o-skills (skills van items) in combinatie met passives en buffs van je eigen character.

Bij MedianXL is de tooltip bij een skill ook belangrijk, lees de info goed, vaak gebruik je sommige skills helemaal niet echt en gebruik je die inderdaad alleen voor een synergy. Grap is dat je soms bij single targets als nog veel hebt aan een skill die je eigenlijk alleen voor een synergy gebruikt.

Zo was er een boss die je heel goed kon doden met een piercing arrow, die normaliter totaal onbruikbaar is. Wat zelfs niet vreemd is, is een respec terwijl je een boss doet. Sommige bosses hebben meerdere stages, zoals een uber waar je eerst de ene boss de hele map door moet lokken om hem bij de ander te krijgen. Alleen als ze samen zijn zijn ze kwetsbaar (Imperius en ehhh, nog een).

Nu ik de patch notes heb gelezen is het mij duidelijk dat alles wat ik wist van MedianXL totaal op de schop gaat in de nieuwe mod. Het wordt helemaal opnieuw leren spelen denk ik. Levelen zal heel erg anders gaan verlopen. En ook de uniques die je gaat vinden gaan hogere level requirements hebben waardoor er meer incentive is om verder door te levelen. Laten we hopen dat het minder grindy aanvoelt als de oude MXL.

ps; het is bijna zover!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4RQVBqV.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Zes uur vanavond als ik het goed heb? MMmm.... nu even D2 + LoD van Battlenet trekken.... 18:00 onder het eten downloaden... dan afwassen.... tijdens Sesamstraat installeren... dan de kids naar bed..... 19:15: GAME ON! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
FloydRaalte schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 10:34:
[...]

Zes uur vanavond als ik het goed heb? MMmm.... nu even D2 + LoD van Battlenet trekken.... 18:00 onder het eten downloaden... dan afwassen.... tijdens Sesamstraat installeren... dan de kids naar bed..... 19:15: GAME ON! :+
Oh ja... natuurlijk moet ik dat ook nog even doen... :| Hahaha, zondag dan maar. Nu opweg naar Zeeland. O_o

Enjoy people!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

18:00!!! En toen lag de website plat :F

edit
18:15.... still nothing... error 522 connection time out

[ Voor 45% gewijzigd door FloydRaalte op 18-01-2019 18:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
FloydRaalte schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 18:03:
18:00!!! En toen lag de website plat :F

edit
18:15.... still nothing... error 522 connection time out
Op zich... een goed teken. Dan staat het dus toch enigszins in de belangstelling. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Nou, die site ligt inderdaad helemaal op zijn gatje haha.

En of er veel belangstelling is, ik heb Tweakers getipt over het uitkomen van deze mod omdat dit wel een beetje een unicum is zo maar helaas hadden ze geen interesse om er iets over te schrijven op de frontpage.

Zonde denk ik, want dit is juist wel iets heel speciaals en niet zomaar 'yet another' mod.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste