Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 12:13
daannvd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:38:
Als je dat zou willen doen, zou ik erg op prijs stellen:)!
Hier heb je anders ook wel een redelijke indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daannvd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-03-2023
Bedankt voor de link!
Zit nog steeds te twijfelen, de campusshop versie of dadelijk de n56vm met een 630gt..
Lastig dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:24
daannvd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:02:
Bedankt voor de link!
Zit nog steeds te twijfelen, de campusshop versie of dadelijk de n56vm met een 630gt..
Lastig dit..
ik zou wachten de geuprade versie komt er snel aan en wie weet komen er wel acties..
Zelf hoop ik dat de 17"versie met de 650 snel uitkomt

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja daar zit ik ook op te wachten, maar ik hoop niet dat je er dan een Blu-Ray speler bij MOET nemen, omdat hij dan sowieso boven de 1000euro gaat kosten, en dat is boven mijn budget.

De huidige N76 met de 630 is 860, maar voldoet de 630 dan wel?
The gaming performance of the GeForce GT 650M equipped with DDR3 graphics memory lies somewhere in the former 2011 high-end category between the GeForce GTX 460M and GTX 560M. The performance is exceptionally good in shader-heavy DirectX 11 games and benchmarks. However, the 128-Bit memory interface can be a bottleneck if DDR3 graphics memory is employed. Despite the slower core clock of only 735 MHz, the GDDR5-version of the card should be much faster. Demanding games of 2011 like Battlefield 3 will be playable in 1366x768 and medium or high settings. Less demanding games, such as Modern Warfare 3, are easily playable with maxed out settings and 1080p resolution.
:9~

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Nee ik wacht op de 650 vooral het verschil al in benchmarks dan is dat wachten wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wachten ja, maar wat moet ie kosten, en is het mogelijk later alsnog de upgrade zelf te doen?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:27:
Het wachten ja, maar wat moet ie kosten, en is het mogelijk later alsnog de upgrade zelf te doen?
Waarschijnlijk zit de videochip vastgesoldeerd op het mobo. Dit gebeurd steeds vaker met laptops. Dit maakt het vervangen echt een lastige en tricky klus, het kan natuurlijk wel zoals bijna met alles maar of je het moet willen. Ik zou het afraden in ieder geval.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvanmegen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:58
Trently schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:13:
Zo zag ik het ook. Voor mijn budget( wat rond de 900 ligt) had ik ook nooit verwacht deze laptop te kunnen kopen met deze specificaties.

Dat heb ik nog niet gedaan. Ik heb alleen PC mark 7 gedraaid: http://3dmark.com/pcm7/370953
Maar als je het graag wil weten dan kan ik wel een game gaan spelen voor de fps.
1 van ons 2 doet iets fout, ik haal met de GT630M 4187 punten...

http://3dmark.com/pcm7/372475

Live today! Nobody promised you tomorrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PC mark is onzin. PC mark test de snelheid van het systeem. Met een SSD haal je dus al snel een 3x zo hoge score zelfs al is je grafische kaart en CPU crap. Gebruik gewoon 3Dmark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier PCmark 7 met een N55SF en een GT555m videokaart. PCmark ziet hem als een GT635m :P

http://3dmark.com/pcm7/372520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:56

ChillPascal

In the end...

Ughh, door al die voor's en tegen's van CampusShop, weet ik 't nog steeds niet.

Maar vrij simpel:
MAX Budget €950,-. Nu die van CampusShop halen, of wachten?

Iemand die mij kan adviseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:22
ChillPascal schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:59:

Maar vrij simpel:

Je kan wel wachten maar een n56vz ga je niet tegenkomen voor minder dan 950 euro. Dan is de keuze dus of een asus n56vz van de campusshop(waar echt niks mis mee is) of een asus n56vm. Maar die heeft weer mindere specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Trently schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:00:
[...]

Je kan wel wachten maar een n56vz ga je niet tegenkomen voor minder dan 950 euro. Dan is de keuze dus of een asus n56vz van de campusshop(waar echt niks mis mee is) of een asus n56vm. Maar die heeft weer mindere specificaties.
Ja;

Je kon de vraag ook lezen als.

Kan ik iets beters voor €950,- krijgen dan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daannvd
Update omtrent de n56vm; heb zonet alternate gemailt omtrent het feit dat hun site aan gaf dat de n56vm direct leverbaar zou zijn en kreeg vrij snel reactie:

Dit schreef ik:

Beste,

ik heb mijn oog al enkele tijd op de laptop van asus die er aan zit te komen:
N56vm-s4050V. Nu kwam ik via hardware.info op jullie site en stond er direct
leverbaar. Is deze laptop inderdaad al leverbaar door jullie of nog niet? zo niet,
wanneer is deze laptop leverbaar?

Mvg

reactie alternate:

Geachte heer ,

Bedankt voor uw reactie.

Dit product is voorradig en kan besteld worden.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u deze gerust stellen!

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dus de VM, niet de VZ. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

daannvd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:13:
Update omtrent de n56vm; heb zonet alternate gemailt omtrent het feit dat hun site aan gaf dat de n56vm direct leverbaar zou zijn en kreeg vrij snel reactie:

Dit schreef ik:

Beste,

ik heb mijn oog al enkele tijd op de laptop van asus die er aan zit te komen:
N56vm-s4050V. Nu kwam ik via hardware.info op jullie site en stond er direct
leverbaar. Is deze laptop inderdaad al leverbaar door jullie of nog niet? zo niet,
wanneer is deze laptop leverbaar?

Mvg

reactie alternate:

Geachte heer ,

Bedankt voor uw reactie.

Dit product is voorradig en kan besteld worden.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u deze gerust stellen!

Met vriendelijke groet,
Hmm snap alleen niet waarom je voor die laptop zou gaan, voor 30 euro meer heb je;
750GB ipv 500
7200RPM ipv 5400
8GB ram ipv 6GB
GT650M ipv 630m

Of geeft tweakers niet de goede spec's aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
ChillPascal schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:04:
[...]
Ja;

Je kon de vraag ook lezen als.

Kan ik iets beters voor €950,- krijgen dan dit?
Ik denk echt van niet. Als je alleen al ziet wat het verschil is mijn zijn N55SF broertje. Alleen al de gt 650m is nergens in te verkrijgen voor een bedrag van €929

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChillPascal schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:59:

Maar vrij simpel:

Ik zat met hetzelfde dilemma als jij, en net als Trently zegt: je krijgt voor dat geld geen betere. :P
Dus ik heb hem vanmiddag besteld en ik kan niet wachten totdat hij er is. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:18:
[...]

Ik zat met hetzelfde dilemma als jij, en net als Trently zegt: je krijgt voor dat geld geen betere. :P
Ik heb het om dezelfde reden gedaan. Ik zat eerst met de N55SF-1366V maar als je ziet wat je voor een paar tientjes extra krijgt.
Veel plezier ermee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daannvd
Ik denk ook dat ik hem ga bestellen op campusshop, aan die backlit keyboard zou ik in de winkel ook geen 100€ euro besteden dus ook geen mindere specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trabbie_
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:46
Backlight keyboard à 100 euro is inderdaad duur. Echter is het scherm bij de Campusshop ook niet orgineel, dat is voor mij de dealbreaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
ik zou ook gewoon wachten.
dan krijg je het orginele scherm
backlight keyboard
650 videokaart
8gb.

daar heb ik die 100 wel voor over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Trabbie_ schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:35:
Backlight keyboard à 100 euro is inderdaad duur. Echter is het scherm bij de Campusshop ook niet orgineel, dat is voor mij de dealbreaker.
Iedereen heeft 't altijd zo op de schermen, met kijkhoeken, velheiden, pixeldichtheid bla bla bla...

Nou ik heb 0,0 problemen met mijn 1366x768 scherm van 5 jaaar oud.

En voor de gene die zeggen, dat zou je eens een FullHD moeten zien, ik gebruik voor m'n PC zelf een 21" FullHD scherm. Enige waar een scherm wel aan moet voldoen: MAT!. Dat heeft mijn huidige laptop niet, en daar kan ik mij verschrikkelijk aan storen.
Clavat schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:37:
backlight keyboard
650 videokaart
8gb.

Je hebt al een 650 videokaart en 8gb in die van CampusShop!

[ Voor 25% gewijzigd door ChillPascal op 20-06-2012 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daannvd
Trabbie_ schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:35:
Tja dan is het natuurlijk weer de vraag; wat is dan het verschil tussen het origineel en die van campusshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daannvd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:38:
[...]

Tja dan is het natuurlijk weer de vraag; wat is dan het verschil tussen het origineel en die van campusshop?
Correct me if i'm wrong, maar volgens mij is het 'originele' scherm een gamut scherm en is hij veel beter van kwaliteit.

En die van campusshop heeft dus geen backlight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

hostler schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:39:
En die van campusshop heeft dus geen backlight.
Waar heb jij gelezen dat dat exacte type 'origineel' wel een backlight keyboard heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 15:56

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Vriend van mij was van plan de N55 te bestellen en die heb ik nu aangeraden om de N56 te bestellen, wat hij waarschijnlijk gaat doen bij de CampusShop. Alleen geeft hij niets om backlit (tenzij het er wél is, dan is het ineens een must :F ) en schermkwaliteit en daar zou hij ook zeker geen 100 euro meer aan uitgeven... Wel gaat hij hem waarschijnlijk geweldig vinden zo te horen :P

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChillPascal schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:41:
[...]

Waar heb jij gelezen dat dat exacte type 'origineel' wel een backlight keyboard heeft?
Dat las ik op een review site. Kan helaas het artikel niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clavat schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:37:
backlight keyboard
650 videokaart
8gb.

170 bedoel je zeker? Net een stukje meer. :P En daar weet ik wel leukere dingen voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

hostler schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:05:
[...]

Dat las ik op een review site. Kan helaas het artikel niet meer vinden.
Hmm...

Ik kan me het namelijk moeilijk voorstellen omdat ik in filmpjes/foto's zie dat je het toetsenbord niet van boven eruit kan halen/klikken. Dit zou betekenen dat je bijna letterlijk alles uit zou moeten slopen om er een andere toetsenbord in te zetten. Dan is de besparing van een normaal keyboard t.o.v. een backlight type alweer weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik heb de N55SF al een tijdje in mijn bezit, en nu heeft een vriend van mij de N56 gekocht. Nu vroeg ik me af of ik met zijn driver dvd bij mij ook die zwarte brightness en volume verandering venstertjes kon installeren.

Weet iemand welke bestanden ik hier voor nodig heb?

(Verder is het me ook nog niet gelukt om op de N55SF de media keys goed werkend te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
Devin19 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:06:
Ik heb de N55SF al een tijdje in mijn bezit, en nu heeft een vriend van mij de N56 gekocht. Nu vroeg ik me af of ik met zijn driver dvd bij mij ook die zwarte brightness en volume verandering venstertjes kon installeren.

Weet iemand welke bestanden ik hier voor nodig heb?

(Verder is het me ook nog niet gelukt om op de N55SF de media keys goed werkend te krijgen)
Werken jouw hotkeys dan niet? Want die kan je gewoon halen van de asus website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
De hotkeys werken wel, (media keys niet (zoals ik wil) ) maar ik wil graag die zwart "gui" ipv dat doorzichtige met die rimpels.

En de media keys (pauze en stop, links op toetsenbord) launchen windows media center. Dit heb ik nu uitgeschakeld omdat ik het toch nooit gebruik, maar nu launched hij Windows Media Player...

Ik wil graag dat hij iTunes launched, of in ieder geval in iTunes de muziek op pauze zet of wat er op de knop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
Oke, je kan de hotkeys drivers van de asus n56 downloaden. En dan maar zien wat er gebeurd.

Daar kan ik je helaas niet meehelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
Weet iemand of de grafische weergave van het aanpassen van geluid etc. ook bij het ATK pakket inbegrepen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Devin19 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:27:
Weet iemand of de grafische weergave van het aanpassen van geluid etc. ook bij het ATK pakket inbegrepen is?
Nee. Zo ver ik weet kan dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batentje_kaitos
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-11-2024
Is de Asus N56VZ al te koop bij Media Markt filialen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je mist het backlit-toetsenbord bij de campusshop, dat plus het scherm is toch flink wat wat je opgeeft voor de videokaart, plus hoe scherp word het met een minder scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:13:
[...]

Dat is zeer goed om te lezen, we werken hier(thuis) met apparaten van +5 jaar oud. Alleen de laptop van mijn broer is 2 jaar oud, maar die heeft soms zelfs moeite met Football Manager. Zou 128Gig genoeg zijn voor windows, of kun je dan beter zeggen pak meteen de 256?

Verder mbt tot campusshop, van wat ik hier heb gelezen ga ik hem daar sowieso niet bestellen. Ik wacht dan liever nog een maand zodat ik de officiële nederlandse versie in huis heb dan dat ik daar een uitgekleed model ga halen.

verder vond ik hier: http://www.pcstraat.nl/asus-n76vm-v2g-t1023v.html de versie met de GT 630 voor €860, tot nu toe de goedkoopste die ik heb kunnen vinden.
Tja, in mijn desktop zit een 80 GB SSD, en met een door de jaren heen groeiende WinSXS-map is dat wel tamelijk krap, zeker als je bedenkt dat ik geen games heb geïnstalleerd. 128 GB is wel een minimum denk ik, hoewel je er zeker in het begin wel genoeg aan hebt.

Verder heb ik de mijne bij Alternate vandaan, het was de goedkoopste die op voorraad was + mogelijkheid tot afhalen (bij dit soort aankopen voor mij een pré).

Ik ben verder benieuwd naar de ervaring van anderen die de N56/N76 al in huis hebben: werkt bij jullie het touchpad ook zo belabberd? Ik doel met name op het feit dat de linker- en rechterknop ook 'touchgevoelig' zijn, dit maakt dat je vaak 'misklikt'. Behoorlijk ergerlijk!

Nu was ik toch al van plan om een losse muis te gebruiken, maar het viel me wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet het verschil tussen deze 2 modellen?

ASUS N76VM-V2G-T1024V (Mediamarkt)

en

ASUS R701VM-V2G-T1085V (Mycom)

Beiden zover ik kan zien dezelfde specs alleen is de mycom versie 50- euro goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Mijn N53SV-SZ404V is nu een jaar en een maand oud.

Kan niet zeggen dat ik onverdeeld plezier aan deze laptop heb. Laptop is al een keer gerepareerd i.v.m. met stroom problemen (laptop laadde niet meer op), de HD is al eens overleden (kun je Asus niet kwalijk nemen) en nu na een jaar horen de buren het als ik de laptop aan zet. De CPU fan maakt een ongelofelijke herrie (zelfs in battery saving mode klinkt deze als een stofzuiger). Nu zal ik wel een maandag morgen model hebben omdat ik nergens een anders ervaringen gelezen met dezelfde problemen.

Ik heb heimwee naar mijn oude Dell, helaas heb ik deze weg gegeven.Heb wel weer geleerd dat ik beter die 100 euro extra voor een Dell XPS had kunnen betalen. Dit als mij ervaring na een jaar gebruik in het ervaringen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikail50
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-06 22:23
Ik heb de Asus N53SN-SZ191V in de specs bij Pricewatch staat dat het gewicht 3,4 kg. is maar als ik de specs van Yorcom bekijk staat dat het 2,7 kg. weegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikail50
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-06 22:23
Ik zie nu dat de fabrikant ook 2.7 kg aangeeft dat zal het dan wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Mikail50 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:03:
Ik zie nu dat de fabrikant ook 2.7 kg aangeeft dat zal het dan wel zijn.
die 3.5 kilo zal wel inclusief de lader zijn. Dat is een beest van een ding (bij de N53), als je veel sleept met je laptop wel iets om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon reviews pakken. Notebookcheck geeft 2.9kg met de kleinste accu zonder de adapter, en dat is inderdaad een beest. Ik zag hem gisteren toevallig, de persoon die ernaast zat had een vliegtuigadapter/netspanning combo adapter van dell, die die paste er letterlijk 3x in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daannvd
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:18:
[...]

En wippo, heb je hem al binnen? En zo ja bevalt hij?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 11:42
Altijd_Lastig schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:43:
Mijn N53SV-SZ404V is nu een jaar en een maand oud.

Kan niet zeggen dat ik onverdeeld plezier aan deze laptop heb. Laptop is al een keer gerepareerd i.v.m. met stroom problemen (laptop laadde niet meer op), de HD is al eens overleden (kun je Asus niet kwalijk nemen) en nu na een jaar horen de buren het als ik de laptop aan zet. De CPU fan maakt een ongelofelijke herrie (zelfs in battery saving mode klinkt deze als een stofzuiger). Nu zal ik wel een maandag morgen model hebben omdat ik nergens een anders ervaringen gelezen met dezelfde problemen.

Ik heb heimwee naar mijn oude Dell, helaas heb ik deze weg gegeven.Heb wel weer geleerd dat ik beter die 100 euro extra voor een Dell XPS had kunnen betalen. Dit als mij ervaring na een jaar gebruik in het ervaringen topic.
Story of my life.

Ik mis mijn Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daannvd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:17:
[...]

En wippo, heb je hem al binnen? En zo ja bevalt hij?:)
Hij ligt inmiddels thuis bij mn ouders, morgen ga ik naar huis dus ik zal t dan even posten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daannvd
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 23:23:
[...]

Hij ligt inmiddels thuis bij mn ouders, morgen ga ik naar huis dus ik zal t dan even posten. :)
Oke ben namelijk zeer benieuwd! Als echt het scherm en toetsenbord het enige verschil meebrengt dan is de keuze snel gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daannvd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 23:26:
[...]

Oke ben namelijk zeer benieuwd! Als echt het scherm en toetsenbord het enige verschil meebrengt dan is de keuze snel gemaakt!
Lijkt mij wel. :P Wat verwacht je evt. nog meer voor verschillen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daannvd
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 23:44:
[...]

Lijkt mij wel. :P Wat verwacht je evt. nog meer voor verschillen dan?
Ja geen idee:p vind het apart dat ze hem gedowngraded hebben? Wat zal daar nou de achterliggende gedachte voor zijn? Gewoon kostte besparing voor studenten? En zal de kwaliteit ook achteruit gaan hierdoor?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upquark schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 08:41:
[...]

Tja, in mijn desktop zit een 80 GB SSD, en met een door de jaren heen groeiende WinSXS-map is dat wel tamelijk krap, zeker als je bedenkt dat ik geen games heb geïnstalleerd. 128 GB is wel een minimum denk ik, hoewel je er zeker in het begin wel genoeg aan hebt.

Verder heb ik de mijne bij Alternate vandaan, het was de goedkoopste die op voorraad was + mogelijkheid tot afhalen (bij dit soort aankopen voor mij een pré).

Ik ben verder benieuwd naar de ervaring van anderen die de N56/N76 al in huis hebben: werkt bij jullie het touchpad ook zo belabberd? Ik doel met name op het feit dat de linker- en rechterknop ook 'touchgevoelig' zijn, dit maakt dat je vaak 'misklikt'. Behoorlijk ergerlijk!

Nu was ik toch al van plan om een losse muis te gebruiken, maar het viel me wel op.
Ja mijn bedoeling was om mijn SSD puur voor windows te houden. Dus geen foto's geen spellen alleen windows. En dan een HDD om mijn games op te draaien. Als opslag medium dus. Ik heb geen idee of dit in de praktijk even goed gaat werken als ik in mijn hoofd heb, maar ach, het is het proberen waard.

Ja, ik had gezien dat de pcstraat in eindhoven die optie ook heeft. Ik woon zelf in Tilburg dus makkelijk te doen. Ik zal ook eens kijken of een alternate in de buurt zit.
daannvd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 23:46:
[...]

Ja geen idee:p vind het apart dat ze hem gedowngraded hebben? Wat zal daar nou de achterliggende gedachte voor zijn? Gewoon kostte besparing voor studenten? En zal de kwaliteit ook achteruit gaan hierdoor?:p
Hier ben ik ook benieuwd na, ik verwacht niet dat je laptop slecht zal zijn, verre van. Ik vraag me alleen af in hoeverre het scherm slechter is. Ik heb er nergens iets over kunnen vinden dus ik wacht jou ervaring af.

Is het backlite trouwens een verbetering? Kan me voorstellen dat het licht van het scherm fel genoeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 00:10:
[...]

Ja mijn bedoeling was om mijn SSD puur voor windows te houden. Dus geen foto's geen spellen alleen windows. En dan een HDD om mijn games op te draaien. Als opslag medium dus. Ik heb geen idee of dit in de praktijk even goed gaat werken als ik in mijn hoofd heb, maar ach, het is het proberen waard.

Ja, ik had gezien dat de pcstraat in eindhoven die optie ook heeft. Ik woon zelf in Tilburg dus makkelijk te doen. Ik zal ook eens kijken of een alternate in de buurt zit.
Alternate is geen keten, maar zit alleen in Ridderkerk. Met de auto wel goed te bereiken vanaf de snelweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoeveel DDR3 de Asus N76 ondersteund?
Ben van plan de 2x4 te vervangen voor 2x8GB DDR3

Wil deze erin zetten: pricewatch: Corsair Vengeance CMSX16GX3M2A1600C10

Hoor graag van iemand of dit werkt, op de asus site staat niet hoeveel hij max. ondersteund en weet van mn vorige HP dat die max. 8GB ondersteunde en dat was een nieuw model met i7 2nd. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is de processor, maar zoals ik al zei had mn vorige HP een i7 en in de specs van die laptop stond max. 8gb dus ik twijfel nu. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de specs van de laptop staat de hoeveelheid geheugen waarmee is getest. Dat is meestal geen 32GB, nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Laatst online: 12-09 12:13
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:08:
[...]

Ja dat is de processor, maar zoals ik al zei had mn vorige HP een i7 en in de specs van die laptop stond max. 8gb dus ik twijfel nu. Iemand ervaring?
http://www.asus.nl/Notebo...ent/N73SV/#specifications

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
En probeer jij maar eens SoDimm's van 16GB te vinden of heeft de N76 4 sloten?

Dat is de N73 en niet de N76

[ Voor 61% gewijzigd door Yorinn op 22-06-2012 12:12 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De N76 heeft 2 sloten welke bezet zijn met 2x4GB maar deze wil ik vervangen voor 2x 8GB en er een SSD bij inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asus :F

http://www.notebookcheck....-mit-GT-630M.77056.0.html
N56VM met GT 630m. Goed LG scherm

http://www.notebookcheck....44V-Notebook.76773.0.html
N56VZ met GT650m. Matiger samsung scherm.

Bleergh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvanmegen
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:08:
[...]

NB5ASUS
Samenvatting
Fabrikant ASUSTeK COMPUTER INC.
Model N76VM
Versie 1.0

Cpu-socket Socket 988B rPGA
Max CPU-snelheid 3800 MHz
Geheugen-overzicht Reported by BIOS
Geheugentype DDR3
Installed Memory 8192 MBytes
Available Memory 8078 MBytes
Channels Dual
Maximum-capaciteit 32768 MBytes

Deze info haal ik SIW uit mijn N76..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvanmegen schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:32:
[...]

NB5ASUS
Samenvatting
Fabrikant ASUSTeK COMPUTER INC.
Model N76VM
Versie 1.0

Cpu-socket Socket 988B rPGA
Max CPU-snelheid 3800 MHz
Geheugen-overzicht Reported by BIOS
Geheugentype DDR3
Channels Dual

Deze info haal ik SIW uit mijn N76..
Aah relaxed man!! Mijn dag is weer goed! :)
Nu nog ffies wachten tot mijn 240gb OCZ Agility 3 SSD binnen is en dan kan die laptop echt gaan knallen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvanmegen
Even verder staat er overigens dit;

Geheugentype DDR3
Channels Dual
Maximale geheugenmodulegrootte <onbekend>

Geheugensleuven 4

Ik zag er toch echt maar 2 toen ik de SSD in de N76 schroefde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pvanmegen schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:37:
Even verder staat er overigens dit;

Geheugentype DDR3
Channels Dual
Maximale geheugenmodulegrootte <onbekend>

Geheugensleuven 4

Ik zag er toch echt maar 2 toen ik de SSD in de N76 schroefde...
Omdat de sloten niet op het mobo gesoldeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvanmegen
hostler schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:49:
[...]

Omdat de sloten niet op het mobo gesoldeerd zijn.
De vraag is dan natuurlijk wel of hij dan ook 32 GB aan kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pvanmegen schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:51:
[...]

De vraag is dan natuurlijk wel of hij dan ook 32 GB aan kan...
Asus geeft zelf aan dat er maximaal 8GB in kan. Voor zover ik weet zijn er geen 16GB SO-DIMM geheugen bankjes.......

Volgens mij zegt Asus dat er maar max 8GB in kan omdat ze niet meer getest hebben, maar het kan ook zijn dat het gelimiteerd is door de BIOS of door het mobo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batentje_kaitos
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-11-2024
Als de Asus N56VZ op de Campusshop geen verlicht toetsenbord heeft, wanneer komt de versie met verlicht toetsenbord dan uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trabbie_
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:46
Volgens de berichten van Asus op twitter ligt de 'officiële' N56VZ eind juli bij de meeste winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hostler schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:13:
[...]

Asus geeft zelf aan dat er maximaal 8GB in kan. Voor zover ik weet zijn er geen 16GB SO-DIMM geheugen bankjes.......

Volgens mij zegt Asus dat er maar max 8GB in kan omdat ze niet meer getest hebben, maar het kan ook zijn dat het gelimiteerd is door de BIOS of door het mobo.
Nee, 16GB bankjes heb je (nog) niet maar hij zal toch wel 2x8GB ondersteunen dan?
De 2x 4GB verkoop ik wel weer ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb maar gewoon 2x 8GB besteld.
Deze: pricewatch: Corsair Vengeance CMSX16GX3M2A1600C10

Morgen afhalen bij de Mycom, dus mocht het niet werken kan ik ze zonder probleem terugbrengen.
Zal hier uiteraard posten of het nou werkt, ik vermoed van wel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:09:
Nou heb maar gewoon 2x 8GB besteld.
Deze: pricewatch: Corsair Vengeance CMSX16GX3M2A1600C10

Morgen afhalen bij de Mycom, dus mocht het niet werken kan ik ze zonder probleem terugbrengen.
Zal hier uiteraard posten of het nou werkt, ik vermoed van wel :-)
Ik ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Hmm, Die N56VM is anders dan die op Tweakers staat, niet?
Er staat daar dat ie over een 7200 seagate beschikt, terwijl die op Tweakers beschikt over een 5400rpm HDD.

Wanneer de N56VM over een 7200RPM HDD en over een backlight toetsenbord beschikt (en hopelijk ove 8GB aan ram) begin ik toch wel erg te twijfelen!

Aangezien de videokaart niet echt belangrijk is, en de 630M ook goed genoeg is voor mijn games ;)

Iemand die een lijstje heeft met de N56VM types?

EDIT: Op de Asus site staat dat het gaat om een 3610QM processor terwijl jou link een 3620QM getest heeft..?

EDIT2:
Volgens Laptopshop.nl

ASUS N56VM-S4032V
3610QM, FullHD Mat, 8GB 1600, 750GB 5400RPM, Backlight toetsenbord, 630M 2GB.

ASUS N56VM-S4050V
3610QM, FullHD Anti-Glare, 6GB 1600, 500GB 5400RPM, Backlight toetsenbord, 630M 2GB.

Wel jammer van de 5400RPM, maar dit is dan wel een goede optie, en hopen dat de N56VM-S4032V goedkoper is dan de N56VZ van CampusShop (929€).

In dat geval is het waarschijnlijk:
Liever: 5400RPM + Backlight keyboard + Beter scherm +630M
Dan: 7200RPM + Geen backlight keyboard + Slecht scherm + 650M

[ Voor 32% gewijzigd door ChillPascal op 22-06-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daannvd
ChillPascal schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:46:
[...]

Hmm, Die N56VM is anders dan die op Tweakers staat, niet?
Er staat daar dat ie over een 7200 seagate beschikt, terwijl die op Tweakers beschikt over een 5400rpm HDD.

Wanneer de N56VM over een 7200RPM HDD en over een backlight toetsenbord beschikt (en hopelijk ove 8GB aan ram) begin ik toch wel erg te twijfelen!

Aangezien de videokaart niet echt belangrijk is, en de 630M ook goed genoeg is voor mijn games ;)

Iemand die een lijstje heeft met de N56VM types?

EDIT: Op de Asus site staat dat het gaat om een 3610QM processor terwijl jou link een 3620QM getest heeft..?

EDIT2:
Volgens Laptopshop.nl

ASUS N56VM-S4032V
3610QM, FullHD Mat, 8GB 1600, 750GB 5400RPM, Backlight toetsenbord, 630M 2GB.

ASUS N56VM-S4050V
3610QM, FullHD Anti-Glare, 6GB 1600, 500GB 5400RPM, Backlight toetsenbord, 630M 2GB.

Wel jammer van de 5400RPM, maar dit is dan wel een goede optie, en hopen dat de N56VM-S4032V goedkoper is dan de N56VZ van CampusShop (929€).

In dat geval is het waarschijnlijk:
Liever: 5400RPM + Backlight keyboard + Beter scherm +630M
Dan: 7200RPM + Geen backlight keyboard + Slecht scherm + 650M
http://www.cdromland.nl/productinfo/253266/
Bedoel je die?
Beetje vreemd dat alleen cdromland hem verkoopt.. Geen andere winkel bezit die versie nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

daannvd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:12:
[...]

http://www.cdromland.nl/productinfo/253266/
Bedoel je die?
Beetje vreemd dat alleen cdromland hem verkoopt.. Geen andere winkel bezit die versie nog?
Hmm ja, maar die zegt: 2x USB 2.0, 2x USB 3.0
Die op LaptopShop zegt 4x USB 3.0, wat me ook het meest logisch lijkt omdat volgens mij ALLE N56's beschikken over 4x USB 3.0

Vind wel dat die erg duur, er zit een stuk slechtere videokaart in, ook is de schijf een stuk langzamer en nog betaal je 20 euro meer. Hoewel je dan wel een backlight toetsenbord en een beter scherm krijgt (blijkbaar)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daannvd
ChillPascal schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:15:
[...]

Hmm ja, maar die zegt: 2x USB 2.0, 2x USB 3.0
Die op LaptopShop zegt 4x USB 3.0, wat me ook het meest logisch lijkt omdat volgens mij ALLE N56's beschikken over 4x USB 3.0

Vind wel dat die erg duur, er zit een stuk slechtere videokaart in, ook is de schijf een stuk langzamer en nog betaal je 20 euro meer. Hoewel je dan wel een backlight toetsenbord en een beter scherm krijgt (blijkbaar)!
Inderdaad dat heb ik dus ook. Maar het scherm in die van campusshop is toch vergelijkbaar met die in de n55? Ik heb de n55 gisteren zien staan in mediamarkt en vond het scherm opzich prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

daannvd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:16:
[...]

Inderdaad dat heb ik dus ook. Maar het scherm in die van campusshop is toch vergelijkbaar met die in de n55? Ik heb de n55 gisteren zien staan in mediamarkt en vond het scherm opzich prima?
Ja volgens mij ook, ik vind mijn 16" 1366x768 scherm van mijn laptop nog wel degelijk vergeleken met mijn 21" FullHD Monitor/TV. Dus opzich...

Maar ik vind een backlight keyboard eigenlijk wel vrij belangrijk, in ieder geval belangrijker dan een goede video kaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daannvd
ChillPascal schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:19:
[...]

Ja volgens mij ook, ik vind mijn 16" 1366x768 scherm van mijn laptop nog wel degelijk vergeleken met mijn 21" FullHD Monitor/TV. Dus opzich...

Maar ik vind een backlight keyboard eigenlijk wel vrij belangrijk, in ieder geval belangrijker dan een goede video kaart!
Waarom is dat backlight zo belangrijk dan? Toch alleen verlichting? ik persoonlijk typ blind en heb een g11 keyboard voor mijn PC, let nauwelijks op die verlichting:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

daannvd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:20:
[...]

Waarom is dat backlight zo belangrijk dan? Toch alleen verlichting? ik persoonlijk typ blind en heb een g11 keyboard voor mijn PC, let nauwelijks op die verlichting:o
Vind dat wel veel prettiger, gebruik nu een G510, echt ideaal.
Ik speel toch geen zware games op m'n laptop dus wil daar best op besparen. Heb naast deze laptop namelijk nog een leuke gaming rig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:57
Dat is wel de faal van de eeuw dan :O. Eerst je hele line-up al ondoorzichtig maken door onnodig veel verschillende types te lanceren en dan ook nog verschillende schermen en keyboards in de verschillende types stoppen. Echt stelletje stom koppen. Nu weten we natuurlijk niet of de NL N56VZ dit ook heeft aangezien de S4044V voor de Duitse markt is en niet voor NL.

Maar ik streep deze notebook van mijn shortlist tot dat ik deze in de winkel kan bekijken. Dan kun je meteen zien of er een goed LG scherm in zit en of hij backlight heeft en dan uitzoeken welk type het is of dan in die winkel kopen.

Alsjeblieft Asus ik ben beter gewend van jullie!

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JOM92
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik zie dat het scherm en de backlight nogal verschillen bij de Campusshop. Misschien een rare vraag, maar geldt dit alleen voor de N56VZ versie of heeft de N76VM dit ook? Ik zit namelijk te kijken voor de N76VM versie en dan is het bij de campusshop toch een mooie prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JOM92 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 00:49:
Ik zie dat het scherm en de backlight nogal verschillen bij de Campusshop. Misschien een rare vraag, maar geldt dit alleen voor de N56VZ versie of heeft de N76VM dit ook? Ik zit namelijk te kijken voor de N76VM versie en dan is het bij de campusshop toch een mooie prijs...
De N76VM van de laptopshop heeft iig wel een verlicht toetsenbord en voldoet aan alle verwachtingen.
Wel iets duurder, lijkt er wel op dat daar een reden voor is als ik dit forum zo door lees. Asus lijkt wel te knoeien met typenummers, maar asus kennende is dit niet bewust. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvanmegen
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 11:13:
[...]

De N76VM van de laptopshop heeft iig wel een verlicht toetsenbord en voldoet aan alle verwachtingen.
Wel iets duurder, lijkt er wel op dat daar een reden voor is als ik dit forum zo door lees. Asus lijkt wel te knoeien met typenummers, maar asus kennende is dit niet bewust. 8)
Uitgaande van het Youtube filmpje zou ik mijn handen niet in het vuur steken voor een verlicht toetsenbord. Die van mij heeft namelijk een sticker bovenaan het scherm met de aanduiding van een verlicht toetsenbord, de N76 in het filmpje NIET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
JOM92 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 00:49:
Waarom niet voor deze gaan, die heeft gegarandeerd wel een verlicht toetsenbord en is nog veel goedkoper ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upquark schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:01:
[...]

Waarom niet voor deze gaan, die heeft gegarandeerd wel een verlicht toetsenbord en is nog veel goedkoper ook.
500 ipv 750 gb hdd, 6 ipv 8 gb werkgeheugen, minder goede videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daannvd
Die van campusshop heeft toch maar 180 nit scherm? 180cd/m² helderheid? Volgens vele reviews onder het minimum van normaal. Dat is dan toch wel minder.. een stuk minder als de 'echte' n56vz 300 nit scherm krijgt, 300cd/m² helderheid.

[ Voor 28% gewijzigd door daannvd op 23-06-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in "Het grote Asus N-series Notebook ervaringen-topic"

campusshop specs zijn sowieso niet te vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
  • Laatst online: 29-02-2024
De knoppen op mijn N53SV werken niet.

Het zijn de knoppen onder de speaker, Mute,Vol-,Vol+,Play/pause

Hoe kan ik deze laten werken?
Moet ik een driver installeren? Zo ja, welke?

ATK driver natuurlijk :F

[ Voor 8% gewijzigd door bambinodekat op 23-06-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Denk iemand dat de ASUS N56VM-S4032V nog goedkoper wordt dan de €949 waarvoor die nu wordt aangeboden.

Op dit moment is die €20 euro duurder dan de N56VZ versie van CampusShop.

De N56VM-S4032V t.o.v. de N56VZ-S4035V
Beter:
Backlight toetsenbord, Scherm
Slechter:
630M, 5400RPM HDD

Dan mag ik toch hopen dat de VM een stukkie goedkoper gaat worden, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe Sony Vaio SE15 staat ook op de website van Sony, ook een interessante keuze denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 17:40:
De nieuwe Sony Vaio SE15 staat ook op de website van Sony, ook een interessante keuze denk ik. :)
Hmm, stel ik 'm samen, kom ik al snel boven de 1200 euries!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChillPascal schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 17:44:
[...]

Hmm, stel ik 'm samen, kom ik al snel boven de 1200 euries!
De N56VZ gaat ook 1100-1200 kosten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 17:44:
[...]

De N56VZ gaat ook 1100-1200 kosten denk ik.
Mijn budget ligt op de 950.
Die 2 die ik liet zien, de VZ en de VM kosten respectievelijk 929 en 949 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChillPascal schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 17:51:
[...]

Mijn budget ligt op de 950.
Die 2 die ik liet zien, de VZ en de VM kosten respectievelijk 929 en 949 euro!
Die van Campusshop is dan ook minder dan de VZ die nog niet verkrijgbaar is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 18:00:
[...]

Die van Campusshop is dan ook minder dan de VZ die nog niet verkrijgbaar is. :)
In welke opzichten?
Scherm, geen backlight toetsenbord.

Verder niet toch, dat ik weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom je de vm zou nemen snap ik sowieso niet: had dan een jaar terug de XPS 15 gekocht met dezelfde grafische kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 18:05:
Waarom je de vm zou nemen snap ik sowieso niet: had dan een jaar terug de XPS 15 gekocht met dezelfde grafische kaart.
Nja ik hecht toch wel vrij veel waarde aan een backlight toetsenbord.
Ik zie sowieso door de bomen het bos niet meer door al die types van Asus!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De XPS kan/kon je dus ook met backlit krijgen met de bekende URL hacks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 18:22:
De XPS kan/kon je dus ook met backlit krijgen met de bekende URL hacks :P
Klopt weet ik, maar ik wou sowieso wachten tot de Ivy's en ik was ook van plan hem te kopen tegen deze tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:16
Maar wat is er nu mis met die van de campusshop?
De winkel? de versie zonder verlichte toetsenbord en het scherm?

Want ik denk er na om die gewoon nu aan te schaffen, zo laptop met zo videokaart vind je niet snel voor die prijs.
Pagina: 1 ... 19 ... 79 Laatste

Let op:
De CSL policy geldt ook voor ervaringen topics zoals deze! Dat wil dus zeggen dat de zogenaamde 'welke moet ik nemen?'-vragen hier niet gewenst zijn. Hiervoor kan je terecht in het Laptop Aankoopadvies en de Laptop BBG's.