thaasie schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 16:26:
Ik heb mijn X5QS ook binnen, en ben er, afgezien van 2 problemen erg tevreden over!
Ten eerste, wanneer ik een filmpje kijk/luister via bijvoorbeeld YouTube, heb ik af en toe dat het geluid erg stottert. Zeker als ik een muziekje afspeel tijdens het gamen (Deus Ex) heb ik dat dit vrijwel constant gebeurt(ook met het geluid van het spel). Ook het beeld stottert dan.
Ten tweede, de subwoofer is erg leuk, maar dan moet hij het wel doen. Op een een of andere manier, is de binnenkant van de connector veranderd, waardoor ik soms het stekkertje in de gekste posities moet manouvreren om hem contact te laten maken met de binnenkant van de connector.
Nu heb ik Campusshop gebeld, en de wachttijd viel mij mee, ongeveer 6 minuten(ookal was het wachtmuziekje verschrikkelijk:P). De helpdeskmedewerker vertelde mij dat ik, voordat hij een monteur zou langsturen, eerst maar eens de restore partitie moest gebruiken. Want als het geen hardware fout was, zou ik extra moeten gaan dokken. Ik vertelde hem dat ik zou verwachten dat ik een laptop krijg die het gelijk doet, en waar ik niet nog eerst naar de factory setings moet gaan herstellen. Maar zolang het geen hardware fout was, zou dit niet hun probleem zijn, omdat er voor dit soort gevallen een restore partitie was aangemaakt.
Dit heb ik nu gedaan, maar het problemen blijven bestaan.
Ik weet niet waar het eerste probleem vandaan komt, en ik vroeg mij af of anderen dit probleem ook hebben. Het 'toeval 'wil, dat mijn broer precies dezelfde laptop heeft gekocht, hij heeft ook last van het stotterende geluid.
Bij hem doet de subwoofer het wel, bij hem voel je ook een soort 'gezonde' weerstand wanneer je het stekkertje in de ingang probeert te doen, iets wat bij mij niet het geval is. Dus ik denk dat ik de monteur iig voor dit probleempje langs kan vragen, zonder dat ik hoef te betalen, zeker omdat dit al zo is vanaf het moment dat ik hem heb.
Hebben andere mensen last van het stotterende geluid?
Ik heb zelf de Asus X5QSF-S1123V-NL
Processor : Intel i7-2630 processor
Harde schijf : 750 GB harddisk 7200RPM
Geheugen : 6 GB intern geheugen
Videokaart : Nvidia Geforce GT555 2GB
Verder kan ik alleen maar lof spreken over deze prachtlaptop, games draaien goed, toetsenbord werkt goed(het was wel wennen, dit is namelijk mijn eerste laptop), de camera werkt goed,USB+charger is ook erg handig, en de i7 werkt ook lekker. Alleen de battarij valt nog een beetje tegen, maar er zit dan ook heel wat onder motorkap;)