Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eijsenga
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-04-2020
Dixons en Dynabyte van 5-10 dagen naar levertijd onbekend en Neckermann van minder dan 2 weken naar 4-5 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

rwvdw schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 02:59:
[...]
- Ook heeft de tablet de functie Universal Remote Control. Daarmee kunt u uw gehele home entertainment systeem aansturen, zoals de TV, settopbox, DVD-speler, Blu-ray speler en audiosysteem.

Dan zou je toch verwachten dat er infrarood op zit.
Volgens mij heeft dit weer betrekking op Samsung's remote app, die je gewoon kunt downloaden.

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De software heet "Peel" en die kan je inderdaad waarschijnlijk downloaden, maar de tablet heeft nu gewoon géén IR poort meer (de hardware), dus dat idee gaat niet werken.

In Asië zijn hier en daar nog wel exemplaren met IR poort te koop (bron: XDA Developers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:30
Is er al iemand die de 7.7 3G in europa/nederland heeft besteld, ik ben vooral nieuwsgierig naar wat er klopt van de specs? (zoals ir)

ps Zelf net geprobeerd bij mycom, is niet gelukt vanwege creditcard nu alsnog via paypal, ben benieuwd levering donderdag of vrijdag? 8)7

[ Voor 89% gewijzigd door MarcelGo op 31-01-2012 13:31 ]

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp hier niets van, de WiFi versie is sporadisch te krijgen, maar nog steeds geen 3G, om maar te zwijgen over of 32Gb en 64GB versies. Ik dacht het ding vorig jaar al in handen te hebben en nu zitten we al bijna in februari.

Ik kijk inmiddels met een schuin oog naar de Asus ME370T voor 250 dollar (vrijwel zeker 300 euro in Europa), maar dat zal ook wel nog maanden duren (tja, je wordt hier niet vrolijk van..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr-Fruit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-01-2024
MarcelGo schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:08:
Is er al iemand die de 7.7 3G in europa/nederland heeft besteld, ik ben vooral nieuwsgierig naar wat er klopt van de specs? (zoals ir)

ps Zelf net geprobeerd bij mycom, is niet gelukt vanwege creditcard nu alsnog via paypal, ben benieuwd levering donderdag of vrijdag? 8)7
Hou ons op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyCom hmm succes ermee, ik geloof er geen h*l van :)
Die hadden al Archos tablets toen ze nog op de Archos-site moesten komen... oftewel niks noppes nada!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:32:
Ik begrijp hier niets van, de WiFi versie is sporadisch te krijgen, maar nog steeds geen 3G, om maar te zwijgen over of 32Gb en 64GB versies. Ik dacht het ding vorig jaar al in handen te hebben en nu zitten we al bijna in februari.

Ik kijk inmiddels met een schuin oog naar de Asus ME370T voor 250 dollar (vrijwel zeker 300 euro in Europa), maar dat zal ook wel nog maanden duren (tja, je wordt hier niet vrolijk van..).
De Samsung P6800 met 3G wordt bij Bluemax verwacht op 08/02/2012 :
http://www.bluemax.eu/GT-P6800LSALUX
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:20:
Die hadden al Archos tablets toen ze nog op de Archos-site moesten komen... oftewel niks noppes nada!
Er zijn bij Bluemax nu ook Archos tablets op voorraad nl:
http://www.bluemax.eu/501860
http://www.bluemax.eu/501862

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 19:54
Ik zou deze tablet graag willen aanschaffen icm een abonnement. Heb al belsimpel en coolblue gevraagd maar die kunnen er nog niet veel zinnigs over zeggen. Iemand hier een idee waar/en of het uberhaupt mogelijk is om ermee te bellen (wat ik hier en daar wel lees).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
Zal ik doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik heb contact gehad met samsung zelf en die hebben mij gezecht dat je met de galaxy tab 7.7 3g (P6800) wel gewoon kunt bellen en dat je de mobiel gewoon gewoon kunt vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn gewoon 1,2GHz modellen, staat ook gewoon bij de specificaties genoemd

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr-Fruit
Goed nieuws, of fout nieuws? (Op de product pagina van CentralPoint van de 7.7: niet op voorraad)

http://www.centralpoint.n...-tablet-pc-galaxy-tab-77/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eijsenga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elian0
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 12:26
Volgens expansys is de wifi-versie op voorraad bij de leverancier; de 3g-versie kennelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elian0 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 18:16:
Volgens expansys is de wifi-versie op voorraad bij de leverancier; de 3g-versie kennelijk niet.
De Wifi only versie P6810 is onmiddellijk leverbaar bij Bluemax: gij zult niet spammen!
De P6800 mét 3G wordt op 08/02 op voorraad verwacht :

[ Voor 12% gewijzigd door PaT op 15-02-2012 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elian0
Mooi dat er nu meerdere winkels voorraad beginnen te rapporteren. Hopelijk hebben we binnenkort de winkels voor het uitkiezen.

[ Voor 8% gewijzigd door elian0 op 05-02-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr-Fruit
Als ik mij niet vergis is: "coming soon" nu weggehaald op de off. Samsung NL site:
http://www.samsung.com/nl...phones/tab/GT-P6800LSAPHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eijsenga
Goed gezien! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag 1e review verschenen op Engadget:

http://www.engadget.com/2...ew-international-edition/

Zeer positief, vooral scherm en batterij (dat laatste is toch wel opvallend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
CLB schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:20:
Zo zie je maar, heb je weer gelijk :( MyCom blijft maar zeggen binnen 2 tot 4 dagen

Begin erg te twijfelen om te annuleren en hier ebay te bestellen...

Donderdag: Zo ik ben klaar met twijfelen, MyCom geannuleerd en besteld via ebay, is al verstuurd en hoop het pakje straks te kunnen "tracken".

Als ie binnen is laat ik het wel weten! >:)

[ Voor 15% gewijzigd door MarcelGo op 09-02-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
Eindelijk weer wat leven in dit topic. Ben zelf ook zeer benieuwd of dit apparaat icm een abonnement zal worden verkocht. Mijn aanvraag ligt in ieder geval bij Belsimpel die heb in week6 (deze week) verwachten.
Ik blijf hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
Het is nu overal weer gedaan met de verwachte levertijd...weet iemand of Samsung nederland hier mededelingen over doet of gedaan heeft behalve
Dr-Fruit schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 20:05:
Als ik mij niet vergis is: "coming soon" nu weggehaald op de off. Samsung NL site:
http://www.samsung.com/nl...phones/tab/GT-P6800LSAPHN
Best wel slordig, ik vermoed ernstige productie problemen maar wees daar dan open over...en nog iets later en je word links en rechts ingehaald door de concurrentie!

Maar goed mijn pakje is al in Nederland, kan haast niet wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Net even wat winkels gecontacteerd. De 3G versie wordt verwacht geleverd te worden op de 15e. De Wi-Fi versie is nog op verschillende plekken op voorraad. (Maar ik wil 3G ! Prime met dock ook al nergens te vinden... zucht)

[ Voor 18% gewijzigd door BoomSmurf op 10-02-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
Joehoe BINNEN!! :9 Donderdag ochtend besteld en zaterdag ochtend bezorgd!

Nu eerst opladen en ben helaas even druk maar morgen middag uitgebreid bestuderen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
MarcelGo schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 17:43:
Joehoe BINNEN!! :9 Donderdag ochtend besteld en zaterdag ochtend bezorgd!

Nu eerst opladen en ben helaas even druk maar morgen middag uitgebreid bestuderen 8)
waar gekocht?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
hier ebay te bestellen...

Waanzinnig snelle levering...

[ Voor 17% gewijzigd door MarcelGo op 11-02-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimpa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-03-2021
Er zijn diverse Belcompany's die gisteren de Galaxy Tab 7.7 binnen hebben gekregen, waaronder Leidsestraat 69, 1017 NX Amsterdam, tel: 020 620 4188

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eijsenga
Volgens de verkoper heeft elke BelCompany er een geleverd gekregen. Heb hem net in Den Haag gekocht (E 569,99).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eijsenga
:-)

Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/6459/p21205121024x1365.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je de wifi only of de 3g bij de belcompany gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eijsenga
3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
Wie gebruikt hem als mobiele telefoon??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik straks als ik hem ook heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
Ik las in een review dat bellen niet erg lekker gaat. Probeer te voorkomen dat ik dit apparaat aanschaf en er vervolgens moeilijk mee kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook zeker proberen om te bellen, maar wel met een headset (Sony MW600). Als dat niet goed werkt is dat geen probleem, ik betaal 3 euros per maand (in Spanje) voor een extra SIM, dus wil ik so-wie-so een 3G. Als ik dan ook kan bellen is dat gewoon een plus, in noodgevallen zal het zeker lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eijsenga
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 18:35:
Ik wil ook zeker proberen om te bellen, maar wel met een headset (Sony MW600). Als dat niet goed werkt is dat geen probleem, ik betaal 3 euros per maand (in Spanje) voor een extra SIM, dus wil ik so-wie-so een 3G. Als ik dan ook kan bellen is dat gewoon een plus, in noodgevallen zal het zeker lukken.
Bellen met de Tab 7.7 3G gaat prima met bijgeleverde headset. Je kunt hem ook zonder headset gebruiken en aan je oor houden... als niemand je ziet, want het oogt gewoon raar... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Hebben deze nou wel of geen IR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen IR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet te geloven, de 7.7 ligt nog niet eens in de winkel of Samsung brengt al weer een nieuwe 7" op de markt.

http://www.samsungmobilep...media-experiences-in-life (kopieër de hele link)

In mijn ogen dezelfde als de 7.0 Plus, maar afgezien van ICS, met een mindere processor.

edit: volgens de Telegraaf is dit nieuws per ongeluk door Samsung naar buiten gebracht.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De voorraad bij de Belcompany webshop is weer nihil. Gelukkig kon ik er wel een kopen bij de winkel zelf in Lelystad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:54:
Niet te geloven, de 7.7 ligt nog niet eens in de winkel of Samsung brengt al weer een nieuwe 7" op de markt.

http://www.samsungmobilep...media-experiences-in-life (kopieër de hele link)

In mijn ogen dezelfde als de 7.0 Plus, maar afgezien van ICS, met een mindere processor.
Hopelijk betekent dit dat er binnenkort ook ICS komt op de 7.7 (en andere tabs van Samsung).

Edit: Gisteren (13-2-2012) een eerste indruk gekregen van de 7.7. Het scherm is inderdaad verbluffend mooi. Het hele apparaat is sowieso mooi ontworpen en vormgegeven. Tot nu toe gaat alles soepel (touch response, schakelen tussen apps) maar heb nu al diverse applicaties zien crashen (die je daarna wel weer probleemloos kan opstarten). Wifi en GPS werken perfect. Moet even wennen aan honeycomb, maar vind tot nu toe de interface een stuk beter/uitgebreider dan gingerbread op mijn optimus 2x.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:Y Mooi kado voor valentijnsdag, nu te koop bij diverse shops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo is hij nergens verkrijgbaar en zo ineens overal. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
Nu nog icm een abonnement. Iemand een winkel die dit momenteel doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Heb hem gister opgepikt bij BelCompany... hij is fijn! Nu nog ICS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr-Fruit
BoomSmurf schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 15:28:
Heb hem gister opgepikt bij BelCompany... hij is fijn! Nu nog ICS :)
... net zoals ik. Zojuist opgehaald bij de winkel in Hoogeveen (1 exemplaar voorradig, nu dus nog 0).
Snel de batterij opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu op te halen bij 1 mycom, 4 dynabyte en 4 dixons filialen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat de Samsung GT-6800 nu overal verkrijgbaar is, maar heb ook ontdekt dat er wel vier verschillende modellen zijn. Kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn tussen de P6800lsalux, de P6800-lsaphn, de P6800lsa en de P6800 lse? Via Google kwam ik op de site van www.mt.nl/vergelijken/technisch/tablets terecht, maar deze geeft geen uitsluitsel. Volgens mij zijn hier enkele zaken niet goed ingevoerd. Wie weet wat de verschillen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn heel veel versies, maar het lijkt er op dat niemand weet wat het precies betekent. De 'basis' is GT-P6800LSA, daarna kan er staan: LUX, PHN, FOP, NEE, AU, TGY, XEU, OZS, etc.

Volgens een post op XDA (# 284), betekent XEU de UK Interntional versie, en OZS de Hong Kong versie. Maar wat een 'versie' precies inhoudt is mij niet geheel duidelijk.

http://forum.xda-develope...ead.php?t=1244349&page=29

De meeste in NL zijn de PHN versies, wat volgens iemand voor Philipines zou kunnen staan. Ik denk zelf dat het niet zo belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:44:
[...]

De Samsung P6800 met 3G wordt bij Bluemax verwacht op 08/02/2012 :
http://www.bluemax.eu/GT-P6800LSALUX
Joepieeeeeee, de Samsung tablet P6800 is binnen bij Bluemax !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:20

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:28:
Er zijn heel veel versies, maar het lijkt er op dat niemand weet wat het precies betekent. De 'basis' is GT-P6800LSA, daarna kan er staan: LUX, PHN, FOP, NEE, AU, TGY, XEU, OZS, etc.

Volgens een post op XDA (# 284), betekent XEU de UK Interntional versie, en OZS de Hong Kong versie. Maar wat een 'versie' precies inhoudt is mij niet geheel duidelijk.

http://forum.xda-develope...ead.php?t=1244349&page=29

De meeste in NL zijn de PHN versies, wat volgens iemand voor Philipines zou kunnen staan. Ik denk zelf dat het niet zo belangrijk is.
Als ik die afkortingen zo zie slaat het op de CSC, ofwel de provider/regio-aanpassingen. In de praktijk zal je daar niet veel van merken als je zelf update via Odin. Als je wil updaten via KIES moet je wachten tot er een firmware uitkomt voor jouw regio.
Op de pagina van SamFirmware kan je kijken welke letters staan voor welke regio. Voor mijn SGS2 flash ik meestal NEE, XEU of XEN, maar veel maakt het niet uit. Daarna root ik hem en haal ik overbodige zooi weg, of dat nou een bol.com app of noorse variant daarvan is.
Internetinstellingen werken bij de meeste CSC's wel, maar zeker bij een wifi-only versie maakt dat al helemaal niet uit.

[ Voor 4% gewijzigd door gwystyl op 15-02-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:12:
[...]

maar o zo duur, 613 euro
Ik heb er vandaag een besteld voor 530 euro incl verzending en verzekering bij belsimpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:15:
[...]

maar o zo duur, 613 euro
Ik heb er vandaag een besteld voor 530 euro incl verzending en verzekering bij belsimpel
Ik hoop dat je dan ook een Europese versie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elian0
Zeker weten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:49:
[...]

Ik hoop dat je dan ook een Europese versie hebt.
Wat is het verschil dan hardwarematig? Als je een andere versie hebt flash je toch gewoon een rom naar keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claude Zaque
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-01-2018
Ik heb al een aantal weken een 6810 en hoewel ik nog steeds erg onder de indruk ben, zijn er toch wel 2 dingen waar ik me aan erger:

1) ik krijg maar geen stabiele internetverbinding. Ik heb een Ziggo wireless modem maar raak steeds op willekeurige momenten m'n verbinding kwijt. Kan zijn tijdens het downloaden van iets uit de market of tijdens het surfen. Ik moet dan wifi uit en weer inschakelen. Aan het signaal kan het niet liggen, dat is steeds 2 of 3 streepjes.

2) als ik nieuwe filmpjes op m'n microSD kaart zet of verplaats naar een andere folder, dan wordt dit niet geindexeerd door de stock mediaplayer. Ik was op een gegeven moment al m'n films kwijt toen ik ze in een folder stopte. Ik heb uiteindelijk een harde reset gedaan waarna alles weer zichtbaar werd maar weer niet als ik iets toevoeg. Die reset heeft ook m'n wifi probleem niet opgelost

• eijsenga
Claude Zaque schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 21:29:1) ik krijg maar geen stabiele internetverbinding. Ik heb een Ziggo wireless modem maar raak steeds op willekeurige momenten m'n verbinding kwijt. Kan zijn tijdens het downloaden van iets uit de market of tijdens het surfen. Ik moet dan wifi uit en weer inschakelen. Aan het signaal kan het niet liggen, dat is steeds 2 of 3 streepjes.
Ik heb een Zyxel modem van Telfort en daarachter een router van Sitecom (MD-350). Als ik de Tab 7.7 met wifi van Sitecom verbind, is de verbinding extreem slecht. Gebruik ik wifi van het Zyxel modem, is de verbinding prima. Geen idee waar dat aan ligt. Iemand?

• eijsenga
[...]
Zeker spam. Want voor die prijs roep je geen joepie!

• CzMichiel
Gisteren opgehaald bij MyCom in Utrecht. Lekker ligt ding. Resolutie is niet top (ben iPhone4s gewend).
Ook merk ik dat er behoorlijk wat lag zit in het switchen tussen schermen. Vreemd hoop dat een update dit fixed.

Verwijderd

Is er al iemand van de 'early adopters' die iets meer kan roepen over het telefonie gebruik van deze tablet?
Ben vooral nieuwsgierig of good old fashion GSM capabilities on board zijn of dat alles via IP gaat.

Alvast bedankt.

• eijsenga
eijsenga schreef op zondag 12 februari 2012 @ 20:14:
[...]Bellen met de Tab 7.7 3G gaat prima met bijgeleverde headset. Je kunt hem ook zonder headset gebruiken en aan je oor houden... als niemand je ziet, want het oogt gewoon raar... :)
Gewoon GSM.

Verwijderd

CzMichiel schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:54:
Gisteren opgehaald bij MyCom in Utrecht. Lekker ligt ding. Resolutie is niet top (ben iPhone4s gewend).
Ook merk ik dat er behoorlijk wat lag zit in het switchen tussen schermen. Vreemd hoop dat een update dit fixed.
De resolutie is toch hoger? Je bedoelt waarschijnlijk de dpi (dots per inch) welke lager is vanwege de 7.7 inch t.o.v 3.5 inch. ;)

• elian0
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:37:
[...]

De resolutie is toch hoger? Je bedoelt waarschijnlijk de dpi (dots per inch) welke lager is vanwege de 7.7 inch t.o.v 3.5 inch. ;)
En dan nog, gebruikt CzMichiel een vergrootglas? :)

• Supremo
elian0 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:58:
[...]

En dan nog, gebruikt CzMichiel een vergrootglas? :)
Nee, hij gebruikt hem blijkbaar als telefoon en houdt hem ook op dezelfde afstand van zich af. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:56:
Is er al iemand van de 'early adopters' die iets meer kan roepen over het telefonie gebruik van deze tablet?
Ben vooral nieuwsgierig of good old fashion GSM capabilities on board zijn of dat alles via IP gaat.

Alvast bedankt.
Werkt prima als "gewoon" gsm telefoon. Ik gebruik hem met een bluetooth headset en dat gaat perfect.

• elian0
Supremo schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:10:
[...]

Nee, hij gebruikt hem blijkbaar als telefoon en houdt hem ook op dezelfde afstand van zich af. ;)
:D

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:37:
[...]

Resolutie is een begrip wat op twee manieren gehanteerd wordt. Foutief (in de omgangstaal) als de afmeting in pixels horizontaal x vertikaal (of omgekeerd) en correct als de pixel dichtheid. De pixel dichtheid van de 7.7 is lager dan die van de iphone4s (ongeveer 200 ppi vs 300 ppi). De iPad3 zou net als de iphone4s ook zo'n zogenaamd retina (marketing term) scherm moeten krijgen. Dat wil zeggen als het scherm van de ipad3 dezelfde afmetingen zal hebben als de ipad2, het een scherm moet worden van 2530 bij 1897 pixels. Daar zul je een behoorlijk krachtige processor voor nodig hebben wil je dat vloeiend bedienen.

• CzMichiel
Ik stond gisteren behoorlijk voor aap toen ik de telefoon opnam met mijn galaxy tab. Toch maar even op zoek naar een bluetooth headsetje.
Over de resolutie van het scherm wil ik EduardS graag bedanken voor zijn duidelijk bechrijving. Precies wat ik bedoelde. Verder echt een heerlijk toestel. Nu is de zoektocht naar een mooi hoesje begonnen.

Verwijderd

Net toch maar naar de belcompany (Zwolle) gegaan voor de 7.7 en nu krijg ik hem niet mee omdat ik met nummer behoud wil dus nu wachten op telefoontje van ze dat ik de tab op kan halen :)
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:01:
het een scherm moet worden van 2530 bij 1897 pixels.
Neejoh, resolutie wordt 4x zo hoog dan, van 1024x768 naar 2048x 1536 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

CzMichiel schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:11:
Ik stond gisteren behoorlijk voor aap toen ik de telefoon opnam met mijn galaxy tab. Toch maar even op zoek naar een bluetooth headsetje.
Over de resolutie van het scherm wil ik EduardS graag bedanken voor zijn duidelijk bechrijving. Precies wat ik bedoelde. Verder echt een heerlijk toestel. Nu is de zoektocht naar een mooi hoesje begonnen.
Nu ziet het er misschien vreemd uit, over een paar jaar zal niemand meer omkijken. De eerste mobiele telefoons in de jaren 80 waren zelf groter. Accu tas plus hoorn. Mensen moeten even wennen aan het nieuwe "type" telefoon.

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 23:23:
[...]

Neejoh, resolutie wordt 4x zo hoog dan, van 1024x768 naar 2048x 1536 :)
Fout. Je begrijpt, ondanks mijn uitleg, blijkbaar niet wat 326 ppi (pixels per inch, de pixel dichtheid van het "retina" scherm van de iPhone 4s) betekent.

edit:
http://osxdaily.com/2011/...resolution-possibilities/

http://osxdaily.com/2011/...ored-for-release-in-2012/

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tHe_BiNk schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 04:24:
[...]
Nu ziet het er misschien vreemd uit, over een paar jaar zal niemand meer omkijken. De eerste mobiele telefoons in de jaren 80 waren zelf groter. Accu tas plus hoorn. Mensen moeten even wennen aan het nieuwe "type" telefoon.
De kans dat de meeste mensen een (bluetooth) headset gebruiken, lijkt me iets groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:05
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 08:45:
[...]

Fout. Je begrijpt, ondanks mijn uitleg, blijkbaar niet wat 326 ppi (pixels per inch, de pixel dichtheid van het "retina" scherm van de iPhone 4s) betekent.

edit:
http://osxdaily.com/2011/...resolution-possibilities/

http://osxdaily.com/2011/...ored-for-release-in-2012/
Je punt is niet duidelijk. Ik begrijp, ondanks jou uitleg, niet wat jou post betekent. Wat is de relevantie ten aanzien van de SGT7.7? Overigens staat in jou eigen links dat het scherm van de iPad3 2048x1536 pixels krijgt.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijk schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:39:
[...]
Je punt is niet duidelijk. Ik begrijp, ondanks jou uitleg, niet wat jou post betekent. Wat is de relevantie ten aanzien van de SGT7.7? Overigens staat in jou eigen links dat het scherm van de iPad3 2048x1536 pixels krijgt.
Mijn punt staat in mijn post; als de iPad3 een scherm met dezelfde pixel dichtheid als de iPhone 4s zou krijgen, namelijk 326 ppi, zou dit bij de scherm afmetingen van de iPad2 (ongeveer) 2530 bij 1897 pixels zijn. De relevantie met de 7.7 was de opmerking dat de resolutie van de 7.7 niet top is t.o.v. de iPhone 4s.

In de links die ik gaf staat de verwachte resolutie van het iPad3 scherm. Daarover heb ik geen uitspraak gedaan. Ik heb uitspraak gedaan over de resolutie die het scherm van de iPad3 zou moeten hebben als Apple dezelfde pixel dichtheid zou willen hanteren als bij de iPhone 4s, hetgeen Apple stelt als "retina" criterium.

http://ipad.about.com/b/2...have-a-retina-display.htm

http://www.extremetech.co...-a-low-res-retina-display

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"Retina criterium" is gewoon resolutie 2x zo breed en 2x zo hoog, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 10:02:
"Retine criterium" is gewoon resolutie 2x zo breed en 2x zo hoog, klaar.
Nee, dat is het niet. En nu wil je een scherm dat 4 maal zo groot is, niet 2 maal zo scherp. :+

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu ook trotse eigenaar van de tab. Bellen gaat ook super met de tab. Wat een mooi toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eijsenga
CzMichiel schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:11:Nu is de zoektocht naar een mooi hoesje begonnen.
Ik heb deze besteld op ebay voor €11,- incl verzendkosten. Is eigenlijk gemaakt voor de BlackBerry PlayBook, maar past perfect. http://www.ebay.nl/itm/ws...ageName=ADME:L:OC:NL:1123

Afbeeldingslocatie: http://img692.imageshack.us/img692/6602/p2180513600x450.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img37.imageshack.us/img37/5083/p2180514600x450.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freespirit
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-06-2024
Momenteel aan het overwegen om de galaxy tab 7.7 aan te schaffen. Had de volgende vragen:

Is het zonder conversie toestanden mogelijk om *.avi bestanden af te spelen?

Ben nu eigenaar van een Entourage Edge waar ik zonder gedoe al mijn avi bestanden op af speel. Ik ben er mee bekend dat avi een container is, echter vroeg ik mij af of het file formaat überhaupt geaccepteerd word door de 7.7. Op de website van Samsung staat van wel: http://www.samsung.com/hk...ablet/GT-P6800LSATGY-spec echter staat het op diverse verkoop websites dan weer niet vermeld...

Heeft iemand al met een fatsoenlijke styles geprobeerd hier op te schrijven, en zo ja hoe is de ervaring?

Op het internet kwam ik het volgende youtube filmpje tegen waarin met een 'dikke' styles op de 7.7 geschreven wordt: YouTube: Samsung Galaxy Tab 7.7 - phone, stylus, 1080p video, Google Music
Zelf zat ik te kijken naar de Jot Pro als stylus voor deze pad. Er zullen door mij geen boeken geschreven worden op de pad maar ik zou hem ook graag willen gebruiken om aantekeningen te maken tijdens een vergadering, lezing o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eijsenga
Freespirit schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 22:00:
Is het zonder conversie toestanden mogelijk om *.avi bestanden af te spelen?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is het wel, huidige iPad resolutie wordt x2 gedaan in de breedte en hoogte en c'est ca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 19 februari 2012 @ 21:46:
[...]

Dat is het wel, huidige iPad resolutie wordt x2 gedaan in de breedte en hoogte en c'est ca.
Doe een cursus begrijpend lezen en kijk dan nog eens terug hoe je mijn opmerking uit het verband rukt om een ja/nee spelletje te beginnen. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bied jou deze cursus aan, want een iPad 2 met een resolutie van:
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:59:
(ongeveer) 2530 bij 1897 pixels zijn.
komt er niet, de resolutie wordt x2 gedaan in de hoogte en de breedte en klaar.

Apple zal dit brengen als 'retina scherm in de iPad 2' en basta. Dat de iPod Touch / iPhone 4(S) een nog
hogere pixeldichtheid hebben maakt werkelijk waar niks uit, resolutie x2, zodat alles mooi kan opschalen, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:17

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:De discussie over resolutie hoort niet thuis in dit topic. Mochten jullie de behoefte hebben om er toch over te discussiëren doe dat dan per DM, niet in dit topic.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
Afbeeldingslocatie: http://www.rdstatic.com/prodimg/doc116490/doc116490_800x600_w.jpg
Zojuist binnen gekregen. Eens kijken of deze een beetje past als ik thuis ben.
Ben verder op zoek naar een goede tas (schoudertas/rugtas) waar ik hem kwijt kan. Ik mijn broekzak past hij voor geen meter.

*EDIT*
Niet kopen. Past niet!
http://www.replacedirect....case-voor-galaxy-tab.html

[ Voor 18% gewijzigd door CzMichiel op 22-02-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

CzMichiel schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:17:
[afbeelding]
Zojuist binnen gekregen. Eens kijken of deze een beetje past als ik thuis ben.
Ben verder op zoek naar een goede tas (schoudertas/rugtas) waar ik hem kwijt kan. Ik mijn broekzak past hij voor geen meter.
Lijkt erg op deze. Misschien handig om erbij te vermelden welke het is en evt waar je hem gehaald hebt?

Ik heb gisteren even met de Tab 7.7 gespeeld in een winkel, en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk was van het scherm. Vergeleken met de Tab 10.1 die ernaast lag was het allemaal een stuk levendiger en scherper. Dit had ik natuurlijk al in verschillende reviews gelezen, maar het is toch anders als je het in het echt ziet.

Qua grootte vond ik het ook een mooie maat. De prijs is wel erg aan de hoge kant, dus ik moet nog eens goed nadenken of ik nou de 7.7 of toch de 8.9 wil, die al gauw 150-200 goedkoper is maar ook iets mindere specs heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een vraag. heb nu een paar dagen de tab 7.7. Perfect apparaat, ben alleen nog bezig hoe ik het beste films erop kan zetten. Al allerlei formaten geprobeerd maar is allemaal niet ideaal. Vob word door geen speler herkent of alleen in losse file's zonder ondertiteling(terwijl powerdvd dit in windows wel doet) en mkv is erg groot voor op de sd kaart. Wie kan mij zeggen wat het beste is qua kwaliteit en grote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben een zeer tevreden bezitter van een 7.7 . Heb eigenlijk met 1 ding moeite, namelijk de telefoon functie soepel op een bluetooth headset te koppelen. Uitgaand lukt prima, inkomend gaat steeds mis, en dan sta je toch weer met een hele luxe snijplank te bellen. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eijsenga
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:31:
Voor diegene met een WiFi versie, hebben jullie problemen met WiFi ontvangst?

Er schijnt hier en daar slechte ontvangst te zijn (US,UK), maar over NL heb ik nog niets gehoord.
Ik heb een Zyxel modem (Telfort) en daarachter een Sitecom WL-350 router. De wifi verbinding met de WL-350 zowel op 2,4 GHz als op de 5 GHz band is ronduit slecht. De wifi verbinding met het Zyxel modem is prima en snel. Weet niet waar het aan ligt. Iemand anders ook wifi verbindingsproblemen?

Aanvulling: wifi verbinding met Sitecom modem (weet niet welk type) op werk geeft prima verbinding.

[ Voor 8% gewijzigd door eijsenga op 22-02-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:16:
Heb een vraag. heb nu een paar dagen de tab 7.7. Perfect apparaat, ben alleen nog bezig hoe ik het beste films erop kan zetten. Al allerlei formaten geprobeerd maar is allemaal niet ideaal. Vob word door geen speler herkent of alleen in losse file's zonder ondertiteling(terwijl powerdvd dit in windows wel doet) en mkv is erg groot voor op de sd kaart. Wie kan mij zeggen wat het beste is qua kwaliteit en grote?
Voor zover ik weet de enige video_ts speler voor android:

http://en.daroonsoft.com/

Getest op de 7.7 en werkt.

Verwijderd

werk inderdaad perfect
thanks

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2012 09:11 ]

• Supremo
Gisteren ook mijn 7.7 ontvangen. Wat een prachtig scherm. Binnen staat hij maar op 30% brightness. Ik vroeg me alleen af hoe ik 3G uit kon zetten, maar wel met Wifi verbonden blijven. Uiteindelijk toch maar Airplane mode gekozen en dan kun je Wifi alsnog aan zetten! Bij batterijverbruik is zie ik geen streepje meer bij Mobile Network Usage (wanneer je bij de uitvergroting van het diagram kijkt).

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Supremo schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:00:
Gisteren ook mijn 7.7 ontvangen. Wat een prachtig scherm. Binnen staat hij maar op 30% brightness. Ik vroeg me alleen af hoe ik 3G uit kon zetten, maar wel met Wifi verbonden blijven. Uiteindelijk toch maar Airplane mode gekozen en dan kun je Wifi alsnog aan zetten! Bij batterijverbruik is zie ik geen streepje meer bij Mobile Network Usage (wanneer je bij de uitvergroting van het diagram kijkt).
Dat kan heel makkelijk met een widget, maar mijn Galaxy S2 heeft ook een optie dataverbindingsstand aan/uit als ik de power-knop een tijdje indruk. Misschien heeft de Tab dat ook wel?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FbVoe1q4mxRES6pnNLnHvDka/full.png

• Supremo
gwystyl schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:12:
[...]

Dat kan heel makkelijk met een widget, maar mijn Galaxy S2 heeft ook een optie dataverbindingsstand aan/uit als ik de power-knop een tijdje indruk. Misschien heeft de Tab dat ook wel?
[afbeelding]
Die optie heb ik niet met de power knop. Wel wanneer je er een sim in hebt gestoken en dan naar settings gaat. Maar ik gebruik hem nu zonder sim, dus dan moet voice ook uit (niet alleen data). Gelukkig zit het in de Settings popup, dus op de 7.7 kom ik er ook heel snel bij. Airplane Mode moet je dan wel even scrollen, want die valt net buiten de popup.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Als je er geen sim in hebt zitten kan je toch niet eens voice of 3G gebruiken? Dan hoef je dat ook niet apart uit te zetten...

• Supremo
gwystyl schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:11:
Als je er geen sim in hebt zitten kan je toch niet eens voice of 3G gebruiken? Dan hoef je dat ook niet apart uit te zetten...
Zonder sim krijg je de melding dat je nog wel het noodnummer kunt bellen, dus er bijft iets actief en dat kost stroom.
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste