Samsung Galaxy Tab 7.7

nieuws: IFA: Samsung voorziet 7,7"-tablet van Super Amoled Plus-scherm
Samsung heeft de IFA-beurs in Berlijn de Galaxy Tab 7.7 uitgebracht.
Zoals de naam aangeeft, heeft het model een scherm van 7,7 inch. Het touchscreen is
van het Super Amoled Plus-type en heeft een resolutie van 1280x800. De tablet is 7,89mm dik.

De naam Galaxy Tab 7.7 dook al eerder op, maar de details over het apparaat heeft Samsung op de IFA-elektronicabeurs bekendgemaakt. De nieuwe tablet in de Galaxy Tab-serie is met zijn afmetingen van 196,7x 133mm niet alleen kleiner dan de 8,9"- en 10,1"-voorgangers, maar ook dunner en lichter:
de dikte is 7,89mm en het gewicht bedraagt 335 gram.

Daarnaast is een verschil met zijn grotere broers dat de 7.7 een Super Amoled Plus-scherm heeft. Voorheen was dit type schermen voorbehouden aan smartphones, zoals de Galaxy S II.
De tablet draait op een Samsung Exynos 4210-soc op een kloksnelheid van 1,4GHz en wordt geleverd met 16, 32 of 64GB geheugen dat uitgebreid kan worden via microsd-kaartjes.
Er is 8Gb lpddr2-werkgeheugen aanwezig.

De Tab 7.7 ondersteunt hspa+, edge en gprs, bluetooth 3.0 en wifi, maar ook is er support voor het bluetooth-alternatief Wifi Direct. Gps-ondersteuning is ook aanwezig, evenals een usb 2.0 host-mogelijkheid. De accu met een capaciteit van 5100mAh zou het apparaat 10 uur lang video kunnen laten afspelen. Daarnaast is een 3-megapixelcamera met af en led-flitser aan boord, naast een 2-megapixelfrontcamera.

De Galaxy Tab 7.7 wordt direct met Android Honeycomb 3.2 geleverd, waarop de fabrikant zijn eigen TouchWiz-laag heeft gelegd. De prijs en precieze introductiedatum voor de Nederlandse markt heeft
het Koreaanse bedrijf op moment van schrijven nog niet bekend gemaakt.

Samsung Nederland laat weten dat de tablet in het vierde kwartaal beschikbaar komt.
Een prijs wordt echter niet genoemd, maar zou volgens een Deens gerucht rond 675 euro liggen.

InhoudsopgaveVerwante en andere interessante topics
Topicreeks: Het grote Android Tablet topic
Alle andere Androidtablets bij elkaar

Het Samsung Galaxy Tab-topic - Deel 1
Het kleinere broertje van de Samsung Galaxy Tab 7.7

Topicreeks: Android Software & Discussie
De topicreeks over software / games / applicaties voor Android

Android - Live Wallpapers - Verzamel & Discussie
Deel en discussieer hier over de Live Wallpapers die jij helemaal te gek vind

Films converteren voor je Android device
Misschien handig voor de filmliefhebbers onder ons...

De Grote Android-nieuwsthread
Het topic over alle nieuwsberichten die Android related zijn
Specificaties:
Samsung Galaxy Tab 7.7
ProcessorSamsung Exynos 4210
Processor snelheid1,4GHz
Intern geheugen16GB / 32GB / 64GB flash-memory
RAM geheugen8Gb LPDDR2
Flash geheugenMicroSD(HC)
Scherm7,7" 1280x800 capacitief Super AMOLED Plus
Camera's3MP AF + LED backcamera / 2MP AF frontcamera
Accu (mAh, standby, speeltijd)5100mAh met 10 uur videoplayback
Afmetingen 196,7x 133mm x 7,89 mm
Gewicht 335 gram
Prijs€ ??

Overige hardwarespecificaties van de Samsung Galaxy Tab 7.7 zijn:
  • Android Honeycomb 3.2
  • Ingebouwde GPS-mogelijkheden
  • Ingebouwde kompasfunctionaliteit
  • WiFi (802.11 b/g/n) & WiFi DiRect
  • Bluetooth 3.0
  • 3,5 mm audiojack
  • USB Slave: Mobile Transfer Protocol
  • USB 2.0 Host: Mass Storage Class
  • 1080P afspeelmogelijkheden
  • Audio: MP3, AAC, AAC+, eAAC+, WMA
  • Video: MPEG4, H.263, H.264, WMV, DivX, Xvid
Samsungmobilepress.com - specificaties Samsung Galaxy Tab 7.7
Ga terug naar de inhoudsopgave
Foto's
Galaxy Tab 7.7
Weetjes
• Het eerste Samsung apparaat is met een super AMOLED Plus display groter dan 4"
• Dat de Galaxy Tab 7.7 wel Full HD materiaal af kan spelen, maar een HDMI-output ontbreekt.. MHL?

Topicreeks: Het grote Android Tablet topic
Alle andere Androidtablets bij elkaar

Het Samsung Galaxy Tab-topic - Deel 1
Het kleinere broertje van de Samsung Galaxy Tab 7.7

Topicreeks: Android Software & Discussie
De topicreeks over software / games / applicaties voor Android

Android - Live Wallpapers - Verzamel & Discussie
Deel en discussieer hier over de Live Wallpapers die jij helemaal te gek vind

Films converteren voor je Android device
Misschien handig voor de filmliefhebbers onder ons...

De Grote Android-nieuwsthread
Het topic over alle nieuwsberichten die Android related zijn

Voor toevoegingen, wijzigingen of overige dingen met betrekking tot deze topicstart
kan je mij een DM sturen, emailen, smsen, aanspreken op MSN of een briefkaart sturen!

Changelog
  • 01-09-2011 - Topic gestart
  • En natuurlijk de nodige toevoegingen die tussentijds plaatsvinden

In de vorm van het maken en het aanpassen van headers, informatie / plaatjes
-TS- is made by CLB-

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 05-09-2011 17:44 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• jeroenemo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-06-2024
Goede topicstart!

Ik hoop dat ze hun verwachte levertijd kunnen halen dit keer. Want het ziet er zeer aantrekkelijk uit.

Ik ben ook nieuwsgierig of ze in deze tablet gaan voor de nieuwe Tegra-processor of hun eigen Exynos.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:02

zAo

GPLv2 Fanboy

Mooie TS in zo'n korte tijd!

Ik hoop erg op een MHL interface, dan ben ik verkocht! Ik heb nu een iPad en wilde al overstappen naar een Tab 10.1, maar sinds ik sAMOLED gewend ben van mijn telefoon, wil ik niet anders meer!

• jeroenemo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-06-2024
Het is alweer aangevuld...

[url="http://http://tweakers.net/nieuws/76520/ifa-samsung-voorziet-galaxy-tab-77-van-super-amoled-plus-scherm.html"]"De tablet draait op een Samsung Exynod 4210-soc op een kloksnelheid van 1,4GHz"[/url]
zAo schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:12:
Ik hoop erg op een MHL interface, dan ben ik verkocht!
Ik had wel graag mini-HDMI gezien, al is het maar voor de absurd hoge kosten voor MHL-kabeltjes...

En de geruchten qua prijs liggen nu op de 675,00 euro.. Zelf denk ik 449,- / 549,- en 649,- (inclusief 3G dan)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020
Nog niks zinnigs te melden. Maar ik wil m wel hebben. Mooie opvolger van mijn huidige 7".
Twee mooiere filmpjes van de Tab 7.7.. Staat al redelijk wat op YT, maar heel veel crap:

Volgens mij een Nederlander die even in het Engels uitleg geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterT2006
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-08 10:24
Mmm zie ik dat goed of heeft hij zelfs nog ir?
Heb namelijk ergens gelezen dat je hem als afstandsbediening kunt gebruiken.
Correct me if i'm wrong.
Als de prijs goed is of een leuke abbo dan is het een mooie vervanger voor mijn iphone 3gs.
Edit; wat me trouwens wel opvalt is dat het tablet wel wat laggy reageert.
Bij verschillende yt videos is me dat opgevallen.
Heb zelf een pov mobii met hc 3.01 en die loopt toch wel vloeiender.
Hopelijk kan dat nog een beetje getweakt worden.
Maar als gezegd een goede kandidaat ter vervanging voor mijn iphone:).

[ Voor 39% gewijzigd door MisterT2006 op 02-09-2011 22:15 . Reden: lag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:20
Ja, behalve dat je daarmee niet echt kunt bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:12:
Mooie TS in zo'n korte tijd!

Ik heb nu een iPad en wilde al overstappen naar een Tab 10.1, maar sinds ik sAMOLED gewend ben van mijn telefoon, wil ik niet anders meer!
Off topic: uit nieuwsgierigheid, waarom wilde je een ipad inruilen voor de Tab 10.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Ik was gelijk verliefd toen ik de specs zag. 1280x800 led en 330 gram. Heb nu een transformer (die ik voor mijn ouders aan het klaar maken ben) maar dat is echt te groot en te zwaar. Ook is die Terga 2 niet echt geschikt voor video playback door zijn beperkingen (high profile etc). Alleen wat is die browser van 3.2 crap zeg. Firefox is zelfs nog veel stabieler. Waar de browser op mijn Galaxy S met Darkyrom 10.1 zelden een ctd heeft, in 3.2 steeds ctd.

Hopelijk blijft de prijs binnen de perken, maar vrees van niet. 64gb en 3g voor 550 zou leuk zijn.

Sunspider benchmark

http://www.carrypad.com/2...-on-the-tab-7-7-and-note/

Ook staat er een goede hands-on youtube video op carrypad

[ Voor 17% gewijzigd door tHe_BiNk op 03-09-2011 18:47 ]

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:57

jasjenl

Liab A Tymo

MisterT2006 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 22:02:
Edit; wat me trouwens wel opvalt is dat het tablet wel wat laggy reageert.
Bij verschillende yt videos is me dat opgevallen.
Heb zelf een pov mobii met hc 3.01 en die loopt toch wel vloeiender.
Het doet me eerlijk gezegd denken aan wat ik ook vaak op mijn Galaxy S ervaar, namelijk dat de ene keer alles heel soepel loopt en op willekeurige andere momenten de boel heel erg hapert. Deels ligt dat volgens mij aan Android maar deels heb ik ook het idee dat het aan Samsung ligt, want tot nog toe heb ik dat soort inconsequente haperingen veel minder ervaren op de Asus Transformer (maar die heb ik pas een weekje, dus nog niet genoeg ervaring daarop om een definitief oordeel te vellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarnaast is het ook allemaal preproductieshizzle wat er op de IFA ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
jasjenl schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:37:
[...]
Het doet me eerlijk gezegd denken aan wat ik ook vaak op mijn Galaxy S ervaar, namelijk dat de ene keer alles heel soepel loopt en op willekeurige andere momenten de boel heel erg hapert. Deels ligt dat volgens mij aan Android maar deels heb ik ook het idee dat het aan Samsung ligt, want tot nog toe heb ik dat soort inconsequente haperingen veel minder ervaren op de Asus Transformer (maar die heb ik pas een weekje, dus nog niet genoeg ervaring daarop om een definitief oordeel te vellen).
Op de Transformer heb ik dat ook niet, wel op de Motorola Defy. Dan moet ik hem weer herstarten en dan loop alles wel soepel.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer info over de prijs:

"Samsung toonde op de IFA in Berlijn haar nieuwste Galaxy Tab 7.7 tablet en de high-end Galaxy Note smartphone. Deze apparaten proberen beide het gat te vullen tussen de reguliere smartphones met schermen van 3,7'' tot 4,3'' en de volledig formaat tablets met een 9 tot 10'' formaat touchscreen. Inmiddels is duidelijk geworden dat deze gadgets in het vierde kwartaal op de markt zullen komen, voor prijzen die in verhouding tot de concurrentie wellicht wat aan de hoge kant zijn. Zo moet een nog onbekende uitvoering van de Galaxy Tab 7.7 tablet €699 kosten en wordt de Galaxy Note smartphone met zijn 5,3'' beeldscherm naar verwachting voor €799 in de schappen gelegd.

Daarmee zijn beide apparaten een stuk duurder dan respectievelijk de Tab 10.1 en de Galaxy S II, die beide voor minder dan €500 te krijgen zijn. De Galaxy Tab 7.7 is wel compleet uitgerust met een 1,4 GHz dualcore processor, een 1280x800 Super AMOLED+ beeldscherm, 1 GB aan werkgeheugen, 16 tot 64 GB aan opslagruimte (verschilt per model), een 3 MP camera aan de achter, een 2 MP camera aan de voorkant, een Micro-SD kaartslot, GPS, 802.11n WiFi, Bluetooth 3.0 en een 5100 mAh accu.

De Galaxy Note is een forse smartphone met een 5,3'' Super AMOLED+ scherm (ook met 1280x800 pixels), een 1,4 GHz Exynos dualcore processor met Mali-400 graphics en 1 GB aan werkgeheugen. Deze smartphone krijgt een 8 megapixel camera met ondersteuning voor 1080p opnames en zal verder ook uitgerust zijn met GPS, WiFi, Bluetooth en een flinke accu (2500 mAh)."

Bron: http://nl.hardware.info/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
wat mij opvalt is de 8Gb aan DDR2 geheugen... :S ik las ergens dat dit nagevraagd is bij samsung en dat het niet zomaar een typfoutje is... maar wat moet je in godsnaam aan 8Gb geheugen?? gezien de filmpjes op youtube heeft het ook niet echt effect op de prestaties want het ziet er nogal laggy uit... ik vraag me af wat hier het nut van is :S

EDIT: waarom the fuck gebruikt samsung ineens gigabits ipv gigabytes XD -1 voor het verwarren van consumenten :P

1 week geleden was ik nog totaal niet van de tablets... ik vond ze maar nutteloos en niets toevoegen naast mijn 13 inch macbook pro.... en iphone...

maar toen ik deze 7.7 zag, was ik vrij snel verkocht... een super amoled plus display!!! 7.7 is een heerlijk maatje die je tenminste mee kan nemen in een jaszak of iets dergelijks...

ik zie mijzelf wel filmpjes kijken hoor, op de bank of in de bus/trein op 1280 bij 720 met een SAMOLED+
en het lijkt me ook de perfecte maat om een beetje op te kunnen gamen... een paar emulatoren er op en gaan!
daarnaast komt samsung met hun "games hub" waarvan ik hoop dat er wat "exynos mali 400 GPU" geoptimaliseerde games op komen te staan... en nogmaals, dat alles op een SAMOLED+

en BTW de bouwkwaliteit lijkt ook erg netjes te zijn.. zeker voor samsungs "plastic fantastic" fetish :P

ik kijk er erg naar uit en kan niet wachten om em een keer te proberen in de mediamarkt ofzo.. (wel hopen dat ie uberhaupt uitgebracht mag worden :P) ik hoop alleen dat die lag in het menu er een beetje uit gaat want dat vind ik erg storend als ik naar de youtube filmpjes kijk...

nu we het er over hebben.. :P hardwareversnelling in het menu van android... ik heb ooit eens gehoord dat honeycomb dat ging brengen... gaat dat nog komen? of werkt het gewoon niet? :P
misschien in android 4.0... die komt.. eind dit jaar al uit???

anyway... veelbelovend apparaatje.. met een flink prijsje maar dat heb ik graag over voor dit soort hardware...

[ Voor 3% gewijzigd door Wolfjerolfje op 07-09-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm ja...
Wolfjerolfje schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:56:
wat mij opvalt is de 8Gb aan DDR2 geheugen... :S ik las ergens dat dit nagevraagd is bij samsung en dat het niet zomaar een typfoutje is... maar wat moet je in godsnaam aan 8Gb geheugen?? gezien de filmpjes op youtube heeft het ook niet echt effect op de prestaties want het ziet er nogal laggy uit... ik vraag me af wat hier het nut van is :S
Er staat 8Gb heh geen 8GB daar zit jij mee in de war, dus deel het door 8 en tadaa 1GB RAM ;)
En 'laggy' dat kan dus van alles zijn en is hierboven al benoemd!

• MisterT2006
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-08 10:24
@CLB,
Zit toch echt wel infrarood op dat ding dus kun je hem straks mooi als afstandsbediening gebruiken:).
Maak me trouwens niet zo druk over de lag komen ze bij tabletroms wel met een mooie rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Is hij al ergens in een Nederlandse webshop gespot? Ik ben erg benieuwd wat de Euro en (US) Dollar prijs gaat worden.
Voor alsnog baal ik erg van het ontbreken van de MHL functionaliteit, maar het is nog wel de nummer 1 gadget om met de kerst uit New York mee te nemen.

Edit; de Euro prijs was natuurlijk wel al bekend: 699,00. Nu maar hopen dat die minimaal 200,-- zakt in 4 maanden... Jemig wat een geld.

[ Voor 20% gewijzigd door zAo op 09-09-2011 14:35 ]

• Wolfjerolfje
ik sluit niet uit dat MHL er gewoon in zit... ik denk dat we binnen enkele dagen/wegen nog wat meer van deze tablet te horen en te zien krijgen....

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Wolfjerolfje schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 00:47:
ik sluit niet uit dat MHL er gewoon in zit... ik denk dat we binnen enkele dagen/wegen nog wat meer van deze tablet te horen en te zien krijgen....
Ik hoop het aangezien het nu wel erg stil is geworden na die actie op de beurs.

Hopelijk gaat een van de providers hem hier ook aanbieden (met 1 jarig contract), dan scheelt dat weer in de aanschafprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
heb een nieuwe review gevonden... geen lag te bekennen hier... :)

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Kan je deze Tab nu wel of niet als een gewone telefoon gebruiken (de 3G versie dan)? Met Android 3.2 (heeft Samsung een "telefoon stack" toegevoegd)? Of is dit pas mogelijk na een eventuelle upgrade naar 4.0 (Samsung is Google launch partner voor de nieuwe Android versie, geloof met het Exynos platform)?

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

• Wolfjerolfje
ja hij heeft bel functionaliteit... dat zegt die kerel tijdens de presentatie.. volgens mij staat het youtube filmpje hier een paar posts boven

dat samsung launchpartner is voor 4.0 wist ik niet :O wel nice trouwens..

EDIT: heb nog een filmpje gevonden met wat gaming op de 7.7 ziet er zeer goed uit...

[ Voor 25% gewijzigd door Wolfjerolfje op 18-09-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Kwam net nog een leuk nieuw filmpje tegen van de 7.7

Afbeeldingslocatie: http://binken.org/pics/diverse/samsung77.jpg

YouTube: Samsung Galaxy Tab 7.7 - det første kig - YouTube

En nog 1tje

YouTube: Samsung Galaxy Tab 7.7 Hands-On incl. Quadrant Test - Androidsuomi.fi - YouTube

[ Voor 25% gewijzigd door tHe_BiNk op 04-10-2011 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed leesbaar specificatie-ovezicht gevonden van de 7.7 op de Samsung global site.
Klik hier maar eens. Op de Samsung nl site helaas nog niets te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Is er al iets bekend over een eventuele releasedate? Er komt vrijwel geen informatie meer naar buiten en ik wil deze Tab erg graag eens proberen vanwege de maat. De specs zit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:46:
Is er al iets bekend over een eventuele releasedate? Er komt vrijwel geen informatie meer naar buiten en ik wil deze Tab erg graag eens proberen vanwege de maat. De specs zit wel goed.
Volgens PDAshop is de 7.7 binnenkort leverbaar. De 16 GB met wifi en 3g gaat €599,-- kosten. En dat vind ik eigenlijk een hele scherpe prijs! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:45:
[...]

Volgens PDAshop is de 7.7 binnenkort leverbaar. De 16 GB met wifi en 3g gaat €599,-- kosten. En dat vind ik eigenlijk een hele scherpe prijs! :9
Dat is zeker geen gekke prijs.

Ik heb laatst alleen een dag kunnen spelen met een 8.9 Tab en ik moet zeggen dat ik dat formaat al niet heel groot vond. Ook door het ontbreken van MHL/mHDMI en Tegra 3 begint de Transformer 2 ook wel erg interessant te worden.

Keuzes :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Tjee waneer wordt deze lekker tab nou uitgebracht,ik kan al weer verlengen, maar wil deze hebben ;)
Hopelijk heeft iemand meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
KOMOP MET DAT DING!! ik wil em :D :D :D wat is het bizar stil rond deze tablet.. had toch wel verwacht dat ie uit zou zijn of binnenkort uit zou komen.. maar er is niet eens een release date!! pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Wolfjerolfje schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:04:
KOMOP MET DAT DING!! ik wil em :D :D :D wat is het bizar stil rond deze tablet.. had toch wel verwacht dat ie uit zou zijn of binnenkort uit zou komen.. maar er is niet eens een release date!! pffff
Het is inderdaad extreem stil rondom de 7.7. Het vreemde is dat de eerste levering van de Note al geweest is, terwijl die op de zelfde dag werd gepresenteerd.

Dit zou toch niets te maken hebben met het Apple geintje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
dat zat ik ook al te denken.. maar de site van de 7.7 bestaat nog steeds...

edit: maargoed dat zegt ook niet alles... ik begin ook een beetje bang te worden dat ze hem de deur uit gedaan hebben en aan een nieuw design werken... over een nieuwe tab 10.1 heb ik verder ook nog niks gehoord... het zou goed kunnen dat ze binnenkort een nieuwe reeks tablets aankondigen met een vernieuwt design...

[ Voor 68% gewijzigd door Wolfjerolfje op 03-11-2011 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Die 7.7 zou ik deze maand niet meer verwachten, met wat geluk is de 7.7 er rond half december. Gegeven dat er nog geen reviews van de 7.7 zijn geweest, of foto's/info van de FCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferdw
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ben ook wel benieuwd, het blijft verrekte stil rond de 7.7

[ Voor 86% gewijzigd door ferdw op 04-11-2011 15:17 ]

Canon 7D ★ 200-400 ★ 70-200/2.8 II ★ 17-40 ★ 15-85 ★ 50/1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
ferdw schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:16:
Ben ook wel benieuwd, het blijft verrekte stil rond de 7.7
Mwah, ik krijg toch wel een persbericht binnen op de mail als hij binnenkomt en heb al een Tab 10.1 en 10.1v, dus ik wacht het wel rustig af :)
Blijft wel echt een super interessant apparaat, vooral het AMOLED scherm en de Exynos 4210 (!) maken het af voor mij :)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het duurde mij te lang, heb de Galaxy Note besteld en vandaag ontvangen. Hoop niet dat ik spijt krijg als de 7.7. nu ineens toch snel leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Review!

[ Voor 13% gewijzigd door zAo op 05-11-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Link werkt niet, althans geen review te zien...

Hier in Spanje beweert een winkel dat ze de WiFi versie (€ 549) en de 3G versie (€ 649) van 16GB, op 12 november al hebben. Wellicht in NL hetzelfde. Dat zou snel zijn, maar eerst zien en bovendien wil ik de 64GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Da's niet helemaal de goede link, dit is de goede:
Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
kutkollere wat een slechte review :P of hij kan geen engels of hij heeft plankenkoorts oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Inderdaad een brakke review, maar goed om te zien dat de eerste versies zijn uitgeleverd.

Zijn jullie trouwens niet 'bang' voor TouchWiz? Ik heb een Galaxy SII en daar werkt het redelijk op, maar op bijvoorbeeld de 10.1 of de 8.9 vind ik echt een drama^2; wat een trage bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
zAo schreef op zondag 06 november 2011 @ 22:01:
Inderdaad een brakke review, maar goed om te zien dat de eerste versies zijn uitgeleverd.

Zijn jullie trouwens niet 'bang' voor TouchWiz? Ik heb een Galaxy SII en daar werkt het redelijk op, maar op bijvoorbeeld de 10.1 of de 8.9 vind ik echt een drama^2; wat een trage bagger.
Mwah, ik vind het wel lekker werken op m'n Tab 10.1. Traag? Tja, ik vind het wel meevallen in vergelijking met de Tab 10.1v (heb ik ook). Het maakt m'n tablet zeker niet sneller nee, maar opmerkelijk veel trager? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben toch wel benieuwd naar deze tablet, maar ik denk dat hij zich qua prijzen (voor mij persoonlijk) weg concurreert.. Nu kan ik de Archos gen9's aanhalen.. De Archos 80" wat een 8" model is kost met 8GB flash geheugen zo'n 225,- euro... Momenteel zelfs een actie bij de TPH met 3G stick voor 199,99 dusja.. Dan komt er nog een 16GB flash versie uit en een 250GB HDD model.. Hoogstens 300,00 euro, wat 2x zo weinig is als deze Samsung.. Tevens komt Motorola met een Xoom 2 media edition van 8" wat me ook erg erg mooi lijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

thijsje66 schreef op zondag 06 november 2011 @ 22:52:
[...]
Mwah, ik vind het wel lekker werken op m'n Tab 10.1. Traag? Tja, ik vind het wel meevallen in vergelijking met de Tab 10.1v (heb ik ook). Het maakt m'n tablet zeker niet sneller nee, maar opmerkelijk veel trager? Nee.
Heb je weleens met een Transformer of een Sony tablet gespeeld met 3.x erop? Dat gaat echt vele malen sneller. Zeker het scrollen van homescreens is een wereld van verschil.
CLB schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:19:
Ik ben toch wel benieuwd naar deze tablet, maar ik denk dat hij zich qua prijzen (voor mij persoonlijk) weg concurreert.. Nu kan ik de Archos gen9's aanhalen.. De Archos 80" wat een 8" model is kost met 8GB flash geheugen zo'n 225,- euro... Momenteel zelfs een actie bij de TPH met 3G stick voor 199,99 dusja.. Dan komt er nog een 16GB flash versie uit en een 250GB HDD model.. Hoogstens 300,00 euro, wat 2x zo weinig is als deze Samsung.. Tevens komt Motorola met een Xoom 2 media edition van 8" wat me ook erg erg mooi lijkt..
Voor mij is dat een hele andere categorie; persoonlijk verwacht ik dan veel minder van de bouw- en schermkwaliteit. Maargoed; ik heb niet met allemaal kunnen werken natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
zAo schreef op maandag 07 november 2011 @ 08:51:
[...]

Heb je weleens met een Transformer of een Sony tablet gespeeld met 3.x erop? Dat gaat echt vele malen sneller. Zeker het scrollen van homescreens is een wereld van verschil.

[...]

Voor mij is dat een hele andere categorie; persoonlijk verwacht ik dan veel minder van de bouw- en schermkwaliteit. Maargoed; ik heb niet met allemaal kunnen werken natuurlijk ;)
Nee, nooit mee gespeeld. Ja, de Transformer heb ik wel eens gezien bij een vriend, maar dat was ook maar een seconde of dertig want toen ging het bier open :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zAo schreef op maandag 07 november 2011 @ 08:51:
Voor mij is dat een hele andere categorie; persoonlijk verwacht ik dan veel minder van de
bouw- en schermkwaliteit. Maargoed; ik heb niet met allemaal kunnen werken natuurlijk ;)
Ja dat begrijp ik wel, maar een tablet van 200,00 mag ook wel wat minder zijn dan een 600,00 variant =)
Motorola Xoom 2 Media Edition verwacht ik ook geen prijs van 600,00 maar wel soortgelijke afwerking als
deze Samsung Tab 7.7. Helaas is nog niet alles bekend van deze Xoom 2's maarja dat komt wel met de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

zAo schreef op zondag 06 november 2011 @ 22:01:

Heeft niet zoveel met Touchwiz te maken deze problemen (het maakt de boel wel erger), meer met combinatie Honeycomb/Tegra2. De Asus transformer heeft er ook last van, wel in mindere mate. Scrollen tussen de homescreens op mijn Tab 8.9 gaat in portrait mode redelijk, landscape mode te veel lag. ICS moet deze problemen verhelpen, wordt gezegd.

Je kan mij niet wijsmaken kan ik Dungeon Defenders kan spelen op mijn Tab zonder problemen, maar dat scrollen tussen de homescreens met lag gaat. Gewoon een software issue lijkt mij. Versnelling van de desktop door de GPU moet met ICS toch ook wel beter zijn geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

CLB schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:21:
[...]

Ja dat begrijp ik wel, maar een tablet van 200,00 mag ook wel wat minder zijn dan een 600,00 variant =)
Motorola Xoom 2 Media Edition verwacht ik ook geen prijs van 600,00 maar wel soortgelijke afwerking als
deze Samsung Tab 7.7. Helaas is nog niet alles bekend van deze Xoom 2's maarja dat komt wel met de tijd.
De Samsung Note zou ook 700 euro gaan kosten, en is nu al 560 euro, enkele dagen na introductie. Zal mij niet verbazen, als dit ook de startprijs van de 7.7 16GB zal zijn. En na 6 maanden zal er zeker 100 a 200 euro af zijn. Samsung zal wel moeten om het goedkope Tegra 2 Tablet's te concurreren, en beter presterende Tegra 3 Tablet's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

tHe_BiNk schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:05:
[...]
Heeft niet zoveel met Touchwiz te maken deze problemen (het maakt de boel wel erger), meer met combinatie Honeycomb/Tegra2. De Asus transformer heeft er ook last van, wel in mindere mate. Scrollen tussen de homescreens op mijn Tab 8.9 gaat in portrait mode redelijk, landscape mode te veel lag. ICS moet deze problemen verhelpen, wordt gezegd.

Je kan mij niet wijsmaken kan ik Dungeon Defenders kan spelen op mijn Tab zonder problemen, maar dat scrollen tussen de homescreens met lag gaat. Gewoon een software issue lijkt mij. Versnelling van de desktop door de GPU moet met ICS toch ook wel beter zijn geregeld.
Een spelletje kan natuurlijk op OpenGL rusten, terwijl de GUI gewoon over de CPU gaat. In ICS zou dat overal gelijk moeten zijn inderdaad.

Overigens ligt het wel voor een deel aan TouchWiz; die maakt het namelijk net wat complexer, waardoor lags meer opvallen.
Als je bijvoorbeeld ADW Launcher EX installeerd, dan zul je zien dat het 100x sneller kan allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
zAo schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:05:
[...]

Een spelletje kan natuurlijk op OpenGL rusten, terwijl de GUI gewoon over de CPU gaat. In ICS zou dat overal gelijk moeten zijn inderdaad.

Overigens ligt het wel voor een deel aan TouchWiz; die maakt het namelijk net wat complexer, waardoor lags meer opvallen.
Als je bijvoorbeeld ADW Launcher EX installeerd, dan zul je zien dat het 100x sneller kan allemaal.
Klopt, ik heb ADW EX ook een hele tijd gebruikt, ik had namelijk m'n stock launcher vernaggeld :P
Maar goed, in Honeycomb zit ook hardware accelaration, het is toch echt te hopen dat het in ICS iets vloeiender gaat.

Verwijderd

Geen enkel nieuws over de 7.7? Triest, geen datum en geen bevestigde prijs (voor 64GB). Ik wil niet wachten tot 2012, dan komt wellicht de Asus Transformer Prime nog eerder bij me in beeld.

Toch geef ik denk ik de voorkeur aan 7", die kan zo lekker in je jaszak overal mee naar toe en toch ook lekker thuis op de bank. Is er iemand die absoluut spijt heeft van 7" en is overgestapt op een groter formaat?

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:10:
Geen enkel nieuws over de 7.7? Triest, geen datum en geen bevestigde prijs (voor 64GB). Ik wil niet wachten tot 2012, dan komt wellicht de Asus Transformer Prime nog eerder bij me in beeld.

Toch geef ik denk ik de voorkeur aan 7", die kan zo lekker in je jaszak overal mee naar toe en toch ook lekker thuis op de bank. Is er iemand die absoluut spijt heeft van 7" en is overgestapt op een groter formaat?
Ik zit met de zelfde gedachten: ik ga in 2012 geen Tegra 2 meer kopen als die niet ~30% goedkoper zijn dan de Tegra 3's. Ondanks het mooie formaat en het mooie scherm, ga ik dan toch voor de Transformer 2.

• Wolfjerolfje
de tab 7.7 draai niet op een tegra 2 hoor... maar op een soc van samsung.. de exynos... op 1.4 Ghz die is een stuk sneller hoor...

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Wolfjerolfje schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:14:
de tab 7.7 draai niet op een tegra 2 hoor... maar op een soc van samsung.. de exynos... op 1.4 Ghz die is een stuk sneller hoor...
Ow, natuurlijk. Iets met te veel tablets op het moment :D Hoe is de officiële ondersteuning vanuit Google voor deze SOC?

Daarnaast vraag ik mij af of ik wel weer aan TouchWiz wil beginnen, maar dat is meer een persoonlijk ding.

Verwijderd

Ik zat ook te wachten op de 7.7 maar blijkt dat het pas eind januari in Nederland zal zijn. Volgende week komt de 7 plus uit hier in nederland, met 1GB ram en usb poort lijkt me toch een goed alternatief.

• Wolfjerolfje
waar lees jij eind januari????
edit: en de 7.0 plus vind ik niet echt een alternatief... een lagere resolutie, en een ips scherm...
terwijl de hogere resolutie en het SAMOLED+ scherm van de 7.7 het aparaat nou net zo interessant maken :)

@zAo: honeycomb is ontwikkelt voor tegra 2.... hoe het met deze soc zit weet ik niet...
en waar ICS voor is ontwikkelt weet ik ook niet, maar dat is denk ik voortbordurend op honeycomb... ik denk dat het niet bijster veel uit maakt... aangezien de galaxy nexus weer op een soc van texas instruments draait...

het is in ieder geval een erg snelle soc... hoewel dit weer gaat verranderen als begin volgend jaar de transformer prime uitkomt die op een tegra 3 draait... :)
de galaxy s 2 draait ook op de exynos, maar dan op 1,2 Ghz... en die scoort erg hoog in de benchmarks... :D

[ Voor 14% gewijzigd door Wolfjerolfje op 10-11-2011 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ICS is geoptimaliseerd voor OMAP4's, achja alles werkt inderdaad goed en snel tegenwoordig =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Wolfjerolfje schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:53:
waar lees jij eind januari????
edit: en de 7.0 plus vind ik niet echt een alternatief... een lagere resolutie, en een ips scherm...
terwijl de hogere resolutie en het SAMOLED+ scherm van de 7.7 het aparaat nou net zo interessant maken :)

@zAo: honeycomb is ontwikkelt voor tegra 2.... hoe het met deze soc zit weet ik niet...
en waar ICS voor is ontwikkelt weet ik ook niet, maar dat is denk ik voortbordurend op honeycomb... ik denk dat het niet bijster veel uit maakt... aangezien de galaxy nexus weer op een soc van texas instruments draait...

het is in ieder geval een erg snelle soc... hoewel dit weer gaat verranderen als begin volgend jaar de transformer prime uitkomt die op een tegra 3 draait... :)
de galaxy s 2 draait ook op de exynos, maar dan op 1,2 Ghz... en die scoort erg hoog in de benchmarks... :D
Bij de Phone House Pre Christmas Press Show noemde men eind deze maand als als datum (http://www.winmagpro.nl/c...-pre-christmas-press-show). Ik denk dat misty53 in de war is met de Asus EEE pad prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
Cool dan haal ik hem meteen!!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung 7.0 plus is (voorlopig) van de baan. Wel weer wat meer zekerheid dat de 7.7 dit jaar nog uitkomt.

nieuws: Galaxy Tab 7.0 Plus komt toch niet naar Nederland - update

Nooit zo staan te juichen over tablets maar van deze 7.7 word ik steeds meer enthousiast :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Samsung 7.7 is gisteren aangeboden aan de FCC, de Amerikaanse Federale Communicatie Commisie, dus hij moet nu toch wel snel komen. Ben erg benieuwd naar de prijs van de 64GB versie, vanwege mijn Dropbox account van 50GB, die ik toch wel gebruik, ben ik verplicht om de 64GB te kopen (Dropbox werkt niet met microSD). Van de 16GB versie wordt gesproken over 550 euro, dus zal de 64Gb wel snel uitkomen op 700 euro, ufff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferdw
  • Niet online
Hij is in ieder geval in de Dixons shop opgenomen; levertijd onbekend en alleen de 16 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eijsenga
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-04-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
ok... hij verschijnt dus in meerdere web shops nu... bol.com zegt "4 tot 6 weken" pfff vind ik nog best lang... al weet ik niet of die indicatie überhaupt ergens op gebaseerd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Leuk ding zit te twijfelen om er één te halen want al die ander tabs met android (budget dingen) kunnen me niet bekoren!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Als die bij de FCC is geweest is het meestal minimaal 3 weken voordat producten op de markt zijn. Vraag is natuurlijk of Samsung een "worldwide" introductie doet. Zodat we de Tab tegelijk in Nederland met de VS kunnen verwachten. Midden December beschikbaar in Nederland voor 600 euro lijkt mij reëel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Ik zit ontzettend te twijfelen tussen deze en de TF Prime. Ik wacht sowieso tot MediaMarkt 19% BTW weg ermee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:29:
Samsung 7.0 plus is (voorlopig) van de baan. Wel weer wat meer zekerheid dat de 7.7 dit jaar nog uitkomt.

nieuws: Galaxy Tab 7.0 Plus komt toch niet naar Nederland - update

Nooit zo staan te juichen over tablets maar van deze 7.7 word ik steeds meer enthousiast :P
Dit is vandaag de dag natuurlijk totaal niet relevant. Dan haal je de 7 Plus gewoon bij Amazon.de of Amazon.co.uk.

Snap nog steeds niet waarom bedrijven als Samsung niet veel meer hun strategie op EU niveau bepalen. Wat Samsung Nederland doet is wel erg "het oude denken." Waarschijnlijk willen ze gewoon eerst de 7.7 pushen, omdat ze daar meer aan verdienen, en pas later een economy/budget 7 Plus introduceren. Tekort aan componenten voor de 7 Plus lijkt mij nvt omdat het behoorlijk standaard componenten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Koen- schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 13:17:
Ik zit ontzettend te twijfelen tussen deze en de TF Prime. Ik wacht sowieso tot MediaMarkt 19% BTW weg ermee heeft.
Als je de Tablet voornamelijk binnen gebruikt, thuis of op werk, ga dan voor 10", als je de tablet veel gebruikt in de auto/trein/lopen. Ga dan voor de 7.7.

Wil je alle 2de scenario's, dan kan je de Tab 8.9 overwegen. Ik kan deze in portret-mode als een smartphone vasthouden, zodat het geen frisbee wordt (vingers om zowel linker- als rechter rand). Ik heb gewone handen (185cm. lang). Vrouwen en kleinere mannen zal het waarschijnlijk niet -comfortabel- lukken, want de 8.9 is een paar cm. breder dan de 7.7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
tHe_BiNk schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 13:31:
[...]

Als je de Tablet voornamelijk binnen gebruikt, thuis of op werk, ga dan voor 10", als je de tablet veel gebruikt in de auto/trein/lopen. Ga dan voor de 7.7.

Wil je alle 2de scenario's, dan kan je de Tab 8.9 overwegen. Ik kan deze in portret-mode als een smartphone vasthouden, zodat het geen frisbee wordt (vingers om zowel linker- als rechter rand). Ik heb gewone handen (185cm. lang). Vrouwen en kleinere mannen zal het waarschijnlijk niet -comfortabel- lukken, want de 8.9 is een paar cm. breder dan de 7.7.
Man man man. Jij hebt grote handen. Dankjewel voor je advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferdw
  • Niet online
Ik heb al een jaar of vijf een Kojinsha, 7", touch screen, volledig toetsenbord en 800x480. Sinds een paar maanden de CL900 op Win7 en 8, maar daar kan ik qua afmetingen niet aan wennen (10" of zo). Gewicht valt ook tegen, net als uiteraard de prestaties (wordt misschien beter als Win8 gereleased gaat worden). Als de Tab7.7 inderdaad in december gereleased gaat worden, en de Tegra3 tabs ook, ben ik wel heel erg benieuwd naar de vergelijkingen tussen de verschillende tabs en gaat de keuze misschien toch anders worden. Zeker als de 64GB nog eens een eind later op de markt gaat komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of deze tablet NTFS gaat ondersteunen?

De meeste HD mkv films zijn groter dan 4GB en 64GB MicroSD kaartjes komen eraan. FAT32 ondersteund bestanden tot 4GB in grote en een maximale partitie van 32GB.
Er zijn hier waarschijnlijk wel workarounds voor te creeren (film in stukken knippen en meerdere partities maken) maar native NTFS is veel fraaier. Volgens heeft de Asus TF dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
Volgens onbevestigde berichten wordt de Samsung galaxy tab 7.7 op de Miljonair Fair gepresenteerd.
Dit jaar begint de Fair op 8 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:33:
Weet er iemand of deze tablet NTFS gaat ondersteunen?

De meeste HD mkv films zijn groter dan 4GB en 64GB MicroSD kaartjes komen eraan. FAT32 ondersteund bestanden tot 4GB in grote en een maximale partitie van 32GB.
Er zijn hier waarschijnlijk wel workarounds voor te creeren (film in stukken knippen en meerdere partities maken) maar native NTFS is veel fraaier. Volgens heeft de Asus TF dit wel.
Lezen wel, schrijven zeker niet. Als je R/W wilt, kun je ext2 gebruiken. Daar zijn Windows/OSX drivers voor. Linux is default.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkoopverbod voor de 7.7. in Duitsland, nu maar hopen dat dat alleen daar geldt.

-deleted- Inderdaad oud nieuws, mijn fout.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
Sorry maar dat is wel erg oud nieuws hoor,in Nederland komt ti sowieso :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wordt de 16GB WiFi al verkocht voor 500 euro, maar er staat niet bij waar ze precies vandaan komen. De website is in het Engels, waarschijnlijk gewoon Hong Kong :-(

http://www.simplyelectronics.net/mainproduct.php?pid=15667

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:57:
Hier wordt de 16GB WiFi al verkocht voor 500 euro, maar er staat niet bij waar ze precies vandaan komen. De website is in het Engels, waarschijnlijk gewoon Hong Kong :-(

http://www.simplyelectronics.net/mainproduct.php?pid=15667
Simply Electronics is geen bedrijf uit Hong Kong dacht ik? Ze komen uit het Verenigd Koninkrijk.
Oh nee:
SimplyElectronics Limited
1501-1508, Millennium City 5,
418 Kwun Tong Road,
Kwun Tong, Kowloon,
HongKong

Maar wel vreemd van de gratis Europese verzending met Royal Mail?

[ Voor 17% gewijzigd door Koen- op 26-11-2011 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, ze hebben een warehouse in the UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua software beschikt de Galaxy Tab 7.7 over Android 3.2 Honeycomb met daar overheen de Samsung TouchWiz schil. Samsung heeft al aangekondigd dat deze tablet voorzien zal worden van een Android 4.0 Ice Cream Sandwich update

Bron: http://www.tabletsmagazin...s/samsung-galaxy-tab-7-7/

wie snapt hier meer van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
wat valt er niet te snappen??? de tablet draait 3.2 op het moment dat ie uit komt.. met wat voorgeinstalleerde apps van samsung... en over een paar maandjes zullen ze met een update naar 4.0 komen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel er mee te vragen hoe dat dan zal werken.

Zijn er eigenlijk al telefoons/tab's met 4.0 dan of is dat echt iets voor de toekomst ?

Dit word mijn eerste telefoon/tab die draait op android dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, de Samung Galaxy Nexus draait op 4.0. Gewoon even zoeken op YouTube, daar zie je hoe dat werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp trouwens niet waarom er zoveel vraag is naar 4.0 (ICS), terwijl er nog niets van bekend is (inmiddels wél). Een nieuwe versie hoeft niet altijd per sé een verbetering te zijn. Ik kan me nog herrineren wat er gebeurde bij de introductie van Windows Vista, wat achteraf een grote sh*t bleek te zijn. Dat kan nu toch ook gebeuren?

Ter info, ik heb nog geen Android (wacht met smart op de 7.7), dus misschien zit daar het 'probleem'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

HC is alleen voor tablets, en heeft geen "native phone mogelijkheid." Daarbij is het allemaal wat vlug ontwikkeld, waardoor het nog wat ruw/onafgewerkt is. ICS is zowel weer voor phone als tablet ontworpen, en is gewoon van wat hogere kwaliteit.

Ook is het probleem op HC dat het aantal app dat gebruik maakt van HC erg klein. Vanuit Google is er weinig support voor HC. Waardoor je vaak een phone apps op een tablet gebruikt, wat niet echt ideaal is. ICS lost dit probleem ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelooflijk, totaal geen nieuws meer, niets over release data en geen prijzen. Geen enkele aanwijzing op de Samsung NL website. Wat is er aan de hand met Samsung? Eerst de klanten lekker maken en daarna laten vallen. Alleen in Hong Kong zijn er enkele verkocht. De 7.0. Plus is wel hier en daar te krijgen, maar voor mij totaal niet interessant.

Zou het door de rechtzaken met Apple komen of zijn ze met z'n allen als een gek die 7.7 in elkaar aan het zetten voor de Kerst inkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
Donderdag avond de miljonairs fair afwachten Btw dan wordt het een wereld primeur in nederland van deze tab,zoudatzozijn?

[ Voor 47% gewijzigd door Coennos op 08-12-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eijsenga
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-04-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw, Coming soon... dat zeiden ze in September al :-(

Volgens dit forum was Simply Electronics een scam en komt ie pas op 20 December in Oostenrijk (ik neem als eerste):

http://www.thegalaxytabfo...le-at-simply-electronics/

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erg mooi hoor, afgezien van Samsungs Touchwiz, maar wordt denk wel erg erg prijzig, beetje jammer =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elian0
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 12:26
Ik hoorde deze week van een winkel een verwachte datum van 9 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat er al een te koop op Marktplaats:

http://gsm-telecom.marktp...g-sim-luxery-edition.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elian0
Dat lijkt me geen 7.7. Het exemplaar op Marktplaats heeft de merknaam bovenaan staan ipv onderaan en er zitten ook van die touch sensitive knoppen onderaan, die de 7.7 niet heeft.
Edit: even fotootjes op Samsung-website gekeken: dat is gewoon de eerste Galaxy Tab (7 inch dus). Edit 2: Mijn 1e edit ging ongeveer tegelijkertijd met Sorbo's post hieronder...

[ Voor 15% gewijzigd door elian0 op 10-12-2011 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn galaxy tab verkopen voor de asus transformer prime? Of toch de galaxy houden? Ben bang dat ik nu al een verouderd systeem heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:52

Sorbo

Uw hulp in huis!

elian0 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:04:
[...]

Dat lijkt me geen 7.7. Het exemplaar op Marktplaats heeft de merknaam bovenaan staan ipv onderaan en er zitten ook van die touch sensitive knoppen onderaan, die de 7.7 niet heeft.
Dat is de "oude" Galaxy Tab 7. Qua hardware vergelijkbaar met de Galaxy S(1) , alleen dan 7" groot. Nog steeds een mooi apparaat, maar t valt natuurlijk in het niet bij Samsung's nieuwe, 0,7" grotere speelgoed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elian0
Wel interessant dat ie 'geen onzin biedingen' wil. Misschien eens beginnen met 'geen onzin advertenties' :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een oplichter ey die op marktplaats.
in de hoop dat iemand echt denkt dat het de 7.7 is en dan flink wat geld uit haald :S
echt zielig.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste