Hallo sonderpa en meer gebruikers van 1Password ik zie dat jullie al tijdje dit programma gebruiken.sonderpa schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 07:33:
[...]
Dat maakt 1Password voor mij het geld al meer dan waard.
Stel je bent op een site waar je een username/password moet ingeven en die heb je in het verleden opgeslagen in 1Password.
Met de toestcombinatie Command + \ worden username en password automatisch ingevuld.
Vele malen sneller dan iedere keer zelf intoetsen.
(Het is misschien een tik van mij, maar ik wil bij veel sites NIET ingelogd blijven)
Nu ik aan het kijken ben of dit programma voor mij ook geschikt is.
Maar nu zit ik met een paar vragen...
Ik maak nu gebruik van de 60 dagen versie die gratis van site af te halen is want ik ga niet zomaar 40 euro(mac app store) uit geven als ik niet weet of het geschikt voor me is.
Nu ik net het programma op start heb ik even test gedaan met een site die voor mij het minst belangrijk is...
En kom er achter dat iedere keer op slot moet zetten je wil tenslotte niet dat iedereen zo maar bij je wachtwoorden kan komen of kan het ook anders.
En waar kan ik die browser extensie vinden of is dat niet mogelijk met de 30 dagen versie ?
Is dat niet gelijk het gevaar van browser extensie dat dan anderen ook gelijk me password ook in kunnen voeren zonder het wachtwoord te hoeven te weten als een van me vrienden achter me imac zitten...
Dit zijn vragen waar ik graag antwoord op wil hebben want ik ga niet zomaar 40 euro uitgeven als het achter af niks voor mij blijkt te zijn dit programma.
M.V.G
Sebastian
EDIT : Browser extensie heb ik nu gevonden.