Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma®tin
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:21

Ma®tin

Hallo

-Tim- schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:06:
[...]

Volgens mij moet je de code hebben rechtsonderin.
Uhhmmm, druk eens op f5 dan... ;) (of cmd+r)

🔆Vanmeerzon 18400wp 🔥Panasonic WP 💦Ariston WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heinemancp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:30
Ma®tin schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:07:
[...]

Uhhmmm, druk eens op f5 dan... ;) (of cmd+r)
nice;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG :O

Die wat daar zoveel heeft geboden mag hem echt hebben, incl. Darwin Award.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2780744/Capture.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heinemancp
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:08:
OMG :O

Die wat daar zoveel heeft geboden mag hem echt hebben, incl. Darwin Award.

[afbeelding]
tiepevout? 1205 ipv 125 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Gezien het aantal "typefouten" bij die auction, gok ik op het frustreren van de biedingen door meerdere mensen. Wellicht jaloers dat ze er geen een hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heinemancp
RemcoDelft schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:24:
[...]

Gezien het aantal "typefouten" bij die auction, gok ik op het frustreren van de biedingen door meerdere mensen. Wellicht jaloers dat ze er geen een hebben?
ebay was toch altijd zo dat je verplicht moest afnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domipost
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 00:43
Officieel wel, maar in de praktijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, maar ik ben nog huiveriger om op marktplaats een touchpad te kopen dan op een of andere vage franse site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heinemancp
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:30:
sorry, maar ik ben nog huiveriger om op marktplaats een touchpad te kopen dan op een of andere vage franse site
ophalen ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan in elkaar gerost worden door tokkies?

neu, dan maar geen touchpad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:31:
en dan in elkaar gerost worden door tokkies?

neu, dan maar geen touchpad
Die man verzend ze ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja, op vooruit betaling natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook altijd op een publeike plaats afspreken he. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben benieuwd of erwincomp.com zijn orders van deze middag gaat uitvoeren. Voorlopig staat mijn bestelling nog steeds op pending review, maar ik vrees ervoor.

Precies toch een sprankeltje hoop:

@battledrone ordered there 2 Emailed and they said with if I have not received a cancellation email, they are trying to fill the order

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2011 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:37:
ik ben benieuwd of erwincomp.com zijn orders van deze middag gaat uitvoeren. Voorlopig staat mijn bestelling nog steeds op pending review, maar ik vrees ervoor.

@battledrone ordered there 2 Emailed and they said with if I have not received a cancellation email, they are trying to fill the order
Meen me te herinneren op slickdeals gelezen te hebben dat ze er zo'n 300 hebben, en 20.000+ orders hadden gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-10 18:42
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:37:

verloren verhaal, die hebben geen stock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
OppFox schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:55:
[...]

Meen me te herinneren op slickdeals gelezen te hebben dat ze er zo'n 300 hebben, en 20.000+ orders hadden gekregen
Als ik die verhouding doortrek, en HP 350.000 van die dingen gemaakt heeft... Zouden ze er voor de huidige nieuwe prijs dan ook 25 miljoen kunnen verkopen? Bij een dergelijke schaalvergroting zou het toch mogelijk moeten zijn om de kostprijs zwaar naar beneden te krijgen? Met 2 miljard dollar moet je een eind komen!
Ergens hoop ik dat dit hele "experiment" van HP bedoeld is om zo'n stunt uit te halen: bruut marktaandeel binnenharken, en vervolgens de markt te overspoelen met goedkope apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
http://www.amazon.co.uk/H...TF8&qid=1314136563&sr=8-5

HP bluetooth toetsenbord 22.50 pond. Koopje! Heb zelf ook nog een hoesje/stand gekocht.

Die stand/charger ziet er ook mooi, helaas nog te duur. Mocht iemand deze ergens goedkoop spotten. let me know!

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zouden er vanaf 24/12 nieuwe aangeboden worden door HP, maar hoeveel het er gaan zijn is onbekend. En ook waar die terecht zullen komen. Ik heb alvast een account gemaakt op de palmstore en zal morgenvroeg nog eens checken hoe de situatie is.

't is wel kut dat ik geen twitter kan hebben @ work :(
Daar komen constant stores voorbij die er hebben. Daarstraks nog geprobeerd bij eentje, maar die aanvaardde mijn CC weer niet omdat ze niet is uitgegeven in de States.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebradenkip
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:39
RemcoDelft schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:57:
[...]

Als ik die verhouding doortrek, en HP 350.000 van die dingen gemaakt heeft... Zouden ze er voor de huidige nieuwe prijs dan ook 25 miljoen kunnen verkopen? Bij een dergelijke schaalvergroting zou het toch mogelijk moeten zijn om de kostprijs zwaar naar beneden te krijgen? Met 2 miljard dollar moet je een eind komen!
Ergens hoop ik dat dit hele "experiment" van HP bedoeld is om zo'n stunt uit te halen: bruut marktaandeel binnenharken, en vervolgens de markt te overspoelen met goedkope apparaten.
Denk het niet. Apple verkoopt ook in die aantallen en dat drukt de prijs niet zo ver naar beneden. Op een gegeven moment heb je namelijk helemaal geen schaalvoordeel meer bij meer productie: al je leveranciers raken aan hun maximale capaciteit en dat drijft de prijs alleen maar omhoog.

Volgens mij is ver onder de kostprijs verkopen om concurrenten van de markt te drukken trouwens verboden in de EU. HP zal er wel mee wegkomen omdat dit duidelijk eenmalig is: de voorraad moet weg en dat is het dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Ik heb maandag 3 stuks bij barnes & noble besteld. Het ziet er naar uit dat deze geleverd gaan worden. Ik heb eigenlijk nog helemaal niet naar de borderlinx kosten gekeken, wat zou dit ongeveer gaan worden? :$

Iemand nog interesse om er eentje over te namen zodra ze binnen zijn?

Kijk eens is in de TopicWarning

[ Voor 8% gewijzigd door Ginz op 24-08-2011 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemcoDelft schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:57:
[...]

Nee. Huidige kostprijs ligt rond de 300 USD. Je krijgt de kostprijs niet onder de huidige verkoopprijs, welke schaalvergroting je ook maakt.

Dit is een exitstrategie en is gebaseerd op rente, ruimte, risico. Deze 3 x R zijn kosten waar ze vanaf willen. Verlies beperken en mogelijk de userbase zo groot mogelijk om WebOS tenminste nog aan een andere partij te kunnen slijten voor een redelijk bedrag.

Dus nee, geen stunt. Ik hoop wel dat FNAC z'n best gaat doen m'n 2 x 32GB nog te leveren maar goed, zo niet dan zag ik dat de Tegra 3 chip in 2012 ook erg leuk gaat worden met 4 cores :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
staffordniko schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:05:
Ik heb maandag 3 stuks bij barnes & noble besteld. Het ziet er naar uit dat deze geleverd gaan worden. Ik heb eigenlijk nog helemaal niet naar de borderlinx kosten gekeken, wat zou dit ongeveer gaan worden? :$

Iemand nog interesse om er eentje over te nemen zodra ze binnen zijn?
Ik had er 1 besteld en vanochtend een mail dat die gecancelled zou zijn.. maar als ik naar mijn orderstatus kijk op de website zie ik hem nog tussen staan.. hoe dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-10 09:02

Als Fnac niks wordt, wil ik er wel eentje van je overnemen :)

Kijk eens is in de topicwarning!

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 24-08-2011 00:09 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online

Iemand nog interesse om er eentje over te nemen zodra ze binnen zijn?
Graag, ligt eraan wat je ervoor vraagt natuurlijk :)

Laatste keer: Vraag & Aanbod is hiervoor geschikt. Het forum niet!

[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 24-08-2011 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajorWinters
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-08 10:13
Dit is het antwoord van barnes & noble van deze namiddag:

After checking our inventory, we have confirmed the availability of your items. Your order is still scheduled to ship soon. As always, we will send you an e-mail order confirmation on the day your order is shipped.

We would like to inform you that, we?ve had an extremely high demand due to the sale, and we are currently reviewing inventory and orders taken over the weekend to determine the number of orders that we can fulfill.
We will email you later today or tomorrow on the status of your order.
We don?t charge for any order until the product ships. So, even if you have received a notice that your credit card was authorized for payment, we can assure you that your card will not be charged unless the product is shipped.

We apologized for the difficulty you're experiencing while we process your order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-10 13:23

Kwastie

Awesomeness

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:06:
[...]
Ik hoop wel dat FNAC z'n best gaat doen m'n 2 x 32GB nog te leveren maar goed, zo niet dan zag ik dat de Tegra 3 chip in 2012 ook erg leuk gaat worden met 4 cores :-)
Hetzelfde geldt voor mij, kan ik nu geen TouchPad scoren dan wordt het een Asus Transformer 2 in Oktober met Kal'el (I know, wishful thinking maar toch :P )

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Kwastie schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:08:
[...]

Hetzelfde geldt voor mij, kan ik nu geen TouchPad scoren dan wordt het een Asus Transformer 2 in Oktober met Kal'el (I know, wishful thinking maar toch :P )
Rolmodel: HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-10 21:44

Hoe weet je dat het wordt geleverd? Ik heb ook een besteld maar nog geen cancel mail gezien.

[ Voor 0% gewijzigd door Ginz op 24-08-2011 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
MajorWinters schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:08:
Dit is het antwoord van barnes & noble van deze namiddag:

After checking our inventory, we have confirmed the availability of your items. Your order is still scheduled to ship soon. As always, we will send you an e-mail order confirmation on the day your order is shipped.

We would like to inform you that, we?ve had an extremely high demand due to the sale, and we are currently reviewing inventory and orders taken over the weekend to determine the number of orders that we can fulfill.
We will email you later today or tomorrow on the status of your order.
We don?t charge for any order until the product ships. So, even if you have received a notice that your credit card was authorized for payment, we can assure you that your card will not be charged unless the product is shipped.

We apologized for the difficulty you're experiencing while we process your order.
Dit kreeg ik:

Dear Valued Customer,

We are writing to you regarding your recent Barnes & Noble order for "HP TouchPad Tablet with 16GB Memory".

Due to unexpected customer demand for this item, our inventory was depleted prior to your order being processed so we are unable to fulfill this item as requested. Consequently, we have canceled your order and you will not be billed for this amount.

You may see an authorization on your credit or debit card for the order, but please be assured you will not be charged. The authorization will be released in accordance with your bank's policies.

We sincerely regret any inconvenience that this may have caused.

Sincerely,

Barnes & Noble

Customer Service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
ALPACINO schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:10:
[...]

Hoe weet je dat het wordt geleverd? Ik heb ook een besteld maar nog geen cancel mail gezien.
Ik heb gister een mailtje gehad dat mijn betaling nog niet binnen was (uitgestelde bankbetaling) en dat deze binnen een week binnen moest zijn anders zou die gecancelled worden. Paypal schrijft het geld waarschijnlijk morgen af.

Wie weet er wat de kosten zijn van borderlinx voor 3 van deze tabs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
kyddil schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:11:
[...]

Dit kreeg ik:

Dear Valued Customer,

We are writing to you regarding your recent Barnes & Noble order for "HP TouchPad Tablet with 16GB Memory".

Due to unexpected customer demand for this item, our inventory was depleted prior to your order being processed so we are unable to fulfill this item as requested. Consequently, we have canceled your order and you will not be billed for this amount.

You may see an authorization on your credit or debit card for the order, but please be assured you will not be charged. The authorization will be released in accordance with your bank's policies.

Sincerely,

Barnes & Noble

Customer Service
Wanneer heb je besteld, en wanneer kreeg je die mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dit kreeg ik:

Dear Valued Customer,

Sincerely,

Barnes & Noble

Customer Service
Exact dezelfde email hier. In de order details staat er wel niet dat het gecancelled is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajorWinters
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-08 10:13
[...]

Dit kreeg ik:

Dear Valued Customer,

Customer Service
Die heb ik ook gekregen voor customer service mij bovenstaande mail stuurde. Afwachten dus.

[ Voor 53% gewijzigd door MajorWinters op 24-08-2011 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde dat er op 24 augustus weer een hele lading binnen zou zijn voor een lage prijs.
Weten jullie sites die 24 augustus weer een volle lading krijgen en het ook naar NL sturen?

Zou erg fijn zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:14:
Ik hoorde dat er op 24 augustus weer een hele lading binnen zou zijn voor een lage prijs.
Weten jullie sites die 24 augustus weer een volle lading krijgen en het ook naar NL sturen?

Zou erg fijn zijn
https://eurostore.palm.co...e/Products/HP-FB405UA-ABB
Alvast een account maken is makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
staffordniko schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:12:
[...]

Wanneer heb je besteld, en wanneer kreeg je die mail?
Bij date of order staat August 22, 2011, 6:30 AM EST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-10 11:40

Zou erg fijn zijn
De Touchpad is nooit in Nederland uitgebracht, het is daarom extra moeilijk.

Anders zou je nog makkelijk van HP een refund kunnen krijgen als je voor de volle mep koopt.

Edit: vraag te snel gelezen.

eurostore.palm shipt naar Nederland, maak daar een account aan.

https://eurostore.palm.co...3691587&Category=TouchPad

[ Voor 20% gewijzigd door Soru op 24-08-2011 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg bedankt ben al heel lang zoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze sturen naar NL via DHL, maar betalen kan alleen via credit card, helaas niet via PayPal zoals FNAC bijv. wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou erg fijn zijn
Goede vraag. Ik zou zeggen: doe zoals ik. Gaan slapen en morgen iets vroeger opstaan en stores checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Soru schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:15:
[...]

De Touchpad is nooit in Nederland uitgebracht, het is daarom extra moeilijk.

Anders zou je nog makkelijk van HP een refund kunnen krijgen als je voor de volle mep koopt.
Wel een risico dat je neemt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:16:
[...]

Ze sturen naar NL via DHL, maar betalen kan alleen via credit card, helaas niet via PayPal zoals FNAC bijv. wel.
Dat is wel heel erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg spijtig van die credit card bij Palm Store. En ik heb tot nu toe nog geen prepaid credit kaarten in België gevonden.

Ta, volgende winkel dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
https://www.3vcash.nl

Is dit niet iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onmogelijk op te waarderen in Belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik al geprobeerd. Werkt enkel met Nederlandse banken en niet voor mij. Wat ironisch is, want ik ben bij ING.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
The HP Touch Pad sale over the weekend triggered an unprecedented
response. We are currently reviewing inventory and orders to determine
the number of requested orders that can be fulfilled for this item.
Cancellation notices are going out automatically to customers whose
orders were placed after the inventory was depleted. Please note that
it?s our policy not to charge a customer?s credit card unless the
product is shipped. Therefore, even if you have received an
authorization notification, your card won?t be charged until the product is shipped.

Dit heb ik gehad van medewerker van B&N nadat ik een mail had gestuurd waarom ze niet in het proces verder kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en deze kwam er bij mij achteraan

Dear Valued Customer,

Sincerely,

Barnes & Noble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:55
ALPACINO schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:33:
[...]

Dit heb ik gehad van medewerker van B&N nadat ik een mail had gestuurd waarom ze niet in het proces verder kunnen.
Dit heeft ongeveer half Tweakers gehad 8)7. Als je even het topic had doorgelezen, had je dat geweten.

Overigens lijken de Amazon OnSale bezorgingen binnen te komen volgens leden van SlickDeals. En nog bedankt voor dat toetsenbord-linkje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Toetsenbord ziet er nice uit maar wil geen accessoires kopen en geen touchpad binnenkrijgen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Update van datavision:
We would first like to thank you for your purchase of the HP TouchPad over the weekend. As I am sure you saw, the item sold out almost immediately. This will be the first of a series of email notifications and status updates in order for you receive the latest and most up to date status on the order without having to phone or email our systems.

As of 5pm EST on 8/23, we anticipate shipping these towards the end of this week.
We will certainly keep you updated as we know exact dates by email, Facebook, and Twitter.

We have freight tracking # from HP with enough orders so that everyone will receive their complete order.
For those that ordered 10, 50, or 100, they will be PARTIALLY filled this week, and the balance FILLED most likely next week. It is the only fair thing to do, as we are assuring that everyone will get their FULL order without any canceling.

Currently the order process will be the following:
-Over the next day or two, we will start the "Invoicing" stage. This is when our systems take your order status from "Active/Open" to the packing stage.
-Following the Invoicing, a shipping label will be created, and emailed to you.

*Please note, when you receive this email notice, it is GREAT NEWS, as it means it is almost out the door.
Also, the tracking # will NOT scan right away, so please do not panic or get concerned.

We have to start the order flow now, as the multiple shipping stations can only print invoices/receipts/tracking decals but so fast.
Based on the timing, it is the best scenario for you to get your item(s) fastest.

Thank you for your patience as we have been literally bombarded with calls, emails, and website hits.
We are doing our very best to process each call and email, and apologize for any delay.
In order for us to focus on order processing, we would kindly request you send emails if there are any urgent request, as we can handle them much faster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
alex3305 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:35:
[...]

Dit heeft ongeveer half Tweakers gehad 8)7. Als je even het topic had doorgelezen, had je dat geweten.

Overigens lijken de Amazon OnSale bezorgingen binnen te komen volgens leden van SlickDeals. En nog bedankt voor dat toetsenbord-linkje :D
Ja geen probleem zal volgende keer 100 pagina"s lezen. ... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Lekker met een Heiniker pilsje webshops hunten, heb nog vakantie dus waarom niet?

Nog mensen die iets gevonden hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
En mijn B&N order is gecancelled..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
melvinnie schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:44:
Lekker met een Heiniker pilsje webshops hunten, heb nog vakantie dus waarom niet?

Nog mensen die iets gevonden hebben?
Zou je dit soort slowchat achterwege willen laten? Het voegt namelijk niets toe aan dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
kyddil schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:45:
Jammer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:59

duderuud

Sliden is koel

kyddil schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:45:
Ja, weer een illusie armer. De mijne is ook net gecancelled.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
duderuud schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:48:
[...]

Ja, weer een illusie armer. De mijne is ook net gecancelled.
De mijne gelukkig nog niet! Wanneer hebben jullie besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:55
Blijkbaar was MiiTwo toch een scam aangezien er nu plots Lawson Electronix bestaat met precies dezelfde layout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Oeps 2 in mijn basket en nu is de site traaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Ik denk dat het voor scammers echt t moment is om een fake website te creeeren met de HP touchpad erop.. Ik zou alleen maar bestellen via sites die echt te vertrouwen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
lijkt toch wel echt check ook hier:
http://webcache.googleuse...=us&source=www.google.com

Misschoen een 'standaard' layout, maar blijkbaar bestaat het al langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tengri
  • Laatst online: 20-01-2021
melvinnie schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 01:00:
Oeps 2 in mijn basket en nu is de site traaag
Waar heb je het over? Wees is een keertje duidelijk. Welke winkel heb je het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Lawson Electronix

(De site is nu zo langzaam dat ik bank ben dat ze al uitverkocht zijn)

[ Voor 68% gewijzigd door melvinnie op 24-08-2011 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
They stole a portion of the about us page from tigerdirect:
http://www.bandtcommodities.com/about-us-now/

Look like a scam:
"Knowledgeable Sales Professionals
There's a lot to know about today's technology-and how to get the most from it for your productivity and enjoyment. At TigerDirect.com we select the best and the brightest to answer your calls. Then we put them through rigorous training sessions. When you call and have a question, we have a helpful answer."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben hier ook account aan het maken.. 1 in mandje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:23
bartsidee schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 01:05:
They stole a portion of the about us page from tigerdirect:
http://www.bandtcommodities.com/about-us-now/

Look like a scam:
"Knowledgeable Sales Professionals
There's a lot to know about today's technology-and how to get the most from it for your productivity and enjoyment. At TigerDirect.com we select the best and the brightest to answer your calls. Then we put them through rigorous training sessions. When you call and have a question, we have a helpful answer."
Dat is best wel een faal.

Informatie stelen van een andere site, en dan ook nog de naam van die site erin laten staan als in 'wij van..'
8)7

Sowieso krijg ik:
"502 Bad Gateway
nginx

[ Voor 3% gewijzigd door Source90 op 24-08-2011 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Nogmaals, nokken met die slowchat.

[ Voor 74% gewijzigd door RoD op 24-08-2011 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Nouja beetje tegenstrijdige berichten:

Yeah nevermind, I did some further research, has a PR release and small sears storefront, legit.

maargoed mischien ze bieden een paypal optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zatara
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-10 11:35
Heb er vijf gekocht op MP. Hij heeft ze uit de UK zelf meegenomen maar doet helaas vaag over waar en hoe.
Vanmiddag kan ik ze ophalen in Enschede. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Zatara schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 01:10:
Heb er vijf gekocht op MP. Hij heeft ze uit de UK zelf meegenomen maar doet helaas vaag over waar en hoe.
En waarom had je er ook al weer gelijk vijf gekocht?
Leave some for the rest of us |:(

Of je moet ze aanbieden op V&A, dan is het natuurlijk helemaal tof ^)

[ Voor 15% gewijzigd door Source90 op 24-08-2011 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zatara
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-10 11:35
Ik had een bod gedaan op alle 5. Hij gaf aan daar de voorkeur aan te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Zatara schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 01:12:
Weg

[ Voor 10% gewijzigd door janvanduschoten op 24-08-2011 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:31
Zatara schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 01:12:
hoeveel betaal je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Zatara schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 01:10:
offtopic:
Dan mag je er 1 achter laten voor mij in Enschede! ;)

Voor slowchat: http://irc.tweakers.net/hptouchpad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Chuckiej schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 01:13:
[...]

offtopic:
Dan mag je er 1 achter laten voor mij in Enschede! ;)

Voor slowchat: http://irc.tweakers.net/hptouchpad
Het is maar net wat je langzaam noemt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomaniusDranius
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 14:45
Ik zie op FNAC facebook pagina dat zelfs mensen die een « commande en préparation » hebben op hun orderstatus nog niet zeker zijn van hun levering. Alleen mensen met « Expédié ». Is er iemand die dat al heeft in zijn orderstatus??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
RomaniusDranius schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 01:27:
Ik zie op FNAC facebook pagina dat zelfs mensen die een « commande en préparation » hebben op hun orderstatus nog niet zeker zijn van hun levering. Alleen mensen met « Expédié ». Is er iemand die dat al heeft in zijn orderstatus??
Ja ik heb commande expediee.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

RomaniusDranius schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 01:27:
Bij mij is het veranderd er stond eerst 23 augustus onder EXPÉDIÉ LE nu "Prévu du 24/08/2011 au 31/08/2011"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatt123
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-05-2024
ear Customers,

This is Robert Rich, President of OnSale. We appreciate your patience and apologize to our customers for any inconvenience related to unfulfilled orders for HP Touch Pads.

As a result of an unintended and unprecedented event, the dramatic price reduction in the discontinued HP Touch Pad which occurred over this past weekend, we received orders so quickly over a couple of hour period on Sunday that we were not able to properly process all of these orders.

At this time, we regret that we have determined we will not have sufficient clarity in a timely manner regarding additional availability of product to allow us to fill remaining unfulfilled orders. Unfortunately as a result, we are now cancelling unfulfilled orders and expect this process to be completed shortly. Customers whose orders are being canceled will receive a cancelation notice via e-mail. No credit cards have been charged for any unfulfilled orders.

Again, we are truly sorry for any inconvenience to customers and please accept our sincere apologies.
Vind ik leuk · Reageren · Delen

https://www.facebook.com/...ch-pads/10150261415311008 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
@Amazon.co.uk ook nog niets veranderd.

Schok net wel even, blijkbaar zijn Amazon.com en Amazon.co.uk niet gelinked qua account.
Open orders was leeg op Amazon.com, staat gelukkig nog wel op Amazon.co.uk.

Zou toch denken dat één en dezelfde account de zelfde orders/history heeft.
(Net zoals Ebay.co.uk / Ebay.com / Ebay.nl etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomaniusDranius
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 14:45
B0MBACI schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 01:32:
[...]

Bij mij is het veranderd er stond eerst 23 augustus onder EXPÉDIÉ LE nu "Prévu du 24/08/2011 au 31/08/2011"
Hoe laat kreeg je je bevestigingsmail? Weet iemand hoet het in zijn werk gaat als levering toch wordt geannuleerd door FNAC, ik heb met CC betaald en heb gezien dat ze het geld al hebben afgeschreven? Hopelijk wordt het niet een ellende weer met terugkrijgen van je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
RomaniusDranius schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 01:44:
[...]

Hoe laat kreeg je je bevestigingsmail? Weet iemand hoet het in zijn werk gaat als levering toch wordt geannuleerd door FNAC, ik heb met CC betaald en heb gezien dat ze het geld al hebben afgeschreven? Hopelijk wordt het niet een ellende weer met terugkrijgen van je geld.
CC wordt niet afgeschreven.. pas wanneer t product verzonden is dan pas doen ze dat als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Maniak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-03-2024
http://www.ebay.com/itm/w...0748583033#ht_3862wt_1396

Dit doet mij ragen.
10k winst heeft die gozer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's handel, hij is gewoon slim geweest. Iedereen kan geld investeren om iets goedkoop te kopen en duurder door te verkopen, zo werkt het spelletje nu eenmaal. Hij loopt ook het risico om ermee te blijven zitten, al zal dat niet heel snel gebeuren met een tablet als deze.

Kan er niet kwaad om worden, zelfs nu ik mogelijk m'n eigen 2 x 32GB Touchpads niet krijg omdat de vraag zo groot is. Klaarblijkelijk zijn er mensen die de prijs er voor over hebben die hij vraagt, goed dan toch als iemand zelf er verder blij mee is.

Ik vraag mij trouwens af: HP stopt ermee, dat weten we, maar is de fabriek van de Touchpads er al officieel mee gestopt, waren ze al wat dagen/weken dicht of blijven ze nog produceren tot het eind van de maand ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 02:22:
[...]

Da's handel, hij is gewoon slim geweest. Iedereen kan geld investeren om iets goedkoop te kopen en duurder door te kopen, zo werkt het spelletje nu eenmaal.
Niet iedereen kan geld investeren om iets goedkoop te kopen en duurder door te kopen. Enkel mensen die al geld hebben kunnen dit.

Heeft weinig met intelligentie te maken IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 02:25:
[...]

Niet iedereen kan geld investeren om iets goedkoop te kopen en duurder door te kopen. Enkel mensen die al geld hebben kunnen dit.

Heeft weinig met intelligentie te maken IMHO.
Met minder geld koop je er wat minder, koop je er geen 30, maar 2 of 4, maak je nog steeds winst ook al heb je minder geld. En als je geen geld hebt, doe je het niet. Zo is het toch met alles? Met geld maak je geld.

Intelligent vind ik ook nog wat anders, met slim in deze bedoelde ik handelsgeest. Durven op te kopen (natuurljik ook kunnen, moge logisch zijn) en door te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 04-10 00:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* dit is hier niet de bedoeling.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 24-08-2011 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 04-10 00:19
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 24-08-2011 03:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfft... Nu hoopte ik er een vanmorgen te scoren... Vroeg opgestaan voor niks. Had nog een uurtje kunnen slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 08:18

Strikie

Athletics

Ik heb alle bekende site's bekeken en er zijn nog geen veranderingen in levertijd.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we moeten wachten op 24/8 in Palo Alto, dan is dat binnen 2 uur ^^'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:59
Nou, voor de BestBuy mensen: de order is te tracken, dus er is iets onderweg. Mijn pakketje zit in een shipment van in totaal 46, die van jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-10 15:36
Bobbus schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 07:36:
Nou, voor de BestBuy mensen: de order is te tracken, dus er is iets onderweg. Mijn pakketje zit in een shipment van in totaal 46, die van jullie ook?
Die van mij ook..zeker allemaal voor borderlinx. Iemand enig idee hoe lang het verzenden van Borderlinx naar Nederland gaat?

[ Voor 11% gewijzigd door m3gA op 24-08-2011 07:57 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 54 Laatste

Let op:
Wat is niet toegestaan :

Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat

Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets

IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal