::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
kan daar alleen Candees adres invullen daar. op de amerikaanse versie staat ie niet te koop.Strikie schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 07:57:
Voor velen nvt maar misschien voor enkele interessant : http://www.directdial.com/FB422UA%23ABL.html
Hier zijn ze op voorraad (waar die eerst ook op was) maar ze verzenden alleen naar Canada en USA
[ Voor 6% gewijzigd door teddebraak op 24-08-2011 08:17 ]
Iemand kennissen daar? dan wil wel graag een pm ;-)
Balle (mooiste woord van deze thread) zat maar touchpads ho maar...
winst zou ongeveer -180 euro zijn, normaal had je die natuurlijk nooit gekocht.mcpswijnenburg schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 08:32:
Op E-bay staan nu ook een heleboel Touchpads voor omgerekend inclusief verzenden 180 - 190 euro. Was te verwachten natuurlijk. Als het me niet lukt om via de normale prijs te kopen dan doe ik misschien nog via E-bay. Blijft alsnog een goeie deal natuurlijk. nieuwprijs hier in NL is volgens pricewatch voor de 16gb versie 462 euro. Tel uit je winst.
Welke site's heb je bezocht, en je CC gegevens ingevoerd?Soru schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 08:47:
Net door ING fraudemanagement gebeld ter bevestiging van alle activiteit in de VS.
Nokia verzamelaar....
[ Voor 10% gewijzigd door wian_gn op 24-08-2011 08:58 ]
Voldoende om ze het even te laten bevestigen, maar maak je geen zorgen het klopt allemaal.Joey_k schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 08:56:
[...]
Welke site's heb je bezocht, en je CC gegevens ingevoerd?
Hoe laat heb je een mailtje gehad van FNAC dat de touchpads zijn verzonden? Gisteren of vandaag?wian_gn schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 08:57:
Twee van 32GB besteld bij FNAC (eentje voor mij, eentje voor mijn broertje) en die staan nu op verzonden en er staat een factuur bij. Bevestigingsmail van 20:57, betaald met creditcard.
Ik heb ook een bevestigingsmail van die tijd, maar nog niks verzonden. Ik heb er ook gewoon maar eentje besteld.wian_gn schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 08:57:
Twee van 32GB besteld bij FNAC (eentje voor mij, eentje voor mijn broertje) en die staan nu op verzonden en er staat een factuur bij. Bevestigingsmail van 20:57, betaald met creditcard.
Wanneer heb je die verzendbevestiging gehad?
Mijn bevestigings mail is van een paar minuten over negen, ook nog niet verzonden.danielkraak schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:02:
[...]
Ik heb ook een bevestigingsmail van die tijd, maar nog niks verzonden. Ik heb er ook gewoon maar eentje besteld.
CodeIT schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:00:
[...]
Hoe laat heb je een mailtje gehad van FNAC dat de touchpads zijn verzonden? Gisteren of vandaag?
Ik heb geen mailtje gehad maar het staat in mijn account. Dat kun je zien via 'compte' en dan staat er 'expédié' bij je order, en je ziet de factuur ook wel staan.danielkraak schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:02:
[...]
Ik heb ook een bevestigingsmail van die tijd, maar nog niks verzonden. Ik heb er ook gewoon maar eentje besteld.
Overigens werkt mijn UPS trackingcode voor mijn bestelling bij BB nu. Wel gek, er staat dat er 46 pakketjes in de shipment zitten. 46 tweakers die via Borderlinx besteld hebben? :-)
[ Voor 45% gewijzigd door JJerome op 24-08-2011 09:43 ]
16GB: http://www.argos.co.uk/st....htm?tag=tacthptouchpad_1
32Gb: http://www.argos.co.uk/st...0.htm?tag=tacthptouchpad2
Is nu nog voor $ 119,99 te verkrijgbaar bij:
http://www.dynamism.com/t...hp-touchpad/pricing.shtml
Verwijderd
Ik denk dat ze hun prijs enkel hebben bijgewerkt. Om 8.40 was het verlaagd, no stock. Een uur vroeger, oude prijs, no stock.Geen12 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:48:
Was bij Argos UK ook afgeprijsd (89 en 115GBP) en helaas weer uitverkocht:
@hieronder: FNAC
[ Voor 6% gewijzigd door FirePuma142 op 24-08-2011 10:09 ]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Bij welke winkel?FirePuma142 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:57:
Bij mij is de verstuurdatum veranderd van 23/08 naar tussen 24/08 en 31/08. Heb een bevestigingsmail gekregen op 20.51 afgelopen maandag.
Edit: FNAC
Ik heb nog helemaal geen verzenddatum.
[ Voor 9% gewijzigd door Soru op 24-08-2011 10:02 ]
Bij mij is dit ook het geval. Wel vreemd, want er zijn mensen met een later tijdstip dan jij die hem wel verstuurd gekregen hebben. Het lijkt er in ieder geval op dat er dus nog wel een lading van die dingen wordt verwacht bij Fnac.FirePuma142 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:57:
Bij mij is de verstuurdatum veranderd van 23/08 naar tussen 24/08 en 31/08. Heb een bevestigingsmail gekregen op 20.51 afgelopen maandag.
Ik had trouwens eerst een 32GB model besteld en daarna nog een 16GB model toen die ook goedkoper werd. Bij die 16GB staat nog niks van een verwachte leverdatum. Ik denk dus dat je ook heel snel geweest moet zijn om nog in aanmerking te komen voor een latere levering.
Bij dynamism ligt het nu ook plat qua uitchecken.Geen12 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:48:
Was bij Argos UK ook afgeprijsd (89 en 115GBP) en helaas weer uitverkocht:
Verwijderd
't is echt hopeloosremcod2 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:05:
[...]
Bij dynamism ligt het nu ook plat qua uitchecken.
Ik kan gewoon beter opgeven, want ik vertik het om iemand daarna zijn pleziertje te gunnen tegen woekerprijzen op ebay D:
Verwijderd
120 dollar = 83 euro, plus 35 verzenden is 118 euro.thefox154 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:12:
Wat komt er aan invoerrechten ongeveer bij? 30 euro?
http://www.douane.nl/part...internetaankopen-02.html: tot 150 euro alleen BTW, 22 euro extra dus. En wellicht kosten van de verzendmaatschappij.
*Edit*: het wordt verzonden per FedEx, http://fedex.com/ancillar...=ac&lc=nl_NL&wcc=NL&dc=NL : "Tijdelijke import" kost 40 euro per zending, "Voorschieten BTW" kost 10 euro. Het is me niet duidelijk wat hier van toepassing is.
*Edit2*: Dynamism biedt alleen betaalmogelijkheid per American Express of "Quote". Ik haak af.
[ Voor 30% gewijzigd door RemcoDelft op 24-08-2011 10:36 ]
Verwijderd
waarschijnlijk hebben ze nog niet eens ook maar 1 touchpadVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:14:
Weer een heel ander type crash bij Dynamism. Niet overal supertraag zoals bij HP en Palm, maar gewoon supersoepel alles in cart, juichend een paar extra toevoegen en de cart updaten omdat het zo soepel gaat, dan op Checkout klikken en volleeedig vastlopen.
Ok, maar zodra je er wel door een komt is dit wel een goede winkel?Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:11:
je komt er toch niet doorheen
Bij Fnac nog steeds Commande en préparation, dus dat zal ook wel niks worden.
same here en ook mijn 32gb staat op Commande en préparationinbedrijf schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:29:
Heeft iemand al een bevestiging van fnac op een 16 gig touchpad? en dan bedoel ik dat hij daadwerkelijk verstuurd is. Bij staat hij sinds 22 al op besteld
ik heb ergens nog wel hoop.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Dat ga ik inderdaad ook niet doen. Ik wil best 150/175 euro aan een webwinkel betalen die het spul rechtstreeks van de importeur krijgt maar ik weiger dit te betalen aan die mensen die nu de tablets ophalen en direct te koop zetten om winst te behalen.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:10:
[...]
't is echt hopeloos
Ik kan gewoon beter opgeven, want ik vertik het om iemand daarna zijn pleziertje te gunnen tegen woekerprijzen op ebay D:
link
ik geloof best dat nog verkocht gaan worden voor die prijs. het is namelijkw el een goed ding. maar daar duurd het wat langer.Steffo78 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:38:
Bij hardware.nl staat de voorraad van de 32gb op 3163 stuks, maar staan ze nog steeds op de oude prijs.
link
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Wat is het verschil? Face it: ELKE euro die je voor ELK product betaald, wordt ergens aan winst gemaakt. Dat zit een beetje in de definitie van geld, grondstoffen zijn gratis op te scheppen, en vanaf dat moment krijgt de "opschepper" er geld voor. Net als de in-elkaar-zetter, etc. Zo werkt onze hele (!!) economie.PulsatingQuasar schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:37:
[...]
Dat ga ik inderdaad ook niet doen. Ik wil best 150/175 euro aan een webwinkel betalen die het spul rechtstreeks van de importeur krijgt maar ik weiger dit te betalen aan die mensen die nu de tablets ophalen en direct te koop zetten om winst te behalen.
Wat maakt dat jij iedereen dat gunt, behalve de laatste wederverkoper?
Verwijderd
Misschien omdat het allemaal een stelletje opportunisten zijn die ineens denken dat ze fantatische handelaars zijn? Zonder de tablet rush zouden ze waarschijnlijk niet eens een brood kunnen verkopen omdat ze totaal niet sales-minded zijn.RemcoDelft schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:40:
[...]
Wat is het verschil? Face it: ELKE euro die je voor ELK product betaald, wordt ergens aan winst gemaakt. Dat zit een beetje in de definitie van geld, grondstoffen zijn gratis op te scheppen, en vanaf dat moment krijgt de "opschepper" er geld voor. Net als de in-elkaar-zetter, etc. Zo werkt onze hele (!!) economie.
Verwijderd
HP verkoopt deze Touchpads met verlies. Vrij veel zelfs. Dus je generalisatie houdt geen steek.RemcoDelft schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:40:
[...]
Wat is het verschil? Face it: ELKE euro die je voor ELK product betaald, wordt ergens aan winst gemaakt. Dat zit een beetje in de definitie van geld, grondstoffen zijn gratis op te scheppen, en vanaf dat moment krijgt de "opschepper" er geld voor. Net als de in-elkaar-zetter, etc. Zo werkt onze hele (!!) economie.
Mensen voelen dit in dit geval aan als onrechtvaardig omdat het een gebrek is aan solidariteit van "hun" kant. Dat bedrijven hen trachten uit te zuigen, sure. Daar zijn ze voor.
Maar dat hun medeburgers dit doen... Dit is wat pijnlijker.
Iedereen die er eentje wilde bestellen maar werd overtroffen door diegene die zo gulzig was er 30 te bestellen kan hierover meespreken.
Mijn 16 GB staat ook op Commande en preparation. Hopelijk krijgen ze een nieuwe batch binnen. Wanneer kreeg jij je bevestigings email binnen?raydekok schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:36:
[...]
same here en ook mijn 32gb staat op Commande en préparation
ik heb ergens nog wel hoop.
Op niets gebaseerde veronderstellingen kun je gerust achterwege latenVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:43:
[...]
Iedereen die er eentje wilde bestellen maar werd overtroffen door diegene die zo gulzig was er 30 te bestellen kan hierover meespreken.
Mijn bestelling bij Fnac is toch nog verzonden. Ze zijn deze ochtend dus nog steeds bezig met bestellingen verzenden. Mocht je eergisteren voor 21.00 besteld hebben dan heb je een grote kans dat hij nog steeds jouw kant opkomt. Er stond bij mij overigens eerst dat hij tussen de 24e en de 31e verzonden zou worden.
[ Voor 9% gewijzigd door janvanduschoten op 24-08-2011 10:56 ]
[ Voor 101% gewijzigd door janvanduschoten op 24-08-2011 11:13 ]
Gebruik de topic report knop hier boven het forum als je iets niet vind kloppen, ga er verder niet op in.
[ Voor 48% gewijzigd door janvanduschoten op 24-08-2011 11:03 ]
[ Voor 81% gewijzigd door janvanduschoten op 24-08-2011 11:14 ]
Hier nog nietgerwim schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:49:
Ziet er naar uit dat Dynamism checkout weer werkt.
Laten we het hopen, ik heb zelf om 8:55 besteld. Ik laat het wel weten hier.danielkraak schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:47:
[...]
*knip
Mijn bestelling bij Fnac is toch nog verzonden. Ze zijn deze ochtend dus nog steeds bezig met bestellingen verzenden. Mocht je eergisteren voor 21.00 besteld hebben dan heb je een grote kans dat hij nog steeds jouw kant opkomt. Er stond bij mij overigens eerst dat hij tussen de 24e en de 31e verzonden zou worden.
Tevens lijkt het er op dat de eurostore haar belofte niet gaat waarmaken. Iemand in de IRC heeft gebeld, en kreeg te horen dat ze geen nieuwe stock zouden ontvangen.
[ Voor 17% gewijzigd door janvanduschoten op 24-08-2011 11:14 ]
Verwijderd
Iedereen heeft dit recht.Sourcey schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:45:
Ik ben het eens met Remcodelft hoor, iedereen heeft het recht als handelaar op te staan. Het getuigt van een dubbele standaard als je dit niet accepteert van mensen die niet deel uitmaken van een bedrijf, en wel van mensen die wel deel uitmaken van een bedrijf.
Maar in de praktijk kan niet iedereen dit betalen. Zo simpel is het. Sommige mensen kunnen er maar eentje betalen.
Dan heb je nog de naïeve suckers zoals ik die beseffen dat deze graaicultuur ten nadele is van iedereen die er één wilt aan een lage prijs en er dus maar ééntje tracht te bestellen. Ook al zo hij er een stuk meer kunnen kopen.
Er is inderdaad sprake van een dubbele standaard... Maar de standaard is eigenlijk vrij correct hoe ze nu op onze medeburgers wordt toegepast.
HP maakt verlies, maar dat is simpelweg weer winst voor een ander. De klant betaalt 99 dollar, HP legt er 200 dollar op toe, maar verderop naar boven in de keten wordt er gewoon weer 300 dollar winst gemaakt op de onderdelen.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:43:
[...]
HP verkoopt deze Touchpads met verlies. Vrij veel zelfs. Dus je generalisatie houdt geen steek.
Dat maakt de handelaar die nu 200 touchpads bemachtigd heeft toch niets uit? Het enige resultaat is dat degene met een onrechtvaardig gevoel zonder tochpad zit, en een ander ze alsnog koopt.Mensen voelen dit in dit geval aan als onrechtvaardig omdat het een gebrek is aan solidariteit van "hun" kant.
Als ik de kans had gehad om in de VS 200 van die dingen te halen, had ik het zeker gedaan! Eigenlijk geldt dat voor elk product wat tijdelijk voor een kwart van de prijs verkocht wordt.
Medeburgers runnen ook grote bedrijven...Maar dat hun medeburgers dit doen... Dit is wat pijnlijker.
Daar val ik ook onder. Maar ik snap het volledig.Iedereen die er eentje wilde bestellen maar werd overtroffen door diegene die zo gulzig was er 30 te bestellen kan hierover meespreken.
Kan, maar hoeft niet. Als ze een uitkering hebben en opeens 10.000 euro verdienen, mogen ze daar belasting over betalen en hun uitkering stopzetten. Als ze dat niet doen plegen ze fraude, en dan wordt het een heel ander verhaal.danielkraak schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:47:
[...]
Waarschijnlijk hebben die mensen ook nog eens een uitkering.
Maar hoeveel autohandelaren bijvoorbeeld doen dat niet "erbij" zonder ooit een cent belasting te betalen?
Borderlinx (freight forwarder) ik zal het er even boven zetten.
Maar helaas wist de dame aan de telefoon niets van een prijswijziging. Zowel niet bij haar Nederlands als Duits kanaal...
Naja, ik houd hun website in de gaten.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 24-08-2011 11:06 ]
[ Voor 90% gewijzigd door janvanduschoten op 24-08-2011 11:07 ]
Verwijderd
Gefeliciteerd! mijn bevestiging is van 20.58, 32gb, 1 stuk. Staat nu nog op tussen de 24e en 31e verzenden...maar ik heb wel weer wat hoopdanielkraak schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:47:
[...]
[mbr] Op niets gebaseerde veronderstellingen kun je gerust achterwege laten[/mbr]
[ Voor 79% gewijzigd door janvanduschoten op 24-08-2011 11:10 ]
edit:
@thefox154, als ik de juiste knoppen wist, wist ik wel een raad mee.
[ Voor 66% gewijzigd door janvanduschoten op 24-08-2011 11:09 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Nu snap ik er helemaal niks van. Na afronden bestelling en tot gisteravond stond de 32gb er minder goed voor en verwachtte ik de 16gb. Nu blijkt dat mijn bestelling "Commande expédiée partiellement" dus Opdracht gedeeltelijk verzonden. Kijk naar details is de 32gb "Expedie", inc. factuurnummer. Maar daar heb ik weer geen verzendbevestiging van in de mail...NiTiN schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:28:
Blijft raar, mijn bevestigingsmail is van 20.42, en nog steeds is de status
code:
1 2 3 ARTICLES COMMANDÉS ETAT EXPÉDIÉ LE LIVRAISON FACTURE 1 HP TouchPad 9,7" Tactile 32 Go WiFi -- Commandé Prévu le 05/09/2011 DHL 1 HP TouchPad 9,7" Tactile 16 Go WiFi -- Commandé DHL
Ik zou verwachten dat het op chronologische volgorde zou gaan, desalniettemin heb ik geen annuleringsmail gehad. Nog steeds even fingers crossed dan maar. Meh.
Men lijkt bij Fnac dus wel bezig, wat goede hoop geeft maar uiteindelijk toch afwachten tot het product op de deurmat ligt voordat ik er helemaal gerust op ben.
oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
Hoeveel geld is er afgeschreven? Ik hoorde van iemand dat ze 110 euro rekenen, maar dat kan toch helemaal nooit met de euro/ dollar rates.
Ik mag hopen in dollars, zou vrij gek zijn als 't in euro's gedaan is. Ik kan 't overigens nog niet checken, moeten wachten op een papieren afschrift (ouderwetse Rabobank).Soru schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:07:
Vraag voor de mensen met een BestBuy order (die gecharged is).
Hoeveel geld is er afgeschreven? Ik hoorde van iemand dat ze 110 euro rekenen, maar dat kan toch helemaal nooit met de euro/ dollar rates.
OUT OF STOCK! Update Wed 24th 10am : Sorry, No stock expected to be available for order here today or tomorrow. Next update Thu 25th 10am. Please check here for update
[ Voor 5% gewijzigd door CodeIT op 24-08-2011 11:15 ]
[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 24-08-2011 11:16 ]
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door janvanduschoten op 24-08-2011 11:16 ]
Is inmiddels alweer veranderd bij the 16 GB en 32 GB.CodeIT schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:14:
Update van de Palm store (iig bij 32GB touchpad):
[...]
OUT OF STOCK! Update Wed 24th 10am : Sorry, No stock will be available for order for teh remainder of this week Next Update: Fri 26th 10am. Customer Service staff will not have any further information - it will be communicated directly here on this page
Zelfs een type foutje daar.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Misschien is het mogelijk om telefonisch te controleren. Ik heb een klasgenoot die blijkbaar 111 euro voor de BestBuy order gecharged heeft gekregen. Hier moet de Borderlinx shipping nog bij.JJerome schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:12:
[...]
Ik mag hopen in dollars, zou vrij gek zijn als 't in euro's gedaan is. Ik kan 't overigens nog niet checken, moeten wachten op een papieren afschrift (ouderwetse Rabobank).
Dat gaat me dan weer veel te duur worden mocht die van mij doorkomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Soru op 24-08-2011 11:39 ]
Zodra ik merk dat dat zo is ga ik het verschil gewoon claimen bij BB, lijkt me niet zo'n punt.Soru schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:32:
[...]
Misschien is het mogelijk om telefonisch te controleren. Ik heb een klasgenoot die blijkbaar 111 euro voor de BestBuy order gecharged heeft gekregen.
Dat gaat me dan weer veel te duur worden mocht die van mij doorkomen.
Ik heb overigens nog nooit gehad dat een order in dollars ineens in euros gecharged werd.
[ Voor 9% gewijzigd door JJerome op 24-08-2011 11:36 ]
Laten we hopen dat het gewoon een stukje miscommunicatie was. Aan de telefoon vertelde ze hem 111 euro, maar 111 dollar lijkt me waarschijnlijker.JJerome schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:36:
[...]
Zodra ik merk dat dat zo is ga ik het verschil gewoon claimen bij BB, lijkt me niet zo'n punt.
Ik heb overigens nog nooit gehad dat een order in dollars ineens in euros gecharged werd.
Ook had hij gratis shipping dus de order op de BestBuy site was iets van 105 dollar.
Ben tot het eind, kun je als creditcard alleen American Express kiezen. Zit ik met 2x mastercard
Dus als je AE hebt, sla je slag.
Volgens de site kan je ook paypal ? Maar dat lukt dus niet ?thefox154 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:43:
De shop van Dynamism komt weer tot leven.
Ben tot het eind, kun je als creditcard alleen American Express kiezen. Zit ik met 2x mastercard
Dus als je AE hebt, sla je slag.
Nee als UK of Europe klant alleen American Express of Wire transfer.KloyenZ schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:44:
[...]
Volgens de site kan je ook paypal ? Maar dat lukt dus niet ?
Euhw, dat klinkt eerder als een scam eigenlijk. Zou even oppassen als ik jou waspipo01 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:46:
Net een email gekregen van Fnac waarbij ze om kopieën van credit card, paspoort en energierekening vroegen. Dit ter verificatie om fraude te bestrijden (?) Volgens mij heb ik dus nog hoop op een TP, aangezien ze het anders niet om deze documenten zouden vragen.
Verwijderd
Verwijderd
Niet altijd. Ik heb dat ook al eens voorgehad toen mijn broer een betaling had uitgevoerd met mijn cc. Hij moest toen ook een copy van de cc, de indentiteitskaart van beide en een telefoonrekening kunnen voorleggen.omgwtfbbq schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:47:
[...]
Euhw, dat klinkt eerder als een scam eigenlijk. Zou even oppassen als ik jou was
^^ Dat dus. Dergelijke gegevens zou ik nooit sturen. Die kopie creditcard is wellicht in strijd met voorwaarden van je bank, die kopie paspoort in strijd met copyright van de overheid. Die energierekening zou ik ze sturenomgwtfbbq schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:47:
[...]
Euhw, dat klinkt eerder als een scam eigenlijk. Zou even oppassen als ik jou was
Ik heb dit ook gehad met Darty. Schijnt wel standaard te zijn.omgwtfbbq schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:47:
[...]
Het zijn wel erg veel gegevens, en als het goed is ook alles wat je in zou moeten vullen bij een internetaankoop met CC. Maargoed, ik kan het me wel voorstellen dat ze het willenVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:48:
[...]
Niet altijd. Ik heb dat ook al eens voorgehad toen mijn broer een betaling had uitgevoerd met mijn cc. Hij moest toen ook een copy van de cc, de indentiteitskaart van beide en een telefoonrekening kunnen voorleggen.
Maar als ik opeens aankopen doet met als leveringsadres Nigeria, dan zou je gelijk kunnen hebben
Ben er ook net door heen gekomen en ook maar gekozen voor de optie quote. Emailtje binnengehad met bevestiging van ontvangst maar nog niks over het overmaken.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:48:
Heb net een bestelling gedaan bij Dynamism. Betaaloptie stond AE of quote (denk dat dit wiretransfer is?). Dus als ik het goed begrijp is dit bankoverschrijving?
Verwijderd
Same here, ben benieuwd hoe de betaling werkt 0.0remcod2 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:51:
[...]
Ben er ook net door heen gekomen en ook maar gekozen voor de optie quote. Emailtje binnengehad met bevestiging van ontvangst maar nog niks over het overmaken.
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
[kwoht] verb, quot·ed, quot·ing, noun
verb (used with object)
6 Commerce
a. to state (a price).
b. to state the current price of.
Volgens mij hebben jullie een offerte aangevraagd.
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal