Jij heb tenminste hem besteld, ik kwam niet verder bij de betalingSoru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:24:
Ik heb met creditcard betaald, en hij hangt al sinds 8:55 op : Commande en cours de validation bancaire
Ik begin me weer behoorlijk zorgen te maken en ik zal wel weer buiten de boot vallen.
.....
[...]
Ik heb nooit een datum gekregen, dus ik zal sowieso in de groep van 4-12 dagen moeten zitten.
Ja precies Viespeuken.
Net als 3G modellen voor de dubbele prijs, terwijl de module 5$ kost.
Net als 3G modellen voor de dubbele prijs, terwijl de module 5$ kost.
Ik gok dat m'n ING card niet werkt of zo om deze tijd... Vreemd dat het verwerken daarvan niet automatisch kan. Misschien had ik toch Paypal moeten nemen, die plunderen wel 24/7 m'n CC.Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:24:
Ik heb met creditcard betaald, en hij hangt al sinds 8:55 op : Commande en cours de validation bancaire
Ik begin me weer behoorlijk zorgen te maken en ik zal wel weer buiten de boot vallen.
Op de eerste pagina staat dat inderdaad nog. Als je naar details kijkt dan staat er iets anders (hoop ik toch voor je)Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:24:
.....
ik zie alleen mar de oude prijzen op fnac
Klik op commandé en in de pop-up staat dat je hebt betaald en de levering in voorbereiding is (wat geen enkele garantie is dat je hem ook echt krijgt :-))
Je hebt hem zeker besteld toen er stond dat hij indien voorraadig binnen 4-12 dagen gestuurd zou worden?
Besteld toen er nog voorraad was en bij mij staat er net hetzelfde, gewoon afwachten dus.
Dit is alles wat er bij mij staat...Zentbeer schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:26:
[...]
Op de eerste pagina staat dat inderdaad nog. Als je naar details kijkt dan staat er iets anders (hoop ik toch voor je)

Buiten FNAC om geen andere sites meer?
Signature
Idd "Produit indisponible" Dus ik gok voor degene die hem besteld hebben dat hij dan ook echt komt!
Ik was een van de eerstendanielkraak schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:28:
[...]
Je hebt hem zeker besteld toen er stond dat hij indien voorraadig binnen 4-12 dagen gestuurd zou worden?
Ordervoorbereiding
Uw artikel is momenteel in voorbereiding.
Een e-mail bevestigt de verzending zeer snel
wat heb je mastercard of een ander?Rev! schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:31:
FNEC
Snap alleen niet waarom mijn CC werd geweigerd....
Ik wilde daarstraks bestellen, maar ineens was het product niet meer beschikbaar. Net ging de 32GB van 500 naar 600
.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Rabocard, maar ik heb al besteld via Paypal.RomaniusDranius schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:32:
[...]
wat heb je mastercard of een ander?
Dit staat in mijn Commandé popup:
Dat klinkt beter... toch?Ordervoorbereiding
Uw artikel is momenteel in voorbereiding.
Een e-mail bevestigen binnenkort verzending.
[ Voor 4% gewijzigd door Soru op 22-08-2011 23:33 ]
Ik heb er eentje om 21:30 besteld, en eentje om 22:45. 2x de 16GB, betaald via Paypal met CC.
Status van beide bestellingen is zojuist veranderd in "Commande en préparation"

[ Voor 13% gewijzigd door Nukubu op 22-08-2011 23:38 ]
Bij detail of in het overzicht?Basterd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:32:
Ik heb er eentje om 21:30 besteld, en eentje om 22:45 2x de 16GB, betaald via Paypal met CC
Om 8:50 1x 16 GB besteld en hij is nog niet verandertBasterd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:32:
Ik heb er eentje om 21:30 besteld, en eentje om 22:45 2x de 16GB, betaald via Paypal met CC
Hoe heb je betaald? Volgens mij veranderd het status automatisch wanneer een betaling confirmed is. Als je niet met CC hebt besteld duurt het miss wat langer.Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:33:
[...]
Om 8:50 1x 16 GB besteld en hij is nog niet verandert
Meh crap, iemand nog een nieuwe adres.. of een over..? Van harte aan de kopers @ FNAC, goede kans dat ze uitgeleverd worden nu blijkt dat ie nu alsnog uitverkocht is.
Jongens, ik den dat we die wijnmakers ff wat tijd moeten gunnen. Om 23:30 gaat geen Fransman nog wat verzendklaar makken. Morgen weer een dag, i'm out.Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:33:
[...]
Om 8:50 1x 16 GB besteld en hij is nog niet verandert
Mensen suc6 ermee, ik ga mijn bed in en dan zie ik morgenmiddag wel wat er gebeurt. Melvinnie lacht of Melvinnie huilt
Juist wel met CreditCard.Pred87 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:35:
[...]
Hoe heb je betaald? Volgens mij veranderd het status automatisch wanneer een betaling confirmed is. Als je niet met CC hebt besteld duurt het miss wat langer.
er staat toch echt 608.58 ...#
IetsTeveel
IetsTeveel
Ja. Precies hetzelfde hier.redfoxert schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:38:
[...]
Same, ook nog niks verandert ... staat dat ie nog geverifieerd moet worden oid ...
Bij mij precies hetzelfde idd. Ach, we zien wel.
Vind die Pre 3 voor 75 of de Veer voor 60 leuker eigenlijk...
de 16gb is nu ook meer in stock. Terwijl dat ie een half uur geleden als niet beschikbaar stond...
edit : oh nee, dat is die 3rd party vendor
edit : oh nee, dat is die 3rd party vendor
[ Voor 19% gewijzigd door enzoronald op 22-08-2011 23:41 ]
608,58 €
Vendu par Dropzone - En Stock
+ Frais de port : 12,99 €
Signature
Ah sorry, verkeerd begrepen. Ik dacht dat het over ordernummers ging.mouzetc schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:40:
[...]
608,58 €
Vendu par Dropzone - En Stock
+ Frais de port : 12,99 €
Dat het nummer te hoog zou zijn en dat het wel niet zou gaan lukken, op zo'n manier.
[ Voor 14% gewijzigd door Soru op 22-08-2011 23:42 ]
...er is de volgende mogelijkheid:
je koopt hem voor 600, en mailt dan de costumer service om een refund van het verschil met de afprijzing.
Als je bang bent dat je die niet krijgt kan je ze ook een mailtje sturen waarin je ze vraagt je een tab te verkopen voor de lagere prijs.
Het proberen waard lijkt me.
je koopt hem voor 600, en mailt dan de costumer service om een refund van het verschil met de afprijzing.
Als je bang bent dat je die niet krijgt kan je ze ook een mailtje sturen waarin je ze vraagt je een tab te verkopen voor de lagere prijs.
Nee, want je koopt het dan niet bij Fnac zelf.
Dan zouden ze zelf ook wel iets vermelden op http://www8.hp.com/fr/fr/products/tablets/index.html toch?Mad Maniak schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:44:
...er is de volgende mogelijkheid:
blijkbaar op otte.de ook voor 129 32gb. Nu uitverkocht, prijs was pas te zien in de checkout
Gaat amazon.de de Touchpad ook nog goedkoop aanbieden?
Signature
heb om 2045 met CC (Amex) een 16 en een 32 gb in bestelling gedaan, maar status is nog steeds "Commande en cours de validation bancaire" voor de hele bestelling en 'Commande' voor de losse items. Zou toch sneller moeten kunnen zou je zeggen... 
Maar goed zien morgenochtend wel wat er van gaat komen, volgens mij was ik er redelijk vroeg bij

Maar goed zien morgenochtend wel wat er van gaat komen, volgens mij was ik er redelijk vroeg bij
oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
Ja. Ik vond dat ik er ook vroeg bij was. Aangezien ik 5x opnieuw de account aanmaken pagina in moest vullen.NiTiN schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:48:
heb om 2045 met CC (Amex) een 16 en een 32 gb in bestelling gedaan, maar status is nog steeds "Commande en cours de validation bancaire" voor de hele bestelling en 'Commande' voor de losse items. Zou toch sneller moeten kunnen zou je zeggen...
Bestbuy laat zich ook van haar beste kant zien, zondagochtend besteld.
Order Status: 1 item(s) - Order in process of being fulfilled; Usually ships in 0 - 1 days.
Heerlijk die oorverdovende stilte.
[ Voor 15% gewijzigd door Soru op 22-08-2011 23:50 ]
otto.de had hem ook verlaagd maar OOS weet iemand mieschien nog meer van deze wehkamp/otto achtige sites duits/frans/belgies mischien? roep ze maar want als je zelf zoek en naar de prijs kijkt dan sla je hem over terweijl je hem bij otto in de mandje moest doenb voor dat prijs verandert
[ Voor 36% gewijzigd door Hippowave op 22-08-2011 23:53 ]
Bestelling sinds 20:41 (FNAC), 20:42 (PayPal)... Zelfde status hier: Commande.Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:49:
[...]
Ja. Ik vond dat ik er ook vroeg bij was. Aangezien ik 5x opnieuw de account aanmaken pagina in moest vullen.
Bestbuy laat zich ook van haar beste kant zien, zondagochtend besteld.
Order Status: 1 item(s) - Order in process of being fulfilled; Usually ships in 0 - 1 days.
Heerlijk die oorverdovende stilte.
TouchPad 16GB
Op het moment zijn er volgens mij nog maar iets van 3/4 mensen die zeker zijn van hun Touchpad. Helaas.willemvleeuwen schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:56:
Is het grote HP Touchpad Topic al geopend? Dat gaat overstromen in de komende maand ;-)
Straks start HP de productie weer op zonder wat te zeggen...blijkt het stiekum de grootste verkoopstunt aller tijden! Als zoveel mensen er een hebben, wordt het ineens een interessant platform. Job, eat you heart out!
Met Apple producten gaat het vaak ook zo. De eerste batch is zó snel weg dat er een schaarste is, en iedereen wil natuurlijk meteen hip zijn en zo'n gadget hebben om ermee te flaneren. Dus wie weet is dit één grote stunt...maar ik denk het niet.
Met Apple producten gaat het vaak ook zo. De eerste batch is zó snel weg dat er een schaarste is, en iedereen wil natuurlijk meteen hip zijn en zo'n gadget hebben om ermee te flaneren. Dus wie weet is dit één grote stunt...maar ik denk het niet.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Als de eerste GOT'ers een HP touchpad binnen krijgen wordt er inderdaad veel gevraagd omtrent de tablet. Je zou een goed initiatief kunnen nemen en beginnen met het starten van het topic? Eventueel al kopjes en indelingen over de HP touchpad (reviews, specs, speculaties over Android etc.)..
Wil je daar eventueel best bij helpen mocht je willen. Dan doe ik meteen wat kennis op over de Touchpad tablet.
Wil je daar eventueel best bij helpen mocht je willen. Dan doe ik meteen wat kennis op over de Touchpad tablet.
HP TouchPad 9,7" Tactile 32 Go WiFi
Tablette tactile
122,55 €*
dont Eco-part : 0,05 €
BOEM!
Tablette tactile
122,55 €*
BOEM!
waar heb je die gevonden ?willemvleeuwen schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:01:
Tablette tactile
122,55 €*
BOEM!
Hmm, jaja. Waar dan?willemvleeuwen schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:01:
Tablette tactile
122,55 €*
BOEM!
Signature
Fnac waarschijnlijk, maar dat hij besteld is zegt nog niet zo veel.willemvleeuwen schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:01:
Tablette tactile
122,55 €*
BOEM!
Op FNAC staan ze weer voor €608, of hij moet nog op bestellen hebben gedrukt voor de prijswijziging...
Jep FNAC, blijven F5-en.
Hij is besteld en Paypall heeft alles verwerkt. Ben benieuwd.
32 + 16 kom maar binnen!
32 + 16 kom maar binnen!
Zijn er meer mensen die hebben besteld bij cdw.com?
Heb een orderbevestiging binnen maar als ik een ordertracking probeer te doen dan krijg ik een "order not found" melding?
Heb een orderbevestiging binnen maar als ik een ordertracking probeer te doen dan krijg ik een "order not found" melding?
Hm. ik kan dat Eco-part nog van de latere Fnac wijziging herinneren.
Lol, als je refreshed op FNAC zie je idd een prijswisseling tussen €568,14 en €608,58.
Zijn aan het goochelen met nummertjes daarzo.
Zijn aan het goochelen met nummertjes daarzo.
Dus de prijs veranderde van 450+ voor 16GB naar 99?willemvleeuwen schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:04:
Jep FNAC, blijven F5-en.
32 + 16 kom maar binnen!
Nogmaals, dat komt door de resellers die via FNAC verkopen.
Hoe kan ik eigenlijk zien bij welke vendor ik mijn originele order heb geplaatst?MajorWinters schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:06:
Nogmaals, dat komt door de resellers die via FNAC verkopen.
($99).
iets van 451 naar 99 en iets van 568 naar 129Soru schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:06:
[...]
Dus de prijs veranderde van 450+ voor 16GB naar 99?
Dat kan je hier terugvinden:Soru schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:07:
[...]
Hoe kan ik eigenlijk zien bij welke vendor ik mijn originele order heb geplaatst?
($99).
Mon Compte -> Vendeur
FNAC.com hierMajorWinters schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:09:
[...]
Dat kan je hier terugvinden:
Mon Compte -> Vendeur
Ik hoop dat ik het voor volgende week dinsdag binnenkrijg, aangezien ik dan voor 5 maanden naar het buitenland ga

Mooi. Mijn order staat gewoon bij FNAC.com.MajorWinters schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:09:
[...]
Dat kan je hier terugvinden:
Mon Compte -> Vendeur
Dankje.
weet iemand mieschien nog meer van deze wehkamp/otto achtige sites duits/frans/belgies mischien?
Zie t niet meer gebeuren vandaag, ben off to bed. Jammer zeg! Mocht iemand er 2 hebben besteld, let me know.. ik zal de verzendkosten betalen.
Signature
@Hippowave,
dezelfde post blijven herhalen heeft geen zin, en zorgt straks nog dat dit topic opslot gaat.
Ga er maar vanuit dat het hier gepost wordt, en dat je er dan snel bij moet zijn.
dezelfde post blijven herhalen heeft geen zin, en zorgt straks nog dat dit topic opslot gaat.
Ga er maar vanuit dat het hier gepost wordt, en dat je er dan snel bij moet zijn.
Hij kwam net weer langs:
Tablette tactile
122,55 €*
Op FNAC.com
Nu nog kijken of de order wordt doorgezet.
Tablette tactile
122,55 €*
Op FNAC.com
Ik blijf ook F5'en maar er komt of de "normale" prijs of geen prijs maar een wit vlak.Source90 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:14:
Hij kwam net weer langs:
Tablette tactile
122,55 €*
Op FNAC.com
Deze keer wil graag als een van de eerstYippie schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:12:
@Hippowave,
Vraagje voor mensen die op FNAC een Creditcard bestelling hebben geplaatst.
Staat bij jullie Creditcard ook <achternaam> <voornaam> ?
Kun je bijvoorbeeld onderaan je "mijn account" pagina zien.
Bij mij staat er helemaal geen naam-informatie bij de creditcard. Onderaan mijn acccount staat geen creditcard.
Heb je wel een creditcard aan je account toegevoegd?Domipost schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:21:
Bij mij staat er helemaal geen naam-informatie bij de creditcard. Onderaan mijn acccount staat geen creditcard.
Ja.Soru schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:19:
Vraagje voor mensen die op FNAC een Creditcard bestelling hebben geplaatst.
Ps4/switch gamer
Gelukkig, ik maakte me alweer zorgen dat ik "Voornaam" en "Achternaam" op 1 of andere manier door de war had gehaald
Zijn deze al beschikbaar voor de genoemde prijzen?Domipost schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:38:
Bij mij precies hetzelfde idd. Ach, we zien wel.
Niet specifiek aan m'n account toegevoegd. Maar wel ermee betaald. Bij order details staat wel een deel van het creditcardnummer.Soru schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:22:
[...]
Heb je wel een creditcard aan je account toegevoegd?
Tipje voor de mensen die er erg graag een willen: bestel 'm bij een winkel die 'm voor de normale prijs verkoopt (Max ICT) en vraag je geld terug bij HP.
Zou moeten kunnen, als ik http://www.pcmweb.nl/nieu...hp-touchpad-de-uitverkoop lees:
Heb zelf 2 bestellingen geplaatst bij FNAC, voor de zekerheid, 1x de 16GB en 1x de 32GB. Ik ben benieuwd of ze er genoeg kunnen krijgen. Met een beetje geluk heeft een manager van FNAC vanavond gelijk met HP aan de telefoon gehangen om een flinke voorraad op te eisen
Zou moeten kunnen, als ik http://www.pcmweb.nl/nieu...hp-touchpad-de-uitverkoop lees:
Zou dit voor de zekerheid ff checken bij HP NL.HP betaalt de volledige aankoopprijs terug aan de bestaande bezitters van de HP TouchPad. Ook kan een TouchPad-eigenaar het verschil terugbetaald krijgen tussen het betaalde bedrag en de huidige uitverkoopprijs.
Heb zelf 2 bestellingen geplaatst bij FNAC, voor de zekerheid, 1x de 16GB en 1x de 32GB. Ik ben benieuwd of ze er genoeg kunnen krijgen. Met een beetje geluk heeft een manager van FNAC vanavond gelijk met HP aan de telefoon gehangen om een flinke voorraad op te eisen
Het schijnt van wel, maar ik heb ze nog niet gespot.B0MBACI schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:24:
[...]
Zijn deze al beschikbaar voor de genoemde prijzen?
Lijkt me niet omdat hij in Nederland niet gelanceerd is. En ik verwacht niet dat de Franse tak van HP geld terug gaat geven aan een of andere Nederlander die een trucje probeert uit te halen.Azrael schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:34:
Tipje voor de mensen die er erg graag een willen: bestel 'm bij een winkel die 'm voor de normale prijs verkoopt (Max ICT) en vraag je geld terug bij HP.
[...]
Zou dit voor de zekerheid ff checken bij HP NL.
Nederland is volgens mij grijze import, hij is hier nooit officieel uitgebracht AFAIK, dus waarschijnlijk zero chance bij hp nl (hij werd ook niet verkocht op de hp nl site).Azrael schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:34:
[...]
Zou dit voor de zekerheid ff checken bij HP NL.
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Het artikel meldt ook:
Kopers die de tablet al eerder kochten kunnen hun geld terugkrijgen.
Niet geschoten is altijd mis. Is er al iemand die contact heeft opgenomen met HP Nederland? Ter voorkoming dat HP overspoeld wordt door ons Tweakers?NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:37:
[...]
Nederland is volgens mij grijze import, hij is hier nooit officieel uitgebracht AFAIK, dus waarschijnlijk zero chance bij hp nl (hij werd ook niet verkocht op de hp nl site).
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Verwijderd
Lijkt me wel, de voorraadaanduiding volgde iig de bestellingen?Azrael schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:34:
Ik hou het voor gezien voor vandaag.
Weer een dag verkwist aan deze nonsens.
Weer een dag verkwist aan deze nonsens.
Le(s) article(s) suivant(s) ne peuvent pas être expédié(s) à l'adresse pré-sélectionnée :
Veuillez choisir ou renseigner une adresse postale dans l'onglet "A une adresse postale" .
Wtf betekent dit, waarom leveren ze opeens niet naar NL ?
update: Deze melding krijg je als de TP uitverkocht is..
Veuillez choisir ou renseigner une adresse postale dans l'onglet "A une adresse postale" .
Wtf betekent dit, waarom leveren ze opeens niet naar NL ?
update: Deze melding krijg je als de TP uitverkocht is..
[ Voor 9% gewijzigd door FlyEragon op 23-08-2011 10:23 ]
Verwijderd
dat je je postadres in moet vullen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2011 00:52 ]
Ik had ook per ongeluk Namibië gekozen ipv Pays Bas toen ik een landkeuze maakteVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:52:
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:52:
Wellicht handig deze erbij te houden bij het bestellen?
http://translate.google.com/translate_t#fr|nl|
[ Voor 71% gewijzigd door Source90 op 23-08-2011 00:56 ]
Postadres is ingevuld (wel Pays-Bas), hij lijkt het niet te accepteren. Naja jammer dan..
[ Voor 9% gewijzigd door FlyEragon op 23-08-2011 00:56 ]
Eindelijk 89 pond op amazon.co.uk maar out of stock....
Ps4/switch gamer
link of is hij al weg de link?NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:15:
Eindelijk 89 pond op amazon.co.uk maar out of stock....
Let op:
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal