De beheerherders van de site zitten lekker thuis een baquette te eten en zullen morgen eerst pas een crisis vergadering inplannen en later na 15:00 meer info geven.
Trusten!
Trusten!
*insert signature here
jawel hoorwillemvleeuwen schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:35:
[...]
Volgens mij zijn ze daar nu niet meer goedkoop te vinden...
Waar komt dit getal vandaan? Mijn babylaptop (MSI U100, 10", 1 GB, 160 GB, 5 uur accu) kostte in december 2009 slechts 199,95 euro. Wat zit er voor bijzonders in die touchpad dat-ie zo duur moet zijn? Zijn daarbij de kosten voor het opzetten van de productielijn en het ontwerp meegerekend? Want als ze er slechts 350.000 gemaakt hebben, tikt dat snel hard aan!Mad Maniak schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:14:
Trouwens, het kost 330 dollar om zo'n ding te maken.
Dat sowieso.Misschien weet HP dus wel wat ze doen.
[ Voor 6% gewijzigd door Soru op 22-08-2011 22:47 ]
De prijs is echter soms wel weer in een keer 99 euro. Het lijkt me niet dat dat zomaar gebeurt. Ik denk zelf dat ze de verkoop "onder controle" proberen te houden.tweakG5 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:39:
Ik denk niet dat het op die manier gaat ze hebben er waarschijnlijk een aantal in voorraad. Toen ze de prijs naar beneden gooide wisten ze al dat er veel klanten zouden kopen. Dus morgen maken ze gewoon een mailtje aan en die sturen ze naar alle klanten waarvoor geen TP beschikbaar meer is.
Dat is dan niet echt gelukt... Volgens mij kijken ze morgen flink op van een honderden orders uit NL.danielkraak schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:41:
[...]
De prijs is echter soms wel weer in een keer 99 euro. Het lijkt me niet dat dat zomaar gebeurt. Ik denk zelf dat ze de verkoop "onder controle" proberen te houden.
Ik denk eerder dat ze dat hebben ingesteld dat ze bijvoorbeeld 1000touchpads hebben en elke keer als een betaling niet lukt of zoals eerder gezegd een pruts0r bezig is dat er dan weer 1 vrijkomt voor 99 en als ze dan allemaal verkocht zijn dat hij dan op 450 blijft staan.danielkraak schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:41:
[...]
De prijs is echter soms wel weer in een keer 99 euro. Het lijkt me niet dat dat zomaar gebeurt. Ik denk zelf dat ze de verkoop "onder controle" proberen te houden.
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
Kwaliteit van het scherm + touchscreen. Daarnaast is flash geheugen duurder dan een harde schijf.RemcoDelft schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:39:
[...]
Waar komt dit getal vandaan? Mijn babylaptop (MSI U100, 10", 1 GB, 160 GB, 5 uur accu) kostte in december 2009 slechts 199,95 euro. Wat zit er voor bijzonders in die touchpad dat-ie zo duur moet zijn? Zijn daarbij de kosten voor het opzetten van de productielijn en het ontwerp meegerekend? Want als ze er slechts 350.000 gemaakt hebben, tikt dat snel hard aan!
Ik ben benieuwd wat de meerprijs per touchpad is, wellicht hebben ze een prijzenslag ontketend en kunnen ze ze straks gewoon voor die prijs blijven leven. Even de concurrentie om zeep helpen dus!
[...]
Dat sowieso.
Ps4/switch gamer
Zegt ie bij mij ook. Lijkt er dus op dat ze de overschrijving willen gaan plegen, zodat ze hem op kunnen sturen. Staat er bij jou ook een verzenddatum?RemcoDelft schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:44:
FNAC zegt: "Commande en cours de validation bancaire"... Is dit normaal? Ik heb gewoon per Mastercard betaald.
with stupidtweakG5 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:42:
[...]
Ik denk eerder dat ze dat hebben ingesteld dat ze bijvoorbeeld 1000touchpads hebben en elke keer als een betaling niet lukt of zoals eerder gezegd een pruts0r bezig is dat er dan weer 1 vrijkomt voor 99 en als ze dan allemaal verkocht zijn dat hij dan op 450 blijft staan.
(kan ook niet kloppen)
*insert signature here
[ Voor 63% gewijzigd door willemvleeuwen op 22-08-2011 22:46 ]
ZOMG!!!!111one! Ik denk dat je bent opgelichtRemcoDelft schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:44:
FNAC zegt: "Commande en cours de validation bancaire"... Is dit normaal? Ik heb gewoon per Mastercard betaald.
Ik neem aan dat dit normaal is, staat er bij mij ook. Het wordt gewoon afwachtendanielkraak schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:44:
[...]
Zegt ie bij mij ook. Lijkt er dus op dat ze de overschrijving willen gaan plegen, zodat ze hem op kunnen sturen. Staat er bij jou ook een verzenddatum?
Verwijderd
Geeft hij bij jou ook een verzenddatum aan. Ik heb namelijk meerdere orders er staan en alleen bij die met datum geeft hij deze status.Alex Picard schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:46:
[...]
Ik neem aan dat dit normaal is, staat er bij mij ook. Het wordt gewoon afwachten
17 Euro. Je hebt dus 7 euro verneukt.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:47:
Iemand die er 2 tegelijk heeft besteld, die me vertellen kan wat de verzendkosten zijn?
Net maar een 2de 16GB besteld, kost me dus 2 x €12 verzendkosten, maar jah.....
Nee, ik was net te laat voor een verzenddatum...danielkraak schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:44:
[...]
Zegt ie bij mij ook. Lijkt er dus op dat ze de overschrijving willen gaan plegen, zodat ze hem op kunnen sturen. Staat er bij jou ook een verzenddatum?
Verwijderd
Bedankt, komt wel goed denk ik........danielkraak schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:48:
[...]
17 Euro. Je hebt dus 7 euro verneukt.
Gewoon met Chrome realtime vertalenmelvinnie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:51:
Dat kan als het goed is simpel worden veranderd;)
rm -r *
Verwijderd
En anders kunnen we op GOT misschien een collectieve taalcursus Frans gaan doen.melvinnie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:51:
Dat kan als het goed is simpel worden veranderd;)
Ps4/switch gamer
Ik denk dat hij de taal van het OS van de touchpad bedoeld ....ralfbosz schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:52:
[...]
Gewoon met Chrome realtime vertalensuper handig, alleen jammer dat in gmail dat niet werkt voor de mail
Zou mij ook geen moer kunnen schelen inderdaad.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:52:
Voor die 100euro ben ik best bereid om een Frans-Nederlands woordenboekje te kopen. Al is de taal natuurlijk in te stellen.
Is die beschikbaar voor WebOS? ;-)NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:52:
[...]
En anders kunnen we op GOT misschien een collectieve taalcursus Frans gaan doen.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Oeh, daar hoop ik toch wel op. Even de eerste stappen in het Frans en dan snel op NL over.Enes_81 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:53:
[...]
Ik denk dat hij de taal van het OS van de touchpad bedoeld ....
rm -r *
Verwijderd
Paypal+CC / Paypal+Bank / CC?Trishul schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:54:
Hmmm... Bij mij staat: onder voorbehoud van beschikbaarheid verzonden binnen 4 tot 12 dagen....
YouTube: Setting up your HP TouchPad - YouTubeNinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:52:
[...]
En anders kunnen we op GOT misschien een collectieve taalcursus Frans gaan doen.
Verwijderd
hoe doe je dat, ik zie 'm alleen voor €608. Verandert het af en toe??raydekok schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:53:
net nog maar een 32 gb besteld voor 141, als ze beiden binnen komen verkoop ik er een.
ik heb nu een 16 gb staan via paypal en een 32 via cc. ben benieuw.
Nee hoor de 32GB is ook onder Onder voorbehoud van beschikbaarheid verzonden binnen 4 tot 12 dagenk5052 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:56:
Hoogstwaarschijnlijk wel, maar dat valt vast wel te veranderen in het Engels of misschien zelfs het Nederlands (meeste mobiele OS'en hebben tegenwoordig redelijk wat talen).
Ik heb net ook een HP Touchpad 32GB wifi afgerekend. Kon het helaas niet laten.. paar dagen gelezen had ik er bijna 2 besteld bij een Amerikaanse webstore, maar helaas niet meer gedaan vanwege gedoe met het doorsturen via familie. Achteraf toch een klein beetje spijt van gehad, vandaar dat het nu maar van mijn rekening af is geschreven.. Hopelijk worden ze geleverd zodat ik nog wat speelgoed heb in het buitenland binnenkort![]()
Heeft iemand wat goede reviews over de HP Touchpads?
Dat heeft dus iedereen die niet in de eerste 5 minuten bestelde. De voorraad is op, en waarschijnlijk is deze melding een soort standaard-melding voor als de voorraad op is.Trishul schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:54:
Hmmm... Bij mij staat: onder voorbehoud van beschikbaarheid verzonden binnen 4 tot 12 dagen....
nee nee er staat onder die 608 iets van Plus d'offres en stock
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Je moet goed kijken. De andere resellers die ook via fnac verkopen hebben hem af en toe op voorraad (voor een hogere prijs), maar fnac zelf niet.
Ja precies dat dacht ik dus ook, vandaar dat ik het maar laat lopen. Ik hou de fora in de gaten iig.gebradenkip schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:59:
[...]
Dat heeft dus iedereen die niet in de eerste 5 minuten bestelde. De voorraad is op, en waarschijnlijk is deze melding een soort standaard-melding voor als de voorraad op is.
Je moet goed kijken, onder die prijs van 608 staat: nog 3 aanbieders vanaf 129,- ( maar dan in het Frans ).Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:58:
[...]
hoe doe je dat, ik zie 'm alleen voor €608. Verandert het af en toe??
Hij is nooit officieel in Nederland verkrijgbaar geweest vandaar
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 23:01 ]
Verwijderd
Ok, maar dat 3 in stock voor die prijs staat er al de halve avond dacht ik, dus of het klopt??Yippie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:00:
[...]
Je moet goed kijken, onder die prijs van 608 staat nog 3 aanbieder vanaf 129,- ( maar dan in het Frans ).
Momenteel wel onder voorbehoud van levering, en 4 tot 12 dagen voor verzending.
Zelfde geldt momenteel bij Fnac voor de 16GB versie van 99,-
Verwijderd
vraag het anders even aan clara, die is 24 uur 7 dagen in de week beschikbaar (ziet er ook nog niet eens zo slecht uit )Yippie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:00:
[...]
Je moet goed kijken, onder die prijs van 608 staat: nog 3 aanbieders vanaf 129,- ( maar dan in het Frans ).
Momenteel wel onder voorbehoud van levering, en 4 tot 12 dagen voor verzending.
Zelfde geldt momenteel bij Fnac voor de 16GB versie van 99,-
Er staat niet nog 3 in stock, er staat dat er nog 3 aanbieders zijn...Fnac is net als Amazon, en tegenwoordig Bol.com een marketplace waar derden tegen vergoeding hun producten mogen aanbieden.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:02:
[...]
Ok, maar dat 3 in stock voor die prijs staat er al de halve avond dacht ik, dus of het klopt??
[ Voor 43% gewijzigd door Yippie op 22-08-2011 23:04 ]
Er staat niet 3 in stock voor die prijs. Er staat 3 in stock, prijs vanaf x. Subtiel maar belangrijk verschil.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:02:
[...]
Ok, maar dat 3 in stock voor die prijs staat er al de halve avond dacht ik, dus of het klopt??
Verwijderd
Dat staat er nu inderdaad, maar ik heb toch echt die camera onlangs besteld en binnenYippie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:03:
@Holleboomer
Als je even wat verder kijkt dan je neus lang is, zie je dat die betreffende aanbieder diegene is die EN buiten de UK verstuurt, EN voorraad heeft.
Bij de prijs van 299,- bij Amazon direct staat er een verzendtijd van 1-3 months, dus als je wilt wachten...
Oh.Enes_81 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:00:
[...]
Hij is nooit officieel in Nederland verkrijgbaar geweest vandaar
Hopelijk krijgt FNAC er dan nog een heleboel.enzoronald schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:05:
Maar waar maken we ons druk om ? Er komt nog een tweede wave met voorraad vanuit HP. Ze maken niets meer, maar ze verschepen nog wel...
QFTenzoronald schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:05:
Maar waar maken we ons druk om ? Er komt nog een tweede wave met voorraad vanuit HP. Ze maken niets meer, maar ze verschepen nog wel...
Denk niet dat ze die 2e wave nog naar winkels gaan verschepen maar enkel zullen verkopen via hp zelf.enzoronald schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:05:
Ps4/switch gamer
Verwijderd
I see, net was het toch naar 4 produits gewijzigd, dus nog maar een 32GB besteld. CC kreunt zachtjes...gebradenkip schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:03:
[...]
Er staat niet 3 in stock voor die prijs. Er staat 3 in stock, prijs vanaf x. Subtiel maar belangrijk verschil.
Signature
k5052 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:13:
Order is veranderd van: control bank account naar:
Order preparation
Currently Being your order IS PREPARED. An email shortly Will confirm shipment. In France, the delivery time is 24 to Generally found 48 hours, Which you must add a FEW extra days if you order from a foreign country.
Note: In the case of a pre-order You Will Receive the Ordered item on the day of national release.
Hopelijk komt er binnenkort een shipment mailtje
Hadden jullie bij de order al een datum?joris1989 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:13:
Uw bestelling wordt momenteel voorbereid. Een e-mail bevestigen binnenkort verzending. In Frankrijk is de levertijd over het algemeen vond 24 tot 48 uur, waarin je moet een paar extra dagen toe te voegen als u bestelt vanuit het buitenland.
Nice, maar het zal dan dus nog wel even duren ^_^ 111 euro voor deze tablet is niksthnx tweakers iig!
[ Voor 23% gewijzigd door efan op 22-08-2011 23:18 ]
Bij mij staat er hetzelfde, maar ik ben er 100% zeker van dat ik mijn CC gegevens juist heb ingevuld. Zou dus niet weten wat voor actie ik zou kunnen of moeten ondernemen.Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:15:
Help! Mijn Fnac CC status is nog steeds: Commande en cours de validation bancaire
Moet ik actie ondernemen omdat het zo lang duurt?
[...]
[...]
Hadden jullie bij de order al een datum?
Het tweede wat je neerzet klopt niet. Paypal kan net zo snel gaan als creditcard afschrijvingen mits je Paypal bank rekeningen geautoriseerd zijn..bartsidee schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:17:
Je krijgt alleen een datum als je
1. Met CC hebt betaald
2. Eeen van de eerste was
Bankmachtiging met paypal duurt enkel dagen, dus vandaar dat er nog wachten op authorisatie staat. (is niet dat pas overgemaakt naar Fnac) Eerst bank -> paypal (US) -> FNAC = duurt lang
[ Voor 40% gewijzigd door k5052 op 22-08-2011 23:20 ]
Verdorie waarom doet mijn CC het niet.ido schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:17:
16gb net nog via fnac besteld. order status nu 10/15min. later (betaling via CC trouwens..):
Order preparation
Your article is currently being prepared.
An email will confirm shortly shipment.
Er staat niet wachten op autorisatie,bartsidee schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:17:
1. Met CC hebt betaald
Bankmachtiging met paypal duurt enkel dagen, dus vandaar dat er nog wachten op authorisatie staat. (is niet dat pas overgemaakt naar Fnac) Eerst bank -> paypal (US) -> FNAC = duurt lang
Dat is iets heel anders..U heeft een betaling geautoriseerd van 111,00 EUR aan Fnac Direct (service-clientele@fnac.com)
Het bedrag wordt overgeschreven wanneer de webwinkel uw betaling verwerkt.
Eerst betaald paypal aan fnac, dan word het van jou rekening gehaald. Mijn paypal is al 111 euro van af;)bartsidee schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:17:
1. Met CC hebt betaald
Onzin.bartsidee schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:17:
1. Met CC hebt betaald
Ik vind dit een goed teken voor wie al besteld heeft, blijjkbaar wordt het systeem geupdate, of houden ze automatisch rekening met een maximumaantal.12432 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:13:
De 16 gb is niet meer beschikbaar en als je de 32 gb bij FNAC zelf besteld, word deze uit je winkelwagen gekieperd omdat deze niet meer beschikbaar is
Nope check maar by fnac:melvinnie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:20:
[...]
Eerst betaald paypal aan fnac, dan word het van jou rekening gehaald. Mijn paypal is al 111 euro van af;)
[ Voor 17% gewijzigd door bartsidee op 22-08-2011 23:23 ]
Bij mij hangt hij ook al een tijdje bij de status dat hij bezig is met de betaling te valideren ofzo. Ik heb met paypal betaald. Het lijkt me eigenlijk dat er niks aan de hand is en dat het gewoon nog even duurt.Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:21:
Kan iemand mij AUB door het menu heen helpen om de ingevulde creditcard gegevens te bekijken en indien nodig te corrigeren?
[ Voor 5% gewijzigd door gebradenkip op 22-08-2011 23:24 ]
Ik heb nooit een datum gekregen, dus ik zal sowieso in de groep van 4-12 dagen moeten zitten.gebradenkip schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:24:
Wees gerust, ook bij mij staat er al de hele tijd "Commande en cours de validation bancaire", samen met de shipping date 23 augustus. Betaald met credit card.
Als je morgen geen mailtje hebt gekregen dat hij verzonden is, dán mag je je zorgen gaan maken.
[ Voor 53% gewijzigd door Soru op 22-08-2011 23:25 ]
Dat is altijd. Hij lag voor € 100 meer in de winkels.Mad Maniak schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:25:
Haha. Als ik zo die inkoop-prijzen zie kan ik het niet helpen een beetje opgelicht te voelen omdat ik de 32GB versie heb gekocht voor 30E meer, terwijl hij maar 10$ meer kost om te maken (16GB module i.v.m. 32GB).
Een echte Hollander dus.
(Schaam me wel hoor, al jullie arme misgrijpers.)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq