Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:14
De beheerherders van de site zitten lekker thuis een baquette te eten en zullen morgen eerst pas een crisis vergadering inplannen en later na 15:00 meer info geven.

Trusten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 10:26

Tjark

DON'T PANIC

Ook nog maar 1 besteld bij FNAC. Stond eerst nog alleen de hoge prijzen, dus even een F5: stond er weer een 16GB voor 99,-.... Waarschijnlijk weer 1tje vrijgekomen door een prutser die z'n bestelling niet afgerond kreeg ;) O-)

(maar eerst nog maar eens zien of FNAC ze daadwerkelijk kan leveren en gaat versturen....)

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Lekker zweten daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sourcey
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-10 22:38
willemvleeuwen schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:35:
[...]

Volgens mij zijn ze daar nu niet meer goedkoop te vinden...
jawel hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Mad Maniak schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:14:
Trouwens, het kost 330 dollar om zo'n ding te maken.
Waar komt dit getal vandaan? Mijn babylaptop (MSI U100, 10", 1 GB, 160 GB, 5 uur accu) kostte in december 2009 slechts 199,95 euro. Wat zit er voor bijzonders in die touchpad dat-ie zo duur moet zijn? Zijn daarbij de kosten voor het opzetten van de productielijn en het ontwerp meegerekend? Want als ze er slechts 350.000 gemaakt hebben, tikt dat snel hard aan!
Ik ben benieuwd wat de meerprijs per touchpad is, wellicht hebben ze een prijzenslag ontketend en kunnen ze ze straks gewoon voor die prijs blijven leven. Even de concurrentie om zeep helpen dus!
Misschien weet HP dus wel wat ze doen. :P
Dat sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:40
Voor mensen die zich zorgen maken over het bestellen van een TouchPad uit de VS i.v.m. oplader.

De TouchPad komt met een MicroUSB --> USB (m) kabel om hem op te laten (zoals iphone).
Ook komt er een "wall charger" dit is niets anders dan de iphone/ipod wall charger, waar je de USB kabel op aansluit.

Dus je kunt gewoon de wall charger van je iphone gebruiken.

Hij moet wel met de wall charger worden opgeladen!

[ Voor 6% gewijzigd door Soru op 22-08-2011 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:35
Ik denk niet dat het op die manier gaat ze hebben er waarschijnlijk een aantal in voorraad. Toen ze de prijs naar beneden gooide wisten ze al dat er veel klanten zouden kopen. Dus morgen maken ze gewoon een mailtje aan en die sturen ze naar alle klanten waarvoor geen TP beschikbaar meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
tweakG5 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:39:
Ik denk niet dat het op die manier gaat ze hebben er waarschijnlijk een aantal in voorraad. Toen ze de prijs naar beneden gooide wisten ze al dat er veel klanten zouden kopen. Dus morgen maken ze gewoon een mailtje aan en die sturen ze naar alle klanten waarvoor geen TP beschikbaar meer is.
De prijs is echter soms wel weer in een keer 99 euro. Het lijkt me niet dat dat zomaar gebeurt. Ik denk zelf dat ze de verkoop "onder controle" proberen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Ik heb hem voor 99, dus zou dan volgens jou betekenen dat ik een lucky guy ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:42
danielkraak schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:41:
[...]

De prijs is echter soms wel weer in een keer 99 euro. Het lijkt me niet dat dat zomaar gebeurt. Ik denk zelf dat ze de verkoop "onder controle" proberen te houden.
Dat is dan niet echt gelukt... Volgens mij kijken ze morgen flink op van een honderden orders uit NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
danielkraak schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:41:
[...]

Ik denk eerder dat ze dat hebben ingesteld dat ze bijvoorbeeld 1000touchpads hebben en elke keer als een betaling niet lukt of zoals eerder gezegd een pruts0r bezig is dat er dan weer 1 vrijkomt voor 99 en als ze dan allemaal verkocht zijn dat hij dan op 450 blijft staan.

(kan ook niet kloppen :z )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 19:30

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

merde!...rare jongens die hollanders...

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
RemcoDelft schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:39:
[...]

Waar komt dit getal vandaan? Mijn babylaptop (MSI U100, 10", 1 GB, 160 GB, 5 uur accu) kostte in december 2009 slechts 199,95 euro. Wat zit er voor bijzonders in die touchpad dat-ie zo duur moet zijn? Zijn daarbij de kosten voor het opzetten van de productielijn en het ontwerp meegerekend? Want als ze er slechts 350.000 gemaakt hebben, tikt dat snel hard aan!
Ik ben benieuwd wat de meerprijs per touchpad is, wellicht hebben ze een prijzenslag ontketend en kunnen ze ze straks gewoon voor die prijs blijven leven. Even de concurrentie om zeep helpen dus!

[...]

Dat sowieso.
Kwaliteit van het scherm + touchscreen. Daarnaast is flash geheugen duurder dan een harde schijf.

Afbeeldingslocatie: http://www.isuppli.com/PublishingImages/Press%20Releases/2011-07-05_HP_Touchpad.jpg

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 11:25
Met betrekking tot de "fluctuerende" prijzen: Net zoals Amazon en Bol schijnt Fnac ook met resellers te werken via een marketplace constructie. De lage prijs die je ziet is bij Fnac zelf, de hoge prijzen gaan via onafhankelijke derde partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
FNAC zegt: "Commande en cours de validation bancaire"... Is dit normaal? Ik heb gewoon per Mastercard betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
RemcoDelft schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:44:
FNAC zegt: "Commande en cours de validation bancaire"... Is dit normaal? Ik heb gewoon per Mastercard betaald.
Zegt ie bij mij ook. Lijkt er dus op dat ze de overschrijving willen gaan plegen, zodat ze hem op kunnen sturen. Staat er bij jou ook een verzenddatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 10:26

Tjark

DON'T PANIC

tweakG5 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:42:
[...]

Ik denk eerder dat ze dat hebben ingesteld dat ze bijvoorbeeld 1000touchpads hebben en elke keer als een betaling niet lukt of zoals eerder gezegd een pruts0r bezig is dat er dan weer 1 vrijkomt voor 99 en als ze dan allemaal verkocht zijn dat hij dan op 450 blijft staan.

(kan ook niet kloppen :z )
with stupid :) Zo gaat 't vaak in een (moderne) webshop: iemand doet 't in winkelmandje en als hij definitief op bestellen klikt wordt er 1 unit gereserveerd. Loopt de afhandeling dan niet goed (bv betaling of gegevens invullen), dan vervalt de sessie en wordt de unit weer vrij gegeven. Met al die problemen die ik hier zie bij mensen die met paypal problemen hebben kan dat idd dit resultaat geven....

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10-2023
top, op FNAC er ook gekocht. Ben erg benieuwd...

Staat wel bij "Onder voorbehoud van beschikbaarheid verzonden binnen 4 tot 12 dagen", we wachten af.
Denk dat ze even 2 weken bezig zijn met verwerken van orders...

[ Voor 63% gewijzigd door willemvleeuwen op 22-08-2011 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-10 22:19
RemcoDelft schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:44:
ZOMG!!!!111one! Ik denk dat je bent opgelicht :O

grapje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
We gaan het zien ik ga ff filmpje kijken veel plezier met kijken en huilen morgen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
danielkraak schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:44:
[...]

Zegt ie bij mij ook. Lijkt er dus op dat ze de overschrijving willen gaan plegen, zodat ze hem op kunnen sturen. Staat er bij jou ook een verzenddatum?
Ik neem aan dat dit normaal is, staat er bij mij ook. Het wordt gewoon afwachten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die er 2 tegelijk heeft besteld, die me vertellen kan wat de verzendkosten zijn?
Net maar een 2de 16GB besteld, kost me dus 2 x €12 verzendkosten, maar jah..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-10 19:13
Iemand nog een duitse site gezien????
HP is de hele avond al overleden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Alex Picard schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:46:
[...]

Ik neem aan dat dit normaal is, staat er bij mij ook. Het wordt gewoon afwachten :Y)
Geeft hij bij jou ook een verzenddatum aan. Ik heb namelijk meerdere orders er staan en alleen bij die met datum geeft hij deze status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:47:
Iemand die er 2 tegelijk heeft besteld, die me vertellen kan wat de verzendkosten zijn?
Net maar een 2de 16GB besteld, kost me dus 2 x €12 verzendkosten, maar jah..... :+
17 Euro. Je hebt dus 7 euro verneukt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
danielkraak schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:44:
[...]

Nee, ik was net te laat voor een verzenddatum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
Mijn Fnac CC bestelling zegt sinds 8 uur: Commande en cours de validation bancaire

Betekend dit dat mijn CC niet door de validatie komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:48:
[...]

17 Euro. Je hebt dus 7 euro verneukt. :P
Bedankt, komt wel goed denk ik........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentbeer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 14:59
Is het eigenlijk een Franse taalversie bij FNAC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Dat kan als het goed is simpel worden veranderd;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 19:20

ralfbosz

xm create bosz -c

melvinnie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:51:
Gewoon met Chrome realtime vertalen :) super handig, alleen jammer dat in gmail dat niet werkt voor de mail :|

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor die 100euro ben ik best bereid om een Frans-Nederlands woordenboekje te kopen. Al is de taal natuurlijk in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
melvinnie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:51:
En anders kunnen we op GOT misschien een collectieve taalcursus Frans gaan doen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 00:40

NSG

Je weet niks!

ralfbosz schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:52:
[...]

Gewoon met Chrome realtime vertalen :) super handig, alleen jammer dat in gmail dat niet werkt voor de mail :|
Ik denk dat hij de taal van het OS van de touchpad bedoeld ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:52:
Voor die 100euro ben ik best bereid om een Frans-Nederlands woordenboekje te kopen. Al is de taal natuurlijk in te stellen.
Zou mij ook geen moer kunnen schelen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentbeer
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:52:
[...]

En anders kunnen we op GOT misschien een collectieve taalcursus Frans gaan doen.
Is die beschikbaar voor WebOS? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Laatst online: 07-10 07:39
net nog maar een 32 gb besteld voor 141, als ze beiden binnen komen verkoop ik er een.
ik heb nu een 16 gb staan via paypal en een 32 via cc. ben benieuw.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:00
Hmmm... Bij mij staat: onder voorbehoud van beschikbaarheid verzonden binnen 4 tot 12 dagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 19:20

ralfbosz

xm create bosz -c

Enes_81 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:53:
[...]

Ik denk dat hij de taal van het OS van de touchpad bedoeld ....
Oeh, daar hoop ik toch wel op. Even de eerste stappen in het Frans en dan snel op NL over.

Ook maar eentje besteld, just for fun. Kijken of FNAC levert, anders ga ik over drie weken in Birmingham bij de Curry's langs of die nog eentje in de winkel hebben...

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Wellicht was het slimmer geweest om toch een 32gb te bestellen? Die krengen zijn wel op voorraad namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trishul schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:54:
Hmmm... Bij mij staat: onder voorbehoud van beschikbaarheid verzonden binnen 4 tot 12 dagen....
Paypal+CC / Paypal+Bank / CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:52:
[...]

YouTube: Setting up your HP TouchPad - YouTube
Taalcursus hoeft niet dus, gewoon Engels.
Nederlands zal niet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 06-10 11:14
Hoogstwaarschijnlijk wel, maar dat valt vast wel te veranderen in het Engels of misschien zelfs het Nederlands (meeste mobiele OS'en hebben tegenwoordig redelijk wat talen).

Ik heb net ook een HP Touchpad 32GB wifi afgerekend. Kon het helaas niet laten.. paar dagen gelezen had ik er bijna 2 besteld bij een Amerikaanse webstore, maar helaas niet meer gedaan vanwege gedoe met het doorsturen via familie. Achteraf toch een klein beetje spijt van gehad, vandaar dat het nu maar van mijn rekening af is geschreven.. Hopelijk worden ze geleverd zodat ik nog wat speelgoed heb in het buitenland binnenkort :P

Heeft iemand wat goede reviews over de HP Touchpads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
  • Laatst online: 08-10 18:42
Nadeel pre3 in FR is geen qwerty toestenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:56:
[...]

Paypal+CC / Paypal+Bank / CC?
CC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raydekok schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:53:
net nog maar een 32 gb besteld voor 141, als ze beiden binnen komen verkoop ik er een.
ik heb nu een 16 gb staan via paypal en een 32 via cc. ben benieuw.
hoe doe je dat, ik zie 'm alleen voor €608. Verandert het af en toe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

k5052 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:56:
Hoogstwaarschijnlijk wel, maar dat valt vast wel te veranderen in het Engels of misschien zelfs het Nederlands (meeste mobiele OS'en hebben tegenwoordig redelijk wat talen).

Ik heb net ook een HP Touchpad 32GB wifi afgerekend. Kon het helaas niet laten.. paar dagen gelezen had ik er bijna 2 besteld bij een Amerikaanse webstore, maar helaas niet meer gedaan vanwege gedoe met het doorsturen via familie. Achteraf toch een klein beetje spijt van gehad, vandaar dat het nu maar van mijn rekening af is geschreven.. Hopelijk worden ze geleverd zodat ik nog wat speelgoed heb in het buitenland binnenkort :P

Heeft iemand wat goede reviews over de HP Touchpads?
Nee hoor de 32GB is ook onder Onder voorbehoud van beschikbaarheid verzonden binnen 4 tot 12 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Het veranderd steeds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebradenkip
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:39
Trishul schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:54:
Dat heeft dus iedereen die niet in de eerste 5 minuten bestelde. De voorraad is op, en waarschijnlijk is deze melding een soort standaard-melding voor als de voorraad op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Laatst online: 07-10 07:39
nee nee er staat onder die 608 iets van Plus d'offres en stock
3 produits neufs à partir de 129 €

en daar klik je op en daar staat ie dan voor 129 bovenaan.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Ik heb pas na een half uur besteld, en krijg helemaal geen datum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 22:49
Die prijsdalingen zijn dus niet in NL? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebradenkip
Je moet goed kijken. De andere resellers die ook via fnac verkopen hebben hem af en toe op voorraad (voor een hogere prijs), maar fnac zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
gebradenkip schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:59:
[...]

Dat heeft dus iedereen die niet in de eerste 5 minuten bestelde. De voorraad is op, en waarschijnlijk is deze melding een soort standaard-melding voor als de voorraad op is.
Ja precies dat dacht ik dus ook, vandaar dat ik het maar laat lopen. Ik hou de fora in de gaten iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 23:03
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:58:
[...]

hoe doe je dat, ik zie 'm alleen voor €608. Verandert het af en toe??
Je moet goed kijken, onder die prijs van 608 staat: nog 3 aanbieders vanaf 129,- ( maar dan in het Frans ).
Momenteel wel onder voorbehoud van levering, en 4 tot 12 dagen voor verzending.

Zelfde geldt momenteel bij Fnac voor de 16GB versie van 99,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Sovereign schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:00:
Die prijsdalingen zijn dus niet in NL? :|
Hij is nooit officieel in Nederland verkrijgbaar geweest vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet zo dat de prijzen van de verschillende winkels at random worden getoond om zo de winkels tevreden te houden? Net als op Amazon wordt lang niet altijd de laagste prijs getoond (zie bijvoorbeeld: http://www.amazon.co.uk/P...TF8&qid=1314046811&sr=8-1).

Waar nu overigens 'Sous réserve de disponibilité, expédié sous 4 à 12 jours' staat, stond eerst 'En stock' op het moment dat ik 'm bestelde...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yippie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:00:
[...]

Je moet goed kijken, onder die prijs van 608 staat nog 3 aanbieder vanaf 129,- ( maar dan in het Frans ).

Ok, maar dat 3 in stock voor die prijs staat er al de halve avond dacht ik, dus of het klopt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yippie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:00:
[...]

Je moet goed kijken, onder die prijs van 608 staat: nog 3 aanbieders vanaf 129,- ( maar dan in het Frans ).

vraag het anders even aan clara, die is 24 uur 7 dagen in de week beschikbaar (ziet er ook nog niet eens zo slecht uit ) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10-2023
Zo en nu snel Android erop knallen! Geniaal, heb er nu al zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 23:03
@Holleboomer

Als je even wat verder kijkt dan je neus lang is, zie je dat die betreffende aanbieder diegene is die EN buiten de UK verstuurt, EN voorraad heeft.

Bij de prijs van 299,- bij Amazon direct staat er een verzendtijd van 1-3 months, dus als je wilt wachten...
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:02:
[...]

Ok, maar dat 3 in stock voor die prijs staat er al de halve avond dacht ik, dus of het klopt??
Er staat niet nog 3 in stock, er staat dat er nog 3 aanbieders zijn...Fnac is net als Amazon, en tegenwoordig Bol.com een marketplace waar derden tegen vergoeding hun producten mogen aanbieden.

[ Voor 43% gewijzigd door Yippie op 22-08-2011 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebradenkip
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:02:
[...]

Er staat niet 3 in stock voor die prijs. Er staat 3 in stock, prijs vanaf x. Subtiel maar belangrijk verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Android zal nog wel even op zich laten wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yippie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:03:
@Holleboomer

Als je even wat verder kijkt dan je neus lang is, zie je dat die betreffende aanbieder diegene is die EN buiten de UK verstuurt, EN voorraad heeft.

Bij de prijs van 299,- bij Amazon direct staat er een verzendtijd van 1-3 months, dus als je wilt wachten...
Dat staat er nu inderdaad, maar ik heb toch echt die camera onlangs besteld en binnen ;). Sommige aanbiedingen duren wat langer dan je neus lang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Shit zojuist een mailtje van Micro Center dat mijn order is geannuleerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 22:49
Enes_81 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:00:
[...]

Hij is nooit officieel in Nederland verkrijgbaar geweest vandaar ;)
Oh. :+ Wel jammer, voor die prijs wil ik er ook wel een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 09:37
Maar waar maken we ons druk om ? Er komt nog een tweede wave met voorraad vanuit HP. Ze maken niets meer, maar ze verschepen nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
enzoronald schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:05:
Maar waar maken we ons druk om ? Er komt nog een tweede wave met voorraad vanuit HP. Ze maken niets meer, maar ze verschepen nog wel...
Hopelijk krijgt FNAC er dan nog een heleboel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

QFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-10 14:57
Zo, ik heb ook een 32 GB versie besteld bij FNAC. Betaald via Paypal, maar grotere bedragen overschrijven is geen probleem (bij paypal moet je klantwaarde opgebouwd hebben of een creditcard als onderpand, ik heb het eerste).

Ben benieuwd wat die Fransen morgen denken... als ze met een croissant en een bakje leuk inloggen op hun werk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:40

CodeIT

Code IT

Geld van FNAC is van de CC afgehaald. Nog geen datum, maar ik heb hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Denk niet dat ze die 2e wave nog naar winkels gaan verschepen maar enkel zullen verkopen via hp zelf.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Maniak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-03-2024
Ik verwacht dat de tweede 'batch' van HP bestaat uit verzamelingen tabs van winkels die hem niet voor de lage prijs willen verkopen (i.v.m. verlies).

Oftewel, daar heeft de FNAC geen snars aan. Het zullen er niet bijster veel zijn, en dus zullen ze naar mijn verwachting gewoon via HP's eigen webshops gedistribueerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
Order is veranderd van: control bank account naar:

Order preparation
Currently Being your order IS PREPARED. An email shortly Will confirm shipment. In France, the delivery time is 24 to Generally found 48 hours, Which you must add a FEW extra days if you order from a foreign country.
Note: In the case of a pre-order You Will Receive the Ordered item on the day of national release.

Hopelijk komt er binnenkort een shipment mailtje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 20:12
Uw bestelling wordt momenteel voorbereid. Een e-mail bevestigen binnenkort verzending. In Frankrijk is de levertijd over het algemeen vond 24 tot 48 uur, waarin je moet een paar extra dagen toe te voegen als u bestelt vanuit het buitenland.

Nice, maar het zal dan dus nog wel even duren ^_^ 111 euro voor deze tablet is niks :D thnx tweakers iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sliepie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-10 23:47
De 16 gb is niet meer beschikbaar en als je de 32 gb bij FNAC zelf besteld, word deze uit je winkelwagen gekieperd omdat deze niet meer beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebradenkip schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:03:
[...]

Er staat niet 3 in stock voor die prijs. Er staat 3 in stock, prijs vanaf x. Subtiel maar belangrijk verschil.
I see, net was het toch naar 4 produits gewijzigd, dus nog maar een 32GB besteld. CC kreunt zachtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:21
Nee he! Heb ik net mijn CC opgezegd!
Iemand die toevallig extra heeft besteld of onder goed vertrouwen er een voor mij wilt aanschaffen?
(gallery: mouzetc)

Geld kan overgemaakt worden, graag een DM!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Voor mensen die besteld hebben met borderlinx in de us, dit is misschien een leuke toevoeging. De TouchStone Stand draadloze lader, kan je hem als ochtendwekker gebruiken ;)

Nu van $79 nar $57 en gratis verzending:
http://www.buy.com/pr/product.aspx?sku=222552593

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
Help! Mijn Fnac CC status is nog steeds: Commande en cours de validation bancaire

Moet ik actie ondernemen omdat het zo lang duurt?
k5052 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:13:
Order is veranderd van: control bank account naar:

Order preparation
Currently Being your order IS PREPARED. An email shortly Will confirm shipment. In France, the delivery time is 24 to Generally found 48 hours, Which you must add a FEW extra days if you order from a foreign country.
Note: In the case of a pre-order You Will Receive the Ordered item on the day of national release.

Hopelijk komt er binnenkort een shipment mailtje ;)
joris1989 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:13:
Uw bestelling wordt momenteel voorbereid. Een e-mail bevestigen binnenkort verzending. In Frankrijk is de levertijd over het algemeen vond 24 tot 48 uur, waarin je moet een paar extra dagen toe te voegen als u bestelt vanuit het buitenland.

Nice, maar het zal dan dus nog wel even duren ^_^ 111 euro voor deze tablet is niks :D thnx tweakers iig!
Hadden jullie bij de order al een datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyRinaldo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-09 16:01
Jammer dat ik nog steeds niet een (prepaid) creditcard heb aangevraagt(moneybookers/abn amro). Net geprobeerd te betalen maar een uitgestelde betaling word niet geaccepteerd(pp+bank). Volgende keer beter....:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Je krijgt alleen een datum als je
1. Met CC hebt betaald
2. Eeen van de eerste was

Bankmachtiging met paypal duurt enkel dagen, dus vandaar dat er nog wachten op authorisatie staat. (is niet dat pas overgemaakt naar Fnac) Eerst bank -> paypal (US) -> FNAC = duurt lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
16gb net nog via fnac besteld. order status nu 10/15min. later (betaling via CC trouwens..):

Order preparation
Your article is currently being prepared.

An email will confirm shortly shipment.

ik had trouwens ook eerst de " Commande en cours de validation bancaire" status, maar dus zeer snel al veranderd :)

[ Voor 23% gewijzigd door efan op 22-08-2011 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:15:
Help! Mijn Fnac CC status is nog steeds: Commande en cours de validation bancaire

Moet ik actie ondernemen omdat het zo lang duurt?

[...]

[...]

Hadden jullie bij de order al een datum?
Bij mij staat er hetzelfde, maar ik ben er 100% zeker van dat ik mijn CC gegevens juist heb ingevuld. Zou dus niet weten wat voor actie ik zou kunnen of moeten ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
Gewoon even wachten tot de order verandert wordt. Beschouw deze massa gekte om een touchpad als een kansspel. De servers van online shops die deze producten aanbieden worden massaal belast waardoor het soms langer kan duren dan een paar minuten...

Mijn orderdatum stond er tevens niet, maar hoogst waarschijnlijk is deze melding gewoon geautomatiseerd wat nog niet betekend dat deze melding aangeeft of je überhaupt kans maakt op een touchpad ;) Ik had btw gewoon betaald via paypal.
bartsidee schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:17:
1. Met CC hebt betaald

Bankmachtiging met paypal duurt enkel dagen, dus vandaar dat er nog wachten op authorisatie staat. (is niet dat pas overgemaakt naar Fnac) Eerst bank -> paypal (US) -> FNAC = duurt lang
Het tweede wat je neerzet klopt niet. Paypal kan net zo snel gaan als creditcard afschrijvingen mits je Paypal bank rekeningen geautoriseerd zijn..

[ Voor 40% gewijzigd door k5052 op 22-08-2011 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
ido schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:17:
16gb net nog via fnac besteld. order status nu 10/15min. later (betaling via CC trouwens..):

Order preparation
Your article is currently being prepared.

An email will confirm shortly shipment.
Verdorie waarom doet mijn CC het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

1. Met CC hebt betaald

Er staat niet wachten op autorisatie,
U heeft een betaling geautoriseerd van 111,00 EUR aan Fnac Direct (service-clientele@fnac.com)
Het bedrag wordt overgeschreven wanneer de webwinkel uw betaling verwerkt.
Dat is iets heel anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
1. Met CC hebt betaald

Eerst betaald paypal aan fnac, dan word het van jou rekening gehaald. Mijn paypal is al 111 euro van af;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
Kan iemand mij AUB door het menu heen helpen om de ingevulde creditcard gegevens te bekijken en indien nodig te corrigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Maniak
1. Met CC hebt betaald

Onzin.
Als je iets met Paypal koopt wordt het gewoon gelijk verzonden.

Volgens mij schiet Paypal het voor, met een CC als onderpand.
Hoe dan ook, als de winkel aangeeft het verzonden te hebben stort Paypal binnen een halve seconde het geld.

Je eigen bank merkt het pas een paar dagen later, maar dat is voor de winkel irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
12432 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:13:
De 16 gb is niet meer beschikbaar en als je de 32 gb bij FNAC zelf besteld, word deze uit je winkelwagen gekieperd omdat deze niet meer beschikbaar is
Ik vind dit een goed teken voor wie al besteld heeft, blijjkbaar wordt het systeem geupdate, of houden ze automatisch rekening met een maximumaantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
melvinnie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:20:
[...]

Eerst betaald paypal aan fnac, dan word het van jou rekening gehaald. Mijn paypal is al 111 euro van af;)
Nope check maar by fnac:

status - Commande en cours de validation bancaire

En niet betaald dus, maar in afwachting tot autorisatie (oftwel betaling)

Paypal kan leuk voorschieten, maar wat als je een nigeriaan bent die een spook rekening heeft opgericht. Succes paypal om dat geld te machtigen dat er niet is.

[ Voor 17% gewijzigd door bartsidee op 22-08-2011 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentbeer
Inderdaad. "Article indisponible" bij 16 GB, nog iets minder hoop dan "afhankelijk van beschikbaarheid" :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:21:
Kan iemand mij AUB door het menu heen helpen om de ingevulde creditcard gegevens te bekijken en indien nodig te corrigeren?
Bij mij hangt hij ook al een tijdje bij de status dat hij bezig is met de betaling te valideren ofzo. Ik heb met paypal betaald. Het lijkt me eigenlijk dat er niks aan de hand is en dat het gewoon nog even duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebradenkip
Wees gerust, ook bij mij staat er al de hele tijd "Commande en cours de validation bancaire", samen met de shipping date 23 augustus. Betaald met credit card.

Als je morgen geen mailtje hebt gekregen dat hij verzonden is, dán mag je je zorgen gaan maken.

[ Voor 5% gewijzigd door gebradenkip op 22-08-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
Inderdaad. Ik denk dat FNAC er sowieso dan nu een blokkade op heeft gezet op de nieuwere bestellingen. Wat nog onduidelijk is is wat er uitgeleverd gaat worden en aan wie. Het kan natuurlijk zijn dat er x aantal bestellingen teveel zijn aan de hand van de huidige voorraad touchpads.

Hopelijk komt er een mailtje in de mailboxen van diegene die definitief een tablet naar zich toegestuurd zullen krijgen. Via DHL duurt het niet al te lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
|:( Ik heb met creditcard betaald, en hij hangt al sinds 8:55 op : Commande en cours de validation bancaire

Ik begin me weer behoorlijk zorgen te maken en ik zal wel weer buiten de boot vallen.

.....
gebradenkip schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:24:
Wees gerust, ook bij mij staat er al de hele tijd "Commande en cours de validation bancaire", samen met de shipping date 23 augustus. Betaald met credit card.

Als je morgen geen mailtje hebt gekregen dat hij verzonden is, dán mag je je zorgen gaan maken.
Ik heb nooit een datum gekregen, dus ik zal sowieso in de groep van 4-12 dagen moeten zitten.

[ Voor 53% gewijzigd door Soru op 22-08-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Maniak
Haha. Als ik zo die inkoop-prijzen zie kan ik het niet helpen een beetje opgelicht te voelen omdat ik de 32GB versie heb gekocht voor 30E meer, terwijl hij maar 10$ meer kost om te maken (16GB module i.v.m. 32GB).

Een echte Hollander dus. :P
(Schaam me wel hoor, al jullie arme misgrijpers.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebradenkip
Mad Maniak schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:25:
Haha. Als ik zo die inkoop-prijzen zie kan ik het niet helpen een beetje opgelicht te voelen omdat ik de 32GB versie heb gekocht voor 30E meer, terwijl hij maar 10$ meer kost om te maken (16GB module i.v.m. 32GB).

Een echte Hollander dus. :P
(Schaam me wel hoor, al jullie arme misgrijpers.)
Dat is altijd. Hij lag voor € 100 meer in de winkels.
Pagina: 1 ... 15 ... 54 Laatste

Let op:
Wat is niet toegestaan :

Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat

Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets

IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal