Ps4/switch gamer
Ik heb er 1 besteld met gratis verzending.Temporarily out of stock.
Order now and we'll deliver when available. We'll e-mail you with an estimated delivery date as soon as we have more information. Your account will only be charged when we ship the item.
Dispatched from and sold by Amazon.co.uk
Ik heb nu 4 bestellingen klaar nu.
#1 BestBuy (weinig kans)
#2 Onsale (weinig kans)
#2 FNAC (redelijke kans + voorkeur wegens Europese stekker)
#4 Amazon.co.uk (redelijke kans + gratis shipping)
#5 Amazon.co.uk (redelijke kans + gratis shipping) - omdat het makkelijk te cancelen is
[ Voor 34% gewijzigd door Soru op 23-08-2011 01:30 ]
En blijkbaar kun je het ook nergens aanpassen...
[ Voor 13% gewijzigd door alex3305 op 23-08-2011 01:26 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Hippowave op 23-08-2011 01:29 ]
Verdorie ik heb ook voornaam ingevuld.alex3305 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:24:
Blegh ik heb mijn voornaam ipv voorletters ingevuld bij mijn creditcard bij FNAC. Hopen dat ie niet gebounced wordt. Daarnaast ook nog een 16GB bij Amazon.co.uk besteld
En ik heb nu nog een tweede bestelling bij .co.uk gedaan voor het geval dat.
Alleen CC, en UK debit card, maar dat weet ik niet zeker.Hippowave schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:27:
hoe moet je betalen op amazon co uk CC alleen of andere mogelijkheden?
HP TouchPad Touchstone Dock
HP product# FB340AA#ABB

Product Features
- Charge your HP TouchPad without wires using Touchstone inductive charging
- Docks can be customizable to enable a different screen wherever you put it - photo frame in the living room or alarm clock in the bedroom
- Adjustable viewing angles
- Same device charging time as a normal ac adaptor
- USB connectivity
Beste wat ik kan vinden is 59 USD, maar daar komen aardig wat verzendkosten bi.
verdorie altijd die moeilijke betaal mogelijkheden nooit iets simpels als ideal of paypalalex3305 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:30:
[...]
Alleen CC, en UK debit card, maar dat weet ik niet zeker.
Verwijderd
Helaas zelfde probleem hier... Weet iemand hier een oplossing voor (en dan bedoel ik niet een inkoopactie)?Hippowave schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:31:
[...]
verdorie altijd die moeilijke betaal mogelijkheden nooit iets simpels als ideal of paypal
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Laten we het hopen.ido schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:31:
ook hier een tweede bij amazon, zal er toch wel 1 moeten lukken
En wie weet kan GOT straks een fort bouwen van Touchpads die niet te slijten zijn.
Dus ook maar 2 16GB versies besteld bij amazon.co.uk
Gratis verzenden naar NL, in totaal 176 pond ofwel €201.
Stel dat ik er 5 krijg, dan verkoop ik ze voor mijn kosten (incl verzenden) + een tientje voor de moeite door.Hippowave schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:35:
kijk misschien is hij na de grote uiverkoop op markplaats enz voor de dubbele prijs daar wil ik ook niet aan beginnen
Niet dat je er veel aan hebt, want de kans is groter dat ik er niet eens 1 krijg.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
nou dan hou ik jou in de gatenSoru schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:37:
[...]
Stel dat ik er 5 krijg, dan verkoop ik ze voor mijn kosten (incl verzenden) + een tienttje voor de moeite door.
Niet dat je er veel aan hebt, want de kans is groter dat ik er niet eens 1 krijg.
Ugh, waarom kan ik niet gewoon 1 gelukte bestelling hebben.Virtuozzo schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:38:
4 bestellingen via amazon UK, eentje gelukt, drie out of stock update, met bevestiging van nalevering zodra in stock. Ben benieuwd.
Ik heb nou 3 orders staan:
2 X 16GB bij Barnes&Noble
2X 16GB bij FNAC
2X 16GB bij Amazon.co.uk
Dat moet er toch één gaan lukken...we zullen het morgen wel zien.
http://h20386.www2.hp.com...-ba-st-pu_chev/hpstrwebos
Wel accessoires voor lagere prijzen dan elders.

Dus als je niet zo'n mailtje hebt gehad is de kans wel groot dat je 'em van Barnes & Noble krijgt
Laadt dat ding trouwens op via USB of via netstroom?
Niet eens naar gekeken, als het via netstroom is, heeft hij wel een UK aansluiting, die van Amazon.
USB, is al een hoop keer langsgekomen in dit topic...Source90 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:51:
Ook één besteld bij Amazon.
Laadt dat ding trouwens op via USB of via netstroom?
Niet eens naar gekeken, als het via netstroom is, heeft hij wel een UK aansluiting, die van Amazon.
Heeft iemand uberhaupt gezien hoeveel er in stock waren bij Amazon.co.uk?
Niet op voorraad, maar wordt geleverd indien weer voorradig...alex3305 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:54:
Temporarily out of stock.
Order now and we'll deliver when available. We'll e-mail you with an estimated delivery date as soon as we have more information. Your account will only be charged when we ship the item.
Dispatched from and sold by Amazon.co.uk. Gift-wrap available.
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Met wallcharger die dus UK based is.alex3305 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:54:
[...]
USB, is al een hoop keer langsgekomen in dit topic...
Nja, dan maar een USB->netstroom gimmick kopen.
Zie @ 1:20
YouTube: HP TouchPad Unboxing! - YouTube
[ Voor 74% gewijzigd door Source90 op 23-08-2011 01:57 ]
http://h20386.www2.hp.com...duct.aspx?pdetail=P183839
[ Voor 4% gewijzigd door logion op 23-08-2011 02:09 ]
De UK versie is een europese versie, zit ook een EU stekker bij.Source90 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:56:
[...]
Met wallcharger die dus UK based is.
Nja, dan maar een USB->netstroom gimmick kopen.
Zie @ 1:20
YouTube: HP TouchPad Unboxing! - YouTube
Ik heb mijn bevestiging om 1:08 ontvangen en de status was reeds: "Not in stock; order now and we'll deliver when available"
http://www.amazon.co.uk/g...4246&sr=8-1&condition=new
32GB en 16GB Voor 245 met verzenden.
Creditcard staat ook gewoon Volledige voornaam en achternaam.
Er werd ook gevraagd Nom en Prénom. (Achternaam en voornaam)
Je kan als je twijfelt ook je creditcard verwijderen en een nieuwe toevoegen, maar dat risico wil ik niet lopen, aangezien je straks die dingen misloopt
Delivery estimate:logion schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 02:12:
Ohja, kunnen mensen die hem bij amazon besteld hebben eens zeggen wanneer ze bevestiging via mail gekregen hebben en de stockstatus in de mail vermelden?
Ik heb mijn bevestiging om 1:08 ontvangen en de status was reeds: "Not in stock; order now and we'll deliver when available"
We'll notify you via e-mail when we have an estimated delivery date for this item. It will ship separately. You can cancel at any time.
1 "HP TouchPad 9.7 inch Tablet PC (16GB, Glossy Black) - UK Version"
Personal Computers; £89.00
Not in stock; order now and we'll deliver when available
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
Nog geen minuut na bestellen, 01:46.
We need a little more time to provide you with a good estimate. We'll notify you via e-mail as soon as we have an estimated delivery date. You can cancel at any time.
[ Voor 32% gewijzigd door Source90 op 23-08-2011 02:30 ]
Hopelijk komen ze snel terug in voorraad. Mijn bestelling bij amazon at 1:30
Delivery Method: FREE Super Saver Delivery
Delivery Preference: Group my items into as few deliveries as possible
Subtotal of Items: £148.34
Postage & Packing: £0.00
------
Total before VAT: £148.34
VAT: £31.16
------
Total for this order: £179.50
Delivery estimate: We'll notify you via e-mail when we have an estimated delivery date for this item. It will ship separately. You can cancel at any time. 2 "HP TouchPad 9.7 inch Tablet PC (16GB, Glossy Black) - UK Version"
Personal Computers; £89.75
By the way: werkt alleen dat speciale HP toetsenbord of werkt elke willekeurig bluetooth toetsenbord op de Touchpad?
[ Voor 27% gewijzigd door Azrael op 23-08-2011 02:26 ]
12 euro voor 2 Tablets
Stond dit ook in jouw email:Blord schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 02:21:
[...]
Hopelijk komen ze snel terug in voorraad. Mijn bestelling bij amazon at 1:30
[...]
"Not in stock; order now and we'll deliver when available"
..Beetje rare zin in een orderbevestiging, dunkt mij.
Stond onder de prijs, boven de retailer:
Personal Computers; £89.00
Not in stock; order now and we'll deliver when available
[ Voor 19% gewijzigd door Source90 op 23-08-2011 02:32 ]
Article 5 - Delivery
5.1 - General
Technical products purchased are delivered Fnac Direct in France, Corsica, Monaco, the overseas territories and in some European countries: Belgium, Switzerland, Sweden, Denmark, Ireland, Finland, Greece, Hungary, Czech Republic, Poland, Luxembourg , Portugal, Netherlands, Austria.
- The shipping time stated on the item description plus
- The processing time and delivery.
Versturen naar NL moet dus gewoon lukken lijkt mij?
Verwijderd
Heb ook een mail ontvangen:
Ook heeft Amazon al een bedrag afgeschreven: "Purchase Approval £1.00". Iemand enig idee wat dat betekent?Delivery estimate: We'll notify you via e-mail when we have an estimated delivery date for this item. It will ship separately. You can cancel at any time.
1 "HP TouchPad 9.7 inch Tablet PC (16GB, Glossy Black) - UK Version"
Personal Computers; £88.26
Verwijderd
Om te kijken of ze daadwerkelijk geld kunnen ontvangen met de gegevens die ze hebben denk ik.Ook heeft Amazon al een bedrag afgeschreven: "Purchase Approval £1.00". Iemand enig idee wat dat betekent?
Om de creditcard te verifiëren indeed.
...Die Touchstone koop ik wel als ze tegen dumpprijzen worden aangeboden.
Neem aan dat, wanneer de Touchpad helemaal niet meer leverbaar is de winkels van hun voorraden af willen.
Verwijderd
Klinkt logisch. Helaas zal dit automatisch gebeuren en zegt het dus niks over de beschikbaarheid van de Touchpads. Al hebben ze het op enig moment wel omgezet naar niet beschikbaar, dus een glitch zal het hopelijk niet zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 02:37:
[...]
Om te kijken of ze daadwerkelijk geld kunnen ontvangen met de gegevens die ze hebben denk ik.
Als je hem nu besteld voor de volle prijs. krijg je dit.Mr.Joker schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 02:34:
Dit staat in de leveringsvoorwaarden van FNAC. (Met de google chrome vertaaloptie naar het engels, frans naar nl is heel krom):
Article 5 - Delivery
5.1 - General
Technical products purchased are delivered Fnac Direct in France, Corsica, Monaco, the overseas territories and in some European countries: Belgium, Switzerland, Sweden, Denmark, Ireland, Finland, Greece, Hungary, Czech Republic, Poland, Luxembourg , Portugal, Netherlands, Austria.
- The shipping time stated on the item description plus
- The processing time and delivery.
Versturen naar NL moet dus gewoon lukken lijkt mij?
[ Voor 12% gewijzigd door Tengri op 23-08-2011 02:48 ]
Weet niet of de bestelling verwerkt zou worden, ivm afwijkend billto en shipto adress, waarschijnlijk niet.
O well, heb er nu genoeg in bestelling staan, dus laat deze optie even overwaaien.

[ Voor 16% gewijzigd door Yippie op 23-08-2011 03:02 . Reden: link aangepast en screenshot toegevoegd ]
cpqUtil error '800a0006'Yippie schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 02:49:
HP SMB (zie update 19 op Justindeals) lijkt nu ook te werken, ben nu zover dat ik al mijn Borderlinx en CC gegevens heb kunnen invoeren.
Overflow
/dstore/dcart/include/u_util.asp, line 203

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Verwijderd
Verwijderd
En die het opstuurt naar NL
Zou het waarderen!
Klopt,erofact schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 02:47:
[...]
Als je hem nu besteld voor de volle prijs. krijg je dit.
Je KAN nu niet meer bij FNAC bestellen, wel bij partners van FNAC, net zoals bol ook partnerverkoop doet via zijn shop, en pixmania, en amazon met zijn marketplace etc. De partner in kwestie verstuurd blijkbaar enkel naar frankrijk.
2. Amazon heeft bij mij geen 1 GBP afgeschreven, maar mijn creditcardgegevens hebben ze al jaren en heb er al zat besteld, misschien was daarom geen confirmatie nodig.
3. Dat gedoe bij FNAC met bank verifying en commande préparer moet je niet al teveel van aantrekken, gewoon wachten op officieel bericht. Die systemen zijn er niet op gemaakt, de statussen etc ook niet.
Neem aan dat ze versturen of cancellen
Toch maar een weblog?
Bij mij dezelfde status, ben benieuwd...Icekiller2k6 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 03:04:
nog mensen die bij visa betaalt hebben bij fnac waar dan nog staat controle le bank .. dat het nog gecontroleerd moet worden?!
Bestelling bij Microcenter.com is gecanceld
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
*Hoopt*
Nu maar hopen dat mn order van gisteravond er door komt. Zelfs mn CC gegevens zijn helemaal correct
[ Voor 27% gewijzigd door redfoxert op 23-08-2011 07:09 ]
Volgens mij heeft iedereen dat Commande en cours de validation bancaire nog (me including).redfoxert schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 07:08:
Bah ... bij FNAC stond ineens de 32GB versie er weer voor 129 euro. Denk snel ff nog een bestellen maar lig nog in bed met de laptop dus ik denk dat ik niet snel genoeg was want na het inloggen was mn mandje leeg. Artikel was niet meer beschikbaar
Nu maar hopen dat mn order van gisteravond er door komt. Zelfs mn CC gegevens zijn helemaal correctAlleen die "Commande en cours de validation bancaire" zit me nog niet helemaal lekker.
Anyways, Mijn order bij amazon.com gaat niet door doordat degene waarvan ik hem zou krijgen zijn order bij bestbuy gecanceled was. Heb nu een bestelling bij amazon.co.uk in plaats daarvan (en bij fnac dus)/
Ps4/switch gamer
En welke optie sluit je nu uit met deze gewaagde aanname? ;-)tomic schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 06:49:
Ik ben benieuwd of we vandaag een update krijgen van FNAC.
Neem aan dat ze versturen of cancellen
Same here... raar.Pred87 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 07:29:
Mn order bij best buy is gewoon verdwenen. Geen mailtje ofzo
Hier ook..ze zullen de orders wel via een script verwijderd hebben. Snap niet dat ze forwarders blokkeren.. verkoop is verkoop..
Volgens mensen op SlickDeals geldt dit voor iedereen, zal dus wel niets te maken hebben met de forwarders.m3gA schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 07:43:
[...]
Hier ook..ze zullen de orders wel via een script verwijderd hebben. Snap niet dat ze forwarders blokkeren.. verkoop is verkoop..
Bij mij staat precies hetzelfde als gister.
Leuk wakker worden:
- Micro center geannuleerd
- B &N geannuleerd
CC nog steeds geauthoriseerd op $800 (duurt enkele dagen geloof ik voor vrijgegeven)
Luxemburg is niet zo ver voor mijVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 07:55:
ja ik zie nu ook dat je ook alleen maar op kan halen.
Verwijderd
ik woon in frankrijk, dus voor mij is het ook geen probleem. Heb alleen al besloten dat ik er uiteindelijk niks aan heb, dus laat maar hangen. Ik vind het gewoon leuk om dit topic te volgen en wellicht anderen een beetje de goede richting op te sturenredfoxert schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:18:
[...]
Luxemburg is niet zo ver voor mijTevens lease bak dus rij helemaal voor niks.
trouwens, ik wist niet of het al bekend was: http://www.pctouch.info/h...t-sous-android-2-2-12945/
android 2.2 op de touchpad
Beetje rare vraag, maar waarom is android zoveel beter dan webos?Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:22:
[...]
ik woon in frankrijk, dus voor mij is het ook geen probleem. Heb alleen al besloten dat ik er uiteindelijk niks aan heb, dus laat maar hangen. Ik vind het gewoon leuk om dit topic te volgen en wellicht anderen een beetje de goede richting op te sturen
trouwens, ik wist niet of het al bekend was: http://www.pctouch.info/h...t-sous-android-2-2-12945/
android 2.2 op de touchpad
anyway, helaas maar eentje besteld. (was daar al blij mee) dus ik kan jullie niet helpen.
door een beter ecosysteem. apps e.d.beest123 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:23:
[...]
Beetje rare vraag, maar waarom is android zoveel beter dan webos?
Hij staat hier nog voor een redelijke prijs:Yippie schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:30:
Als iemand nog een goede prijs tegenkomt van de:
HP TouchPad Touchstone Dock
HP product# FB340AA#ABB
[afbeelding]
Product Features
- Charge your HP TouchPad without wires using Touchstone inductive charging
- Docks can be customizable to enable a different screen wherever you put it - photo frame in the living room or alarm clock in the bedroom
- Adjustable viewing angles
- Same device charging time as a normal ac adaptor
- USB connectivity
Beste wat ik kan vinden is 59 USD, maar daar komen aardig wat verzendkosten bi.
http://www.techsupplyshop...t_info&products_id=295351
Ik wacht alleen eerst even af of ik echt wat uit Amerika krijg, tot nu toe al 3 annulleringen
Is het niet per se. Het is wel een bekender platform, met meer toekomst (tenzij WebOS word ge-opensourced).beest123 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:23:
[...]
Door de dump prijzen van de touchpad gok ik dat er een goede WebOS community komt.
Ik heb zelf een 32gb Touchpad bestelt bij Fnac. Heb al een Asus transformer
Voornamelijk de gigantische hoeveelheid apps dat beschikbaar is, tov het handje vol voor WebOS.beest123 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:23:
[...]
Edit: Laat maar. Bericht aangepast. inkoopacties niet toegestaan, had beter moeten lezen.redfoxert schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:18:
[...]
Luxemburg is niet zo ver voor mijTevens lease bak dus rij helemaal voor niks.
[ Voor 27% gewijzigd door mcpswijnenburg op 23-08-2011 08:29 ]
Dat is ook ongeveer het enige, maar helaas vor een platform wel erg belangrijk. Toch vermoed ik zo dat webos wel een boost gaat krijgen na deze megaverkoop
En dat mag helaas weer niet volgens de regels..mcpswijnenburg schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:26:
[...]
Als je serieus van plan bent om te rijden dan kunnen we misschien wat regelen collectief via dit topic en andere geïnterreseerde medetweakers?
Inkoopacties zijn niet toegestaan, berichten die toch deze inhoud hebben zullen zonder pardon worden verwijderd.
Pas op voor mod en inkoopactiesmcpswijnenburg schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:26:
[...]
Als je serieus van plan bent om te rijden dan kunnen we misschien wat regelen collectief via dit topic en andere geïnterreseerde medetweakers?
Ik heb een order uitstaan bij FNAC dus voorlopig ga ik nog nergens heenmcpswijnenburg schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:26:
[...]
Misschien een idee om een "HP TouchPad accessoires" topic te openen anyone?
[ Voor 9% gewijzigd door redfoxert op 23-08-2011 08:29 ]
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal