• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:03
Ga ik me maar hier weer melden :)

Heb Besteld de Mac Studio met Studio display.
Levering hopelijk rond 23 Maart, maar die display is al naar de 30e verplaatst.

Ik waag het deze keer om het scherm met vesa mount te bestellen, ik heb nu al jaren mijn iMac aan een arm hangen, en is eigenlijk geen gezicht.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:50
Ik ben om. De instap Mac Studio besteld. Mijn Mac Mini M1 ligt werkeloos in de kast. Dat is zonde. Dus dan liever de Mac Mini M1 verkopen en dan een Mac Studio er neerzetten. Kan ik mijn laptop weer als laptop gebruiken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
absrnd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:28:
Ga ik me maar hier weer melden :)

Heb Besteld de Mac Studio met Studio display.
Same :)
Mac Studio staat op 29 maart - 5 april.
Studio Display staat op 30 maart - 6 april.
En toetsenbord en muis, die komen deze week.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:59
Mac Studio M1 Max 32/32/1TB komt hier op 21-3, ben benieuwd!

[Voor 3% gewijzigd door epo op 08-03-2022 22:12]

• Dennisweb
epo schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:12:
Ik ben gegaan voor M1 Max 32/24/512. De 32/32/1TB config zit al op mijn MacBook Pro. :)

Heb een Samsung X5 liggen, dus die gebruik ik voor documenten (muziek, source code van mijn apps etc). Programma’s zelf installeer ik op de 512GB SSD.

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:37
MacBook Pro 16" 10/32 en 2TB op 02-02-2022 besteld.
Als het goed is vandaag levering maar is al onderweg sinds afgelopen donderdag 03-03-2022 .

• Tom
  • Niet online
Toetsenbord en muis binnen, zwart met touch ID. Alleen verkeerde layout gepakt :X Internationaal Engels ipv Engels (VS) met liggende enter. Had niet goed opgelet.
Maar even terugsturen en de juiste besteld.

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:44
Wanneer zijn nieuwe Apple producten over het algemeen bestelbaar bij Coolblue? Neem aan dat die vanaf de 18e ook wel een voorraadje Mac Studio's hebben?

• Dennisweb
Ascension schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:17:
Wanneer zijn nieuwe Apple producten over het algemeen bestelbaar bij Coolblue? Neem aan dat die vanaf de 18e ook wel een voorraadje Mac Studio's hebben?
Mijn ervaring is de maandag na vrijgave rond 09:00. Dus dat zou op 21 maart zijn. Maar ze beginnen meestal om 08:20 of zo al met het beschikbaar stellen van de producten. Dus je moet snel zijn.

Op die manier heb ik al eens een MacBook Pro M1 Max weten te scoren. :)

• MCFS
  • Registratie: September 2018
  • Niet online
Ik heb een bestelling lopen via de Apple website waarvan de verwachte bezorgdatum op 14 april - 25 april staat. Kan iemand mij vertellen wanneer ze juist mijn VISA kaart zullen crediteren? Alvast bedankt.

• mfransen
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:05
Zojuist een Mac Studio (basismodel) besteld bij Xando... Ben benieuwd wat de levertijd is als je m niet rechtstreeks bij apple besteld. Iemand een idee?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bremsy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:23
MCFS schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:46:
Ik heb een bestelling lopen via de Apple website waarvan de verwachte bezorgdatum op 14 april - 25 april staat. Kan iemand mij vertellen wanneer ze juist mijn VISA kaart zullen crediteren? Alvast bedankt.
Volgens mij doen ze dat op het moment van verzenden.

• jannus66
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16:49
mfransen schreef op zondag 13 maart 2022 @ 12:56:
Zojuist een Mac Studio (basismodel) besteld bij Xando... Ben benieuwd wat de levertijd is als je m niet rechtstreeks bij apple besteld. Iemand een idee?
Weet Xando dat niet?
Als je ergens een bestelling plaatst krijg je er toch een levertijd bij?

• mfransen
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:05
jannus66 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 13:08:
[...]

Weet Xando dat niet?
Als je ergens een bestelling plaatst krijg je er toch een levertijd bij?
Nope, er staat alleen maar " leverbaar vanaf 18 maart", maar geen levertijd bij mijn bestelling :)
We zien het vanzelf.

• jannus66
mfransen schreef op zondag 13 maart 2022 @ 13:15:
[...]

Nope, er staat alleen maar " leverbaar vanaf 18 maart", maar geen levertijd bij mijn bestelling :)
We zien het vanzelf.
Het zal niet eerder zijn dan bij Apple... Waarom niet gewoon bij Apple bestellen?

• Dennisweb
Ervaring leert dat het bij APR's soms heel lang kan duren. Was het niet zo bij de MBP zo dat mensen die bij Amac bestelden er echt 6-8 weken op hebben moeten wachten, zonder enige leverinfo?

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:00
jobvermeulen schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:21:
[...]

Hier precies hetzelfde, heb op 2 november een MBP 16 inch (zelfde configuratie besteld), en ook ik heb nog niks ontvangen. Meermaals contact opgenomen via de chat service van surfspot, die trouwens alleen maar op specifieke tijden beschikbaar is, en elke keer hetzelfde antwoord, ''apple heeft levering problemen vanwege corona'' en ''je ontvangt van switch it een bericht wanneer hij geleverd gaat worden''. Het is dat ik de macbook met zo'n relatief hoge korting heb kunnen kopen want anders had ik hem allang al geannuleerd en besteld bij een ander.
Heb jij je MacBook inmiddels al ontvangen?
Ik nog steeds niet.. word wel een beetje bizar ondertussen.
2 november besteld en heb nog steeds niets ontvangen…

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-06 16:27
Levering Apple Studio > 2 Jun - 15 Jun — :| oef

[Voor 9% gewijzigd door Citroentaart op 14-03-2022 11:44]

• StefanVerkerk
  • Laatst online: 19:38
Welke specificaties heb je besteld? Als ik de Apple Studio M1 Max met 1TB SSD kies (de configuratie die ik heb gekozen) komt er nu 13 Apr - 22 Apr te staan.

• NSURLSession
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-06 20:22
Tom schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:11:
Toetsenbord en muis binnen, zwart met touch ID. Alleen verkeerde layout gepakt :X Internationaal Engels ipv Engels (VS) met liggende enter. Had niet goed opgelet.
Maar even terugsturen en de juiste besteld.
Oef, bedankt voor het delen! Ik stond op het punt dezelfde fout te maken. Ik wil ook het Amerikaanse toetsenbord met de liggende enter en de tilde (~) links van de 1. Thanks! :)

• Mezkeijou
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-07-2022
NSURLSession schreef op maandag 14 maart 2022 @ 12:20:
[...]

Oef, bedankt voor het delen! Ik stond op het punt dezelfde fout te maken. Ik wil ook het Amerikaanse toetsenbord met de liggende enter en de tilde (~) links van de 1. Thanks! :)
Als je met liggend streepje wilt moet je Engels (vs) nemen.

@Citroentaart Welke configuratie?

[Voor 5% gewijzigd door Mezkeijou op 14-03-2022 13:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Citroentaart
StefanVerkerk schreef op maandag 14 maart 2022 @ 12:19:
Welke specificaties heb je besteld? Als ik de Apple Studio M1 Max met 1TB SSD kies (de configuratie die ik heb gekozen) komt er nu 13 Apr - 22 Apr te staan.
M1 Max, 64GB en 2TB SSD... Zal wel aan de 2TB liggen...

Die opslag is best goedkoop. Als je een losse Samsung X5 SSD koopt dan ben je duurder uit.. en die is ook niet zo snel als de interne SSD.

• SHIFTER [NL]
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-05 11:34
Ik heb mijn macbook 7 januari besteld bij Apple zelf (M1 Max, 32gb, 1TB ssd) . Levering zou 15-28 maart zijn. Nog niks gehoord, dus zal eerder richting 28 maart gaan, of erna als ik pech heb...

• azaden
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 04-05 20:31
RFdeGroot schreef op maandag 14 maart 2022 @ 10:22:
[...]

Me neither

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Dennisweb

Mac Studio wordt voorbereid voor verzending. Die is er vrijdag dus echt wel. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pcwolf
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-08-2022
Vind het echt bijzonder dat mensen die een Mac Studio besteld hebben dit eerder zullen ontvangen dan mensen die een MacBook M1 Pro of Max vanaf november of december besteld hadden. Iets klopt hier niet.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het alleen aan een M1 Max versie ligt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennisweb
pcwolf schreef op maandag 14 maart 2022 @ 21:15:
Vind het echt bijzonder dat mensen die een Mac Studio besteld hebben dit eerder zullen ontvangen dan mensen die een MacBook M1 Pro of Max vanaf november of december besteld hadden. Iets klopt hier niet.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het alleen aan een M1 Max versie ligt.
Let wel: ik heb het instapmodel Mac Studio besteld. Ik lees op MR ook wel heel wat meldingen van mensen die hun Mac Studio pas in juni krijgen omdat ze een model met 64GB Unified Memory hebben besteld. Dus daar kan het ook nog aan liggen.

Ben het wel met je eens dat het heel wrang is als je in november bestelt en nu nog niets hebt. Al komt dat blijkbaar weer vaker voor bij Surfspot. Daarom koop ik eigenlijk nooit iets met korting bij de APR’s als het een pre-order is.

De onderwijskorting kreeg ik altijd van Apple zelf. Bij Amac wel eens Black Friday korting gehad. En alle spullen die op voorraad zijn komen meestal van Amac, omdat ik ING-klant ben en dus 5% korting krijg.

Het is ook een beetje wat het je waard is. Voor 200 euro korting wil ik geen maanden wachten. Ik had ‘m allang geannuleerd en bij Apple gekocht (of afgehaald indien op voorraad). Maar dat is mijn ongeduld. :+

• jannus66
Hoe zit dat met die korting bij Amac, als ING klant? kan er niks over vinden op hun website.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dennisweb
jannus66 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 01:52:
Hoe zit dat met die korting bij Amac, als ING klant? kan er niks over vinden op hun website.
Bij ING is er een puntenwinkel. Daar staat de Amac ook tussen. Je hoeft er geen punten voor te betalen en komt meteen uit op de site van Amac, speciaal voor ING-klanten.

• Citroentaart
Gister bestelling gedaan. Mijn iDeal betaling lukte niet maar de bestelling is toch doorgevoerd. Nu staat hij op verwerken.

Nu heb ik nog niet betaald, kan je dan ook achteraf (vandaag/morgen enz.) betalen zodat de datum het zelfde blijft? Als ze het bij Apple controleren?

Iemand hier ervaring mee?

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-06 15:42

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb 11 maart een Mac Studio besteld met M1 Max 10C 32GPU / 32GB geheugen en 1TB SSD. Dezelfde specs als mijn MBP. Levering tussen 5 apr en 12 apr. Ben benieuwd. De MBP bevalt prima, maar wel fijn dat ik de Mac Studio dan gewoon op mijn werkplek kan neer zetten en verder niet echt dongles nodig heb om mijn drie schermen + muis/toetsenbord aan te sluiten. Hoef ik ook niet steeds kabels in en uit te pluggen.

Benieuwd hoe de performance is met die cooling die er in zit. Zag er allemaal vrij positief uit en denk dat je er jaren werk plezier aan kunt beleven. Denk dat ik tijdens de installatie gewoon alles van mijn MBP over laat zetten zodat de werkomgevingen gelijk zijn.

Edit:

Ik gebruik nu op mijn MBP 'caffeinate -d' via de terminal om deze constant up te houden. Dat ga ik waarschijnlijk op de Studio niet meer hoeven doen? Dat is ook wel relaxed. Ik wil hem in principe gewoon 24/7 aan kunnen laten staan mocht dat nodig zijn.

[Voor 16% gewijzigd door DAMAGE op 15-03-2022 17:28]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Fanatec DD Pro wheel

• jobvermeulen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-01 21:46
RFdeGroot schreef op maandag 14 maart 2022 @ 10:22:
[...]

Helemaal niks ontvangen. Nog contact gehad met surfspot, zij gaven nu aan dat de samenwerking met switch it niet soepel verloopt. Hij gaf met het voorbeeld, mijn voorlopige leverdatum wordt elke dag met 1 dag vooruit geschoven, de dag dat ik contact had was op 2 maart de voorlopige leverdatum stond toen dus op 4 maart.
Ooit moet hij een keer binnen komen, maar goed ik twijfel nu toch ook wel of ik hem moet annuleren. Een voordeel is, Apple heeft nog geen beter presterende macbook uitgebracht.

• epo
epo schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:12:
Stond vanochtend op voorbereiden voor verzending nu teruggevallen naar bestelling wordt verwerkt met levertijd 1-5 april :(
Op MacRumors helaas meer mensen met hetzelfde…

Waarschijnlijk door https://www.reuters.com/b...e-covid-curbs-2022-03-16/

[Voor 14% gewijzigd door epo op 16-03-2022 18:00]

• Antal72
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-06 23:59
epo schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 17:58:
[...]

Stond vanochtend op voorbereiden voor verzending nu teruggevallen naar bestelling wordt verwerkt met levertijd 1-5 april :(
Op MacRumors helaas meer mensen met hetzelfde…

Waarschijnlijk door https://www.reuters.com/b...e-covid-curbs-2022-03-16/
Hier hetzelfde. :'(

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-05 23:45
Hier nog steeds voor aankomende vrijdag. Het ‘instap’-model :).

• Citroentaart
Balen. Hier komt ie pas half juni..

• Dennisweb
Mac Studio verzonden. Levering: morgen met DHL.

• RiccardoNL
  • Laatst online: 04-05 23:45
Verzonden. Morgen levering met DHL *O*.

• Tom
  • Niet online
Lekker mannen! Ben erg benieuwd naar jullie bevindingen.
Ik mag nog twee weken extra geduld hebben.

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:42
Bij mij was het ook aangepast naar 1-5 april maar hij is nu toch verzonden en komt morgen tegelijk met de Studio display !

• absrnd
De Studio is voor mij een week opgeschoven naar de 28e |:(
en de Studio Display is gelukkig nog wel hetzelfde gebleven......

• SHIFTER [NL]
Vandaag geswitched naar voorbereiden voor verzending. Er gebeurd wat _/-\o_

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:42
Die status is geen touw aan vast te knopen, voor de studio display staat dat hij morgen wordt geleverd maar de verzending wordt nog voorbereid. Er is ook verschil of je via de website kijkt of dat je in de app van de apple store kijkt. Ik ben benieuwd wat er nou morgen wordt geleverd...

• StefanVerkerk
absrnd schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 13:59:
De Studio is voor mij een week opgeschoven naar de 28e |:(
en de Studio Display is gelukkig nog wel hetzelfde gebleven......
Hier ook, oorspronkelijke bezorging zou 22-23 maart zijn. Maar volgens de Apple site is de Mac Studio al wel verzonden. Waar blijft die dan zo lang hangen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennisweb
En ik zit in de avondlevering. Bedrijven gaan voor en ik heb een privé-adres. En ditmaal is het ook echt zo, want hij wordt nog gesorteerd in Amsterdam.

• epo
Dennisweb schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:00:
En ik zit in de avondlevering. Bedrijven gaan voor en ik heb een privé-adres. En ditmaal is het ook echt zo, want hij wordt nog gesorteerd in Amsterdam.
Ach, fijne van DHL is dat je wel weet waar je aan toe bent met wel een tijdsindicatie. Ik was bang dat UPS dit zou versturen, dan is het altijd "delivered by the end of the day" :>

Die van mij is iig nog ergens onderweg, 28 maart maar dat lijkt mij sterk.

• Dennisweb
epo schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:30:
[...]

Ach, fijne van DHL is dat je wel weet waar je aan toe bent met wel een tijdsindicatie. Ik was bang dat UPS dit zou versturen, dan is het altijd "delivered by the end of the day" :>

Die van mij is iig nog ergens onderweg, 28 maart maar dat lijkt mij sterk.
Inmiddels toch met de koerier mee. Ik verwacht ‘m dan aan het einde van de middag. Amsterdam is ongeveer 2,5 uur rijden van Groningen.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Dennisweb

Daar is ‘ie.

• absrnd
Ik ben benieuwd of ik een shipping update ga krijgen vandaag.
wat ik wel vreemd vind is dat mijn Mac Studio al vanaf de 17e al in Ned is, en daar maar blijft liggen :z

het kan zijn dat dat de Douane afdeling is, en die speelt er altijd gemiddeld 2 weken mee, alvorens het door te sturen.

[Voor 9% gewijzigd door absrnd op 21-03-2022 10:22]

• jobvermeulen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-01 21:46
jobvermeulen schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 17:09:
[...]

Helemaal niks ontvangen. Nog contact gehad met surfspot, zij gaven nu aan dat de samenwerking met switch it niet soepel verloopt. Hij gaf met het voorbeeld, mijn voorlopige leverdatum wordt elke dag met 1 dag vooruit geschoven, de dag dat ik contact had was op 2 maart de voorlopige leverdatum stond toen dus op 4 maart.
Ooit moet hij een keer binnen komen, maar goed ik twijfel nu toch ook wel of ik hem moet annuleren. Een voordeel is, Apple heeft nog geen beter presterende macbook uitgebracht.
Geannuleerd, was er helemaal klaar mee. Gisteren hem bij Apple Den Haag gekocht, die heeft hem gewoon op voorraad. Is wel duurder, maar goed zo zie je maar goedkoop is duurkoop.

• Tom
  • Niet online
absrnd schreef op maandag 21 maart 2022 @ 10:21:
wat ik wel vreemd vind is dat mijn Mac Studio al vanaf de 17e al in Ned is, en daar maar blijft liggen :z

het kan zijn dat dat de Douane afdeling is, en die speelt er altijd gemiddeld 2 weken mee, alvorens het door te sturen.
Het apparaat zelf is er dan nog niet, alleen het label is aangemaakt.

• SHIFTER [NL]
Tom schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:04:
[...]

Het apparaat zelf is er dan nog niet, alleen het label is aangemaakt.
Ik heb exact hetzelfde voor mijn macbook. Enig idee wat de gemiddelde levertijd na het aanmaken van het label is?

• epo
SHIFTER [NL] schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:58:
[...]

Ik heb exact hetzelfde voor mijn macbook. Enig idee wat de gemiddelde levertijd na het aanmaken van het label is?
Nee, ik heb hetzelfde, kan zijn dat het straks in NL land en morgen afgeleverd kan worden maar kan ook een paar dagen duren. Het laatste lijkt mij niet maar nu met die extra Covid maatregelen in China e.d. en de leverdatum bij mij nog op 1 april staat kan het zo maar langer duren, fingers crossed op morgen :)

• Dennisweb
absrnd schreef op maandag 21 maart 2022 @ 10:21:

[Afbeelding]
Dat is denk ik niet helemaal het geval. Heb je toevallig een custom systeem besteld? De kans is groot dat 'ie nog in China ligt en dat de boel begint te bewegen zodra het ding in Nederland ligt. Eindhoven is namelijk de plek waar het warenhuis van Apple staat.

• SHIFTER [NL]
epo schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:21:
[...]

Nee, ik heb hetzelfde, kan zijn dat het straks in NL land en morgen afgeleverd kan worden maar kan ook een paar dagen duren. Het laatste lijkt mij niet maar nu met die extra Covid maatregelen in China e.d. en de leverdatum bij mij nog op 1 april staat kan het zo maar langer duren, fingers crossed op morgen :)
Indd gebeurde er pas wat zodra het in NL aangekomen was. Macbook wordt vandaag bezorgd _/-\o_

• Tom
  • Niet online
Mijn Mac Studio (29 mrt - 5 apr window) is een stapje verder, preparing to ship. De Studio Display (30 mrt - 6 apr) laat nog geen beweging zien.
Het enige wat mij niet zo lekker zit is dat er voor de Studio twee keer een volledige charge is gedaan op m'n creditcard. Eén keer een paar dagen na bestelling en sinds gisteren weer een keer. Voor het Display is nog geen charge gedaan, maar de bestedingsruimte op die kaart is nu wel op. Straks even met Apple bellen.

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-05 17:11
Mijn Mac Studio (levering tussen 4-11 april) heeft sinds vandaag ook de status "Verzending wordt voorbereid". Het lijkt erop dat hij sneller dan verwacht geleverd wordt.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Is dat een base model @ymmv ? Ik heb de M1 Max met 32core GPU en 1TB SSD. Ik zit in het window net na jouw levering. Nog even geduld hebben dan maar :) Werk nog altijd met plezier met een. zelfde configuratie op mijn MBP maar begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar de Mac Studio.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Fanatec DD Pro wheel

• Citroentaart
Hier.,, Studio Display - 16-31mei
Mac Studio M1 Max / 2TB / 64GB - 3-16 juni. :|

• ymmv
DAMAGE schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 01:06:
Is dat een base model @ymmv ? Ik heb de M1 Max met 32core GPU en 1TB SSD. Ik zit in het window net na jouw levering. Nog even geduld hebben dan maar :) Werk nog altijd met plezier met een. zelfde configuratie op mijn MBP maar begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar de Mac Studio.
M1 Max met 32 core en 2 TB SSD. Hij is nu verzonden. Leverdatum is 28 mrt. Da's dus een week eerder dan verwacht.

• absrnd
Er zit beweging in mijn Studio Display, deze wordt nu voorbereid voor verzenden, mijn Studio Max hangt al vanaf de 17e nog steeds op verzonden.

• Tom
  • Niet online
Tom schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 08:46:

Het enige wat mij niet zo lekker zit is dat er voor de Studio twee keer een volledige charge is gedaan op m'n creditcard. Eén keer een paar dagen na bestelling en sinds gisteren weer een keer. Voor het Display is nog geen charge gedaan, maar de bestedingsruimte op die kaart is nu wel op. Straks even met Apple bellen.
Ik had voor de zekerheid de limiet al verhoogd maar vannacht is één reservering vervallen en de ander omgezet naar een afschrijving, dus dat probleem heeft zichzelf opgelost. Nog wel even contact gehad met Apple maar die hadden geen duidelijke verklaring.
De Mac Studio staat al op verzonden maar DHL laat nog geen beweging zien, alleen het label lijkt aangemaakt te zijn. Gaat bij meer mensen niet lekker qua statusupdates door corona in China, al schiet het soms ineens wel verder. Het Studio Display staat nog altijd op 'wordt verwerkt'.

• Languh
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-12-2022
Languh schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 21:52:
Vandaag de 16‑inch MacBook Pro - Spacegrijs Besteld.

Apple M1 Max met 10‑core CPU, 24‑core GPU en 16‑core Neural Engine
USB‑C-lichtnetadapter van 140 W
32 GB centraal geheugen
2 TB SSD‑opslag

Wordt bezorgd: 28 Maa - 8 Apr. Nu 8 weken voorpret!! :-)
Zoals voorspeld wordt deze aanstaande maandag bezorgd. Hij is gisteren verzonden!

• epo
Languh schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:40:
[...]

Zoals voorspeld wordt deze aanstaande maandag bezorgd. Hij is gisteren verzonden!
Ben benieuwd, mijn apparaat is 17 april verstuurd en is nu ergens.. Lees op MacRumors dat veel van de EU Studio's in Shangai blijven hangen voor een onduidelijke reden. Normaal is na het versturen het Apple pakket er in max vier dagen dus een vreemde situatie. Die van mij stond origineel op 21 maart maar zou nu 1-5 april moeten arriveren..

• StefanVerkerk
Waar halen jullie die informatie vandaan? Op de Apple site staat verder niks meer dan 'Verzonden' en bij de Track & Trace van DHL heb ik sinds 17 maart geen updates meer gezien. Dingen zoals Shanghai zie ik bij DHL niet voor bij komen. Of komt die informatie bij UPS vandaan waar wellicht een ander deel van de zendingen mee wordt verstuurd?

• Roos79
  • Laatst online: 04-06 07:51
epo schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:23:
[...]

Ben benieuwd, mijn apparaat is 17 april verstuurd en is nu ergens.. Lees op MacRumors dat veel van de EU Studio's in Shangai blijven hangen voor een onduidelijke reden. Normaal is na het versturen het Apple pakket er in max vier dagen dus een vreemde situatie. Die van mij stond origineel op 21 maart maar zou nu 1-5 april moeten arriveren..
Dan is die lang onderweg bijna een jaar?
Gezien hij 17 april verstuurd is 😉

• ymmv
Mijn bestelling wordt met UPS verstuurd. Als ik de bestelling volg in Safari op mijn iPad krijg ik heel gedetailleerde info te zien van elke stap: vertragingen, douane, lokatie, etc.

• epo
StefanVerkerk schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 12:52:
Waar halen jullie die informatie vandaan? Op de Apple site staat verder niks meer dan 'Verzonden' en bij de Track & Trace van DHL heb ik sinds 17 maart geen updates meer gezien. Dingen zoals Shanghai zie ik bij DHL niet voor bij komen. Of komt die informatie bij UPS vandaan waar wellicht een ander deel van de zendingen mee wordt verstuurd?
Klopt dat zie je alleen met UPS als je daar een registered member bent. Ik volg het e.e.a op Reddit en MR en daar zie ik dat het dus stokt in Shangai en ga en dan vanuit dat mijn Studio daar ook ergens is. Ik heb ook via DHL en zie dan ook niks omdat DHL het pakket vanuit Eindhoven of NL oppikt.
Roos79 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 13:10:
[...]

Dan is die lang onderweg bijna een jaar?
Gezien hij 17 april verstuurd is 😉
Dat voelt idd als een jaar als je ergens ongeduldig en met spanning op zit te wachten :) Daarnaast is 95% van de bestelling er eerder dan later bij Apple.

[Voor 19% gewijzigd door epo op 25-03-2022 14:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• absrnd
Nog meer beweging, het display is nu echt verzonden, en voor Maandag gepland, ik hoop dat ze beide inderdaad maandag geleverd worden :)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mijn Mac Studio wordt nu ook voorbereid voor verzending. Netjes. Zal er komende week wel zijn dan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Antal72
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-06 23:59
Hier ook nu zowel de Mac Studio als de Studio Display op bezorging maandag 28e.

Wel een zooitje hoor, Mac Studio komt met DHL (na 17 maart geen beweging) en de Studio Display komt met UPS (vanmiddag 'verzonden', nog geen tracking info). En in de Store App staan andere afleverdata van mijn bestelling dan op de Apple website.

Zou het dan maandag écht zo zijn? Allebei? Spannend!

• Roos79
  • Laatst online: 04-06 07:51
epo schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 14:02:

[...]

Dat voelt idd als een jaar als je ergens ongeduldig en met spanning op zit te wachten :) Daarnaast is 95% van de bestelling er eerder dan later bij Apple.
Je ziet t nog niet lijkt t?
Maar 17 april moet nog komen of is dus bijna een jaar geleden.
Jij bedoelt 17 maart denk ik?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Roos79 lijkt mij evident toch? Niet zo flauw. Hij maakte een foutje in zijn verhaal. We begrijpen allemaal wat hij bedoelt.

• epo
Roos79 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 17:17:
[...]

Je ziet t nog niet lijkt t?
Maar 17 april moet nog komen of is dus bijna een jaar geleden.
Jij bedoelt 17 maart denk ik?
Lol ja nu pas, 17 maart idd :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Languh
epo schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:23:
[...]

Hij is via UPS verstuurd en tot nu toe staat er dat de macbook volgens schema morgen moet arriveren (tussen 10 en 14uur)

[Voor 24% gewijzigd door Languh op 27-03-2022 18:14]

• Robbie004
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-08-2022
Hier ook geen beweging sinds 17 maart bij de DHL. Bij Apple zie ik staan dat ik hem morgen, 28 maart, krijg, maar daar geloof ik niks van…

Was er als de kippen bij, 2 minuten nadat de Mac Studio te bestellen was had ik hem gereserveerd.

“De verzender heeft een verzendlabel gegenereerd, maar de zending is nog niet overgedragen aan DHL”

Mac Studio M1 Max 32-core GPU / 1TB / 32GB

Edit: in de App Store-app op de iPhone zie ik dat m’n verzending staat op 1-5 april

[Voor 10% gewijzigd door Robbie004 op 27-03-2022 23:52]

~ Kwaliteit staat boven alles!

• StefanVerkerk
Robbie004 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 23:45:
Edit: in de App Store-app op de iPhone zie ik dat m’n verzending staat op 1-5 april
En kijk dan voor de grap even op de Apple website, want daar staat dan waarschijnlijk (net als hier) een andere datum, namelijk vandaag.

Ik zie het nog niet direct goed komen vandaag. Wat een bijzonder slechte track&trace info dit keer van Apple en DHL. Dan is het via UPS toch altijd beter gegaan.

• Robbie004
StefanVerkerk schreef op maandag 28 maart 2022 @ 08:14:
[...]
En kijk dan voor de grap even op de Apple website, want daar staat dan waarschijnlijk (net als hier) een andere datum, namelijk vandaag.

Ik zie het nog niet direct goed komen vandaag. Wat een bijzonder slechte track&trace info dit keer van Apple en DHL. Dan is het via UPS toch altijd beter gegaan.
Zeg dat wel! Tot nu toe totaal geen voortgang te zien. Basismodellen zijn natuurlijk wel geleverd, maar de rest… vind het allemaal heel raar. Van alles wat beloven, tracking label aanmaken en ineens allemaal andere data. Als ik mijn serienummer opzoek, zie ik dat de garantieperiode al ruim 10 dagen is verstreken. Heel, heel vreemd.

• Citroentaart
Zojuist een Studio Display besteld bij Coolblue. Er was er 1 op voorraad. Als het goed is word ie morgen bezorgd. Zou iets sneller zijn dan de levertijd bij Apple. ;)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mijn Mac Studio zou morgen binnen moeten komen. Ingeklaard door de douane vannacht. Toch een stuk sneller dan gedacht; initiële levering stond op 5 - 12 april.

[Voor 31% gewijzigd door DAMAGE op 28-03-2022 11:06]

• ymmv
Languh schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:11:
[...]

Hij is via UPS verstuurd en tot nu toe staat er dat de macbook volgens schema morgen moet arriveren (tussen 10 en 14uur)
[Afbeelding]
Mijn Mac Studio zit in dezelfde zending. Levertijd is bij UPS niet bekend door een late vlucht van Sharjah, naar Keulen die tot vertraging leidde. Die vertraging was op zijn hoogst twee uur, maar ik weet niet meer of ik de bestelling vandaag nog krijg. En daar neem ik een dag vrij voor ... :'(

• Languh
ymmv schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:47:
[...]

Mijn Mac Studio zit in dezelfde zending. Levertijd is bij UPS niet bekend door een late vlucht van Sharjah, naar Keulen die tot vertraging leidde. Die vertraging was op zijn hoogst twee uur, maar ik weet niet meer of ik de bestelling vandaag nog krijg. En daar neem ik een dag vrij voor ... :'(
Ja, ik heb besloten om m bij de buren te laten bezorgen. Tot nu toe, ziet het er goed uit

• StefanVerkerk
Wat zijn de ervaringen met levertijden van DHL? Ik zie online staan tot 21.00u op werkdagen. Dan wordt het nog een lange zit hier als ik het niet wil missen. Maar ondanks dat nog géén updates... sterker nog, volgens de website van DHL is het pakketje nog niet eens overgedragen aan DHL. Hoe Apple er dan bij blijft dat het pakket vandaag bezorgd wordt? Ik vind het zeer opmerkelijk.

• Dennisweb
StefanVerkerk schreef op maandag 28 maart 2022 @ 14:38:
Wat zijn de ervaringen met levertijden van DHL? Ik zie online staan tot 21.00u op werkdagen. Dan wordt het nog een lange zit hier als ik het niet wil missen. Maar ondanks dat nog géén updates... sterker nog, volgens de website van DHL is het pakketje nog niet eens overgedragen aan DHL. Hoe Apple er dan bij blijft dat het pakket vandaag bezorgd wordt? Ik vind het zeer opmerkelijk.
Ik wil niet flauw zijn, maar of hij zit in de avondlevering, of je kan ‘m morgen verwachten. Vandaag lijkt me eerlijk gezegd heel sterk.

• epo
StefanVerkerk schreef op maandag 28 maart 2022 @ 14:38:
Nee gaat zeker niet vandaag komen, pakket ontvangen ze meestal ergens in de nacht/avond en dan krijg je van DHL een bericht wanneer ze het willen bezorgen. Je kan bij DHL een notificatie instellen via sms of email.

Mijn levering zoals hierboven al gepost had is via de site 28 maart, app 1-5 april en DHL heeft het pakket niet ontvangen. Met Apple contact gehad maar zij kon niet meer zien dan ik dus het is gewoon even afwachten. Op MacRumors zie ik dat het e.e.a wel aan het verplaatsen is vanuit China maar het blijft gewoon even braaf afwachten tot DHL het pakketje heeft.

• StefanVerkerk
Mail van Apple:
De bezorging van uw bestelling is mogelijk vertraagd.

Bestelnummer: ##############

Uw bestelling wordt mogelijk later bezorgd dan in de verzendbevestiging vermeld staat. De trackinginformatie vindt u op Bestelstatus. Onze excuses voor het ongemak.
Verder geen gewijzigde informatie op de website van Apple of DHL. Goede communicatie.

• Robbie004
StefanVerkerk schreef op maandag 28 maart 2022 @ 16:19:
Mail van Apple:

[...]

Verder geen gewijzigde informatie op de website van Apple of DHL. Goede communicatie.
Yep.. same hier. Zou vandaag komen, maar op de Apple Store-iPhone app staat 1-5 april. Zucht.

• StefanVerkerk
1-5 april staat hier al vanaf het begin. En op de website al sinds het begin 28 maart. Dus dat is ook vrij weinig waard.

• Robbie004
StefanVerkerk schreef op maandag 28 maart 2022 @ 16:31:
1-5 april staat hier al vanaf het begin. En op de website al sinds het begin 28 maart. Dus dat is ook vrij weinig waard.
Zeker mee eens, hier net zo. Heel irritant, lees wel dat UPS een betere tracking heeft vanuit China

• InfinityEye
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-02 21:28
27 maart 2022 een CTO MacBook Pro 14" 8/16-core 1TB - ANSI-toetsenbord besteld.
Verwachte levertijd volgens de website/bestelmail "Verwachte levertijd 11 tot 20 april".

We zullen zien... als ik de levertijden in dit topic zie twijfel ik, had ik niet toch een 'standaard' MBP 14 10/16 1TB moeten bestellen (een vrij standaard editie die alleen in EU-doos moet worden omgepakt).

No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Robbie004
Robbie004 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 16:33:
[...]

Zeker mee eens, hier net zo. Heel irritant, lees wel dat UPS een betere tracking heeft vanuit China
Inmiddels aangekomen in Amsterdam en levering staat gepland voor morgen!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
M’n Studio Display was gisterenmiddag met DHL al in Eindhoven, 20min rijden bij mij vandaan…

En vannacht ging hij op vakantie naar Brussel om vanuit daar weer terug naar Eindhoven te worden vervoerd. 8)7

Gelukkig bevat de verpakking geen plastic meer, want dat zou niet goed zijn voor het klimaat. :z

[Voor 25% gewijzigd door Cubix op 29-03-2022 10:21]

• StefanVerkerk
Voor diegene die gisteren of vandaag via DHL het pakketje verwachten:
Gearriveerd op het lokale sorteercentrum van DHL AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
maart, 29 2022 08:56 Lokale tijd | AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Er zit dus eindelijk beweging in sinds gisteravond. Wel vervelend dat ze bij DHL geen tijdvakken geven. 'Voor het einde van de dag' is lang, heeeeeel lang.

• Robbie004
Onderweg naar m’n huis met DHL!

• StefanVerkerk
Hier ook sinds 10:26. Mooi! Ik ben benieuwd hoe zoiets nu in zijn werk gaat. Gaat er serieus vanuit Amsterdam een DHL busje rijden helemaal naar hier in de regio Zwolle met een lijst adresjes? Dat ze dat niet lokaler sorteren.

• epo
StefanVerkerk schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 09:28:
Voor diegene die gisteren of vandaag via DHL het pakketje verwachten:

[...]

Er zit dus eindelijk beweging in sinds gisteravond. Wel vervelend dat ze bij DHL geen tijdvakken geven. 'Voor het einde van de dag' is lang, heeeeeel lang.
Inderdaad, er stond gisteren bij mij wel op dat bij een zakelijk adres het tussen 09:00 en 17:00 bezorgd zou worden en privé 17:30 - 21:00, nu niks meer. Maar goed hij is er gelukkig dan eindelijk, dus ik mag niet klagen :)

Edit: 12:30 bezorgd _/-\o_

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bij mij zou de Mac Studio vandaag binnen komen met UPS. Helaas is vanmorgen de status ineens veranderd naar Donderdag. Wel irritant maar helaas niets aan te doen. Status is nog steeds ‘Invoer ingeklaard door douane’.

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:42

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Afgelopen zaterdag 2x homepod mini besteld. Levering zou morgen zijn, maar nu al binnen.
*blij ei*

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• Hillwoods
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 23:45
DAMAGE schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 12:06:
Bij mij zou de Mac Studio vandaag binnen komen met UPS. Helaas is vanmorgen de status ineens veranderd naar Donderdag. Wel irritant maar helaas niets aan te doen. Status is nog steeds ‘Invoer ingeklaard door douane’.
Bij mij hetzelfde en stond eerder ook op levering vandaag. Ik hoopte dat "Invoer ingeklaard" betekende dat het al in Nederland was, maar aan de tracking in UPS My Choice te zien verblijven onze mac's nog in Shanghai. Hopelijk snel beweging! :)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Hillwoods Dat dacht ik ook inderdaad. Dan kan het nog wel even duren gok ik. Maar goed het feit dat UPS aangeeft dat het hier Donderdag kan zijn betekent dat het ook vrij rap kan gaan. Ik heb zelf geen My Choice volgens mij. Ben wel ingelogd maar kan niet zien waar het pakket nu is, maar ga er vanuit dat dat dan idd ook Shanghai is. Nou maar even geduld hebben dan nog.

Pagina: 1 ... 53 54 55 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee