• cl0udrado
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04:07
Hillwoods schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:11:
[...]

Bij mij hetzelfde en stond eerder ook op levering vandaag. Ik hoopte dat "Invoer ingeklaard" betekende dat het al in Nederland was, maar aan de tracking in UPS My Choice te zien verblijven onze mac's nog in Shanghai. Hopelijk snel beweging! :)
Als het vlot gaat, vertrekt deze de volgende dag. Dan gaat het snel. :)

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-06 16:27
Citroentaart schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:38:
Zojuist een Studio Display besteld bij Coolblue. Er was er 1 op voorraad. Als het goed is word ie morgen bezorgd. Zou iets sneller zijn dan de levertijd bij Apple. ;)
Studio Display gister besteld bij Coolblue. Vandaag geleverd :) Er was er 1 op voorraad en af en toe staan er in de morgen weer nieuwe op voorraad.

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:31
Wel jammer, eigenlijk zou nog vandaag (tot 21:00) mijn Studio Max binnen moeten komen, maar helaas niets.
Ik hoop dat het morgen wordt :)

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Citroentaart schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:00:
[...]

Studio Display gister besteld bij Coolblue. Vandaag geleverd :) Er was er 1 op voorraad en af en toe staan er in de morgen weer nieuwe op voorraad.
En nu de vraag: hoe bevalt ‘ie? :)

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-06 15:42

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Hillwoods Volgens mij zijn onze Mac's nu vanuit Icheon Korea vertrokken :) On the move!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Fanatec DD Pro wheel

• Hillwoods
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 01-06 19:48
DAMAGE schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 00:58:
@Hillwoods Volgens mij zijn onze Mac's nu vanuit Icheon Korea vertrokken :) On the move!
Ben benieuwd of ze donderdag geleverd worden! Ondanks de vertragingen veel eerder dan de officiële leverdatum van 5 - 12 april :)

• Citroentaart
Dennisweb schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 23:16:
[...]

En nu de vraag: hoe bevalt ‘ie? :)
Ik laat het weten in het 'studio' topic. ;)

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:31
Ik kan dit topic weer gaan verlaten,
Alles is nu binnen :)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Enjoy!

Hier nog stil, geen update sinds de 23e volgens DHL (toen is alleen het label aangemaakt). Begrijp dat er geen updates zijn als ze transport uitbesteden. Apple geeft nog altijd levering a.s. vrijdag aan. Het Studio Display staat nog steeds op processing :{

• digiphoto.nl
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22-05 20:46
Tom schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 18:57:
Enjoy!

Hier nog stil, geen update sinds de 23e volgens DHL (toen is alleen het label aangemaakt). Begrijp dat er geen updates zijn als ze transport uitbesteden. Apple geeft nog altijd levering a.s. vrijdag aan. Het Studio Display staat nog steeds op processing :{
Hier precies hetzelfde..... :)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Hillwoods Edit: correctie. Had de verkeerde vlucht. Ze komen morgen waarschijnlijk dan toch :) Koeln, Germany 03/30/2022 7:24 PM Arrived at Facility

Edit: idd nu voor aflevering onderweg. Mooi man! Hoop daar ook :)

[Voor 123% gewijzigd door DAMAGE op 31-03-2022 11:07]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Fanatec DD Pro wheel

• Languh
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik heb mn MacBook afgelopen dinsdag binnen gekregen

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb zojuist de Mac Studio in ontvangst mogen nemen. Was weer een leuke ervaring. Lees wel dat veel mensen pech hebben met de levering er van met veel vertraging. Nog even volhouden! Komt vast goed :)

• Hillwoods
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 01-06 19:48
Mijn Mac studio is ook net afgeleverd! Worden de grote producten altijd direct vanaf China verstuurd, of is dat nu alleen net na de launch?

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Hillwoods De customized producten komen vaak vooral uit China. De base models komen vaak uit Eindhoven als ik het goed heb. Fijn dat het bij jou ook goed gekomen is. Veel plezier ermee!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
@Citroentaart Ook een ASD bij Coolblue besteld. Komt morgen binnen. Wel kleiner dan mijn 32” nu, maar ik wil het toch wel graag proberen. Ik werk ook graag op mijn 16” scherm. :)

• Citroentaart
Dennisweb schreef op maandag 4 april 2022 @ 12:21:
@Citroentaart Ook een ASD bij Coolblue besteld. Komt morgen binnen. Wel kleiner dan mijn 32” nu, maar ik wil het toch wel graag proberen. Ik werk ook graag op mijn 16” scherm. :)
Fraai! Ik vind hem prachtig, bevalt goed. Mijn iMac 2019 5K lijkt gedateerd. Bezels zijn voor mij perfect, ze hoeven ook niet te dun te zijn.

Thuis werk ik op een 2K5K 34 inch scherm 'Ultra Wide' van LG. Maar dat is toch even anders. 4K is geen 5K.
Ik ben blij met de 27 inch ASD.

Nu wachten op een tweede ASD en de Mac Studio.

• Aardappelzakje
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 14:34
Mijn Studio zou vandaag in de avond worden bezorgd en was vanmorgen onderweg. Vanmiddag was de status ineens gewijzigd naar "Afleverpoging kon niet worden voltooid". :| Ik was wel gewoon thuis, dus daar kon het niet aan liggen.

De geschatte leveringsdatum staat nog steeds op vandaag voor het einde van de dag, maar ik vrees dat het vandaag niet meer gaat gebeuren. Hebben anderen hier ervaring mee?

[Voor 7% gewijzigd door Aardappelzakje op 04-04-2022 17:37]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Citroentaart
Aardappelzakje schreef op maandag 4 april 2022 @ 17:35:
Mijn Studio zou vandaag in de avond worden bezorgd en was vanmorgen onderweg. Vanmiddag was de status ineens gewijzigd naar "Afleverpoging kon niet worden voltooid". :| Ik was wel gewoon thuis, dus daar kon het niet aan liggen.

De geschatte leveringsdatum staat nog steeds op vandaag voor het einde van de dag, maar ik vrees dat het vandaag niet meer gaat gebeuren. Hebben anderen hier ervaring mee?
Echt balen, wel eens gehad. Dan kwam die de volgende dag. :(

• Dennisweb
  • Nu online
Mijn ASD komt ook niet vandaag. Coolblue doet iets anders dan ze beloven. ‘Vandaag besteld, morgen in huis’ ging mooi niet door.

Het pakket is niet onvangen door PostNL. Nu is de levering al uitgesteld naar morgen. Dus die belofte klopt ook niet helemaal. :)

• Citroentaart
Dennisweb schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:15:
Mijn ASD komt ook niet vandaag. Coolblue doet iets anders dan ze beloven. ‘Vandaag besteld, morgen in huis’ ging mooi niet door.

Het pakket is niet onvangen door PostNL. Nu is de levering al uitgesteld naar morgen. Dus die belofte klopt ook niet helemaal. :)
tjonge.. balen. Bij mij hielden ze zich wel aan de belofte.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Citroentaart schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:19:
[...]

tjonge.. balen. Bij mij hielden ze zich wel aan de belofte.
Tja. Het zal wel komen door de oplopende coronacijfers en ziekte onder het personeel van PostNL. Heb zelf onlangs ook corona gehad. Of misschien komt het doordat niemand meer leiding geeft nu de topmannen van PostNL in België in de bajes zitten. Heb in ieder geval ook geen reactie gekregen van PostNL of Coolblue.

We zien wel. Anders had ik ‘m pas in juni gehad, dus ook als hij met Pasen komt, heb ik hem nog eerder gehad. :)

• Aardappelzakje
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 14:34
Aardappelzakje schreef op maandag 4 april 2022 @ 17:35:

Nou, vandaag weer hetzelfde liedje. |:(
Ik heb nu maar aangeven het bij een service punt af te willen halen, want zo schiet het niet op. Ik hoop dat het morgen een keertje wel lukt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Reactie van Coolblue gehad. En ja, hoor. Zending is bij PostNL. Morgen komt de Apple Studio Display die ik maandag besteld heb. Goede tip over Coolblue, @Citroentaart!

Als het bevalt, weet ik waar ik de volgende kan scoren. :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Citroentaart
Dennisweb schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 19:45:
Reactie van Coolblue gehad. En ja, hoor. Zending is bij PostNL. Morgen komt de Apple Studio Display die ik maandag besteld heb. Goede tip over Coolblue, @Citroentaart!

Als het bevalt, weet ik waar ik de volgende kan scoren. :D
Mooi! Heb het hier eerder gelezen. In de morgen staat er soms nieuwe voorraad. En dan kan je er 1 scoren ;)

• Dennisweb
  • Nu online
Vandaag wederom geen ASD. De zending is bij PostNL, maar niet gesorteerd. Ik moet nu wachten tot vrijdag.

Wauw. Vijf dagen wachten totdat je pakket komt. Dat doen ze in Roemenië. Van Nederland ben ik dat niet gewend. ‘Het is erg druk bij PostNL.’ Maar waar dat dan door komt, is mij niet duidelijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jannus66
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 15:04
Dennisweb schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:03:
Vandaag wederom geen ASD. De zending is bij PostNL, maar niet gesorteerd. Ik moet nu wachten tot vrijdag.

Wauw. Vijf dagen wachten totdat je pakket komt. Dat doen ze in Roemenië. Van Nederland ben ik dat niet gewend. ‘Het is erg druk bij PostNL.’ Maar waar dat dan door komt, is mij niet duidelijk.
Omdat heel Nederland een Studio Display besteld heeft?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
jannus66 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:06:
[...]

Omdat heel Nederland een Studio Display besteld heeft?
Hnn, dat weet ik niet. Met iPhones op release day kan ik het begrijpen. Maar PostNL levert normaal niet voor Apple. Ik heb ‘m besteld bij Coolblue.

Hij staat nu op sorteren. Dus misschien dat ‘ie dan toch nog vandaag komt. Ik zag zostraks dat er weer een ASD op voorraad. Als dit bevalt, weet ik al waar ik de volgende ga halen. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Soost
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08-2022
Vanochtend toevallig weer een ASD op voorraad bij Coolblue, de gok genomen en direct besteld. Zojuist track&trace in de mail.

Pakket moet nog wel aangeboden worden bij PostNL. Ben benieuwd 😬

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Soost
  • Laatst online: 21-08-2022
ASD inmiddels bezorgd door Coolblue. Levertijden vallen dus mee als je mazzel hebt ;)

• NSURLSession
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-05 14:50
Zijn er meer mensen die een Mac Studio + Studio Display hebben besteld en de volgende melding op de Apple bestellingspagina zien staan?
"Let op: Uw artikelen worden vanaf verschillende locaties verzonden en tot één zending samengevoegd voordat de koerier ze bij u bezorgt. Zodra de artikelen zijn samengevoegd, kunt u op de bestelstatuspagina nieuwe trackinggegevens en de verwachte bezorgdatum terugzien."
Ik zie deze melding nu 3 dagen en heb nog steeds geen UPS/DHL tracking-nummer. De oorspronkelijke leverdatum (vandaag) is met 12 dagen uitgesteld. Erg frustrerend.

• Citroentaart
Mijn Mac Studio staat gepland voor levering half juni. (3-16juni).
Nu is mijn status gewijzigd naar 'verzending wordt voorbereid'

Ik kreeg zojuist een SMS van DHL met een tracking code 'DHL Express 1772351501 van APPLE is onderweg. Handtekening is vereist. U ontvangt nog een SMS voor aflevering.' en deze melding bij DHL:
'Shipper has generated a shipment label, but the shipment has not yet been handed over to DHL, April, 11 2022 16:12 Local time, Service Area: EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE'

Ik had ook een Studio Display besteld bij Apple, deze staat gepland voor half mei. Daar is de status nog steeds 'wordt verwerkt'.

Iemand hier ervaring mee? Zou mijn Mac Studio ineens veel eerder komen?

[Voor 8% gewijzigd door Citroentaart op 11-04-2022 10:56]

• NSURLSession
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-05 14:50
Citroentaart schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:51:

Ik kreeg zojuist een SMS van DHL met een tracking code 'DHL Express 1772351501 van APPLE is onderweg. Handtekening is vereist. U ontvangt nog een SMS voor aflevering.' en deze melding bij DHL:
'Shipper has generated a shipment label, but the shipment has not yet been handed over to DHL, April, 11 2022 16:12 Local time, Service Area: EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE'

Ik had ook een Studio Display besteld bij Apple, deze staat gepland voor half mei. Daar is de status nog steeds 'wordt verwerkt'.

Iemand hier ervaring mee? Zou mijn Mac Studio ineens veel eerder komen?
Dan heb je geluk! Heb je tijdens het bestellen expliciet aangegeven dat de producten los van elkaar mogen worden verzonden? Zelf heb ik dat niet gedaan en dus komen ze tegelijk (zie mijn post voor die van jou).

• Citroentaart
NSURLSession schreef op maandag 11 april 2022 @ 12:00:
[...]

Dan heb je geluk! Heb je tijdens het bestellen expliciet aangegeven dat de producten los van elkaar mogen worden verzonden? Zelf heb ik dat niet gedaan en dus komen ze tegelijk (zie mijn post voor die van jou).
Hij is nog niet verzonden.. Dus ik weet niet hoe lang deze status zou blijft staan.

Ze mochten apart verzonden worden ja. Ik weet niet of ik dat expliciet heb aangegeven.

Update: *O*

15 maart had ik hem besteld. Nu geeft Apple ook aan dat ie verzonden is en 29 april wordt geleverd. Oorspronkelijk zou hij geleverd worden tussen 3 en 16 juni. Dat is wel fors eerder.

[Voor 16% gewijzigd door Citroentaart op 11-04-2022 15:31]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NuKeM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:56
Citroentaart schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:51:

Bijna idem hier:
Saturday
09. April 2022
Shipper has generated a shipment label, but the shipment has not yet been handed over to DHL
Service Area: EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE
Besteld op 22 maart en leveringsdatum op de Apple website staat nu op 27 april. Hopelijk gaat alles vlot, want met de lockdowns in China kan de transit soms wat langer duren lijkt het.

• Citroentaart
Ik heb een order geannuleerd (display) bij Apple. Deze had ik via iDeal betaald. Weet iemand hoe lang het duurt voordat het geld terug gestort word? Ik kan het niet zo snel vinden.

---

Antwoord: 1 dag :)

[Voor 9% gewijzigd door Citroentaart op 13-04-2022 15:18]

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-05 20:07

DaveFlash

Here's to the crazy ones

Dennisweb schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:03:

wait apple gebruikt ook postnl?

• DaveFlash

DaveFlash

Here's to the crazy ones

ik heb dus Apple TV 4K besteld vandaag, moet morgen aankomen met UPS, verzender staat als "APPLE DISTRIBUTION INTL LTD FG C O SYNCREON" op label/site UPS. komt dit dan ook echt uit Waalwijk of kan dit direct uit China/Azië komen? had vanochtend al besteld, maar nu om 11u staat die bij UPS nog altijd op 'Verzender heeft een etiket aangemaakt, UPS heeft het pakket nog niet ontvangen.'.

Iemand ervaring mee?

[Voor 4% gewijzigd door DaveFlash op 12-04-2022 23:19]

• DaveFlash

DaveFlash

Here's to the crazy ones

want wat mij opvalt, bij de meeste grote producten, dus dan spreken we over Apple TV, Mac mini en groter, is tot nu toe mijn vermoeden dat voordat product bij UPS of DHL Express in de verspreiding komt, dat er nog een traject voor ligt.

Dit neem ik zo aan, omdat tot nu toe iedere levering van dusdanige omvang van Apple Online Store altijd op de omdoos een tweede, wit/blanco label zit met daaronder dus een eerder ander label, op dit label wordt Apple wel altijd bij naam genoemd, doorgaans 'APPLE DISTRIBUTION INTL LTD Hollyhill bladiebla Ierland (op alle andere, zichtbare labels überhaupt niet kenbaar gemaakt dat de inhoud een Apple product is)

En hier staan dus vermoedelijk andere shipping codes op, maar de leesbaarheid is uiteraard pleitte door het blanco sticker label wat erover heen zit.

graag ook hier jullie ervaringen, vermoedens e.d. over.

• DaveFlash

DaveFlash

Here's to the crazy ones

dan nog een eigenaardigheidje, m'n vorige bestelling, het Touch ID magic keyboard, kwam trouwens met DHL, ook daar is niet op de verzend-omdoos te zien dat het om een apple product gaat, maar hier staat duidelijk, behoudens dat de afzender syncreon technology is, 'Domestic Express' op. die komt dus iig volgens het DHL Express label, 100% uit Nederland, na bulkvracht uit china richting deze distributeur.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pcwolf
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-08-2022
De mensen die net zoals ik nog aan het wachten zijn op hun 16 Inch Macbook pro 2021 (Max) zullen nog langer moeten wachten. De leveringen zijn 3-5 weken uitgesteld vanwege de maatregelen die China heeft ondernomen. Dit vanwege de corona uitbraak. Geen idee waarom Apple nieuwere producten op de markt brengt als ze de iets oudere producten nog niet eens kunnen leveren. :( :(

De wachttijd van mijn MacBook sinds 16 december is inmiddels 4 maanden geworden. Daarnaast heeft Coolblue me laten weten dat ze de vorige week een levering gingen ontvangen en mij dit gingen laten weten. Uiteraard niets van gehoord en bij Vandenborre begrijpen ze het ook niet. De laatste levering was begin januari.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
pcwolf schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 09:35:
De mensen die net zoals ik nog aan het wachten zijn op hun 16 Inch Macbook pro 2021 (Max) zullen nog langer moeten wachten. De leveringen zijn 3-5 weken uitgesteld vanwege de maatregelen die China heeft ondernomen. Dit vanwege de corona uitbraak. Geen idee waarom Apple nieuwere producten op de markt brengt als ze de iets oudere producten nog niet eens kunnen leveren. :( :(

De wachttijd van mijn MacBook sinds 16 december is inmiddels 4 maanden geworden. Daarnaast heeft Coolblue me laten weten dat ze de vorige week een levering gingen ontvangen en mij dit gingen laten weten. Uiteraard niets van gehoord en bij Vandenborre begrijpen ze het ook niet. De laatste levering was begin januari.
of je koopt een Refurbished uit de online Apple Store. Zijn áltijd zeer goede producten daar. Je kan nu zelfs een 16 inch Max met €390 korting krijgen (en gewoon de normale 2 volle jaren consumenten garantie) en a.s. dinsdag al in huis hebben.

https://www.apple.com/nl/...c81437f8d16b0ca0792d924a6

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-06 23:17

alienfruit

the alien you never expected

Of je koopt er eentje via Amazon. Eergisteren MBP 14” 1TB gekocht en vandaag binnen :)

• Citroentaart
Mijn Mac Studio is onderweg. Wordt als goed is morgen geleverd. Stond al een tijd op 'verzendlabel aangemaakt' bij DHL. En er gebeurde een tijd niks. Nu ineens komt er beweging in.

Hij zou in eerste instantie half juni geleverd worden. Toen stond er in 29 april. Nu 20 april.

Morgen afwachten, maar mogelijk zijn er hier meer die hem eerder gaan ontvangen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NuKeM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:56
Inderdaad vandaag ook gezien dat DHL hem morgen levert (na een lange stilte). Was normaal voorzien voor 27 april.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Weet iemand wat Apple doet als ze je Creditcard niet kunnen chargen op het moment dat ze een product versturen? Ik heb onlangs een MacBook Pro besteld met CreditCard en ben geswitched van kaart en dus ook van CreditCard nummer. Als Apple niet kan chargen, vragen ze dan om opnieuw betaalgegevens op te geven of annuleren ze heel de bestelling?

• Dennisweb
  • Nu online
mprkooij schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 21:34:
Weet iemand wat Apple doet als ze je Creditcard niet kunnen chargen op het moment dat ze een product versturen? Ik heb onlangs een MacBook Pro besteld met CreditCard en ben geswitched van kaart en dus ook van CreditCard nummer. Als Apple niet kan chargen, vragen ze dan om opnieuw betaalgegevens op te geven of annuleren ze heel de bestelling?
Nee, ze annuleren niet je bestelling. Je krijgt een e-mail waarin je wordt gevraagd om nieuwe betaalgegevens in te vullen. Daar heb je geloof ik 7 dagen de tijd voor, anders wordt de order geannuleerd.

Ik heb eens een Apple Watch uit Duitsland besteld, maar daarvoor een forwarder gebruikt. Dat mocht volgens Apple niet. Toen werd mijn order ook niet geannuleerd, maar kreeg ik een e-mail of ik nieuwe adresgegevens wilde invoeren.

• Citroentaart
NuKeM schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 21:34:
Inderdaad vandaag ook gezien dat DHL hem morgen levert (na een lange stilte). Was normaal voorzien voor 27 april.
Hier is hij geleverd. 21 april ipv 3-16juni. :)

• PlannedObsol
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 12:49
• Standaard Mac Studio Display binnen 1 week na opgeven voor notificatie beschikbaarheid bij CoolBlue (7 april).
• Mac Studio Max 10core CPU/32core GPU/32Gb/1TB SSD: besteld en afgerekend op 12 maart bij Apple.nl, oorspronkelijke levering 11 april is niet gehaald, daadwerkelijke levering vandaag 21 april vanwege lockdown perikelen Shanghai.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• karel97
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-05 11:52
_Bailey_ schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 10:01:
[...]

of je koopt een Refurbished uit de online Apple Store. Zijn áltijd zeer goede producten daar. Je kan nu zelfs een 16 inch Max met €390 korting krijgen (en gewoon de normale 2 volle jaren consumenten garantie) en a.s. dinsdag al in huis hebben.

https://www.apple.com/nl/...c81437f8d16b0ca0792d924a6
Thanks voor de tip! Ik was al 2,5 maand aan het wachten en heb uiteindelijk toch gisteren maar een refurbished M1 Max besteld. Komt als het goed is vandaag al binnen.

Ik verwacht eigenlijk dat het een geopende verpakking was en dat de mac als nieuw is. En als er aanzienlijke gebruikssporen te zien zijn, gaat de mac waarschijnlijk gewoon weer retour.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Idutchman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-06 14:24
_Bailey_ schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 10:01:
[...]

Het is belangrijk om te weten dat er 1 jaar garantie (geen 2) zit op een "Apple Certified Refurbished" product. Apple is - omdat duidelijk verkocht als refurbished - niet verplicht om de 2 jaar consumenten regelgeving te hanteren.

Refurbished of tweedehands/gebruikt valt niet onder de verplichting van 2 jaar /consumer law. Dat is enkel bij nieuw. Als een partij dus 2 jaar garantie biedt op een tweedehands product, dan is dit dus een 'extra' dekking, meer dan wettelijk verplicht.

Koop je een nieuwe (lees: normale) bij Apple.nl, dan zijn ze wel verplicht om 2 jaar garantie te bieden.

In Nederland ben je voor het 2e jaar altijd afhankelijk van de verkopende partij (bij nieuw). Dat betekent dat je het 1e jaar sowieso bij Apple én de verkoper terecht kan, maar bij het 2e jaar enkel bij de verkopende partij (consumer law valt ten laste van de verkopende partij).

En je kan bij een 'Apple Certified Refurbished' product niet aankloppen bij Apple voor een 2e jaar (en je kan 'm ook niet bij een Coolblue o.i.d. kopen om daar aan te kloppen).

Je hebt echt maar 1 jaar (12 maanden) als je 'certified refurbished' koopt bij Apple.nl zelf. Maar daar krijg je dan ook een korting voor. ;)

Even een belangrijk verschil!

[Voor 9% gewijzigd door Idutchman op 22-04-2022 15:59]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Idutchman schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 15:47:
[...]

Het is belangrijk om te weten dat er 1 jaar garantie (geen 2) zit op een "Apple Certified Refurbished" product. Apple is - omdat duidelijk verkocht als refurbished - niet verplicht om de 2 jaar consumenten regelgeving te hanteren.

Refurbished of tweedehands/gebruikt valt niet onder de verplichting van 2 jaar /consumer law. Dat is enkel bij nieuw. Als een partij dus 2 jaar garantie biedt op een tweedehands product, dan is dit dus een 'extra' dekking, meer dan wettelijk verplicht.

Koop je een nieuwe (lees: normale) bij Apple.nl, dan zijn ze wel verplicht om 2 jaar garantie te bieden.

In Nederland ben je voor het 2e jaar altijd afhankelijk van de verkopende partij (bij nieuw). Dat betekent dat je het 1e jaar sowieso bij Apple en de verkoper terecht kan, maar bij het 2e enkel bij de verkopende partij (consumer law valt ten laste van de verkopende partij).

En je kan bij een 'Apple Certified Refurbished' product niet aankloppen bij Apple voor een 2e jaar (en je kan 'm ook niet bij een Coolblue o.i.d. kopen om daar aan te kloppen).

Je hebt echt maar 1 jaar (12 maanden) als je 'certified refurbished' koopt bij Apple.nl zelf. Maar daar krijg je dan ook een korting voor. ;)

Bedankt voor de heldere uitleg!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• karel97
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-05 11:52
Idutchman schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 15:47:
[...]

In Nederland ben je voor het 2e jaar altijd afhankelijk van de verkopende partij (bij nieuw). Dat betekent dat je het 1e jaar sowieso bij Apple én de verkoper terecht kan, maar bij het 2e jaar enkel bij de verkopende partij (consumer law valt ten laste van de verkopende partij).

Bedankt voor de uitleg! Ik heb de Mac inmiddels binnen en is echt als nieuw, geen enkel spoor van gebruik te vinden. Van de korting koop ik gewoon AppleCare+, zodat ik 3 jaar garantie heb.

• niels673
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:12
Vandaag is de levertijd van mijn bestelling voor de 2e keer bijgewerkt. Gaat nu wel erg lang duren 8)7 (23 maart besteld)

• Jeroen_HD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-04 15:45
Mijn order van 14/3/2022 heeft nog steeds geen ETA. Volgens de verkoper zitten ze met een "stock" van -586 toestellen. Ik ga mogelijks nog wel even mogen wachten.

Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler

Acties:
  • 0Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-04 00:54
Levertijd van mijn Studio displays sinds vandaag een maand uitgesteld. Ze gingen normaal deze week aankomen, nu is het 30 Mei - 14 Juni.

De MacBook Pro 16" Max staat nog op 9 Mei - 16 Mei. Dit is de 3e dat ik heb besteld niet zo lang geleden, nadat ze de 2e verkeerd geleverd hadden (verkeerd toetsenbord). Met die maatregelen deze hierboven vermelden heb ik wat schrik dat we daar ook weer langer op mogen wachten.

Spijtig. Voor de schermen is ook niet echt een alternatief beschikbaar.

It's dark but I don't want to find the light :: Sci-Fi fan :: Star Citizen :: Let's connect

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:35
Tja ook hier is de levertijd van mijn MacPro M1 opgeschoven... Was het 4-11 mei. Nu wordt het 23/6-6/7. Zou er nog verschil zitten in levertijd tussen een standaard Mac en eentje met aanvullingen zoals meer geheugen/grotere harde schijf?

• niels673
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:12
swiebert schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 13:58:
Tja ook hier is de levertijd van mijn MacPro M1 opgeschoven... Was het 4-11 mei. Nu wordt het 23/6-6/7. Zou er nog verschil zitten in levertijd tussen een standaard Mac en eentje met aanvullingen zoals meer geheugen/grotere harde schijf?
Het schijnt dat het voornamelijk om aangepaste modellen gaat. Bijv. Coolblue zegt morgen gewoon een standaard model te kunnen leveren

Acties:
  • 0Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-04 00:54
swiebert schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 13:58:
En hup, de M1 ook vertraagd zoals de uwe.

Dat heb je dan als je een Engels VS toetsenbord wil, want de rest van de configuratie is op voorraad bij coolblue :(

It's dark but I don't want to find the light :: Sci-Fi fan :: Star Citizen :: Let's connect

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Nu online
niels673 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 15:15:
[...]

Het schijnt dat het voornamelijk om aangepaste modellen gaat. Bijv. Coolblue zegt morgen gewoon een standaard model te kunnen leveren
Mja, die hebben gewoon wat op voorraad liggen.

https://9to5mac.com/2022/05/05/macbook-pro-delays/

Bij ons zijn er ook de nodige bestellingen op ETA unknown gezet.

• InfinityEye
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-02 21:28
CTO (MacBook Pro M1 Pro 8-core, 1TB opslag, ANSI-toetsenbord) 29 maart besteld, levertijd uitgesteld van 12-20 april naar 24 mei tot 10 juni, maar ik verwacht dat deze verder zal worden opgeschoven.

No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nou, de verwachte afleverperiode is begonnen. Besteld op 13 maart, gelukkig heb ik geduld.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 18:14
Vandaag verzendbevestiging ontvangen van een CTO MB Pro 16'' M1 Pro met ANSI tobo.
Besteld op 6 april en de bezorgingsdatum is 2 keer geupdatet na die tijd. Hij staat nu nog op 10-23 juni maar UPS geeft aan hem rond de 23e van mei te bezorgen :)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pcwolf
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-08-2022
pcwolf schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 09:35:

Update:

Uiteindelijk bestelling geannuleerd omdat ik een vermoeden heb dat de levertijden pas vanaf eind juli - begin augustus gaan plaats vinden voor de Europese Unie. Op CoolBlue hebben ze nog wat op voorraad, maar dit dan een 512GB versie in plaats van een 1TB.

Dit kan ik de volgende vrijdag ophalen. Had ik dit, maar ervoor gedaan. Zojuist zijn de prijzen ook gestegen op Coolblue en dit voor de Macs die nog in stock zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• InfinityEye
InfinityEye schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 04:59:
CTO (MacBook Pro M1 Pro 8-core, 1TB opslag, ANSI-toetsenbord) 29 maart besteld, levertijd uitgesteld van 12-20 april naar 24 mei tot 10 juni, maar ik verwacht dat deze verder zal worden opgeschoven.
Inmiddels is de status gewijzigd naar “Verzending wordt voorbereid”, ETA 24 mei-8 juni nog steeds

No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19:02
16” MacBook Pro.
Besteld 4 april met verwachtte levering tweede week mei.
Nu verwacht eerste twee weken juli. 🤷🏼‍♂️

Bestelling online bij Apple zelf.

[Voor 12% gewijzigd door iamerwin op 23-05-2022 19:53]

Hello. Is it me you're looking for?

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:35
het wordt al beter... Ook begin april besteld (M1 Prome basic met meer schijf en geheugen) met levering begin mei die verschoven werd naar eind juni/begin juli. Deze week werd de aanschafprijs geïncasseerd en dat doen ze zodra het eerste schroefje van mijn nieuwe macbook wordt gepakt... Denk dus dat de levering niet meer gaat worden uitgesteld :-)

En de mijne staat inmiddels op afleveren. Twee maanden levertijd… valt mee uiteindelijk

[Voor 11% gewijzigd door swiebert op 28-05-2022 15:12]

• InfinityEye
Idem bij mij, voor de CTO MBP 14 8/14 ANSI is het verzendlabel inmiddels aangemaakt, nog geen ETA.

Edit 27 mei om onnodige extra posts te voorkomen:
26 mei (Hemelvaartsdag) werd de status geüpdatet naar vandaag bezorgen, inmiddels bezorgd via UPS.
Ging onverwacht opeens zeer snel van afschrijven credit card naar order verwerken en verzenden. NB: de verwachte (1x verschoven) levertijd was 24 mei - 10 juni

[Voor 61% gewijzigd door InfinityEye op 27-05-2022 13:35]

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Mijn M1 Max was door Apple (was een vervanging) op 30 maart besteld en op 25 mei afgeleverd. Indicatie was eind juni, begin juli. Werd afgeleverd door TNT.

Desktop: NZXT H1 2022 (AMD Ryzen 7 5700X / AMD 7900 XTX) -  MBP 16 2021 (M1 Max//64GB/8TB) - S23 Ultra White -  iPad Pro 2021 12.9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
14 inch Macbook Pro (512Gb/16Gb RAM) nu €1888 bij de MediaMarkt

https://www.mediamarkt.nl...b9f90dff58bad414787a06c2e

[Voor 67% gewijzigd door _Bailey_ op 30-05-2022 10:09]

• cl0udrado
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04:07
Heeft iemand enig idee wat er gebeurt als je niet thuis bent voor levering van een Macbook via DHL?

Momenteel zit ik in het buitenland en via DHL Express wordt de Macbook geleverd. Echter kan ik niet kiezen om een leveringsdatum te wijzigen, alleen afleveren bij buren, locker of in de tuin. Opties waarvoor ik niet wil kiezen. De optie om een ander datum te kiezen is nu greyed-out.

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:16
Eind april Mac Studio besteld met Studio Display. Mac staat al 2 weken te zoemen op mijn buro maar van het Display nog geen enkele update gekregen of afboeking op mijn creditcard. Het blijkt dat de displays erg lastig te krijgen zijn, anderen de zelfde ervaring? https://9to5mac.com/2022/...udio-display-backordered/

• FGras
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-05 13:31
Ik heb 9 juni een 16 inch macbook pro besteld maar nog niks gehoord. Enkel "niet op voorraad".
Als ik het goed begrijp kan het dus wel 3 maanden duren? Of is dat overdreven?

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-06 17:25

DeluxZ

Livin' the good life

Via mijn werk een 14" Macbook Pro met M1 Max (10core CPU, 24core GPU), 32GB besteld (op 10 mei), verwachte levertijd staat sinds het begin op 05-07 - 19-07. Ben benieuwd..zou nog max 4 weken zijn.

[Voor 3% gewijzigd door DeluxZ op 21-06-2022 14:57]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

• Jeroen_HD
Ik heb vandaag antwoord ontvangen over mijn M1 Max order van maart. Ik denk dat ik nog enkele maanden geduld zal moeten uitoefenen alvorens ik mijn nieuwe laptop kan ontvangen :(

Goedemiddag Jeroen,

Jammer genoeg is er nog steeds geen leverdatum voor dit toestel.
Momenteel wordt de M1 max processor niet uitgeleverd.
Er zou vanaf juli beterschap beloofd zijn maar dit kunnen we niet garanderen.
We hebben dit aangegeven bij Apple, waarom dit aanbieden als er problemen zijn met de levering hiervan?

Een alternatief is ook niet mogelijk op dit ogenblik met deze processor, tenzij je aangeeft dat ik mag kijken naar een toestel met een mindere specificaties.

Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Jeroen_HD schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 15:21:
Ik heb vandaag antwoord ontvangen over mijn M1 Max order van maart. Ik denk dat ik nog enkele maanden geduld zal moeten uitoefenen alvorens ik mijn nieuwe laptop kan ontvangen :(

Goedemiddag Jeroen,

Jammer genoeg is er nog steeds geen leverdatum voor dit toestel.
Momenteel wordt de M1 max processor niet uitgeleverd.
Er zou vanaf juli beterschap beloofd zijn maar dit kunnen we niet garanderen.
We hebben dit aangegeven bij Apple, waarom dit aanbieden als er problemen zijn met de levering hiervan?

Een alternatief is ook niet mogelijk op dit ogenblik met deze processor, tenzij je aangeeft dat ik mag kijken naar een toestel met een mindere specificaties.
Bij Apple zelf besteld?

• Jeroen_HD
Bij Apple zelf besteld?
Via een reseller van mijn werkgever. Daar kan ik mijn toestel met mijn bruto loon kopen. Het gaat om een MBP met M1 Max (minst krachtige versie), 32Gb ram en 1TB SSD.

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Jeroen_HD schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 13:09:
[...]

Via een reseller van mijn werkgever. Daar kan ik mijn toestel met mijn bruto loon kopen. Het gaat om een MBP met M1 Max (minst krachtige versie), 32Gb ram en 1TB SSD.
Ik kan hetzelfde doen maar dan rechtstreeks bij Apple. 10 mei besteld, levertijd 5 - 19 juli. Al vanaf het begin, fingers crossed dat het zo blijft.
14‑inch MacBook Pro - Spacegrijs

Hardware:
Apple M1 Max met 10‑core CPU, 24‑core GPU en 16‑core Neural Engine
32 GB centraal geheugen
USB‑C-lichtnetadapter van 96 W
1 TB SSD‑opslag
Drie Thunderbolt 4-poorten, HDMI-poort, sleuf voor SDXC-kaart, MagSafe 3-poort
14‑inch Liquid Retina XDR-display
Magic Keyboard met achtergrondverlichting en Touch ID - Engels (VS)
Accessoirekit
Update: verzonden :*)

Update 28-06: nog steeds "De verzender heeft een verzendlabel gegenereerd, maar de zending is nog niet overgedragen aan DHL" sinds 24-06...

[Voor 8% gewijzigd door DeluxZ op 28-06-2022 10:04]

• hkoster1
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:01
Wel, ik heb eindelijk de trekker overgehaald en een Studio Display (standaard glas, kantelbare standaard) bij Apple besteld. Levering voorzien in 7 - 8 weken, in verband met vakantie zal die tijd voorbij vliegen...

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

hkoster1 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 13:41:
Wel, ik heb eindelijk de trekker overgehaald en een Studio Display (standaard glas, kantelbare standaard) bij Apple besteld. Levering voorzien in 7 - 8 weken, in verband met vakantie zal die tijd voorbij vliegen...
Zie ze nu ook langzamerhand op V&A en MP voorbijkomen voor leukere prijzen. Zelf inmiddels een weekje binnen ;)

[Voor 4% gewijzigd door Greatsword op 28-06-2022 14:23]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Gearriveerd op het lokale sorteercentrum van DHL EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE. Vanmorgen op 07:09 nadat de Macbook eerst van Amsterdam naar Brussel is gegaan afgelopen nacht. Hopelijk vandaag nog met de bezorger mee

Update: Zending is met de koerier mee voor bezorging EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 09:42 :9 :9

BINNEN :D :D nu nog tijd vinden om uit te pakken tussen het werken door O-)

[Voor 31% gewijzigd door DeluxZ op 29-06-2022 13:33]

• Jeroen_HD
Update: mijn MacBook Pro is vandaag toegekomen.

Wauw, wat een toestel. Ik ben vooral enorm onder de indruk van het scherm en de speakers. Het is geleden van 2015 dat ik een nieuwe computer heb gekocht.

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Jeroen_HD schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 15:54:
Update: mijn MacBook Pro is vandaag toegekomen.

Wauw, wat een toestel. Ik ben vooral enorm onder de indruk van het scherm en de speakers. Het is geleden van 2015 dat ik een nieuwe computer heb gekocht.
:) [MacBook Pro (14- en 16-inch) 2021] – Ervaringen & Discussie

• MacArnold
  • Laatst online: 02-06 18:18
Weet iemand of je bij een bestelling via de Apple Store (Mac Studio met Studio Display) ook aan kunt geven dat levering niet vóór een bepaalde datum plaatsvindt? Ga namelijk binnenkort op vakantie en het zou tof zijn als levering zo kort mogelijk na terugkomst is. Vooropgesteld dat alles leverbaar is natuurlijk :-P

Alternatief is dat ik levertijden in de gaten hou en dan op het juiste moment bestel, maar kies liever voor een wat slimmere optie. En levering bij een Apple Store + daarna afhalen kan ook, maar ik woon in de Provincie en zou er dan helemaal voor naar de Randstad moeten rijden :+

• B85
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 15-09-2022
Hi,

Enige tijd geleden M2 Macbook Air besteld bij Apple zelf. Zou komende week geleverd worden.

Eergisteren kreeg ik echter de melding dat hij verzonden is al. Zo ook te zien in mijn Apple account: bestelling is verzonden. Via DHL staat er echter nu al twee dagen “ Shipment information received”.

Ivm vakantie komende zondag, ben ik benieuwd of ik hem voor zondag ontvang of pas (zoals aanvankelijk gedacht) komende week.

Wat denken jullie? Iemand ervaring mee?

[Voor 7% gewijzigd door B85 op 27-07-2022 21:36]

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
@B85 Mijn Studio zou bezorgt worden tussen 24-31 augustus maar kreeg vandaag bericht van DHL dat er een pakket aankomt. Ook vlak daarna een mail van Apple zelf met de verzendbevestiging, daarin staat nu bezorging op 8 augustus. In de app staat nog de oude datum :?

Wat voor datum stond er in de verzendbevestiging van Apple?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zondag MacBook Pro 14” besteld met VS Keyboard, sinds maandag Prepair for ship, zal wel uit China komen weer.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• B85
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 15-09-2022
@Erulezz Bij Apple staat verzonden op dinsdag 26 juli. Aankomst tussen 2 en 9 augustus.

Nu heb ik vaker bij Apple besteld. Altijd een dag, max twee later in huis.

Normaal maakt ‘t me weinig uit, maar in dit geval fijn als ie onverwacht binnen komt nog voor de vakantie.

De factuur heb ik ook al ontvangen.

[Voor 6% gewijzigd door B85 op 28-07-2022 07:04]

• Pasco
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-05 22:05
Ik heb een iPad Air besteld in de online Apple Store. Deze heb ik gedeeltelijk betaald met een giftcard twv 150 euro. Omdat de levertijd me eigenlijk toch wat te lang is en ik zaterdag in de buurt van Amsterdam ben wil ik de bestelling eigenlijk annuleren en de iPad opnieuw bestellen en daar gaan halen zaterdag.

Wat gebeurt er met de waarde van de giftcard bij annulering. Kun je diezelfde code dan weer opnieuw gebruiken voor een nieuwe aankoop?
Of wordt de 150 euro teruggestort op mijn account?

Heeft iemand daar ervaring mee?

[Voor 5% gewijzigd door Pasco op 15-08-2022 08:36]

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

MacArnold schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 15:08:
Weet iemand of je bij een bestelling via de Apple Store (Mac Studio met Studio Display) ook aan kunt geven dat levering niet vóór een bepaalde datum plaatsvindt? Ga namelijk binnenkort op vakantie en het zou tof zijn als levering zo kort mogelijk na terugkomst is. Vooropgesteld dat alles leverbaar is natuurlijk :-P

Alternatief is dat ik levertijden in de gaten hou en dan op het juiste moment bestel, maar kies liever voor een wat slimmere optie.
En hoe is dit afgelopen? Heb ook zo'n vakantie gevalletje, waarbij ik dus twijfel om het nu alvast te bestellen of pas een paar dagen voor de vakantie. Wil niet dat UPS het bijvoorbeeld aan de buren afgeeft en dat het daar dan nog een tijdje (in de weg) ligt.

• MacArnold
  • Laatst online: 02-06 18:18
Ik heb destijds contact opgenomen met Apple maar volgens een supportmedewerker die ik daar sprak, was het niet mogelijk om levering ná een bepaalde datum af te spreken.

Uiteindelijk dus gewoon keer op keer op de bestelpagina gekeken tot de verwachte leverdatum na mijn vakantie zou zijn. En dat kwam precies goed uit :)

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-06 11:46
Vraag me af of dit het juiste topic is maar probeer m toch even.
Als ik een iPad mini wil bestellen via de Apple site met studentenkorting (van 559 naar 537) wil ik uiteindelijk mijn mandje bekijken of inloggen. Op alle devices waar ik op geprobeerd heb kom ik op page not found uit. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Canon EOS RP - Canon EOS R6 MarkII - RF 24-105 F4L - RF 70-200 F4L - RF 50mm F1.8 - RF 600mm F11 - Samyang 14MM F2.8 - Samyang 85mm F1.4

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@bakkie1985 adblockers aan? Andere browser geprobeerd?

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-06 11:46
Greatsword schreef op maandag 5 september 2022 @ 14:18:
@bakkie1985 adblockers aan? Andere browser geprobeerd?
Windows, safari Chrome, privévenster alles geprobeerd, adblockers ga ik even proberen.

*helaas adblocker verhaal ook geen verandering.
**het is trouwens alleen in de onderwijsstore.
***Apple gebeld en idd fuckup op de website. Naar Apple store gegaan en gekocht

[Voor 25% gewijzigd door bakkie1985 op 05-09-2022 19:10]

Canon EOS RP - Canon EOS R6 MarkII - RF 24-105 F4L - RF 70-200 F4L - RF 50mm F1.8 - RF 600mm F11 - Samyang 14MM F2.8 - Samyang 85mm F1.4

• Htbaa
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05 15:45
Nice, ik heb 24-10 de Mac Studio M1 Max (32-GPU, 64GB RAM, 1TB SSD) besteld. Die zou pas eind november geleverd worden. Zojuist de verzendbevestiging ontvangen en wordt nu op 4-11 verwacht :-). Wel verbaasd dat het pakket dus rechtstreeks vanuit SHENZHEN - CHINA MAINLAND wordt verzonden.

Apple lijkt dus een erg conservatief te zijn met verwachte bezorgtijd op hun website.

Edit: en dus vandaag 31-10 bezorgd! Lekker vlot.

[Voor 6% gewijzigd door Htbaa op 31-10-2022 22:50]

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-06 21:19
Iemand toevallig de recent nieuwe aangekondigde Apple TV (besteld op releasedag) besteld met als leverdatum tussen 4 en 9 november?

Is hij bij iemand al verzonden? Zou mooi zijn als hij dit weekend binnen komt :9.

• mprkooij
  • Nu online
Mac Mini M2 met 16GB RAM/256gb SSD, verwachte bezorgdatum 31 januari. Iets eerder dan verwacht! Ben benieuwd.

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:28
Mac Mini m2 16gb/512gb besteld op 19 januari, initiële levering stond op 2 tot 6 februari. Zojuist verzonden vanuit China met levering op 26 januari :-)

• mprkooij
  • Nu online
FrameWork. schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 13:18:
Mac Mini m2 16gb/512gb besteld op 19 januari, initiële levering stond op 2 tot 6 februari. Zojuist verzonden vanuit China met levering op 26 januari :-)
Bij mij staat 31 januari, zal ik hem dan toch ook eerder krijgen. De mijne zit nu al in Hong Kong en is alweer onderweg :)

• Leeuwarden
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 20:53
Mini M2pro, 512 Gb, 32Gb, 7-9 februari 2-6 februari

[Voor 46% gewijzigd door Leeuwarden op 25-01-2023 13:14]

Pagina: 1 ... 53 54 55 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee