Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:55

DaveFlash

Here's to the crazy ones

daar op volgend, iemand enig idee wat nromaal, pre-covid, pre-sneeuwstorm, gebruikelijk is bij ups leveringen van de apple online store?

poosje terug M1 MBA CTO/BTO besteld zou tussen vandaag en 15 feb. bezorgd worden, vandaag idd verzend bevestiging van apple per mail, maar de track code van ups die apple linkt op de order pagina doet nog niks...
UPS kon de zendingsgegevens voor dit trackingnummer niet vinden. Er zijn alleen gegevens beschikbaar voor zendingen die hebben plaatsgevonden in de afgelopen 120 dagen. Verifieer uw informatie.
per wanneer kan ik dus verwachten dat UPS de zending wel 'ziet' zeg maar?

Update 20:30: zojuist push-bericht ups-app + email, komt zo te zien gewoon morgen, onverlet de sneeuw hopelijk, nu idd zichtbaar in ups my choice traceerinfo

[ Voor 11% gewijzigd door DaveFlash op 08-02-2021 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
Ik heb zojuist een Air M1 16/512 bij Macfreakshop besteld. Voor mij totaal onbekende winkel, maar heb goede hoop. Zou er binnen een paar dagen al kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-07 18:48
Ambling_Alp schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:37:
Ik heb zojuist een Air M1 16/512 bij Macfreakshop besteld. Voor mij totaal onbekende winkel, maar heb goede hoop. Zou er binnen een paar dagen al kunnen zijn.
En heb je het dan over 'op bestelling geleverd'? Want ik zie op de website niet onmiddellijk een datum?
Lijkt me ook sterk want op Apple.be als je daar een op maat Macbook wilt bestellen, krijg je levering in de 1ste/2de week van Maart.

Update betreffende mijn Xando bestelling: Xando wacht nog steeds op een levering van Apple. 6 weken intussen. Sjonge sjonge |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
jmignolet schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:57:
[...]

En heb je het dan over 'op bestelling geleverd'? Want ik zie op de website niet onmiddellijk een datum?
Lijkt me ook sterk want op Apple.be als je daar een op maat Macbook wilt bestellen, krijg je levering in de 1ste/2de week van Maart.

Update betreffende mijn Xando bestelling: Xando wacht nog steeds op een levering van Apple. 6 weken intussen. Sjonge sjonge |:(
Ja, is op bestelling geleverd, maar leverancier had er toevallig een paar liggen in deze configuratie. Ik weet niet hoe ze daar werken, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03 10:56
ik verwacht vrijdag 12/02 mijn eerste Apple, MBPro M1,
echter is de tracking info an sich wel beschikbaar maar al een dikke week op de status pagina van DHL als zijnde aangemeld, echter pakket nog niet overgedragen aan shipper.

Ik ben benieuwd of ik mijn toestel vrijdag zal hebben ..

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-07 14:36
Iemand enig idee of het mogelijk is dat Apple een Global Blue Tax return formulier meestuurd bij een bestelling?

Nu dat de fysieke winkels gesloten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiMiHeNdRiX
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:41
JiMiHeNdRiX schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 19:43:
MMM1 16GB/1TB besteld bij Xando op 30-12. Op 5-1 bestelling in behandeling genomen met geplande levertijd 4 à 5 weken. Sindsdien is het stil, ook geen updates te zien in mijn bestelgegevens op de site.
JiMiHeNdRiX schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:22:
[...]

Ontving zojuist een mail van Xando: "De bestelling is verstuurd naar leverancier" met verwachte leverdatum 10-2.
Zojuist is hij bezorgd door DHL. Dat wordt een leuk weekend voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:44

bakvis

Tweakers.Nerd

bakvis schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:41:
[...]

Vandaag bericht gekregen van Xando dat de bestelling is verstuurd naar de leverancier. Verwachte leverdatum: 14-2.
Zojuist update van Xando ontvangen, laptop is verstuurd naar distributeur in Nederland. Verwachte leverdatum: 17-2...

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiMiHeNdRiX
bakvis schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:28:
[...]

Zojuist update van Xando ontvangen, laptop is verstuurd naar distributeur in Nederland. Verwachte leverdatum: 17-2...
Ja, die kreeg ik net ook, maar dan met 18-2! Maar ik heb de Mac vanochtend al ontvangen. Er is dus hoop voor je dat je hem eerder krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis

bakvis

Tweakers.Nerd

JiMiHeNdRiX schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:22:
[...]

Ja, die kreeg ik net ook, maar dan met 18-2! Maar ik heb de Mac vanochtend al ontvangen. Er is dus hoop voor je dat je hem eerder krijgt.
Via welke verzender heb je hem gekregen? Kreeg je een track & trace of stonden ze spontaan bij de deur?

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiMiHeNdRiX
DHL, geen T&T, ze stonden spontaan aan de deur. De enige correspondentie heb ik 3 berichten hierboven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabouter428
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-07 19:35
DHL heeft wat probleempjes met het door geven van track en trace. Pakket aangemeld en dan na 2 dagen nog geen status update. Blijkt na contact met DHL een probleem bij hun te zijn ivm drukte. (dat was het antwoord van dhl)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bakvis

bakvis

Tweakers.Nerd

bakvis schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:28:
[...]

Zojuist geleverd en getypt vanaf mijn nieuwe Mac :-)! Wat een genot.... O+

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:52

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Iedereen die bij Gravis heeft besteld en heeft ontvangen, waren dit de zwarte of de witte honepods?

Ik heb de mijne in december besteld (een witte) maar, nadat ik vorige week om een status update vroeg, kreeg ik het volgende mailtje terug:
Sehr geehrter Herr Tylen,

vielen Dank für Ihre Nachricht.

Derzeit liegt uns eine Lieferzeit von bis zu 3 Monaten vor. Wir können diese nicht weiter eingrenzen, da uns seitens Hersteller keine genaueren Informationen vorliegen.

Ich hoffe, dass der bestellte Artikel schnell verfügbar ist. Selbstverständlich erhalten Sie eine Versandbestätigung, sobald die Bestellung unser Lager verlässt.

Mit freundlichen Grüßen

i.A. Jessica Nürnberg
GRAVIS Kundenservice
:( :( :( :(

Ik denk dat ik hem hier ga bestellen: https://www.belsimpel.nl/...il/apple-homepod-mini-wit

[ Voor 6% gewijzigd door Tylen op 15-02-2021 09:04 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:55
Tylen schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:03:
Iedereen die bij Gravis heeft besteld en heeft ontvangen, waren dit de zwarte of de witte honepods?

Ik heb de mijne in december besteld (een witte) maar, nadat ik vorige week om een status update vroeg, kreeg ik het volgende mailtje terug:

[...]

Ik denk dat ik hem hier ga bestellen: https://www.belsimpel.nl/...il/apple-homepod-mini-wit
Ik had een zwarte. Vlak voor kerst besteld, eind januari binnen :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:03
hk12nl schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:40:
[...]

Ik had een zwarte. Vlak voor kerst besteld, eind januari binnen :)
En nu al weer verkocht? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:55
😂 Scherp! Ik heb hem nog. 😄

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Tylen schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:03:

[...]

Wel prijzig.

Ik wacht nog op

https://www.fnac.com/Ence...196310/w-4#omnsearchpos=2 en
https://www.cyberport.de/...e-homepod-mini-weiss.html

[ Voor 12% gewijzigd door Greatsword op 15-02-2021 11:14 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
De witte is niet op voorraad. Maar inderdaad een zwart exemplaar heb je voor 112 euro thuis bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-07 09:48
Gisteren een M1 MBP 16/512 besteld via NL Edu store!
Verzendklaar in 5-7 werkdagen.
Levering 2 - 4 maart.

Ben benieuwd, een week voor verzending, dat moet wel sneller lukken toch?
M'n vorige MBP (2015) werd direct vanuit China verstuurd, dat zal nu ook wel weer het geval zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markee
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-07 13:55
meesje schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:14:
[...]

De witte is niet op voorraad. Maar inderdaad een zwart exemplaar heb je voor 112 euro thuis bezorgd.
Zullen ze dan nu aangevuld zijn? Volgens mij geeft hij nu aan "Online op voorraad"

https://www.fnac.com/Ence...6310/w-4#int=S:Suggestion|FA:TVH|56328|15196310|BL1|L1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
markee schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:16:
[...]

Zullen ze dan nu aangevuld zijn? Volgens mij geeft hij nu aan "Online op voorraad"

https://www.fnac.com/Ence...6310/w-4#int=S:Suggestion|FA:TVH|56328|15196310|BL1|L1
Eerder vandaag nog niet, maar inderdaad is de witte nu ook op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-07 18:48
JiMiHeNdRiX schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:11:
[...]

[...]

Zojuist is hij bezorgd door DHL. Dat wordt een leuk weekend voor mij!
Fijn om te horen!
Jij hebt eigenlijk 5 dagen na mij besteld en ik heb intussen nog steeds als nieuws van Xando: je bestelling werd keurig naar Apple verstuurd. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:52

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Nice. Annulering van de homepod in duitsland ging snel. Geld stond zojuist al op de rekening terug. Gisteren bij belsimpel die witte homepod mini besteld en deze werd net afgeleverd :)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Kreeg na de bestelling bij Fnac de volgende popup.

Niet zomaar doorklikken dus, anders zit je volgens mij gelijk vast aan een abonnement van 18 euro per maand.

Verwachte levering staat nu op 17 of 18 feb dus dat is lekker snel, als ze dat waarmaken zal ik mijn order bij Cyberport annuleren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BAvKu-nk9ERFSxV8TNUx4Zs2pDA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/74PKvAxJWuOyaWTjjU4S8oFG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hyRZNUw7a6ExAjLRN52qWy0kvmk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U12NZWSAHXwEDJSgujZdguBw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Greatsword op 16-02-2021 14:09 ]

• Marijn100
Marijn100 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:49:
Gisteren een M1 MBP 16/512 besteld via NL Edu store!
Verzendklaar in 5-7 werkdagen.
Levering 2 - 4 maart.

Ben benieuwd, een week voor verzending, dat moet wel sneller lukken toch?
M'n vorige MBP (2015) werd direct vanuit China verstuurd, dat zal nu ook wel weer het geval zijn?
Vanmorgen een trackingcode van Apple ontvangen, DHL express deze keer. DHL suggereert dat het pakket in Eindhoven aangeleverd gaat worden? Heeft iemand hier ervaring mee?
Apple geeft nog steeds een datum aan van "4 Maa" (jep incl. typo, zelfs op de engelstalige website).

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:17
Marijn100 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:26:
[...]

Vanmorgen een trackingcode van Apple ontvangen, DHL express deze keer. DHL suggereert dat het pakket in Eindhoven aangeleverd gaat worden? Heeft iemand hier ervaring mee?
Apple geeft nog steeds een datum aan van "4 Maa" (jep incl. typo, zelfs op de engelstalige website).
Ja, Eindhoven is de locatie van het Nederlandse magazijn van Apple (Syncreon). Kan dus zijn dat de MacBook Pro vanuit China naar Syncreon wordt gestuurd. Of hij is al op voorraad, dan is 'ie er wel sneller dan 4 Maart. Maar gezien je leverdatum denk ik dat eerste.

• Marijn100
Dennisweb schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:20:
[...]

Ja, Eindhoven is de locatie van het Nederlandse magazijn van Apple (Syncreon). Kan dus zijn dat de MacBook Pro vanuit China naar Syncreon wordt gestuurd. Of hij is al op voorraad, dan is 'ie er wel sneller dan 4 Maart. Maar gezien je leverdatum denk ik dat eerste.
Ik vraag me af of Apple het DHL verzendlabel al aanmaakt (en plakt) in China of dat pas doet als de MacBook aangekomen is in Nederland, ik hoop het laatste maar ben bang voor het eerste. 🤞🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Marijn100 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:58:
[...]

Ik vraag me af of Apple het DHL verzendlabel al aanmaakt (en plakt) in China of dat pas doet als de MacBook aangekomen is in Nederland, ik hoop het laatste maar ben bang voor het eerste. 🤞🏻
Aanvragen gaat vanuit Eindhoven, maar de verzending vanuit China. Dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben. Maar zie je nog helemaal geen beweging dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn100
Dennisweb schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:56:
[...]

Aanvragen gaat vanuit Eindhoven, maar de verzending vanuit China. Dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben. Maar zie je nog helemaal geen beweging dan?
Helaas nog niks "Shipper has generated a shipment label, but the shipment has not yet been handed over to DHL, EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE"
Het zal wel te maken hebben met dit:

kabouter428 in "[Apple producten] Levertijden - Deel 9"
kabouter428 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:03:
DHL heeft wat probleempjes met het door geven van track en trace. Pakket aangemeld en dan na 2 dagen nog geen status update. Blijkt na contact met DHL een probleem bij hun te zijn ivm drukte. (dat was het antwoord van dhl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lockonstratos
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-01-2023
/

[ Voor 99% gewijzigd door Lockonstratos op 01-03-2021 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn100
Marijn100 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:39:
[...]

Helaas nog niks "Shipper has generated a shipment label, but the shipment has not yet been handed over to DHL, EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE"
Het zal wel te maken hebben met dit:

kabouter428 in "[Apple producten] Levertijden - Deel 9"
[...]
Gisteren (dinsdag) kwam DHL trouwens langs! Maandag rond 16uur werd het pakket voor het eerst gescand door DHL in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imtek
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-07 03:40
Iemand ervaring met de levertijd van een Macbook Pro 16" (i9/32GB) denk BTO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabouter428
Niet echt een macbook die dagelijk wordt besteld.
Maar als je op de website van apple kijkt zou het 4 dagen duren ( op het moment dat ik kijk) Misschien wat vertraging met transport zou zeggen ga van 1.5week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-07 19:39
Nu er enige perspectief is dat de universiteiten open kunnen heb ik net mijn eerste Macbook besteld, namelijk een spacegrijze MacBook Air M1 8GB/512GB besteld met Engels (VS) toetsenbord en 8-core GPU (puur zodat ik dezelfde grafische kracht heb als mijn Mac Mini M1 en ik kon de €40 missen). De lange linkershift- en horizontale enter-knop vond ik het wel waard om even te wachten.
Al mijn oudere Windows laptops hadden allemaal een lange shift- en horizontale enterknop. Mijn Logitech MX Keys heeft dit dat weer niet maar daar is het minder merkbaar vanwege de grootte

Volgens Apple wordt de MacBook tussen 28 en 30 april geleverd maar ik hoop natuurlijk dat het eerder geleverd wordt. Overigens staat er in de bevestigingsmail: “Verzendklaar: 5-7 werkdagen”.
Wordt de Macbook in mijn geval direct vanuit China geleverd in plaats van Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 18-07 00:30

shyheim

busta! straight busta!

VirinR schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:00:
Nu er enige perspectief is dat de universiteiten open kunnen heb ik net mijn eerste Macbook besteld, namelijk een spacegrijze MacBook Air M1 8GB/512GB besteld met Engels (VS) toetsenbord en 8-core GPU (puur zodat ik dezelfde grafische kracht heb als mijn Mac Mini M1 en ik kon de €40 missen). De lange linkershift- en horizontale enter-knop vond ik het wel waard om even te wachten.
Al mijn oudere Windows laptops hadden allemaal een lange shift- en horizontale enterknop. Mijn Logitech MX Keys heeft dit dat weer niet maar daar is het minder merkbaar vanwege de grootte

Volgens Apple wordt de MacBook tussen 28 en 30 april geleverd maar ik hoop natuurlijk dat het eerder geleverd wordt. Overigens staat er in de bevestigingsmail: “Verzendklaar: 5-7 werkdagen”.
Wordt de Macbook in mijn geval direct vanuit China geleverd in plaats van Nederland?
Ik heb afgelopen vrijdag mijn Mac Mini M1 (16Gb) besteld via Apple, en die wordt alleszins via China geleverd, ja. Volgens UPS-tracking komt die morgen (donderdag) toe (worst case was 21/4 volgens de site). Gisteren daar vertrokken, ‘s avonds in HK :).

Erg raar, maar vermoedelijk hier nergens op voorraad ofzo? Want als ik de 8Gb-versie koos, was die leveringstermijn slechts 1-2 dagen.

Update:

Sinds vanochtend:

Via Apple:
Mac mini
Arriving Soon
Bij UPS:
Clearance in Progress
Leveringsdatum (morgen) is wel weg. Geen idee of dat positief of negatief is.

[ Voor 7% gewijzigd door shyheim op 14-04-2021 08:01 ]

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
shyheim schreef op woensdag 14 april 2021 @ 07:08:
[...]

Ik heb afgelopen vrijdag mijn Mac Mini M1 (16Gb) besteld via Apple, en die wordt alleszins via China geleverd, ja. Volgens UPS-tracking komt die morgen (donderdag) toe (worst case was 21/4 volgens de site). Gisteren daar vertrokken, ‘s avonds in HK :).

Erg raar, maar vermoedelijk hier nergens op voorraad ofzo? Want als ik de 8Gb-versie koos, was die leveringstermijn slechts 1-2 dagen.

Update:

Sinds vanochtend:

Via Apple:

[...]

Bij UPS:

[...]

Leveringsdatum (morgen) is wel weg. Geen idee of dat positief of negatief is.
Ah duidelijk, dan wacht ik het nog even af. Wel mooi om te zien dat de leveringen vanuit HK snel naar NL komen. Nu maar hopen dat de clearance snel klaar is.
De Mac Mini met 16GB was volgens mij wel op voorraad bij Coolblue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

VirinR schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:31:
[...]

Ah duidelijk, dan wacht ik het nog even af. Wel mooi om te zien dat de leveringen vanuit HK snel naar NL komen. Nu maar hopen dat de clearance snel klaar is.
De Mac Mini met 16GB was volgens mij wel op voorraad bij Coolblue.
Yup, maar via m'n werk heb ik toegang tot zo'n EPP (Employee Purchase Program) waardoor hij +- 150 EUR goedkoper uit kwam dan via Coolblue.
Dan neem ik dat weekje extra levertijd er wel bij - anders had ik hem inderdaad gewoon daar gekocht :+

Edit: @VirinR , voor je gemak:
Cleared Customs
Your package is prepared for clearance.

Scheduled Delivery
Thursday
04/15/2021
Estimated Time

12:00 P.M. - 4:00 P.M.
Ondertussen dus al voorbije douane. Gisteren in China vertrokken en wordt morgen al geleverd.
5 werkdagen sneller dan ze zelf hadden beloofd. Fingers crossed dat het voor jou hetzelfde is met je MBP!

[ Voor 29% gewijzigd door shyheim op 14-04-2021 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
VirinR schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:00:

Status is veranderd naar verzending wordt voorbereid :D
Op mijn CC staat nu ook een reservering van het gehele bedrag.
Leverdatum staat nog steeds op 30 april maar als er snel verzonden wordt, ga ik er niet dat het zo lang zal duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

Ik heb de mijne inderdaad ontvangen, wat een fenomenaal snelle machine :D

Ik kom wel van een i5 uit 2018, dus mij overtuigen was uiteraard ook niet geweldig moeilijk, maar toch. Alles gaat vliegensvlug en voelt allemaal lekker aan, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
VirinR schreef op donderdag 15 april 2021 @ 07:45:
[...]

Status is veranderd naar verzending wordt voorbereid :D
Op mijn CC staat nu ook een reservering van het gehele bedrag.
Leverdatum staat nog steeds op 30 april maar als er snel verzonden wordt, ga ik er niet dat het zo lang zal duren
Verplichte update: de MacBook Air kwam maandagavond al binnen. De route was China, Korea, VAE, DE en vervolgens NL.
In het weekend gebeurde er bijna niets maar daarna ging het erg snel. Ik ben erg blij dat mijn MBA een week eerder is geleverd dan gepland :)

[ Voor 6% gewijzigd door VirinR op 21-04-2021 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-07 00:49
Heeft iemand ervaringen met een pre-order bij de Mediamarkt? Op veel plekken vermelden shops of geen datum, of zeggen ze Juni voor de nieuwe iMac. Mediamarkt geeft aan 21-05-21 bij een pre-order.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
We.are.cake schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 20:31:
Heeft iemand ervaringen met een pre-order bij de Mediamarkt? Op veel plekken vermelden shops of geen datum, of zeggen ze Juni voor de nieuwe iMac. Mediamarkt geeft aan 21-05-21 bij een pre-order.
Als het net zo gaat als bij de iPhone ieder jaar, bespaar je dan de moeite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Zojuist een M1 Mac Mini met 16GB RAM gekocht. 256 GB SSD, maar die ga ik niet gebruiken. Heb een Samsung X5 liggen met 2TB opslag. ;)

Inmiddels ook een mooi beeldscherm gevonden van AOC met 98% DCI-P3 en een goede helderheid, zodat het sterk op een iMac lijkt. Scheelt me toch weer 1000 euro in vergelijking met een iMac. Ik zit nu op een 27" scherm en heb een 32" scherm gekocht. Dus ik ga er zeker op vooruit. Gebruikte de iMac vooral om teksten mee te schrijven. Dat kan met een Mac Mini M1 ook. Steek ik het geld dat ik uitspaar straks in een 16" MacBook M1. Die gebruik ik veel vaker. ;)

En ik vind de nieuwe iMac echt vreselijk lelijk, sorry. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabouter428
We.are.cake schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 20:31:
Nope geen ervaring mee maar denk dat ze gewoon op volgorde van bestellen zullen uitleveren. En reken er niet op dat ze er 100 binnen zullen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulkokkie
  • Laatst online: 08-10-2024
Zojuist ging ik even checken of er misschien iets veranderd zou zijn, en dat is er ook.

gisteren stond het nog op 02 juni - 10juni. :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pCO7EV3Yo4iEimJ9MvzMyv3Qs7E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/u8xrVHIkk2AaHOX4WjjgqinJ.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SNG
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-07 10:06

SNG

iMac inmiddels versprongen naar ‘verzending wordt voorbereid’, leverdatum 28 mei. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iz7L0UEszXl84ZPiggnPycmAlm8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gKX2xJXzVFenYF18F3OgI3j3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Die van mij (paarse iMac 16/512) is zojuist verzonden, “wordt bezorgd” is nog steeds 2 juni. DHL zegt “ De verzender heeft een label aangemaakt, maar de zending werd nog niet overgedragen aan DHL” dus nog even afwachten wat zij gaan zeggen qua datum.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZMWRdBnUrUb92n3_yG8eAvumAAA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JtELT3bznCdZRbISveRi3M5t.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door oVRoM op 20-05-2021 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:55
Mijn Apple TV 4K gen 2 is zojuist verzonden en zou morgen al binnen komen! Zou eerst de 28e zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-07 11:11
Mijn Apple TV 4K 64GB wordt ook morgen bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karbus115
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02-01 17:58
Mijn iMac 2021 16/512 wordt vandaag bezorgd. Was bevestigd voor levering 31 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jefson
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-01 10:29
karbus115 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:12:
Mijn iMac 2021 16/512 wordt vandaag bezorgd. Was bevestigd voor levering 31 mei.
Wanneer heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karbus115
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02-01 17:58
30 april 14:20 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
oVRoM schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:28:
Die van mij (paarse iMac 16/512) is zojuist verzonden, “wordt bezorgd” is nog steeds 2 juni.
Hij is vandaag aangekomen! Gisteravond om 21:32 was 'ie opeens daadwerkelijk in het land en vanmorgen om 10 uur was 'ie hier aan de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulkokkie
Die van mij, blauwe met 16gb, staat al drie dagen in Dublin, pfff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paulkokkie
Nieuwe iMac2021 vandaag binnengekregen.
Komende van High Sierra is dit wel even wennen zeg..pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max.schollen
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-12-2024
paulkokkie schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:40:
Nieuwe iMac2021 vandaag binnengekregen.
Komende van High Sierra is dit wel even wennen zeg..pff
Al vroeg besteld ?
Heb je een zelf samengestelde Mac of een standaard model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulkokkie
max.schollen schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 18:13:
[...]

Al vroeg besteld ?
Heb je een zelf samengestelde Mac of een standaard model
Op 30 april besteld, alleen extra geheugen er in, van 8 naar 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max.schollen
paulkokkie schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 19:02:
[...]

Op 30 april besteld, alleen extra geheugen er in, van 8 naar 16
Heeft dus ruim 8 weken geduurd?

Ik heb hem 17 mei besteld in de winkel (amac) en ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulkokkie
max.schollen schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 19:20:
[...]

Heeft dus ruim 8 weken geduurd?

Ik heb hem 17 mei besteld in de winkel (amac) en ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg
6 weken, vind ik nog best lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Laatst online: 31-01-2023
Ik heb de mijne 30 mei bij Apple besteld en volgens Apple wordt deze 19 mei geleverd. Die 19 mei die ze aangeven is een datum waarop deze uiterlijk geleverd wordt. Het wordt dus ergens in de week voor 19 mei.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
funske schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 23:39:
Ik heb de mijne 30 mei bij Apple besteld en volgens Apple wordt deze 19 mei geleverd. Die 19 mei die ze aangeven is een datum waarop deze uiterlijk geleverd wordt. Het wordt dus ergens in de week voor 19 mei.
Duurt nog even dus, tegen die tijd zijn er misschien alweer nieuwe iMacs ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funske
Klopt, alleen is die kans wel heel klein en als dat zo zou zijn is het meest waarschijnlije dat het een 27” is en die hoef ik nier meer.
En mocht ik toch van gedachten veranderen dan kan ik hem gewoon nog annuleren…...

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max.schollen
Citroentaart schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 08:25:
[...]

Duurt nog even dus, tegen die tijd zijn er misschien alweer nieuwe iMacs ;)
Heb hem zelf bij amac besteld en die geven niet meer op dan dat ik een mail krijg wanneer hij er is en ze voor de rest niet kunnen zeggen wanneer hij ongeveer komt
Al zegt de website 6-8 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
.

[ Voor 99% gewijzigd door funske op 10-06-2021 23:18 ]

Have Fun Funske

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• max.schollen
Voor de mensen die hem bij amac besteld hebben
Maandag 13-06-2021
schijnt er een nieuwe badge binnen te komen van de nieuwe iMac

Vraag mij alleen 1 ding af
Krijg je gelijk een mail dat hij afgehaald kan worden of eerst dat hij in Nederland is gearriveerd

[ Voor 37% gewijzigd door max.schollen op 14-06-2021 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BE_Jan
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 30-06 12:46
Ik heb eind juli een zilveren 24 inch IMac besteld bij yourmacstore. Al na 2 dagen kreeg ik een melding dat de levering later zou zijn dan de aangegeven 5-10 werkdagen. Maar tot op heden (een goede 6 weken verder) heeft men nog steeds geen zicht op wanneer er geleverd kan worden.

Wat zijn jullie (recente) ervaringen qua levertijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qroy
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-07 09:18
Op 22 augustus een groene iMac M1 besteld via Apple zelf, gisteren geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mainuz
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 17-07 19:36
BE_Jan schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:20:
Ik heb eind juli een zilveren 24 inch IMac besteld bij yourmacstore. Al na 2 dagen kreeg ik een melding dat de levering later zou zijn dan de aangegeven 5-10 werkdagen. Maar tot op heden (een goede 6 weken verder) heeft men nog steeds geen zicht op wanneer er geleverd kan worden.

Wat zijn jullie (recente) ervaringen qua levertijden?
Ik heb op 30 aug ook bij yourmacstore dezelfde iMac besteld, en ook toen stond er 5-10 werkdagen als levertijd. Vorige week kreeg ik een mailtje dat de bestelling vertraging heeft opgelopen...
Dat is dus niet vreemd als ik dit zo lees.
Erg slecht dat ze de levertijd gewoon laten staan (nu nog steeds) op 5-10 werkdagen, terwijl ze dus geen idee hebben wanneer ze daadwerkelijk kunnen leveren. Dat is gewoon misleidend.

• Dennisweb
Mainuz schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:45:
[...]

Ik heb op 30 aug ook bij yourmacstore dezelfde iMac besteld, en ook toen stond er 5-10 werkdagen als levertijd. Vorige week kreeg ik een mailtje dat de bestelling vertraging heeft opgelopen...
Dat is dus niet vreemd als ik dit zo lees.
Erg slecht dat ze de levertijd gewoon laten staan (nu nog steeds) op 5-10 werkdagen, terwijl ze dus geen idee hebben wanneer ze daadwerkelijk kunnen leveren. Dat is gewoon misleidend.
Dat klopt. Dat lijkt me inderdaad oneerlijk of (onopzettelijke) misleiding. Het lijkt me ook een reden om de order te annuleren en deze elders neer te leggen. Ik weet dat YMS vaak aantrekkelijke kortingen geeft. Maar als je niet tot st. Juttemis wil wachten, denk ik dat je beter elders een iMac kan bestellen.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17-07 09:36
Ik wil graag een iMac 24" 8-core/8-core met 16 GB bestellen maar ook die is nergens leverbaar. Wat is wijsheid... bestellen bij Apple of wachten tot een webwinkel 'm op voorraad heeft?

[ Voor 3% gewijzigd door havana op 15-09-2021 14:30 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

• BE_Jan
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 30-06 12:46
Dennisweb schreef op woensdag 15 september 2021 @ 00:48:
[...]

Dat klopt. Dat lijkt me inderdaad oneerlijk of (onopzettelijke) misleiding. Het lijkt me ook een reden om de order te annuleren en deze elders neer te leggen. Ik weet dat YMS vaak aantrekkelijke kortingen geeft. Maar als je niet tot st. Juttemis wil wachten, denk ik dat je beter elders een iMac kan bestellen.
Ik heb hen er indertijd ook op gewezen. De reactie was dat ze het met me eens waren dat dit misleidend was em dat men het intern ging bespreken. (Nog) niet gebeurd dus.

Overigens altijd vriendelijk te woord gestaan via de telefoon. Men kon echter gisteren nog steeds niet aangeven wanneer de iMac geleverd zou worden en gaven aan dat het best nog wel een een paar weken kon duren. Ik heb toen maar eieren voor mijn geld gekozen en de order geannuleerd. Ondanks de inderdaad aantrekkelijke koerting die men verleent.

Ik heb in de voorbije weken wel af en toe voorraad bij Coolblue gezien, maar toch besloten om bij Apple zelf te bestellen. Met name omdat ik daar de optie heb om te kiezen voor een numeriek toetsenbord aan een geringe meerprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Prijs viel reuze mee dus gelijk besteld, ook over de levertijd niets te klagen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/acvmfOiq7hlZY3EI3XN4NGho3WM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FMBDMsMFTDBvwyYeJtSkjPyZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:37
Mijn 14” is besteld.

Apple M1 Pro met 10‑core CPU, 16‑core GPU en 16‑core Neural Engine
32 GB centraal geheugen
512 GB SSD‑opslag
USB‑C-lichtnetadapter van 96 W
14‑inch Liquid Retina XDR-display

Besteld in de education shop, dus scheelt weer iets. ;)
Lang leve een partner die naast haar baan nog wat studeert. :+

[ Voor 22% gewijzigd door Rivanov op 18-10-2021 20:17 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-07 21:46
Lekkere upgrade weer maar ook lekkere prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 19-07 11:05
Wat een dikke configuraties komen hier langs 😅. Ik heb duidelijk een verkeerd beroep gekozen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hier het basismodel 14'' besteld met educatie korting dus al met al prima prijs denk ik.
Wil m'n pc de deur uit doen dus heb het aankoopbedrag ook binnen no time weer terug door m'n videokaart te verkopen :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 19:45
Ik moest nog wat kosten maken dit boekjaar en mijn 13 inch Macbook Pro is aan vervanging toe, dus gelijk maar near full spec 14 inch besteld.

Apple M1 Max met 10‑core CPU, 32‑core GPU en 16‑core Neural Engine
64 GB centraal geheugen
1 TB SSD‑opslag
Drie Thunderbolt 4-poorten, HDMI-poort, sleuf voor SDXC-kaart, MagSafe 3-poort
Magic Keyboard met achtergrondverlichting en Touch ID - Engels (VS)
Accessoirekit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16295

Knoop toch maar doorgehakt, had gehoopt op een Mac Mini M1 Max, maar dan maar de 14 inch M1 Max genomen. 3-8 november, dus nog even wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-07 06:14

flexje

got-father

Greatsword schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:51:
[...]

Als je die vraag moet stellen heb je het kennelijk niet nodig.

Een beetje fotobewerking, office etc gaat op een M1 met 8GB ook prima.

Pas als je DAGELIJKS je brood er mee verdient en met bestanden van enkele GB werkt met tientallen tot honderden lagen en effecten zou ik zeggen, ga voor 32GB of meer.
Thanks ik neem de 32gb. Wanneer denken jullie dat hij in de stores ligt? Sneller dan bezorgen thuis? (9nov-16nov)

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

flexje schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:54:
[...]

Thanks ik neem de 32gb. Wanneer denken jullie dat hij in de stores ligt? Sneller dan bezorgen thuis? (9nov-16nov)
Online bestellen is WKOK dus mogelijkheid om zonder gedoe te retourneren als je toch niet tevreden bent.

Daarnaast zijn er zoveel configuraties dat ze waarschijnlijk maar een paar varianten in de winkels hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wel raar dit. M'n eerste bestelling was mislukt bij de betaling dus nog een keer besteld en nu wel betaald. Nu staat bij beide orders dat ze betaald zijn en klaar voor verwerking terwijl ik 1x heb betaald :o

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Laatst online: 19-07 08:14
London schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:57:
Wel raar dit. M'n eerste bestelling was mislukt bij de betaling dus nog een keer besteld en nu wel betaald. Nu staat bij beide orders dat ze betaald zijn en klaar voor verwerking terwijl ik 1x heb betaald :o
Dat heb ik ook eens gehad. Je 'niet betaalde' betaalde order wordt na enkele uren geannuleerd door Apple.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-07 15:23
Nou, toch maar de 16 inch M1 MAX besteld (standaard hoogste config met 32MB en 32 core). Verdien er m'n brood mee dus met de KIA en BTW aftrek moet ik eigenlijk niet zeuren. Ben erg benieuwd, hoop op een flinke boost t.o.v. m'n 2017 15" MBP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:12
Rivanov schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:16:
Mijn 14” is besteld.

32 GB centraal geheugen
512 GB SSD‑opslag

Besteld in de education shop, dus scheelt weer iets. ;)
Lang leve een partner die naast haar baan nog wat studeert. :+
Zelfde besteld, alleen dan met de max processor.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-07 06:14

flexje

got-father

Besteld:
16‑inch MacBook Pro - Spacegrijs
Met de volgende configuratie:
Apple M1 Max‑chip met 10‑core CPU, 32‑core GPU en 16‑core Neural Engine
32 GB centraal geheugen
1 TB SSD‑opslag
16‑inch Liquid Retina XDR-display
USB‑C-lichtnetadapter van 140 W
Magic Keyboard met achtergrondverlichting en Touch ID - Nederlands
Accessoirekit

Upgrade vanaf een macbook pro 15inch 2015 model :)

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:11
honey schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:50:
[...]

Je zult er helemaal niks van merken.
Van de 32gb niet, of van de 460 euro? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 16:15
flexje schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:04:
Besteld:
16‑inch MacBook Pro - Spacegrijs
Met de volgende configuratie:
Apple M1 Max‑chip met 10‑core CPU, 32‑core GPU en 16‑core Neural Engine
32 GB centraal geheugen
1 TB SSD‑opslag
16‑inch Liquid Retina XDR-display
USB‑C-lichtnetadapter van 140 W
Magic Keyboard met achtergrondverlichting en Touch ID - Nederlands
Accessoirekit

Upgrade vanaf een macbook pro 15inch 2015 model :)
Zelfde, maar dan upgrade vanaf een mbp late 2013 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-07 18:43
1Mark schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:06:
[...]

Zelfde, maar dan upgrade vanaf een mbp late 2013 😊
Dito :)

Gewoon spullen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-07 16:27
Iemand ervaring met vorige launches bij een coolblue/bol.com oid? Kunnen we dat deze week ook verwachten?

Had niet gerekend dat ze gelijk te bestellen waren, de m1 max gaat alweer richting eind dec haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 21:37
Crosspost met Keynote topic:

Ik wacht toch nog even de reviews en benchmarks af om de verschillen tussen de CPU en GPU cores te bekijken. En of 16GB vs 32GB een wezenlijk verschil maakt.

Heb order dus even geannuleerd.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• city17
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-07 11:52
Ben toch overstag gegaan ondanks de hoge prijs. Instap 14", wel met US keyboard layout, daardoor wat latere levering. Twijfel toch eigenlijk nog steeds een beetje of ik het echt nodig heb, maar mijn alternatief was een M1 Macbook 13" met 16GB ram 512GB, en gebrek aan poorten en touchbar die ik niet nodig heb.

Met die upgrades is het prijsverschil niet enorm, en psychologisch wel erg prettig om gewoon een echt nieuw design te hebben, ipv een snellere versie van mijn huidige model. Enige alternatief was eigenlijk wachten op de nieuwe MacBook Air, maar wie weet wanneer die komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-07 18:43
Door de optie van het English (US) keyboard is inderdaad de levering wel naar eind november opgelopen.

Nou ja, moet maar dan. Nu al zolang op deze late 2013 (15") aan het typen dat die paar weken ook nog wel kan.
Hoewel ik natuurlijk ook wel een beetje ben van: NU!!! HEBBUHHH!! ;)

Gewoon maar even afwachten

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:51

L23

Ik heb de Macbook Pro 14 inch in saai zilver besteld.
32 GB centraal geheugen
512 GB SSD‑opslag

Voornamelijk de 16 naar 32GB vond ik een dure upgrade, maar het gevoel dat ik de 16 core GPU tekort doe met 16GB shared RAM. Maar 24GB RAM lijkt me meer dan genoeg.

USB-C lichtnetadapter van 67 W lijkt me prima, maar die kon ik met deze configuratie niet kiezen. Mogelijk bij zwaar gebruik loopt de accu leeg als deze aan een 67 W adapter aangesloten zit? Snelladen heb ik niks mee. En mij voorkeur gaat naar een compacte adapter, al zal de 96W mogelijk kleiner zijn dan de adapter van mijn huidige Macbook.

Engels (US) keyboard, mijn voorkeur gaat uit naar de liggende Enter toets. Bij voorgaande Macbook ook gekozen.

Ik heb iets te lang gewacht met upgraden. Ik stap over van een 2010 Macbook Air 11 inch 1,6GHz C2D met 4GB RAM :p

[ Voor 6% gewijzigd door L23 op 18-10-2021 22:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-07 11:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mirvrw9N7I4KYISZJzfglLNXbsU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fnJcWGAXeEArDY8ftcbH9fCL.png?f=fotoalbum_large

Net m'n bestelling ook maar geplaatst met een voorlopig perfecte leverdatum (ben 2-9 Nov juist weer even thuis van werk in 't buitenland). Fingers crossed dat het allemaal gaat zoals gepland. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edwin88
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-07 14:08
StephaN900 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 04:59:
[...]

Had je niet beter voor dat geld en doel een fatsoenlijke tv kunnen kopen voor in de slaapkamer?
Ik denk dat er een toontje sarcasme in zit 8)7

Hier ook vanochtend de 16" M1 Max 32 core maar besteld, voor idd youtube en filmpjes in bed.

Oja en ook mijn fulltime werklaptop waar ik mijn geld op verdien natuurlijk :+ dus dat betaald zich zo terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Gisterenavond ook de 16 inch M1 Max besteld, twijfelend over 32 of 64GB, toch het laatste besteld. Levering wordt verwacht op 7 - 20 december.

Tijdens bestellen nog wel problemen met CC betalen aangezien de ICS app niet werkte, daarna toch maar via iDEAL betaald. Ruim een uur na bestelling werd de order bevestigd/verwerkt. Viel dus qua vertraging gelukkig nog wel mee.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin88
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-07 14:08
RomeoJ schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 07:43:
Gisterenavond ook de 16 inch M1 Max besteld, twijfelend over 32 of 64GB, toch het laatste besteld. Levering wordt verwacht op 7 - 20 december.

Tijdens bestellen nog wel problemen met CC betalen aangezien de ICS app niet werkte, daarna toch maar via iDEAL betaald. Ruim een uur na bestelling werd de order bevestigd/verwerkt. Viel dus qua vertraging gelukkig nog wel mee.
Hier begin november leverdatum, vind het altijd jammer dat de verschillende configuraties zoveel verschillende levertijden hebben. Zo ga je bijna configureren om maar de kortste levertijd te krijgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Edwin88 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 07:47:
[...]

Hier begin november leverdatum, vind het altijd jammer dat de verschillende configuraties zoveel verschillende levertijden hebben. Zo ga je bijna configureren om maar de kortste levertijd te krijgen :9
Ja, klopt inderdaad. De reden hiervan is primair de RAM configuratie geweest. Hoewel, als ik nu wederom op de website kijk dan zie ik dat de levertijd vervroegd is bij dezelfde configuratie: 16 - 23 november. Ik zie 'm wel verschijnen :D

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Bij mij staat de leverdatum opeens op ‘null’? Was ruim op tijd met bestellen.
Pagina: 1 ... 42 ... 56 Laatste