Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
Vanmorgen de 16-inch M1 Max (64gb, 1TB, Engels VS layout) besteld. Levertijd 16-23 november.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:40
Lawree schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:19:
Vanmorgen de 16-inch M1 Max (64gb, 1TB, Engels VS layout) besteld. Levertijd 16-23 november.
Ik snap er niks van. Bij mijn is de leverdatum weg. Ik denk dat iedereen plus zijn schoonmoeder hem straks eerder heeft dan ik. Zelfs wie vanochtend besteld heeft. En ik maar braaf op tijd klaarzitten.

Ach ja, pandemie. Chiptekorten. Drama.

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-11 18:20
Soepie schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:34:
Door de optie van het English (US) keyboard is inderdaad de levering wel naar eind november opgelopen.

Nou ja, moet maar dan. Nu al zolang op deze late 2013 (15") aan het typen dat die paar weken ook nog wel kan.
Hoewel ik natuurlijk ook wel een beetje ben van: NU!!! HEBBUHHH!! ;)

Gewoon maar even afwachten
Wat is het voordeel van een English (VS) toetsenbord tov een Nederlands toetsenbord?
Helaas mijnwerkgever de laptop bestellen en kon het pas vanochtend geregeld worden, inmiddels zijn de levertijden november geworden (vind ik nog steeds acceptabel overigens).

• Dennisweb
Zojuist toch maar even gebeld. Ik was dus een van de eersten die door het bestelproces kwam en mijn order staat gewoon gepland voor volgende week. Het is dus een glitch. :)

• TheFadeAway
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-09 16:25
Dennisweb schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:23:
[...]

Ik snap er niks van. Bij mijn is de leverdatum weg. Ik denk dat iedereen plus zijn schoonmoeder hem straks eerder heeft dan ik. Zelfs wie vanochtend besteld heeft. En ik maar braaf op tijd klaarzitten.

Ach ja, pandemie. Chiptekorten. Drama.
Hi! Een vriend en ik zelf hebben hetzelfde. Gisteravond stond er nog volgende week dinsdag 26 oktober voor ons beide. We wachten het maar af!

• Dennisweb
TheFadeAway schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:36:
[...]

Hi! Een vriend en ik zelf hebben hetzelfde. Gisteravond stond er nog volgende week dinsdag 26 oktober voor ons beide. We wachten het maar af!
Ja, het komt goed, hoor. Bij Apple zelf zien ze de datum wel. Hoe laat heb jij besteld? Ik zat er een minuut na de Keynote al in en had meteen fouten. Drie minuten later was het al gelukt. Toen waren er nog weinig meldingen op Tweakers dat uberhaupt iemand de bestelling erdoor had.

• TheFadeAway
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-09 16:25
Dennisweb schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:39:
[...]

Ja, het komt goed, hoor. Bij Apple zelf zien ze de datum wel. Hoe laat heb jij besteld? Ik zat er een minuut na de Keynote al in en had meteen fouten. Drie minuten later was het al gelukt. Toen waren er nog weinig meldingen op Tweakers dat uberhaupt iemand de bestelling erdoor had.
Mijn maat had volgens mij om 20:05 mailtje binnen en ik om 20:08. Dus dat zal wel goed zitten! Allebei best een standaardmodel die ook tot later op de avond nog als levering volgende week had.

• Dennisweb
TheFadeAway schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:41:
[...]

Mijn maat had volgens mij om 20:05 mailtje binnen en ik om 20:08. Dus dat zal wel goed zitten! Allebei best een standaardmodel die ook tot later op de avond nog als levering volgende week had.
Yep. Ik heb ook het standaardmodel, maar dan met 1 TB. Mijn orderbevestiging kwam om 19:58, dus dat is nog een stukkie vroeger. :)

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 16:50

gday

TENACIOUS D TIME!!!

16" M1 Pro met 32GB en 1TB opslag met AppleCare+. Levertijd 16-23 november. Ik wilde gisteren eigenlijk bestellen maar was te druk met de kinderen en daardoor alles vergeten. |:(

ingen vill veta var du köpt din tröja

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-11 10:19
gday schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:21:
16" M1 Pro met 32GB en 1TB opslag met AppleCare+. Levertijd 16-23 november. Ik wilde gisteren eigenlijk bestellen maar was te druk met de kinderen en daardoor alles vergeten. |:(
Meneer gday! Ben zelf maar uitgeweken naar de Mediamarkt..

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-11 20:44
T_E_O schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:34:
[...]

Ik zie idd dat je ook bij de mediamarkt kan bestellen.
Maar geen indicatie van verwachte levertijd volgens mij. Denk dat zij ook even afhankelijk zijn van levering vanuit apple.

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-11 10:19
Alcides schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:52:
[...]

Ik zie idd dat je ook bij de mediamarkt kan bestellen.
Maar geen indicatie van verwachte levertijd volgens mij. Denk dat zij ook even afhankelijk zijn van levering vanuit apple.
Bij mijn bestelling stond vermeld, dat ze 26 oktober leveren. Zou natuurlijk intussen anders kunnen zijn.

• Alcides
T_E_O schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:55:
[...]

Bij mijn bestelling stond vermeld, dat ze 26 oktober leveren. Zou natuurlijk intussen anders kunnen zijn.
Ik zie het nu ook inderdaad. De m1 pro kan de 26e geleverd worden.
De m1 max is helaas uitverkocht. Ik ga kijken of ik het bij coolblue wel voor elkaar kan krijgen.

• gday
  • Laatst online: 25-11 16:50

gday

TENACIOUS D TIME!!!

T_E_O schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:34:
[...]

:w

Andere winkels hebben allemaal niet de configuratie die ik wil. :/

ingen vill veta var du köpt din tröja

• Dennisweb
Tipje: Bij Amac zijn de nieuwe MacBook Pro's met 5 procent korting te bestellen als je dit doet via de ING Punten link. Zo heb je toch hetzelfde bedrag aan korting als dat je als student of in het onderwijs bestelt. ;)

Geen idee wanneer ze leverbaar zijn, maar je kan toch al zo'n 100 tot 150 euro besparen op de basismodellen.

• Dennisweb
Bij mij staat de leverdatum weer op 26 oktober in plaats van null. :)

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
Op maandag 20.06 een base 14 inch besteld met als enige optie de snellader en bij mij is de leverdatum 1-3 november. Toch bijzonder dat het een week langer duurt om een snellader in te pakken….
Ach ja, wacht rustig af

• Soepie
  • Laatst online: 15:02
veejee schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:34:
[...]

Wat is het voordeel van een English (VS) toetsenbord tov een Nederlands toetsenbord?
Helaas mijnwerkgever de laptop bestellen en kon het pas vanochtend geregeld worden, inmiddels zijn de levertijden november geworden (vind ik nog steeds acceptabel overigens).
Ik vind een ISO toetsenbord veel fijner typen dan een NL toetsenbord (deze heeft dus een lange RETURN en de backslash/pipe erboven). Mijn 15" 2013 heeft een NL versie en ik erger me er al jaren aan. Vandaar dat ik nu de levertijd maar voor lief neem.

Mijn bestelling liep helemaal vast of niet door, dus die geannuleerd en opnieuw gedaan.
Leverdatum is ineens 16-23 november geworden, dus 2 weken eerder _/-\o_

Gewoon spullen

• Dennisweb
TweakerVincent schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:07:
Komt het wel eens voor dat de macbook er een stuk eerder is dan de geplande datum?
Ja, het gebeurt weleens. De levertijden van Apple zijn altijd vrij ruim, zodat niemand teleurgesteld wordt. Of de levertijden dit jaar veel vroeger zijn betwijfel ik, want we hebben natuurlijk wel een chiptekort en niemand weet hoeveel Apple erop voorraad heeft.

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:48
Dubbel

[ Voor 95% gewijzigd door TweakerVincent op 20-10-2021 16:37 ]

• issepower
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11 21:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JLQfns8xBPXt_MUzynQ_0H2N0Gk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ABrgrUeoBuqp2ISkDvUytXHL.jpg?f=user_large

26/10 wilt dus niet echt veel zeggen MediaMarkt ...

[ Voor 46% gewijzigd door issepower op 20-10-2021 16:58 ]

• Dennisweb
issepower schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:57:
[Afbeelding]

26/10 wilt dus niet echt veel zeggen MediaMarkt ...
Dit is altijd zo bij andere partijen dan Apple. Je krijgt bij sommige partijen wel wat korting, maar daarmee zeg je de zekerheid dat je 'm volgende week hebt eigenlijk wel op. ;)

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Fuck it, net bij Bol nog een 10 Core / 16 Core GPU / 1 TB model besteld.

Levertijd is sneller dan bij Apple zo te zien (verzending op 26-10)

Even kijken of hij echt beter is dan het base model en of ik daar voor mijn zwaarste toepassing (tethered fotografie & retouch) iets van ga merken.

De ene is nu ook spacegrijs en de ander zilver, dus ook benieuwd of daar nog verschillen inzitten t.o.v. de voorgaande MacBooks.

• Dennisweb
Greatsword schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:34:
Fuck it, net bij Bol nog een 10 Core / 16 Core GPU / 1 TB model besteld.

Levertijd is sneller dan bij Apple zo te zien (verzending op 26-10)

Even kijken of hij echt beter is dan het base model en of ik daar voor mijn zwaarste toepassing (tethered fotografie & retouch) iets van ga merken.

De ene is nu ook spacegrijs en de ander zilver, dus ook benieuwd of daar nog verschillen inzitten t.o.v. de voorgaande MacBooks.
En hoeveel GB RAM heb je nu dan? :)

Verwijderd

Dennisweb schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:27:
[...]

En hoeveel GB RAM heb je nu dan? :)
16GB. Bol.com heeft geen "aangepaste" modellen in het assortiment.

• Dennisweb
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:52:
[...]

16GB. Bol.com heeft een "aangepaste" modellen in het assortiment.
Nu heb ik ook weer een beter gevoel bij mijn keuze voor 16GB. Zeker @Greatsword zie ik wel een beetje als de expert van M1 (Pro/Max) machines. ;)

Edit: ook credits aan @Rck010 die me dat idee van 32GB uit mijn hoofd gepraat heeft. Nu kan ik dinsdag mooi genieten van mijn nieuwe speelgoed.

[ Voor 18% gewijzigd door Dennisweb op 20-10-2021 21:05 ]

• nivvle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-06 21:21
Dennisweb schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:21:
Tipje: Bij Amac zijn de nieuwe MacBook Pro's met 5 procent korting te bestellen als je dit doet via de ING Punten link. Zo heb je toch hetzelfde bedrag aan korting als dat je als student of in het onderwijs bestelt. ;)

Geen idee wanneer ze leverbaar zijn, maar je kan toch al zo'n 100 tot 150 euro besparen op de basismodellen.
Wow thanks voor deze tip! Toch even bij Apple annuleren en deze gebruiken. Wellicht is Amac nog sneller want Apple geeft nu al 25 Nov voor een 1TB 14" M1Max...

Heeft iedereen die hier 32GB of 64Gb besteld overigens teveel geld of allemaal een bedrijf in video editing of ruimtevaartsimulaties? :P

• Dennisweb
nivvle schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:37:
[...]

Wow thanks voor deze tip! Toch even bij Apple annuleren en deze gebruiken. Wellicht is Amac nog sneller want Apple geeft nu al 25 Nov voor een 1TB 14" M1Max...

Heeft iedereen die hier 32GB of 64Gb besteld overigens teveel geld of allemaal een bedrijf in video editing of ruimtevaartsimulaties? :P
Graag gedaan. ;) Ik heb zelf wel de volle mep bij Apple betaald, zodat ik hem dinsdag heb. Ik ben voor het model met 16GB RAM gegaan. Want ik heb inderdaad geen video editing needs.

Maar als ik tegen problemen aan zou lopen, zou ik voor de korting van Amac gaan.

• issepower
Bij coolblue kan je precies alle configs binnenkort bestellen voor de 14 inch...

link

• Oussama.
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-10 09:35
Soepie schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:31:
[...]

Ik vind een ISO toetsenbord veel fijner typen dan een NL toetsenbord (deze heeft dus een lange RETURN en de backslash/pipe erboven). Mijn 15" 2013 heeft een NL versie en ik erger me er al jaren aan. Vandaar dat ik nu de levertijd maar voor lief neem.

Mijn bestelling liep helemaal vast of niet door, dus die geannuleerd en opnieuw gedaan.
Leverdatum is ineens 16-23 november geworden, dus 2 weken eerder _/-\o_
Mijn bestelling geannuleerd om deze reden, goede opmerking van je!

Leverdatum Engels (VS) Toetsenbord 25 Nov - 2 Dec , die wachttijd neem ik dan maar voor lief :)

Nederlands ToetsenbordAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y03orvDwp08iMuvF3lUIdwLnFOo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IiSR7mGZHk77ou3NGKHlSbK2.jpg?f=fotoalbum_large
Engels (VS) ToetsenbordAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pu6DCF1YXF-k-K1lMk7mfRgLXZo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I8qAhrV2FYhOQ8kjTQiTCiUf.jpg?f=fotoalbum_large

• Dennisweb
Creditcard is al gereserveerd.

• Dennisweb
Ik heb mijn order bij Apple op het laatste moment toch maar geannuleerd. M1 Pro met 16GB voelt niet goed.

Ik krijg 21% btw terug van de omzetbelasting in januari. En ik heb 5% korting omdat ik ING-klant ben bij Amac. Toen besloot ik toch maar deze te bestellen:

Apple MacBook Pro 16-inch (M1 Max-chip 10C CPU & 32C GPU / 32GB / 1TB) - spacegrijs

Het wordt langer wachten, maar hier ga ik geen spijt van krijgen. Ik wil ‘m echt minimaal 3 jaar gebruiken. Dan heb ik de investering allang terugverdiend. :)

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
Lief geweest en voor m'n vriendin ook een MacBook Pro besteld, bij Amac deze keer want bij Apple is het inmiddels December voordat je 'm in huis hebt.

Iemand enig idee hoe de levertijden/voorraad bij Amac is over het algemeen? Het gaat niet om een base model, ik ga er vanuit dat de base modellen het snelst door de voorraad heen zijn.

• Dennisweb
Rck010 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:43:
Lief geweest en voor m'n vriendin ook een MacBook Pro besteld, bij Amac deze keer want bij Apple is het inmiddels December voordat je 'm in huis hebt.

Iemand enig idee hoe de levertijden/voorraad bij Amac is over het algemeen? Het gaat niet om een base model, ik ga er vanuit dat de base modellen het snelst door de voorraad heen zijn.
Geen idee. Ik heb ‘m vanmiddag ook bij Amac besteld (sorry, Rick!). Ik verwacht ‘m voor eind november wel te hebben.

Edit: netjes. Apple heeft me al terugbetaald na het annuleren vanmiddag. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Dennisweb op 21-10-2021 21:16 ]

• Rck010
Dennisweb schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:13:
[...]

Geen idee. Ik heb ‘m vanmiddag ook bij Amac besteld (sorry, Rick!). Ik verwacht ‘m voor eind november wel te hebben.
Haha kerel, ik ben echt de laatste tegen wie je sorry moet zeggen. Je moet blij zijn met je aankoop, het is jouw Macbook en het zijn jouw hard verdiende centjes. Als je denkt dat je die extra specs nodig hebt, dan moet je 't gewoon doen 😎

Ik wilde in het gedruis van upgrades, gigantische hoeveelheden RAM, terabytes etc.. gewoon een keer de "andere kant" belichten. Ik blijf erbij dat veel mensen al die dure specs niet nodig hebben, zonde van het geld. Daarmee zeg ik niet dat jij het niet nodig hebt, dat weet je waarschijnlijk zelf het beste 😉

Ben benieuwd naar de levertijden. Hebben die een eigen voorraad van al die modelen die ze aanbieden op de website, of bestellen die ook gewoon bij Apple?

Zou leuk zijn als m'n vriendin ergens in de komende twee weken ook d'r Macbook krijgt van Amac.

• Dennisweb
Rck010 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:22:
[...]

Haha kerel, ik ben echt de laatste tegen wie je sorry moet zeggen. Je moet blij zijn met je aankoop, het is jouw Macbook en het zijn jouw hard verdiende centjes. Als je denkt dat je die extra specs nodig hebt, dan moet je 't gewoon doen 😎

Ik wilde in het gedruis van upgrades, gigantische hoeveelheden RAM, terabytes etc.. gewoon een keer de "andere kant" belichten. Ik blijf erbij dat veel mensen al die dure specs niet nodig hebben, zonde van het geld. Daarmee zeg ik niet dat jij het niet nodig hebt, dat weet je waarschijnlijk zelf het beste 😉

Ben benieuwd naar de levertijden. Hebben die een eigen voorraad van al die modelen die ze aanbieden op de website, of bestellen die ook gewoon bij Apple?

Zou leuk zijn als m'n vriendin ergens in de komende twee weken ook d'r Macbook krijgt van Amac.
Dankjewel! Ik was dus eerlijk gezegd niet blij met mijn bestelling. Had me al voorgenomen om ‘m terug te sturen of over een paar maanden te verkopen. Dan laat je weer duizend euro vallen. Dan beter in een keer goed doen. Nu ben ik weer helemaal blij en excited voor m’n nieuwe MacBook. Dat is een veel beter gevoel.

Ik heb wel contact gehad met Amac. Ze hebben er geen enkel zicht op, maar de eerste modellen komen dinsdag binnen. Ze leveren uit op volgorde van bestelling. Ze plaatsen bestellingen voor zover ik weet niet door, maar krijgen een eigen voorraad van Apple.

Ik heb een M1 Max besteld en denk dat er nou niet zo’n enorme wachtrij voor zo’n machine staat. Ik heb 32 GB RAM en weet dat 64GB RAM veel meer levertijd heeft. Bij Apple zelf staat ie op 19-26 November. Dus ik verwacht dat Amac ook zoiets zal hebben. :)

• Rck010
Dan moet ze maar even geduld hebben :P

Op zich wel leuk, want voor m’n vriendin hebben we wel een zwaarder model gekocht, namelijk een 10/16/16 met 32GB geheugen en 512GB storage. Ze doet veel met Adobe Lightroom, Photoshop, InDesign etc.. en hier en daar wat videobewerking. Dus ik kan de twee modellen eens naast elkaar gaan houden als ze beide binnen zijn.

Overigens zag ik een foutje bij Amac op de site, althans dat denk ik. Ze bieden namelijk een een 10/14/16 - 32GB/512GB model aan voor €2939, en wederom een 10/14/16 - 32GB/512GB model aan voor €2979. Dat model duurdere model van €2979 heeft 16 GPU cores volgens mij…

Maar goed, hopelijk wacht ze niet al te lang omdat het model wat afwijkt. Denk dat de meeste voor 1TB schijfruimte kiezen.

• Dennisweb
En je was toevallig geen ING-klant, @Rck010? :)

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-11 17:19
Kijk ik ergens overheen? Voor zover ik kan zien is de prijs bij Amac voor de 14” m1max 10-32-32gb met 1tb ssd na de ING korting hetzelfde als bij rechtstreeks bij Apple?

Nadeel van Amac is dat ik alleen toetsenborden met NL layout in de webshop zie staan. Ik wil graag VS indeling :)

• Rck010
Dennisweb schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:53:
En je was toevallig geen ING-klant, @Rck010? :)
Nee, helaas.

• Dennisweb
Robsta86 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:53:
Kijk ik ergens overheen? Voor zover ik kan zien is de prijs bij Amac voor de 14” m1max 10-32-32gb met 1tb ssd na de ING korting hetzelfde als bij rechtstreeks bij Apple?

Nadeel van Amac is dat ik alleen toetsenborden met NL layout in de webshop zie staan. Ik wil graag VS indeling :)
Amac gaat uit van een prijs van 3849 EUR voor dat model. Dat terwijl de juiste prijs 3669 moet zijn. Daardoor klopt de korting niet. Misschien even Amac contacten, als je met de NL layout kan leven.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 21:46

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Via werk vanmiddag een !6” M1 Max met standaardconfiguratie besteld bij Yourmacstore.nl. Normaal goede ervaringen mee, soms wel grijze import, maar dat maakt me allemaal niet uit. We gaan het zien qua levertijd!

Tier vervanging van het ellendige 2016 model. Nog nooit zoveel hoeven laten repareren aan een MacBook. Laten we hopen dat het nu beter is!

Tesla Model Y RWD (2024)

• Dennisweb
Toch maar de bestelling overgeheveld naar Apple. 19-26 November. Ik verlies wel 5% korting t.o.v. Amac. Maar even in dit topic teruggezocht en bij nieuwe Macs zie ik voorbeelden van mensen die er gerust vier maanden op moesten wachten. Daar heb ik dus helemaal geen zin in.

Die 200 euro extra is niet zo’n ramp. Dat heb ik veel sneller terugverdiend dan wanneer ik mijn MBP na maanden pas van een APR zou krijgen. Het grote voordeel voor mij is het zzp’er zijn. Deze machine gebruik ik ook vooral zakelijk. Dus dat maakt een hoop verschil goed.

Zo. Nu is er bij mij rust in de tent. Ik houd niet van onzekerheid. Ben wel echt een control freak. Ach ja, aard van het beestje. Sorry voor die doodvermoeiende posts van me. :)

• Dutchylex
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dennisweb schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 01:31:
Toch maar de bestelling overgeheveld naar Apple. 19-26 November. Ik verlies wel 5% korting t.o.v. Amac. Maar even in dit topic teruggezocht en bij nieuwe Macs zie ik voorbeelden van mensen die er gerust vier maanden op moesten wachten. Daar heb ik dus helemaal geen zin in.

Die 200 euro extra is niet zo’n ramp. Dat heb ik veel sneller terugverdiend dan wanneer ik mijn MBP na maanden pas van een APR zou krijgen. Het grote voordeel voor mij is het zzp’er zijn. Deze machine gebruik ik ook vooral zakelijk. Dus dat maakt een hoop verschil goed.

Zo. Nu is er bij mij rust in de tent. Ik houd niet van onzekerheid. Ben wel echt een control freak. Ach ja, aard van het beestje. Sorry voor die doodvermoeiende posts van me. :)
Dat maakt meer dan een hoop goed :) Als ZZP-er kun je hem (als je omzet goed genoeg is) spot goedkoop aanschaffen. BTW eraf, KIA 28% en afschrijving. _/-\o_

• vincent.kui
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 28-11 23:34
Dennisweb schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:56:
[...]

Nu heb ik ook weer een beter gevoel bij mijn keuze voor 16GB. Zeker @Greatsword zie ik wel een beetje als de expert van M1 (Pro/Max) machines. ;)

Edit: ook credits aan @Rck010 die me dat idee van 32GB uit mijn hoofd gepraat heeft. Nu kan ik dinsdag mooi genieten van mijn nieuwe speelgoed.
wat was de reden voor 16gb ipv 32gb? ik twijfel nog

• Dennisweb
vincent.kui schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:37:
[...]

wat was de reden voor 16gb ipv 32gb? ik twijfel nog
Parallels en Xcode houden samen niet over op een 16GB. Ik wil er 3 jaar mee doen, dus dan toch liever 32GB. Ik ben dus van gedachten veranderd. :D

[ Voor 6% gewijzigd door Dennisweb op 22-10-2021 14:52 ]

• vincent.kui
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 28-11 23:34
Dennisweb schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:52:
[...]

Parallels en Xcode houden samen niet over op een 16GB. Ik wil er 3 jaar mee doen, dus dan toch liever 32GB. Ik ben dus van gedachten veranderd. :D
ahh vandaar :), denk ook dat ik voor de 32gb ga, is wel lastig met de prijzen. :( het scheelt dat ik een server heb voor al mijn VM's maar xcode wilt ook wel wat ram eten

• Dennisweb
vincent.kui schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:27:
[...]

ahh vandaar :), denk ook dat ik voor de 32gb ga, is wel lastig met de prijzen. :( het scheelt dat ik een server heb voor al mijn VM's maar xcode wilt ook wel wat ram eten
Ik heb dus ook een server voor mijn VM's, maar ik wil ook weleens wat aanmodderen op een VM die ik niet opnieuw wil installeren als het misgaat. Dus gewoon in Parallels. ;)

• Dennisweb
Heeft CoolBlue eigenlijk wel eens losse voorraad aan MacBooks op release day?

• Alcides
Dennisweb schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:38:
Heeft CoolBlue eigenlijk wel eens losse voorraad aan MacBooks op release day?
Denk dat het voornamelijk losse verkoop is wat ze gaan doen. Aangezien je nu nog niks kan bestellen of reserveren via de site.

• Dennisweb
Alcides schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 22:10:
[...]

Denk dat het voornamelijk losse verkoop is wat ze gaan doen. Aangezien je nu nog niks kan bestellen of reserveren via de site.
Oh, daar maak je een heel goed punt! Ze nemen inderdaad geen pre-orders aan. Nou, dan dinsdag klaarzitten. Als ik wat aan die levertijd van 22 november kan doen, dan wel graag. Als ‘ie op voorraad is, he? Ik ga niet nog ergens bestellen. :)

• Alcides
Dennisweb schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 22:34:
[...]

Oh, daar maak je een heel goed punt! Ze nemen inderdaad geen pre-orders aan. Nou, dan dinsdag klaarzitten. Als ik wat aan die levertijd van 22 november kan doen, dan wel graag. Als ‘ie op voorraad is, he? Ik ga niet nog ergens bestellen. :)
Ga ik ook doen haha.

• Dennisweb
Mijn voornemen is om hem voor 22 november toch wel te hebben.

• desune
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-11 20:12
Is het volledige bedrag gereserveerd bij degene die met credit card betaald hebben hier?

Bij mij lukt het betalen niet meer na een gefaalde betaling. Ik dacht dat ze vlak voor verzending het gehele bedrag zouden reserveren dus had nog geen geld overgemaakt naar de zakelijke rekening. Nu wil de credit card, waar ook de iPhone 13 mee is betaald, niet meer autoriseren. De kaart klopt dus 100%.

Apple gebeld ze zeiden dat alles OK was en dat ze na een tijdje weer proberen. Toch wel zorgen omdat er staat bestelling is opgeschort.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VTR6BaJjchrIpXHhPvTnuOPuHRY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/azOy2d8D8sxBn5Ab3QRkuqo3.png?f=fotoalbum_large

Betaling via andere wijze werkt overigens ook niet, als ik de kaart opnieuw invoer krijg ik een 503 error en er is geen iDeal mogelijkheid. Erg vreemd allemaal.

[ Voor 9% gewijzigd door desune op 23-10-2021 10:42 ]

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 21:51
Vandaag een 14 M1 pro 10/16, 32gb, 512gb SSD besteld met us keyboard. Ik zie hierboven dat ik niet de enige ben die niet kan leven met de ISO layout van het NL keyboard haha. Leverrange staat van 29 nov tot 6 dec. We zullen zien!

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-11 15:40
Jep! Hier ook een US layout. wie ooit bedacht heeft dat die ISO layout een goed idee was mag ook met zijn plas naar de dokter.

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Ik vind de NL layout juist wel weer handig, terwijl ik de US international layout vanuit mijn werklaptops ook gewend ben, heb dus bewust juist voor de NL layout gekozen.

Bij mij is de bestelling met 4 weken vervroegd, eerst zou hij medio december aankomen, nu medio november. Ben nog steeds superbenieuwd.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• Dennisweb
Zo. Ik ben even aan het coden geweest. Als mijn favoriete webwinkels voorraad hebben voor mijn favoriete Mac, dan krijg ik daar een pushnotificatie van. :+

• Xantios
Dennisweb schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 20:02:
Zo. Ik ben even aan het coden geweest. Als mijn favoriete webwinkels voorraad hebben voor mijn favoriete Mac, dan krijg ik daar een pushnotificatie van. :+
Github linkje ?:-)

• Dennisweb
Het werkt in PHP en alleen voor Coolblue en Amazon. En ik ga hem pas delen nadat mijn MacBook binnen is. Ga mezelf natuurlijk niet in de voet schieten. :F

• Xantios
Dennisweb schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 20:52:
[...]

Het werkt in PHP en alleen voor Coolblue en Amazon. En ik ga hem pas delen nadat mijn MacBook binnen is. Ga mezelf natuurlijk niet in de voet schieten. :F
haha mijn order staat bij Amac :-) dont worry. was vooral benieuwd hoe ie in elkaar zat.

• t.de.man
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-10-2024
Bol.com zegt een *maand* sneller te leveren dan Apple zelf, namelijk volgende week al, dus heb bij Apple geannuleerd. Hopelijk klopt het verhaal van Bol xD .

Alleen zegt Apple na het annuleren dat ik "niet hoeft te betalen" - terwijl ik al betaald heb. Iemand hier ervaring mee? Hopelijk word ik gewoon netjes terugbetaald :S .

• Dennisweb
Xantios schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 20:53:
[...]

haha mijn order staat bij Amac :-) dont worry. was vooral benieuwd hoe ie in elkaar zat.
PHP checkt op een bepaalde string en als die aanwezig is, krijg ik een pushberichtje via Pushover. :)
t.de.man schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 20:57:
Bol.com zegt een *maand* sneller te leveren dan Apple zelf, namelijk volgende week al, dus heb bij Apple geannuleerd. Hopelijk klopt het verhaal van Bol xD .

Alleen zegt Apple na het annuleren dat ik "niet hoeft te betalen" - terwijl ik al betaald heb. Iemand hier ervaring mee? Hopelijk word ik gewoon netjes terugbetaald :S .
Als dit via iDEAL gaat, moet je maandag voor de zekerheid even bellen. Maar normaal krijg je je geld binnen 7 dagen terug.

[ Voor 13% gewijzigd door Dennisweb op 23-10-2021 21:08 ]

• t.de.man
Dennisweb schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 21:01:
[...]

PHP checkt op een bepaalde string en als die aanwezig is, krijg ik een pushberichtje via Pushover. :)

[...]

Ik heb ervaring met annuleren bij Amac. Je krijgt dan een creditfactuur als de annulering is verwerkt. In je portaal staat dan "gesloten". Maar anders maandag even bellen. Ze nemen na een minuut of tien de telefoon wel op.
Haha bedankt, dit was niet bij Amac maar op Apple.nl (nemen iets sneller de telefoon op hopelijk xD). Maar het kan zijn dat het administratief zo bij ze werkt. Vind het wel een rare formulering van hun kant :P.

EDIT: ik zie je edit, was inderdaad via iDeal. Zal maandag eens bellen, better safe than sorry!

[ Voor 6% gewijzigd door t.de.man op 23-10-2021 21:09 ]

• Dennisweb
t.de.man schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 21:08:
[...]

Haha bedankt, dit was niet bij Amac maar op Apple.nl (nemen iets sneller de telefoon op hopelijk xD). Maar het kan zijn dat het administratief zo bij ze werkt. Vind het wel een rare formulering van hun kant :P.
Reactie staat boven, ik heb 'm ge-edit. Foutje van mijn kant, sorry.

• t.de.man
Dennisweb schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 21:09:
[...]

Reactie staat boven, ik heb 'm ge-edit. Foutje van mijn kant, sorry.
Haha geen probleem, we hebben langs elkaar heen ge-edit. Zal maandag eens bellen. De naam op de factuur heb ik na betaling nog veranderd, kan zijn dat de boel daarvan in de war is geschopt.

Enig idee hoe betrouwbaar Bol.com zijn inventarisatie is trouwens? Best wel ongelofelijk dat Bol nog stock heeft terwijl ik bij Apple een maand moest wachten.

• Dennisweb
t.de.man schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 21:11:
[...]

Haha geen probleem, we hebben langs elkaar heen ge-edit. Zal maandag eens bellen. De naam op de factuur heb ik na betaling nog veranderd, kan zijn dat de boel daarvan in de war is geschopt.

Enig idee hoe betrouwbaar Bol.com zijn inventarisatie is trouwens? Best wel ongelofelijk dat Bol nog stock heeft terwijl ik bij Apple een maand moest wachten.
Ik zie geen stock. Ik zie alleen maar dat ze ‘m vanaf de 26e uit gaan leveren. Maar als de wachttijden van de MacBook bij Bol net zo zijn als bij de iPhone vorige maand, houd ik mijn hart vast voor je.

• t.de.man
Dennisweb schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 21:53:
[...]

Ik zie geen stock. Ik zie alleen maar dat ze ‘m vanaf de 26e uit gaan leveren. Maar als de wachttijden van de MacBook bij Bol net zo zijn als bij de iPhone vorige maand, houd ik mijn hart vast voor je.
Oh gloep. Maar afwachten of ik er goed aan gedaan heb dan :P.

• Dennisweb
t.de.man schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 22:13:
[...]

Oh gloep. Maar afwachten of ik er goed aan gedaan heb dan :P.
Ik bestel daar wel als er echt staat dat ‘ie op voorraad is. ;) Maar heb goede hoop op Coolblue.

• iwan_app
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-10 18:59
Zijn er al orders met een leverdatum van aanstaande dinsdag die verzonden zijn?

• GoEV6
  • Laatst online: 19:03
iwan_app schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 14:40:
Zijn er al orders met een leverdatum van aanstaande dinsdag die verzonden zijn?
Hier niet. Zending wordt voorbereid is de huidige status. Wel levering op dindsdag.

• Xantios
ik heb vanwege inruil van mn oude MacBook Pro in de bakstenen winkel van de Amac besteld. iemand wellicht een idee of ik daar ergens nog een pagina kan vinden die ik compulsief kan vernieuwen tot mn nieuwe laptop er is ? :-)

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Had wat twijfels dus m'n order geannuleerd bij Apple, nu toch maar een nieuwe order ingeschoten en ipv komende dinsdag pas 29 november geleverd :( Maar even Bol en Coolblue in de gaten houden. Mis ik alleen wel m'n onderwijskorting maar soit..

M'n Airpods worden wel komende week geleverd als het goed is 8)

[ Voor 12% gewijzigd door London op 24-10-2021 18:04 ]

Tesla M3LR '21

• Dennisweb
London schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:04:
Had wat twijfels dus m'n order geannuleerd bij Apple, nu toch maar een nieuwe order ingeschoten en ipv komende dinsdag pas 29 november geleverd :( Maar even Bol en Coolblue in de gaten houden. Mis ik alleen wel m'n onderwijskorting maar soit..

M'n Airpods worden wel komende week geleverd als het goed is 8)
Welke configuratie?

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gewoon de default 14'' uiteindelijk.

Tesla M3LR '21

• Dennisweb
London schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:36:
[...]

Gewoon de default 14'' uiteindelijk.
Ik stuur je wel even een PM als ik wat tegenkom.

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 19:53

JoeBlack2k

I Love Hilary

Duurt lang! heeft iemand al een gewijzigde status?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KEAh1JQzlAYZxTUEwpk95IjniDU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1M97qd53iyklNN17sNIIp4J6.png?f=fotoalbum_large

Hilary Duff 4-Life

• hitmanovoski
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-10 13:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_QUBge3kCj6vOrbfFd3uh3rtKhU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NmvTaThJv6LCs7GwyoiF1t9A.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-J8yLYWglcIgoZvXPfuPbIgLR_E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OViffZnIld7EXXZTcGnv3bCQ.jpg?f=fotoalbum_large
JoeBlack2k schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 19:09:

[Afbeelding]

🤪

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dennisweb schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:57:
[...]

Ik stuur je wel even een PM als ik wat tegenkom.
Thanks!

Bol.com net even gebeld en die zeggen in ieder geval de standaard modellen ''gewoon'' te kunnen leveren de 26ste.

Voor de zekerheid daar ook maar even een bestelling uitgezet dus.

Tesla M3LR '21

• Dennisweb
London schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 19:28:
[...]

Thanks!

Bol.com net even gebeld en die zeggen in ieder geval de standaard modellen ''gewoon'' te kunnen leveren de 26ste.

Dus als ik een M1 Max daar bestel, leveren ze die echt uit? Ik wacht wel even tot dinsdag. Ik ken die grappen van Bol.

• t.de.man
London schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 19:28:
[...]

Thanks!

Hmm dat is behoorlijk expliciet. Toen ik nog in de markt voor een Nintendo Switch was gaf Bol altijd netjes aan als hij uitverkocht was. Hopen dat dat systeem hier ook aan het werk is - en dat ze dus spul hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door t.de.man op 24-10-2021 19:57 ]

• Dennisweb
t.de.man schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 19:51:
[...]

Hmm dat is behoorlijk expliciet. Toen ik nog in de markt voor een Nintendo Switch was gaf Bol altijd netjes aan als hij uitverkocht was. Hopen dat dat systeem hier ook aan het werk is - en dat ze dus spul hebben.
Ik vind het nogal bijzonder. Centralpoint heeft pas eind november vooraad, om wat te noemen. Amac zegt dat ze pas dinsdag weten wat ze binnen hebben gekregen en dat het altijd een verrassing van Apple is.

Hoe kan Bol dan nu al weten wat ze binnenkrijgen? Ik snap het echt niet. Ik wil heel graag dinsdag ergens eentje vinden, maar ik zal niet te veel hopen. Maar voor 22-29 november moet toch wel lukken?!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dennisweb schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:02:
[...]

Ik vind het nogal bijzonder. Centralpoint heeft pas eind november vooraad, om wat te noemen. Amac zegt dat ze pas dinsdag weten wat ze binnen hebben gekregen en dat het altijd een verrassing van Apple is.

Hoe kan Bol dan nu al weten wat ze binnenkrijgen? Ik snap het echt niet. Ik wil heel graag dinsdag ergens eentje vinden, maar ik zal niet te veel hopen. Maar voor 22-29 november moet toch wel lukken?!
Ik denk dat je de grootte en invloed van Bol in de retailmarkt niet moet onderschatten. Desalniettemin kan het natuurlijk een mooi lokkertje zijn om dit nu te melden, maar er werd ook netjes bij verteld dat je de order net zo lang kunt annuleren als dat hij ''in verwerking'' staat.

Bij mijn order staat in ieder geval wel ''Wordt 26 oktober geleverd''. We gaan het wel zien 8)

Tesla M3LR '21

• Dennisweb
London schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:05:
[...]

Ik denk dat je de grootte en invloed van Bol in de retailmarkt niet moet onderschatten. Desalniettemin kan het natuurlijk een mooi lokkertje zijn om dit nu te melden, maar er werd ook netjes bij verteld dat je de order net zo lang kunt annuleren als dat hij ''in verwerking'' staat.

Bij mijn order staat in ieder geval wel ''Wordt 26 oktober geleverd''. We gaan het wel zien 8)
Weet je wat me een beetje tegenhoudt? Als je kijkt naar hoe iPhones door Bol werden geleverd… Mensen bestellen daar en wachten er dan zo weer 6 weken op. En ik kan nog één keer een MacBook ergens bestellen, maar dan houdt het wel even op. Ik ga er geen 8000 euro tegenaan gooien. Ook niet als je het later terugkrijgt.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dennisweb schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:09:
[...]

Weet je wat me een beetje tegenhoudt? Als je kijkt naar hoe iPhones door Bol werden geleverd… Mensen bestellen daar en wachten er dan zo weer 6 weken op. En ik kan nog één keer een MacBook ergens bestellen, maar dan houdt het wel even op. Ik ga er geen 8000 euro tegenaan gooien. Ook niet als je het later terugkrijgt.
Dan zou ik zelf Coolblue afwachten, die hebben namelijk geen pre-order dus als je daar snel genoeg bent heb je hem sowieso. Verwacht dat die ergens morgen wel de boel gaan updaten zodat je kunt bestellen, er van uitgaande dat ze ook de 26ste willen leveren.

Tesla M3LR '21

• iwan_app
Bij mij ook nog geen wijziging, terwijl hij dinsdag bezorgd zou moeten worden. Ik vraag mij af waar ze vandaan worden verstuurd. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FYyDlAltFhUZnQSkP30NPScZgFQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cmvcu0bik9nBoxcFBcRPlgcI.jpg?f=fotoalbum_large

• Dennisweb
London schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:11:
[...]

Dan zou ik zelf Coolblue afwachten, die hebben namelijk geen pre-order dus als je daar snel genoeg bent heb je hem sowieso. Verwacht dat die ergens morgen wel de boel gaan updaten zodat je kunt bestellen, er van uitgaande dat ze ook de 26ste willen leveren.
Ik denk dat CoolBlue pas dinsdag de boel op voorraad zet, want dat is ook zo bij de release days van de iPhone.

• Rck010
Dennisweb schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:15:
[...]

Ik denk dat CoolBlue pas dinsdag de boel op voorraad zet, want dat is ook zo bij de release days van de iPhone.
Normaliter de dag van de release, ja. Dan heb je 'm woensdag in huis.

• Dennisweb
Rck010 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:29:
[...]

Normaliter de dag van de release, ja. Dan heb je 'm woensdag in huis.
Vind ik niet erg. Beter dan 29 november. :+

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11 13:43
Creditcard is net belast voor een MacBook Pro 14" met leverdatum 5-10 november. Hopelijk komt 'ie eerder :)

• t.de.man
Dennisweb schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:02:
[...]

Oh ik snap je punt helemaal. Als het inderdaad een drama wordt terwijl ze me nu nog vertellen "wordt 26 oktober bezorgd" is dat behoorlijk dubieus!

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-11 14:58
JoeBlack2k schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 19:09:
Bij mij ‘Verzending wordt voorbereid’ met als datum dinsdag 26 oktober (dus niet met uitloop tot november, of zo) :).
iwan_app schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:13:
Bij mij ook nog geen wijziging, terwijl hij dinsdag bezorgd zou moeten worden. Ik vraag mij af waar ze vandaan worden verstuurd.
Ik denk Synchreon, Waalwijk.

[ Voor 32% gewijzigd door RiccardoNL op 24-10-2021 22:07 ]

• iwan_app
RiccardoNL schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:05:
[...]

Bij mij ‘Verzending wordt voorbereid’ met als datum dinsdag 26 oktober (dus niet met uitloop tot november, of zo) :).

[...]

Ik denk Synchreon, Waalwijk.
Dan zal morgen waarschijnlijk de status worden ge-update naar verzonden.

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-11 12:59
Bij mij ook sinds vanochtend Ready to Ship. 16" M1 Max 64GB 2TB, besteld half uurtje na de keynote. Leverdatum 1-3 nov. Ik hoop eerder :)

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
geen idee of de levertijd betrouwbaar is, maar je kan nu de nieuwe MBP (14 en 16 inch) voorbestellen bij de Nederlandse Amazon met als mededeling ''dit item wordt uitgebracht op 26 oktober'', morgen dus...

edit: nevermind, bij het bestellen krijg ik de mededeling ''Bestel nu en we laten je via e-mail weten wanneer de geschatte bezorgdatum voor dit item bekend is''. Daadwerkelijke levering kan dus alsnog weken duren :+

[ Voor 35% gewijzigd door _Bailey_ op 25-10-2021 06:28 ]

• pindab0ter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-08 14:13
Mijn baas heeft ‘m de middag na de aankondiging besteld en hier zegt-ie 10-17 november. Lijkt me laat voor een 16” basismodel. Niet?

• Anauv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:06
Hier staat nog sinds de dag van bestelling: "De bestelling wordt voorbereid. Wordt bezorgd: 26 Okt - 2 Nov". Ik ben erg benieuwd wanneer die binnen komt, heb mijn M1 pro te vroeg verkocht en zit nu dus zonder :D

NDH Automotive: https://ndh.nu/

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 19:53

JoeBlack2k

I Love Hilary

pindab0ter schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:14:
Mijn baas heeft ‘m de middag na de aankondiging besteld en hier zegt-ie 10-17 november. Lijkt me laat voor een 16” basismodel. Niet?
Niet, hij heeft geluk dat het niet december is

Hilary Duff 4-Life

• t.de.man
pindab0ter schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:14:
Ik had hetzelfde bij Apple, iets later zelfs. Ook voor 16". Probeer het nu bij Bol - die zeggen nu "wordt morgen bezorgd" - spannend of dat zo blijft of dat ze gedurende de dag ineens met "binnenkort" gaan smijten xD

• issepower
Bol.com zegt 'Wordt morgen bezorgd'
Pagina: 1 ... 43 ... 56 Laatste