Is dat het 72xxx nummer? Oftewel, het Extra bestelnummer.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:49:
Ja boven de plaats waar ze hem naar toe verzenden.
Verwijderd
Nee.
Daaronder komt de vervoerder te staan en daaronder het tracking nummer.
Maar pas als ie daadwerkelijk bij de vervoerder is aangemaakt.
UPS nummers zijn lang.
Daaronder komt de vervoerder te staan en daaronder het tracking nummer.
Maar pas als ie daadwerkelijk bij de vervoerder is aangemaakt.
UPS nummers zijn lang.
Ah, als het goed is heb ik hem met een paar uurtjes!
Hier is 'ie binnen hoor! Precies om 9 uur stond de meneer van UPS in zijn korte broek voor de deur met 2 pakjes. Dus, ondanks dat mijn MacBook niet zichtbaar was in Expeditors zat hij toch op die vlucht. Veel plezier ermee jongens!
Hier half 10 binnen, helaas drukke werkdag, dus vanavond lekker thuis uitpakken.
Ik ben nog aan het wachten, meestal komt UPS hier pas rond 5 uur langs, lange dag tot nu toe
Veel plezier met jullie MacBooks!
Edit: hij is binnen
Veel plezier met jullie MacBooks!
Edit: hij is binnen
[ Voor 9% gewijzigd door Rednas op 16-08-2012 15:19 ]
The Dude abides!
Als je een MacBook pro 13 inch met een us toetsenbord besteld via surfspot, duurt het dan langer?
Ik heb er 1 besteld hij geeft aan verzonden binnen 3 dagen levering op 29augustus
Ik heb er 1 besteld hij geeft aan verzonden binnen 3 dagen levering op 29augustus
Ja, ik heb gisteren een MacBook Air 11" besteld. Zonder extra's is de leverdatum 20-21. Met US toetsenbord 29-30.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Bij mijn status pagina zie ik het volgende
Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 1 - 3 business days Levert 28 Aug, 2012 - 30 Aug, 2012
Komt mijn Macbook uit China ofzo?
Heb een macbook pro 13 inch met us toetsenbord besteld.
Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 1 - 3 business days Levert 28 Aug, 2012 - 30 Aug, 2012
Komt mijn Macbook uit China ofzo?
Heb een macbook pro 13 inch met us toetsenbord besteld.
Ze komen allemaal uit China 
Maar ze hebben in Nederland vreemd genoeg inderdaad geen voorraad met US-toetsenbord dus die komen direct uit China.
Maar ze hebben in Nederland vreemd genoeg inderdaad geen voorraad met US-toetsenbord dus die komen direct uit China.
Aha duidelijk zijn de levertijden die worden aangegeven een beetje nauwkeurig?
Ik heb mijn RMBP 2.6GHz -16GB op 16 augustus besteld. Verwacht: 31 Aug, 2012 - 04 Sep, 2012.
De verzendstatus volg ik via de Delivery Status app.
De verzendstatus volg ik via de Delivery Status app.
Ik zit dus ook te wachten op mijn BTO Macbook Air. Vanochtend vroeg de verzendbevestiging gekregen, daarna de melding op bridge-point 'origin at terminal' en nu staat er 'verzonden'.
Komen die macbook airs ook met KL894? Zoja, dan zou het best wel eens kunnen zijn dat ze over n 10 minuten de lucht ingaan. Dan vertrekt er namelijk een vlucht KL894 vanuit shanghai Pudong naar Schiphol.
edit: Vlucht heeft vertraging. Vertrekt ruim een uur later dan gepland.
Komen die macbook airs ook met KL894? Zoja, dan zou het best wel eens kunnen zijn dat ze over n 10 minuten de lucht ingaan. Dan vertrekt er namelijk een vlucht KL894 vanuit shanghai Pudong naar Schiphol.
edit: Vlucht heeft vertraging. Vertrekt ruim een uur later dan gepland.
[ Voor 8% gewijzigd door UMD op 20-08-2012 17:24 ]
Mijn rMBP net verzonden, verwachte leverdatum is 29/08.
Mijn status is ook veranderd naar verzonden.
Hoelang zou het nu nog duren de status van levering 29 augustus is nu veranderd naar voor 29 augustus
Hoelang zou het nu nog duren de status van levering 29 augustus is nu veranderd naar voor 29 augustus
Mijn status is zojuist gewijzigd naar 'Onderweg naar klant – verzending op schema'.
ben heel benieuwd nu....
ben heel benieuwd nu....
Ja mijne ook? Kan ik het nu vandaag verwachten?UMD schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:31:
Mijn status is zojuist gewijzigd naar 'Onderweg naar klant – verzending op schema'.
ben heel benieuwd nu....
Wanneer je je UPS tracking code ontvangt, mag je het de volgende dag verwachten
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ah ok dankje, is ook een beetje vaag "onderweg naar klant" kan net zo goed op een landweggetje in China zijn. (op paard en wagenASNNetworks schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:54:
Wanneer je je UPS tracking code ontvangt, mag je het de volgende dag verwachten
Ik denk het niet. Ik gok erop dat mijn MBA nog in china ergens zit.
Ik heb nog geen tracking nummer van Apple zelf gekregen en ook expo geeft niks.
Mijn grote vraag is nu of mijn MBA nu nog in china zit (en staat te wachten op zijn vliegtuig) of dat hij inmidels wel naar nederland gevlogen is en hier wacht om naar het UPS kantoor gebracht te worden...
Ik krijg de indrukd at de staus op bridge-point niet veel zegt en dat informatie op expo ook niet altijd bij iedereen tevoorschijn komt.
Achjah...
Ik heb nog geen tracking nummer van Apple zelf gekregen en ook expo geeft niks.
Mijn grote vraag is nu of mijn MBA nu nog in china zit (en staat te wachten op zijn vliegtuig) of dat hij inmidels wel naar nederland gevlogen is en hier wacht om naar het UPS kantoor gebracht te worden...
Ik krijg de indrukd at de staus op bridge-point niet veel zegt en dat informatie op expo ook niet altijd bij iedereen tevoorschijn komt.
Achjah...
Verwijderd
Zo MPR 2.6GHZ met 16GB is besteld, levertijd staat op 31 augustus/4 september. Word een lange week...
Jo, ik heb hem een week geleden besteld en die van mij staat maar een dagje eerder op de planningVerwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 20:06:
Zo MPR 2.6GHZ met 16GB is besteld, levertijd staat op 31 augustus/4 september. Word een lange week...
Ik heb een rMBP 2.6/16/256 besteld op de 19de, verwachte leverdatum is 3-5 september. Zullen ze levertijden clusteren ivm bepaalde vluchten?fsfikke schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 20:11:
[...]
Jo, ik heb hem een week geleden besteld en die van mij staat maar een dagje eerder op de planning
Verwijderd
Lijkt me wel het meest logisch! Ben benieuwd op welke datum ik hem mag ontvangen. Hoop voor het weekendScorpio_King schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 20:33:
[...]
Ik heb een rMBP 2.6/16/256 besteld op de 19de, verwachte leverdatum is 3-5 september. Zullen ze levertijden clusteren ivm bepaalde vluchten?
Die van mij is vanavond veranderd naar 'Preparing for shipment'.
De 15e besteld, rMBP 2.6/16/512/US.
De 15e besteld, rMBP 2.6/16/512/US.
Bij mij nog steeds "onderweg naar klant - verzending op schema". Kreeg net een mailtje dat mijn bestelling wordt samengevoegd op lokatie, waarmee ze denk ik de 80 euro education bon met de macbook pro bedoelen. Verwachte leverdatum nog steeds 29 augustus (12e besteld).
dat is apart. Bij mij staat er ook nog steeds 'onderweg naar klant - zending op schema' maar ik heb nog geen mail gehad. Geplande aflevering 28 augustus en besteld op de 14e, betaling ontvangen op de 16e.
Ik wacht geduldig af. Had stiekum gehoopt dat ik er voor het weekend al mee aan de slag kon.
Ik wacht geduldig af. Had stiekum gehoopt dat ik er voor het weekend al mee aan de slag kon.
De melding dat mijn bestelling van verschillende locaties wordt verscheept is weg. Dit wekt bij mij de indruk dat hij daadwerkelijk in nederland is 
edit: ahh, ik heb net ook mijn factuur van apple in de mail gekregen
edit 2: Hij wordt morgen bezorgd
Eindhoven, Netherlands 23/08/2012 18:39 Herkomstscan
Netherlands 23/08/2012 12:10 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
[ Voor 45% gewijzigd door UMD op 23-08-2012 20:52 ]
Verwijderd
Dat is best snel! Heb die van mij een dag later besteld, maar geen tekenen dat hij is verzonden!UMD schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:46:
De melding dat mijn bestelling van verschillende locaties wordt verscheept is weg. Dit wekt bij mij de indruk dat hij daadwerkelijk in nederland is
Update: Inmiddels word de bestelling voorbereid!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 12:09 ]
18 aug. een MBA besteld (i5/256GB/8GB, staat nu al 3 dagen op 'Verzending wordt voorbereid'
Verzenden dat ding verdomme!
[edit]Ah.. Verzonden op 24-aug-2012 - levering 3 sept.
Verzenden dat ding verdomme!
[edit]Ah.. Verzonden op 24-aug-2012 - levering 3 sept.
[ Voor 20% gewijzigd door Luuk op 24-08-2012 11:05 ]
Kan iemand zien aan de hand van deze gegevens wanneer ik hem ongeveer kan verwachten.
Ik kreeg 2 dagen geleden namelijk een e-mail dat er wijzigingen waren maar ik kan niks vinden.
Kan ik de laptop dus gewoon op de 29e verwachten, in een andere e-mail geven ze aan het voor de 29e te bezorgen.
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) Aug 29, 2012
Onderweg naar klant – verzending op schema
Extra bestelnummers 7258916733
Verzonden naar GELDERMALSEN, NL
Aug 20, 2012
Productbeschrijving ITS GC MAC APPS EDU 80 EURO AOS-NLD
MBP 13.3/2.5/CTO
Ons leveringsnummer 8214732886
Uw inkoopordernummer W270760747
Bezorgservice
Ondertekend door
Please Note: Your items dispatched from different locations and will be merged together before delivery. Once merged, your Order Status will be updated with carrier and tracking information (at latest 48 business hours before your estimated delivery date).
Edit ik heb nu ook de Invoice binnen.
Ik kreeg 2 dagen geleden namelijk een e-mail dat er wijzigingen waren maar ik kan niks vinden.
Kan ik de laptop dus gewoon op de 29e verwachten, in een andere e-mail geven ze aan het voor de 29e te bezorgen.
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) Aug 29, 2012
Onderweg naar klant – verzending op schema
Extra bestelnummers 7258916733
Verzonden naar GELDERMALSEN, NL
Aug 20, 2012
Productbeschrijving ITS GC MAC APPS EDU 80 EURO AOS-NLD
MBP 13.3/2.5/CTO
Ons leveringsnummer 8214732886
Uw inkoopordernummer W270760747
Bezorgservice
Ondertekend door
Please Note: Your items dispatched from different locations and will be merged together before delivery. Once merged, your Order Status will be updated with carrier and tracking information (at latest 48 business hours before your estimated delivery date).
Edit ik heb nu ook de Invoice binnen.
Kan iemand mij vertellen wanneer Apple het geld binnen krijgt van overboeking?
Ik heb afgelopen vrijdag via de ING betaald, en in de omschrijving mijn WorldPay-referentienummer vermeld.
Echter hebben ze het geld nog niet binnen.
Iemand een idee?
Ik heb afgelopen vrijdag via de ING betaald, en in de omschrijving mijn WorldPay-referentienummer vermeld.
Echter hebben ze het geld nog niet binnen.
Iemand een idee?
An a day keeps the doctor away.
vandaag of morgen..HardCoreGamer schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:40:
Kan iemand mij vertellen wanneer Apple het geld binnen krijgt van overboeking?
Echter hebben ze het geld nog niet binnen.![]()
Iemand een idee?
Heb inmiddels mijn tracking nummer, morgen geleverd voor einde van de dag! Pakketje is nu in Eindhoven.
Besteld: 12e (rMBP 2.6/16GB/256GB) totale levertijd: 16 dagen (inclusief weekend). Niet slecht
Besteld: 12e (rMBP 2.6/16GB/256GB) totale levertijd: 16 dagen (inclusief weekend). Niet slecht
Morgen komt hij binnen :)!!!
Scheduled Delivery:
Tuesday, 08/28/2012, By End of Day
Last Location:
Eindhoven, Netherlands, Monday, 08/27/2012
Additional Information Multiple Packages:2Shipped/Billed On:08/27/2012Type:PackageWeight:3.80 kgs
Shipment ProgressWhat's This? Location Date Local Time Activity
Eindhoven, Netherlands 08/27/2012 5:11 P.M. Origin Scan
Netherlands 08/27/2012 12:08 P.M. Order Processed: Ready for UPS
Scheduled Delivery:
Tuesday, 08/28/2012, By End of Day
Last Location:
Eindhoven, Netherlands, Monday, 08/27/2012
Additional Information Multiple Packages:2Shipped/Billed On:08/27/2012Type:PackageWeight:3.80 kgs
Shipment ProgressWhat's This? Location Date Local Time Activity
Eindhoven, Netherlands 08/27/2012 5:11 P.M. Origin Scan
Netherlands 08/27/2012 12:08 P.M. Order Processed: Ready for UPS
[ Voor 6% gewijzigd door geldermalsen op 27-08-2012 22:34 ]
^^ Ik word er jaloers van.
Apple heeft het geld nog niet binnen (Vrijdag overgemaakt), dus heb ik contact met ze opgenomen.
Ze zeiden dat het waarschijnlijk vóór vrijdag op hun rekening staat, en dat de MacBook Pro Retina dan verzonden kan worden.
Last but not least, iemand opgevallen dat sinds vandaag op de Apple website staat dat alle Macbook Pro Retina's vanaf nu binnen 2 dagen geleverd worden, en dat ze de status indicatie: 'Op voorraad' hebben?
Apple heeft het geld nog niet binnen (Vrijdag overgemaakt), dus heb ik contact met ze opgenomen.
Ze zeiden dat het waarschijnlijk vóór vrijdag op hun rekening staat, en dat de MacBook Pro Retina dan verzonden kan worden.
Last but not least, iemand opgevallen dat sinds vandaag op de Apple website staat dat alle Macbook Pro Retina's vanaf nu binnen 2 dagen geleverd worden, en dat ze de status indicatie: 'Op voorraad' hebben?
Bij mij was het geld binnen 2 dagen bij hun binnen
Ohhhh nooooooo!!!!!!!!!!!!!
Incheon, Korea, Republic of 28/08/2012 16:11 Slechte weersomstandigheden
28/08/2012 8:14 Aankomstscan
Shanghai, China 28/08/2012 5:09 Vertrekscan
Shanghai, China 27/08/2012 21:28 Exportscan
Ik heb afgelopen vrijdag een 2.7GHz 8GB iMac 27" besteld en gelijk geld overgemaakt. Kreeg 10 minuten geleden een mailtje gekregen dat het geld binnen is. Verwachte leverdatum: donderdag of vrijdag.
Apple heeft mijn centen binnen gekregen (Voor hun is dit bedrag peanuts), en de verwachte leverdatum is 5 september. (Ehmm, wat? Ja, nog 7 dagen wachten.HardCoreGamer schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 23:52:
Edit: Ik uber- over- enthousiaste- Apple- fanboy wil natuurlijk graag weten wanneer mijn MacBook Pro Retina geleverd wordt.Vandaar mijn vraag, hoe lang duurt het meestal dat producten op de status: ''Artikelen worden voorbereid'' staan? -Want ik kan natuurlijk niet wachten op de status: ''Is verzonden''.
[ Voor 23% gewijzigd door iApp op 28-08-2012 11:38 ]
Bolaven is comingOUIT schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:41:
Ohhhh nooooooo!!!!!!!!!!!!!
http://www.nu.nl/buitenla...adert-koreaanse-kust.html
Mijn macbook komt vandaag binnen 1 dag voor de verwachte levertijd.HardCoreGamer schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:18:
[...]
Apple heeft mijn centen binnen gekregen (Voor hun is dit bedrag peanuts), en de verwachte leverdatum is 5 september. (Ehmm, wat? Ja, nog 7 dagen wachten.)
Edit: Ik uber- over- enthousiaste- Apple- fanboy wil natuurlijk graag weten wanneer mijn MacBook Pro Retina geleverd wordt.Vandaar mijn vraag, hoe lang duurt het meestal dat producten op de status: ''Artikelen worden voorbereid'' staan? -Want ik kan natuurlijk niet wachten op de status: ''Is verzonden''.
Shit happend...
UPS UPDATE: Incheon, Korea, Republic of 28/08/2012 20:11
De geplande vlucht werd geannuleerd door omstandigheden buiten controle van UPS
UPS UPDATE: Incheon, Korea, Republic of 28/08/2012 20:11
De geplande vlucht werd geannuleerd door omstandigheden buiten controle van UPS
[ Voor 3% gewijzigd door OUIT op 28-08-2012 13:42 ]
Verwijderd
MBP 2,3GHZ + uitbreiding naar 8GB RAM Besteld zondag en betaald via overschrijving.
Sinds vandaag 'Artikelen worden verwerkt'. Verzendklaar: 1 - 3 business days Levert 06 Sep, 2012 - 10 Sep, 2012.
Meh gisteren was het nog 3 Sep
Vanwaar komt dat ding eigenlijk? China?
Sinds vandaag 'Artikelen worden verwerkt'. Verzendklaar: 1 - 3 business days Levert 06 Sep, 2012 - 10 Sep, 2012.
Meh gisteren was het nog 3 Sep
Vanwaar komt dat ding eigenlijk? China?
Vanavond een UPS nummertje gekregen 
Verwachte levertijd dus morgen. Ipv de tot vanmiddag aangekondigde 31ste.
(15e besteld, custom rMBP)
(15e besteld, custom rMBP)
[ Voor 0% gewijzigd door fsfikke op 28-08-2012 23:19 . Reden: Foute besteldatum ]
Hier niet binnen... 
Status staat nu op: ''Artikelen worden verwerkt''
Status staat nu op: ''Artikelen worden verwerkt''
Verwijderd
Vreemd, de 15e besteld ook custom, maar nog geen teken van UPSfsfikke schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:19:
Vanavond een UPS nummertje gekregen
(16e besteld, custom rMBP)
Sorry ik had hem ook de 15e besteld, niet de 16e. Heb wel zo ongeveer het langst durende traject denk ik, met het samenvoegen van de cadeaubon, wat accessoires en een 2.6/16/512/US. Direct betaald via CC.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:16:
[...]
Vreemd, de 15e besteld ook custom, maar nog geen teken van UPS
Verwijderd
Misschien offtopic maar is er geen software voor windows (en android) die de apple status update via push notif.? Moet ik niet altijd opnieuw inloggen
Verwijderd
Gewoon direct openen vanuit je mail! Ook met iOs moet je alsnog opnieuw inloggenVerwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:34:
Misschien offtopic maar is er geen software voor windows (en android) die de apple status update via push notif.? Moet ik niet altijd opnieuw inloggen
Edit: Overigens gebruik ik de app Delivery Status, die staat direct in verbinding met de server van Apple
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2012 23:46 ]
Verwijderd
Ook ik heb die cadeaubon erbij, heb alleen via een betaalrekening betaald. Echter kreeg ik een uur na het overmaken al een bevestiging van mijn betaling. Heeft blijkbaar toch nog invloed op het verdere verloop van de bestelling.fsfikke schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:21:
[...]
Sorry ik had hem ook de 15e besteld, niet de 16e. Heb wel zo ongeveer het langst durende traject denk ik, met het samenvoegen van de cadeaubon, wat accessoires en een 2.6/16/512/US. Direct betaald via CC.
Mijn MacBook Pro Retina wordt in plaats van begin september, morgen al geleverd.
OMG, YES!!!
OMG, YES!!!
[ Voor 12% gewijzigd door iApp op 29-08-2012 13:17 ]
Mijn iMac komt ook morgen. Helaas niemand thuis om 'm in ontvangst te nemen
Vrijdag ook niet dus zal 'm zaterdag laten bezorgen. (Neem althans aan dat dat mogelijk is bij UPS.)
Volgens mij kun je UPS wel bellen om een afspraak te maken met ze.Snoz Lombardo schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 17:19:
Mijn iMac komt ook morgen. Helaas niemand thuis om 'm in ontvangst te nemenVrijdag ook niet dus zal 'm zaterdag laten bezorgen. (Neem althans aan dat dat mogelijk is bij UPS.)
Of dat je nu belt met: "Ik ben morgen niet thuis, zou ik het pakket morgen ochtend / avond kunnen ophalen?" - Alhoewel ik niet denk, dat als je de iMac morgen ochtend in bezit krijgt, je nog met plezier naar je werk zal gaan die middag.
[ Voor 12% gewijzigd door iApp op 29-08-2012 17:47 ]
Ik heb hem vandaag ontvangen. Twee dagen voor de oorspronkelijke leverdatum. Prachtig ding natuurlijk
Ik had vanmorgen gebeld maar ze kunnen alleen iets wijzigen (lokatie of datum) na de eerste leverpoging. En op zaterdag bezorgen doen ze niet. Dus bleef ik toch maar thuis werken vandaag zodat ik vanmiddag m'n iMac in ontvangst kon nemenHardCoreGamer schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 17:46:
[...]
Volgens mij kun je UPS wel bellen om een afspraak te maken met ze.
Of dat je nu belt met: "Ik ben morgen niet thuis, zou ik het pakket morgen ochtend / avond kunnen ophalen?" - Alhoewel ik niet denk, dat als je de iMac morgen ochtend in bezit krijgt, je nog met plezier naar je werk zal gaan die middag.
Verwijderd
En mijn mbp retina is vandaag binnengekomen, kan er nog geen gebruik van maken... Zit nog een week in Griekenland, wat uiteraard geen straf is, haha.
Zojuist macbook air besteld website geeft aan dat hij geleverd wordt op 10 september.
Ik ben benieuwd (eerste mac):P
Ik ben benieuwd (eerste mac):P
Mijn MacBook Pro Retina is gisteravond geleverd!HardCoreGamer schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:16:
Mijn MacBook Pro Retina wordt in plaats van begin september, morgen al geleverd.
OMG, YES!!!
Schitterend scherm, maar helaas is alles onscherper doordat ik mijn beeldscherm grootte (1650x1080?) heb aangepast. Aangezien een verhouding van 1440x... echt te groot voor me was! Hebben daar meer mensen ast van?
And by the way, gelukkig heb ik het model met het Samsung beeldscherm.
Verwijderd
Kan er dat ik met tracking number niks kan vinden in expeditors? No data available.
Hij moet nog gemerged worden, misschien daardoor?
Hij moet nog gemerged worden, misschien daardoor?
rMBP op 19 augustus besteld, verwachte aflevering tussen 3 en 5 september
28 augustus verzonden, 31 augustus binnen :-)
Kortom, sneller geleverd dan verwacht!
28 augustus verzonden, 31 augustus binnen :-)
Kortom, sneller geleverd dan verwacht!
Op 29 Augustus een Macbook Pro (CTO) besteld, verwachte leverdatum 10-12 sept. Gisteren ontving ik het bericht dat hij verzonden is. Al met al gaat het toch aardig vlotjes, 10 sept lijkt zeer realistisch. Wie weet dat hij zelfs wel eerder komt als ik de verhalen hier zo lees. Echter moet hier in NL nog wel de €80 giftcard worden toegevoegd. Ik wacht "rustig" af
.
Op expeditors is overigens geen tracking data beschikbaar, dat zal wel met de giftcard/merge te maken hebben.
Op expeditors is overigens geen tracking data beschikbaar, dat zal wel met de giftcard/merge te maken hebben.
=]
Verwijderd
Das straf, die van mij 26AUG besteld, sinds eergisteren pas verzondenDafut schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 23:09:
Op 29 Augustus een Macbook Pro (CTO) besteld, verwachte leverdatum 10-12 sept. Gisteren ontving ik het bericht dat hij verzonden is. Al met al gaat het toch aardig vlotjes, 10 sept lijkt zeer realistisch. Wie weet dat hij zelfs wel eerder komt als ik de verhalen hier zo lees. Echter moet hier in NL nog wel de €80 giftcard worden toegevoegd. Ik wacht "rustig" af.
Ook een giftcard hier; ETA 10SEPT.
Afgelopen middag een email ontvangen over mijn bestelling "bestelling is onderweg". Kan niet zeggen dat dit heel verhelderend is ten opzichte van de "uw bestelling is verzonden" email van afgelopen vrijdag, maar er is vooruitgang zo lijkt
.
=]
Mijn Macbook Retina is ook onderweg sinds 30/08 en vandaag de factuur per mail ontvangen. Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar); Sep 10, 2012
Ik kan niet wachten tot 'ie binnen komt! Kan alleen nog nergens een Track&Trace vinden van UPS ofzo... Iemand een idee hoe je daar aan kan komen?
Ik kan niet wachten tot 'ie binnen komt! Kan alleen nog nergens een Track&Trace vinden van UPS ofzo... Iemand een idee hoe je daar aan kan komen?
Verwijderd
Ik heb vandaag ook mijn Factuur per mail gekregen, wilt dit iets extra zeggen? (dat hij gemerged is ofzo?)
ETA 10sep
ETA 10sep
Vreemd dat het bij jullie zo lang duurt.
Toen Apple mijn MacBook met giftcard opstuurde, kreeg ik (Na bevestiging dat de laptop verzonden was) hem de volgende dag al thuis geleverd.
Toen Apple mijn MacBook met giftcard opstuurde, kreeg ik (Na bevestiging dat de laptop verzonden was) hem de volgende dag al thuis geleverd.
Had jij een "standaard" model? Zonder extra geheugen/harddisk/opties? Denk dat het daar namelijk aan ligt. Die van "ons" moet uit china komen en niet uit een magazijn hier in nederland.HardCoreGamer schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:25:
Vreemd dat het bij jullie zo lang duurt.
=]
Klopt, ik heb het 2,3Ghz/256GB SSD/8GB model.Dafut schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:27:
[...]
Had jij een "standaard" model? Zonder extra geheugen/harddisk/opties? Denk dat het daar namelijk aan ligt. Die van "ons" moet uit china komen en niet uit een magazijn hier in nederland.
Verwijderd
Dan komt die niet van uit China 
Ik hoop dat het ontvangen van een factuur via mail iets wil zeggen.. Ik heb weer heel veel geduld
Ik hoop dat het ontvangen van een factuur via mail iets wil zeggen.. Ik heb weer heel veel geduld
Hehe:P ik zit hier al een kleine week dit topic te volgen.
Heb 28 augustus mijn Macbook air besteld en zit echt vol ongeduld:(
vanochtend verzonden maar helaas nog niks op UPS of expeditors met het 82.... getallen reeks
Heb 28 augustus mijn Macbook air besteld en zit echt vol ongeduld:(
vanochtend verzonden maar helaas nog niks op UPS of expeditors met het 82.... getallen reeks
Verwijderd
Op 22 augustus CTO rMBP besteld + accessoires, op 30 augustus verzendbevestiging binnen, op 3 september de nota per e-mail en ik kan ook geen bestelstatus bekijken op Expeditors of waar dan ook. Verwachte bezorgdatum: 10 september. Ik hoop stiekem dat ie deze week al komt.
Verwijderd
Effe geregistreerd, ik heb ook een MBP retina besteld goedkoopste versie met CPU 2.6 Ghz. Verwachte leverdatum ook 10 September, besteld op 24 Augustus, verzonden 30 augustus.
Ik woon in België.
Ik woon in België.
Mijn berichtje wat onderaan stond, van mijn shipment status:
Is inmiddels verdwenen! Ik wacht in spanning afPlease Note: Your items dispatched from different locations and will be merged together before delivery. Once merged, your Order Status will be updated with carrier and tracking information (at latest 48 business hours before your estimated delivery date).
Verwijderd
Hier ookLampje schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:36:
Mijn berichtje wat onderaan stond, van mijn shipment status:
[...]
Is inmiddels verdwenen! Ik wacht in spanning af
Ik denk dat we ze deze week wel nog zullen hebben
(mijn delivery date stond oorspronkelijk op 6-10 september, ik denk dat ze daar 10 zetten om op veilig te kunnen spelen
Trouwens: 'Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum'
EDIT2: ik heb een tracking number van UPS
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2012 18:34 ]
Verwijderd
Ik heb nu pas het stukje bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum
Nice! Veel plezier morgen!Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:49:
[...]
Hier ook
Ik denk dat we ze deze week wel nog zullen hebben
(mijn delivery date stond oorspronkelijk op 6-10 september, ik denk dat ze daar 10 zetten om op veilig te kunnen spelen)
Trouwens: 'Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum'
EDIT2: ik heb een tracking number van UPSMorgen normaal aflevering
Bij mij is er nog niks verandert qua order status
=]
Hier is ie binnen. En wat is ie mooooooi 
Edit; hmm, wanneer worden die smileys van GoT geschikt gemaakt voor retina?
[ Voor 47% gewijzigd door Lampje op 05-09-2012 13:47 ]
Het logo van Tweaker mag van mij ook nog wel eens Retina ready gemaakt worden...Lampje schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:46:
Hier is ie binnen. En wat is ie mooooooi
Kleine moeite, groot gemak.
Emoticons etc maakt van mij nog niet echt uit, maar het logo...
Drie september macbook pro retina besteld (16GB ram) en vandaag (7 september) is die verzonden. Verwachte leverdatum is pas 17 september dus ben benieuwd of het nog flink naar voren wordt geschoven!
Zijn er hier ook mensen die de afgelopen tijd Apple producten hebben gekocht via surfspot of slim.nl? Ik wilde namelijk net een MBA bestellen. Als je voor de 21e van september een Apple product besteld (als student) kom je in aanmerking voor een tegoedbon van 80 euro. Echter, na het inloggen via slim of surfspot is deze tegoedbon optie nergens meer te vinden.
Is deze tegoedbon alleen mogelijk via het direct inloggen bij de Apple store zelf?
Is deze tegoedbon alleen mogelijk via het direct inloggen bij de Apple store zelf?
Je kunt gewoon inloggen bij surfspot en dan vervolgens naar de "partnershops" gaan, hier wordt je doorgelinkt naar de Apple store (bijbehorend aan je school). Zodra je naar de kassa gaat wordt er een giftcard van 80 euro toegevoegd.matz schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:35:
Zijn er hier ook mensen die de afgelopen tijd Apple producten hebben gekocht via surfspot of slim.nl? Ik wilde namelijk net een MBA bestellen. Als je voor de 21e van september een Apple product besteld (als student) kom je in aanmerking voor een tegoedbon van 80 euro. Echter, na het inloggen via slim of surfspot is deze tegoedbon optie nergens meer te vinden.
Mijn Macbook is trouwens afgelopen vrijdag ook bezorgd, weekend eerder dan geplant
=]
Wat betekend die 13/14 september nou? Dat ik het pakketje dan in de post kan verwachten of dat hij dan wordt verzonden?
Verzendklaar — 1-2 werkdagen
Levering — 13 Sep, 2012 - 14 Sep, 2012 door Standaardlevering
De bestelling wordt verzonden zodra alle afzonderlijke artikelen beschikbaar zijn - in één zending Overweeg vele bestellingen te plaatsen voor snellere levering.
Verzendklaar — 1-2 werkdagen
Levering — 13 Sep, 2012 - 14 Sep, 2012 door Standaardlevering
De bestelling wordt verzonden zodra alle afzonderlijke artikelen beschikbaar zijn - in één zending Overweeg vele bestellingen te plaatsen voor snellere levering.
Ik heb een MBP 15" standaard maar wel met mat scherm besteld op 9 september en hij staat nu op "verzending wordt voorbereid"
Hoelang duurt dat ongeveer? Leverdatum staat wel op 19-21 september maar dat lijkt me wel laat!
Hoelang duurt dat ongeveer? Leverdatum staat wel op 19-21 september maar dat lijkt me wel laat!
Ik kreeg vandaag bericht dat mijn macbook is verzonden en de 20ste zal aankomen. Komt hij uit china oid?
Het duurt nu bijna 2 weken dat mijn betaling niet binnen is. Ik heb een WorldPay-referentienummer gekregen, die heb ik ingevuld bij kenmerk (dus niet betalingskenmerk met van die - ertussen)bij het overschrijven. Op de site staat er een W voor het nummer, welke ik niet erbij heb gedaan, want dit stond niet in de mail
Heb ik iets fout gedaan?
Heb ik iets fout gedaan?
[ Voor 7% gewijzigd door CarbonFibeR op 12-09-2012 14:12 ]
Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5 of [iPad] Levertijden & Beschikbaarheid.
Let op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5 of [iPad] Levertijden & Beschikbaarheid.