Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:55
Voor mensen die al een Mac (of iDevice) hebben: via de Delivery Status app van Junecloud kun je ook bestellingen uit de Apple Store traceren. Ik weet vooralsnog alleen nog niet of je eenmalig alleen je bestelnummer hoeft in te voeren en hij dan automagisch de informatie uit BridgePoint en Expeditors Int'l haalt.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:59
Die haalt informatie gewoon van de Apple site.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Mijn rMBP heeft nu als status verzending wordt voorbereid. Besteld op 31 juli. Werken ze op zaterdag in China? Anders maandag pas verzonden denk ik..

Verwijderd

Koen- schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:43:
Mijn rMBP heeft nu als status verzending wordt voorbereid. Besteld op 31 juli. Werken ze op zaterdag in China? Anders maandag pas verzonden denk ik..
had mijn MBA ook vorige week vrijdag blijft zo staan tot maandag normaal :(

Verwijderd

Koen- schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:43:
Same here, 1-8 besteld (rMBP), status nu veranderd :

Verzending wordt voorbereid Verzendklaar:  5 - 7 business days Levert  17 Aug, 2012 - 21 Aug, 2012

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
oohh schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:40:
Voor mensen die al een Mac (of iDevice) hebben: via de Delivery Status app van Junecloud kun je ook bestellingen uit de Apple Store traceren. Ik weet vooralsnog alleen nog niet of je eenmalig alleen je bestelnummer hoeft in te voeren en hij dan automagisch de informatie uit BridgePoint en Expeditors Int'l haalt.
Handige tip! Gelijk account aangemaakt voor hey syncen en geinstalleerd op iPad, iPhone en iMac :) Ook handig voor bestellingen bij andere sites. Jammer dat 'ie geen push notification ondersteunt. Maarja, scheelt weer steeds in te hoeven loggen op Apple.

Edit: push notifications werken wel, maar niet op iPad. Wel jammer dat er verschillen zitten onderling. Op Mac heb je wel push, op iPad weer niet en op iPhone wel. Echter heeft de iPad versie ook een Map ingebouwd zodat je kan zien waar het zich bevind, dat missen de Mac en iPhone versies weer. Achja, opzich ook niet erg, push heb je al genoeg op 1 apparaat en maps werken toch beter op een mooi groot iPad scherm.

[ Voor 23% gewijzigd door ASNNetworks op 10-08-2012 12:23 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• oohh
ASNNetworks schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:00:
[...]

Handige tip! Gelijk account aangemaakt voor hey syncen en geinstalleerd op iPad, iPhone en iMac :) Ook handig voor bestellingen bij andere sites. Jammer dat 'ie geen push notification ondersteunt. Maarja, scheelt weer steeds in te hoeven loggen op Apple.

Edit: push notifications werken wel, maar niet op iPad. Wel jammer dat er verschillen zitten onderling. Op Mac heb je wel push, op iPad weer niet en op iPhone wel. Echter heeft de iPad versie ook een Map ingebouwd zodat je kan zien waar het zich bevind, dat missen de Mac en iPhone versies weer. Achja, opzich ook niet erg, push heb je al genoeg op 1 apparaat en maps werken toch beter op een mooi groot iPad scherm.
De iPhone versie heeft ook een ingebouwde Maps, alleen (nog) niet bij de Apple Store. Misschien komt dat in een later stadium van de bestelling, als hij daadwerkelijk verzonden is.

Die push notifications begrijp ik helemaal niet, aangezien ik niks in het Notification Center zie staan, maar lijkt mij dat het wel moet werken op alle iDevices.

• Jannis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 23:28
Wanneer je via de onderwijs-store besteld en de kortingsbon er dus nog bijgevoegd moet worden, is de requested delivery date op expeditors dan die voor jou, of de datum waarop het pakketje in Tilburg wordt afgeleverd? Mijn bestelling is vanochtend door de douane heen gekomen in Amsterdam en heeft morgen als requested date, terwijl Apple 15 aug als datum geeft.

Verwijderd

Jannis schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:02:
Wanneer je via de onderwijs-store besteld en de kortingsbon er dus nog bijgevoegd moet worden, is de requested delivery date op expeditors dan die voor jou, of de datum waarop het pakketje in Tilburg wordt afgeleverd? Mijn bestelling is vanochtend door de douane heen gekomen in Amsterdam en heeft morgen als requested date, terwijl Apple 15 aug als datum geeft.
10-Aug-2012 15:00:00 CEST Requested Delivery Date
10-Aug-2012 10:35:00 CEST Proof of Delivery Rcvd
09-Aug-2012 16:12:00 CEST Delivered to Consignee
09-Aug-2012 13:35:00 CEST Out for Delivery

dit staat er bij mij
de requested delivery date is dus de dag dat ze het in Tilburg willen hebben.
aangezien ik hier nog niets heb gezien :(

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:02
Zojuist gezien dat mijn rMBP (2.3, 8, 256, US) is verzonden! :)

The Dude abides!

Verwijderd

De mijne ook :)

Verwijderd

Rednas schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:58:
Zojuist gezien dat mijn rMBP (2.3, 8, 256, US) is verzonden! :)
Die van mij is nu ook verzonden, het duurt 11 dagen om bij mij afgeleverd te worden. Duurt het bij jou ook zo lang?

• Koen-
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:47:
[...]

[...]

Die van mij is nu ook verzonden, het duurt 11 dagen om bij mij afgeleverd te worden. Duurt het bij jou ook zo lang?
Bij mij ook 21 augustus. Maar dat is maximum volgens mij.

• Rednas
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:47:
[...]

[...]

Mijn leverdatum staat op of voor 20 augustus, dus 10 dagen bij mij. Ik verwacht, gezien de tijd tussen verzending en aflevering bij anderen, dat hij voor het weekend van volgende week (17 augustus) binnen moet zijn.

The Dude abides!

Verwijderd

Rednas schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:48:
[...]

Mijn leverdatum staat op of voor 20 augustus, dus 10 dagen bij mij. Ik verwacht, gezien de tijd tussen verzending en aflevering bij anderen, dat hij voor het weekend van volgende week (17 augustus) binnen moet zijn.
Koen- schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:48:
[...]

Bij mij ook 21 augustus. Maar dat is maximum volgens mij.
Oke, bij mij stond er eerst ook 20 augustus, maar een paar minuten later stond er 21 augustus. Nou, ik hoop dat hij gauw komt ;) bedankt voor jullie reactie!

Verwijderd

Idd, bij mij staat er ook 21 aug als verwachte bezorgdatum. Ik zal nog wel vertraging door de kortingsbon hebben, hopelijk heb ik hem wel voor volgend weekend binnen.

• oohh
Onze MacBooks (80 totaal) zijn geboekt op een vlucht van KLM (KL894) die maandagochtend in Nederland aankomt. Dan zijn ze de volgende dag in Tilburg en kunnen ze hopelijk direct verzonden worden naar de klant. Dan worden ze woensdag geleverd. De orders zonder kortingsbon waarschijnlijk dinsdag al, maar dat zullen er niet veel zijn. >:)

• Koen-
oohh schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 09:31:
Onze MacBooks (80 totaal) zijn geboekt op een vlucht van KLM (KL894) die maandagochtend in Nederland aankomt. Dan zijn ze de volgende dag in Tilburg en kunnen ze hopelijk direct verzonden worden naar de klant. Dan worden ze woensdag geleverd. De orders zonder kortingsbon waarschijnlijk dinsdag al, maar dat zullen er niet veel zijn. >:)
Hoe kan je dat zien?

• oohh
Je moet eerst naar de Apple Store gaan, om daar je leveringsnummer te zoeken. Daarna voer je deze in op Expeditors. Daar zie je dan waar hij (precies) is en met welke vlucht hij deze kant op komt! :9

• Koen-
oohh schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:39:
[...]

Je moet eerst naar de Apple Store gaan, om daar je leveringsnummer te zoeken. Daarna voer je deze in op Expeditors. Daar zie je dan waar hij (precies) is en met welke vlucht hij deze kant op komt! :9
Ah, jammer. Dan zat ik goed: ''No data available in table''. Betekend dat dat ik een vlucht later heb? :(

Leveringsnummer is toch 8213XXXXX4?

[ Voor 4% gewijzigd door Koen- op 11-08-2012 13:03 ]

• oohh
Koen- schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:44:
[...]

Ah, jammer. Dan zat ik goed: ''No data available in table''. Betekend dat dat ik een vlucht later heb? :(
Staat de status van de bestelling al op Shipped? En je moet wel het leveringsnummer gebruiken, niet het ordernummer. Het leveringsnummer lijkt hier op: 8213635554 en kun je vinden in BridgePoint.

Verwijderd

Koen- schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:44:
[...]

Leveringsnummer is toch 8213XXXXX4?
Mogelijk staat er nog een opmerking bij. Bij mij althans wel, aangezien ik nog een paar dingen extra heb besteld:

Please Note: Your items dispatched from different locations and will be merged together before delivery. Once merged, your Order Status will be updated with carrier and tracking information (at latest 48 business hours before your estimated delivery date).

Pas wanneer alle spullen bij elkaar zijn, zal de vluchtinformatie worden toegevoegd en kun je traceren.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2012 13:33 ]

• Koen-
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:28:
[...]

Mogelijk staat er nog een opmerking bij. Bij mij althans wel, aangezien ik nog een paar dingen extra heb besteld:

Please Note: Your items dispatched from different locations and will be merged together before delivery. Once merged, your Order Status will be updated with carrier and tracking information (at latest 48 business hours before your estimated delivery date).

Pas wanneer alle spullen bij elkaar zijn, zal de vluchtinformatie worden toegevoegd en kun je traceren.
Volgens mij bedoelen ze daarmee dat die 80,- bon moet worden toegevoegd.

Ik kan nu niet meer in bridge-point.

Verwijderd

Koen- schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:34:
[...]

Volgens mij bedoelen ze daarmee dat die 80,- bon moet worden toegevoegd.
ja maar heeft niet echt veel nut aangezien ze toch apart zitten
UPS komt mij maandag 2 pakjes leveren
een van 3 kilo = MBA
en een van 100g = cadeaubon

maar zo worden ze wel samen afgeleverd

• Jannis
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:28:
[...]
Je vlucht informatie is daarvoor al beschikbaar. Via expeditors kun je het pakketje traceren vanuit Shanghai tot levering in Tilburg, dat is het nummer wat met 82 begint. De laatste trackingcode krijg je inderdaad wel pas als alles bij elkaar is, maar dat gaat enkel om de verzending binnen Nederland.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Hmm weird, mijn 82-nummer geeft nog niets op expeditors? T pakketje moet nog wel met de studentenbon worden samengevoegd, maar desondanks kan ik hem niet vanuit Azie tracken al :? Heb een Extra bestelnummer (72-nummer) en een 82-nummer.

Verwijderd

DaannO schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 12:25:
Hmm weird, mijn 82-nummer geeft nog niets op expeditors? T pakketje moet nog wel met de studentenbon worden samengevoegd, maar desondanks kan ik hem niet vanuit Azie tracken al :? Heb een Extra bestelnummer (72-nummer) en een 82-nummer.
het pakje moet wel verzonden zijn eer er iets op expeditors komt te staan
indien er nog staat verzending wordt voorbereid kan je nog niets zien

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 12:48:
[...]

het pakje moet wel verzonden zijn eer er iets op expeditors komt te staan
indien er nog staat verzending wordt voorbereid kan je nog niets zien
Dat zijn ze dus al en heb een link naar bridge..

Verwijderd

Kunnen jullie inloggen bij Apple om je 82... nummer te achterhalen?

• Koen-
DaannO schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 12:53:
[...]

Dat zijn ze dus al en heb een link naar bridge..
Ik heb hetzelfde en hoorde net van 'oohh' dat ik niet tussen de lijst sta van de vlucht van vanmiddag. Als ik mijn 82 code invoer op expeditors staat er 'No data available in table'. Status bij Apple is verzonden en op bridge-point staat nu i.p.v. iets met terminal --> Bestelling verzonden.

• oohh
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 12:55:
Kunnen jullie inloggen bij Apple om je 82... nummer te achterhalen?
Vanochtend lag de site er inderdaad even uit. Hij moet nu weer werken, hij doet het hier tenminste weer.

[ Voor 11% gewijzigd door oohh op 12-08-2012 13:43 ]

• DaannO
Koen- schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 13:07:
[...]

Ik heb hetzelfde en hoorde net van 'oohh' dat ik niet tussen de lijst sta van de vlucht van vanmiddag. Als ik mijn 82 code invoer op expeditors staat er 'No data available in table'. Status bij Apple is verzonden en op bridge-point staat nu i.p.v. iets met terminal --> Bestelling verzonden.
Jup, heb precies t zelfde.. Naja, afwachten maar. Ik ga uit van de 21 en de rest kan meevallen ;)

• Rednas
Voor degenen van wie hun MacBooks vrijdag zijn verzonden: het vliegtuig waarmee deze vanuit Shanghai naar Amsterdam zouden vliegen is inmiddels geland :)

Volgens Expeditors zou de vracht morgenmiddag om 15:00 bij Apple (ik neem aan in Tilburg) worden afgeleverd, en waarschijnlijk zullen de MacBooks daarna aan UPS worden overgedragen. De kans is dus groot dat ze woensdag aan ons worden geleverd :)

The Dude abides!

Verwijderd

Dat zou mooi zijn. Daar zou de mijne ook bij moeten zitten. Helaas krijg ik nog geen informatie oo de Expeditors site ('no data available in table').

• Koen-
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 08:35:
Dat zou mooi zijn. Daar zou de mijne ook bij moeten zitten. Helaas krijg ik nog geen informatie oo de Expeditors site ('no data available in table').
Vraag het me af... De mensen wiens MacBook op expeditors stonden hebben 20 Aug als verwachte leverdatum en wij 21 Augustus. :-(

Verwijderd

Koen- schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 08:42:
[...]

Vraag het me af... De mensen wiens MacBook op expeditors stonden hebben 20 Aug als verwachte leverdatum en wij 21 Augustus. :-(
de verwachte leverdatum op expeditors is de datum waarop zij uw mac afleveren aan een koeriers bedrijf
niet de dag waarop hij bij uw thuis zal geleverd worden

• Rednas
Dat klopt inderdaad, ik heb een verwachte leverdatum van 20 augustus op bridgepoint. Waarschijnlijk vertrekt jullie vliegtuig dan vandaag vanuit Shanghai.

The Dude abides!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:16
Gisteren (zondag) een Macbook pro retina (2.6, 16GB. 256) besteld via bankoverschrijving, alleen heb ik een foutje gemaakt.

Ik heb het bestelnummer niet opgegeven in mijn overschrijving alleen het 'WorldPay-referentienummer'. (Die verschilt met het bestelnummer?)

Tot zo ver misschien nog geen probleem echter heb ik bij 'kenmerk' en 'omschrijving' het Worldpayref opgegeven alleen bij kenmerk ontbreken de laatste paar (2) cijfers (knippen, plakken, form te kort, niet goed opgelet). Bij omschrijving is het wel compleet.

Zou mijn bestelling hierdoor vertraging opleveren? Of mislukken?

• Rednas
Ik zou even Apple opbellen voor de zekerheid, dan weet je zeker of je betaling goed is doorgekomen. Zo niet, dan kunnen ze dat snel voor je oplossen.

The Dude abides!

Verwijderd

@Koen-
Je hebt gelijk, Ze werden echter wel de 13e verzonden. Maar wellicht gaan ze via een ander expeditie bedrijf?

@mathle
We zien helemaal geen informatie zien (helemaal geen) via Expeditors. Het nummer geeft telkens 'no data available in table. De mobiele site geeft aan dat het referenten nummer niet bestaat. Apple verwacht nog steeds voor of op de 21e af te leveren.

• Jannis
@StarWise, dat is prima haalbaar. Je ziet em pas in de tracking op moment dat ie geboekt is op een vlucht vanuit Shanghai. Die van mij verscheen op 8 aug in de tracking en kwam op 10 aug aan in Amsterdam.

• Koen-
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 08:56:
@Koen-
Je hebt gelijk, Ze werden echter wel de 13e verzonden. Maar wellicht gaan ze via een ander expeditie bedrijf?

@mathle
We zien helemaal geen informatie zien (helemaal geen) via Expeditors. Het nummer geeft telkens 'no data available in table. De mobiele site geeft aan dat het referenten nummer niet bestaat. Apple verwacht nog steeds voor of op de 21e af te leveren.
Nu was mijn status vrijdagavond op Bridge Point (Tussen verwachte bezorgdatum en Extra bestelnummers) 'Origin at Terminal' o.i.d. zaterdag avond was dat 'Shipment '. Misschien is 'ie al in Nederland :P.

Heeft iedereen als je naar je bestelpagina van Apple gaat en op volg verzending (pijltje naar beneden) klikt dat je 2 nummers krijgt?

• Rednas
@Koen-: ja, dat heb ik ook. Een lang WW-nummer waarmee je in bridgepoint komt, en het tweede 82-nummer dat je voor Expeditors kunt gebruiken.

The Dude abides!

• Koen-
Rednas schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 09:09:
@Koen-: ja, dat heb ik ook. Een lang WW-nummer waarmee je in bridgepoint komt, en het tweede 82-nummer dat je voor Expeditors kunt gebruiken.
Ah! Bij mij is het tweede nummer geen 82 nummer maar een heel lang nummer wat begint met 00340XXXXXXXXXXXXXXX. 82 nummer staat in Bridge-point.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 08:56:
@Koen-

@mathle
tuurlijk niet de mijne wordt vandaag geleverd en ging pas 6 dagen geleden (7/08) op het vliegtuig
dus veronderstel ik dat je nog zal moeten wachten tot 15-16/08 eer er iets op expeditors komt te staan.
er komt pas iets op expeditors vanaf de vlucht geboekt is

Verwijderd

Rednas schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 08:48:
Dat klopt inderdaad, ik heb een verwachte leverdatum van 20 augustus op bridgepoint. Waarschijnlijk vertrekt jullie vliegtuig dan vandaag vanuit Shanghai.
Ik heb ook een verwachte leverdatum van 15 augustus op Bridge point, welke dezelfde dag naar 20 augustus is gegaan, maar met mijn 82.... nummer is er nog niks bekend. Dus lijkt erop dat er nog geen vlucht is geboekt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2012 09:57 ]

• talkatoo
Rednas schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 08:50:
Ik zou even Apple opbellen voor de zekerheid, dan weet je zeker of je betaling goed is doorgekomen. Zo niet, dan kunnen ze dat snel voor je oplossen.
Bedankt, ik heb even met Apple gebeld en mijn bestelling zou inderdaad vertraging kunnen oplopen.

Heb daarna even mail contact gehad met de helpdesk, en hij zou mijn gegevens doorsturen naar de financiële afdeling zodat mijn bestelling geen vertraging zou oplopen.

Ben goed geholpen, nu afwachten. :)

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-11 01:25
Afgelopen vrijdag status verzonden, verwachte levering 21e. Wat heb ik toch ook weinig geduld!

Verwijderd

N-Freak schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:35:
Afgelopen vrijdag status verzonden, verwachte levering 21e. Wat heb ik toch ook weinig geduld!
Zelfde hier, erg ongeduldig haha.

Verwijderd

Status is bij mij ondertussen veranderd naar: Onderweg naar klant - verzending op schema.
Expo geeft nog geen informatie. En ja, ik ben ook ongeduldig :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:56:
Status is bij mij ondertussen veranderd naar: Onderweg naar klant - verzending op schema.
Same here, en ook geen data in Expo. Ben benieuwd of we voor het weekend met MacBooks aan de slag kunnen! Had wel het idee dat vorig jaar toen ik mijn MacBook 17 inch bestelde, het verzendstuk binnen vier dagen was afgerond, maar kan het mis hebben, wordt ook weer een dagje ouder >:)

• DaannO
Jup, hier ook die status net :)

• Koen-
Hier hetzelfde, maar betekend dit dat 'ie al in Nederland is?

• N-Freak
Koen- schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:49:
Hier hetzelfde, maar betekend dit dat 'ie al in Nederland is?
Het betekend dat hij onderweg is... O-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:56:
Heb ik hier ook. Nadat ik voor het eerst kon inloggen nadat ie verzonden was stond er leverdatum 15 augustus, welke een dag later is aangepast naar 20 augustus. Maar er staat voor 20 augustus, dus eerder kan ook. Dus wie weet gewoon de 15de.

Verwijderd

14-Aug-2012 15:00:00 CEST Requested Delivery Date
13-Aug-2012 11:01:00 CEST (est.) Estimated Time of Arrival
13-Aug-2012 05:17:00 CEST At Final Destination
13-Aug-2012 00:24:00 SGT Confirmed on Board
12-Aug-2012 23:00:00 SGT (est.) Booked
11-Aug-2012 09:42:00 CEST Comm Docs Received
11-Aug-2012 10:06:00 SGT Freight Received w/Docs
11-Aug-2012 09:41:00 SGT Client Called for Pickup

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:23:
13-Aug-2012 11:01:00 CEST (est.) Estimated Time of Arrival
13-Aug-2012 05:17:00 CEST At Final Destination
13-Aug-2012 00:24:00 SGT Confirmed on Board
12-Aug-2012 23:00:00 SGT (est.) Booked
11-Aug-2012 09:42:00 CEST Comm Docs Received
11-Aug-2012 10:06:00 SGT Freight Received w/Docs
11-Aug-2012 09:41:00 SGT Client Called for Pickup
Waar haal je deze info vandaan?

• Koen-
Ik zag dat ik net ook een mailtje van Apple heb gehad:

Geachte Koen,

Het doet ons genoegen u te kunnen meedelen dat uw bestelling onderweg is.

Voor uw gemak ontvangt u uw bestelde producten in één zending. De producten zijn van verschillende locaties afkomstig maar worden voor levering aan u in één zending samengevoegd.

Zodra uw order zich heeft samengevoegd, zal uw orderstatus met koerier en verzend gegevens worden bijgewerkt. Gelieve tot 5 werkdagen te wachten voordat online Bestelstatus is bijgewerkt.

Met vriendelijke groet,
Apple Online Store

Hebben de mensen bij wie die wel op expeditors staat deze al gehad?

• ASNNetworks
13-Aug-2012 15:00:00 CEST Requested Delivery Date
13-Aug-2012 12:50:00 CEST Out for Delivery
11-Aug-2012 15:22:00 CEST Import Customs Release AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS) 12 296589 - WHITE - 001
11-Aug-2012 15:21:00 CEST Decl. Lodged w Customs AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS) 001
10-Aug-2012 20:01:00 CEST (est.) Estimated Time of Arrival PUDONG, SHANGHAI, CHINA (PVG) AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS) PVG-AMS: KL9974/09 PVG AMS
10-Aug-2012 11:05:00 CEST At Final Destination AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS)
10-Aug-2012 06:07:00 SGT Confirmed on Board PUDONG, SHANGHAI, CHINA (PVG) AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS) PVG-AMS: KL9974/09
10-Aug-2012 04:00:00 SGT (est.) Booked PUDONG, SHANGHAI, CHINA (PVG) AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS) PVG-AMS: KL9974/09
09-Aug-2012 21:09:00 CEST Comm Docs Received AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS) Documents Received
09-Aug-2012 09:43:00 SGT Freight Received w/Docs
09-Aug-2012 09:26:00 SGT Client Called for Pickup
Verwachte levertijd staat nog op donderdag 16e, hopelijk 1-2 dagen eerder :), maar denk het niet gezien het nog samengevoegd moet worden en dan via UPS verstuurd.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• ASNNetworks
Koen- schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:36:
Ik zag dat ik net ook een mailtje van Apple heb gehad:

Geachte Koen,

Het doet ons genoegen u te kunnen meedelen dat uw bestelling onderweg is.

Voor uw gemak ontvangt u uw bestelde producten in één zending. De producten zijn van verschillende locaties afkomstig maar worden voor levering aan u in één zending samengevoegd.

Zodra uw order zich heeft samengevoegd, zal uw orderstatus met koerier en verzend gegevens worden bijgewerkt. Gelieve tot 5 werkdagen te wachten voordat online Bestelstatus is bijgewerkt.

Met vriendelijke groet,
Apple Online Store

Hebben de mensen bij wie die wel op expeditors staat deze al gehad?
Jep, ik kreeg eerst die, toen keek ik via status bij apple.com, en vervolgens het trackingnummer voor exp.o ingevoerd., Zie boven post voor data.

Verwijderd

Mail ook net gehad.

Hoelang duurt het ongeveer voordat ie binnen is?
Exposities staat niks

• Rednas
Ik heb de mail ook net gehad.

Als ik kijk naar het schema van ASNNetworks met een requested delivery date van 13 augustus en een leverdatum van 16 augustus en dit vergelijk met het schema van degenen waarvan de laptop vrijdag is verzonden (14 augustus als requested delivery date bij Apple), dan zouden onze laptops sowieso voor het einde van de week binnen moeten komen :)

[ Voor 36% gewijzigd door Rednas op 13-08-2012 18:33 ]

The Dude abides!

• ASNNetworks
*update*
er is een lijntje bij gekomen:
13-Aug-2012 16:22:00 CEST Delivered to Consignee bartez

en op de status pagina van Apple zelf staat nu: Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid.

Ik heb dit topic even doorgespit en heb gezien dat het dan vaak 2 dagen later wordt geleverd. Morgen zou hij bij UPS binnen zijn, en de status weer naar 'onderweg naar klant' moeten krijgen, en een UPS track code. Dag erna is huis. Als dat dus weer zo blijkt te zijn (was bij meerdere mensne blijkbaar dus zo) dan zou ik em woensdag ipv donderdag moeten krijgen :)

• Rednas
Ze zijn door de douane :)

13-Aug-2012 18:56:00 CEST Import Customs Release AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS)
13-Aug-2012 18:55:00 CEST Decl. Lodged w Customs AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS)

The Dude abides!

Verwijderd

Damn wachten duurt lang.

Bij expo kan ik nog steeds niks zien.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:28:
Damn wachten duurt lang.

Bij expo kan ik nog steeds niks zien.
Bij mij is er ook nog niets te zien in expo, terwijl volgens Apple de levering onderweg is :s
Als dit betekend dat het nog in China staat, dan ben ik bang dat de levering inderdaad 20/21 augustus gaat worden :F

• Koen-
Vind ik niet netjes. Zeggen dat het onderweg is terwijl dat niet zo is. :-(

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:33:
[...]

Bij mij is er ook nog niets te zien in expo, terwijl volgens Apple de levering onderweg is :s
Als dit betekend dat het nog in China staat, dan ben ik bang dat de levering inderdaad 20/21 augustus gaat worden :F
Misschien omdat er dingen samengevoegd moeten worden in NL?

• talkatoo
Net een mailtje van een Apple medewerker dat mijn betaling binnen is. Aflever datum is tussen 29 en 31 augustus.

Vrij snel (zondag besteld), en geen standaard uitvoering (rMBP, 2.6, 16GB, 256GB). Ben benieuwd!

• ASNNetworks
Sinds gister rond 17.00 Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid. Nu nog steeds hetzelfde... Staat ook bij dat ik minstens 48 uur van te voren track and trace code moet ontvangen en de bezorgservice bekend moet zijn... Overmorgen is de verwachte leverdatum.. Als dat maar goed gaat...

edit: sprong net naar: Onderweg naar klant – verzending op schema :D

nog geen track 'n trace code, maar zal wel snel komen dan

[ Voor 24% gewijzigd door ASNNetworks op 14-08-2012 16:42 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:51:
[...]

Misschien omdat er dingen samengevoegd moeten worden in NL?
Nee, er zijn genoeg mensen met deze bon die wel data in Expo zien.
Maar verder zoekend in dit topic verteld dat ook andere waren die geen data
in Expo konden terugvinden. Deze personen kregen na 2/3 werkdagen gewoon een UPS
trackingcode en een dag later het artikel bezorgd, dus het komt deze week zeker nog goed :)

• oohh
Barry heeft getekend hoor! Nu snel samenvoegen en wegwezen met die hap. Maar zo zal het wel niet gaan...

• ASNNetworks
Gaat hard daar. Bezorgservice is nu veranderd in UPS en bezorgdatum is nu 15 augustus ipv 16 gworden! Dus morgen! whut whut, hopelijk blijft dat ook zo :)

Verwijderd

ASNNetworks schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:27:
Gaat hard daar. Bezorgservice is nu veranderd in UPS en bezorgdatum is nu 15 augustus ipv 16 gworden! Dus morgen! whut whut, hopelijk blijft dat ook zo :)
Veel plezier ermee als ie vandaag komt!

Hier nog een paar dagen geduld hebben denk ik. Wachten duurt lang haha.

• Koen-
Hee! ''Please Note: Your items will dispatched from different locations and will merged together...'' is weg! Lijkt er op dat mijn MacBook vandaag verzonden wordt.

• ASNNetworks
Koen- schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:48:
Hee! ''Please Note: Your items will dispatched from different locations and will merged together...'' is weg! Lijkt er op dat mijn MacBook vandaag verzonden wordt.
Volgens mij wordt ie nu naar de koerier (UPS) verstuurd. En van daaruit door naar jou. Dus waarschijnlijk overmorgen in huis, maar dan moet je vanavond 'laatste vervoerder voorbereid' ook moeten tegen komen.

Verwijderd

Bij mij is dat 'merged' bericht ook weg. Nog geen spoor op exp.o trouwens. Misschien maakt Apple tevens gebruik van een vervoerder die nog niet gemeld is?
In ieder geval: het blijft spannend :P

• N-Freak
En ook hier is het bericht weg, maar ook geen spoor van informatie over de koerier.

• ASNNetworks
eeeeeeen hijs binnen!!

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/578848_460967697258561_1983811314_n.jpg
heb em gewoon lekker ingepakt voor mezelf haha, met briefje erbij: cause you're awesome. cadeautje voor mezelf :P

Afbeeldingslocatie: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=460967737258557&set=a.100175076671160.174.100000360032913&type=1&theater

Verwijderd

Hhahahaha goeie! _/-\o_ Enjoy!

• N-Freak
Prachtig! Geniet van het uitpakken zou ik zeggen!

Het gebruiken doet er natuurlijk niet toe...

Verwijderd

Mooi! Geniet ervan! :-)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2012 12:34 ]

• ASNNetworks
bedankt mannen! nog even wachten voor jullie, maar het is het zeer zeker waard allemaal!

Verwijderd

Koen- schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:48:
Hier ook weg nu. Verwacht hem dus vrijdag.

• Rednas
@ASNNetworks: nice, veel plezier ermee!

Ik zag zojuist dat mijn status weer was versprongen naar "Onderweg naar klant - verzending op schema" nadat ik gisteravond de status "Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid had". Hebben meer mensen dit al?

Het is namelijk nog best vroeg, meestal gebeurt dat pas 's avonds, zou hij dan vanmiddag al komen....? ;)

The Dude abides!

Verwijderd

Krijg net een mail van Apple met de echte factuur.
Dan zal de air toch wel morgen of overmorgen binnenkomen.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Vanmiddag ook maar eens de trigger overgehaald en een vervanging van m'n 13" early 2011 besteld. De resolutie was altijd al een minpunt en aangezien ik de komende maanden af en toe tijd heb voor een spelletje toch voor de 15" retina gegaan ipv het originele plan om te wachten op een 13" versie.

De configuratie:
2.6GHz/16GB/512GB/US
Met nog een thunderbolt naar ethernet en Magsafe 2 naar Magsafe convertertje. En als TU Delft student natuurlijk m'n rechtmatige korting en cadeaubon :P

Verwachte levertijd: 30 Aug, 2012 - 03 Sep.....

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Status is nu: Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum. Voor de rest staat er nog geen informatie bij.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2012 15:38 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:30:
Status is nu: Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum. Voor de rest staat er nog geen informatie bij.
Bij mij staat dit er nu ook, lijkt me dat we vanavond de trackingcode van UPS krijgen en het morgen bezorgd gaat worden. Alleen ben ik er morgen niet, wel vrijdag. Komt UPS altijd twee keer?

• Koen-
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:41:
[...]

Bij mij staat dit er nu ook, lijkt me dat we vanavond de trackingcode van UPS krijgen en het morgen bezorgd gaat worden. Alleen ben ik er morgen niet, wel vrijdag. Komt UPS altijd twee keer?
Ja, hier wel. En soms bellen ze voor een afspraak. Bij mij is mijn status nogsteeds Onderweg naar klant – verzending op schema. Nu ook Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum. *O*

[ Voor 9% gewijzigd door Koen- op 15-08-2012 16:03 ]

• N-Freak
Ook hier 'Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum' Deze staat echter nog gewoon op de 21e.

• DaannO
Lucky basterds :P Bij mij nog steeds
Onderweg naar klant – verzending op schema
. Als ze de 21e halen, is dat prima.

Verwijderd

Tracking nummer wordt ondertussen ook getoond. UPS geeft ondertussen ook informatie:

Geplande aflevering:
Donderdag, 16/08/2012, Voor het einde van de dag

@epo
Mogelijkerwijs kun je de afleverdatum aanpassen op de UPS site wanneer je je tracking nummer daar invoert. Daar staat ten minste wel een linkje, maar heb er zelf nog niet op geklikt.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2012 17:31 ]

Verwijderd

Mijn status is bijgewerkt. Nu nog een tracking nummer.

Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid.

• N-Freak
Geplande aflevering bijgewerkt naar:
Donderdag, 16/08/2012, Voor het einde van de dag
Laatste locatie:
Eindhoven, Netherlands, Woensdag, 15/08/2012
O+

• Rednas
UPS-trackingnummer binnen :)

The Dude abides!

Verwijderd

Ik ook. Levering morgen!

• DaannO
Inmiddels hier ook de status
Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum
Waar zien jullie je UPS nummer, op bridge?

Verwijderd

Ja boven de plaats waar ze hem naar toe verzenden.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2012 22:05 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 56 Laatste