Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dafut
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-04 11:37

Dafut

David

zozamis schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:21:
Ik kreeg vandaag bericht dat mijn macbook is verzonden en de 20ste zal aankomen. Komt hij uit china oid?
Aangezien je een Built-To-Order hebt (Mat scherm) en geen standaard configuratie komt de laptop inderdaad uit china. Vandaar ook dat de levertijd langer is.

=]

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-11 19:39
Op dinsdag 11 september een MacBook Pro retina 2.3/16/256 besteld, betaalt met creditcard, vandaag de verzendbevestiging gekregen en de verwachte leverdatum is 19 september.

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-11 17:12
Is een MBA 13" 8GB/256GB Core i5 een BTO? Leverdatum 28 sept - 2 okt.

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:52

Stekeltje

Nothing to see here move along

Auw, 1820 euro armer, maar hij is besteld! 15" MBP mat scherm en internationaal toetsenbord. De levering staat nu op 1 tot 3 oktober :) . Ben erg benieuwd!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:00
Donderdagavond 20 september een rMBP 2,3GHz/16GB/256GB besteld dmv wire transfer.
Vandaag een mail gehad dat mijn bestelling wordt verwerkt, verwachte leverdatum is 4 tot 8 oktober... Ik hoop dat dit nog flink terugloopt.

• Mikad0
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-01 20:27
Vrijdag laat nog een Macbook Pro 13'' besteld, met de studentenaanbieding van €80,- Helaas wel betaald via bankoverschrijving. Nog paar daagjes langer wachten.. :)

• Stekeltje

Stekeltje

Wat is de gemiddelde tijd dan van het accepteren van de betaling? Mijn betaling is nog niet geaccepteerd maar de verwachte verzending staat nog steeds op 1 tot 3 oktober! Ik vind het echt spannend heb erg veel zin om met mijn eerste macje te spelen zeg :o !

Edit: Order is geaccepteerd en wordt geprocessed ben benieuwd :D !

[ Voor 11% gewijzigd door Stekeltje op 25-09-2012 13:00 ]

• Superbol
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:15
Op Donderdag 20 September Macbook Air 13" 8GB/128GB besteld met studentenkorting (en 80 euro iTunes bon) en magsafe adapter.

Betaald via bankoverschrijving, en Vrijdag de 21e status aangepast naar verzonden. Levertijd wordt nu geschat op 2 Oktober.

Kan helaas nog nergens mn zending tracken...flextronics en expo hebben geen data, en apples tracking systeem geeft de volgende melding "Your items dispatched from different locations and will be merged together before delivery. Once merged, your Order Status will be updated with carrier and tracking information (at latest 48 business hours before your estimated delivery date)."

Meer mensen die hier last van hebben die meerdere items hebben besteld?

Verwijderd

Dat is normaal, afwachten tot je een UPS tracking number krijgt. Ik kon ook niks zien bij expo/flextronics.

• UltraSub
Mijn MBA is verstuurd en staat nu op levering 1 oktober.
Zelfde melding als hier boven me, once merged blabla. Maar er zou niks te mergen moeten zijn :?
En als er dus nog geen UPS track beschikbaar is, hoe kunnen ze dan 1. zeggen dat het verstuurd is en 2. hoe weten ze dan dat het 1 oktober zal gaan worden :?

• Stekeltje

Stekeltje

UltraSub schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:16:
Zelfde melding als hier boven me, once merged blabla. Maar er zou niks te mergen moeten zijn :?
En als er dus nog geen UPS track beschikbaar is, hoe kunnen ze dan 1. zeggen dat het verstuurd is en 2. hoe weten ze dan dat het 1 oktober zal gaan worden :?
Vast assembly tijden waaraan gehouden moet worden en leveringsvoorwaarden voor andere partijnen die het zooitje in elkaar zetten misschien? Als alles onzeker is kun je je klanten niks beloven dus ik denk dat ze daarom met redelijke zekerheid kunnen zeggen dat het 1 oktober geleverd gaat worden :) !

Verwijderd

Verstuurd wil hier niet zeggen: 'op weg naar de klant', maar 'vertrokken uit de fabriek'.

• UltraSub
Aaah, ok!
Bedankt...

/edit
Maar wordt er wel eens eerder geleverd? ;)

[ Voor 55% gewijzigd door UltraSub op 25-09-2012 16:55 ]

Verwijderd

UltraSub schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:55:
Aaah, ok!
Bedankt...

/edit
Maar wordt er wel eens eerder geleverd? ;)
Ja hoor, die van mij was gepland voor 10 september (denk ik, lees mijn post in dit topic er nog een op na). En ik had hem 5 september.

• UltraSub
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:17:
[...]

Ja hoor, die van mij was gepland voor 10 september (denk ik, lees mijn post in dit topic er nog een op na). En ik had hem 5 september.
Ah ok.. Damn, kon hem zaterdag eigenlijk goed gebruiken. Heb een feestje en dus moet er muziek gedraaid worden :) Naja, duimen dan maar dat die datum nog wordt aangepast.

En toch vind ik het maar raar :)
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) Oct 01, 2012
Onderweg naar klant – verzending op schema
Hij heeft de fabriek dus verlaten. Wordt het ding nou echt eerst bij Apple NL op de mat afgeleverd, dan opnieuw verpakt en doorgestuurd naar mij? Want als ik voorbeelden in dit topic bekijk lijkt het alsof sommigen veel eerder een trace hebben..

M_V in "[Apple producten] Levertijden - Deel 9"

(Jaja, veel te ongeduldig) :+

[ Voor 38% gewijzigd door UltraSub op 25-09-2012 20:13 ]

• zozamis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-11 13:20
Dat had ik ook. dat is omdat de 80 euro studentenbon en je mac dan samenkomen (mac komt wss uit china omdat je een aangepaste versie hebt, net als ik..)

• zozamis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-11 13:20
Donderdag mijn macbook pro 15" met mat scherm aangekomen, ben echt ontzettend blij dat ik voor mat heb gekozen want het scherm is echt geweldig! Wel wennen met een touchpad, ik neig toch weer naar een magic mouse..

Verwijderd

UltraSub schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:06:
[...]

Ah ok.. Damn, kon hem zaterdag eigenlijk goed gebruiken. Heb een feestje en dus moet er muziek gedraaid worden :) Naja, duimen dan maar dat die datum nog wordt aangepast.

En toch vind ik het maar raar :)

[...]

Hij heeft de fabriek dus verlaten. Wordt het ding nou echt eerst bij Apple NL op de mat afgeleverd, dan opnieuw verpakt en doorgestuurd naar mij? Want als ik voorbeelden in dit topic bekijk lijkt het alsof sommigen veel eerder een trace hebben..

M_V in "[Apple producten] Levertijden - Deel 9"

(Jaja, veel te ongeduldig) :+
Was bij mij ook zo hoor ;) Heel ongeduldig :p

De leverdatum op bridge is de uiterste leverdatum. Je zal hem waarschijnlijk wel vroeger hebben..

• UltraSub
zozamis schreef op woensdag 26 september 2012 @ 00:51:
[...]

Dat had ik ook. dat is omdat de 80 euro studentenbon en je mac dan samenkomen (mac komt wss uit china omdat je een aangepaste versie hebt, net als ik..)
Interessant. Dat zal inderdaad de reden zijn. En er is sinds vanmiddag iets veranderd, de melding over het samenvoegen is verdwenen, rest is ongewijzigd. Zou dus best kunnen dat hij nu bij Apple.nl is. Ga ik even rekenen, stél ze gooien hem morgen op de post, dan zou ik de mazzel kunnen hebben dat hij vrijdag nog aan komt :)
Maar ik ga gewoon uit van maandag...

Tadaa.. Zei toch dat er vanmiddag iets was veranderd :)
Levering morgen. Met UPS :P

[ Voor 34% gewijzigd door UltraSub op 26-09-2012 21:06 ]

• RnB
Gister een mailtje ontvangen dat mijn CTO rMBP is verzonden.
De verwachte leverdatum is 8 oktober... Ik kan me niet voorstellen dat dit zolang moet duren, China - Amsterdam is met het vliegtuig hoogstens een dag, verzenden naar distributiecentrum zal misschien 2 dagen in beslag nemen, dan nog een dag om het naar mij toe te sturen.

Tuurlijk, ik ben ontzettend ongeduldig, zeker omdat ik nu 3 weken zonder Macbook zit. Maar toch vind ik het veel te lang duren.

Ik kan trouwens pas de verzending tracken wanneer ie daadwerkelijk naar mij toe wordt gestuurd toch? Ik zie zo nu en dan wat shipments screenshots op buitenlandse fora dat ze wel echt de verzending vanuit China kunnen tracken, waarom kunnen wij dat niet?

• Stekeltje

Stekeltje

Pff vandaag verzonden en 4 oktober pas binnen... Ben het helemaal met je eens RnB. Zelfs bij UPS staat er 4 oktober terwijl die vandaag is ingescand. UPS is volgens mij altijd de volgende dag in huis... :( !

Woop woop hij is nu in keulen. Grote kans dat hij morgen wordt bezorgd :o .

[ Voor 16% gewijzigd door Stekeltje op 30-09-2012 20:32 ]

• RnB
Hoe zie jij dat ie in Keulen is? Bij mij is Bridge heeeeeeel mager met informatie.
Er staat nog steeds een verwachte leverdatum van 8 oktober (al een aantal dagen) en kan verder geen informatie zien over huidige status/locatie. Als ze echt 8 oktober aanhouden, dan heeft het bijna 3 weken geduurd (20/09 - 8/10), een levertijd waar ik me niks van kan voorstellen.
Ik dacht dat we met de huidige technieken een laptop in 2, 3 dagen gefabriceerd kunnen hebben, met de huidige logistieke middelen de gefabriceerde laptop in 4, 5 dagen vanuit China naar Nederland kunnen halen en dat het proces dan nog hooguit 2 dagen duurt voor de distributie binnen Nederland.

Iemand die hier meer informatie over kan geven?

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik kan mij hier ook melden met een CTO Retina Macbook Pro (16GB geheugen upgrade). Betaling is verwerkt, verwachte leverdatum volgens Apple 15-17 Oktober. Sneller zou ik helemaal niet erg vinden ;) .

• Stekeltje

Stekeltje

RnB schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:52:
Hoe zie jij dat ie in Keulen is? Bij mij is Bridge heeeeeeel mager met informatie.
Er staat nog steeds een verwachte leverdatum van 8 oktober (al een aantal dagen) en kan verder geen informatie zien over huidige status/locatie. Als ze echt 8 oktober aanhouden, dan heeft het bijna 3 weken geduurd (20/09 - 8/10), een levertijd waar ik me niks van kan voorstellen.
Ik dacht dat we met de huidige technieken een laptop in 2, 3 dagen gefabriceerd kunnen hebben, met de huidige logistieke middelen de gefabriceerde laptop in 4, 5 dagen vanuit China naar Nederland kunnen halen en dat het proces dan nog hooguit 2 dagen duurt voor de distributie binnen Nederland.

Iemand die hier meer informatie over kan geven?
Heb een ups nummer:) macbook ligt er al drie dagen........ Apple gebruikt trouwens de cheapste ups manier waardoor het gewoon een week duurt. Errrg slecht. Een premium merk met el cheapo dienst verlening.

Hij is binnen, eindelijk! Me allereerste MAC, ben erg benieuwd wat ik allemaal ga tegen komen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Stekeltje op 03-10-2012 18:03 ]

• Tuimel
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ik heb ook een Macbookair 13,3" besteld. 8 Gb SDRAM, 256 GB SSD, en i7.
Heb hem op 1 oktober besteld bij Icentre (online). Heeft iemand enig idee wanneer hij geleverd wordt? Aangezien er alleen staat: 'Bezig met verwerken'. Volgens de site geven ze bij alle producten een indicatie van de levertijd, maar kan niks vinden..

• RnB
Mijn CTO retina Macbook Pro is gistermiddag binnengekomen, dus toch een vervroegde levering. Ik uiteraard blij als een kind in een snoepwinkel! Gelukkig geen afwijkingen of defecten.

Dus: 20/9 besteld, 3/10 binnengekomen (precies 14 dagen verstreken).

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb 30/9 MBPr 2,3/16/256 besteld. Levertijd staat op op 10-12 okt.

7/10: verzending wordt voorbereid
9/10: verzonden

[ Voor 28% gewijzigd door vanardenne op 09-10-2012 00:35 ]

• Tuimel
  • Niet online
Mijne is toevallig ook vandaag aangekomen!

• Aloys
  • Niet online
Mijn MBPr is weer van status veranderd (nu "Voorbereiden voor verzending"). Besteld op 28/9, betaling via overschrijving verwerkt op 1/10, verwachte leverdatum 15-17/10. Sneller mag altijd :) .

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
Lieve nerds, ik probeer de laatste roddels een beetje te volgen op macrumors.com enzeau maar bloody hell waar blijven de nieuwe iMacs?!
Het laatste model is dik 500 dagen oud. Echt niet doen dit. Mijn 24" is nu dan ook echt deze week overleden en wil een 27" gaan halen maar come on als ik er nu eentje koop. Wedde dat ze binnen een maand met nieuwe komen?!

Jullie nog nieuwtjes wat dat betreft?

Boks!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Sharpe. schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 18:03:
Lieve nerds, ik probeer de laatste roddels een beetje te volgen op macrumors.com enzeau maar bloody hell waar blijven de nieuwe iMacs?!
Het laatste model is dik 500 dagen oud. Echt niet doen dit. Mijn 24" is nu dan ook echt deze week overleden en wil een 27" gaan halen maar come on als ik er nu eentje koop. Wedde dat ze binnen een maand met nieuwe komen?!

Jullie nog nieuwtjes wat dat betreft?

Boks!
Nee.

Boks!

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Afgezien daarvan: dit is het levertijden topic, dus alleen voor als je al besteld hebt :) Aangezien je de macrumors buyers guide al hebt gevonden, staat daar alle informatie in die je nodig hebt.

Boks!

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Woei! Ik dan ook maar een mooie toevoeging.

Ik heb gisteren op 9 oktober een rMBP/2.6/16GB/256GB besteld via Surfspot. De planning van Apple is om mij op 23 oktober een zeer gelukkig man te maken. Nu is het dagelijkse, tevergeefs bekijken van de bestelstatus mijn nieuwe obsessie. Heerlijk.

Di. 9 oktober besteld, verwachtte levertijd 19 okt - 23 okt
Do. 11 oktober: "Verzending wordt voorbereid"
Vr. 12 oktober: "Verzonden"
Ma. 15 oktober: "Onderweg naar klant – verzending op schema"
Di. 16 oktober: Factuur ontvangen
Di. 16 oktober: "Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid"
Wo. 17 oktober: En weer terug op: "Onderweg naar klant – verzending op schema"
Wo. 17 oktober: "Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum"
Wo. 17 oktober: Trackingsnummer binnen. Wordt morgen bezorgd voor het einde van de dag.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2012 20:03 ]

• Aloys
  • Niet online
Mijn rMBP komt morgen :) . 28/9 besteld, 1/10 betaling ontvangen door Apple 12/9 levering. Nu rest mij de vraag: kan mijn moeder voor het pakketje tekenen, want ik wil toch graag mijn college niet missen. Wie weet het antwoord?

Verwijderd

Aloys schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:22:
Mijn rMBP komt morgen :) . 28/9 besteld, 1/10 betaling ontvangen door Apple 12/9 levering. Nu rest mij de vraag: kan mijn moeder voor het pakketje tekenen, want ik wil toch graag mijn college niet missen. Wie weet het antwoord?
Lijkt me wel..
Ik moest zelfs geen valid handtekening zetten; een streep was al genoeg.

• Aloys
  • Niet online
Mooi, morgen ben ik denk ik net een klein kindje :+ .

• RnB
Een wildvreemde kan nog voor je Macbook tekenen...

Ik heb daar een keer gezeik mee gehad toen ik een Macbook Pro besteld had op adres 1. Echter was ik daar niet tevreden over, dus gebeld en geregeld dat ik een nieuwe zou krijgen en de oude bij mij opgehaald zou worden. In de tussentijd ben ik verhuisd naar een ander adres. Dit heb ik natuurlijk gelijk doorgegeven, maar je ziet de bui al hangen... Wordt de nieuwe Macbook dus op het oude adres 1 nog geleverd, getekend door iemand met een totaal andere naam dan ik.
Je zou verwachten dat met dit soort dure pakketten alleen degene waar het pakket voor bestemd is (of iemand die gemachtigd is), moet tekenen en dit geeft Apple ook aan, maar het gebeurd dus mooi niet hè.

• Greenfielt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-11-2023
Nou de mijne is ook besteld (en verstuurd)!

Ik heb op 5 oktober een rMBP/2.7/16GB/768GB besteld via Slim!. De planning van Apple is om op 23 oktober te leveren. Elke dag dus maar even bestelstatus checken, doelloos, maar wel leuk. O-)

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-11 23:11
Mijn rMBP is de 12e verzonden en moet de 23e aankomen, maar ik kan bij die Expo-knakkers geen status zien met dat ene nummer. Op de Apple Bridge-Point site zie ik ook weinig boeiends. Er staat daar alleen "Onderweg naar klant – verzending op schema"

Afwachten ben ik bang, nouja, is het een echte verrassing ;)

• ConZito
  • Laatst online: 25-11 23:11
Gisteren binnen gekomen. Zodra het samenvoegen bericht weg gaat, kan je er wel vanuit gaan dat het spul in Nederland is. Ben weer blij :)

• Hardcell
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02-2023
Hoe zit dat nu met die giftcards? Ik heb eergisteren een MPBr besteld via de surfspot link maar ik zie nergens dat er een giftcard is toegevoegd aan mijn order?

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hardcell schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:54:
Hoe zit dat nu met die giftcards? Ik heb eergisteren een MPBr besteld via de surfspot link maar ik zie nergens dat er een giftcard is toegevoegd aan mijn order?
Deze actie gelde tot eind september, je krijgt er nu dus geen giftcard meer bijgeleverd.

An  a day keeps the doctor away.

• MatishMatish
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-11 09:25
Mijn Retina MacBook Pro 15'' CTO wordt geleverd door UPS.
Het begin ging lekker snel.. De verwachte leverdatum van UPS & bridge-point is al sinds het begin a.s. vrijdag 2-nov. Had vannacht nog goede hoop dat hij misschien al wel vandaag geleverd zou worden. Nu ben ik bang dat hij nóg een keer gaat overnachten in Keulen :(

Koeln, Germany
31/10/2012 00:58 Importscan
30/10/2012 23:10 Aankomstscan

Warsaw, Poland
30/10/2012 21:11 Vertrekscan
30/10/2012 18:59 Aankomstscan

Almaty, Kazakhstan
30/10/2012 18:28 Vertrekscan
30/10/2012 15:52 Aankomstscan

Incheon, Korea, Republic of
30/10/2012 12:54 Vertrekscan
30/10/2012 07:32 Aankomstscan

Shanghai, China
30/10/2012 04:47 Vertrekscan
29/10/2012 21:58 Exportscan
29/10/2012 15:41 Vertrekscan
29/10/2012 12:55 Herkomstscan

China
29/10/2012 01:13 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

• MatishMatish
Gaat het dan toch vandaag worden :?
Geplande aflevering staat nog steeds op morgen 2-nov, maar bij verzendstatus staat hij al op "Wordt afgeleverd"..

Eindhoven, Netherlands
01/11/2012 06:48 Wordt afgeleverd
01/11/2012 04:00 Aankomstscan

Koeln, Germany
01/11/2012 01:55 Vertrekscan
31/10/2012 00:58 Importscan
30/10/2012 23:10 Aankomstscan

Warsaw, Poland
30/10/2012 21:11 Vertrekscan
30/10/2012 18:59 Aankomstscan

Almaty, Kazakhstan
30/10/2012 18:28 Vertrekscan
30/10/2012 15:52 Aankomstscan

Incheon, Korea, Republic of
30/10/2012 12:54 Vertrekscan
30/10/2012 07:32 Aankomstscan

Shanghai, China
30/10/2012 04:47 Vertrekscan
29/10/2012 21:58 Exportscan
29/10/2012 15:41 Vertrekscan
29/10/2012 12:55 Herkomstscan

China
29/10/2012 01:13 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

• MatishMatish
Hij is gisteren één dag eerder als gepland binnengekomen..
Wow, dat scherm is echt verbluffend :*)

Verwijderd

Wat is de gemiddelde tijd tussen bestelling, verzending en aankomst voor een standaard 15" RET.MBP in de benelux?

Verwijderd

Bestellen van rMBP's lijkt op het ogenblik lekker vlot te gaan. Natuurlijk toch weer aan het speuren naar andere wachtenden en hun statusoverzicht om een indicatie te hebben wanneer ik mijn vroege kerstkadootje kan verwachten/
En voor andere ongeduldige wachtenden hier mijn statusoverzicht:

vrijdag 23-11-2012 rMBP 2.6Ghz/16Gb/512Gb besteld bij Apple online
betaald met credit card
stond toen op verzonden 1 - 3 werkdagen en levertijd 30 Nov - 4 Dec
zondagavond 25-11-2012 was status veranderd naar "verzending wordt voorbereid"
maandagavond 26-11-2012 status "verzonden"

UPS tracking:

Shanghai, China
26-11-2012 13:51 Origin scan (UPS heeft pakket in bezit)
26-11-2012 20:56 Departure scan (heeft deze UPS vestiging verlaten)
26-11-2012 22:00 Arrival scan (aankomst volgende UPS vestiging)
27-11-2012 15:00 export scan (klaar voor export uit China)
28-11-2012 05:57 Departure scan (heeft UPS vestiging verlaten)

Incheon, Korea
28-11-2012 08:54 Arrival scan (aankomst volgende UPS vestiging)
28-11-2012 13:52 Departure scan (heeft deze UPS vestiging verlaten)

Chek Lap Kok, Hong Kong
28-11-2012 16:50 Arrival scan
28-11-2012 18:33 Departure scan

Koeln, Germany
29-11-2012 00:09 Arrival scan
29-11-2012 01:36 Import scan
29-11-2012 18:23 Departure scan

Brussels, Belgium
29-11-2012 21:33 Arrival scan
30-11-2012 00:23 Departure scan

Rotterdam, Netherlands
30-11-2012 02:06 Arrival scan
30-11-2012 04:54 Out for delivery/wordt afgeleverd

Ik dacht eerst waarom Brussel? Maar als het dus Zuid-Holland betreft (Den Haag) vliegt UPS op vliegveld Rotterdam. Zuid-Oosten op Eindhoven. Ze vliegen geloof ik ook wel vracht op Apeldoorn en Amsterdam binnen voor andere delen van het land.

Ik hoef nergens naartoe vandaag, dus hopelijk zit ik lekker voorin de afleverronde en heb ik mijn rMBP snel binnen! Anderen veel sterkte met wachten.

edit: ik zat dus achteraan de leverronde. Kwart voor vijf ging de deurbel dan eindelijk. Maar ik zit hier nu naar een prachtig scherm te kijken, geen dode pixels of andere klachten, werkt als een zonnetje en wat een scherpte! Zeker naast de Macbook van mijn man. Super dun design en heel licht in gewicht. Zeker het wachten waard.

Jullie veel plezier met het uitpakken en in gebruik nemen van je nieuwe aanwinst, het is echt super!

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2012 12:09 ]

• Johny Cash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-02 13:01
pricewatch: Apple MacBook Air 2012 13.3"

Macbook air 2012 voor 1070 euro bij Saturn. Goede deal vind ik, meteen besteld.

http://www.saturn.nl/mcs/...net&product_code=51928214

Verwijderd

Ik heb vrijdagochtend mijn rMBP besteld, met 2,6GHz en 16GB. Er stond verzendklaar na 1-3 dagen en levering 2-4 december. Heb betaald met overboeking, vanmorgen zag ik dat de status veranderd was naar "Processing items". De leverdatum is inmiddels aangepast naar 3-5 december.

Ik wacht nog even geduldig af. :9

edit: Er zit beweging in. De status is inmiddels aangepast naar "Preparing for Shipment". :)
edit 2: Inmiddels ook verzonden, vanuit Shanghai. :Y

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 10:45 ]

Verwijderd

Standaard 15" rMBP besteld vorige zaterdag via overschrijving
Volgens ups komt hij aanstaande maandag :)

Chek Lap Kok, Hong Kong 29/11/2012 18:17 Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 29/11/2012 15:29 Vertrekscan
29/11/2012 7:26 Aankomstscan
Shanghai, China 29/11/2012 4:55 Vertrekscan
Shanghai, China 28/11/2012 23:38 Exportscan
28/11/2012 16:30 Aankomstscan
28/11/2012 15:23 Vertrekscan
28/11/2012 12:10 Herkomstscan
China 28/11/2012 22:56 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:26:
Standaard 15" rMBP besteld vorige zaterdag via overschrijving
Volgens ups komt hij aanstaande maandag :)

Chek Lap Kok, Hong Kong 29/11/2012 18:17 Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 29/11/2012 15:29 Vertrekscan
29/11/2012 7:26 Aankomstscan
Shanghai, China 29/11/2012 4:55 Vertrekscan
Shanghai, China 28/11/2012 23:38 Exportscan
28/11/2012 16:30 Aankomstscan
28/11/2012 15:23 Vertrekscan
28/11/2012 12:10 Herkomstscan
China 28/11/2012 22:56 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Volgens mij stond de standaard 15" rMBP toch nog op verzendklaar in 3-5 dagen afgelopen weekend?

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:51
Net 27" iMac besteld Built-to-Order
Besteld 30 nov 2012
Verzendklaar: 2 - 3 Weeks Leverdatum 21 Dec, 2012 - 02 Jan, 2013

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-11 22:34
Jochem schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:33:
Besteld 30 nov 2012
Ik heb ook een 27inch iMac besteld met de volgende spec’s:

3,4-GHz quad-core Intel Core i7, Turbo Boost tot 3,9 GHz
8 GB 1600-MHz DDR3 SDRAM – 2x 4 GB
Fusion Drive van 1 TB
NVIDIA GeForce GTX 680MX met 2 GB GDDR5
Het geheugen bouw ik zelf wel uit met aftermarket geheugen naar 32GB.

De levertijd is 2 tot 4 weken en ik heb het geld via de bank overgemaakt dus wrs zit hierbij nog een vertraging.

• SilverNL
  • Laatst online: 27-11 07:42
Net een 27 inch, 2.9 GHz iMacbesteld.

Leverdatum 2 - 4 januari

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:57:
[...]

Volgens mij stond de standaard 15" rMBP toch nog op verzendklaar in 3-5 dagen afgelopen weekend?
idd, intussen na een tussenstop in dubai onderweg naar de eu.
can't wait until monday

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2012 16:55 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:52:
[...]

idd, intussen na een tussenstop in dubai onderweg naar de eu.
can't wait until monday
Wel apart. De mijne is op vrijdag besteld en stond op 1-3 dagen, komt hier dinsdag binnen. Is inmiddels in Warschau aangekomen, na een tussenstop in Korea. :9

• Aidacra
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:45
Vandaag besteld:

27" iMac
8GB RAM
Fusion Drive van 3 TB
Apple Magic Mouse + Magic Trackpad
Apple Wireless Keyboard
Apple Battery Charger
Apple Care 3 years

Verzendklaar: 2 - 3 Weken Levert 28 Dec, 2012 - 31 Dec, 2012

Vanmorgen als één van de eerste besteld maar met bankoverschrijving. Geld is gelijk overgemaakt maar wacht op bevestiging. Hoop dat dit de levertijd niet teveel beïnvloed.

Ik had al binnen:
32GB Crucial Ram (ipv de standaard 8GB)
Apple Time Capsule 2TB
Harman Kardon Soundsticks III

Verwijderd

uurtje geleden geland in Köln :)
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 20:40:
[...]

Wel apart. De mijne is op vrijdag besteld en stond op 1-3 dagen, komt hier dinsdag binnen. Is inmiddels in Warschau aangekomen, na een tussenstop in Korea. :9

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Aidacra schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 20:44:
Vandaag besteld:

27" iMac
8GB RAM
Fusion Drive van 3 TB
Apple Magic Mouse + Magic Trackpad
Apple Wireless Keyboard
Apple Battery Charger
Apple Care 3 years

Verzendklaar: 2 - 3 Weken Levert 28 Dec, 2012 - 31 Dec, 2012

Vanmorgen als één van de eerste besteld maar met bankoverschrijving. Geld is gelijk overgemaakt maar wacht op bevestiging. Hoop dat dit de levertijd niet teveel beïnvloed.

Ik had al binnen:
32GB Crucial Ram (ipv de standaard 8GB)
Apple Time Capsule 2TB
Harman Kardon Soundsticks III
Hoeveel kostte de ram als ik vragen mag? :)

An  a day keeps the doctor away.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 22:46:
uurtje geleden geland in Köln :)

[...]
Hier inderdaad ook, dus ze vliegen lekker samen? :+ Dan komt die van mij misschien ook wel maandag, al ben ik dan niet thuis, dus wordt het alsnog dinsdag. :(

Zag trouwens net een 2e "Import scan" staan in Köln.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2012 16:39 ]

• ratz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10 23:18

ratz

Gadgetgeek

Was er vrijdag ook vroeg bij om een nieuwe iMac 27" met 3.4 GHz i7, 1TB Fusion Drive, en GTX680MX 2 Gb te bestellen.
Verwachte verzenddatum 2-3 weken, verwachte leverdatum 28-31 Dec 2012.
iApp schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 22:57:
[...]Hoeveel kostte de ram als ik vragen mag? :)
RAM heb ik er ook zelf bijgekocht.

Crucial heeft de 8 Gb reepjes voor de iMac late 2012 (CT3650281) zelf op de website staan voor $40, ben ze zelf in NL nog niet tegengekomen.
Kingston heeft ook RAM beschikbaar voor de nieuwe iMacs, deze is wel volop verkrijgbaar (KTA-MB1600/8G, pricewatch)

Fujifilm X100VI ||| QNAP TS473A ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro (2023) ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| 6710 Wp ZZO/WZW SolarEdge

Verwijderd

idd, 2x in keulen.
vermoed 1ste deel ups luchthaven en 2de ups hoofdhub eu, interne (eu) verdeling.
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:36:
[...]

Hier inderdaad ook, dus ze vliegen lekker samen? :+ Dan komt die van mij misschien ook wel maandag, al ben ik dan niet thuis, dus wordt het alsnog dinsdag. :(

Zag trouwens net een 2e "Import scan" staan in Köln.

• Aidacra
iApp schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 22:57:
[...]

Hoeveel kostte de ram als ik vragen mag? :)
€ 151, rechtstreeks bij Crucial besteld. Was in 3 dagen binnen.

• Aidacra
Mmm, bestelling is verwerkt na de bankoverschrijving maar de levertijd is langer geworden.

Verzendklaar: 3 - 4 Weeks Levert 02 Jan, 2013 - 08 Jan, 2013

Ach, in ieder geval nu al mooi begin van 2013 :-)

• frank_b
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-06 08:26
Mijn mac mini i7 met 1TB fusion drive komt als het goed is vandaag.

Besteld: 25 nov

Die zie ik tot nu toe staan (TNT)

01 Dec 2012 06:07:43 Amsterdam Depot Shipment Received At Destination Depot.
30 Nov 2012 22:20:02 Arnhem Hub Shipment In Transit.
30 Nov 2012 21:57:46 Arnhem Hub Shipment Received At Transit Point.
30 Nov 2012 21:46:24 Ide Centre Shipment In Transit.
30 Nov 2012 11:22:35 Arnhem Hub Shipment In Transit.
29 Nov 2012 09:04:22 Hong Kong Shipment In Transit.
28 Nov 2012 23:05:14 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
28 Nov 2012 22:29:00 Shenzhen Shipment In Transit.
28 Nov 2012 22:09:41 Shenzhen Shipment In Transit.
28 Nov 2012 20:43:05 Shenzhen Shipment Collected From Sender.

Aflevering staat geplanned voor vandaag :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 11:16:
idd, 2x in keulen.
vermoed 1ste deel ups luchthaven en 2de ups hoofdhub eu, interne (eu) verdeling.

[...]
Die van jou inmiddels al verder? De laatste status van de mijne is "Import Scan" in Köln.

• Rogieer
  • Laatst online: 06-04-2023
Aidacra schreef op maandag 03 december 2012 @ 08:46:
Mmm, bestelling is verwerkt na de bankoverschrijving maar de levertijd is langer geworden.

Verzendklaar: 3 - 4 Weeks Levert 02 Jan, 2013 - 08 Jan, 2013

Ach, in ieder geval nu al mooi begin van 2013 :-)
Hier precies hetzelfde. 21,5 inch vrijdagmorgen vroeg besteld en meteen betaald via bankoverschrijving. Levertijd stond toen op 4 - 6 december en is vandaag verschoven naar 13 - 18 december :/

Verwijderd

Idem, nog steeds in keulen :/
Apple store status zegt : in transit to customer - shipment delayed :)
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:37:
[...]

Die van jou inmiddels al verder? De laatste status van de mijne is "Import Scan" in Köln.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:03:
Idem, nog steeds in keulen :/
Apple store status zegt : in transit to customer - shipment delayed :)

[...]
En wat zegt UPS?

Verwijderd

UPS is in slaap gevallen

In Transit: On Time
Scheduled Delivery:
Monday, 12/03/2012, By End of Day
Last Location:
Koeln, Germany, Saturday, 12/01/2012

Ik zie hen nog niet komen vandaag, zal morgen of woensdag zijn

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:09:
UPS is in slaap gevallen

In Transit: On Time
Scheduled Delivery:
Monday, 12/03/2012, By End of Day
Last Location:
Koeln, Germany, Saturday, 12/01/2012

Ik zie hen nog niet komen vandaag, zal morgen of woensdag zijn
Waar staat die status die je net stuurde precies bij Apple? Ik zie niks wat daar op lijkt... :9

Verwijderd

Apple store - account - track order - shipment status (new window, not ups)
Estimated Delivery Date (Subject to change) Dec 03, 2012
In Transit to Customer - Shipment Delayed
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:11:
[...]

Waar staat die status die je net stuurde precies bij Apple? Ik zie niks wat daar op lijkt... :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:14:
Apple store - account - track order - shipment status (new window, not ups)
Estimated Delivery Date (Subject to change) Dec 03, 2012
In Transit to Customer - Shipment Delayed

[...]
Ah, hier staat "Shipment dispatched". Dus hopelijk is hij er gewoon morgen, dat is ook de verwachtte datum.

Zie trouwens ook nog dit staan:
"Product Description: MBP 15.4/2.3/CTO"

Dat terwijl ik een 2,6 besteld heb, zal dat wel kloppen?

Verwijderd

2,3 klopt van mij, wachten tot morgen.
of misschien een ups bellen, ik kan niet, terug gaan werken nu ;)

Verwijderd

Ik wacht maar even af, hij staat op de planning voor morgen eigenlijk. Hopelijk gaat ie vandaag/vannacht nog naar Nederland en heb ik morgen een mooie nieuwe rMBP. :Y

• frank_b
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-06 08:26
grrrr TNT :( :( :(

03 Dec 2012 15:18:00 Amsterdam Depot Receiver Not Home. Follow Up Action Underway.

Gebeld, ja om 15:18 chauffeur geweest, niemand thuis briefje achter gelaten :?

Vrouwtje gewoon thuis en geen briefje :( adres lezen moeilijk zeker :F
Lekker dan weer :-( nu maar afwachten of de follow up good gaat :X

Verwijderd

nog geen update :/ nog steeds in keulen #bummer

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:36:
nog geen update :/ nog steeds in keulen #bummer
Het kan nog! De huidige situatie lijkt sterk op deze:
MatishMatish in "[Apple producten] Levertijden - Deel 9"

Verwijderd

let's hope :)

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 19:54
Vrijdagavond 23 november (black friday) een Mac Mini CTO besteld (2.6GHz i7), en Magic Mouse, Wireless Keyboard en SuperDrive. Achteraf gezien beter twee separate bestellingen kunnen doen, want nu werd het een merge-in-transit. Op 27 november reeds verzonden, dus had goede hoop dat 'ie voor 5 december aan zou komen, maar sindsdien staat de trackingpagina al op 6 december...

Vanochtend nog gebeld naar Apple of er misschien een kans was dat deze op of voor 5 december binnen zou komen, maar de medewerker kon mij niets vertellen. In de loop van de dag verdween de 'merge-in-transit'-toevoeging van de tracking-pagina, wat (zo lees ik op eerdere pagina's) meestal een goed teken is. Vanavond rond 18.00u verscheen er inderdaad een UPS tracking nummer, en zoals het er nu naar uit ziet wordt mijn Mac Mini morgen geleverd!

... dan is het wachten tot pakjesavond wel weer erg lang, wetende dat 't ding in een jute zak zit... En er al een week een ongebruikte Thunderbolt Display in een doos onder het bureau staat... :'(

Verwijderd

in brussel geland om 3h, dacht dat ik deze ochtend out for delivery zag staan maar is alweer veranderd naar de importscan brussel (stapje terug), apple zelf geeft aan out for delivery. Lets hope

Hij is aangekomen om 15h00, gelukkig was de zus thuis.
Nu genieten; eerste verschil, wat een gewicht ivm 2 maand oude 13" MBA (nu naar zus).

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2012 19:34 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:07:
in brussel geland om 3h, dacht dat ik deze ochtend out for delivery zag staan maar is alweer veranderd naar de importscan brussel (stapje terug), apple zelf geeft aan out for delivery. Lets hope
Hier is hij naar Apeldoorn gegaan en inmiddels "Out for Delivery". Meestal zijn ze hier rond 2 uur, dat worden lange uurtjes! Haha. :9

Mijne is inmiddels binnen. Donderdag verzonden. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2012 14:12 ]

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-11 07:05
Gisteren 3 december de iMac 21,5" besteld, met aangegeven levertijd van 7-10 werkdagen middels bankoverschrijving. Net in de mail al de verzendbevestiging en een UPS trackingsnummer gekregen. Geplande bezorgdatum: 5 december. Moet nog zien of hij echt al zo snel komt maar dit ziet er wel goed uit :)

• vsander
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-11 14:32
Mijn Macbook Air i7/256Gb heb ik op 2 december besteld en staat gerekend voor 17 december. Nog even geduld hebben dus.

• ratz

ratz

Gadgetgeek

Iemand al een verzendnotificatie gehad voor de nieuwe 27" iMac? (link)

Heb de mijne voor 12u 's middags op 30 november besteld, maar die bestelling staat nog op "Artikelen worden verwerkt" met een verwachte leverdatum van 28-31 december.

Fujifilm X100VI ||| QNAP TS473A ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro (2023) ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| 6710 Wp ZZO/WZW SolarEdge

• SilverNL
  • Laatst online: 27-11 07:42
Nee helaas (nog) niet. Ik heb basic 27 inch besteld ook ergens vrijdag middag. Leverdatum staat op 2-4 januari.

• Depress
  • Laatst online: 24-11 21:01
Hier ook nog niks, 's morgens besteld, maar met bank overschrijving. Dacht dat de creditcard geen hoog genoeg limiet had.. Was eerst 22 dec - 28 dec ongeveer.. Nu dus 02 jan - 07 jan.

Heb beetje hoop dat wellicht wat eerder komt... Maar ik heb helaas dit geluk nog nooit mogen hebben bij eerdere bestellingen :-(

• ratz

ratz

Gadgetgeek

Op het MacRumors forum zijn de laatste uren de eerste posts van europese bestellingen (UK, Duitsland, Denemarken, Italië) die naar "Preparing for Shipment" geupdated worden....

• Aidacra
Depress schreef op woensdag 12 december 2012 @ 00:11:
Hier ook nog niks, 's morgens besteld, maar met bank overschrijving. Dacht dat de creditcard geen hoog genoeg limiet had.. Was eerst 22 dec - 28 dec ongeveer.. Nu dus 02 jan - 07 jan.

Heb beetje hoop dat wellicht wat eerder komt... Maar ik heb helaas dit geluk nog nooit mogen hebben bij eerdere bestellingen :-(
Ik wacht ook met spanning af. Ook heel vroeg besteld de 30ste maar credit card limiet bleek maar 2500 euro te zijn en daar kom je niet ver mee bij Apple >:)

Dus met bankoverschrijving nu op 02 jan - 08 jan.

• rvandeven
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-08-2022
Ik had ook vrijdag ochtend de 30ste besteld, tijdens bestellen stond de levertijd nog rond 17 december, maar nadat mijn bank overschrijving was ontvangen stond de verwachte levertijd op 02-07 jan.

• basvanderploeg
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-11 15:29
Hier ook een levertijd tussen 2 en 7 januari. Ook betaald via overschrijving, 10 minuten nadat hij te koop was in de Online Store. Mijn status is nog steeds "Artikelen worden verwerkt".

• ratz

ratz

Gadgetgeek

Woohoo!
Mijn bestelstatus van m'n 27" iMac 3.4GHz i7, 1TB Fusion drive, GF GTX680MX is veranderd in:
"Verzending wordt voorbereid (annuleren niet meer mogelijk)"
Verwachte leverdatum 28-31 Dec

Besteld op 30-11 om 11.15u

• Depress
  • Laatst online: 24-11 21:01
Met de CC betaald neem ik aan?

[ Voor 40% gewijzigd door Depress op 13-12-2012 22:41 ]

• ratz

ratz

Gadgetgeek

Yup

Edit: 27" iMac is verzonden; expected delivery date: Dec 18th
:)

[ Voor 18% gewijzigd door ratz op 14-12-2012 14:34 ]

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:51
Jochem schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:33:
Besteld 30 nov 2012 11:25
Bestelling is verzonden, verwachte leverdatum in mail Apple 21 Dec 2012,
vervoerder TNT,
TNT tracker zegt: verwachte afleverdatum 19 Dec 2012

[ Voor 11% gewijzigd door Jochem op 14-12-2012 21:19 . Reden: TNT tracker info toegevoegd ]

Verwijderd

Wanneer denken jullie dat de IMAC 21 te koop zal zijn in de winkel (zeg MediaMarkt)

Modbreak:Beste Jarmo,

zoals we al eerder hebben aangegeven, is het hier op GoT de bedoeling dat je zelf wat inzet toont. Je hebt nu 2 topics geopend met dezelfde vraag, die beide gesloten zijn. Deze zelfde vraag nu maar in een bestaand topic neer gooien is niet de methode.

GoT is geen helpdesk, en het is dus gewoon de bedoeling om zelf wat inzet te tonen. Zo had je -zoals al was voorgesteld- zelf eens met resellers kunnen bellen om een indicatie te krijgen.

Daarnaast is 'crossposten', oftewel dezelfde vraag op meerdere plaatsen op het forum stellen, niet gewenst.

Ik wil je nogmaals verzoeken Het algemeen beleid eens door te gaan lezen

[ Voor 80% gewijzigd door Whieee op 15-12-2012 22:50 ]

Verwijderd

sorry beste tweakers,

mijn excuus voor mijn vastberadenheid. ik was in de veronderstelling dat jullie het antwoord op mijn vraag misschien weten. uiteraard kan ik ook wat bedrijven bellen, maar misschien was iemand hier al op de hoogte. voor de laatste maal mijn excuus en veel succes met jullie site.

Verwijderd

ratz schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:47:
[...]

Yup

Edit: 27" iMac is verzonden; expected delivery date: Dec 18th
:)
Wow, dat is veel sneller dan verwacht toch? Stond er bij jou ook gewoon verzendklaar in januari?

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:01
Ik heb mijn 27" BTO iMac besteld bij de lokale iCentre dus ik kan helaas mijn order niet tracken. Best jammer, want dat was bij de vorige macs toch wel leuk :)

Hopelijk komt mijn machine deze week binnen maar ik zal maar nergens op rekenen om teleurstelling te voorkomen.

• Feenstra D
  • Laatst online: 25-11 19:43
Ik heb vorige week zaterdag 8 december mijn Imac 21,5 inch met fusion drive besteld en kreeg de woensdag al een verzendmelding en vandaag mijn nieuwe machine binnen gekregen.

had niet verwacht dat ik de machine zou snel zou krijgen maar ben helemaal blij deze is trouwens als vervanging voor mijn imac uit laat 2009
Pagina: 1 ... 16 ... 56 Laatste