Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 23:00

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

De levering van mijn rMBP wordt verwacht tussen 23 en 27 juli.

Bovenstaande melding over het bijwerken van de orderstatus kan nog wel iets beteken want die kreeg ik pas NA te zijn ingelogd. De melding die ik sindsdien krijg, over het bijwerken van de Apple Store, zegt helemaal niets over de orderstatus want die melding krijg je al alvorens in te loggen (gechecked in andere browser waarmee ik nog nooit heb ingelogd op de Apple website).

• quirinus
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:33
kroepmoesje schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 09:24:
[...]

Hij zegt dan: No data available in table. :|
Hetzelfde hier met expeditors :| .
Volgens UPS is men MBA nu in Kazakhstan.
Verwachte leverdatum 18 juli.

Verwijderd

@Tomidimus..

Ik heb hetzelfde 'probleem'. Ook de 15e besteld. Exact dezelfde config en ook nog steeds 'artikelen worden verwerkt'.
Iedere zaterdagmiddag/zondag is die melding te zien wanneer je de bestelstatus in wilt zien.
Ik heb het idee dat ze ieder weekend bezig zijn met onderhoud. Zegt dus niks over onze orders helaas.

Een ding weet ik wel... de gestelde levertijd zal niet worden gehaald...
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:15:
[...]

rMBP 2.3GHz - 8GB - 256 GB, NLD, basismodel dus. Blijkbaar zijn die het lastigst te leveren.

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
Site met orderstatus doet t weer. Helaas geen verandering......

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

quirinus schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:19:
[...]

Hetzelfde hier met expeditors :| .
Volgens UPS is men MBA nu in Kazakhstan.
Verwachte leverdatum 18 juli.

Kazakhstan greatest country in the world.
All other countries are run by little girls.
Kazakhstan number one exporter of potassium.
Other countries have inferior potassium.

Anyway...

Net een MBA 13", 128, 8GB besteld. (mocht van mezelf wel weer na drie jaar een MBP te hebben gehad). O-)

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• HomegrownBGP
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik kreeg van Apple een mail met de mededeling dat de levering op 3 augustus is, alleen staat bij de orderstatus nog steeds "Verzendklaar: 2 - 3 Weeks Levert 07 Aug, 2012 - 13 Aug, 2012". Mailtje heb ik vrijdag al gekregen..

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:08:
Een ding weet ik wel... de gestelde levertijd zal niet worden gehaald.
Als ze maandag verzenden is 25 juli nog best haalbaar denk ik. De vraag is alleen of ze dat ook doen.

Verwijderd

Ik ververs net de orderpagina, en ja hoor! 'Verzending wordt voorbereid' Blijkbaar doen ze op zondag ook nog wat.

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Als maandag het pakket aan UPS overgedragen wordt, kan het dan nog zo zijn dat er maandag bezorgd wordt? Iemand hier ervaringen mee mbt UPS?

Verwijderd

Eduardboon schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:27:
Als maandag het pakket aan UPS overgedragen wordt, kan het dan nog zo zijn dat er maandag bezorgd wordt? Iemand hier ervaringen mee mbt UPS?
Betwijfel het, alle pakketen moeten sowieso nog door een sorteercentrum/distributiecentrum van UPS, en de chauffeur krijgt 's ochtends zijn lading al mee volgens mij. Ik zou zeggen dat ze dan op dinsdag leveren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:04:
Ik ververs net de orderpagina, en ja hoor! 'Verzending wordt voorbereid' Blijkbaar doen ze op zondag ook nog wat.
Ik kijk ook net en zie dat ook bij mij de status is aangepast :)

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 15:39
Wat zijn jullie ervaringen met de tijd tussen verzenddatum en datum van ontvangst? Ik zit namelijk met het volgende:

Wil heel graag een Mini gaan bestellen maar wil even afwachten of met de Mountain Lion release ze dat apparaat niet meteen een minor update geven. Mountain Lion wordt de 25e verwacht, en op dit moment is de verwachte tijd van een gepimpte mini: "Verzendklaar: 4 werkdagen".

Als ik de 26e zou kunnen bestellen zou dit betekenen dat als de levertijd bij Apple gelijk blijft hij rond 1 Aug verzonden wordt. Kan ik 'm dan de 3e nog verwachten, of duurt dit over het algemeen langer dan 2 dagen? Daarna ga ik namelijk op vakantie, en wil niet dat zo'n apparaat een paar weken ergens op me ligt te wachten :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Eduardboon
Leverstatus schoot net weer op "onderweg naar klant" maar kan geen tracknummer vinden. beuh

• Intercity
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:32
Ik kan geloof ik pas weer tracken als-ie uit Tilburg met UPS vertrekt. De verwachte bezorgdatum op bridge-point is nog altijd 23 juli. (Terwijl die afgelopen zaterdag dus in Amsterdam was. Zou wel bizar zijn, anderhalve week alleen door Nederland rondzweven.)

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
Ik heb mijn RMBP 2.3GHz -16GB 4 juli besteld. Verwacht: 06 Aug, 2012 - 10 Aug, 2012.

Vraag mij af of ik hem nu wat eerder krijg gezien de levertijd in de store veranderd is naar 2-3 weken.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:27
Mijn rMBP is vorige week vrijdag besteld. Levering staat op 6 - 10 augustus.
Dat komt perfect uit, want dat is weer de eerste week dat ik aan het werk ben na m'n vakantie. :)

[ Voor 39% gewijzigd door Rivanov op 16-07-2012 11:54 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

Mijn RMBP 2.3GHz Quad-core Intel Core i7, 16GB 1600MHz DDR3L SDRAM, 256GB Flash Storageis, en KYBD/USER'S GUIDE(Z)-USA, besteld op 22-jun-2012.
Staat via applestore nog steeds " artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 2 - 3 Weeks Levert 07 Aug, 2012 - 13 Aug, 2012 "
Snap er niets van met bovenstaande @Rivanov @Intercity bestelling. :'(

• Eduardboon
Intercity schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:58:
Ik kan geloof ik pas weer tracken als-ie uit Tilburg met UPS vertrekt. De verwachte bezorgdatum op bridge-point is nog altijd 23 juli. (Terwijl die afgelopen zaterdag dus in Amsterdam was. Zou wel bizar zijn, anderhalve week alleen door Nederland rondzweven.)
Hopelijk gebeurd dat vandaag. Lijkt mij ook bizar dat hij nog zo lang in tilburg blijft liggen.. Leverdatum vervroegen is win-win

Verwijderd

Vandaag eindelijk de status 'verzonden'.
Heeft even geduurd (15 juni besteld), maar dan heb je ook wel wat ;) .
Levering: Op of voor 24 juli..

• Intercity
@djefmo Gaaf! Nog even een weekje geduld dus ;)
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 12:16:
Mijn RMBP 2.3GHz Quad-core Intel Core i7, 16GB 1600MHz DDR3L SDRAM, 256GB Flash Storageis, en KYBD/USER'S GUIDE(Z)-USA, besteld op 22-jun-2012.
Staat via applestore nog steeds " artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 2 - 3 Weeks Levert 07 Aug, 2012 - 13 Aug, 2012 "
Snap er niets van met bovenstaande @Rivanov @Intercity bestelling. :'(
Wat snap je niet dan? Je hebt hem bijna twee weken later besteld dan ik. Vermoedelijk heb je de 22e dan wel besteld, maar hadden ze niet de 22ste meteen de betaling binnen + 3 à 4 dagen (?) De 2 tot 3 weken gaat in vanaf het moment dat je betaald hebt, plus reken er een week verzending bij en je komt wel op 7 tot 13 augustus denk ik.

• nielshesp
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-11 21:58
Hier is er een regel bij gekomen: 16-Jul-2012 18:00:00 CEST Estimated Time of Delivery
Terwijl er de gevraagd was: 17-Jul-2012 15:00:00 CEST Requested Delivery Date
Dus dat is mooi;)

Verwijderd

Intercity schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:26:

Wat snap je niet dan? Je hebt hem bijna twee weken later besteld dan ik. " Vermoedelijk heb je de 22e dan wel besteld, maar hadden ze niet de 22ste meteen de betaling binnen " + 3 à 4 dagen (?) De 2 tot 3 weken gaat in vanaf het moment dat je betaald hebt, plus reken er een week verzending bij en je komt wel op 7 tot 13 augustus denk ik.
nielshesp, zou misschien kloppen ja, maar hoop toch op een snellere levering :*)

• Dranica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Eduardboon schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:31:
Leverstatus schoot net weer op "onderweg naar klant" maar kan geen tracknummer vinden. beuh
Ik zit in dezelfde situatie. Geen tracking nummer :(

• Xan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-11 16:07

Xan

Dranica schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:49:
[...]

Ik zit in dezelfde situatie. Geen tracking nummer :(
Same, sinds zaterdag.. requested delivery om 15:00 vandaag.
Waarschijnlijk bij Apple, daarna wachten totdat ze het doorgeven aan UPS (hoeft verder niets gebundeld te worden).

Hopelijk vanavond een tracking nummer, anders wordt het morgen :D (status moet dan overgaan naar: laatste vervoerder, als het goed is).

• Eduardboon
die status heb ik al gehad (laatste vervoerder). Maar geen nummer helaas

• kroepmoesje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 21:12
Bij mij blijft expo nog steeds steken op "No data available in table" terwijl deze allang is verzonden (10 juli) volgens de website van Apple.
Het lijkt er dus op dat die van mij nog steeds in China ligt. :/

UPS tracking code heb ik ook nog niet.

Begin wel zenuwachtig te worden, Ik denk dat 20 juli niet wordt gehaald :'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:22:
Vandaag eindelijk de status 'verzonden'.
Heeft even geduurd (15 juni besteld), maar dan heb je ook wel wat ;) .
Levering: Op of voor 24 juli..
Ik heb precies hetzelfde! Expeditors heeft de order al wel in het systeem, maar er staat nog niets in de tabel. Afwachten dus maar!

Verwijderd

Inderdaad! Waarschijnlijk zitten we in dezelfde batch, aangezien daar 32 'pakketten' inzitten.
Ik verwacht vannacht een update ;). Spannend!
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:33:
[...]

Ik heb precies hetzelfde! Expeditors heeft de order al wel in het systeem, maar er staat nog niets in de tabel. Afwachten dus maar!

Verwijderd

Zeker gaaf ;)! Hoop dat die van jou ook weer gaat lopen!
Intercity schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:26:

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Bestelling net geannuleerd in de store.
Had mailtje gestuurd om 11.30 naar Prowarehouse in Amsterdam en die hadden net een 16GB basismodel binnen.
Om 13.30 afgeleverd (we zitten om de hoek). Dus wellicht een tip!

• Xan

Xan

Grinder schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:01:
Bestelling net geannuleerd in de store.
Had mailtje gestuurd om 11.30 naar Prowarehouse in Amsterdam en die hadden net een 16GB basismodel binnen.
Om 13.30 afgeleverd (we zitten om de hoek). Dus wellicht een tip!
Omg, prowarehouse dat eens een keer iets op voorraad heeft.. dat heb ik nog nooit gezien!
Goede tip idd, doorgaans duurt het maand(en) voordat je iets geleverd hebt van ze, dus nu halen voordat de voorraad op is ;)

• Eduardboon
Nog steeds geen UPS nummer.. Beetje jammer. Zo wordt het blijkbaar toch vrijdag de 20e :\.

• Xan

Xan

Eduardboon schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:09:
Nog steeds geen UPS nummer.. Beetje jammer. Zo wordt het blijkbaar toch vrijdag de 20e :\.
Met een beetje geluk wordt het vanavond nog geüpdatet, volgens mij deed Apple dit later op de dag doorgaans.

• HiddenWolf
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-01 08:08
Mijn mac is nu 'out for delivery' on expo. Dat zal 'onderweg naar Apple' betekenen.
Neem aan dat het op z'n vroegst donder- of vrijdag zal worden?

• nielshesp
afterburn schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 23:09:
Bij mij kwam de zending zaterdag aan op AMS, zondag inklaring, dinsdag afgeleverd in Tilburg voor merge, woensdagavond tracking nummer gehad, donderdag afgeleverd.
Volgens mij zitten we een beetje op hetzelfde schema nu, als het vandaag bij Apple wordt geleverd. afterburn had ook een studentenbon, dus dan kunnen wij de MacBook ook donderdag verwachten (verwacht ik).

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 20:55
Mijn order staat ondertussen op "shipped". Geen idee waar ik hem nu kan tracken, maar verwachte afleverdatum is 20 juli. (besteld op 20 juni)

[ Voor 8% gewijzigd door sorted.bits op 16-07-2012 18:45 ]

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
XyritZz schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:39:
Als ik de 26e zou kunnen bestellen zou dit betekenen dat als de levertijd bij Apple gelijk blijft hij rond 1 Aug verzonden wordt. Kan ik 'm dan de 3e nog verwachten, of duurt dit over het algemeen langer dan 2 dagen? Daarna ga ik namelijk op vakantie, en wil niet dat zo'n apparaat een paar weken ergens op me ligt te wachten :).
En anders ligt het ding een paar weken thuis op je te wachten... :S

Eenvoudige oplossing: gewoon na je vakantie bestellen.

[ Voor 6% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 16-07-2012 18:53 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Eduardboon
Status is zojuist gewijzigd naar bezorgdatum gepland door vervoerder. Helaas nog steeds vrijdag. Ook doen de trackingnummers het nog niet

[ Voor 17% gewijzigd door Eduardboon op 16-07-2012 19:03 ]

• Intercity
“Delivered to Consignee: 16-Jul-2012 19:48:00 CEST”

De vraag is alleen even of dat nu dus in Tilburg ligt! Kan bijna niet anders dan dat zou je denken met de drie uur (!) dat-ie onderweg was. (Of wellicht vooral in de file dan, aangezien ze er om vijf uur mee vertrokken ;) )

Als-ie in Tilburg is, dan morgen de back-to-school-bon erbij en naar UPS kan, dan voorzie ik dat toch vrijdag wel binnen zijn, eigenlijk, maar ik ga maar nergens op hopen.

[ Voor 84% gewijzigd door Intercity op 16-07-2012 20:12 ]

• Xan

Xan

Intercity schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:02:
“Delivered to Consignee: 16-Jul-2012 19:48:00 CEST”

De vraag is alleen even of dat nu dus in Tilburg ligt! Kan bijna niet anders dan dat zou je denken met de drie uur (!) dat-ie onderweg was. (Of wellicht vooral in de file dan, aangezien ze er om vijf uur mee vertrokken ;) )

Als-ie in Tilburg is, dan morgen de back-to-school-bon erbij en naar UPS kan, dan voorzie ik dat toch vrijdag wel binnen zijn, eigenlijk, maar ik ga maar nergens op hopen.
Ha, die van mij zat daar ook tussen :) Zou eerst om 15:00 worden gebracht, uitgelopen naar 19:48.. pff.
Morgen verwerken, woensdag leveren door UPS? *thinks its possible!*

• Intercity
Staat er bij jou ook bij de remarks “marwszx”? Vage taal :P

• Xan

Xan

Intercity schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:14:
Staat er bij jou ook bij de remarks “marwszx”? Vage taal :P
Haha ja! Had het al gegoogled, wat het ook is.. of wie.. hopen dat ze opschieten ;)

• Eduardboon
Haha ik hoop ook nog dat ik morgen een levering krijg aangezien het nu bij UPS zou moeten liggen. Ik hoop maar dat ze hem vanavond nog oppikken en in een magazijn smijten, anders moet ik behoorlijk huilen als hij tot vrijdag ligt te stofhappen in Apeldoorn :+

• Intercity
Xanx schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:15:
[...]

Haha ja! Had het al gegoogled, wat het ook is.. of wie.. hopen dat ze opschieten ;)
Misschien bezorgd met een Pools busje, ik kon ook al niets vinden met Google :/ :P

Edit:
Bridge-point zegt nu hier:
“Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid”

[ Voor 22% gewijzigd door Intercity op 16-07-2012 20:23 ]

• Xan

Xan

Eduardboon schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:16:
Haha ik hoop ook nog dat ik morgen een levering krijg aangezien het nu bij UPS zou moeten liggen. Ik hoop maar dat ze hem vanavond nog oppikken en in een magazijn smijten, anders moet ik behoorlijk huilen als hij tot vrijdag ligt te stofhappen in Apeldoorn :+
Ik wil het best wel even gezelschap houden tot dan hoor ;)
Intercity schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:20:
[...]

Misschien bezorgd met een Pools busje, ik kon ook al niets vinden met Google :/ :P

Edit:
Bridge-point zegt nu hier:
“Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid”
Oh dear o_O, als alles er straks nog maar in zit!

Teven status change naar: Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid \o/

[ Voor 33% gewijzigd door Xan op 16-07-2012 20:26 ]

• Dranica
Heb net men tracking nummer gekregen. Morgen komt hij aan.

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 23:00

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

fanatic_david schreef op zondag 24 juni 2012 @ 17:19:
Bestelling: basismodel Retina MBP met 16 GB geheugenupgrade
Besteld en betaald: afgelopen woensdagavond (20 juni), via overschrijving
Huidige status: Er wordt gewacht op een betaling
Verzendklaar: 3 tot 4 weken
Verwachte leverdatum: 18 - 24 juli

Ze mogen wel eens haast maken met het bevestigen van de betaling :O
fanatic_david schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:22:
[...]

Deze morgen werd mijn betaling eindelijk bevestigd!

Huidige status is nu: Artikelen worden verwerkt
Verwachte leverdatum is nu: 23 - 27 juli ;(
De status van mijn bestelling is vandaag van "Artikelen worden verwerkt" naar "Verzending wordt voorbereid" naar "Verzonden" gegaan :D
Bridge-Point geeft aan dat de verwachte leverdatum 19 juli is. Als ik de referentie bij "Our Delivery Reference Number" ingeef op exp.o, dan krijg ik "No data available in table". Als ik daarentegen de referentie bij "Tracking Number" ingeef op de UPS-website, dan zie ik netjes de details over het vertrek uit China :)

• Eduardboon
Yesss! hij komt morgen :D

• sorted.bits
fanatic_david schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:26:
[...]

[...]

De status van mijn bestelling is vandaag van "Artikelen worden verwerkt" naar "Verzending wordt voorbereid" naar "Verzonden" gegaan :D
Bridge-Point geeft aan dat de verwachte leverdatum 19 juli is. Als ik de referentie bij "Our Delivery Reference Number" ingeef op exp.o, dan krijg ik "No data available in table". Als ik daarentegen de referentie bij "Tracking Number" ingeef op de UPS-website, dan zie ik netjes de details over het vertrek uit China :)
Die van mij geeft ondertussen ook 19 juli aan. Ik gok dat we in dezelfde batch zitten. Eerst 23 juli, toen 20 en nu 19 juli. Nog een paar keer refreshen en ze staan zo aan de deur denk ik ;)

• Dinh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-05 14:04
Ik heb zojuist ook een tracking nummer gekregen. Morgen komt ie binnen :) Oorspronkelijke leveringsdatum: 20-26 juli. :*)

• Eduardboon
nu maar hopen dat UPS ook daadwerkelijk mobiel belt aangezien onze deur maar liefst 6 bellen kent. Ze drukken dan nooit één in :(

• sorted.bits
Eduardboon schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:52:
nu maar hopen dat UPS ook daadwerkelijk mobiel belt aangezien onze deur maar liefst 6 bellen kent. Ze drukken dan nooit één in :(
Briefje op de deur?

• Eduardboon
Precies, hopen dat ze de instructie opvolgen. Meestal wel, maar sommige chauffeurs gooien gewoon een briefje door de bus.

2 pakketten. 1 is 4.1KG en de andere 0.3KG. Hopelijk zit mijn sleeve er ook bij ˆˆ

[ Voor 15% gewijzigd door Eduardboon op 16-07-2012 20:55 ]

• Xan

Xan

Het Flextronics distributiecentrum heeft werktijden van 06.00 t/m 23.00.
Hopelijk kunnen onze orders dan morgenochtend weg :)

• hkoster1
  • Laatst online: 25-11 17:15
Ik ben benieuwd of mijn op 20 juni bij iCentre bestelde rMBP (2.3/16/256/Int) nu ook snel komt. In elk geval is er hier goed vergelijkingsmateriaal met een bestelling via de on-line Apple Store.

• nielshesp
Ik vroeg me af: iedereen heeft het over dat de bestelling moet worden samengevoegd in Tilburg, maar dat gebeurt toch door Flextronics, dat in Venray gevestigd is. Iemand die weet hoe dit zit?

• Intercity
Tilburg is voor de back-to-schoolactie-bon voor studenten, die wordt daar bij de bestelling gevoegd.

• MeRCeNaRy514
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Mijne komt de 19de eindelijk aan :o

Wel gek, ik heb bericht gekregen dat hij verzonden is en heb onmiddellijk een tracking nummer van UPS gekregen. Niet via de expeditors. En die van UPS geeft ook aan dat hij vertrekt in China :)

Verwijderd

21 july requested delivery date! (Bij Apple in Nederland dan)

En de lading Macbooks waar de mijne ook tussen zit vliegt met KLM, dat heb ik nog niet eerder gezien hier.

• Eduardboon
Vanaf half vijf is het al: "Chauffeur is onderweg."

Dus papiertje hangt op de deur en we wachten ongeduldig af :)

• Xan

Xan

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 04:13:

En de lading Macbooks waar de mijne ook tussen zit vliegt met KLM, dat heb ik nog niet eerder gezien hier.
Zijn meerderen die via KLM zijn gegaan, die verbinding is 1 a 2 dagen sneller dan met Lufthansa. :)
Eduardboon schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 08:16:
Vanaf half vijf is het al: "Chauffeur is onderweg."

Dus papiertje hangt op de deur en we wachten ongeduldig af :)
Heb je dit al gezien? UPS My Choice (gratis en paid versie) https://wwwapps.ups.com/mcdp
Misschien handig voor de volgende keer (geen idee of we daar gebruik kunnen maken in NL)!

[ Voor 34% gewijzigd door Xan op 17-07-2012 08:37 ]

Verwijderd

Nice.! Ik neem aan dat jij ook in vlucht KLM896 zit :) ?
Mijn pakket moet eerst langs Tilburg en komt waarschijnlijk de 24e aan...
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 04:13:

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 15:39
Herko_ter_Horst schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:51:
[...]

En anders ligt het ding een paar weken thuis op je te wachten... :S

Eenvoudige oplossing: gewoon na je vakantie bestellen.
Je hebt eigenlijk wel gelijk ook :). Bestelling begin September it is.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:03:
Nice.! Ik neem aan dat jij ook in vlucht KLM896 zit :) ?
Mijn pakket moet eerst langs Tilburg en komt waarschijnlijk de 24e aan...
Ja, dezelfde vlucht! Mijn pakket moet daar ook langs, maar exp.o zegt dat het vliegtuig vandaag nog in Amsterdam aankomt, dus ik verwacht dat het wat eerder wordt dan de 24e.

• Dranica
Mijn macbook air is aangekomen. Ik had een geschatte leverdatum in het begin van 17-19 juli

Verwijderd

Ah oke! Het zou mooi zijn als het wat eerder wordt.
Het pakket moet volgens exp.o in ieder geval de 21e in Tilburg zijn. Maar het lijkt me dat dat wel wat eerder het geval zal zijn..
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 10:52:
[...]

Ja, dezelfde vlucht! Mijn pakket moet daar ook langs, maar exp.o zegt dat het vliegtuig vandaag nog in Amsterdam aankomt, dus ik verwacht dat het wat eerder wordt dan de 24e.

• Intercity
Hmm. “Proof of Delivery Rcvd: 17-Jul-2012 11:30:00 CEST” en er staat bij plaats Amsterdam bij. Dus helaas niet in Tilburg.

Verwijderd

@ Intercity Die van jou is nog niet in Tilburg aangekomen?

• Intercity
Ik heb geen flauw idee. Dat wat ik net plaatste is wat op Expeditors staat. Bridge-point zegt 23 juli als verwachte bezorgdatum (...) met als status “Onderweg naar klant” :') maar ik heb ook nog geen tracking nummer van UPS o.i.d.

• HiddenWolf
Ik gok dat er gisteravond voor getekend is en de handtekening nu in de administratie is verwerkt. Eind van het traject voor DHL.

Deze melding is ook bij mij verschenen. Leverdatum volgens bridgepoint is 19/07

• Dinh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-05 14:04
Mijn Retina MacBook Pro is binnen :9 Het scherm is echt super.

Echter wacht ik nog op mijn Studenten coupon en Magsafe-Magsafe2 adapter. Blijkbaar is mijn bestelling niet samengevoegd als 1 pakket, maar zijn het twee losse pakketten. Iemand dit eerder gehoord/meegemaakt?

• Xan

Xan

HiddenWolf schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:42:
Ik gok dat er gisteravond voor getekend is en de handtekening nu in de administratie is verwerkt. Eind van het traject voor DHL.

Deze melding is ook bij mij verschenen. Leverdatum volgens bridgepoint is 19/07
Ik verwacht dat we vanavond een UPS nummer krijgen voor de levering (status is nu ook weer naar: Onderweg naar klant – verzending op schema), wat Expo zegt is idd volgens mij alleen administratief aangezien ze bij Apple alles al verwerkt hebben (verzend pakket is gewijzigd naar rMBP + Applecare nu, was eerst nog niet zo).

• _Mitchie_
  • Laatst online: 17:02
Heb gisteren een rMBP (2,3Ghz, 16GB ram) besteld en met creditcard betaald
Heeft iemand een idee hoe snel je daarna een tracking nummer krijgt
Hij staat nu nog op "Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 2 - 3 Weeks Levert 08 Aug, 2012 - 14 Aug, 2012 "

• nielshesp
Voor de mensen die graag willen weten wanneer hun MacBook komt, het is zeer aan te raden eens in dit archief te zoeken, en te kijken naar de overeenkomsten met anderen (dit ook in mijn geval een studentenbon krijgen). Bij mij is de status vanochtend weer terug gezet naar Onderweg naar klant – verzending op schema, terwijl er gisteren stond:Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid. Daarvoor stond er weer Onderweg naar klant – verzending op schema.
Ik zie dat anderen dat ook allemaal hebben gehad, en dat de MacBook de dag erna werd bezorgd. Vandaag kregen ze dan de gegevens van UPS. Dus ik kan mijn MacBook Pro Retina morgen verwachten

• Eduardboon
Ik heb hem binnen hoor :-). Werkt prima, alleen scrollen enzo is idd enorm laggy onder Lion. Wachten mountain lion geduldig af in ieder geval :-)

• nielshesp
Kijk aan: Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum
Nu van 23 juli naar 18 juli, morgen

[ Voor 19% gewijzigd door nielshesp op 17-07-2012 17:23 ]

• sorted.bits
_Mitchie_ schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:46:
Heb gisteren een rMBP (2,3Ghz, 16GB ram) besteld en met creditcard betaald
Heeft iemand een idee hoe snel je daarna een tracking nummer krijgt
Hij staat nu nog op "Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 2 - 3 Weeks Levert 08 Aug, 2012 - 14 Aug, 2012 "
Het tracking nummer krijg je na die 2 ~ 3 weken. Als hij daarwerkelijk verzonden wordt.

Verwijderd

Vliegtuig landt over een paar minuten! Ik vind het wel erg snel gaan nu, gisteren verzonden, vandaag al in Nederland.

• Intercity
Verwachte bezorgdatum zojuist van de 23e naar de 18e gesprongen :) + UPS tracking code gekregen.

• kroepmoesje
Ik heb ook een UPS trackingcode en wordt morgen afgeleverd!

Valt me heel erg mee! De leveringcode bij expo heeft nooit gewerkt, waardoor ik dacht dat hij nog in China lag.

• nielshesp
Hebben jullie als verzendgegevens bij UPS ook alleen maar de plaats staan, en niet het adres?

[ Voor 251% gewijzigd door nielshesp op 17-07-2012 17:59 ]

• kroepmoesje
nielshesp schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:57:
. Via de mail of via Bridge-point? Of is het het levernummer?
Via Brigdepoint heb ik hem gezien. Naam vervoerder en Trackingcode vervoerder verschijnt boven: verzonden naar. Levernummer is wat anders.

[ Voor 4% gewijzigd door kroepmoesje op 17-07-2012 18:00 ]

• nielshesp
Ik heb net al UPS proberen te bellen, maar die zijn al gesloten... Dus ik hoop niet dat nu het afleveradres daadwerkelijk Nijmegen, NL is...

• nielshesp
Of is het zo dat er dan op het pakket de straat op staat... Ik vind dit maar raar

• Xan

Xan

nielshesp schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:57:
Hebben jullie als verzendgegevens bij UPS ook alleen maar de plaats staan, en niet het adres?
Alleen plaatsnaam idd, voor privacy.
Die van mij is nu ook bij UPS aangemeld :D

[ Voor 8% gewijzigd door Xan op 17-07-2012 18:36 ]

• nielshesp
Xanx schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:35:
[...]

Alleen plaatsnaam idd, voor privacy.
Als ik eerlijk ben vind ik dat ze dat er even bij mogen vermelden... Maar gelukkig ;)

• Intercity
Om kwart over 8 was-ie in Eindhoven volgens UPS, hij heeft heel Nederland al gezien als ik hem krijg volgens mij :P

• quirinus
MBA 13" 1.8/8Gb/128.

Besteld: 10 juli
Verstuurd: 13 juli
Geleverd: 18 juli, 9u stipt :Y .

• Xan

Xan

quirinus schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:35:
MBA 13" 1.8/8Gb/128.

Besteld: 10 juli
Verstuurd: 13 juli
Geleverd: 18 juli, 9u stipt :Y .
Argh, ik wacht nog met smart op de UPS truck :D

• HiddenWolf
Xanx schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:13:
[...]

Ik heb nog geen melding gezien dat het op de truck ligt.

[ Voor 0% gewijzigd door HiddenWolf op 18-07-2012 10:17 . Reden: het ]

• Intercity
Xanx schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:13:
[...]

Hier ook. Maar ook echt: tussen 9 en 19 uur :') :D

• quirinus
HiddenWolf schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:17:
[...]

Ik heb nog geen melding gezien dat het op de truck ligt.
Bij mij stond de laatste status op 'aangekomen in Brussel', maar was dus wel al out for delivery.

• HiddenWolf
quirinus schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:40:
[...]

Bij mij stond de laatste status op 'aangekomen in Brussel', maar was dus wel al out for delivery.
Mijn laatste status 'herkomstscan' in Eindhoven. We zullen zien. Ik heb nogal wisselende ervaringen met UPS hier.

• Intercity
HiddenWolf schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:49:
[...]

Mijn laatste status 'herkomstscan' in Eindhoven. We zullen zien. Ik heb nogal wisselende ervaringen met UPS hier.
Ah, die had ik ook, gisterenavond, en toen is-ie om iets voor twaalven richting Rotterdam vertrokken, waar-ie vanmorgen heel vroeg aankwam en vervolgens weer vertrokken is; ‘Wordt afgeleverd’. Hij moet naar Leiden. Waar moet de jouwe heen?

• HiddenWolf
Intercity schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:55:
[...]

Ah, die had ik ook, gisterenavond, en toen is-ie om iets voor twaalven richting Rotterdam vertrokken, waar-ie vanmorgen heel vroeg aankwam en vervolgens weer vertrokken is; ‘Wordt afgeleverd’. Hij moet naar Leiden. Waar moet de jouwe heen?
Rotterdam

• sorted.bits
Ondertussen heeft mijn MacBook Pro al aardig wat landen gezien:

China -> Korea -> Kazakhstan. Afleverdatum staat nog steeds op 19 juli. Ik ben benieuwd hoe ze dat doen.

• HiddenWolf
mbpr is gearriveerd.

• Cowzozozo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-12-2024
Kan ik er vanuit gaan dat ik nog een UPS trackingcode krijg? Sinds mijn bestelling heb ik het traject enkel kunnen volgen via Expeditors, maar nooit via bridgepoint van Apple.
Kreeg afgelopen maandag een mailtje van Apple dat de bestelling onderweg is en samen wordt gevoegd. Echter sinds hij is aangekomen in Nederland heb ik niks meer om te volgen? Inmiddels is het al woensdag :(

• nielshesp
Hier is die gearriveerd!:D 1 minuut geleden. Niet zo een klassiek UPS busje, maar een simpel rood busje. Verder zei de buurman ook dat er niemand thuis was, dus hij was al bijna weg;)

• Intercity
Hier ook gearriveerd, rond half twaalf :)
Pagina: 1 ... 11 ... 56 Laatste