Mijn rMBP heeft tot nu toe dezelfde reis afgelegd. UPS geeft bij mij wel een verwachte leverdatum van 20/7 aan, terwijl Bridge-Point het houdt op 19/7. Ik gok dat UPS het bij het rechte eind zal hebbensorted.bits schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:14:
Ondertussen heeft mijn MacBook Pro al aardig wat landen gezien:
China -> Korea -> Kazakhstan. Afleverdatum staat nog steeds op 19 juli. Ik ben benieuwd hoe ze dat doen.
Hier ook aangekomen (tegen 15.00), nog geen ghosting of dode pixels tegengekomen.. gelukkig
Wel een probleem gehad met de wifi als die op G-only en kanaal 13 staat, mja.
Hij is nu in Polen. Ik gok ook dat UPS het bij het rechte eind heeft, ook al houdt Apple stug vol dat het 19 juli wordt.fanatic_david schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:04:
[...]
Mijn rMBP heeft tot nu toe dezelfde reis afgelegd. UPS geeft bij mij wel een verwachte leverdatum van 20/7 aan, terwijl Bridge-Point het houdt op 19/7. Ik gok dat UPS het bij het rechte eind zal hebben
Er zit zicht- en voelbare speling tussen bodem en de rest van de behuizing, en als ik het scherm sluit ligt het links strak op de behuizing, maar is er rechts speling.
Vooral de speling in het scherm zit me dwars. Ik sleep het ding regelmatig mee, en wil niet hebben dat er onnodig stress op het scherm komt te staan.
Ik overweeg morgen te bellen om hem te ruilen. Wat zouden jullie doen?
Voor een machine waar je 2K+ aan hebt besteed zou ik allang gebeld hebbenHiddenWolf schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:29:
Mijn Macbook Pro Retina werkt prima en heeft een perfect scherm, maar hij zit nogal slordig in elkaar.
Er zit zicht- en voelbare speling tussen bodem en de rest van de behuizing, en als ik het scherm sluit ligt het links strak op de behuizing, maar is er rechts speling.
Vooral de speling in het scherm zit me dwars. Ik sleep het ding regelmatig mee, en wil niet hebben dat er onnodig stress op het scherm komt te staan.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Bellen, gewoon doen. Heb ik gedaan vanwege een lam veertje in mijn toetsenbord (en krijg een nieuwe; a.s. maandag wordt ie geleverd, binnen een week na bellen dus! De oude wordt pas 3 augustus opgehaald), dus dat zou ik zeker doen als ie niet perfect sluit.HiddenWolf schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:29:
Mijn Macbook Pro Retina werkt prima en heeft een perfect scherm, maar hij zit nogal slordig in elkaar.
Ik heb gewoon een hekel aan dit soort dingen, daarom koop ik een machine van 2k+ASNNetworks schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:38:
[...]
Voor een machine waar je 2K+ aan hebt besteed zou ik allang gebeld hebben
Zag het pas na zes uur, anders had ik zeker al gebeld.
Mijn mac is een BTO 2.6/16/512/US, dus ik zal een week of 2-3 moeten wachten vermoed ik.
Anyway, morgen eens zien hoe ze dit oppakken.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik zal jullie op de hoogte houden.ASNNetworks schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:06:
@HiddenWolf Heb hier wel gelezen van anderen die ook problemen hebben dat die gewoon de huidige MBPR mogen houden tot ze de nieuwe ontvangen, en dat die doorgaan al binnen een week geleverd wordt, hebben voorrang werd gezegd...
Verwijderd
Hoop dat er -wanneer de pakketten nog op schiphol staan- snel weer 'en route' zijn...
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:36:
'Proof of Delivery Rcvd' , maar nog steeds 'Not cleared for Import'.
De mijne was ook in Polen. De recentste activiteit is nu een vertrekscan om 21:07.sorted.bits schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:29:
[...]
Hij is nu in Polen. Ik gok ook dat UPS het bij het rechte eind heeft, ook al houdt Apple stug vol dat het 19 juli wordt.
De laatste loodjes wegen het zwaarst
Maandag 16-07 een vervangende aangevraagd (2.3/16/256), vandaag 19-07 een verzend bevestiging gehad.
Woe 25-07 wordt ie bezorgd.
Vrijdag 27-07 wordt m'n vervangende opgehaald.
Mee eens, bijna hetzelfde verhaal.BreeeZe schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:30:
Levering van een vervangende rMBP gaat best rap.
Maandag 16-07 een vervangende aangevraagd (2.3/16/256), vandaag 19-07 een verzend bevestiging gehad.
Woe 25-07 wordt ie bezorgd.![]()
Vrijdag 27-07 wordt m'n vervangende opgehaald.
Maandag 16/7 een vervanging aangevraagd (2.3/8/256)
Woensdag 18/7 is hij verzonden
Vandaag 19/7 aangekomen in Kzachstan
Maandag 23/7 bezorging bij mij (aldus UPS).
Vrijdag 3/8 wordt deze opgehaald
rMBP
besteld op 23 juni, alles standaard (2.3/8/256) via creditcard.
Nu wacht ik al 3,5 weken.... 23-27 juli afleverdatum; heb gehoopt op vroeger maar dit zal niet zo zijn
[ Voor 19% gewijzigd door Jonas89 op 19-07-2012 11:00 ]
Op mijn oorsprokelijke bestelling heb ik ook bijna een maand moeten wachten, 18-06 besteld, 16-07 geleverd.Jonas89 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:59:
Hier nog altijd: Artikelen worden verwerkt
rMBP
besteld op 23 juni, alles standaard (2.3/8/256) via creditcard.
Nu wacht ik al 3,5 weken.... 23-27 juli afleverdatum; heb gehoopt op vroeger maar dit zal niet zo zijn
![]()
Mocht er daarna iets mis mee zijn, wordt het vervangende exemplaar dus wel snel geleverd.
Same heresorted.bits schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 08:35:
@fanatic_david: Ondertussen is hij in Duitsland. Leuk om te zien waar zo'n vlucht allemaal langs gaat.
Dat vooral inderdaad, ik wil niet de base model... Daarnaast wil ik ook de garantie via Apple zelf hebben geregeld. Als ik via notebookshop.nl bestel mag ik vanaf 2e jaar lekker via hun regelen, zelfde via APR's zelfs via Apple Store in A'dam. Dan mag je lekker op en neer rijden daarheen (bevestigd meerdere malen). Via apple.com bestellen = garantie via apple.com/klantenservice.prodanie schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:19:
Waarom besteld bijna iedereen bij apple.com, ik heb mijn Retina Macbook pro (basis model) dinsdag besteld en hij is vandaag verzonden. heb hem besteld bij notebookshop.nl. als je iets anders wil dan het basis model begrijp ik het natuurlijk wel.
Hoewel ik waarschijnlijk toch uiteindelijk wel AppleCare ga halen, maarja mocht ik het niet doen heb ik iig gewoon alles geregeld via apple.com/klantenservice vanaf 2 jaar
Verwijderd
19-Jul-2012 13:00:00 CEST - Out for Delivery
19-Jul-2012 14:18:00 CEST - Delivered to Consignee barry.
Barry mag mijn computer wel eens opsturen!
EDIT: Wat ik me wel afvraag, is de Macbook nu in Tilburg? Als er doorgereden wordt kan het in principe in een uur en 18 minuten.
EDIT 2: Dit is heel apart, de Expeditors pagina geeft nu ineens heel andere dingen aan.
19-Jul-2012 16:30:00 CEST - Delivered to Consignee marwsex
19-Jul-2012 16:22:00 CEST - Import Customs Release 12 292077 - WHITE - 002
19-Jul-2012 16:21:00 CEST - Decl. Lodged w Customs 002
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2012 17:15 ]
Verwijderd
Erg frustrerend dat je van iCentre geen update met betrekking tot de status krijgt. Volgens de klantenservice van iCentre blijft de bestelstatus op 'bezig met verwerken' staan totdat het product thuis is afgeleverd. Volgens hen had "Apple nog geen status meegegeven aan de bestelling", waardoor er nog niets bekend was over de verwachte leverdatum.
Wachten is niet leuk, maar absoluut geen idee hebben hoe lang het nog gaat duren is nog frustrerender.
Verwijderd
Hoewel ik alleen de laatste status heb gezien. Wel vreemd, ze waren om 13.00 out for delivery, maar de duane heeft ze pas om 16.22 vrijgegeven
Zullen we de macbooks nu eerder krijgen...
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:59:
Services Completed: Delivered, maar de douane is er helemaal niet aan te pas gekomen.
19-Jul-2012 14:18:00 CEST - Delivered to Consignee barry.
Barry mag mijn computer wel eens opsturen!
EDIT: Wat ik me wel afvraag, is de Macbook nu in Tilburg? Als er doorgereden wordt kan het in principe in een uur en 18 minuten.
EDIT 2: Dit is heel apart, de Expeditors pagina geeft nu ineens heel andere dingen aan.
19-Jul-2012 16:30:00 CEST - Delivered to Consignee marwsex
19-Jul-2012 16:22:00 CEST - Import Customs Release 12 292077 - WHITE - 002
19-Jul-2012 16:21:00 CEST - Decl. Lodged w Customs 002
Verwijderd
Ik hoop het! Op Apple Bridgepoint staat: 'overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid'.
Als ze dat vandaag nog regelen zou het in theorie morgen al bezorgd kunnen worden!
Verwijderd
zou fijn zijn. En anders is maandag zeker haalbaar.
(in de middag stond mijn levertijd in bridgepoint op 23jul, nu weer op de 24e)
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:39:
[...]
Ik hoop het! Op Apple Bridgepoint staat: 'overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid'.
Als ze dat vandaag nog regelen zou het in theorie morgen al bezorgd kunnen worden!
Vanmiddag gebeld wegens niet goed sluiten van het scherm en speling tussen onder- en bovenkant van de behuizing.
Retour-afspraak gemaakt. Levertijd wordt teruggebracht tot ong. 5 werkdagen, en me is een compensatie aangeboden.
Had het inderdaad gelezen, wat betekent compensatie in Apples woorden dan precies?HiddenWolf schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:31:
Ik heb het tussendoor al gezegd in het macbook pro ervaringen-topic, maar mijn mac gaat terug.
Vanmiddag gebeld wegens niet goed sluiten van het scherm en speling tussen onder- en bovenkant van de behuizing.
Retour-afspraak gemaakt. Levertijd wordt teruggebracht tot ong. 5 werkdagen, en me is een compensatie aangeboden.
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Bridgepoint is op zich niet zo nauwkeurig als de UPS tracking gegevens. Volgens BP zou mijn RMBP vandaag worden afgeleverd, terwijl hij nog in Duitsland is, gok ik. De UPS site geeft ook netjes aan dat de levering op de 20e is, ipv de 19e.Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:42:
Inderdaad... Dan zullen we vanavond/vannacht de UPS tracking codes moeten krijgen..
zou fijn zijn. En anders is maandag zeker haalbaar.
(in de middag stond mijn levertijd in bridgepoint op 23jul, nu weer op de 24e)
[...]
Verwijderd
Wij hebben jammer genoeg nog niet eens een tracking code voor UPS gehad, en hij wordt nu pas aan UPS overgedragen. Raar dat jij al een code hebt gehad terwijl het pakket nog niet eens in Nederland is.sorted.bits schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:02:
Bridgepoint is op zich niet zo nauwkeurig als de UPS tracking gegevens. Volgens BP zou mijn RMBP vandaag worden afgeleverd, terwijl hij nog in Duitsland is, gok ik. De UPS site geeft ook netjes aan dat de levering op de 20e is, ipv de 19e.
Is dit wel normaal dat ik zo lang moet wachten op een standaard-model ? Als ik wil kan ik hem al ergens anders kopen, maar nu volhard ik tot het eindeBreeeZe schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:13:
[...]
Op mijn oorsprokelijke bestelling heb ik ook bijna een maand moeten wachten, 18-06 besteld, 16-07 geleverd.
Mocht er daarna iets mis mee zijn, wordt het vervangende exemplaar dus wel snel geleverd.
Ik heb gebeld naar Apple en alles is volgens hen in orde (bestelling), maar ik maak mij toch wat zorgen...
Mij is aangeboden dat Apple 100 euro compensatie terugstort zodra de nieuwe mac geleverd en goedgevonden is.Underworld schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:32:
[...]
Had het inderdaad gelezen, wat betekent compensatie in Apples woorden dan precies?
Het lijkt erop dat mijn rMBP gisteren om 23:02 is aangekomen in Keulen met een "aankomstscan". Nadien is er om 01:21 nog een "importscan" geweest (was oorspronkelijk wel om 00:55 of zoiets, geloof ik). Sindsdien is er geen activiteit meer. UPS geeft nog steeds aan dat ie morgen zou worden geleverd voor het einde van de dag.
"grappig" hoe een pakket duizenden kilometers in geen tijd kan overbruggen, maar een eeuwigheid kan doen over de laatste 200-300 kilometer
Importscan betekent zoveel als 'aangemeld bij de douane'. De douane houdt elke dag een willekeurige import of twee tegen om te controleren. Als ze dat gedaan hebben of als de gereserveerde tijd is verstreken zal deze worden vrijgegeven. Op dat moment zie je een melding van die strekking en gaat het balletje weer rollen.fanatic_david schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 21:05:
Vervelend als je constant zit te cmd+r'en wachtende op een statusupdate...
Het lijkt erop dat mijn rMBP gisteren om 23:02 is aangekomen in Keulen met een "aankomstscan". Nadien is er om 01:21 nog een "importscan" geweest (was oorspronkelijk wel om 00:55 of zoiets, geloof ik). Sindsdien is er geen activiteit meer. UPS geeft nog steeds aan dat ie morgen zou worden geleverd voor het einde van de dag.
"grappig" hoe een pakket duizenden kilometers in geen tijd kan overbruggen, maar een eeuwigheid kan doen over de laatste 200-300 kilometer
Das best netjes van AppleHiddenWolf schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:13:
[...]
Mij is aangeboden dat Apple 100 euro compensatie terugstort zodra de nieuwe mac geleverd en goedgevonden is.
De trackingcoode heb ik gewoon uit bridgepoint. Op de dag van versturen gekregen.Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:15:
[...]
Wij hebben jammer genoeg nog niet eens een tracking code voor UPS gehad, en hij wordt nu pas aan UPS overgedragen. Raar dat jij al een code hebt gehad terwijl het pakket nog niet eens in Nederland is.
Same here. Dan is het ineens langzaam, hoop dat het alsnog morgen wordt.fanatic_david schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 21:05:
Vervelend als je constant zit te cmd+r'en wachtende op een statusupdate...
07:52: Yay, hij is in Apeldoorn aangekomen en is nu onderweg (dus aflevering vandaag zal wel lukken!). Ik heb mijn kinderen opdracht gegeven bij de voordeur te gaan zitten, ze hebben toch vakantie!
[ Voor 11% gewijzigd door sorted.bits op 20-07-2012 07:53 ]
Verwijderd
Nog immer in status: Artikelen worden verwerkt.
Iemand anders dezelfde ervaring?
Is wel erg stil aan de overkant.
ja, heb de rMBP standaard config.Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 11:03:
rMBP 2,3 256/16 besteld op 23 juni gewijzigd 2 juli met leverdata 1-8 aug.
Status nog niets veranderd. 23 juni besteld leverdatum 23-27 juli.
Nog steeds: Artikelen worden verwerkt.
Volgens Apple Online Store Support alles normaal....
Mijne op 15juni besteld ook 2,3 met 16Gb. Ik wacht nog steeds... ;-(Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 11:03:
rMBP 2,3 256/16 besteld op 23 juni gewijzigd 2 juli met leverdata 1-8 aug.
Heb via Icentre besteld dus kan ook geen statusupdate zien.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Verwijderd
Nou, lekker dan. Ik was nog eens 14 dagen later (bij iCentre). Op het moment dat ik bestelde was de verwachte levertijd drie weken. Heb weinig zin om nog meer dan twee weken (extra) te moeten wachten. Je kunt trouwens bij iCentre gebruik maken van de live chat om te vragen om een statusupdate.Xanion schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:14:
[...]
Mijne op 15juni besteld ook 2,3 met 16Gb. Ik wacht nog steeds... ;-(
Heb via Icentre besteld dus kan ook geen statusupdate zien.
ICenter moet net zolang wachten op zijn orders als alle Apple klanten gok ik. Daarna moet het nog vanaf hun naar jou verstuurd worden (of ophalen). Ik gok dat ze in batches bestellen bij zo'n winkel.
Inderdaad, iets kopen bij Apple zelf heeft zo zijn voordelen. Ik koop mijn apparatuur nooit meer in iCentre's. Sowieso de afterservice via Apple vind ik zelf gewoon veel beter (ervaring uit het verleden).sorted.bits schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:38:
Maar waarom bestellen bij een winkel die geen officiële Apple store is? Bestellen rechtstreeks bij Apple is volgens mij altijd sneller (zolang het niet op voorraad is natuurlijk).
ICenter moet net zolang wachten op zijn orders als alle Apple klanten gok ik. Daarna moet het nog vanaf hun naar jou verstuurd worden (of ophalen). Ik gok dat ze in batches bestellen bij zo'n winkel.
Daarnaast het op de hoogte gehouden worden van bestelde artikelen vind ik via Apple echt beter tegenover andere webshops
[ Voor 8% gewijzigd door Underworld op 20-07-2012 13:47 ]
Het schijnt vooral om het 16Gb geheugen te gaan. Als ik met 8Gb had besteld had ik er waarschijnlijk al 3 weken van kunnen genieten. De 16Gb worden maar mondjesmaat uitgeleverd.Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:22:
[...]
Nou, lekker dan. Ik was nog eens 14 dagen later (bij iCentre). Op het moment dat ik bestelde was de verwachte levertijd drie weken. Heb weinig zin om nog meer dan twee weken (extra) te moeten wachten. Je kunt trouwens bij iCentre gebruik maken van de live chat om te vragen om een statusupdate.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Verwijderd
ja, die heb ik ook besteld, ook nog eens met US-toetsenbord. In Tilburg was bij iCentre de 8 Gb-versie gewoon op voorraad (27 juni).Xanion schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:19:
[...]
Het schijnt vooral om het 16Gb geheugen te gaan. Als ik met 8Gb had besteld had ik er waarschijnlijk al 3 weken van kunnen genieten. De 16Gb worden maar mondjesmaat uitgeleverd.
Ik heb hem ook op 23juni besteld en de verwachte leverdatum op 27juli - 02 aug zal zijn... ook staat bij mij de status al een maand op: Artikelen worden verwerkt..Jonas89 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 11:45:
[...]
ja, heb de rMBP standaard config.
Status nog niets veranderd. 23 juni besteld leverdatum 23-27 juli.
Nog steeds: Artikelen worden verwerkt.
Volgens Apple Online Store Support alles normaal....
Eigenlijk is de werkelijke levertijd bij mij dan 5 tot 6 weken -_-
Verwijderd
De UPS bezorger zei toen ik open deed: Het is al een mooie dag, maar volgens mij word die van jou nog mooier. Alstublieft, hierbij uw nieuwe laptop.
Raar is wel, mijn ethernet adapter zit er niet bij...
Verwijderd
Verwijderd
Bij mij duurde dat drie dagen.Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 23:29:
Ik heb net besteld en het geld ook overgemaakt. Hoe lang duurde het i ongeveer bij jullie tot dat jullie een bevestiging mail kregen dat de betaling ontvangen was???
Verwijderd
Zit die niet gewoon in de doos van de laptop?sorted.bits schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:08:
Hier is de MacBook Pro ook aangekomen. 3 uur ongeveer.
De UPS bezorger zei toen ik open deed: Het is al een mooie dag, maar volgens mij word die van jou nog mooier. Alstublieft, hierbij uw nieuwe laptop.
Raar is wel, mijn ethernet adapter zit er niet bij...
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:33:
Trackingnummer gehad! Bezorging gepland op maandag 23 juli, een dag eerder dan Apple aangaf dus.
Verwijderd
In USA en zo Azie en Australie nu 1-2 weken. Sommigen van ons wachten nu al 6 weken of langer. vreemde zaak. Kennelijk worden ¨nieuwe klanten¨ sneller geholpen.
Ik denk toch dat de mensen die als eerste besteld hebben m ook eerder krijgen dan de nieuwe klanten..Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 12:38:
Levertijden rMBP opnieuw aangepast was 3-4 weken, werd 2-3 weken werd weer 3-4 weken en is nu opnieuw 2-3 weken.
In USA en zo Azie en Australie nu 1-2 weken. Sommigen van ons wachten nu al 6 weken of langer. vreemde zaak. Kennelijk worden ¨nieuwe klanten¨ sneller geholpen.
Verwijderd
2,3/16/256/USEr wordt gewacht op een betaling Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 03 Aug, 2012 - 10 Aug, 2012
Net besteld. Wachten kan beginnen!
Koeln, Germany 07/21/2012 3:46 A.M. Import Scan
07/21/2012 1:51 A.M. Arrival Scan
Warsaw, Poland 07/21/2012 12:03 A.M. Departure Scan
Warsaw, Poland 07/20/2012 6:37 P.M. Arrival Scan
Almaty, Kazakhstan 07/20/2012 4:43 P.M. Departure Scan
07/20/2012 1:49 P.M. Arrival Scan
Incheon, Korea, Republic of 07/20/2012 10:53 A.M. Departure Scan
07/20/2012 9:04 A.M. Arrival Scan
Shanghai, China 07/20/2012 6:18 A.M. Departure Scan
Shanghai, China 07/19/2012 9:39 P.M. Export Scan
Shanghai, China 07/18/2012 11:30 P.M. Departure Scan
07/18/2012 8:25 P.M. Origin Scan
China 07/18/2012 6:47 A.M. Order Processed: Ready for UPS
Verwijderd
Verwijderd
Had al vrijdag 20 juli '12 contact gehad met Apple Online Store, een medewerker beloofde mij dat dit weekend de status zou veranderen, maar de levering van mijn bestelling nog steeds gepland tussen 7 en 13 augustus.
Verwijderd
In batch van 101 stuks Shanghai Amsterdam. waarschijnlijk per KLM op 22 juli.
Leverdatum 30 juli. Was oorspronkelijk 1-7 augustus.
Er komt nu dan toch schot in.
Gisteren gewijzigd naar 30 juli - 6 aug.
Ben benieuwd, hoop eigenlijk wel dat mountain lion er direct op staat.
Bij jullie ook?
Yep bij mij nu ook. Zal straks wel weer opgelost zijn. Gebeurt echt zeer regelmatig......Daarisdie schreef op zondag 22 juli 2012 @ 10:38:
Bij mij geeft hij nu aan: Het Spijt ons. Er is iets fout gegaan met je aanvraag. Probeer het later opnieuw.
Bij jullie ook?
Volgens mij elke zondag, dus idd regelmatig.Erik-1980 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 10:41:
[...]
Yep bij mij nu ook. Zal straks wel weer opgelost zijn. Gebeurt echt zeer regelmatig......
Fotonerd
Verwijderd
Levertijd na bestelling op 16-7 stond gepland tussen 6 augustus en 10 augustus.
Hij wordt nu zeker 3 augustus verzonden!
We stellen het zeer op prijs dat je onlangs een MacBook Pro met Retina-display hebt besteld. Natuurlijk wil je je bestelling zo snel mogelijk ontvangen.
We hebben goed nieuws: je MacBook Pro met Retina-display kan eerder worden geleverd dan verwacht.
Je MacBook Pro met Retina-display is op 03-08-2012 klaar voor verzending.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Das goed nieuws! Heb je deze brief gekregen als bevestiging voor het ontvangen van de betaling. Ik heb mijne vrijdag besteld en betaald. Ik wacht nog op bevestiging dat ze het geld ontvangen hebbenRivanov schreef op maandag 23 juli 2012 @ 19:28:
Vandaag mail gekregen van Apple over m'n bestelling. (rMBP 2.3Ghz, 16GB en 256GB)
[...]
Wachten duurt lang.....
Verwijderd
wat een heerlijk ding om mee te werken! Mijn eerste macbook, maar het went snel
Inderdaad het wachten meer dan waard..
Als ik hier zo rondkijk lijkt het erop dat rond die tijd een lading Us toetsenbord rMBP deze kant op komen.
Nee, is een zakelijke bestelling via Apple Store for Business. Betaling is op rekening (achteraf dus). Mail kreeg ik gisteren zomaar. Gaat overigens om het 2.3Ghz met 16GB en 256GB SSD model met NL toetsenbord.Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 21:21:
[...]
Das goed nieuws! Heb je deze brief gekregen als bevestiging voor het ontvangen van de betaling. Ik heb mijne vrijdag besteld en betaald. Ik wacht nog op bevestiging dat ze het geld ontvangen hebben
Wachten duurt lang.....
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 6% gewijzigd door ndsc op 24-07-2012 10:31 ]
Verwijderd
Ze hebben de betaling binnen en levertijd gaat met 5 dagen omhoogArtikelen worden verwerkt Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 08 Aug, 2012 - 15 Aug, 2012
Verwijderd
Vanochtend een mail berichtje van Apple Store gekregen: we hebben u bestelling verzonden.
Status via Shipment: Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) Aug 01, 2012
Na 22 jaar mijn eerste macbook pro, yes.
Verwijderd
En waar kun je zien waar hij momenteel is? Zie alleen dit: http://img31.imageshack.us/img31/2026/appleap.jpg
Ik zou me geen zorgen maken, heb ik ook niet gehad. Volgens mij geeft de status; Artikelen worden verwerkt ook al aan dat Apple de opdracht accepteerd en bezig is met het verwerken.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:13:
Als ik vandaag inlog staat er niet meer dat er nog betaald moet worden, ze hebben het dus ontvangen (A) Maar dan moet je toch ook een bevestigings mail krijgen? die heb ik nog niet gehad
En waar kun je zien waar hij momenteel is? Zie alleen dit: http://img31.imageshack.us/img31/2026/appleap.jpg
Bij mij heeft die daarna 1 dag op verzending wordt voorbereid gestaan en nu op Verzonden. Volgens de info moet ik toch nog een weekje wachten, maar dat komt vast wel goed.
Bij een andere verzending kreeg ik ook pas de nota nadat het product verstuurd was.
Verwijderd
Vanochtend stond er bij mij ook dat geld er was, 'bestelling wordt verwerkt'. Krijg ook pas net bevestigings mail. Zou ik me niet te druk over maken verder.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:13:
Als ik vandaag inlog staat er niet meer dat er nog betaald moet worden, ze hebben het dus ontvangen (A) Maar dan moet je toch ook een bevestigings mail krijgen? die heb ik nog niet gehad
13-07 besteld, betaald via overschrijving (duurde 2 dagen)
24-07 afgeleverd
Verzonden op 24 juli, wacht nu op vliegtuig naar Amsterdam op 26 juli en verwachte levertijd is 2 augustus
Want mijn rMBP is wel verzonden, verwachte leverdatum is maandag 30 juli.
Het enige wat bij mij staat is: Onderweg naar klant – verzending op schema.
MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports
Check de opening post. Door middel van flextronics. Het werkt alleen niet voor mij:Sephone schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:55:
Hoe kunnen jullie zien welk vliegtuig er wordt gebruikt en in welke stad hij is?
Gisteren verzonden. RMBP met 16GB ram. Dan komt die toch ook uit Azië?No records were found for the criteria you selected.
'SHANGHAI, CHINA TO AMSTERDAM, NETHERLANDS'
25-Jul-2012 17:00:00 CEST Requested Delivery Date
25-Jul-2012 13:39:00 CEST Out for Delivery
25-Jul-2012 11:13:00 CEST Import Customs Release
25-Jul-2012 11:11:00 CEST Decl. Lodged w Customs
25-Jul-2012 09:00:00 CEST (est.) Estimated Time of Arrival
25-Jul-2012 08:59:00 CEST At Final Destination
25-Jul-2012 01:10:00 CEST (est.) Booked
24-Jul-2012 23:49:00 CEST Confirmed on Board
22-Jul-2012 18:58:00 CEST Comm Docs Received
21-Jul-2012 18:55:00 SGT Freight Received w/Docs
21-Jul-2012 17:30:00 SGT Client Called for Pickup
Zonet kreeg ik ook al de mail van mijn factuur.
[ Voor 3% gewijzigd door Kieken72 op 25-07-2012 15:51 ]
Ik heb dezelfde mail ontvangen. Ik vraag me alleen af of de leverdatum volgens de site (30-7 - 6-8) nu wel gehaald wordt.....Rivanov schreef op maandag 23 juli 2012 @ 19:28:
Vandaag mail gekregen van Apple over m'n bestelling. (rMBP 2.3Ghz, 16GB en 256GB)
[...]
Aanvraag ingediend.
Hartelijk dank voor het indienen van je aanvraag.
We sturen je een code voor de Mac App Store zodra je aanvraag is verwerkt.
---
iemand een idee hoe lang de beoordeling voor de gratis upgrade duurt?
[ Voor 4% gewijzigd door JJ Le Funk op 25-07-2012 22:54 ]
d:)b :henk d:)b
Let op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5 of [iPad] Levertijden & Beschikbaarheid.