Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Ik denk dat de productie al op 100% zit;)Retpics schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 18:34:
Ik heb de standaard MBPr pas net twee dagen geleden besteld en moet waarschijnlijk nog wachten tot minimaal 8 augustus. Hopen dat ze inmiddels de productie wat hebben opgeschroefd en dat ik iets minder lang hoef te wachten op dit pracht apparaat.
MBPr 16 - 2,3 - 256
Ethernet -> thunderbolt converter
Studentenwaardebon.
Direct betaald met creditcard, ben benieuwd hoe lang het gaat duren!
Verwijderd
(heeft zelf een macbook air voor recreatief gebruik die ik al veel geld vond:p)
Tweakers is enorm gegroeid met het niet happenJimmyJoness schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 21:47:
Een complete offtopic post en misschien overbodige vraag, maar ik zie dat de meesten een MBPr van 2300+euro bestellen. Zijn jullie hier allen mee bezig voor jullie studie/werk of toch ook puur recreatief?
Heb hem voor minstens 4 jaar aan studiewerkzaamheden gekocht en wat hobby momentjes met video.
[ Voor 14% gewijzigd door Eduardboon op 11-07-2012 22:21 ]
256GB en 16GB RAM versie.
Krijg 'm gelukkig van m'n baas.
[ Voor 25% gewijzigd door Rivanov op 11-07-2012 22:00 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik ben ook echt geschokt door het gigantische aantal rMBP-ers hier. Maar realiseer je wel:JimmyJoness schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 21:47:
Een complete offtopic post en misschien overbodige vraag, maar ik zie dat de meesten een MBPr van 2300+euro bestellen. Zijn jullie hier allen mee bezig voor jullie studie/werk of toch ook puur recreatief?
rMBP = 3-4 weken minstens = zenuwachtig doen in dit topic
Air = not so much
Dat hoort erbij, heerlijkMuldert schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:00:
rMBP = 3-4 weken minstens = zenuwachtig doen in dit topic
Voor mij is het werk en recreatief/privé. Krijg weliswaar een laptop van de zaak, maar dat is een gare Windows bak met waardeloos en restrictief image dus ik gebruik mn eigen laptop voor werk. Natuurlijk is het een duur ding (3300 euro in mijn geval), maar ik koop ook niet elk jaar een nieuwe computer. De huidige was net zoiets, en gaat inmiddels een jaar of 4 mee. En als ik er 12 tot 14 uur mee zit t e werken, wil ik ook dat het helemaal is zoals ik het wil hebben.JimmyJoness schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 21:47:
Computer specs
Verwijderd
Gisteren na al dat wachten ook nog nét de UPS bezorger gemist.
Vandaag opgehaald en nu trotse rMBP bezitter! Heerlijk!
@Alle wachtenden: succces, hou je nagels heel..... én het is het wachten waard :-)
Volgens Apple wel pas de 20e geleverd.. dat is wat bizar. maar goed.
Verwijderd
Ik ga volgend jaar een Informatica-studie doen, en ook een groot deel recreatief gebruik hoor.JimmyJoness schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 21:47:
[ Voor 97% gewijzigd door henkyyyyyyy op 12-07-2012 11:33 ]
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Mijn rMPB staat op verwachte levering 23-27 juli......
Ik ben nu 1 jaar Natuurkundestudent, 19 jaar. Ik wilde vóór mijn studie al een Apple laptop hebben, maar na alle lange geruchten heb ik dus een jaar gewacht op de MBPr. Ik woon nog thuis, met en een (ruime) studiefinanciering, dus dan is deze laptop wel te betalen. En natuurlijk uit het motto: als je iets doet, doe het dan goed. Hier zal ik de komende jaren nog veel plezier van hebben, en hoed met de tijd mee kunnen want het is een vooruitstrevende laptop!JimmyJoness schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 21:47:
Ik ze dat hij inmiddels is aan het voorbereiden voor verzending (2.3/8/256/NL, 15-jun).
Jouw rMBP zal waarschijnlijk niet met ML geleverd worden maar je kunt hem straks wel gratis updaten naar ML:Erik-1980 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 06:54:
Weet iemand toevallig wanneer de MacBooks inclusief mountain lion worden geleverd?
Mijn rMPB staat op verwachte levering 23-27 juli......
http://www.apple.com/nl/osx/uptodate/
[ Voor 0% gewijzigd door lo3k op 12-07-2012 10:33 . Reden: typo ]
[ Voor 75% gewijzigd door Eduardboon op 12-07-2012 12:16 ]
Verwijderd
Besteld op 15 juni (levertijd 19-25 juli)
Computer specs
Hier ook een paar minuten geleden verzonden, verwacht op maandag 23 juli.Intercity schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:43:
Woohoo, de mijne staat nu op Verzonden, echt sinds een paar minuten. (Ik was aan het refreshen) Ben benieuwd of ik hem dan uiterlijk de 20ste nog heb...
Op Expeditors is nog niks te zien, dat zal nog wel even durenVerwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:00:
Mijne is ook verzonden!!
P.S. kunnen we kijken waar die in de lucht hangt?! Haha
[ Voor 7% gewijzigd door nielshesp op 12-07-2012 13:02 ]
Verwijderd
Aha i see, jaa klopt maar dit zal waarschijnlijk nog wel eerder worden, als ik dit topic goed gelezen heb! :-Dnielshesp schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:01:
[...]
Op Expeditors is nog niks te zien, dat zal nog wel even durenHeb je ook 23 juli als verwachte leverdatum?
Als ik het bij iedereen schatte was het zo een dag of 8-9, waar er tussendoor nog een studentenbon bij werd gevoegd, dus de zaterdag 21 juli is haalbaar!Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:04:
[...]
Aha i see, jaa klopt maar dit zal waarschijnlijk nog wel eerder worden, als ik dit topic goed gelezen heb! :-D
Dit kan doorgaans even duren (11e was mijn shipment gereed, vertrekt pas op de 12e).
Irony though, collega laptop was 1 dag later klaar.. komt nu op dezelfde tijd aan omdat hij met KLM vliegt (en mijn appletje met lufthansa.. moet dus van frankfurt -> amsterdam).
Maandag komt het aan (hopelijk..)
Verwijderd
Dr staat al *Booked* bij mij?Xanx schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:11:
De flight wordt pas bekend zodra het geboekt is door Apple in China.
Dit kan doorgaans even duren (11e was mijn shipment gereed, vertrekt pas op de 12e).
Irony though, collega laptop was 1 dag later klaar.. komt nu op dezelfde tijd aan omdat hij met KLM vliegt (en mijn appletje met lufthansa.. moet dus van frankfurt -> amsterdam).
Maandag komt het aan (hopelijk..)
[ Voor 62% gewijzigd door Intercity op 12-07-2012 20:59 ]
Verwijderd
Same here...MeRCeNaRy514 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:23:
Ik word stil aan gek... Heb hem 18 juni besteld en nog steeds op verwerken
Op 15 juni besteld en nog steeds op verwerken.
Ik heb ondertussen wel al contact gezocht met de apple store. Wanneer mijn bestelling niet binnen de afgesproken termijn binnenkomt, is het mogelijk dat ik een vergoeding krijg..
(Misschien kom ik een beetje als een zeikerd over hier, maar als Phil Schiller op de WWDC-keynote zegt ‘Available today’ en ik moet er anderhalve maand op wachten terwijl ik dezelfde avond besteld heb, dan is dat voor mij gewoon pertinent onwaar.)
Trouwens djefmo, 25 juli is in principe haalbaar als-ie een dezer dagen verstuurd wordt, maar het wordt inderdaad ook een krap verhaal. Moet die van jou nou ook nog langs Tilburg voor de backtoschool-kaart?
Verwijderd
Feit is ook dat de verwachte bezorgdatum al relatief breed vermeld staat. Goed argument dat je opnoemt betreffende het vaker eerder uitleveren van laptops bij andere klanten. Alleen maar prima voor de personen die het bestelde product eerder krijgen, no offense there, maar des te meer rede om gebruik te maken van een vergoeding/compensatie aan Apple's kant wanneer de gestelde bezorgdatum niet nageleefd wordt.
Verder heb ik inderdaad ook gebruik gemaakt van de back-to-school actie. Dus hoe dan ook, er moet in Tilburg een tussenstop gemaakt worden (wat de levertijd hoogstwaarschijnlijk niet ten goede komt).
Het zou inderdaad nog kunnen dat de levering voor of op 25 juli plaatsvind, maar dan moet er echt wel wat actie ondernomen worden op het moment van schrijven
Mijn geplande aflevering is namelijk 23 - 27 juli....
@djefmo Die tussenstop maakt inderdaad wel een paar dagen verschil lijkt me (want nu is het hier: Amsterdam - Tilburg - Leiden, in plaats van Amsterdam - Leiden). Ironisch genoeg moet ik op dinsdag in Tilburg zijn voor een toneelrepetitie, ik zou bijna geneigd zijn te informeren of ik hem daar niet kan komen ophalen als-ie daar op dat moment is, haha ;-)
Maar het is waarschijnlijk precies het verschil tussen op tijd en te laat! Van de andere kant, Apple wist hier op 11 juni al dat die tussenstop erbij zat. Ze kunnen er dan ook voor kiezen om die dingen apart te leveren, of überhaupt, waarom zou je zo'n bon niet alleen digitaal opsturen.
De vraag was eigenlijk wanneer de levering wordt thuisbezorgd. Moment status 'verzending wordt voorbereid' naar bezorging door postbode aan huis.....Intercity schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:58:
Bij mij duurde het ongeveer 24 uur van Verzending wordt voorbereid tot aan Verzonden.
Verwijderd
Ze weten inderdaad al ruim van tevoren dat er een bon bij moet, dus het lijkt mij niet meer dan logisch om die bon apart te sturen als ze zien dat de levertijd in het geding komt
Ik was heel erg tegen dat de bon aan mij verzonden zou worden. Dat maakt verzending lastig, slechter voor het milieu etcetera etcetera. Maar toen ik hem openmaakte was het toch wel weer leuk. Typisch gevalletje Apple, zelfs voor een actie een complete kaart ontwikkelen, netjes verpakt en opgestuurd. Ik ben er wel blij mij in ieder geval.Intercity schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:58:
Bij mij duurde het ongeveer 24 uur van Verzending wordt voorbereid tot aan Verzonden.
@djefmo Die tussenstop maakt inderdaad wel een paar dagen verschil lijkt me (want nu is het hier: Amsterdam - Tilburg - Leiden, in plaats van Amsterdam - Leiden). Ironisch genoeg moet ik op dinsdag in Tilburg zijn voor een toneelrepetitie, ik zou bijna geneigd zijn te informeren of ik hem daar niet kan komen ophalen als-ie daar op dat moment is, haha ;-)
Maar het is waarschijnlijk precies het verschil tussen op tijd en te laat! Van de andere kant, Apple wist hier op 11 juni al dat die tussenstop erbij zat. Ze kunnen er dan ook voor kiezen om die dingen apart te leveren, of überhaupt, waarom zou je zo'n bon niet alleen digitaal opsturen.
Verwijderd
... Stuur dan op die apparaten...
Besteld op 28 juni. Staat nog steeds op Processing items.
Verwachte levertijd 1 tot 7 augustus.
[ Voor 19% gewijzigd door Sephone op 13-07-2012 11:56 ]
MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports
Ga er maar vanuit dat die status tot en met 24 juli nog staat. Ik wacht inmiddels al een maand met de status: Artikelen worden verwerkt. Geschatte leverdatum is 18 - 24 juli.Sephone schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:56:
rMBP - 2.3 / 16gb / 256gb
Besteld op 28 juni. Staat nog steeds op Processing items.
Verwachte levertijd 1 tot 7 augustus.
Ben bang dat ie dat niet eens gaat halen...
Dat verschoof vorige week ineens naar 4-5.
Woensdag 11 is mijn mac verzonden, donderdag 12 krijg ik een tweede mailtje van die strekking met de interessante zin "uw pakket wordt gecombineerd in ???n pakketten"
Leverdatum staat nu op ±19 juli.
Geen track-en-trace en kennelijk een tussenstop ivm gift card, dus geen idee of ze dat gaan halen.
Alle overige macs die ik nieuw heb gekocht kwamen uit China met UPS en kon je prima volgen. Nu is dat kennelijk ineens niet mogelijk.
Ik wist dat het even kon gaan duren met bestelling, maar ik ben toch matig geïrriteerd, met name over het verzend-proces. Gisteren Apple gebeld, die konden niet veel meer zeggen dan "goh, vervelend, maar dat komt omdat het uit China moet komen". Dat viel wat verkeerd. Als UPS het in twee dagen zou het Apple geen 8 moeten hoeven kosten.
[ Voor 0% gewijzigd door HiddenWolf op 13-07-2012 13:11 . Reden: tikfout ]
Die had ik gisteren alVerwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:57:
@intercity
Ik kreeg zojuist een mailtje dat ie verzonden is... Jij ook al?
Dat kan je checken door op Volg bestelling te klikken, en op die pagina 'Ons Leveringsnummer' in te vullen op http://expo.expeditors.com/ :-)
http://nl.flightaware.com/live/flight/KLM896
Denk dat het apparaat niet meer naar tilburg gaat vandaag of morgen, maar ach. Ik weet dat hij dichtbij is!
De mijne zit op 7704, maar als ik die vlucht probeer op te zoeken op flightaware komt het terug als San Francisco-Portland.Intercity schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:01:
[...]
Die had ik gisteren alGaat die van jou ook nog met Lufthansa vlucht 7708 mee?
Dat kan je checken door op Volg bestelling te klikken, en op die pagina 'Ons Leveringsnummer' in te vullen op http://expo.expeditors.com/ :-)
Hij zal ergens later vanavond wel toegevoegd worden, maar de komende uren zit hij toch nog niet in de lucht. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het ook niet helemaal snap. Komt het vliegtuig dat vanuit Shanghai vertrekt oorspronkelijk vanuit Frankfurt? Of staat het gedeelte Shanghai - Frankfurt niet op de tracker en vliegt-ie vannacht vanaf Frankfurt naar Amsterdam met de goederen, maar louter Frankfurt - Amsterdam duurt niet 9 uur lijkt me...
Morgen wordt het pakketje aan apple geleverd. Ben benieuwd of het zich dan meteen in Tilburg bevind
[ Voor 70% gewijzigd door Eduardboon op 13-07-2012 17:46 ]
Oeps, dat klinkt... logischIntercity schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:34:
@HiddenWolf Je moet Lufthansa Cargo selecteren, niet de reguliere Lufthansa ;-)
Hij zal ergens later vanavond wel toegevoegd worden, maar de komende uren zit hij toch nog niet in de lucht. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het ook niet helemaal snap. Komt het vliegtuig dat vanuit Shanghai vertrekt oorspronkelijk vanuit Frankfurt? Of staat het gedeelte Shanghai - Frankfurt niet op de tracker en vliegt-ie vannacht vanaf Frankfurt naar Amsterdam met de goederen, maar louter Frankfurt - Amsterdam duurt niet 9 uur lijkt me...
Mijn mac gaat met 8401 van Shanghai naar Frankfurt gekomen, en zal dan met 7704 naar Amsterdam komen. Maandag naar Apple, woensdag op z'n vroegst naar mij.
Effectief 6-7 dagen extra onderweg t.o.v. UPS. Van mij hadden ze die tegoedbon mogen mailen of schrappen om eerlijk te zijn.

Edit: nevermind, ik las 7708 ipv 7704, dacht dat je op dezelfde zat
[ Voor 18% gewijzigd door Intercity op 13-07-2012 18:04 . Reden: kan nie lezen nie ]
Intercity schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:54:
Ah, kijk dat van 8401 wist ik niet, hoe kwam je daarachter? Dit is wat ik zie;
[snip]
[ Voor 4% gewijzigd door HiddenWolf op 13-07-2012 18:26 . Reden: thumbnail ]
Moet je kijken. Heb ik 'm twee weken eerder besteld en krijg 'm misschien 1 week eerder. Misschien wordt ie nog wel in dezelfde partij gemaakt. Bankoverschrijving duurde bij mij al wel 4 dagen.Binolirao schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:13:
rMBP, 2.3ghz, 16gb ram gisteren besteld en overgemaakt met bankoverschrijving. Vandaag status veranderd naar Levering 07 Aug, 2012 - 13 Aug, 2012, een week eerder toen ik hem gister bestelde
Vandaag maar eens even in de winkel gekeken naar de retina laptop. Wilde toch even weten wat ik nou had gekocht
MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports
Een blackbook is natuurlijk een veel grotere wow factor nog he. Prachtding!Sephone schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:16:
[...]
Moet je kijken. Heb ik 'm twee weken eerder besteld en krijg 'm misschien 1 week eerder. Misschien wordt ie nog wel in dezelfde partij gemaakt. Bankoverschrijving duurde bij mij al wel 4 dagen.
Vandaag maar eens even in de winkel gekeken naar de retina laptop. Wilde toch even weten wat ik nou had gekochtMaar dat is wel het wachten waard. Tot zolang nog even op de BlackBook (zwarte MacBook).
2.3Ghz - 16GB RAM - 256GB SSD
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik houd dit in de gaten, die laat de vliegtuigen van Lufthansa Cargo die in de lucht zijn zien;Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:46:
Kan iemand mij ook uitleggen hoe dat flight tracking werkt? Alvast bedankt! ^^
http://nl.flightaware.com/live/fleet/GEC
Ha! Bizar. Stelletje zenuwpezenIntercity schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:44:
[...]
Ik houd dit in de gaten, die laat de vliegtuigen van Lufthansa Cargo die in de lucht zijn zien;
http://nl.flightaware.com/live/fleet/GEC
1
| Arrived, not Cleared for Import |
Verwijderd
Met een KLM vlucht jaSkylevel schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:24:
Heb hetzelfde als hierboven.. toevallig ook vandaag aangekomen met een Korean vlucht?
Bridgepoint zegt nu onderweg naar klant
[ Voor 114% gewijzigd door Intercity op 13-07-2012 20:50 . Reden: informatie toegevoegd ]
Hoe weet je dat? Het is inderdaad wel logisch gezien de levertijd. Maar dan moet het nu dus al in Frankfurt zijn, en als het over gaat op een vrachtwagen, moet ook al de douane langsgeweest zijn. Of is het toch Shanghai-Amsterdam, maar staat er Frankfurt-Amsterdam?Intercity schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 20:31:
Ahhh. Van Frankfurt naar Amsterdam gaat-ie met de vrachtwagen, dus http://nl.flightaware.com/live/fleet/GEC in de gaten houden heeft weinig zin. Saai
Ik heb Korean airlinesSkylevel schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:24:
Heb hetzelfde als hierboven.. toevallig ook vandaag aangekomen met een Korean vlucht?
Ik heb geen idee over het douane gebeuren en mijn Expeditors tracking zegt ook niets over hoe het in Frankfurt is aangekomen, alleen dat ze 7708I hebben geboekt, die vanavond om 22:40 vertrekt naar Amsterdam. Het rare is dat die niet in het overzicht op de website weergegeven wordt, maar wel in hun Excel-sheet met het Flight Schedule. Dit wordt een gevalletje van: we zien het wel, denk ik
Gister aangeboden, was toen niet thus, vandaag bezorgd.CrashOne schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:41:
Gister een MacBook Air 13" met i7, 8GB en 256GB SSD besteld. Geschatte datum is 12 juli.
Om 13-07 02:13 is de importscan gedaan en sindsdien is er niets meer veranderd.
Levering is nog steeds gepland op maandag 16-07 en dat zal vast wel lukken.
Maar vroeg toch af of anderen dit ook wel eens gezien hebben.
Overigens rechtstreeks met UPS, niks bij besteld en geen kortingen ofzo.
[ Voor 9% gewijzigd door BreeeZe op 13-07-2012 21:52 ]
Toevallig ook KE509? Dan zaten ze in hetzelfde vliegtuig!Dranica schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 20:55:
[...]
Ik heb Korean airlinesVandaag aangekomen. Er staat nu Arrived, not Cleared for Import.
De zending moet nog gemerged worden, hoe lang duurt het nu nog doorgaans voordat ik een track and trace code krijg en het pakket ontvang? Ik heb wel een leveringsnummer maar daar kan ik volgens mij vrij weinig mee.
[ Voor 19% gewijzigd door kroepmoesje op 13-07-2012 22:44 ]
Computer specs
Extra bestelnummers
Ons leveringsnummer
Uw inkoopordernummer
expeditors.com kent geen van deze nummers.
@Muchachooo, hier idem! Zelfde product, zelfde leverdatum. Heb jij een tracking nummer?
Ik heb de LH7704S, net zoals HiddenWolf.Intercity schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 20:31:
Ahhh. Van Frankfurt naar Amsterdam gaat-ie met de vrachtwagen, dus http://nl.flightaware.com/live/fleet/GEC in de gaten houden heeft weinig zin. Saai
Kon ook al geen info vinden.. even googlen en ja.. geen air buh ~_~
[ Voor 16% gewijzigd door Xan op 14-07-2012 00:41 . Reden: beter lezen, tis al laat! ]
De levertijd is nu 2-3 weken geworden, ipv 3-4 weken via apple.com/nl. Volgende week maar eens mijn Macbook Pro Retina 2.6Ghz met 512GB SSD + 16GB RAM bestellen
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Bij Expeditors zou je ‘Ons leveringsnummer’ moeten invoeren, die zou die moeten herkennen. Raar dat dat niet zo is.kroepmoesje schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 23:15:
@afterburn: Hoe en waar kon je zien waar hij was? Ik heb alleen:
Extra bestelnummers
Ons leveringsnummer
Uw inkoopordernummer
expeditors.com kent geen van deze nummers.
@Muchachooo, hier idem! Zelfde product, zelfde leverdatum. Heb jij een tracking nummer?
Ondertussen is hij in Amsterdam aangekomen!
14-Jul-2012 07:38:00 CEST At Final Destination AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS)
[ Voor 10% gewijzigd door Intercity op 14-07-2012 08:06 ]
Hij zegt dan: No data available in table.Intercity schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 06:38:
Bij Expeditors zou je ‘Ons leveringsnummer’ moeten invoeren, die zou die moeten herkennen. Raar dat dat niet zo is.
Bij Bridgepoint zie ik: Ons leveringsnummer 8210167957, dat vul ik dan in bij http://expo.expeditors.com onder shipment number.
@Intercity Als ik lees hoe het bij Afterburn ging, dan kunnen we de laptop al eerder verwachten. Ik zou schatten: douane (als dat nodig is), 2 dagen, naar Tilburg: 1 dag, verwerken: 1 dag, UPS: 2 dagen, dan kom ik uit op Vrijdag.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:43:
Nu dus precies vier weken geleden dat ik besteld heb, en nog steeds geen beweging. Maandag maar eens naar Apple bellen. (op zaterdag zijn ze blijkbaar niet bereikbaar)
Mijn leveringsnummer (volgens de email die ik van Apple heb gekregen) is 8210285665kroepmoesje schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 23:15:
Expo zegt:
| Event Date | Description | Origin | Destination | Remarks |
| 16-Jul-2012 15:00:00 CEST | Requested Delivery Date | |||
| 14-Jul-2012 22:01:00 CEST (est.) | Est Arrival at Dest | PUDONG, SHANGHAI, CHINA (PVG) | AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS) | PVG-AMS: KL896/14 PVG AMS |
| 13-Jul-2012 08:56:00 CEST | Comm Docs Received | AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS) | ||
| 13-Jul-2012 09:43:00 SGT | Freight Received w/Docs | |||
| 12-Jul-2012 22:07:00 SGT | Client Called for Pickup |
Volgens mij ook, maar hij is hier al door de douane volgens mij, want vanochtend zei het systeem dat hij daarop zat te wachten, om kwart over tien cleared/released, en nu staat er bij mij op Expeditors ‘Ready for delivery’. Ben wel benieuwd of hij dan vandaag nog naar Tilburg gaat, of maandag pas. Maar in beide gevallen is de kans best groot dat hij er vrijdag in ieder geval is, wat fijn zou zijnnielshesp schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 10:06:
[...]
@Intercity Als ik lees hoe het bij Afterburn ging, dan kunnen we de laptop al eerder verwachten. Ik zou schatten: douane (als dat nodig is), 2 dagen, naar Tilburg: 1 dag, verwerken: 1 dag, UPS: 2 dagen, dan kom ik uit op Vrijdag.
Hoop niet dat het weer (zoals regelmatig bij mij
Op Expo nu out for delivery!
[ Voor 23% gewijzigd door Eduardboon op 14-07-2012 15:29 ]
Yup idd 19 juli. Er staat nu bij out for delivery. Ik vermoed dat dat delivery aan apple is en niet aan mij?Skylevel schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:57:
[...]
Toevallig ook KE509? Dan zaten ze in hetzelfde vliegtuig!Staat bij jou ook de levertijd op 19 juli?
Verwijderd
Wat heb je besteld dan? De mijne is ook 15 juni besteld en had exact dezelfde levertijd. Nu staat dat op "Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid" en als uiterste leverdatum 20 juliVerwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:49:
De mijne is 19-25 juli, maar heb 15 juni al besteld, staat nog steeds op 'Artikelen worden verwerkt' (vanmiddag tenminste).
Verwijderd
rMBP 2.3GHz - 8GB - 256 GB, NLD, basismodel dus. Blijkbaar zijn die het lastigst te leveren.Eduardboon schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:04:
Wat heb je besteld dan? De mijne is ook 15 juni besteld en had exact dezelfde levertijd. Nu staat dat op "Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid" en als uiterste leverdatum 20 juli
Let op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5 of [iPad] Levertijden & Beschikbaarheid.