Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zx9r_mario
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 19:27
prakka schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:22:
[...]

Je moet gewoon deze link gebruiken

http://code.google.com/p/yarvik-211-tcc8902/

Ben momenteel bezig met een rom met een andere launcher en een paar speed verbeteringen, en een ander boot scherm
Ok, bedankt. De recovery heb ik al geïnstalleerd via ADB. Vandaag krijg ik een 8gb microsd met de post. Dan ga ik deze rom eens proberen.

PS. Hoe is jullie batterij verbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:42
zx9r_mario schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:21:
[...]

Ok, bedankt. De recovery heb ik al geïnstalleerd via ADB. Vandaag krijg ik een 8gb microsd met de post. Dan ga ik deze rom eens proberen.

PS. Hoe is jullie batterij verbruik?
Als je even geduld heb dan upload ik binnen 15 minuten een verbeterde versie

batt gebruik is wel redelijk, heb het nog niet echt nagekeken maar het is geen telefoon.(Scherm verbruikt wel veel stroom als ik het meet)

Edit: nieuwe rom staat erop te

[ Voor 81% gewijzigd door prakka op 24-08-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zx9r_mario
prakka schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:23:
[...]

batt gebruik is wel redelijk, heb het nog niet echt nagekeken maar het is geen telefoon.(Scherm verbruikt wel veel stroom als ik het meet)
Ik maak toch eerst een backup van de originele rom.

<noob>Als de nieuwe rom geflashed wordt, dan blijft het recovery gedeelte toch intact? </noob>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
zx9r_mario schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:33:
[...]

Ik maak toch eerst een backup van de originele rom.

<noob>Als de nieuwe rom geflashed wordt, dan blijft het recovery gedeelte toch intact? </noob>
Ja dat blijft intact en in de vorige post staat de nieuwe versie als je hem nog niet had gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Het valt me trouwens wel op dat tie ter hoogte van de webcam flink warm kan worden, daar zal de processor wel zitten..

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Sinds kort ben ik in het bezit van een tab211.
Heb gretig gebruik gemaakt van de uitleg die hier gegeven werd.
na het overzetten van de custom rom, werkt bij mij in de home screen de auto-tilt functie niet meer.
Bij andere apps werkt het nog wel gewoon, ik vroeg mij af of dit ook bij jullie is voorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zx9r_mario
Ik wil het lettertype kleiner maken, is dit ergens aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
prakka schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:23:
[...]

Edit: nieuwe rom staat erop te

bedankt ga hem nu op mijn tab zetten. ben benieuwd. zit hier de flash player wel direct bij?

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zx9r_mario
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:47:
[...]

bedankt ga hem nu op mijn tab zetten. ben benieuwd. zit hier de flash player wel direct bij?

groetjes
Ik heb de rom geïnstalleerd, ik mis alleen gmail en youtube in de rom, maar die heb ik via de market geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zx9r_mario schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:51:
[...]

Ik heb de rom geïnstalleerd, ik mis alleen gmail en youtube in de rom, maar die heb ik via de market geïnstalleerd.
bedankt voor de info. ook zou het top zijn als iemand een Widget heeft als de HTC heb , voor je e-mail. Voor acounts als Hotmail en live en dergelijke. HTC heb een hele handige widget ken er nergens zoals die vinden voor zulke email accounts.

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zx9r_mario
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:00:
Hallo,

Sinds kort ben ik in het bezit van een tab211.
Heb gretig gebruik gemaakt van de uitleg die hier gegeven werd.
na het overzetten van de custom rom, werkt bij mij in de home screen de auto-tilt functie niet meer.
Bij andere apps werkt het nog wel gewoon, ik vroeg mij af of dit ook bij jullie is voorgekomen.
Via preference-operations settings-> screen rotation aanvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zx9r_mario schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:59:
[...]

Via preference-operations settings-> screen rotation aanvinken
Bedankt voor de snelle reactie
de screen rotation was al aangevinkt, kan het liggen aan de launcher ?

-EDIT-

probleem opgelost, ik moest inderdaad het screen rotation aanvinken.
Ik zat alleen in de verkeerde instellingen te rommelen.
bedankt voor jullie geduld met mijn onwetendheid

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2011 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:46:
[...]

Bedankt voor de snelle reactie
de screen rotation was al aangevinkt, kan het liggen aan de launcher ?
De settings van de launcher kan je de rotation aanzetten.
zx9r_mario schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:51:
[...]

Ik zie dat er iets is fout gegaan bij het installeren van de extra apks zoals ook de gmail en youtube ik zal hier morgen een geupdate versie plaatsen, als mensen nog een apk willen kunnen ze dat requesten bij de project site.

Als iemand een toevoeging wil of iets anders wil of een fout heeft gevonden wil ik graag dat mensen dit op de project website doen. Bedankt!

hier te vinden http://code.google.com/p/yarvik-211-tcc8902/issues/list

[ Voor 9% gewijzigd door prakka op 24-08-2011 21:37 ]

• pejoar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 15:58
weet iemand of je op dit tablet ook een schaakprogramma hebt?
kun je online schaken bij Yahoo bijv. is java ondersteunt.
leest het ook epub bestanden?

[ Voor 11% gewijzigd door pejoar op 25-08-2011 12:17 ]

• prakka
pejoar schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:06:
weet iemand of je op dit tablet ook een schaakprogramma hebt?
kun je online schaken bij Yahoo bijv. is java ondersteunt.
leest het ook epub bestanden?
Is hier te vinden

https://market.android.com/details?id=com.cellufun.chess

als je inlog kan je die direct op je tablet installeren vanaf de browser, of in de market zoeken.

Vanavond plaats ik een nieuwe versie met werkende apps en flash player, een paar tweaks.

en een andere formaat van het systeem(iets kleiner)

[ Voor 13% gewijzigd door prakka op 25-08-2011 14:57 ]

• pejoar
  • Laatst online: 16-08 15:58
bedankt voor de info
prakka schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:12:
[...]

Is hier te vinden

https://market.android.com/details?id=com.cellufun.chess

als je inlog kan je die direct op je tablet installeren vanaf de browser, of in de market zoeken.

Vanavond plaats ik een nieuwe versie met werkende apps en flash player, een paar tweaks.

en een andere formaat van het systeem(iets kleiner)

• prakka
Nieuwe custom rom is online op

Tijdelijk een andere download hosting omdat Google code alleen maar 100MB host en pakket is meer dan 100MB, in afwachting van Google.

[ Voor 3% gewijzigd door prakka op 25-08-2011 17:12 ]

• zx9r_mario
Ik heb rom v3 geïnstalleerd, het lettertype is kleiner geworden, nu is het niet zo'n vergrootglas.

Verder heb ik gemerkt dat de yarvik in het android bootlogo blijft hangen als je via recovery een wipe doet. Daarna heb ik de rom opnieuw geflashed zonder wipe, dan start de yarvik wel op.

• arjan1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-09 11:53
prakka schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 17:11:
[...]

Nieuwe custom rom is online op

Tijdelijk een andere download hosting omdat Google code alleen maar 100MB host en pakket is meer dan 100MB, in afwachting van Google.
Hoe schakel ik flash player in en email crasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowayout68
  • Laatst online: 27-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:11:
Youtube werkte via de browser bij mij meteen,zonder zelf iets te installeren!
Bij mij is de muis juist te gevoelig,valt eigenlijk niet mee te werken. Wanneer ik de muis een mm verplaats dan zit ik al bijna aan de onderzijde van de pagina. Misschien is hier nog iets aan in te stellen? Verder viel me op dat bij het opladen via het stopcontact de tab211 niet uit moet zetten anders laadt hij niet bij!
Vreemd. Als ik de lader er in stop en dan de tablet uit zet, laad hij gewoon. Er gaat alleen geen laad lampje branden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
arjan1995 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 20:07:
[...]

Hoe schakel ik flash player in en email crasht.
Momenteel ben ik alweer bezig met een nieuwe release deze met een 100% procent werkende flash player.

en waarschijnlijk een bug fix voor de download manager.

Email client crasht omdat je /data niet heb gewist (let op je verliest wel alle apps en instellingen)

Ik zit eraan te denken om 2 pakketen te maken 1 voor de rom en 1 voor de apps.
nowayout68 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:06:
[...]

Vreemd. Als ik de lader er in stop en dan de tablet uit zet, laad hij gewoon. Er gaat alleen geen laad lampje branden
Er zit geen ledje in de tablet ;)

Versie 4 van de rom is weer uit hier te vinden.

http://code.google.com/p/yarvik-211-tcc8902/downloads/list

Voor de flash player moet je na de installatie deze apk installeren:

http://code.google.com/p/...eFlashPlayer.apk&can=2&q=

Zoals normaal /system wipe doen (aangeraden ook /data wipe te doen maar let op alle apps en intellingen raak je kwijt)

Voor bugs of toevoegingen te melden bij de project site.

[ Voor 43% gewijzigd door prakka op 26-08-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaeton
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 18:15
Suffe vraag, maar hoe doe ik de /system wipe? Ik kan de data wipe wel doen. Dan blijft hij in het Android logo hangen. Ben hem nu opnieuw aan het installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
bij mount en storage dan format /system en ook /data daarna de rom flashen dan opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien gekke vraag maar is er een guide voor hoe ik die koele ROM op mn yarvik 211 knal?

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb een vraag. Heeft iemand Win 7 x64 drivers ADB drivers voor de TC8902 chip? Ik probeer de market op de tab te krijgen via deze guide (een AndroidID pushen met ADB naar de tab zodat ie GAPP access heeft): http://www.slatedroid.com...php/Fix_Market_For_Slates

De HTC drivers (ziet ie dan als My HTC) werken niet, want als je "ADB devices" intypt dan krijg ik met de Yarvik alleen "0123456789ABCDEF" als connected device wat natuurlijk niet klopt. M'n HTC Desire ziet ie wel goed. Ik heb al een AndroidID kunnen bemachtigen via emulatie, maar ik kan geen correcte connectie krijgen met de Yarvik via ADB door hoogstwaarschijnlijk geen correcte drivers.

Heeft iemand die "Fix" al eens gezien en geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:09:
Hoi,

Ik heb een vraag. Heeft iemand Win 7 x64 drivers ADB drivers voor de TC8902 chip? Ik probeer de market op de tab te krijgen via deze guide (een AndroidID pushen met ADB naar de tab zodat ie GAPP access heeft): http://www.slatedroid.com...php/Fix_Market_For_Slates

De HTC drivers (ziet ie dan als My HTC) werken niet, want als je "ADB devices" intypt dan krijg ik met de Yarvik alleen "0123456789ABCDEF" als connected device wat natuurlijk niet klopt. M'n HTC Desire ziet ie wel goed. Ik heb al een AndroidID kunnen bemachtigen via emulatie, maar ik kan geen correcte connectie krijgen met de Yarvik via ADB door hoogstwaarschijnlijk geen correcte drivers.

Heeft iemand die "Fix" al eens gezien en geprobeerd?
Als het goed is zijn de ADB drivers universeel dus ze werken voor alle android devices, en de fix zie ik nu pas voor het eerst.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:57:
Misschien gekke vraag maar is er een guide voor hoe ik die koele ROM op mn yarvik 211 knal?

Thnx!
Er is momenteel nog geen guide maar er staat veel in dit topic en als je op google zoek hoe je een rom moet flashen staat er ook heel veel informatie. (of er moet iemand zo vrij zijn om er een te maken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prakka schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 08:46:
[...]

Als het goed is zijn de ADB drivers universeel dus ze werken voor alle android devices, en de fix zie ik nu pas voor het eerst.

[...]

Er is momenteel nog geen guide maar er staat veel in dit topic en als je op google zoek hoe je een rom moet flashen staat er ook heel veel informatie. (of er moet iemand zo vrij zijn om er een te maken?)
I see. Ben toch benieuwd hoe ver sommigen van jullie kunnen komen met deze fix. Het is jammer dat ADB de Yarvik niet correct ziet, anders had ik die ID kunnen pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 09:45:
[...]
I see. Ben toch benieuwd hoe ver sommigen van jullie kunnen komen met deze fix. Het is jammer dat ADB de Yarvik niet correct ziet, anders had ik die ID kunnen pushen.
Ik heb dezelfde ID in ADB maar ik kan wel recovery installeren via ADB en eigenlijk alles wat ik wil in ADB, raar dat jij de ID niet kan pushen? Je heb wel het systeem R/W gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prakka schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 09:49:
[...]

Ik heb dezelfde ID in ADB maar ik kan wel recovery installeren via ADB en eigenlijk alles wat ik wil in ADB, raar dat jij de ID niet kan pushen? Je heb wel het systeem R/W gemaakt?
Misschien dat ik dat vergeten ben. Bedoel je root? Heb je een uitleg over hoe ik het R/W maak dan? Ik heb de volledige guide gevolgd en het lukt me niet om die AndroidID die ik via emulatie heb verkregen te pushen naar de Yarvik. Ik ben nu niet bij m'n pc, maar ik zal later vandaag de error posten die ik krijg in ADB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er bij jullie vanuit de doos al een videoplayer op? Bij mij niet namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivanvh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 10:20
Videoplayer zit er wel in volgens mij, maar youtube app niet.

hier vind je apps

[ Voor 21% gewijzigd door Ivanvh op 27-08-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een goede site voor apps is deze: http://androiddev.orkitra.com/
Misschien ook handig om alle info, sites voor apps of andere sites, rooting info in de topic start te verwerken?

EDIT:

Heb de tab er inmiddels weer aanhangen en de AndroidID proberen te pushen. Mijn kennis is niet zo heel erg groot wat dat betreft, dus volg die guide ook helemaal.

Dit is de error die ik krijg:
Error: unable to open database "/data/data/com.google.android.googleapps/databases/gls.db": unable to open database file

De volgende command heb ik gebruikt zoals die in de guide staat en daar zal iets niet in orde zijn:
adb shell sqlite3 /data/data/com.google.android.googleapps/databases/gls.db "update meta set intvalue='Hier vul ik mijn AndroidID in' where name='androidId'";

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2011 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zx9r_mario
De Point Of View tablet Playtab 2 is hetzelfde als de Yarvik: http://www.pointofview-on...uct_detail&product_id=268

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan1995
Nasty dat 1 van de 2 (vermoedelijk yarvik; point of view hoort bij nvidia) dit ontwerp steelt en onder het eigen merk verkoopt, en dat Apple - Samsung een enorm probleem is... Daar zit nog verschil in...

[ Voor 10% gewijzigd door arjan1995 op 27-08-2011 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domme vraag

Heb (nog) geen wireless vraag me af:

Q1 kan ik mijn tab 211 via usb met netbook verbinden en van diens kabelnetwerk gebruikmaken ?

Q2 zo, ja hoe verbind ik e.e.a. met elkaar ?

Q3 heeft deze ook ARM processor (niet dat ik verstand van heb maar misschien kan ik er dan linux op draaien)

Benieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danieldebest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05-2024
arjan1995 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:30:
Nasty dat 1 van de 2 (vermoedelijk yarvik; point of view hoort bij nvidia) dit ontwerp steelt en onder het eigen merk verkoopt, en dat Apple - Samsung een enorm probleem is... Daar zit nog verschil in...
Het hoeft niet zo te zijn dat de één het van een ander gestolen heeft. Yarvik en POV kunnen ook samen een deal gesloten hebben (bijvoorbeeld Yarvik zou geld kunnen hebben betaald aan POV om het ontwerp ook te mogen gebruiken of andersom). Yarvik is van Sweex en dat is ook een betrouwbaar bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er ook een mini hdmi kabel bij als je hem koopt dan kan ik hem op men tv aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 11:19:
Zit er ook een mini hdmi kabel bij als je hem koopt dan kan ik hem op men tv aansluiten.
Nee, een mini hdmi kabel moet je zelf aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 19:09:
Ook een goede site voor apps is deze: http://androiddev.orkitra.com/
Misschien ook handig om alle info, sites voor apps of andere sites, rooting info in de topic start te verwerken?

EDIT:

Heb de tab er inmiddels weer aanhangen en de AndroidID proberen te pushen. Mijn kennis is niet zo heel erg groot wat dat betreft, dus volg die guide ook helemaal.

Dit is de error die ik krijg:
Error: unable to open database "/data/data/com.google.android.googleapps/databases/gls.db": unable to open database file

De volgende command heb ik gebruikt zoals die in de guide staat en daar zal iets niet in orde zijn:
adb shell sqlite3 /data/data/com.google.android.googleapps/databases/gls.db "update meta set intvalue='Hier vul ik mijn AndroidID in' where name='androidId'";
Ik denk dat het aan de android versie werkt guide is voor oude versie en tablet draait 2.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien domme vraag

ik kom met geen mogelijkheid meer in het bootmenu, tab start op maar kan eeuwig die power en volume up knop ingedrukt houden scherm blijft staan op welcome.
hou ik geen knoppen ingedrukt start tab gewoon op.

iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:29:
misschien domme vraag

ik kom met geen mogelijkheid meer in het bootmenu, tab start op maar kan eeuwig die power en volume up knop ingedrukt houden scherm blijft staan op welcome.
hou ik geen knoppen ingedrukt start tab gewoon op.

iemand een suggestie?
Welke druk je in de linkse of de rechte? als je de tab voor je houd horizontaal? (het is de linkse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prakka schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:01:
[...]

Ik denk dat het aan de android versie werkt guide is voor oude versie en tablet draait 2.3
Daar dacht ik ook al aan. Weet jij misschien de command in ADB om files te zoeken op de tab? Dan zou ik zelf de locatie van die *.db bestanden kunnen zoeken. Misschien dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prakka schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 16:18:
[...]

Welke druk je in de linkse of de rechte? als je de tab voor je houd horizontaal? (het is de linkse)
De volume up toets gelijk met powertoets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 20:53:
[...]

De volume up toets gelijk met powertoets.
Probeer anders even wat anders. Je heb het apparaat geroot? zoja installeer rom manager via een apk bestand als je dat heb opgestart kan je via die app booten naar de recovery boven in het menu staat reboot into recovery dan ga je naar de recovery.
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:47:
[...]
Daar dacht ik ook al aan. Weet jij misschien de command in ADB om files te zoeken op de tab? Dan zou ik zelf de locatie van die *.db bestanden kunnen zoeken. Misschien dat dat helpt.
Probeer anders even root explorer app voor android hiermee kan je alle onderliggende mappen bekijken op je telefoon

Ook is er weer een nieuwe versie online met een paar kleine veranderingen te vinden op

Nieuwe wiki pagina hoe een rom te flashen is te vinden op

http://code.google.com/p/yarvik-211-tcc8902/wiki/RomFlashen

[ Voor 50% gewijzigd door prakka op 29-08-2011 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:22
op de website van de mediamarkt staat de tab 250 voor 133 euro, ik weet dat hij dezelfde specs heeft als de 211 + capacitief en multitouch, maar wat ik mij nog afvraag is of deze ook dezelfde aansluitingen heeft als de 211, iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
Anton.net schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:40:
op de website van de mediamarkt staat de tab 250 voor 133 euro, ik weet dat hij dezelfde specs heeft als de 211 + capacitief en multitouch, maar wat ik mij nog afvraag is of deze ook dezelfde aansluitingen heeft als de 211, iemand die dit weet?
De 211 heeft geen multitouch, als ik jou was even vergelijken op yarvik.nl of .com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
dat zeg ik toch ook niet, de tab 250 heeft dezelfde specs als de 211 maar in de plaats van een resistief scherm heeft hij een capacitief scherm met multitouch

op de website van yarvik staat hij nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
Anton.net schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:52:
dat zeg ik toch ook niet, de tab 250 heeft dezelfde specs als de 211 maar in de plaats van een resistief scherm heeft hij een capacitief scherm met multitouch

op de website van yarvik staat hij nog niet
hier staan de specs
pricewatch: Yarvik TAB250

Hji heeft ook mini hdmi en dubbel zo veel ram 256 inplaats van 128 zoals de tab 211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:23

FlyEragon

Alien Monkeys

prakka schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:57:
[...]

hier staan de specs
pricewatch: Yarvik TAB250

Hji heeft ook mini hdmi en dubbel zo veel ram 256 inplaats van 128 zoals de tab 211
Hmm, bij de specs van de tab211 staat ook 256MB en mini-HDMI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
FlyEragon schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:16:
[...]

Hmm, bij de specs van de tab211 staat ook 256MB en mini-HDMI
Je heb gelijk de 211 heb ook 256 ik dacht altijd 128 mijn fout, dus volgens mij is het verschil alleen het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
hmm, dan heb je toch al een erg goed product voor die prijs alleen de market ontbreekt, maar voor de rest heb je een toestel dat ligt tussen de tablets met die prul specs en de echte tablets met de dual-core processors, de 250 kom echt in aanmerken om te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
Anton.net schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:23:
hmm, dan heb je toch al een erg goed product voor die prijs alleen de market ontbreekt, maar voor de rest heb je een toestel dat ligt tussen de tablets met die prul specs en de echte tablets met de dual-core processors, de 250 kom echt in aanmerken om te kopen
Misschien dat daar ook nog een rom voor uitkomt, de 211 heb nu ook gewoon market erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivanvh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
ik denk dat ik toch nog ga wachten me de 250 te kopen, archos brengt ook een nieuwe budget lijn uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]prakka schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:01:
[...]

Probeer anders even wat anders. Je heb het apparaat geroot? zoja installeer rom manager via een apk bestand als je dat heb opgestart kan je via die app booten naar de recovery boven in het menu staat reboot into recovery dan ga je naar de recovery

App is geroot . Rom manager erop gezet ook als ik daar boot naar recovery doe blijft tab staan op welcome scherm yarvik.

ook nog even via droid explorer in terminal venster reboot recovery gedaan, tab start dan ook op maar blijft in yarvik welcome scherm, tab is dan gewoon uit te zetten met powerknop en weer aan zodat hij weer gewoon opstart.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan1995
prakka, zou jij alsje alsjeblieft de cyanogenmod 7 port kunnen voltooien??? Hij is ZOOOO snel op de tab211, maar heeft alleen geen wifi, geluid en camera. Als die werken... dan is het gewoon een compleet nieuw product!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
arjan1995 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:52:
prakka, zou jij alsje alsjeblieft de cyanogenmod 7 port kunnen voltooien??? Hij is ZOOOO snel op de tab211, maar heeft alleen geen wifi, geluid en camera. Als die werken... dan is het gewoon een compleet nieuw product!!
Jammer genoeg kan ik dit niet :-( Ik weet niet als iemand anders dit kan?
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:50:
[quote]prakka schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:01:
[...]

Probeer anders even wat anders. Je heb het apparaat geroot? zoja installeer rom manager via een apk bestand als je dat heb opgestart kan je via die app booten naar de recovery boven in het menu staat reboot into recovery dan ga je naar de recovery

App is geroot . Rom manager erop gezet ook als ik daar boot naar recovery doe blijft tab staan op welcome scherm yarvik.

ook nog even via droid explorer in terminal venster reboot recovery gedaan, tab start dan ook op maar blijft in yarvik welcome scherm, tab is dan gewoon uit te zetten met powerknop en weer aan zodat hij weer gewoon opstart.
Probeer anders als de tablet aanstaat via adb naar adb-bootloader te gaan dan via fastboot een nieuwe recovery te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd en met CM7 kun je gewoon hun GAPP img eroverheen flashen voor de officiele market. Zelf had ik liever een stock Android rom gezien met market support, zeg maar als Oxygen. Lekker basic en de rest zelf installen wat je wil. CM7 begint wat bloated te worden een beetje en zwaar op de accu. Draai met genot Oxygen (2.3.5) op m'n Desire. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 19:14:
[...]
Idd en met CM7 kun je gewoon hun GAPP img eroverheen flashen voor de officiele market. Zelf had ik liever een stock Android rom gezien met market support, zeg maar als Oxygen. Lekker basic en de rest zelf installen wat je wil. CM7 begint wat bloated te worden een beetje en zwaar op de accu. Draai met genot Oxygen (2.3.5) op m'n Desire. _/-\o_
Met Oxygen mis ik de status balk van CM7 en de theme chooser ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prakka,

vanuit shell recovery.img erop gezet ,
na booten eindelijk weer een vertrouwd lettertype te lezen......ik kan weer flashen...
meteen versie van 28-8 erop gezet en het werkt weer perfect.

bedankt voor je hulp zover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prakka schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 19:16:
[...]

Met Oxygen mis ik de status balk van CM7 en de theme chooser ;)
Hehe, ieder zijn ding. d:)b In ieder geval lijkt me het interessant om CM7 voor de 211 te testen. SetCPU is een must. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]
[
quote]prakka schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:01:
[...]

Probeer anders even wat anders. Je heb het apparaat geroot? zoja installeer rom manager via een apk bestand als je dat heb opgestart kan je via die app booten naar de recovery boven in het menu staat reboot into recovery dan ga je naar de recovery.

[...]

Probeer anders even root explorer app voor android hiermee kan je alle onderliggende mappen bekijken op je telefoon

Ook is er weer een nieuwe versie online met een paar kleine veranderingen te vinden op

Nieuwe wiki pagina hoe een rom te flashen is te vinden op

http://code.google.com/p/yarvik-211-tcc8902/wiki/RomFlashen

In punt 5 van je handleiding geef je aan, eerst te backuppen.
Bedoel je hiermee de backup functie onder: Instellingen en dan Privacy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan1995
Een andere vraag: Op internet wordt voor 7" tablets een leren case met ingebouwd toetsenbord aangeboden. Weet iemand, of de yarvik tablet 211 in deze case past en of het toetsenbord via het usb-hostkabeltje werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik krijg met geen mogelijkheid connectie met een pc of laptop als ik mijn tab211 aansluit via mini-usb. Mogelijk doe ik iets verkeerd, heb al zitten zoeken in dit topic en internet maar geen oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:47:
[/quote]

[...]

In punt 5 van je handleiding geef je aan, eerst te backuppen.
Bedoel je hiermee de backup functie onder: Instellingen en dan Privacy?
Bij punt 5 staat Navigeer in de Recovery

dus niet in android zelf.
arjan1995 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:13:
Een andere vraag: Op internet wordt voor 7" tablets een leren case met ingebouwd toetsenbord aangeboden. Weet iemand, of de yarvik tablet 211 in deze case past en of het toetsenbord via het usb-hostkabeltje werkt?
Ik heb zon case bestelt en moet nog komen, maar ik ga er vanuit dat het werkt. Niet alle knoppen nog maar daar wil ik dan een update voor uitbrengen.
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:25:
Mensen, ik krijg met geen mogelijkheid connectie met een pc of laptop als ik mijn tab211 aansluit via mini-usb. Mogelijk doe ik iets verkeerd, heb al zitten zoeken in dit topic en internet maar geen oplossing gevonden.
Zijn de drivers wel goed geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 20:02:
[...]
Hehe, ieder zijn ding. d:)b In ieder geval lijkt me het interessant om CM7 voor de 211 te testen. SetCPU is een must. :D
Om hier nog even over te hebben setcpu werkt al, alleen de cpu lijst is er niet dus alleen handmatig.

En in CM7 zit SMARTASS veel beter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er geen cd-rom bij gekregen, of staat er ergens op de interne data stuurprogramma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivanvh
arjan1995 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:13:
Ik heb hem besteld. Je hoort nader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:03:
Ik heb er geen cd-rom bij gekregen, of staat er ergens op de interne data stuurprogramma's?
Kijk eerst ofdat je geen driver conflict heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prakka schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:12:
[...]

Kijk eerst ofdat je geen driver conflict heb.
Ik sluit de usb kabel aan en zou dan de statusbalk moeten openen (in handleiding staat 'sleept u de statusbalk omlaag) maar dat werkt niet. Heb de tablet net binnen gekregen en kan nu dus geen files via usb overzetten. Erg strange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:22:
[...]

Ik sluit de usb kabel aan en zou dan de statusbalk moeten openen (in handleiding staat 'sleept u de statusbalk omlaag) maar dat werkt niet. Heb de tablet net binnen gekregen en kan nu dus geen files via usb overzetten. Erg strange.
Probeer anders even opnieuw de calibratie te doen staat ergens bij instellingen van android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt geen verschil, krijg op geen enkele pc toegang tot de tablet. Zie heel veel schijfstations maar kan geen enkele gebruiken. hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeeel vreemd maar ben eruit. Zat te kijken naar een bewegende achtergrond met herfstblaadjes en kon toen wel ineens de statusbalk naar beneden slepen en zodoende de USB-functie aanzetten om data over te zetten, terwijl dit met de normale achtergrond niet kon. Na ja, kleine bug maar het werkt nu wel. yeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catr
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08-2020
De statusbalk aan de bovenkant laat zich soms moeilijk slepen, gebruik een stylus van nitendo of een balpen met de punt niet uit, dat moet het lukken, dit moet altijd werken, ook zonder usb kabel. Met de usb kabel aangesloten statusbalk naar beneden en usb inschakelen. Dan herkent de pc je tablet en kun je maps aanklikken.
Verder is google je beste vriend, enige zelfwerkzaamheid wordt op dit forum wel verwacht.

palmE2 i-pad HTC HD2 S4 xiron 8" ipad3 nexus7 nexus10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat begrijp ik, maar enig probleemoplossend vermogen is mij ook zeker niet vreemd. Sowieso is dit forum een grandioos hulpmiddel. Ben aan het installeren en heb al een en ander aan games/gadget draaien. Nu even
'The settlers HD' installeren. Benieuwd hoe deze draait op de arm 11 chip met 1 ghz en 256.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo heb eeb tab211
Vraag weet of je dit ding ook met en dongel van de kpn kan gebruiken ?
alvast bedankt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prakka schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:51:
[...]

Bij punt 5 staat Navigeer in de Recovery

dus niet in android zelf.

[...]
In de Recovery krijg ik 4 mogelijkheden nl:
- reboot system now
- apply sdcard:update.zip
- wipe data/factory reset
- wipe cache partition

Onder welke van de 4 zit de Backup/Restore functie? Of moeten er nog meer mogelijkheden zijn om te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catr
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:01:
[...]

In de Recovery krijg ik 4 mogelijkheden nl:
- reboot system now
- apply sdcard:update.zip
- wipe data/factory reset
- wipe cache partition

Onder welke van de 4 zit de Backup/Restore functie? Of moeten er nog meer mogelijkheden zijn om te kiezen?
Heb je wel recovery install gedaan met fastboot?
Zie wikipedia
In het cwm menu krijg je negen opties, nr 6 backup en restore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catr
Fun heeft op androidtab Forum onze rom vergeleken met de rom waar cm7 op draait en ontdekt dat er een andere wifi chip in ons tablet zit, vandaar dat wifi niet werkt. Je zou de oude drivers voor wifi over moeten zetten naar cm7 maar weet niet hoe dat moet.
Mijn 211 draait nu op rom 5 van prakka na geroot te zijn, clockwork recovery en rom geflashed.
Market werk nu, met titanium backup alle programmas en instellingen gebackupt, daarna alle wipes gedaan en de nieuwe rom geflashd. Daarna met restore van titanium alle instellingen weer hersteld.
Op mijn htc hd2 draait ook cm7 2.3.5 heel goed en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mischien iemand die een simpelevraag van een simpel iemand kan beantwoorden
die zich niet bzig hou met rom nz wat apsoluut intresanter zal zijn
maar weet iemand of ik en kpn internet dongel kan aansluiten op mijn tab 211
en hoe dat werken kan krijgen ????

alvast heeel erg bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:13:
Heeeel vreemd maar ben eruit. Zat te kijken naar een bewegende achtergrond met herfstblaadjes en kon toen wel ineens de statusbalk naar beneden slepen en zodoende de USB-functie aanzetten om data over te zetten, terwijl dit met de normale achtergrond niet kon. Na ja, kleine bug maar het werkt nu wel. yeah!
ik doe wanneer ik naar tablet wil copieren de usb inpluggen,
dan leg ik de tablet voor me met cam naar boven en druk dan op de onderste toets rechts,
kies dan meldingen en kan dan usb verbinding aanzetten.
android poppetje verschijnt dan en kies USB opslag inschakelen.

maar eigenlijk doe ik alles met droidexplorer hoef dan ook alleen maar de tab aan te pluggen,
ook kan ik nu zodra ik een apk bestand heb op de rechtermuis knop install kiezen en app word op tab geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmarthX
  • Laatst online: 28-08 15:21
Als ik mijn Tab211 flash met een nieuwe image, is er dan nog wel een mogelijkheid terug te gaan naar de originele?

nevermind, daar is de backup natuurlijk voor.

Ga de v5 ROM flashen, ben benieuwd!

[ Voor 29% gewijzigd door AmarthX op 31-08-2011 15:13 ]

"I thought you were dead!" - "I got better"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-08-2024

esh

is er ergens een overzicht van wat de custom rom (nu v5.) wijzigd en/of toevoegd
ten opzicht van de originele rom?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
esh schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:04:
is er ergens een overzicht van wat de custom rom (nu v5.) wijzigd en/of toevoegd
ten opzicht van de originele rom?..
Kijk op de project site naar de changelog is vanaf v1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
yarvik heeft de tab 250 op hun website gezet, maar er staat dat hij een resistief scherm heeft, is dit een fout, of heeft hij weldegelijk een resistief scherm en is het op pricewatch fout aangegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoe verplaats je spelletjes van de Internal Storage naar de NAND? heb PES2010 geïnstalleerd maar is automatisch geïnstalleerd op het internal storage. heb daar nu nog 7 mb over. Hoe krijg ik dat op mijn NAND want daar is nog 2.6 gb vrij? heb al via toepassingen probeert te verplaatsen maar er staat verplaats naar telefoon en dan staat er te weinig opslag ruimte

EDIT: krijg het echt niet voor elkaar echt vervelend.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2011 22:14 ]

• Ivanvh
Niet alle toepassingen zijn verplaatsbaar. Dit is afhankelijk van de toepassing. Ligt niet aan je TAB.

Ik heb trouwens dat etui, met toetsenbord binnen. Werk met de standaard rom prima. Lampjes van shift lock ook. De verbinding van toesenbord naar TAB is een beetje knullig, maar werkt prima. Je tab wordt wel bijna 4 x zo dik.
Als prettig ervaren dat je de tab als "stand" kunt neerzetten en je in feite een mini-android-netbookje krijgt.

• danieldebest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05-2024
Anton.net schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:16:
yarvik heeft de tab 250 op hun website gezet, maar er staat dat hij een resistief scherm heeft, is dit een fout, of heeft hij weldegelijk een resistief scherm en is het op pricewatch fout aangegeven?
Nee, deze heeft een capacitief scherm en als het goed is staat dat ook op de yarvik site nu..

ps. hebben jullie Yarvik tab211 gebruikers al ervaringen mbt het aansluiten aan de tv dmv HDMI? Is het beeld goed? Als ik deze tablet ga kopen wil ik er namelijk films via mijn tablet op de tv draaien. Is deze tablet daarvoor geschikt?

[ Voor 21% gewijzigd door danieldebest op 01-09-2011 17:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ivanvh schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:48:
Niet alle toepassingen zijn verplaatsbaar. Dit is afhankelijk van de toepassing. Ligt niet aan je TAB.

Ik heb trouwens dat etui, met toetsenbord binnen. Werk met de standaard rom prima. Lampjes van shift lock ook. De verbinding van toesenbord naar TAB is een beetje knullig, maar werkt prima. Je tab wordt wel bijna 4 x zo dik.
Als prettig ervaren dat je de tab als "stand" kunt neerzetten en je in feite een mini-android-netbookje krijgt.
wel lomp gemaakt dan , omdat je intern maar iets van 288mb heb ofzo? of minder zelfs. dus ik had PES2010 op gezet is bijna 70 mb , wou sims 3 en nfs shift erop kwijt maar was te weinig geheugen. heb sowieso nog maar 88mb over vanwege mijn apps en zo. Heb zo veel mogelijk apps verplaatst naar de NAND maar voorals nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pfennema
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-01 20:00
Net ook een TAB211 gekocht, en wil hem voornamelijk gebruiken om videos af te spelen voor de kinderen in de auto. 'Probleem' is dat er bij de applicaties geen losse videospeler staat, staat wel in de handleiding. Echter via de FS explorer lukt het wel om videos af te spelen, maar is wat omslachtig voor de kinderen als er geen apart icoontje voor een speler staat. Hoe kan ik de app op het home screen zetten (en waar staat die op het filesystem?).

Bedankt, Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivanvh schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:48:

1. Waar en
2. voor -welke prijs-
gekocht ?
3. Bedoel je met "standaard rom" zoals oorspronkelijk geleverd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 23:47
is het mogelijk om met dit apparaat via wifi en skype video+voice conferentie te hebben?
werkt mic+front-cam en is er een skype app die werkt? (gemod o.s. en uit de market eventueel)
en zo ja hoe performt dit dan?
als dit een beetje goed gaat zou dit een ideale en relatief goedkope oplossing zijn voor communicatie met familie in het buitenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivanvh
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 18:41:
[...]

1. Waar en [Hier]
2. voor -welke prijs-
gekocht ? Zoals aangegeven
3. Bedoel je met "standaard rom" zoals oorspronkelijk geleverd ?
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 03-09 15:36
Heb in china deze bescherm case besteld voor iets van 4 euro incl. verzenden :)
Als ik 'm binnen heb zal ik hier wel neerzetten of 't een beetje past.
http://www.dinodirect.com...-reader-leather-case.html

Zat eerst nog te twijfelen of ik zo'n bescherm case met keyboard zou bestellen voor 5 euro incl verzenden maar dan wordt ie denk ik toch best wel lomp om mee te nemen.

http://www.chinavasion.co...-and-blackberry-playbook/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan1995
Skype werkt niet via de market, volgens market.android.com niet compatible.
Losse APK van skype lijkt eerst te werken, maar kan niet verbinden met inloggen (netwerk is verbonden en alle poorten zijn open). Onjuist wachtwoord wordt apart aangegeven met andere fout dus inlog is ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan1995
Is het niet slim om de mini (NIET DE MICRO) usb adapter erbij te nemen (3.95 euro)? Dan past het keyboard meteen in de tablet zonder dat verloopsnoertje. Of werkt het dan niet meer??
Ik ga zeker zo'n hoes bestellen! Ze hebben nog gratis verzending en ideal betaling ook! alleen dat verloopstekkertje dus nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivanvh
Heb ik erbij. Je hebt nog steeds het verloopsnoertje nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pearl1976
  • Laatst online: 09-01-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:06:
[...]

wifi doet het gewoon, hoeft niks te installeren
Ja was er inmiddels achter dat ik mijn router toestemming moest geven om op WIFI te kunnen :|

Andere vraag dan: is het mogelijk om een dongel aan te sluiten? Voor mobiel internet? Zou wel leuk zijn voor in de trein etc.

Oh en ik krijg het ineens niet meer voor elkaar om ES Explorer te openen?
Als ik er op druk dan krijg ik een zwart beeld en dan gaat het weer terug naar het menu.

Heeft iemand hier last van gehad en er misschien een oplossing voor?
Ik heb trouwens geprobeerd een back-up te maken en moest dit 3 x doen ofzo voor ik alles had.
Ik heb geprobeerd de fabrieksinstellingen terug te zetten, maar de tablet schakelt dan uit. Er staat verder niks in beeld.
Vervolgens staat de tijd zelfs nog gewoon goed, dus herstel is niet gelukt. Dit zelfs 4 x geprobeerd.
Ook nog eens alle geïnstalleerde apk's verwijderd (na back uppen ofcourse), omdat ik dacht dat het hieraan zou kunnen liggen. Dit heeft echter ook niet geholpen :?

Tevens geprobeerd dan maar n hard reset uit te voeren. Ook hier schakelt de tablet zichzelf uit :?
Begin er tureluurs van te worden.
Het rare is dat ik in het begin wel in mn File explorer kon komen.

Yarvik heeft wel een erg beknopte handleiding bij het apparaat gedaan zeg.
Op de site ook bar weinig te vinden, helaas.

[ Voor 56% gewijzigd door Pearl1976 op 03-09-2011 07:27 . Reden: Meerdere vragen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan1995
Hoeso nog steeds verloopsnoertje nodig? Werkt het anders niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 23:47
arjan1995 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 22:39:
Skype werkt niet via de market, volgens market.android.com niet compatible.
Losse APK van skype lijkt eerst te werken, maar kan niet verbinden met inloggen (netwerk is verbonden en alle poorten zijn open). Onjuist wachtwoord wordt apart aangegeven met andere fout dus inlog is ok
zijn er alternatieve applicaties? ik zag dat trillian was, werkt daar de video+audio chat?
de webcam is frontside, en er zit een microfoon in, dus het moet mogelijk zijn zou je zeggen? (hardwarematig)
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste