Sonos ervaringen- en discussietopic

Pagina: 1 ... 49 ... 203 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• tinustilburg
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-01 21:01
b3ta schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:47:
[...]

Nou de kogel is door de kerk, heb vandaag 2 speakerstandaards gekocht met nog een play 1! En wauw wat een geluid nu via de tv en muziekapps. Surround klinkt echt veel beter dan alleen een losse playbase. Ik ben nog wel een beetje aan het tweaken welke geluidsinstellingen voor surround het mooist vindt klinken. Ik ga momenteel voor de setting 'sfeervol' zodat de play1's niet te overheersend klinken. Alhoewel ze voluit met muziek ook erg goed klinken :)
Mooi man! Geniet ervan. Heb destijds de Sub na een paar weken de deur uit gedaan (jaren 30 huis...) en er 2 Play:1's voor teruggekocht en nog geen moment spijt van gehad!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-01 21:29

b3ta

Hallo

tinustilburg schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 22:56:
[...]

Mooi man! Geniet ervan. Heb destijds de Sub na een paar weken de deur uit gedaan (jaren 30 huis...) en er 2 Play:1's voor teruggekocht en nog geen moment spijt van gehad!
Dat gaat zeker lukken :)
Ik vind het ook nog altijd bizar hoeveel bass de play 1's kunnen produceren. De bass van mijn playbase heb ik zelf al iets omhoog gegooid waardoor ik geen nut zie om een aparte sub te kopen. Het blijft verslavend om nog meer sonos te kopen O-) mn vriendin stond alweer te zuchten toen ik weer met een sonos thuis kwam :)

• daxy
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-01 17:40
daxy schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:55:
Ik sta op het punt om mijn eerste Sonos te kopen, maar ik vraag me nu af of er binnenkort geen nieuwe versie met microfoon komt? Als ik het goed heb, hebben de play:1 en play:3 geen microfoon waardoor Alexa integratie lastig wordt, of het ik het mis?
Om mezelf maar even te quoten... Het lijkt er op dat er een nieuwe Sonos speaker komt :) Of het een update van Play:1/3/5 is of een nieuwe, dat is nog niet duidelijk: https://www.iculture.nl/nieuws/sonos-speaker-microfoon-fcc/

Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

DancePlaza

ninja

Zie dit net langskomen, iemand toevallig problemen ervaren met de nieuwe update op de playbar?

Van het kastje naar de muur lopen...

• Jonasken
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
rda schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 21:21:
Ik ben me een beetje aan het oriënteren op multiroom speakers, de logische keuze lijkt dan Sonos te zijn.
Is dit systeem echt superieur? Vorig jaar was ik ook een beetje aan het rondneuzen, en las destijds ook eea over Musiccast. Daar lees ik nu veel minder over, hoewel mij dat juist erg interessant lijkt. Ik heb het idee dat je jezelf niet beperkt tot een bepaald merk en dat het geluid wellicht iets beter is. Jullie zijn natuurlijk erg enthousiast over Sonos, als bezitters. Wat zijn de grootste voordelen/nadelen wat jullie betreft? En met welk setje/welke speakers zouden jullie beginnen?
Ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe Airplay standaard, Airplay 2. Met dit kan je met je iphone multiroom audio sturen en bedienen op je iphone. Ook is het mogelijk om verschillende merken van speakers te combineren met airplay 2.

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
DancePlaza schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:28:
Zie dit net langskomen, iemand toevallig problemen ervaren met de nieuwe update op de playbar?

[...]
Ja ik ervaar dit ook sinds de laatste update en vindt het stront vervelend. Ik heb een LG OLED B6 en natuurlijk via de optische kabel aangesloten. Als die op auto staat geeft die meestal Dolby 5.1 door en dan speelt de bar het af. Soms uit het niets verandert het geluid in een vervelende tik en als ik dan in de app van Sonos kijk staat er als inkomend signaal Null Burst. Indien ik dan in de instelling van de TV de uitvoer naar PCM zet gaat het goed (maar dan geeft deze stereo door)

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:15
daxy schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:17:
[...]

Om mezelf maar even te quoten... Het lijkt er op dat er een nieuwe Sonos speaker komt :) Of het een update van Play:1/3/5 is of een nieuwe, dat is nog niet duidelijk: https://www.iculture.nl/nieuws/sonos-speaker-microfoon-fcc/
Een update van Play:5 lijkt me onwaarschijnlijk, daar is al de 2e generatie van (microfoon zit daar al ingebouwd maar (nog) niet geactiveerd). Update van Play:1 en/of 3 is waarschijnlijker, deze gaan al weer een tijdje mee, standby verbruik is bv ook relatief hoog (play:1 doet 3,8W, 2e gen Play:5 bv maar 2,2W).

• daxy
  • Laatst online: 29-01 17:40
Wally2002 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:54:
[...]
Een update van Play:5 lijkt me onwaarschijnlijk, daar is al de 2e generatie van (microfoon zit daar al ingebouwd maar (nog) niet geactiveerd). Update van Play:1 en/of 3 is waarschijnlijker, deze gaan al weer een tijdje mee, standby verbruik is bv ook relatief hoog (play:1 doet 3,8W, 2e gen Play:5 bv maar 2,2W).
We gaan het zien, nog "maar" 5 weken :)

Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/pqyPMHAKWBEc1VWMRB8mN90CS7U=/1600x0/filters:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/9134607/IMG_1731.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door daxy op 29-08-2017 11:51 ]

Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.

• Gonadan
  • Laatst online: 14:55

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nog mensen die op de kast gejaagd zijn door de nieuwe privacyvoorwaarden? :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Yamahaa
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:31
Ik niet. Wie je online "bent" bepaal je met dit soort diensten toch zelf of vergis ik me? Daarmaast kan je aan mijn afspeel gedag niet zien of ik wel of niet thuis ben (domitica) en mijn muziek is vn lokaal en mijn afgemomen diensten universeel. Mijn echte data zoals nawt zijn in real life anders enz. Dus ik lig er nog NIET wakker van.

• Deepeej
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-01 22:43
Bozzel1987 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:13:
[...]

Ja ik ervaar dit ook sinds de laatste update en vindt het stront vervelend. Ik heb een LG OLED B6 en natuurlijk via de optische kabel aangesloten. Als die op auto staat geeft die meestal Dolby 5.1 door en dan speelt de bar het af. Soms uit het niets verandert het geluid in een vervelende tik en als ik dan in de app van Sonos kijk staat er als inkomend signaal Null Burst. Indien ik dan in de instelling van de TV de uitvoer naar PCM zet gaat het goed (maar dan geeft deze stereo door)
Klopt ik heb er ook last van bij mij 55b6, echter alleen in de YouTube app. Heel vervelend maar soms springt het geluid alsnog aan na een aantal seconden. Nu afwachten op een update vanuit sonos

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Deepeej schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:29:
[...]

Klopt ik heb er ook last van bij mij 55b6, echter alleen in de YouTube app. Heel vervelend maar soms springt het geluid alsnog aan na een aantal seconden. Nu afwachten op een update vanuit sonos
De laatste 2 dagen heb ik echter geen problemen meer

• Deepeej
Bozzel1987 schreef op zondag 3 september 2017 @ 15:55:
[...]

De laatste 2 dagen heb ik echter geen problemen meer
Ik sinds vanmiddag ook niet meer. Vreemd zou er dan een mini update zijn geweest?

Edit: te vroeg gesproken, ik krijg weer die vreemde tikken

[ Voor 10% gewijzigd door Deepeej op 03-09-2017 17:42 ]

• ericafterdark
  • Laatst online: 24-01 11:27
Dit weekend mijn PLAYBASE mogen ontvangen. Prachtig verpakt. Zo aangesloten. Dit is mijn eerste Sonos product en ik ben echt onder de indruk. Ook mijn vrouw is er blij mee. Een radio stream of Spotify muziek starten is een makkie. En ze is blij dat de oude dikke lompe receiver weg is ;)

Ik vraag me af of ik de SUB echt nodig zal hebben, ik mis 'm momenteel niet. Het advies om geen SUB maar 2x PLAY:1 te plaatsen spreekt me ook wel aan. Tijd zal het leren.

Hier had uw reclame kunnen staan.

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Eiríkr schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:54:
Dit weekend mijn PLAYBASE mogen ontvangen. Prachtig verpakt. Zo aangesloten. Dit is mijn eerste Sonos product en ik ben echt onder de indruk. Ook mijn vrouw is er blij mee. Een radio stream of Spotify muziek starten is een makkie. En ze is blij dat de oude dikke lompe receiver weg is ;)

Ik vraag me af of ik de SUB echt nodig zal hebben, ik mis 'm momenteel niet. Het advies om geen SUB maar 2x PLAY:1 te plaatsen spreekt me ook wel aan. Tijd zal het leren.
Zelfs met 2 PLAY:1's begin ik de laatste tijd de SUB te missen bij bepaalde nummers.

• ericafterdark
  • Laatst online: 24-01 11:27
init6 schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:56:
[...]

Zelfs met 2 PLAY:1's begin ik de laatste tijd de SUB te missen bij bepaalde nummers.
Oei ok. Ik heb de PLAYBASE natuurlijk pas net dus we gaan het de komende tijd eens aanhoren.

Hier had uw reclame kunnen staan.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 23:02

OMX2000

By any means necessary...

Ik kreeg vandaag een e-mail over een kortingsactie van Sonos zelf. 15% korting op hun eigen site en 15% cashback bij geautoriseerde Sonos dealers. In hun eigen shop is bijvoorbeeld de Play:1 229 euro. Da's een paar tientjes meer dan de goedkoopste in pricewatch. Dus ff op zoek naar de goedkoopste en geautoriseerde dealer.

Tegelijkertijd heb ik wel jeuk over Sonos als ze gegevens over gebruik gaan delen met derde partijen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:30

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@OMX2000 heb je een kortingscode gekregen o.i.d. en is die persoonlijk?

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:32

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Meer informatie over de cashback is te vinden op https://sonosanniversary.com/nl/nl/pages/15for15/home.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 23:02

OMX2000

By any means necessary...

rens-br schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:04:
@OMX2000 heb je een kortingscode gekregen o.i.d. en is die persoonlijk?
Hij is persoonlijk volgens mij. Je kunt hem eenmalig gebruiken. Ik twijfel nog of ik nu nog een Sonos ga bestellen, anders deel ik hem hier op GoT.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• the slayer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-01 12:48
Ook hier een email ontvangen De cashback actie vraagt om een code. Dus niet zomaar te bestellen en dan de korting claimen.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
15% korting op alles inderdaad. Maar nog steeds is de playbar duur :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-01 16:15

Side-Kick

Timmy!

Zijn er nog voorwaarden voor het ontvangen van een kortingscode? Ik heb deze namelijk niet ontvangen. Is het nodig dat je hebt aangegeven dat je productinformatie van Sonos wil ontvangen?

* Inmiddels via Sonos Support mijn eigen promo code verkregen. Toch dank voor de aangeboden codes.

[ Voor 21% gewijzigd door Side-Kick op 06-09-2017 14:47 ]

• the slayer
Dit is de tekst uit de mail. Er wordt niets gezegd over de reden van ontvangst.

SONOS
15 jaar voor ons, 15% korting voor jou

15 jaar geleden hebben we alles ingezet op onze visie op smart speakers: alle muziek ter wereld direct naar elke kamer in je huis kunnen streamen. Het werd een waanzinnig avontuur. En mede dankzij jou is onze droom uitgekomen.
Lees hier ons verhaal over innovatie
Als dank dat je dit avontuur met ons bent aangegaan en om ons jubileum te vieren, geven we van 5 t/m 15 september 15% korting op een eenmalige bestelling. Gebruik hiervoor code tijdens het afrekenen op onze website. Op naar de volgende 15 jaar!

• RiZu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:13
Hallo,

Heeft iemand een idee wanneer de volgende update uitkomt. Sinds de laatste update (met de gewijzigde privacy verklaring) heeft mijn 5.1 opstelling last van een tikkend geluid op de surrounds voor 30-60 sec. Ik heb hier al contact gehad met support en als je de tv in stereo zet is het opgelost. Maar ik ben benieuwd naar de update die dit oplost.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Hierbij mijn 15% code, ik ga er geen gebruik van maken.
Voorwaarden gebruik code:
De kortingscode is geldig op sonos.com van 5 t/m 15 september of zolang de voorraad strekt. De code kun je ook gebruiken voor 15% cashback op geselecteerde producten bij geautoriseerde Sonos-dealers. Deze cashback kun je hier claimen. (hier claimen = https://sonosanniversary.com/)

• the slayer
In de sonos forums hebben ze het over een nieuwe beta update die nu getest wordt en die het probleem lijkt te verhelpen. Je kunt je daar aanmelden door te posten of wachten: https://en.community.sono...oday-6789926/index35.html

• RiZu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:13
Mooi om te weten dat er een oplossing voor is. Ik wacht tot het origineel uit is, ben niet zo'n fan om mee te doen met beta releases.

• Deepeej
Hierbij mijn code indien iemand interesse heeft. 15Y-LX2FQQSHHX

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:41

IJsrace

null

RiZu schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 19:30:
Hallo,

Heeft iemand een idee wanneer de volgende update uitkomt. Sinds de laatste update (met de gewijzigde privacy verklaring) heeft mijn 5.1 opstelling last van een tikkend geluid op de surrounds voor 30-60 sec. Ik heb hier al contact gehad met support en als je de tv in stereo zet is het opgelost. Maar ik ben benieuwd naar de update die dit oplost.

***members only***

Hierbij mijn 15% code, ik ga er geen gebruik van maken.
Voorwaarden gebruik code:
De kortingscode is geldig op sonos.com van 5 t/m 15 september of zolang de voorraad strekt. De code kun je ook gebruiken voor 15% cashback op geselecteerde producten bij geautoriseerde Sonos-dealers. Deze cashback kun je hier claimen. (hier claimen = https://sonosanniversary.com/)
Ik heb van je code gebruik gemaakt voor een Sonos Connect, thanks! _/-\o_

• jordiv30
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-10-2025
Het valt me trouwens wel op dat de speakers al erg snel de instellingen weer vergeten, in het bijzonder bij een 5.1 opstelling. Als er bijvoorbeeld een van de surrounds zonder stroom zit, zijn de instellingen van de surrounds en Trueplay weg. Vooral Trueplay is irritant om elke keer opnieuw te doen.

Ik snap dat het niet de bedoeling is om ze elke keer van de stroom af te halen, maar ik zie ook niet in waarom alle instellingen dan meteen weer op default gezet moeten worden. Maar dat zal wel aan mij liggen. :P

De desktop app van Sonos is wat mij betreft ook wel aan een update toe. Naast dat het design verouderd is, werkt het ook vaker niet dan wel via een MacBook.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Heb je nou een code nodig om te kunnen bestellen, of krijg je een code bij je bestelling waarmee je de cashback kunt aanvragen?

de betaler vervuilt

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

GA!S schreef op woensdag 6 september 2017 @ 22:37:
Heb je nou een code nodig om te kunnen bestellen, of krijg je een code bij je bestelling waarmee je de cashback kunt aanvragen?
Je hebt een code nodig om de cashback aan te kunnen vragen (code heb je per mail ontvangen wanneer je een geregistreerde Sonos gebruiker bent die promotie emails wil ontvangen). Die code vul je in wanneer je het product, gekocht in de actierperiode, in bezit hebt, want tijdens het proces dien je ook je aankoopbon te uploaden.

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:07
Ik gebruik mijn code ook niet, dus voor de liefhebber:

Members only:

• the slayer
Vorige week mijn Playbase mogen ontvangen via Coolblue. Mooi geluid en heerlijk hoe hij werkt. Ik heb de 2 play 1 speakers die ik had "opgeofferd" voor een surround opstelling. Erg tevreden. Helaas wel de actie net gemist van 15% korting. Jammer genoeg kan Sonos hier niets aan doen dus ik ga hem toch retourneren en een nieuwe bestellen om toch de korting te krijgen.

Wat vinden jullie hiervan? Ik breng nu een product terug de markt op die gebruikt is omdat ze bij Sonos geen oogje dicht willen knijpen. Het voelt kinderachtig maar het is toch 120 euro.

• Cobaltjeh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-01 13:11
the slayer schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:20:
Wat vinden jullie hiervan? Ik breng nu een product terug de markt op die gebruikt is omdat ze bij Sonos geen oogje dicht willen knijpen. Het voelt kinderachtig maar het is toch 120 euro.
Eigenlijk kan het niet, je hebt het product al in gebruik. Maar voor 120 euro zou ik het ook doen. Dat is toch een aardig bedrag wat je even in 1 week door je neus gedraaid wordt.
Als je echt netjes wil doen, stuur je de nieuwe playbar terug die je nog gaat bestellen.

[ Voor 24% gewijzigd door Cobaltjeh op 07-09-2017 14:25 ]

• Jab65
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-01 15:11
Cobaltjeh schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:24:
[...]
Als je echt netjes wil doen, stuur je de nieuwe playbar terug die je nog gaat bestellen.
Zo kan iedereen wel even 120 euro claimen... Gewoon even bestellen en weer retoureneren. Ben benieuwd hoe vaak dat gedaan wordt.....

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:10
Vorige week mijn Playbase mogen ontvangen via Coolblue. Mooi geluid en heerlijk hoe hij werkt. Ik heb de 2 play 1 speakers die ik had "opgeofferd" voor een surround opstelling. Erg tevreden. Helaas wel de actie net gemist van 15% korting. Jammer genoeg kan Sonos hier niets aan doen dus ik ga hem toch retourneren en een nieuwe bestellen om toch de korting te krijgen.

Doet coolblue mee met de actie dan? Ik zie ze niet bij de authorised dealers staan. Los daarvan is het niet echt netjes, door dit soort praktijken gaan de returncijfers omhoog bij dat soort producten en wordt er andere statistiek op losgelaten. Ik heb ooit al mensen geweten die het product kopen, terugdoen en dan het aanschaffen als tweedekansje om dan toch maar enkele 10-tallen euro's er af te schaven 8)7 .

De beperkte groep webwinkels die deze speakers goedkoper aanbieden dan een de MSRP waar de meeste elektro zaken ze aan laten schieten gaan hierdoor (door jouw praktijken) hun prijzen omhoog trekken, reken maar dat dit er in zit verrekend...

[ Voor 27% gewijzigd door HyperBart op 07-09-2017 14:47 ]

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 16:19

Ik ben even naar de actievoorwaarden aan het kijken, omdat ik zelf wellicht een Sub wil kopen.
15% cashback is dan natuurlijk een mooie aanbieding .. echter:

"Deelnemers die in een winkel of online een nieuwe Sonos PLAY:1, PLAY:3, PLAY:5, PLAYBAR, PLAYBASE, SUB, CONNECT, CONNECT:AMP of BOOST kopen (elk van deze producten is een “Actieproduct”) van een Deelnemende dealer in een Deelnemend land (zoals hieronder omschreven) tussen 00:00 GMT op 5 september 2017 en uiterlijk op 23:59 GMT 15 september 2017 (de “Actieperiode”), hebben recht op een Cashback van 15% van de betaalde aankoopprijs tot een maximaal bedrag in de lokale valuta ter hoogte van: USD 300, CAD 390, AUD 412,50, GBP 300, EUR 300, SEK 2.850, DKK 2.250, CHF 345."

Dus de cashback is max. € 45,- .. of lees ik het verkeerd?

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

15% van aankoopbedrag tot max €300,- Dus niet 15% van 300,- :) Dus als je de hele handel van sub, playbar en 2x play 5 koopt krijg je max 300,- terug en niet 15% van 2756,-

[ Voor 47% gewijzigd door GA!S op 07-09-2017 16:53 ]

de betaler vervuilt

• the slayer
HyperBart schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:41:
[...]

Doet coolblue mee met de actie dan? Ik zie ze niet bij de authorised dealers staan. Los daarvan is het niet echt netjes, door dit soort praktijken gaan de returncijfers omhoog bij dat soort producten en wordt er andere statistiek op losgelaten. Ik heb ooit al mensen geweten die het product kopen, terugdoen en dan het aanschaffen als tweedekansje om dan toch maar enkele 10-tallen euro's er af te schaven 8)7 .

De beperkte groep webwinkels die deze speakers goedkoper aanbieden dan een de MSRP waar de meeste elektro zaken ze aan laten schieten gaan hierdoor (door jouw praktijken) hun prijzen omhoog trekken, reken maar dat dit er in zit verrekend...
Ja ze zijn een geautoriseerde dealer. Ik kan het niet direct linken maar: https://www.sonos.com/sto...or/?lang=nl-nl&region=nl# en dan weergeven en zoeken bij de online dealers.

Voor minder dan 50 euro had ik dit echt niet gedaan maar dit gaat om een erg groot bedrag. Plus dat ik hem helemaal niet wil terugsturen! Sonos zou naar mijn mening coulanter moeten zijn in zo'n geval. In wat voor hokje Coolblue mijn retour zet is niet aan mij. Dit is de werkwijze die ze me zelf adviseren.

• smoken
GA!S schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:49:
15% van aankoopbedrag tot max €300,- Dus niet 15% van 300,- :)
Duidelijk! Slecht gelezen, of verkeerd geïnterpreteerd ... ;-)
Misschien is dit dan hét moment om de PlayBay en 2x Play:1 uit te gaan breiden...

€ 729,- bij de MM en dan dus € 109,- cashback .. dus effectief € 620,-
Even een nachtje over gaan slapen.

• the slayer
Jab65 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:41:
[...]

Zo kan iedereen wel even 120 euro claimen... Gewoon even bestellen en weer retoureneren. Ben benieuwd hoe vaak dat gedaan wordt.....
Ik weet niet of ze het doen maar je moet wel een serienummer van het apparaat invullen, theoretisch zouden ze dit kunnen checken bij de leverancier waar je hem van krijgt.

• zwjma
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-01 23:21
Ben niet van plan mijn set uit te breiden dus hierbij mijn code. De voorwaarden zijn al eerder gepost.

Members only:

• smoken
Is er al iemand die een claim voor cashback heeft kunnen indien?

Ik heb gisteren contact gehad met support maar blijkbaar kunnen de codes alleen maar gebruikt worden voor aankopen die zijn gedaan in de Sonos store. Het plaatsen van claims voor aankopen bij officiële resellers werkt (nog) niet ...

Daarnaast staat in de voorwaarden onder "Cashback op aankopen van geautoriseerde Sonos-dealers" bij

Artikel 1:
" .... recht op een Cashback van 15% van de betaalde aankoopprijs "

Artikel 2:
"Producten die op grond van een andere actie zijn gekocht, worden nadrukkelijk van deze actie uitgesloten"

Stel nou dat ik die Sub bij de Media Markt koop, daar kost hij € 729,-
Nergens staat dat dit een aanbieding is, maar de prijs op de Sonos website is natuurlijk € 799,-

Zou Sonos de prijs van de Media Markt nu zien als aanbieding en dus afkeuren?

• b_oldie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Artikel 2:
"Producten die op grond van een andere actie zijn gekocht, worden nadrukkelijk van deze actie uitgesloten"

Stel nou dat ik die Sub bij de Media Markt koop, daar kost hij € 729,-
Nergens staat dat dit een aanbieding is, maar de prijs op de Sonos website is natuurlijk € 799,-

Zou Sonos de prijs van de Media Markt nu zien als aanbieding en dus afkeuren?
Ik hoop niet dat je gelijk hebt. Ik heb van de week een Sub gekocht bij de mediamarkt (Voor € 748) in de veronderstelling dat ik gewoon recht heb op de korting.
Ik heb mijn kortingscode ingediend bij Sonos en de aanvraag is nog in behandeling.
Ik denk dat het vrouwtje niet blij gaat zijn als blijkt dat ik geen recht op de korting heb.

Overigens is het bij de mediamarkt niet een speciale actie (zoals een btw-terug actie ) maar is dit gewoon de prijs bij de mediamartkt (Toch? ;( )

[ Voor 0% gewijzigd door b_oldie op 08-09-2017 09:21 . Reden: Prijs toegevoegd en schrijffout verbeterd ]

• Cobaltjeh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-01 13:11
the slayer schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:53:
[...]

Ik weet niet of ze het doen maar je moet wel een serienummer van het apparaat invullen, theoretisch zouden ze dit kunnen checken bij de leverancier waar je hem van krijgt.
Meestal vraagt de leverancier bij de verkoper de retouren op, mensen die de korting hebben gekregen mogen dit lekker terug betalen.

Dit is ook de reden dat je nooit een 2e keus product kan gebruiken voor een actie.

• smoken
b_oldie schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:20:
[...]

Ik hoop niet dat je gelijk hebt. Ik heb van de week een Sub gekocht bij de mediamarkt (Voor € 748) in de veronderstelling dat ik gewoon recht heb op de korting.
Ik heb mijn kortingscode ingediend bij Sonos en de aanvraag is nog in behandeling.
Ik denk dat het vrouwtje niet blij gaat zijn als blijkt dat ik geen recht op de korting heb.

Overigens is het bij de mediamarkt niet een speciale actie (zoals een btw-terug actie ) maar is dit gewoon de prijs bij de mediamartkt (Toch? ;( )
Geen zweet ...
Ik heb zojuist met de Cashback support gebeld: zolang er op de bon of op de website nergens "actie / sale / afgeprijsd" wordt gecommuniceerd of een originele prijs en een lagere prijs, dan wordt het NIET aangemerkt als actie.

Hoe heb jij de claim ingediend?
Met die kortingscode? (want die heb ik niet)

• Deninho85
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-01 20:59
Goedemorgen! Ik had voor de duidelijkheid nog even een vraagje. Ik wil bij de mediamarkt de Sonos playbar+2xplay1 bestellen. Ik heb geen kortingscode, krijg ik hier dan wel of geen 15% korting over?

• smoken
Deninho85 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:59:
Goedemorgen! Ik had voor de duidelijkheid nog even een vraagje. Ik wil bij de mediamarkt de Sonos playbar+2xplay1 bestellen. Ik heb geen kortingscode, krijg ik hier dan wel of geen 15% korting over?
Volgens mij moet je een actiecode hebben om de claim in te kunnen dienen.
Ik wacht nog op een code via Facebook support...

• MIG
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-01 19:56

MIG

Ik heb net contact gehad met de Sonos FB chat. De korting geld alleen voor klanten welke de afgelopen 15 jaar Sonos producten hebben gekocht. De code is verzonden naar het mail adres welke in je Sonos account staat geregistreerd. Voor nieuwe klanten geven ze geen codes vrij.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een erg onduidelijke actie vind.

• Deninho85
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-01 20:59
Moeten de kortingscode en het mailadres dus ook matchen?

[ Voor 7% gewijzigd door Deninho85 op 08-09-2017 12:16 ]

• smoken
b_oldie schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:20:
[...]

Ik krijg wederom via Sonos te horen dat de code die ik gekregen heb alleen gebruikt kan worden voor een aankoop via Sonos.com.

Hoe heb jij de cashback voor je aankoop bij de Media Markt geclaimd?

• b_oldie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Hoe heb jij de cashback voor je aankoop bij de Media Markt geclaimd?
Ik heb van sonos een mail gehad met de kortingscode.
Net onder bestelknop staat de volgende tekst:
De kortingscode is geldig op sonos.com van 5 t/m 15 september of zolang de voorraad strekt. De code kun je ook gebruiken voor 15% cashback op geselecteerde producten bij geautoriseerde Sonos-dealers. Deze cashback kun je hier claimen.
Waarbij de 'hier claimen' link uiteindelijk linkt naar https://sonosanniversary.com/nl/nl/pages/15for15/home

• smoken
b_oldie schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:17:
[...]

Ik heb van sonos een mail gehad met de kortingscode.
Net onder bestelknop staat de volgende tekst:

[...]

Waarbij de 'hier claimen' link uiteindelijk linkt naar https://sonosanniversary.com/nl/nl/pages/15for15/home
Top, duidelijk!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Deninho85 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:15:
Moeten de kortingscode en het mailadres dus ook matchen?
Een vriend van mij heeft gister mijn code gebruikt om wat te bestellen. Ik heb er niks van gehoord dat het niet goed zou zijn gegaan.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Iemand nog een code over die ik kan gebruiken? mag per pb

de betaler vervuilt

• dg2207
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-01 18:24
zie pb GA!S

• dg2207
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-01 18:24
zie pb GA!S

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

thanks! Straks eens een Playbase bestellen :D

de betaler vervuilt

Verwijderd

Brutale vraag, maar is er misschien ook nog iemand die mij kan verblijden met een code? Wil ook graag een playbase kopen.

• Randy21
  • Laatst online: 06:37
Je hebt pb Laura. Veel plezier alvast met je aankoop.

• HoonBoy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2024
Leuke actie van Sonos... Jammer dat een nieuwkomer hier niet aan mee kan doen... Tenzij iemand mij kan verblijden met een code via PM ;-)

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:19
Nu de korting er is wordt het voor mij ook interessant om wat extra aan te schaffen. Heb al jaren de sonos zp80 's in gebruik en wil nu het volgende aanschaffen:

1 x playbase
2 x play1

Dit moet mijn huidige marantz versterker en kef 5.1 systeem gaan vervangen. En dit op verzoek van vrouwlief..😉

Ondanks dat mijn tv aan de muur hangt neig ik toch naar de playbase omdat ik deze in het meubel kan zetten met daar bovenop mijn popcorn hour en tv box. Dan heb ik een mooie strakke set aan apparatuur in de kast ipv nu een compleet vol tv meubel. Ik neem aan dat als er een tv op kan staan ik ook wel de popcorn en tv box erop kan zetten. Neem aan dat het voor het geluid niet uitmaakt? Of wel?

• ralphilosophy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 25-11-2025
bvsteyn schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 21:18:
Nu de korting er is wordt het voor mij ook interessant om wat extra aan te schaffen. Heb al jaren de sonos zp80 's in gebruik en wil nu het volgende aanschaffen:

1 x playbase
2 x play1

Dit moet mijn huidige marantz versterker en kef 5.1 systeem gaan vervangen. En dit op verzoek van vrouwlief..😉

Ondanks dat mijn tv aan de muur hangt neig ik toch naar de playbase omdat ik deze in het meubel kan zetten met daar bovenop mijn popcorn hour en tv box. Dan heb ik een mooie strakke set aan apparatuur in de kast ipv nu een compleet vol tv meubel. Ik neem aan dat als er een tv op kan staan ik ook wel de popcorn en tv box erop kan zetten. Neem aan dat het voor het geluid niet uitmaakt? Of wel?
Als tevreden (en trotse) eigenaar van een Playbase kan ik je zeggen dat het plaatsen in een meubel nadelig zou kunnen zijn voor het geluid. Ook aan de zijkanten komt er geluid vrij en dit moet aardig wat ruimte krijgen. Door het in een meubel te plaatsen (hangt uiteraard van het meubel af) zou dit onvoldoende vrij kunnen komen en komt alles er aan de voorkant uit: heb je nog niets.

Je kunt verder alles op een PlayBase zetten, zolang het maar niet meer weegt dan 35 kilo en goed verspreid wordt over het oppervlak ;)

“The greatest teacher, failure is”

• bvsteyn
ralphilosophy schreef op zondag 10 september 2017 @ 08:29:
[...]

Als tevreden (en trotse) eigenaar van een Playbase kan ik je zeggen dat het plaatsen in een meubel nadelig zou kunnen zijn voor het geluid. Ook aan de zijkanten komt er geluid vrij en dit moet aardig wat ruimte krijgen. Door het in een meubel te plaatsen (hangt uiteraard van het meubel af) zou dit onvoldoende vrij kunnen komen en komt alles er aan de voorkant uit: heb je nog niets.

Je kunt verder alles op een PlayBase zetten, zolang het maar niet meer weegt dan 35 kilo en goed verspreid wordt over het oppervlak ;)
ok..dat is iets waar ik niet over nagedacht had..het zou gaan om dit meubel waar hij dan in zou staan:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fItAe3Vl.jpg

Binnenruimte van de kast is 130 cm, dus als ik kijk naar de afmetingen van de playbase dan zou aan weerszijden 30 cm ruimte vrij zijn. De achterkant van de kast is ook open.

Als ik de playbar zou nemen dan is ophangen tussen tv en meubel ook geen optie, want die ruimte is beperkt en dan wordt het zo 'proppen'. Hmm..denk niet dat vrouwlief het ok vindt als ik de playbase op de kast plaats.. :) . De zithoek staat overigens wel volledig gericht op het meubel.

Wat is wijsheid? Kan natuurlijk de playbase gewoon bestellen en uitproberen.. :?

Zijn er mensen hier die 'm toevallig in een kast hebben staan?

Edit: ik denk er trouwens aan om deze optische switch te bestellen om te zorgen dat al mijn apparatuur (amino tv box en de popcorn) 5.1 geluid over de playbase en 2 maal play 1 kunnen spelen. Qua prijs is deze schappelijk, niet? Geloof namelijk dat ik zonder deze switch niet van 5.1 geluid kan profiteren vanaf mijn Samsung UE40D8000.

[ Voor 10% gewijzigd door bvsteyn op 10-09-2017 15:20 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:43
Heeft iemand toevallig voor mij een kortingscode? Zou hem of haar erg dankbaar zijn!

• giantgiantus
Waar checken jullie of een tv 5.1 pass through heeft voor de Playbar?

Ga hem maar bestellen aangezien ik hem altijd nog terug kan sturen. Hoe is muziek met Playbar en 2x play 1?

• ocmer
  • Laatst online: 07:22
giantgiantus schreef op zondag 10 september 2017 @ 18:52:
Heeft iemand toevallig voor mij een kortingscode? Zou hem of haar erg dankbaar zijn!
yep; zie pm

• Wally2002
  • Laatst online: 09:15
Er is een apart topic voor de Sonos kortingscodes.

• Randy21
  • Laatst online: 06:37
@giantgiantus

Via de site van de consumentenbond kan je zien of de tv passthrough geeft.

• bvsteyn
Gisteren besteld :9~ :

1 x Sonos playbase
2 x Play 1 (tbv surround)

Naast bovenstaande ook nog de CYP AU-D41 optische switch besteld om rechtstreeks 5.1 geluid aan te kunnen bieden aan de playbase. Reden hiervoor is dat mijn huidige Samsung tv geen 5.1 geluid uit stuurt over de optische poort.

Vandaag nog even twee extra optische kabels scoren, dan kan ik alle apparatuur (tv, tv setop box en mediaspeler) aansluiten op de switch.

Ben benieuwd hoe snel ik het spul binnen heb!

• thijskl
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:46
Ik heb momenteel een probleem met mijn playbar/sub icm apple tv 4, ik kom er alleen niet achter of het hem nu in de playbar, apple tv of mijn tv zit.

Voor mijn vakantie merkte ik op dat zowel netflix als plex geen geluid meer doorstuurt zodra ik de serie of film start, bij informatie binnen sonos staat dan 'stil'. Hier stond voorheen altijd dd 5.1. De menu geluidjes van netflix of plex komen wel door, er staat dan stereo.

Nu heb ik al bij de instellingen gekeken van zowel de apple tv, tv als de playbar. Hier lijkt niks gewijzigd te zijn. Heeft iemand enig idee waar dit in kan zitten?

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Playbase besteld, vanavond ophalen. :+

de betaler vervuilt

• tinustilburg
  • Laatst online: 29-01 21:01
Ik heb ook nog een code voor de liefhebber:

Members only:

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:41

IJsrace

null

Ik heb zojuist een mailtje ontvangen dat mijn claim van vorige week is goedgekeurd. Had zelf geen code gekregen (nieuwe Sonos klant), heb hem van iemand hierboven overgenomen dus de berichtgeving dat alleen vaste klanten korting zouden krijgen lijkt dus niet te kloppen :)

• giantgiantus
bvsteyn schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:01:
Gisteren besteld :9~ :

1 x Sonos playbase
2 x Play 1 (tbv surround)

Naast bovenstaande ook nog de CYP AU-D41 optische switch besteld om rechtstreeks 5.1 geluid aan te kunnen bieden aan de playbase. Reden hiervoor is dat mijn huidige Samsung tv geen 5.1 geluid uit stuurt over de optische poort.

Vandaag nog even twee extra optische kabels scoren, dan kan ik alle apparatuur (tv, tv setop box en mediaspeler) aansluiten op de switch.

Ben benieuwd hoe snel ik het spul binnen heb!
Bij Sonos zelf? Heb hetzelfde besteld maar nog geen verzendbevestiging....

• bvsteyn
giantgiantus schreef op maandag 11 september 2017 @ 18:00:
[...]

Bij Sonos zelf? Heb hetzelfde besteld maar nog geen verzendbevestiging....
Ja, dat inderdaad bij Sonos zelf. Heb wel een bevestiging van de bestelling maar idd ook nog geen verzendbevestiging. Ik las ergens op de site dat het 2 tot 3 werkdagen kon duren voordat het verzonden zou worden. Ach..het maakt de voorpret er niet minder om.. 8) ;)

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-01 20:53
Vraagje! We wonen nu een jaartje in ons nieuwe appartement en eigenlijk ben ik zo langzaam wel toe aan muziek in de woonkamer. Nu is Sonos volgens mij super handig (lekker via je telefoon Spotify etc afspelen), perfect. Maar wat ik me afvraag; welke Sonos ga ik nodig hebben? Mijn woonkamer is ongeveer 35m2 (7m lang, 5m breed), ik neem dan maar even aan dat een Play 1 niet genoeg is? Als ik bijvoorbeeld direct voor de Play 5 zou moeten gaan om het enigszins tot z'n recht te laten komen, dan is een bedraad set speakers die aangesloten worden op de tv misschien een beter idee.

[ Voor 20% gewijzigd door SavageBrother op 11-09-2017 20:12 ]

It's dogged that does it

• bvsteyn
SavageBrother schreef op maandag 11 september 2017 @ 20:10:
Vraagje! We wonen nu een jaartje in ons nieuwe appartement en eigenlijk ben ik zo langzaam wel toe aan muziek in de woonkamer. Nu is Sonos volgens mij super handig (lekker via je telefoon Spotify etc afspelen), perfect. Maar wat ik me afvraag; welke Sonos ga ik nodig hebben? Mijn woonkamer is ongeveer 35m2 (7m lang, 5m breed), ik neem dan maar even aan dat een Play 1 niet genoeg is? Als ik bijvoorbeeld direct voor de Play 5 zou moeten gaan om het enigszins tot z'n recht te laten komen, dan is een bedraad set speakers die aangesloten worden op de tv misschien een beter idee.
Of je gaat voor twee Play 1's en die zet je als stereopaar neer. Ik hoop deze week mijn playbase en 2 Play 1's te ontvangen. Kan ik je vertellen hoe het geluid is van de twee play 1's. ;)

De play 5 schijnt overigens een mooi geluid te geven, wellicht dat het voor jou voldoende gaat zijn. Of je koopt er twee en zet ze in stereo.. :+

De keuze is lastig, maar aan de andere kant je kan het ook een periode proberen. Is het niks dan stuur je het weer terug. Ik heb bewust voor de genoemde configuratie gekozen aangezien (met name mijn vrouw) we van de bestaande speakers en subwoofer af willen. Bijkomend feit is dat ook gelijk het tv meubel leger wordt.. :)

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb de laatste tijd met enige regelmaat meldingen van mijn Sonos app dat hij dingen van Spotify niet af kan spelen, waarna het een paar seconden later wel weer werkt (hij begint dan zelf weer).

Een ander euvel, ook bij het afspelen van Spotify, is dat hij soms voordat een nummer afgelopen is naar een volgend nummer skipt, of gewoon helemaal stopt. Weer op play drukken werkt dan soms maar vrij regelmatig hoor ik dan weer het eerste liedje dat ik enige tijd daarvoor opgezet had (en de volgorde daarna lijkt dan ook sterk op de eerder gehoorde volgorde van nummer, alsof hij opnieuw begint aan een eerder gemaakte random playlist).

Iemand ideeën waar dit door komt? Bugje? Wifi probleem?

• Krolls
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-01 15:03
SavageBrother schreef op maandag 11 september 2017 @ 20:10:
Ben al sinds 2012 gebruiker van Sonos en ooit begonnen met de 1st gen Play 5. Ik heb eigenlijk met alle modellen wel ervaring, behalve de Play 3.

Als ik de geluidskwaliteit moet vergelijken tussen alle modellen die voor jou interessant zijn, zou mijn voorkeur voor jou uitgaan naar:

1 Sonos Play 5 2nd gen. Helemaal fantastisch als je dit in de toekomst uit kan breiden naar een stereopaar. In combinatie met Trueplay is het een fantastisch geluidsbeeld. De Sonos Sub is met deze combi wat mij betreft overbodig.

2 x play 1 geeft inderdaad een mooi open stereogeluid, maar mist toch echt de punch van 1 Play 5.
Mocht je. Zoals je zelf al aangeeft is voor een ruimte van 35 m2 1 play 1 een beetje aan de karige kant...
Mocht je Budget toch beperkt zijn dan is er altijd een mogelijkheid om met 1 speaker te beginnen en deze uit te breiden naar stereo icm de SUB. Toch vind ik voor stereo geluid 2 x play 5 beter klinken dan 2 x play 1 met SUB.

De Sonos Play 5 kan je ook nog met een minijack in stereo aansluiten op je tv. Er is dan wel sprake van een (minimale) audio delay.

Het is maar een mening, maar misschien helpt het je iets op weg.

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-01 12:05
Jheroun schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:13:
Ik heb de laatste tijd met enige regelmaat meldingen van mijn Sonos app dat hij dingen van Spotify niet af kan spelen, waarna het een paar seconden later wel weer werkt (hij begint dan zelf weer).

Een ander euvel, ook bij het afspelen van Spotify, is dat hij soms voordat een nummer afgelopen is naar een volgend nummer skipt, of gewoon helemaal stopt. Weer op play drukken werkt dan soms maar vrij regelmatig hoor ik dan weer het eerste liedje dat ik enige tijd daarvoor opgezet had (en de volgorde daarna lijkt dan ook sterk op de eerder gehoorde volgorde van nummer, alsof hij opnieuw begint aan een eerder gemaakte random playlist).

Iemand ideeën waar dit door komt? Bugje? Wifi probleem?
Gebruik je de beta-software?

I hide at work because good employees are hard to find.

• bvsteyn
@giantgiantus Heb je inmiddels al wat vernomen van Sonos naar aanleiding van je bestelling? Ik nog altijd niet, dus heb vanochtend een mail gestuurd als reactie op mijn bestelling. Helaas nog geen reactie retour ontvangen.. :/

• smoken
bvsteyn schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:19:
@giantgiantus Heb je inmiddels al wat vernomen van Sonos naar aanleiding van je bestelling? Ik nog altijd niet, dus heb vanochtend een mail gestuurd als reactie op mijn bestelling. Helaas nog geen reactie retour ontvangen.. :/
Probeer eens een berichtje via FB messenger?
Ik kreeg daar heel snel (binnen een uur) een reactie op vragen ...
Helaas heb ik de sub niet kunnen kopen door externe factoren

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Playbase gisteren opgehaald en werkt prima. Nog wachten op de coax>toslink converter voor de TV, maar Google Play en local share voor muziek werkt perfect.

de betaler vervuilt

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

Hier ook de Playbase binnen. Mooi apparaat. Vanavond maar eens mee gaan spelen.

• bvsteyn
smoken schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:45:
[...]

Probeer eens een berichtje via FB messenger?
Ik kreeg daar heel snel (binnen een uur) een reactie op vragen ...
Helaas heb ik de sub niet kunnen kopen door externe factoren
Heb geen Facebook..( :F ) ..sorry die bestaan nog.. ;)
Ga eens kijken naar alternatieve manier van contact zoeken..

• giantgiantus
bvsteyn schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:19:
Ook niets. Vind het wel lang duren (ben je niet meer gewend dat het niet zelfs daf verzonden wordt). Laat weten als je contact hebt gehad (ook geen fb hier).

Edit: ff gebeld, ze hebben het druk, verwachte verzending morgen.

[ Voor 6% gewijzigd door giantgiantus op 12-09-2017 14:39 ]

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Incolumis schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:16:
[...]

Gebruik je de beta-software?
Nope, gewoon de standaardversie die hun App af en toe opdringt :)

• bvsteyn
giantgiantus schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:23:
[...]

Ook niets. Vind het wel lang duren (ben je niet meer gewend dat het niet zelfs daf verzonden wordt). Laat weten als je contact hebt gehad (ook geen fb hier).

Edit: ff gebeld, ze hebben het druk, verwachte verzending morgen.
Doe ik..
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar op het moment ivm drukte..heb een tijd in de wacht gehangen en het voor nu maar even opgegeven..

• giantgiantus
bvsteyn schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:47:
[...]

Doe ik..
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar op het moment ivm drukte..heb een tijd in de wacht gehangen en het voor nu maar even opgegeven..
Ik kreeg ze wel gewoon aan de lijn. Door drukte hebben ze vertraging opgelopen.

• bvsteyn
giantgiantus schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:58:
[...]

Ik kreeg ze wel gewoon aan de lijn. Door drukte hebben ze vertraging opgelopen.
Kan gebeuren, wat is nu de verwachting voor jou qua levering?

• giantgiantus
Als je 1 post omhoog kijkt kan je dat zien:)

• bvsteyn
giantgiantus schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:19:
Als je 1 post omhoog kijkt kan je dat zien:)
Ah..check 😉

Edit; inmiddels contact gehad met Sonos. Heel verhaal te horen gekregen dat het dankzij de 15% korting storm liep en dat leveringen daardoor niet goed verliepen. Begreep zelfs dat mensen al een trackingcode hadden ontvangen, maar dat het pakket nog niet verzonden was. Kortom het is een beetje chaos..
Vermoedelijk wordt inderdaad morgen de spullen verzonden en dan zou het donderdag in huis kunnen zijn. Het zal mij benieuwen.. :)

Heb al wel een tracking code mogen ontvangen voor mijn optische switch. Die zal morgen door DHL aan de deur worden afgeleverd. Op zich ook wel goed dat die er eerder is, want anders zou ik nog niet de hele Sonos installatie kunnen afronden als de switch nog niet binnen is.. 8)

[ Voor 65% gewijzigd door bvsteyn op 12-09-2017 18:26 ]

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:20
Ik meen ooit ergens een plaatje gezien te hebben waaraan je je dient te houden wanneer je een play 1 ophangt. Het gaat om de afstand tot het plafond etc. Ik zoek me suf op Google maar ik kan het niet vinden. Weet iemand wat ik bedoel?

• Gonadan
  • Laatst online: 14:55

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Was dat niet van een specifieke muurbeugel?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-01 13:41
Hetgeen wat me nu nog tegenhoud om de playbase + 2x Play1 te kopen (iets dat ik al maanden op het oog heb) is (wat hier veel in het topic is genoemd): dat mijn Samsung TV geen DD5.1 doorgeeft via optical. Althans niet via HDMI bronnen, maar juist die gebruik ik voor Netflix, NAS streams, e.d. (Chromecast). Desnoods zou ik er anders over denken om de Apple TV 4 te kopen voor Netflix en NAS streaming, maar die heeft precies ook geen optical out.

Ik heb nu een Sony HCS die 1/3 heeft gekost vergeleken met de Sonos prijs, dus het lijkt me zonde om alsnog een virtueel gecreërde surround te krijgen met zulke speakers (krijg ik nu ook via ProLogic II)

• bvsteyn
The Inquisitor schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:36:
Hetgeen wat me nu nog tegenhoud om de playbase + 2x Play1 te kopen (iets dat ik al maanden op het oog heb) is (wat hier veel in het topic is genoemd): dat mijn Samsung TV geen DD5.1 doorgeeft via optical. Althans niet via HDMI bronnen, maar juist die gebruik ik voor Netflix, NAS streams, e.d. (Chromecast). Desnoods zou ik er anders over denken om de Apple TV 4 te kopen voor Netflix en NAS streaming, maar die heeft precies ook geen optical out.

Ik heb nu een Sony HCS die 1/3 heeft gekost vergeleken met de Sonos prijs, dus het lijkt me zonde om alsnog een virtueel gecreërde surround te krijgen met zulke speakers (krijg ik nu ook via ProLogic II)
Je kan toch ook een optische switch aanschaffen? Uiteraard als je apparatuur wat je aansluit ook voorzien is van een optische poort? Ik zelf heb de CYP AU-D41 aangeschaft hiervoor.

@giantgiantus Mijn Sonos apparatuur is vandaag verzonden..kreeg net de bevestiging! :D

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-01 13:41
bvsteyn schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:52:
[...]

Je kan toch ook een optische switch aanschaffen? Uiteraard als je apparatuur wat je aansluit ook voorzien is van een optische poort? Ik zelf heb de CYP AU-D41 aangeschaft hiervoor.

@giantgiantus Mijn Sonos apparatuur is vandaag verzonden..kreeg net de bevestiging! :D
Maar welk apparaat moet dan het geluid doorgeven? Want chromecast gebruitk alleen HDMI... Ik wil met Sonos juist de 'zooi' verminderen, dus naast kabels, ook geen extra apparaten of afstandsbedieningen meer nodig. Nu zou ik dus een mediaplayer en een switch er bij moeten kopen.

Of zie ik iets over het hoofd?

• giantgiantus
The Inquisitor schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:01:
[...]

Maar welk apparaat moet dan het geluid doorgeven? Want chromecast gebruitk alleen HDMI... Ik wil met Sonos juist de 'zooi' verminderen, dus naast kabels, ook geen extra apparaten of afstandsbedieningen meer nodig. Nu zou ik dus een mediaplayer en een switch er bij moeten kopen.

Of zie ik iets over het hoofd?
Ja je kan een splitter kopen. Maar ik zou zelf nooit een Playbar kopen als m'n tv geen 5.1 zou doorgeven. Switches etc verneuken het concept een beetje.
Pagina: 1 ... 49 ... 203 Laatste

Let op:
Dit is het Sonos ervaringen- en discussietopic. Niet het 'Sonos Levertijden-topic'. Statusupdates van bestellingen zijn offtopic. Wanneer er behoefte is om over voorraad en/of levering te praten, dan kan dat in Shopping Forum. Voor prijzen/acties is er Aanbiedingen en Kortingscodes.