Sonos ervaringen- en discussietopic

Pagina: 1 ... 124 ... 203 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• BasV.
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:04
coromandel schreef op zondag 9 mei 2021 @ 21:45:
[...]

Bedankt voor je bericht!

Ik was niet helemaal duidelijk met mijn verhaal. Ik wil op mijn werk, via de Sonos App, naar de Roam luisteren. Het is me duidelijk dat je op de App zelf niet naar muziek kan luisteren.

Er is WiFi op het werk, maar het is een ander WiFi dan mijn thuisnetwerk. Het is ook een andere locatie. Kan ik dan alleen via Bluetooth luisteren, of kan ik de Roam ook via de App aansturen?
Kan, maar dan moet je op dat netwerk een nieuw systeem aanmaken en elke keer je Move resetten en opnieuw installeren op het gewenste netwerk. Makkelijker is dan gewoon om bluetooth te gebruiken denk ik.

• coromandel
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
@BasV. Thnx! Jammer dat het niet op een makkelijke manier mogelijk is. Bluetooth gaat het dus inderdaad worden.

• Ben er
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-03-2022
Hoe kan me zien dat de sonos arc uitstaan ik gebruik mijn ab van de lg65cx

• Damon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
BasV. schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:02:
[...]

Kan, maar dan moet je op dat netwerk een nieuw systeem aanmaken en elke keer je Move resetten en opnieuw installeren op het gewenste netwerk. Makkelijker is dan gewoon om bluetooth te gebruiken denk ik.
Nee dat hoeft niet meer, je kunt Sonos meerdere SSID's aanleren

@coromandel Als Wifi op je werk vrij standaard is (geen proxy etc.), zet je de Roam gewoon aan, open je Sonos app en deze zal aangeven dat ie Sonos niet kan vinden, nu kun je kiezen voor "Wifi netwerk veranderd" oid. deze optie geeft je de mogelijkheid om de Roam op dat Wifi netwerk te verbinden, als je hem dan weer mee naar huis neemt verbindt ie gelijk weer met je huis Wifi en de rest van je system.

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-01 08:53
Ben er schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:36:
Je zet een Sonos speaker niet ‘uit’. Als er geen geluid uit komt staat die ‘uit’.
Er is geen officiële aan/uit functie (muv Move en Roam).

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:28

..Christiaan..

..zwll..

Ben er schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:36:
Ik heb een sonoff switch ertussen gezet met een stekkerdoos zodat ik het snoer van mn Arc niet door hoef te knippen. Werkt perfect. Het sluipverbruik van 1 Arc, 2x Play:1 en 1x sub kan ik mijn kamer van verlichten...

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:13
De meeste bedrijfsnetwerken zorgen ervoor dat apparaten elkaar niet kunnen “zien”. Voor Sonos is dit absoluut nodig. Dan gaat het dus niet werken.

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-01 17:13
Phontana schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:43:
[...]

Ik had hetzelfde op mijn CX met mijn Beam en 5.1 geluid. Je moet in de instellingen naar Geluid, en dan even zoeken naar het type uitvoer. Standaard staat die instelling op PCM, en je kunt ook kiezen voor Auto of Passthrough. Die laatste heb je nodig.
Wow! wat een verschil is dit zeg. Ik ben onlangs verhuist en gister de Sonos 5.1 set weer aangesloten na 8 weken en zag ook dat erbij mij Stereo PCM stond. Ik wist dat ik daarover hier iets had gelezen en omdat ik net verhuist ben kan ik alles nog naar wens aansluiten en instellen. Dit redelijk snel gevonden op mijn tv en er ging een wereld voor mij open :) _/-\o_ Mijn vriendin en kids zeiden ook gelijk, wat deed je, wat een geluid haha.

Bedankt hiervoor en ik na dat ik verder alles had ingesteld en aangesloten eindelijk op de bank zat dacht ik opeens wel, de afgelopen 3 a 4 jaar hebben wij over de Sonos 5.1 set constant Stereo gehad :|

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-01 07:52

jdwrist

En het antwoord is koekje

Yamahaa schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 18:13:
[...]

In de app op mute zetten?
En hoe doe ik dat? De hele app door geworsteld maar kan het niet vinden

Live youre Life and Enjoy every Day

• Yamahaa
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-02 19:59
Open de app
Open de kamer die het betreft waar de speakers in staat die je wil muten
Klik op volume en de bars van de luidsprekers worden zichtbaar
Klik links op het luidsprekertje van de speaker die je wil muten..
Een kruisje word zichtbaar . De rest in die kamer speelt keurig door.

Je kan het ook bereiken door op de speaker fysiek het volume omlaag te doen tot groene lampje brand.

Volume omhoog op de speler (fysiek) haalt hem weer van mute af. Of in de app op het kruisje drukken van de speler die je gemute had :)

• Sjoop1985
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:40
Yamahaa schreef op maandag 10 mei 2021 @ 14:57:
Open de app
Open de kamer die het betreft waar de speakers in staat die je wil muten
Klik op volume en de bars van de luidsprekers worden zichtbaar
Klik links op het luidsprekertje van de speaker die je wil muten..
Een kruisje word zichtbaar . De rest in die kamer speelt keurig door.
Aangezien individuele speakers niet apart te adresseren zijn in de app als ze deel uitmaken van een 5.1 of stereopaar, is bovenstaande niet correct voor wat jdwrist wil, namelijk de Arc muten terwijl de Five surrounds muziek afspelen.

Je krijgt per "room" in Sonos een volumeregeling te zien, niet per speaker.

Wat jdwrist wil is niet mogelijk zonder de surrounds los te koppelen en in een eigen "room" te zetten.

[ Voor 78% gewijzigd door Sjoop1985 op 10-05-2021 15:19 . Reden: Verduidelijking ]

• Yamahaa
Het was voor mij inderdaad onduidelijk dat de 5s als rear stonden excuus. Met mijn uitleg zet je trouwens niet de hele kamer op mute maar alleen die spelers die je mute (zijn dat de enige spelers dan zet je inderdaad de hele kamer op mute).

Idd ik had niet goed gelezen en zag niet dat de 5s als rear stonden (zo kom ik ze niet vaak tegen glimlach).
Dan is er idd geen snelle oplossing.....

• Sjoop1985
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:40
Yamahaa schreef op maandag 10 mei 2021 @ 15:20:
Het was voor mij inderdaad onduidelijk dat de 5s als rear stonden excuus. Met mijn uitleg zet je trouwens niet de hele kamer op mute maar alleen die spelers die je mute (zijn dat de enige spelers dan zet je inderdaad de hele kamer op mute).
Post gewijzigd en "kamer" vervangen door "room" om duidelijk te maken dat ik natuurlijk bedoelde wat Sonos verstaat onder een kamer, niet hoe wij mensen dat doen :+

• JeppieW
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Vraagje over de "Soro for Sonos" app, even controleren of ik het goed heb begrepen: Als ik die app gebruik kan ik wel de Sonos speakers automatiseren via "Opdrachten/Shortcuts" maar niet via HomeKit. Zie ik dat goed?

• rsint
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-08-2025
Er zit een nieuwe optie in de recente Sonos update voor ARC eigenaren. Je kan nu het volume van de hoogte kanalen instellen. Vanavond maar eens een testje draaien. Ben benieuwd.

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-12-2025

Jeoh

blaat

rsint schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:09:
Er zit een nieuwe optie in de recente Sonos update voor ARC eigenaren. Je kan nu het volume van de hoogte kanalen instellen. Vanavond maar eens een testje draaien. Ben benieuwd.
Mochten mensen de optie missen: App updaten -> System Updates

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:06
Goeden middag ik heb ook een sonos arc gekocht met de bij behorende speakers samen met een lg g1 oled tv.
Wat ik mij af vroeg is dat de arc meteen op de tv gaat maar de shield zou je die ook meteen op de tv doen of via de reciever een marantz 1711 in dit geval op de marantz zit ook een earc aansluiting.
of is het beste om alles direct op de tv aan te sluiten.

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

rsint schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:09:
Ik hoor geen verschil.
Bron: https://www.opnetflix.nl/...tation-stadium-tour/35588

In de app wel atmos logo.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |

• rsint
Misschien kan je testen met een van de demo's in dit draadje.
https://www.quadraphonicq...AE-faq.26939/#post-441655

• rsint
Beaudog schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:57:
Goeden middag ik heb ook een sonos arc gekocht met de bij behorende speakers samen met een lg g1 oled tv.
Wat ik mij af vroeg is dat de arc meteen op de tv gaat maar de shield zou je die ook meteen op de tv doen of via de reciever een marantz 1711 in dit geval op de marantz zit ook een earc aansluiting.
of is het beste om alles direct op de tv aan te sluiten.
De Marantz heb je niet nodig. De shield aan een hdmi poort van de de tv en de arc aan de earc poort van LG G1.

• Beaudog
rsint schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 18:41:
[...]

De Marantz heb je niet nodig. De shield aan een hdmi poort van de de tv en de arc aan de earc poort van LG G1.
ok dank je wel

• Rallye
De Shield hoeft ook niet op een ARC-aansluiting. Gewone HDMI is genoeg. ARC staat voor Audio Return Channel - en de Shield hoeft geen audio terug te krijgen……..

• Ben er
Omdat er een update is geweest voor hoogte speakers op de sonos arc moet je dan trueplay opnieuw instellen.

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-01 08:53
Ben er schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:46:
Omdat er een update is geweest voor hoogte speakers op de sonos arc moet je dan trueplay opnieuw instellen.
Je plaatst geen vraagteken, maar ga er vanuit dat dit een vraag is en geen feit.
Want het antwoord is nee.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
heb de (hoogte) slider van de Arc op +5 gezet. Merk toch wel een ietwat fijn verschil met Dolby Atmos content

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

@_Bailey_ met welke content. Ik testte het met Netflix, maar geen hoorbaar verschil voor mij...Atmos is toch atmos?

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:02
merlin1201 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 14:13:
Inmiddels al een behoorlijk tijdje in het bezit van de Sonos Arc, en moet zeggen dat het geluid nog steeds geweldig vind, en met een goede DD+ Atmos film wordt je gewoon weggeblazen.
Uiteraard heb ik al een aantal Atmos trailers bekeken maar een True Tone Channel had ik nog niet gevonden/geprobeerd.
Met de onderstaande MP4 kun je een test patroon afspelen waarbij alle channels apart worden aangestuurd.
Deze mp4 heeft het formaat 5.1.2 (L,R,Mid, LA,RA, SUB en plafond speakers L&R)
Ik moet er wel bij zeggen dat ik met name de plafond speakers (de speakers die naar het plafond zijn gericht)
dat ik deze niet echt goed hoor, dwz. je hoort ze wel als je even je oor bij de soundbar leg, maar kan nu niet zegen dat ik het geluid echt vanaf boven hoor, voor mijn gevoel is het nog steeds vanuit de front.
Maar volgens mij is daar al heel veel over verteld en is het toch een beetje een gimmick, net als dat je met een soundbar zonder raars echt het idee heb dat je de geluiden vanaf zij en achter hoor, nou geloof me ik zet mijn rears wel eens uit en dan weet je niet wat je hoor. Datzelfde heb je natuurlijk als je echte plafond speakers installeer.
Maar dat is natuurlijk bij iedere soundbar hetzelfde.

https://www.heimkino-atmo...2.mp4?_=15dddc34420&cdp=a
Download die sound file en daarmee kun je de verschillende Channel's testen.
Ik zal het zo ook even proberen na de update en een of ik idd verschil hoor.

Update: Ik kan het verschil heel goed merken zowel bij de test toon, deze gaat idd harder als je de slider verplaatst, maar ook bij de diverse trailers die ik gebruik is zeker met een aantal een behoorlijk verschil.
Ik zit dan ook op ongeveer 4,5 mrt afstand van de TV dus voor mij een welkome aanvulling aangezien ik voorheen de geluiden van de hoogte speakers er niet echt goed uithaalde, en dat is nu zeker wel het geval.

[ Voor 11% gewijzigd door merlin1201 op 14-05-2021 13:02 ]

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

• rsint
Waarschuwing voor eenieder die de Arc en een hdfury arcana heeft.
De Sonos 13.1 update werkt niet lekker samen met de Arcana.
https://www.reddit.com/r/...31_update_do_not_install/

Ik kwam hier helaas te laat achter, als ik nu geluid uit mijn Shield wil krijgen moet ik eerst alles powercyclen.

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

merlin1201 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:31:
[...]

Download die sound file en daarmee kun je de verschillende Channel's testen.
Ik zal het zo ook even proberen na de update en een of ik idd verschil hoor.

Update: Ik kan het verschil heel goed merken zowel bij de test toon, deze gaat idd harder als je de slider verplaatst, maar ook bij de diverse trailers die ik gebruik is zeker met een aantal een behoorlijk verschil.
Ik zit dan ook op ongeveer 4,5 mrt afstand van de TV dus voor mij een welkome aanvulling aangezien ik voorheen de geluiden van de hoogte speakers er niet echt goed uithaalde, en dat is nu zeker wel het geval.
Met die eenvoudige testtone is het idd hoorbaar, maar of het in een film hoorbaar is of de slider op 0 of op een ander getal staat....

• rsint
Ik moet zeggen dat ik het verschil absoluut hoor, getest in star wars pod racing scene, antman and the wasp en Kong Skull island. Voorheen had ik mijn Arc voorover gekanteld dat hoeft nu niet meer.

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:02
rsint schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:10:
Ik moet zeggen dat ik het verschil absoluut hoor, getest in star wars pod racing scene, antman and the wasp en Kong Skull island. Voorheen had ik mijn Arc voorover gekanteld dat hoeft nu niet meer.
Klopt, je kunt trailers downloaden, deze laten echt goed het verschil horen.
Moet wel zeggen de de slider bij mijn op +8 staat ;-)
https://thedigitaltheater.com/dolby-trailers/

[ Voor 5% gewijzigd door merlin1201 op 15-05-2021 16:06 ]

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

• Beaudog
Gisteren alles aangesloten lg g1 sonos arc en de sub ,
Wat een geluid de sub beukt echt de huiskamer in echt super .
ook de game pc dolby atmos aangezet werkt ook super.
Ben er erg blij mee, slider op 5 gezet .

• rsint
merlin1201 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:06:
[...]

Klopt, je kunt trailers downloaden, deze laten echt goed het verschil horen.
Moet wel zeggen de de slider bij mijn op +8 staat ;-)
https://thedigitaltheater.com/dolby-trailers/
Ja hier ook op 8.
En dan overheerst het niet. Dus ik kan niet anders dan concluderen dat de true play afstemming van de hoogte kanalen erg zacht staat.

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Das een interessante ja, ik heb een Arc, Sub en 2 one's als surrounds en heb de bass op +1 staan, de height op +2 en de surrounds op +1. Zit op ongeveer 5 meter van de TV af (waar de arc onder staat).

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02 12:30
Hier een Arc met 2x One als surround. Ik heb trueplay en hoogte audio op +1 gezet en surround op +1 en dan klinkt het idd een stuk beter althans met een muziek blu ray die Atmos ondersteund. Als ik hem boven de +3 zet dan hoor je de stem van de artiest meer op de achtergrond. Met +1 pakt hij hem super! Wellicht dat voor games/films de slider naar +8 kan maar niet voor muziek. :)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Beaudog schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:23:
Gisteren alles aangesloten lg g1 sonos arc en de sub ,
Wat een geluid de sub beukt echt de huiskamer in echt super .
ook de game pc dolby atmos aangezet werkt ook super.
Ben er erg blij mee, slider op 5 gezet .
Ik kijk momenteel Vikings en bij tijden dreunt het gewoon door de kamer. Zo jammer dat wij dat alleen kunnen kijken als de kids op bed liggen en de tv eigenlijk zacht moet dan ik zou willen :). Binnenkort krijg ik wel de spikes voor de sub binnen. Misschien dat de dreunen dan meer in de kamer blijven.

• Jeoh

Jeoh

blaat

nieuws: Apple Music krijgt in juni ondersteuning voor lossless audio zonder e...

Hopelijk ook snel ondersteund door Sonos. Zal niet heel complex zijn aangezien ze al lossless en spatial audio van Tidal ondersteunen...

• JeppieW
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Jeoh schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:46:
Hopelijk ook snel ondersteund door Sonos. Zal niet heel complex zijn aangezien ze al lossless en spatial audio van Tidal ondersteunen...
Hou je adem maar niet in. Bij Sonos gaat niets snel. (Behalve je budget) ;)

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:19
Zelfs het leveren gaat niet snel.. Vorige maand een move besteld en deze staat nu voor eind deze maand :(

• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03-2023
Beste heren/dames.

Ik ben nu in het bezit van een Bose ST 300 met de acoustimass 300 en wil dus overstappen naar een ander geluidssysteem.

Nu lees ik heel veel goede reviews over de Sonos Arc. Zijn er toevallig mensen die beide (mijn set en de arc) beluisterd hebben? Zo ja wat zijn de voornaamste verschillen?

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

@RifatSahin Voornaamste verschil: Ik zie dat de ST 300 dts ondersteunt....Sonos doet dat niet.

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-02 13:35
Ondersteunt de Sonos AMP Trueplay in combinatie met een stel Q Acoustics luidsprekers, een eigen subwoofer en een set One's als rears? Ik heb gister bij m'n moeder een Sonos installatie neergezet (Beam, sub, 2x One) en daar komt best prima geluid uit. Vooral die trueplay functie spreekt me aan, omdat je laagdrempelig kamercorrecties kunt doen. Dit is bij de Pioneer receiver die ik nu heb erg omslachtig.

De wijzen komen uit het Oosten!

• Beaudog
Heeft er iemand de sonos arc opgehangen ?
Ik had gelezen dat het geluid ten goeden komt .
Of is het verwaarloosbaar.
Ik heb hem nu op de tv meubel ik zat te denken om hem op te hangen .

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-01 04:25

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

NoepZor schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:37:
Ondersteunt de Sonos AMP Trueplay in combinatie met een stel Q Acoustics luidsprekers, een eigen subwoofer en een set One's als rears? Ik heb gister bij m'n moeder een Sonos installatie neergezet (Beam, sub, 2x One) en daar komt best prima geluid uit. Vooral die trueplay functie spreekt me aan, omdat je laagdrempelig kamercorrecties kunt doen. Dit is bij de Pioneer receiver die ik nu heb erg omslachtig.
De AMP doet geen Trueplay.

• sebastius

sebastius

Ik heb een Sonos/Ikea knutselprojectje gedaan: https://revspace.nl/Symfonos_Mini

Ik heb een Symfonisk omgebouwd tot een versterker en die achterop een klassieke jaren 60 speaker geschroefd :)
Afbeeldingslocatie: https://revspace.nl/images/thumb/6/6a/211A3874-B67B-4566-9277-CA24842D6365_1_105_c.jpeg/675px-211A3874-B67B-4566-9277-CA24842D6365_1_105_c.jpegAfbeeldingslocatie: https://revspace.nl/images/6/68/70AFC202-4B47-40E2-A7CC-C1CEBBB7A38A_1_105_c.jpegAfbeeldingslocatie: https://revspace.nl/images/b/b7/7EC71CB1-E7BF-4411-B824-6A031DFC2481.jpegAfbeeldingslocatie: https://revspace.nl/images/thumb/1/1d/70682F08-C0FD-4AC3-9037-E7FA0AB7B499_1_105_c.jpeg/675px-70682F08-C0FD-4AC3-9037-E7FA0AB7B499_1_105_c.jpeg

Met Trueplay (als ik het ooit eens werkend krijg in mijn huis) en gewoon alle Sonos features :)

[ Voor 8% gewijzigd door sebastius op 18-05-2021 10:11 ]

• NoepZor
sebastius schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:06:
[...]

De AMP doet geen Trueplay.
Eigenlijk wel jammer, gezien de prijs die je er voor betaalt. Zou mooi zijn geweest als die het DSP werk voor de speakers en sub kan uitvoeren. Scheelt een hoop geknoei. Dan is een Arc misschien nog wel een betere oplossing, of het inregelen moet niet zo veel verschil maken.

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:38
NoepZor schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:09:
[...]

Eigenlijk wel jammer, gezien de prijs die je er voor betaalt. Zou mooi zijn geweest als die het DSP werk voor de speakers en sub kan uitvoeren. Scheelt een hoop geknoei. Dan is een Arc misschien nog wel een betere oplossing, of het inregelen moet niet zo veel verschil maken.
De Sonos Amp klonk trouwens niet best met Q Acoustics 3050i vloerstaanders. Zulke speakers laten zich toch wel beter aansturen door een klasse A/B versterker.

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

• Rallye
@NoepZor Voor een Trueplay is een microfoon nodig - die de Amp niet heeft. Waarschijnlijk is ook kennis nodig van de karakteristiek van de speakers. Dat zou het moeilijk maken Trueplay aan te bieden voor niet-Sonos speakers…..

• rsint
Voor wie problemen had met zijn HDFury Arcana na de 13.1 update, hier de oplossing.
https://www.reddit.com/r/...rcana_hd_fury_update_082/

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-01 16:44

Stefano

Ondertitel Not Found

De AMP ondersteunt Trueplay onder randvoorwaarden en gebruikt uiteraard de microfoon van een iOS device.

Copy paste:

Amp and Connect:Amp
Sonos Amp and Connect:Amp only support Trueplay when using Sonos In-Wall or In-Ceiling Architectural speakers by Sonance, or when being used to power any third-party surround speakers in a home theater setup.

• Sunn0)))
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-12-2025
Rallye schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:13:
@NoepZor Voor een Trueplay is een microfoon nodig - de de Amp niet heeft. Waarschijnlijk is ook kennis nodig van de karakteristiek van de speakers. Dat zou het moeilijk maken Trueplay aan te bieden voor niet-Sonos speakers…..
Mijn Play:3 heeft ook Trueplay, maar geen microfoon. Dus dat maakt niet uit. Ik kon met mijn iPhone Trueplay instellen. Het gaat inderdaad of Sonos de speakers kent. Bij niet-Sonos speakers (behalve waar ze dan een dealtje mee hebben, zie hierboven) wordt dat al snel erg lastig.

• Sjiefke
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-11-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/89Kk6RkrZTzU7cmemyRB9jFJzvg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HTFcMHrWhRXvKw722HybH1Xi.jpg?f=fotoalbum_large

Nee. Even niet opletten. Snel even een A4-lamineren. En wat klinkt dat apparaat toch opeens raar. Een lang verhaal kort: Het lamineer apparaat heeft de kabel van mijn Roam Dock opgegeten. De mantel van de kabel is helemaal versnirkt. Weet iemand of het dock eenvoudig te openen is om er een andere kabel op te zetten?

Polestar 2, SRSM, Void, Pilot, Plus

• Rallye
@Sunn0))) @Stefano Jullie hebben gelijk. Trueplay gebruikt de microfoon van de iPhone, natuurlijk. Sorry voor de verwarring.

• NoepZor
Sunn0))) schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:51:
[...]

Mijn Play:3 heeft ook Trueplay, maar geen microfoon. Dus dat maakt niet uit. Ik kon met mijn iPhone Trueplay instellen. Het gaat inderdaad of Sonos de speakers kent. Bij niet-Sonos speakers (behalve waar ze dan een dealtje mee hebben, zie hierboven) wordt dat al snel erg lastig.
Ene kant wel raar, want er zijn veel HT receivers die dit kunnen. Als de app meet dat 50hz te hard klinkt en 220hz te zacht om een voorbeeld te noemen, dan kan Sonos dit d.m.v. EQ toch gewoon stapsgewijs bijsturen tot het goed is. Het enige wat je moet weten is de microfoonkarakteristiek. Dat is denk ik de reden dat het voornamelijk op iPhones werkt, daar zijn minder verschillende modellen van. Trueplay had voor mij wel een extra argument geweest om voor een amp te gaan i.c.m. de bestaande speakers. Dan kan ik vervolgens draadloos rears aan het systeem koppelen.

• rsint
NoepZor schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:49:
[...]

Ene kant wel raar, want er zijn veel HT receivers die dit kunnen. Als de app meet dat 50hz te hard klinkt en 220hz te zacht om een voorbeeld te noemen, dan kan Sonos dit d.m.v. EQ toch gewoon stapsgewijs bijsturen tot het goed is. Het enige wat je moet weten is de microfoonkarakteristiek. Dat is denk ik de reden dat het voornamelijk op iPhones werkt, daar zijn minder verschillende modellen van. Trueplay had voor mij wel een extra argument geweest om voor een amp te gaan i.c.m. de bestaande speakers. Dan kan ik vervolgens draadloos rears aan het systeem koppelen.
En de grap is ook dat je ziet dat mensen de symfonisk speakers openhalen en de interne electronica in een andere speaker zetten. Dan werkt trueplay dus ook gewoon.

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:23

GVR

Ik heb sinds enkele dagen het probleem dat zowel via windows als via de android app ik geen nummers meer kan luisteren vanuit de Soundcloud stream. In de foutlog van Sonos is de melding "Kan geen verbinding maken met SoundCloud." te zien. Het opnieuw toevoegen van mijn Soundcloud account heeft niet geholpen.

Het vreemde is wel dat ik via de accounts die ik volg wel gewoon nummers kan afspelen, dus de verbinding met Soundcloud is er wel.

Hebben meer mensen dit ervaren?

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:23
Ikea heeft een Symfonisk Virtual Press Event aangekondigd voor 14 juni.
Zeer waarschijnlijk worden dan de nieuwe Symfonisk producten getoond.

• sebastius

sebastius

remmuz schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:48:
Zijn er al verwachtingen/leaks?

• BasV.
sebastius schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:29:
[...]

Zijn er al verwachtingen/leaks?
Dit artikel geeft aan dat er een nieuwe versie van de lamp komt, en dat er een lijst aan zit te komen.

• Rallye
rsint schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:11:
[...]

En de grap is ook dat je ziet dat mensen de symfonisk speakers openhalen en de interne electronica in een andere speaker zetten. Dan werkt trueplay dus ook gewoon.
Nou, hij doet Trueplay. Of het werkt moet de gebruiker beoordelen…..

• Turralyon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-01 23:39
Ik wilde vanmiddag naar de IKEA gaan om 2 boekenplank speakers te halen. Maar dan wachten we nog een klein maandje om te kijken wat ze nu definitief gaan aankondiging

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-01 15:52

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik sta op het punt een set te kopen, even meelezen.

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-02 21:58
Zou er bij Sonos ook wat gaan gebeuren? De Sonos One is op veel plekken (inclusief bij Sonos zelf) niet meer leverbaar en is natuurlijk familie van de Symfonisk speakers.

• Jeoh

Jeoh

blaat

Jeroen797 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:33:
[...]

Zou er bij Sonos ook wat gaan gebeuren? De Sonos One is op veel plekken (inclusief bij Sonos zelf) niet meer leverbaar en is natuurlijk familie van de Symfonisk speakers.
Sonos heeft net een nieuwe hardwarerevisie van de Sonos One uitgebracht (lager standbystroomverbruik, beter te recyclen), dus dat betwijfel ik.

Ik heb zelf eergisteren nog een Sonos One van de Sonos website geplukt (en een Sonos Sub die eind juli pas geleverd wordt :'( ), dus het valt nog best mee met de tekorten.

• Rallye
@Jeoh Volgens mij is de laatste wijziging aan de One uit 2019 (introductie Gen 2), zie https://www.automationwak...-1-vs-gen-2-what-changed/

Heb jij nieuws?

• Jeoh

Jeoh

blaat

• Lenn08
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11-11-2024
Vraagje: ik speel via de Sonos app muziek van Spotify af. Dit ging altijd prima maar de laatste tijd worden sommige nummers niet volledig afgespeeld en springt het ineens over naar het volgende nummer. Ik heb de laatste versie van de app en verder geen issues gehad met m'n Sonos systeem.

iemand enig idee hoe dit kan en er is er een oplossing voor?

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03-2025
Jeroen797 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:33:
[...]

Nee er zijn gewoon onderdelen niet leverbaar. Bij ons staan er tientallen in backorder en zijn er de afgelopen 2 maanden in totaliteit 4 uitgeleverd en ook de komende drie weken wordt er geen voorraad verwacht.

[ Voor 6% gewijzigd door Koekenbakkertje op 27-05-2021 14:30 ]

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Vandaag mijn surround speakertjes een upgrade gegeven met nieuwe bamboe frontjes. oOo

Om terug te komen op wat hier eerder is besproken; ik merk echt totaal geen verschil tussen de One’s en deze speaker in een surround opstelling. Wellicht wanneer je geen sub hebt dat de One’s beter/warmer klinken. Blijft ook persoonlijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dm2fkSr937ZqssFkl13mY1NAvo8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xpilhg6KpZs1oBrJBaAuDEDo.jpg?f=fotoalbum_large

• Laagheim
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 31-01 13:13
@Lenn08 Dat is al jaren zo. Niet alleen met Spotify maar bijv. ook met Deezer (gebruik ik nu sinds een jaartje met daarvoor geloof ik 6 jaar Spotify). Het gebeurt niet zo vaak dat ik wil uitzoeken wat er aan de hand is dus een oplossing heb ik niet.

• sebastius

sebastius

Wootism schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:16:
Vandaag mijn surround speakertjes een upgrade gegeven met nieuwe bamboe frontjes. oOo

Om terug te komen op wat hier eerder is besproken; ik merk echt totaal geen verschil tussen de One’s en deze speaker in een surround opstelling. Wellicht wanneer je geen sub hebt dat de One’s beter/warmer klinken. Blijft ook persoonlijk.

[Afbeelding]
Oeh! Lasercut? Wil je de tekening delen?

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

sebastius schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 23:07:
[...]

Oeh! Lasercut? Wil je de tekening delen?
Volgens mij inderdaad lasercut, zo ruiken ze tenminste een beetje. Overigens niet door mezelf, gekocht bij www.uniskdesign.com
Misschien dat zij hun gaatjespatroon met je willen delen :p

• The Inquisitor
  • Laatst online: 27-01 13:41
Lenn08 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:27:
Vraagje: ik speel via de Sonos app muziek van Spotify af. Dit ging altijd prima maar de laatste tijd worden sommige nummers niet volledig afgespeeld en springt het ineens over naar het volgende nummer. Ik heb de laatste versie van de app en verder geen issues gehad met m'n Sonos systeem.

iemand enig idee hoe dit kan en er is er een oplossing voor?
Ik heb dit ook sinds kort, maar dan via de Sonos app zelf. Voorheen nooit last van gehad, en nu met regelmaat een nummer die skipt. Als ik heel snel switch naar de sonos controller (pc) zie ik dat er een foutmelding staat over 'verbinding met spotify verbroken' (onlogisch, want het volgende nummer speelt gewoon af), als ik vervolgens previous song doe, dan werkt het ook weer gewoon.

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 19:05
The Inquisitor schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 08:47:
[...]

Ik heb dit ook sinds kort, maar dan via de Sonos app zelf. Voorheen nooit last van gehad, en nu met regelmaat een nummer die skipt. Als ik heel snel switch naar de sonos controller (pc) zie ik dat er een foutmelding staat over 'verbinding met spotify verbroken' (onlogisch, want het volgende nummer speelt gewoon af), als ik vervolgens previous song doe, dan werkt het ook weer gewoon.
Ik heb dit ook. Hopelijk lost Spotify dit snel op. Echt heel irritant

• doogster
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Cloud_VII schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:53:
[...]

Ik heb dit ook. Hopelijk lost Spotify dit snel op. Echt heel irritant
Hier ook issues met Spotify en Sonos.

Wat bij mij soms lijkt te helpen is:

- De Spotify app 'Gedwongen stoppen' als ik via de Sonos app muziek afspeel

- De Sonos app 'Gedwongen stoppen' als ik via Spotify muziek afspeel

Het komt de laatste tijd overigens minder vaak voor dan een paar weken geleden.

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
Ben erg happy met mijn witte One SL in de huiskamer. Gebruik de One SL nu een paar maanden voor muziek streamen en NPO Radio 1 en 2. Bevalt zo goed dat ik een tweede heb besteld om een stereo pair te vormen (wordt vandaag geleverd door bol als het goed is). Ben benieuwd of de bestelde de "oude" of "nieuwe" versie van de One SL betreft. En of het uberhaupt wat uitmaakt..
(Het zal wel loslopen, maar ik stiekem denk ik dat het toch beter is als beide speakers van dezelfde revisie zijn.)

Voor in de huiskamer vind ik de looks, het formaat, het gemak (1 stroomkabeltje en klaar) en de platform-onafhankelijkheid (Ik heb Apple devices, vriendin Android) echt ideaal. Maar ook het geluid vind ik meer dan prima. Loudness moet naar mijn smaak wel uit, anders is de bass veel te boomy.

Op mijn werkkamer heb ik een deftige Nad versterker, cd speler en twee boekenplank luidsprekers op stands en dat is echt wel een ander verhaal. Maar in de huiskamer met een vriendin die audio apparatuur niet per se mooi vindt en een kleine die alles grijpt wat ie te pakken kan krijgen:
  • formaat One (SL) is echt "boekenplank", in tegenstelling tot de meeste "boekenplank" speakers.
  • stereo muziek luisteren met alleen 2 stekkers in een stopcontact
  • Airplay 2, Spotify Connect en de Sonos app zelf
  • mogelijkheid tot stereo pair
  • wifi streamen yay, ik heb een hekel aan bluetooth en hoe het alle audio van je device overneemt
PS Trueplay tuning nog niet gedaan, eerst nog even spelen met plek in de kamer.

https://www.strava.com/athletes/10490675

• Slaxx
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 28-01-2024
Was zonet aan het kijken op de officiële site van Sonos omdat we interesse hebben in de Roam.

Mijn oog viel op een banner bovenaan met de melding: "Ontvang 15% upgradetegoed"

Als ik er op klik blijkt dat onze Sonos Play:5 (gen 2) in aanmerking komt voor het upgrade programma, want er staat: "Komt in aanmerking voor upgrade. Ontvang 15% korting."

Iemand hier ervaring mee? Is er een reden om dit wel of niet te doen? En ik mag toch veronderstellen dat dit geen invloed heeft op de Play:5 en deze verder gebruikt kan worden de komende jaren?

Alvast bedankt!

• sebastius

sebastius

Slaxx schreef op zondag 30 mei 2021 @ 16:51:
Was zonet aan het kijken op de officiële site van Sonos omdat we interesse hebben in de Roam.

Mijn oog viel op een banner bovenaan met de melding: "Ontvang 15% upgradetegoed"

Als ik er op klik blijkt dat onze Sonos Play:5 (gen 2) in aanmerking komt voor het upgrade programma, want er staat: "Komt in aanmerking voor upgrade. Ontvang 15% korting."

Iemand hier ervaring mee? Is er een reden om dit wel of niet te doen? En ik mag toch veronderstellen dat dit geen invloed heeft op de Play:5 en deze verder gebruikt kan worden de komende jaren?

Alvast bedankt!
Upgraden betekende een tijdje terug dat de oude gebrickt wordt. Marktplaats staat vol met mensen die daarna weer de units unbricken of upgraden met een ikea Symfonisk printje.

• sebastius

sebastius

The Inquisitor schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 08:47:
[...]

Zelfde probleem hier, en dat met Sonosjes die gewoon netjes via ethernet verbonden zijn.

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-02 15:06
Vraagje: ik gebruik de Shield Pro i.c.m. de ArcanaHD en Sonos Arc. Na de update van Sonos had ik het ook door anderen benoemde probleem v.w.b. de verbinding met de Shield. Update Arcana later gedraaid en dat leek dit te fiksen. Echter heb ik nu zo en dan nog steeds dat de Sonos geen geluid ontvangt als ik iets afspeel nadat het systeem uit slaap-modus komt. Dit gebeurt niet altijd en ik kan er geen pijl op trekken wat dit nu veroorzaakt. Om het probleem te fiksen moet ik de stekker van mijn Sonos verwijderen (stroom eraf dus) en de HDMI-kabel uit het apparaat halen. Als ik dan na plm. 10 seconden de boel weer verbindt en mijn Shield opnieuw aanzet, komt er wel weer geluid. Iemand enig idee hoe of wat?

Verplaatst naar Shield-topic

[ Voor 3% gewijzigd door mefjoew op 31-05-2021 12:24 ]

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:58
sebastius schreef op zondag 30 mei 2021 @ 16:54:
[...]
Upgraden betekende een tijdje terug dat de oude gebrickt wordt. Marktplaats staat vol met mensen die daarna weer de units unbricken of upgraden met een ikea Symfonisk printje.
Dat is niet meer zo toch? was meteen een rel.
https://gizmodo.com/sonos...ou-want-to-rec-1842148334

Zelf oude play 5 aangemeld voor 15% korting en daarna, werkend, verkocht.

[ Voor 14% gewijzigd door matthijst op 30-05-2021 20:50 ]

Haters everywhere but I don’t really care

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:02
Hoe lang doet de Roam er bij jullie over om leeg te geraken bij het niet gebruiken?

De Roam is hier binnen een week van 100% naar 0% ondanks dat we hem niet gebruiken.
Het is voor ons een speaker die we af en toe er bij kunnen pakken en niet continue willen opladen.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• sebastius

sebastius

Vandaag een nieuw projectje, ik wilde rear-speakers bij mijn Sonos Amp, dus ik heb twee Ikea Symfonisk speakertjes opgehangen met een 3d geprint beugeltje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZzmzS3REzeq9c8Ufked66Z3qZO4=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wQ4ADacu1YOMsgsP6rTcwjAR.jpg?f=fotoalbum_mediumAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kLH-2PmjL9Mo0JH_HW6xNc4ixWU=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l2qTJWHkVVQ8x17BVf3m8I7h.jpg?f=fotoalbum_medium Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/30cBEGeAPQkDzGDdUcQJqq9q818=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U3XmVKO5zzWTrHeJmgqw9YdB.jpg?f=fotoalbum_medium

Bronbestanden staan op Thingiverse: https://www.thingiverse.com/thing:4671612

• Ben er
Welke subwoofer van sonos werkt samen met de arc en welke beveel je mij aan.

• Yamahaa
makooy schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:56:
Hoe lang doet de Roam er bij jullie over om leeg te geraken bij het niet gebruiken?

De Roam is hier binnen een week van 100% naar 0% ondanks dat we hem niet gebruiken.
Het is voor ons een speaker die we af en toe er bij kunnen pakken en niet continue willen opladen.
Als je helemaal uitzet (dus niet op stanby) dan geraakt hij hier niet leeg

• sebastius

sebastius

Ben er schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:48:
Welke subwoofer van sonos werkt samen met de arc en welke beveel je mij aan.
https://www.sonos.com/nl-nl/shop/sub.html

• Rallye
@Ben er Sonos heeft maar één subwoofer, de Sub.

• BasV.
Slaxx schreef op zondag 30 mei 2021 @ 16:51:

Alvast bedankt!
Gewoon doen, hier zelf ook gebruik van gemaakt, is van toepassing op alle producten, op accessoires en wallmounts na. Zelfs op bijvoorbeeld de Arc+Sub+2x One SL combo. Bricken doet Sonos niet meer, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

[ Voor 45% gewijzigd door BasV. op 31-05-2021 09:06 ]

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Beste Sonos fanaten,

Ik ben van plan om een ARC en 3 One's te gaan gebruiken. Twee One's achter in de woonkamer, de ARC onder de TV en 1 One in de keuken voor enkel alleen muziek doeleinden. Echter kom ik twee HDMI poort te kort op de TV (LG 3x HDMI, waarvan 1x HDMI ARC).

Hoe doen jullie dit? HDMI switch? Ik heb namelijk vier HDMI devices in de woonkamer aan de TV.

• The Inquisitor
  • Laatst online: 27-01 13:41
makooy schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:56:

Het is inderdaad erg irritant, want de Roam gaat dus aan (als je hem standby hebt) op het moment dat je de Sonos app opent... tsjah, die open ik meerdere keren per dag om de muziek te wijzigen of te pauzeren tijdens meetings etc. De enige optie is, zoals hierboven wordt aangegeven, om hem compleet uit te zetten (zoals je ook met een normale BT speaker zou doen), maar dan kun je hem dus niet meer bedienen in de Sonos app totdat je hem handmatig aanzet.

• Rostares
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
BasV. schreef op maandag 31 mei 2021 @ 09:04:
[...]

Gewoon doen, hier zelf ook gebruik van gemaakt, is van toepassing op alle producten, op accessoires en wallmounts na. Zelfs op bijvoorbeeld de Arc+Sub+2x One SL combo. Bricken doet Sonos niet meer, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Das nog eens een goede tip! Ook direct even gebruik van gemaakt.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:58
Yamahaa schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:04:
[...]

Als je helemaal uitzet (dus niet op stanby) dan geraakt hij hier niet leeg
Of 24/7 aan de lader laten, dat doe ik er nu maar mee.

Haters everywhere but I don’t really care

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:16

Canis Lupus

Vosbot

Rostares schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:22:
[...]
Das nog eens een goede tip! Ook direct even gebruik van gemaakt.
Ik kwam er net achter dat ik zelfs nog 30% upgrade tegoed heb, waarschijnlijk vanwege oude Play:3 en/of CR200 controller. Binnenkort maar een Roam met docking station kopen (komt dan op €159) :)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Stimulate14 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 10:47:
Beste Sonos fanaten,

Ik ben van plan om een ARC en 3 One's te gaan gebruiken. Twee One's achter in de woonkamer, de ARC onder de TV en 1 One in de keuken voor enkel alleen muziek doeleinden. Echter kom ik twee HDMI poort te kort op de TV (LG 3x HDMI, waarvan 1x HDMI ARC).

Hoe doen jullie dit? HDMI switch? Ik heb namelijk vier HDMI devices in de woonkamer aan de TV.
Uit m'n hoofd....
Sonos op Arc.
TV kastje Tmobile
PS4 Pro
Switch - Kodi kastje
- Chromecast.

Om dat ik die het minst gebruik.

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

..Christiaan.. schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:49:
[...]

Uit m'n hoofd....
Sonos op Arc.
TV kastje Tmobile
PS4 Pro
Switch - Kodi kastje
- Chromecast.

Om dat ik die het minst gebruik.
Thnx. Welke switch gebruik je?

• Ben er
Ging mij erom welke generatie subwoofers

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ben er schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:56:
Ging mij erom welke generatie subwoofers
Gewoon de laatste halen en anders zelf even onderzoek doen op Google :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Rallye
Alle generaties van de Sub werken samen met de Arc.

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

• MAdD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:49
zijn er meer mensen die problemen hebben dat hun ARC na ongeveer 1 uur TV kijken via CI+ module geen geluid meer ontvangen?

Het probleem speelt alleen wanneer ik via de CI+ module kijk en niet via bijv netflix.

De setup is:

Sony KD-55XH9096
CI+ module + Ziggo smartcard
Sonos ARC aangesloten via HDMI ARC

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

Pagina: 1 ... 124 ... 203 Laatste

Let op:
Dit is het Sonos ervaringen- en discussietopic. Niet het 'Sonos Levertijden-topic'. Statusupdates van bestellingen zijn offtopic. Wanneer er behoefte is om over voorraad en/of levering te praten, dan kan dat in Shopping Forum. Voor prijzen/acties is er Aanbiedingen en Kortingscodes.