Ik heb vandaag trouwens mijn microfoon maar gefixt. Die werkt nu ook. Alleen wil ik graag weten hoe goed, en moet ik misschien leren het vaker te gebruiken.
Gewoon in de tweakers TS gaan, weet niet of je die hebt? En hier hoor je wel als die niet goed isAmanoo schreef op donderdag 14 november 2013 @ 03:08:
Ik heb vandaag trouwens mijn microfoon maar gefixt. Die werkt nu ook. Alleen wil ik graag weten hoe goed, en moet ik misschien leren het vaker te gebruiken.

In de TS kan je hem gewoon op 'voice activation' zetten, zodra je wat zegt wordt de mic geactiveerd, is het makkelijkste denk ik
En de patch is hier!
http://www.dota2.com/threespirits
Veel verandering weer, niet zozeer op gameplay. Maar wel bijvoorbeeld een crafting systeem.
En natuurlijk 2 nieuwe hero's
.
http://www.dota2.com/threespirits
Veel verandering weer, niet zozeer op gameplay. Maar wel bijvoorbeeld een crafting systeem.
En natuurlijk 2 nieuwe hero's
kan je toevallig de changelog posten? die site doet het hier niet
Ik heb gisteren mogelijk voor het eerst een potje gedaan met een pro-player: [A]dmiralBulldog. Ik kan alleen niet verifiëren dat hij het echt is, aangezien zijn profiel private is.
Hij was wel erg goed, gaf ons aanwijzingen over wie wat moest doen en zijn top 3 most played heroes waren Nature's Prophet, Pudge en Lone Druid, dus het zou hem kunnen zijn
Hij was wel erg goed, gaf ons aanwijzingen over wie wat moest doen en zijn top 3 most played heroes waren Nature's Prophet, Pudge en Lone Druid, dus het zou hem kunnen zijn
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Als hij pubs speelt dan streamed hij.Morax schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:39:
Ik heb gisteren mogelijk voor het eerst een potje gedaan met een pro-player: [A]dmiralBulldog. Ik kan alleen niet verifiëren dat hij het echt is, aangezien zijn profiel private is.
Al speelt hij bijna nooit solo. Was er toevallig nog iemand van zijn 'stack'
Sheever, bubu, Xcylopz, etc?
User InterfaceFragadder schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:38:
kan je toevallig de changelog posten? die site doet het hier niet
Lanepicker added to hero selection screen
You can now invite to trade from within Dota 2, including people you aren't friends with (privacy settings available)
Games that are part of a best-of series are now grouped and spoiler-protected in the recent games panel
Added set browser to Hero Picker
Broadcasters can now specify a country and description per channel when setting up a lobby for specators
Showcase View can be activated using the icon on the left side of your hero portrait.
Colorblind option added
Closed-captioning option added
Added a "Pending Invitations" tooltip when in a party that lists outstanding party invitations
Added Acknowledgements tab to the Library
Fixed incorrect turn arrows when spectating Captains Mode drafts
New convar dota_ability_legacy_mode_quick_cast causes all ability casts in Legacy keybinding mode to be Quick Casts
You no longer need to equip pennants to have their view counts updated and count towards teams you watch live
New Player Experience
Bots now substitute for players that leave in Limited Hero mode
Added last hit training missions
Community
Changed low-priority penalty metric from time-based to games played
Added messaging popups and more indications of low-priority status in interface
Added new survey questions about self and team cooperation
Audio
Game Voices and Sound Effects now have separate volume sliders
Added a damage sound to Blademail reflect (only audible to attacking player)
Added a sound on Diffusal Blade target units
Corrected Clockwerk's spawn line
Fixed FoW issues with some Invoker, Crystal Maiden, and Nature's Prophet abilities
Visage ult sound no longer stacks with number of familiars
Bloodrage target sound now retriggers even if target is still silenced
Visuals
New support for remnant based effects. Visual updates to Storm/Ember/Earth Spirit remnants can be applied to all wearable items and will properly mimic when Rubick steals them
Modified Storm Spirit's effects to bring them visually in line with other Spirits
Coaching
Anyone in a matchmaking party can specify that they'd like to coach the party instead of play. In lobbies, players can choose to coach a team instead of play or spectate. Coaches cannot be used in Team Matchmaking, or Tournament lobbies.
Increased maximum matchmaking party size to 6, to allow a coach to teach an entire team of students (but you can't Find Match if you have 6 players with no coach)
Coaches are able to use in-player perspective views and broadcaster tools like line drawing to teach their students. They are able to ping on the ground, the minimap, and anywhere in the HUD itself.
Coaches are considered to be on the same team as their students, so they cannot see anything in the game that their students can't see.
Coaches and students have private voice and text communication channels.
Coaches can hit their 'Hero Select' key to cycle through their students.
Coaches see spectator-style item purchase popups for their students.
In-perspective player view now shows the correct state of more HUD elements (Shop Quickbuy, KDA/Last Hits/Denies, Buyback). These improvements apply the the in-perspective view in live games and replays, as well as coaches.
Economy
Steam Community Market
This update may greatly disrupt market prices. In order to prevent items being purchased at pre-update prices for arbitrage, we are removing all item listings and returning them to their owners. While this removal process is taking place, new items will not be able to be listed on the Steam Community Market.
You can now list an item on the market from the armory (right click: sell on the market).
Armory item tooltips now contain the current lowest trading price for an item of the same class as the one highlighted. (Class is a somewhat flexible concept at the moment, so unusual courier prices will be less accurate than a specific wearable piece of equipment.)
Crafting
Crafting recipes now have a chance of dropping as a bonus item. These drops do not take up your normal drops, but are in addition to them.
Polymorph Recipes
These recipes take a variable number of any input of the same rarity and output a random other item of the same rarity. Example: 2 of Any Rare => 1 Random Different Rare
Augment Recipes
These recipes take a combination of inputs of the same rarity and output a random other item of the next best rarity. Example: 1 of Any Common & 1 Wavecrester => 1 Random Uncommon
Ancient Scroll Case
A new type of Treasure Chest called the "Ancient Scroll Case" has been added. These cases drop multiple recipes when they are opened.
The Ancient Scroll Case has a chance to drop an Exceptional Recipe. These make items that were previously only available as Genuine quality promotional items. The recipe creates a non-genuine version of the item.
Gems & Sockets
Items can now have up to 5 sockets.
A socket can receive a gem. Each socket can only contain one gem.
Some sockets require specific types of gems.
When a gem is added to a socket that already contains a gem, the previous gem is destroyed.
New Socketing Tools:
Artificer's Chisel: Adds a socket to an item.
Artificer's Hammer: Extracts the gems from an item.
Gem Types:
Kinetic Gems
Adds a new animation to the hero using the item.
Inscribed Gems
Adds stat tracking ability to the item similar to the old strange system.
The item they are added to changes to the "Inscribed" quality.
Ethereal Gems
Adds a particle effect to the item.
All unusual effects can now be colorized.
Prismatic Gems
Colorizes the particle effect on the effect gem.
Ascendant Gems
The Ascendant Orb, Gem of Taegeuk, and Bloodstones are now Ascendant Gems.
The item they are added to changes to the "Ascendant" quality. (in addition to tracking victories or gifts given as they did before).
Autograph Runes
Autographs are now Autograph Runes.
Allows you to tag an item with a pro player's autograph.
Since an item can have 5 sockets, you can now get a whole team to autograph an item.
The item they are added to changes to the "Autographed" quality.
Spectator Gems
Items that previously tracked 'games viewed' now contain spectator gems.
Spectator gems follow a specific league or team.
Styles that previously required 'games viewed' now require a gem with the same number of games viewed (for the correct league / player / team / etc).
Ethereal & Prismatic gems are used together on unusual items (couriers).
More types of gems will be coming in the future.
Unusual items do not change quality when gems are added. Non-unusual items will change in the order gems are added.
Item Quality Keywords
The item quality keyword "Vintage" has been changed to "Elder".
The item quality keyword "Tournament" has been changed to "Heroic".
The item quality keyword "Haunted" has been changed to "Cursed".
The item quality keyword "Strange" has been changed to "Inscribed".
Strange Items
Strange modifiers on items have been converted into stat tracking Inscribed Gems.
The stats on items are no longer wiped when an item is traded.
Strange modifiers that haven't been applied have been turned into 'gem packs' that grant a living stat tracking gem and a Artificer's Chisel to create a socket on an item.
Previously strange quality items are now have the inscribed quality.
Unusual Paint & Colors
Unusual paint items have been changed into Gem Packs that will grant a gem of the same color of the old paint item when used.
All couriers that were painted in the past will now have color gems already installed of the appropriate color.
All legacy courier colors (very old drop colors, bugged colors, etc) have been preserved as color gems. If you want, you can smash the courier to recover the legacy color gem and use it on some other courier or effect combination.
All unusual paint items on the Steam Community Market have been delisted. You can relist the Color Gem Packs.
All non-legacy colors (colors that drop normally from Treasure Chests) now have specific names (i.e.: "Verdant Green"). Legacy colors will have the name "Legacy (R G B)". (Most Legacy Colors are completely unique, but there are a few where more than one of that color exist.)
New colors will appear on Treasure Chest unusuals from time to time moving forward. While we will avoid selecting legacy colors we cannot completely guarantee that new colors will not sometimes be similar. The 800 or so unique legacy colors in existence cover a large amount of color space.
http://dotabuff.com/players/76482434Morax schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:39:
Dat is de echte. Ik denk niet dat hij zijn tracking uit heeft gezet.
Wauw, flinke update! Earth en Ember spirit nog nooit gespeeld, zitten die ook al in captains mode?
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Wel in dota 1, maar volgens mij komen ze niet direct naar CM in Dota 2. Zal wel een week duren zodat de ergste bugs bekend / gepatched zijn.daanteb schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:58:
Wauw, flinke update! Earth en Ember spirit nog nooit gespeeld, zitten die ook al in captains mode?
Damn, dan zal het wel nietYogoi schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:41:
[...]
Als hij pubs speelt dan streamed hij.
Al speelt hij bijna nooit solo. Was er toevallig nog iemand van zijn 'stack'
Sheever, bubu, Xcylopz, etc?
Zijn die streams nog ergens opgeslagen, of kan ik iig ergens terugvinden of hij rond die tijd aan het streamen was?
Hmmm, dat is vreemd. Toen ik zijn profiel in Dota2 zelf opzocht kreeg ik de melding "This player has marked his profile as private". Ik heb hem opgezocht via [Community] -> [Proteams] -> [Alliance].Feralio schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:47:
[...]
http://dotabuff.com/players/76482434
Dat is de echte. Ik denk niet dat hij zijn tracking uit heeft gezet.
[ Voor 6% gewijzigd door Morax op 14-11-2013 09:08 ]
Ember en fire spirit, nog nooit van gehoord
eens kijken wat ze kunnen dan maar
Uitleg van de Lane selection:
http://dev.dota2.com/show...280&viewfull=1#post825280
[ Voor 6% gewijzigd door Feralio op 14-11-2013 09:25 ]
Nice! Geen ruzie meerFeralio schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:24:
Uitleg van de Lane selection:
Of juist wel
Waar staat TS voor?Rempi schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:29:
[...]
Gewoon in de tweakers TS gaan, weet niet of je die hebt? En hier hoor je wel als die niet goed is![]()
In de TS kan je hem gewoon op 'voice activation' zetten, zodra je wat zegt wordt de mic geactiveerd, is het makkelijkste denk ik
Teamspeak
Admiral Bulldog heeft meerdere accounts, dus de mogelijkheid blijft bestaan. Wat was zijn ingame naam?
Alhoewel ik het vreemd zou vinden als hij zou coachen, kijk redelijk vaak zijn stream en normaal gesproken doet hij het omgekeerde
.
Als je af en toe 'you fuuuck' door de microphone hoorde zou hij het goed geweest kunnen zijn.
Alhoewel ik het vreemd zou vinden als hij zou coachen, kijk redelijk vaak zijn stream en normaal gesproken doet hij het omgekeerde
Als je af en toe 'you fuuuck' door de microphone hoorde zou hij het goed geweest kunnen zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Forn op 14-11-2013 12:32 ]
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Leuk potje gehad vanmorgen: http://dotabuff.com/matches/382852816
Team was redelijk op elkaar ingespeeld. 1 Rus in ons team. De Riki klaagde dat hij alleen maar Russische noobs in zijn team had.
Team was redelijk op elkaar ingespeeld. 1 Rus in ons team. De Riki klaagde dat hij alleen maar Russische noobs in zijn team had.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Huh, twee man zonder boots?
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Ben wel benieuwd naar je rol in deze match. Uit de stats haal ik de minste teamfight betrokkenheid (KDA) maar ook (op SB na) de minste towerdamage. Wel weer de meeste farm daarentegen?
Gezien je speelstijl zou je wellicht eens een andere hero kunnen overwegen? Ik zit al eventjes mee te lezen, maar wellicht dat een nature's prophet wat voor je is?
Gezien je speelstijl zou je wellicht eens een andere hero kunnen overwegen? Ik zit al eventjes mee te lezen, maar wellicht dat een nature's prophet wat voor je is?
Idd, gezien de hero damage en tower damage is die een middenmoot. Ook heeft die wel wat HH..
Dus ik gok het op een all-round. Lastig
Dus ik gok het op een all-round. Lastig
Mwa, ik was wel team betrokken hoor. Ik ben alleen niet veel dood gegaan en heb wat minder last hits gepakt bij de teamfights.Overall ging het best goed en was het een fun gevecht en er waren wel wat teamfights hier en daar. Ik regelde voornam,elijk de courier, wands en eent ruegem tegen die mega irritante riki.
Voor de rest wat duwen tegen torens hier en daar maar wat dat betreft was het wat golvend aandgezien de vijand zo nu en dan wat aanvallen op onze torens wist te maken.
Voor de rest wat duwen tegen torens hier en daar maar wat dat betreft was het wat golvend aandgezien de vijand zo nu en dan wat aanvallen op onze torens wist te maken.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Zijn ingame naam was "[A]dmiralBulldog". Hij praatte niet via de mic, maar gaf via chat, pings en tekenen op de map aan hoe we moesten lopen en wie waarheen moest TP'en. Niet de hele tijd, maar af en toe.Forn schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:32:
Admiral Bulldog heeft meerdere accounts, dus de mogelijkheid blijft bestaan. Wat was zijn ingame naam?
Alhoewel ik het vreemd zou vinden als hij zou coachen, kijk redelijk vaak zijn stream en normaal gesproken doet hij het omgekeerde.
Als dit m is is het een fake, check zn previous namesMorax schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:48:
[...]
Zijn ingame naam was "[A]dmiralBulldog". Hij praatte niet via de mic, maar gaf via chat, pings en tekenen op de map aan hoe we moesten lopen en wie waarheen moest TP'en. Niet de hele tijd, maar af en toe.
http://steamcommunity.com/profiles/76561198113158895
Dit is de echte Bulldog:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198036748162
Bron: http://dotabuff.com/players/76482434
Handige link om echte pro players te kunnen herkennen:
http://dotabuff.com/players/verified
Als het echte pro players zijn staat er een blauw vinkje (Verified) bij de naam
Als je refereert naar deze match waarin deze persoon Furion speelde is mijn vraag; had hij als weapon de Scythe of Vyse? Want dat is Bulldog's signature weapon voor Furion, niet veel mensen hebben die
http://dotabuff.com/matches/382383255
[ Voor 41% gewijzigd door M4DMan op 14-11-2013 14:43 ]
Ik heb wel zitten te denken over Nature's Profet. Mss dat ik vanaaf wat ga oefenen via een botmatch. Daarna een life potje.Noper schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:55:
Ben wel benieuwd naar je rol in deze match. Uit de stats haal ik de minste teamfight betrokkenheid (KDA) maar ook (op SB na) de minste towerdamage. Wel weer de meeste farm daarentegen?
Dat is een goeie, zal de replay eens checken vanavond. Heb daar niet zo op gelet eigenlijkM4DMan schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:24:
[...]
Als dit m is is het een fake, check zn previous names
Dit is de echte Bulldog:
Als je refereert naar deze match waarin deze persoon Furion speelde is mijn vraag; had hij als weapon de Scythe of Vyse? Want dat is Bulldog's signature weapon voor Furion, niet veel mensen hebben die
Iemand nog leuke tactieken voor Treant Protector? Ik zit te denken om hem wat vaker te spelen. Op zich is het wel een idee om ervoor te zorgen dat je E zo vaak mogelijk op cooldown zit (zolang je niet de ability verspilt natuurlijk) en vaak op de kaart te kijken of er wat engs gebeurt, maar ik heb niet de impressie dat ik daar heel veel extra moeite voor hoef te doen. Af en toe zie je mensen een vijand aanvallen of juist ervoor wegrennen, of een toren die beschadigd is of op het punt staat of bezig is beschadigd te worden. De rest van je acties ogen erg vanzelfsprekend.
Verwijderd
Voor de mensen die UPC hebben: wat is jullie ping de laatste tijd naar Dota 2 servers op west-europe? Bij mij is die miraculeus toegenomen en erg instabiel. Het is nu 60-80 waar het eerst 20-30 was!
Verwijderd
Ik probeer mezelf door de heros in de limited pool te werken dmv die limited gamemode. De horror
Zit sinds ik UPC heb (deze zomer) rond de 50. nog nooit anders geweest.Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:08:
Voor de mensen die UPC hebben: wat is jullie ping de laatste tijd naar Dota 2 servers op west-europe? Bij mij is die miraculeus toegenomen en erg instabiel. Het is nu 60-80 waar het eerst 20-30 was!
Hij heeft ook een smurft account waar hij veel op speelt. Deze is niet te zien op dotabuff.M4DMan schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:24:
[...]
Als dit m is is het een fake, check zn previous names
Dit is de echte Bulldog:
Three Spirits patch is nu live op de main client. Veel plezier met Diretide!
Ligt het dota netwerk plat voor iedereen?
Ik had net een raar potje. We hadden al 2 torens en 1 paar barakken in de vijandelijke basis weg, onze torens waren nog vol health zonder dat 1 was vernietigd, blijkt de antimage van de vijand zwaar overfarmed te zijn, en overlevelled, zonder dat hij serieus veel kills of assists had. Vervolgens wordt er als door koek door onze torens, barakken en ancient gesneden. En ons team weigerde massaal dienst. Hoe konden ze antimage ooit zo zijn gang laten gaan? Gewoon hoe?
JaRiquiqui schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:38:
Ligt het dota netwerk plat voor iedereen?
Overfarmad, overlevelad, we can do naffingAmanoo schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:43:
Ik had net een raar potje. We hadden al 2 torens en 1 paar barakken in de vijandelijke basis weg, onze torens waren nog vol health zonder dat 1 was vernietigd, blijkt de antimage van de vijand zwaar overfarmed te zijn, en overlevelled, zonder dat hij serieus veel kills of assists had. Vervolgens wordt er als door koek door onze torens, barakken en ancient gesneden. En ons team weigerde massaal dienst. Hoe konden ze antimage ooit zo zijn gang laten gaan? Gewoon hoe?
YouTube: The Raging Italian (Dota 2)
Het rare was dat maar 1 hero overfarmed was, de rest stelde niets voor, en onze kant van de map was nog zo goed als nieuw.
ondertussen dan maar even tegen bots oefenen met Ember spirit!
Dat is het gevaar van een Andy Mage laten farmen ^^Amanoo schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 00:13:
Het rare was dat maar 1 hero overfarmed was, de rest stelde niets voor, en onze kant van de map was nog zo goed als nieuw.
Dat is een goed ideeFiole schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 00:13:
ondertussen dan maar even tegen bots oefenen met Ember spirit!
.... ja hoor zit ik met een drow in de lane... Valve, werk die bots is beter uit.
[ Voor 16% gewijzigd door Michielodc op 15-11-2013 00:32 ]
Beide nieuwe spirits twee potjes gespeeld; mijn eerste gedachte "meh, is wel leuk om te spelen maar niet geweldig. Zal overhyped worden." Vooral Ember spirit viel me vies tegen, hoooge manacost (400+ mana voor volledige combo met manapool van nog geen 500), lage survivability tenzij je al je mana gebruikt om shit te ontsnappen, doe je dat niet ga je na 1 stun al vrij snel dood.
Diretide met physical dmg is echt lachen
3 rapiers 2 mjoll en gaan met die banaan
[ Voor 32% gewijzigd door Lampiz op 15-11-2013 06:27 ]
Gisteren ik vol vreugde me pc en laptop aanzetten voor de update, dat (als) de update er was ik gelijk kon gamen met Thesserd.. Geen update
Dus toen maar met het VILF-team in training geweest. Invoker gespeeld! Dangg ik werd dol van die combo's
Maar wel een leuke hero, veel oefenen 
En je raadt het al, gam tijd voorbij. Update beschikbaar
*Edit: Vanavond maar eens kijken wat we kunnen doen
Dus toen maar met het VILF-team in training geweest. Invoker gespeeld! Dangg ik werd dol van die combo's
En je raadt het al, gam tijd voorbij. Update beschikbaar

*Edit: Vanavond maar eens kijken wat we kunnen doen
[ Voor 7% gewijzigd door Rempi op 15-11-2013 08:18 ]
Dit potje heb ik aan het begin mee gekeken met jullie en ik was er eigenlijk al van overtuigd dat jullie gingen verliezenhardcoresmurf schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:06:
http://dotabuff.com/matches/383593802
Die counterpicksmaar we hebben nog steeds gewonnen
Gisteren bot matches gespeeld met de rest van mijn team. Iedereen wat onbekende heroes uitproberen. Beun speelde Huskar en die ging me toch eens lekker
Ik heb pudge, faceless en enigma gespeeld. Enigma leek me echt een stomme hero, maar was eigenlijk hartstikke leuk
Aan het eind van de avond kwam de update, ik wou nog een potje spelen maar het duurde me allemaal te lang.
Straks misschien maar eens een van de nieuwe heroes uitproberen.
VILF | Yeti
Nee ik volg mijn build! Ik moet een Urn hebben!Mjetterd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:29:
[...]
Gisteren bot matches gespeeld met de rest van mijn team. Iedereen wat onbekende heroes uitproberen. Beun speelde Huskar en die ging me toch eens lekker.
Beun koop een armlet en dan een HoT. Nee ik moet eerst mijn urn!

Ik vermoed dat Ember heel erg een teamspeler is. Al je abilities doen AoE dingen, of op zijn minst nemen meerdere vijanden als doelwit. Ik vermoed dat je gewoon moet oppassen dat je niet probeert al te veel solo te doen. Dat is althans de impressie die de DotA2 wiki me gaf. De hero lijkt mij nogal gespecialiseerd voor AoE.Fiole schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 01:20:
Beide nieuwe spirits twee potjes gespeeld; mijn eerste gedachte "meh, is wel leuk om te spelen maar niet geweldig. Zal overhyped worden." Vooral Ember spirit viel me vies tegen, hoooge manacost (400+ mana voor volledige combo met manapool van nog geen 500), lage survivability tenzij je al je mana gebruikt om shit te ontsnappen, doe je dat niet ga je na 1 stun al vrij snel dood.
[ Voor 6% gewijzigd door Amanoo op 15-11-2013 09:30 ]
Verwijderd
Ik heb een aantal mensen horen zeggen dat 5x Battlefury en 1x Daedalus de ultieme build is voor Ember vanwege zijn SoF skill, ik weet niet of dit waar is of niet omdat ik hem nog niet gespeeld heb en ook geen WC3 heb gespeeld. Als dit zou kunnen werken vraag ik me af of dit wel reeël is in een pub/tourney.Amanoo schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:29:
[...]
Ik vermoed dat Ember heel erg een teamspeler is. Al je abilities doen AoE dingen, of op zijn minst nemen meerdere vijanden als doelwit. Ik vermoed dat je gewoon moet oppassen dat je niet probeert al te veel solo te doen. Dat is althans de impressie die de DotA2 wiki me gaf. De hero lijkt mij nogal gespecialiseerd voor AoE.
http://dotabuff.com/matches/384262137
Ik kan niet anders dan lachen om de laatste stats van mijn laatste match. 0 Hero kills, 6 keer dood gegaan 9 assists maar wel 7.8k aan tower damage.
Overigens had ik een Tango gekregen van een teamgenoot die ik niet kon gebruiken en niet kon verkopen en dus alleen maar een slot in beslag nam?
Ook met en tegen de nieuwe helden gespeeld. Nog niet helemaal onder de indruk maar aangezien deze helden nieuw zijn voor iedereen verwacht ik dat het leren omgaan met de helden nog moet komen.
Totaal win percentage is nu boven de 52% op naar de 55%. KD Ratio word ook wat beter. Ik ga niet meer zo snel meer dan 10 keer dood in een match.
* Auredium practice, practice, practice

Ik kan niet anders dan lachen om de laatste stats van mijn laatste match. 0 Hero kills, 6 keer dood gegaan 9 assists maar wel 7.8k aan tower damage.
Overigens had ik een Tango gekregen van een teamgenoot die ik niet kon gebruiken en niet kon verkopen en dus alleen maar een slot in beslag nam?
Ook met en tegen de nieuwe helden gespeeld. Nog niet helemaal onder de indruk maar aangezien deze helden nieuw zijn voor iedereen verwacht ik dat het leren omgaan met de helden nog moet komen.
Totaal win percentage is nu boven de 52% op naar de 55%. KD Ratio word ook wat beter. Ik ga niet meer zo snel meer dan 10 keer dood in een match.
Blijf een Leshrac met meer last hits dan de 3 carries in je team samen en een midas/maelstrom ipv mekanism of pipe toch maar raar vinden....Auredium schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:20:
http://dotabuff.com/matches/384262137![]()
Maar als je dan toch zo graag towers pushed en zo te zien niet veel doet in teamfights (laagste hero damage + niet zo'n goede teamfight items (mek, pipe, force staff of mss zelfs hearth met zoveel gold) kan je eens proberen voor boots of travel te gaan en enkel focussen op split push. Die arcane boots heb je volgens mij toch niet meer nodig na een bloodstone. Scythe of vyse kan daarna ook nog handig zijn om weg te teleporten moest je iemand tegenkomen + is zeer handig in teamfights (als ze je rax pushen kan het soms beter zijn om je team te helpen).
Waarom speel je trouwens alleen maar leshrac?Auredium schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:20:
http://dotabuff.com/matches/384262137![]()
Ik ben een one trick pony centaur.hardcoresmurf schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:01:
[...]
Waarom speel je trouwens alleen maar leshrac?je leert het spel beter als je alle heroes een keer gespeeld hebt.
Ik ben gewoon iemand die wat zich echt richt op slechts 1 karakter/race. Bij Starcraft II heb ik bijvoorbeeld 5 potjes met Zerg en Protoss gespeeld bij elkaar. Voor de rest duizenden potjes Terrans. Ik ben gewoon zo.
Verwijderd
Auredium,
Dit werkt in starcraft, maar totaal niet in Dota.
Soms kan de pick van 1 persoon het gehele team verpesten.
Dus afhankelijk van wat je beslist met je teamgenoten, kan een leshrac nuttig of totaal overbodig izjn.
Voorbeelden hiervan heb je zeker al gehad in je +100 games als je bvb geen enkele support / initiator / tank / ... hebt.
Niets ambetanter dan iemand die een instant-pick doet.
Zelf nooit veel last van geen support te hebben omdat ik gewoon niets liever speel.
Vooral ogri & dazzle zijn mijn favo's
Dus afhankelijk van wat je beslist met je teamgenoten, kan een leshrac nuttig of totaal overbodig izjn.
Voorbeelden hiervan heb je zeker al gehad in je +100 games als je bvb geen enkele support / initiator / tank / ... hebt.
Zelf nooit veel last van geen support te hebben omdat ik gewoon niets liever speel.
Auredium!
Ik heb laatst een game van je bekeken, en daarin zag ik een aantal verbeterpuntjes.
Ik heb laatst een game van je bekeken, en daarin zag ik een aantal verbeterpuntjes.
- Als je in de lane zit, dan auto-attack jij de creeps. Dit is om twee redenen ongewenst. Allereerst krijg je, zoals je waarschijnlijk wel weet, alleen goud voor creeps als je de lasthit pakt. Door de creeps constant aan te vallen mis je vaak die lasthit, en dat is zonde. Als je goed timet kun je een stuk meer goud verzamelen. Ten tweede: door creeps de hele tijd aan te vallen gaan de creeps van de tegenstander sneller dood, en dat heeft tot gevolg dat het creep-evenwicht dichter in de buurt van de toren van de tegenstander komt. Tenzij je mid speelt wil je dat eigenlijk nooit early-game, want de tegenstander is in de buurt van z'n toren een stuk veiliger!
- Probeer ook zoveel mogelijk je creeps te denieën. Hierdoor krijgt de tegenstander minder experience en komt het creep-evenwicht dichter in de buurt van jouw toren te liggen.
- Je beginitems zijn niet optimaal. Je begon met een courier en boots, en dat laatste is zelden de juiste keuze. De ingebouwde guides kunnen je helpen met het kiezen van je beginitems. Het is belangrijk om consumables te kopen. Als jij schade oploopt laat je een tango of salve overkomen met de courier, maar dat wil je eigenlijk niet doen omdat je dan a) lang moet wachten totdat je de items krijgt, en b) de courier bezet houdt voor de midhero, die hard een bottle nodig heeft. De boots wil je uiteindelijk wel hebben, maar die kun je gewoon in de zijshop kopen.
- Gerelateerd aan het vorige punt: maak beter gebruik van je itemslots! Goedkope items zijn vaak het meest koste-efficiënt, maar hebben het nadeel dat ze je inventory zo snel volmaken. Daar heb jij echter geen last van. Desnoods vul je het met Iron Branches, het kan nooit kwaad.
- Varieer meer met je items! Bloodstone is altijd wel handig op Leshrac, maar misschien heeft je team wel veel harder een Mekanism nodig. Of misschien heeft Clockwork het op je gemunt en moet je kunnen ontsnappen met een Force Staff. Of Ghost Scepter tegen Riki. Zulke relatief kleine investeringen kunnen heel veel uitmaken. Daarentegen is een Linken's Sphere in lang niet alle games de goede keus.
- Probeer ook altijd een teleportscroll bij je te hebben. Of het nou is om van een anders zekere dood te ontsnappen, of een toren te verdedigen, ze zijn het geld vaak dubbel en dwars waard.
- Een van de belangrijkste dingen in Dota is het snel en nauwkeurig kunnen inschatten van situaties. Dat kan eigenlijk alleen maar als je goed weet wat je teamgenoten en tegenstanders kunnen doen, en daarvoor zul je hun heroes gespeeld moeten hebben. Alleen kijken is niet genoeg. Kun je me zonder spieken vertellen wat de skills van Shadow Demon ongeveer doen?
Dota 2 is nu erg vies gebugged. Voice chat kan niet, dan loopt het spel tijdelijk vast, en net was Dota gewoon spontaan weg. En vlak erna gebeurt dat een tweede keer. Zo te zien is het de D ability van Ember die het speld doet crashen.
[ Voor 31% gewijzigd door Amanoo op 15-11-2013 13:53 ]
Hier hebben meerdere mensen zich al druk om gemaakt, maar als hij liever 1 hero speelt so be itVerwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:31:
Auredium,
@Mosc
Wow
Meteen even een vraagje. Is het wél goed om mid early game te auto-attacken?
Wow
[ Voor 98% gewijzigd door Thesserd op 15-11-2013 15:25 ]
Hangt van je damage af, als je met 3 hits een hele wave cleared - ja. Als je een caster bent die dan op een wave misschien 1 kill haalt - nee.Thesserd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:25:
@Mosc
Wow
Wat is dan wel goed? Zorgen dat je alle creeps in een wave killt als carry, hoe doet er niet toe
[ Voor 13% gewijzigd door Fragadder op 15-11-2013 15:37 ]
Haha uhhh, oke! Dus beter is gewoon iig last hits pakken, vooral als beginner. Alleen snap ik niet helemaal waarom auto attacken hier dan eventueel wel zou 'mogen' want dan kom je toch ook steeds dichter onder hun toren? Ook al is dat verschil natuurlijk kleiner dan bot of top...Fragadder schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:36:
[...]
Hangt van je damage af, als je met 3 hits een hele wave cleared - ja. Als je een caster bent die dan op een wave misschien 1 kill haalt - nee.
Wat is dan wel goed? Zorgen dat je alle creeps in een wave killt als carry, hoe doet er niet toeMaar het beste wen je je zelf aan zo goed mogelijk te last hitten, hoe beter je dat onder de knie hebt hoe meer profijt in alle toekomstige games!
Verwijderd
Je wilt nooit auto-attacken, ook niet mid. Het enige is als je vlakbij de toren gaat en hun wave kan clearen en zo towerdamage kan doen, maar je wilt eigenlijk altijd op je eigen helft blijven met high ground. Het is ook niet altijd even goed om de mid-tower snel te pushen, je bent daarna bijna altijd geneigd om te gaan roamen. waardoor je veel exp kan mislopen!
Afghanim's Scepter op Ogre Magi is best ziek als je eenmaal een goede mana pool hebt, moet ik zeggen. Met 2700 of zo max mana kom je wel een heel eind. Dan kan je mensen aan een stuk door dood stunnen.
[ Voor 14% gewijzigd door Amanoo op 15-11-2013 16:07 ]
Oke, dat klinkt logisch inderdaad. Thanks!Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:06:
Je wilt nooit auto-attacken, ook niet mid. Het enige is als je vlakbij de toren gaat en hun wave kan clearen en zo towerdamage kan doen, maar je wilt eigenlijk altijd op je eigen helft blijven met high ground. Het is ook niet altijd even goed om de mid-tower snel te pushen, je bent daarna bijna altijd geneigd om te gaan roamen. waardoor je veel exp kan mislopen!
Kijk dit doe ik nog wel eens fout! Eerst gaat het goed, dan ga ik roamen dat lukt een paar keer misschien nog een kill en dat moet. Daarna stagneert het een beetje en ben ik overal net te laat bij waardoor er veel minder XP wordt gepakt. Resultaat --> zelfde level als degene die in-lane stonden of als het heel beroerd gaat lager zelfs nog.Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:06:
Het is ook niet altijd even goed om de mid-tower snel te pushen, je bent daarna bijna altijd geneigd om te gaan roamen. waardoor je veel exp kan mislopen!
Dat laatste komt gelukkig niet vaak voor
Zoals Discipline zegt, auto-attacken wil je waarschijnlijk niet doen. De reden dat ik noemde dat je mid soms tot de vijandelijke toren gepusht wil hebben heeft alles met runes te maken. Als je vlak voor elke twee minuten de creepwave cleart ben je vrij om de rune te pakken, terwijl je tegenstander niet hetzelfde kan doen omdat z'n toren dan teveel damage krijgt en hij veel experience misloopt. Bovendien heb je als de lane gepusht is het voordeel dat de vijand niet op de minimap kan zien waar jij naartoe gaat, en dat zal de heroes in de zijlanes voorzichtiger doen spelen.Thesserd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:25:
@Mosc
Wow
@Mosc Aaah, op die manier! Nice to know. Thanks
Hmm ik vind het vanavond wel weer tijd voor Dota & Whiskey
(aka Drank en dota)
Ziet er naar uit dat het Volvo netwerk weer plat ligt voor doto
Die ixmike88 Crystal maiden set is veel beter
Verwijderd
Nee man die snor wtf ._.hardcoresmurf schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:31:
[...]
Die ixmike88 Crystal maiden set is veel beter
Verwijderd
Match zoeken duurde enorm lang en volgens mij worden ze ook niet geregisteerd atm. Hm vreemd
Lijkt me ideaal voor het weekend!Feralio schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:31:
Ondertussen @IRC:
[afbeelding]
Is nog work in progress
Gister Dota netwerk plat, zo vind je nog is uit dat je ook een goede squad kunt vormen in BF3
Hey allemaal!
Ik zag dat jullie ook een GoT guild/clan hebben in Dota 2.
Zelf speel ik ook regelmatig Dota samen met MoraX. Heb ook al af en toe met wat andere van GoT gespeeld.
Mij lijkt het leuk, om wat vaker met elkaar te gamen dus mocht je nog een plekje vrij hebben in de guild zou ik graag een uitnodiging willen.
Groeten, Fasuh
Ik zag dat jullie ook een GoT guild/clan hebben in Dota 2.
Zelf speel ik ook regelmatig Dota samen met MoraX. Heb ook al af en toe met wat andere van GoT gespeeld.
Mij lijkt het leuk, om wat vaker met elkaar te gamen dus mocht je nog een plekje vrij hebben in de guild zou ik graag een uitnodiging willen.
Groeten, Fasuh
Verwijderd
Reden waarom dota netwerk vrijdag "plat" lag was door diretide.
Veel mensen maakten gebruik van een 10-man setup om diretide te buggen.
Ik heb dit iG zien doen, en was gewoon 1 van de redenen waarom server raar deed.
Ze hadden een pudge met 4x battlefury wat farmed naar de spawn point van de tegenstanders laten gaan en hij kon ze elke keer 1-shotte aangezien zij maar level 1 waren.
Hierdoor had pudge ongeveer een 1000 base damage toen Roshan spawnde.
Dit hebben ze dan doorgedaan tot hij kon gekilled worden.
Daar hebben ze hem dan zitten killen tot level 30+.
Niet gezien wanneer ze hem hebben neergehaald want men dota crashte constant.
Maar ze konden gemakkelijk tot level 10 gaan van rosh door de 1-hits van pudge
En aangezien er wel meerdere teams dit deeden, was gewoon de servers die niet konden volgen, waardoor zeker de helft van de mensen niet konden spelen.
Ik heb ongeveer een 3-kwartier op een gameke zitten wachten, dan maar opgegeven.
Maar de diretide is wel eens een leuke afwisseling als de servers geen problemen geven.
Veel mensen maakten gebruik van een 10-man setup om diretide te buggen.
Ik heb dit iG zien doen, en was gewoon 1 van de redenen waarom server raar deed.
Ze hadden een pudge met 4x battlefury wat farmed naar de spawn point van de tegenstanders laten gaan en hij kon ze elke keer 1-shotte aangezien zij maar level 1 waren.
Hierdoor had pudge ongeveer een 1000 base damage toen Roshan spawnde.
Dit hebben ze dan doorgedaan tot hij kon gekilled worden.
Daar hebben ze hem dan zitten killen tot level 30+.
Niet gezien wanneer ze hem hebben neergehaald want men dota crashte constant.
Maar ze konden gemakkelijk tot level 10 gaan van rosh door de 1-hits van pudge
En aangezien er wel meerdere teams dit deeden, was gewoon de servers die niet konden volgen, waardoor zeker de helft van de mensen niet konden spelen.
Ik heb ongeveer een 3-kwartier op een gameke zitten wachten, dan maar opgegeven.
Maar de diretide is wel eens een leuke afwisseling als de servers geen problemen geven.
Met Dota 2 zelf overleven en last hits zitten te oefenen. Het lukte best aardig, zeker wat betreft overleven. Ik heb in een paar potjes 0 keer weten dood te gaan met toch aardig wat herokills en assist. 
http://dotabuff.com/matches/386421708
http://dotabuff.com/matches/388267086
Maar dat zijn winnende matches. Bij een verliezende match is dood gaan bijna onvermijdelijk dus dan wordt het zoiets;
http://dotabuff.com/matches/389245416
Er zal vast wel weer commentaar komen maar ik ben toch aardig vooruit gegaan vind ik zelf.
Maar dat zijn winnende matches. Bij een verliezende match is dood gaan bijna onvermijdelijk dus dan wordt het zoiets;
Er zal vast wel weer commentaar komen maar ik ben toch aardig vooruit gegaan vind ik zelf.
Netjes die 0 deaths idd! Maar zo te zien als het mis gaat, gaat het gelijk goed mis ookAuredium schreef op maandag 18 november 2013 @ 08:40:
Met Dota 2 zelf overleven en last hits zitten te oefenen. Het lukte best aardig, zeker wat betreft overleven. Ik heb in een paar potjes 0 keer weten dood te gaan met toch aardig wat herokills en assist.
Wanneer ging je NP proberen? ^^
Verwijderd
YouTube: HyperX D2L S4 - Mouz vs EG game 3Auredium schreef op maandag 18 november 2013 @ 08:40:
Dit laat zien hoe goed naga en prophet eigenlijks zijn met pushen.
BF3 ging echt heel goed. Complete turnaround door ons squad.Gert Pronk schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 11:39:
Gister Dota netwerk plat, zo vind je nog is uit dat je ook een goede squad kunt vormen in BF3
Teamwork rechtstreeks overgenomen uit Dota
Haha, dat is wel vet jah! ^^ Wij zijn helaas maar met z'n tweeën in Battlefield 4, de andere VILF leden houden niet zo van meer dan één spel spelenTk55 schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:06:
[...]
BF3 ging echt heel goed. Complete turnaround door ons squad.
Teamwork rechtstreeks overgenomen uit Dota
In BF3 heb je nog 4-man squads of niet? Dan zijn die 5-man squads helemaal vet natuurlijk
Ging dat goed met die mek in het eerste potje?Auredium schreef op maandag 18 november 2013 @ 08:40:
-edit-
Wij (yogoi, -tk-, rempi, convinced en ik) hadden gisteren ook nog een grappig potje

Support team tegen Carry team in all random. Onverwachts nog gewonnen ook haha.
http://dotabuff.com/matches/388416318
Ik was Tidehunter en was bot met carry Treant (Yogoi), Zeus (-Tk-) mid en Rubick (Rempi) en Ogre (Convinced) top.
All random zorgt wel eens voor erg verrassende games
[ Voor 21% gewijzigd door Thesserd op 18-11-2013 13:23 ]
Die Mek moet ik nog even aan denken om ook te gebruiken.Thesserd schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:14:
[...]
Ging dat goed met die mek in het eerste potje?
-edit-
Wij (yogoi, -tk-, rempi, convinced en ik) hadden gisteren ook nog een grappig potje![]()
Support team tegen Carry team in all random. Onverwachts nog gewonnen ook haha.
http://dotabuff.com/matches/388416318
Ik was Tidehunter en was bot met carry Treant (Yogoi), Zeus (-Tk-) mid en Rubick (Rempi) en Ogre (Convinced) top.
All random zorgt wel eens voor erg verrassende games
Ik merk da als ik early game voor mek ga ik wel wat mana shortage heb. Maar dat weet ik vaak wel te fixen.
Verwijderd
Support met nuke skill globale item build:Auredium schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:44:
[...]
Die Mek moet ik nog even aan denken om ook te gebruiken.
Ik merk da als ik early game voor mek ga ik wel wat mana shortage heb. Maar dat weet ik vaak wel te fixen.
Start game - wat consumables zoals tango's, clarities en evt een salve, wards, verder iron branches.
Early game - brown boots, magic wand waarvoor je je startgame branches kan gebruiken en headress die je later nodig hebt voor je mek, wards.
Mid (core) game - Arcane boots en mek, wards.
Situational - Eul's Scepter Of Divinity voor mana regen en MS, Urn Of Shadows voor heal, evt Drum of Endurance mocht je de extra HP nodig hebben, evt Necronomicon mocht er extra push power nodig zijn, wards.
Hopelijk straks na het werk nog een potje met yogoi, slak, e.d. als ze willen en kunnen. Wel leuk om er als belg tussen te zitten zeker als de discussie gaat over de verschillende dialecten in België.
Wel leuk dat tijdens de game de mede-tweakers zo behulpzaam zijn om tips te geven over dingen die ik dacht toch net anders werkte. (bv cm met shadowblade voor ult.)
Wel leuk dat tijdens de game de mede-tweakers zo behulpzaam zijn om tips te geven over dingen die ik dacht toch net anders werkte. (bv cm met shadowblade voor ult.)
[ Voor 4% gewijzigd door mathiasv91 op 18-11-2013 17:56 ]
Langzaamaan kruipt mijn winstratio omhoog. Ik zit nu op ongeveer 53.5%. Wel gisteren een potje verloren door een Faceless void die wat of de tegenstander opzettelijk zat te feeden of dermate slecht in het spel was dat het er op leek. Volgens mij is die speler ook door iedereen van ons team gerepport.
Ik denk toch dat bij Dota 2 survival wel het belangrijkste is. Als je niet wordt gekilled feed je de tegenstander niet met XP en gold en kun je zelf non-stop gold en xp op doen. Gear is bedoeld bedoeld als support hiervoor en teamwork...tja niemand vind het prettig als het 1 vs 2 is of nog erger.
Ik merk overigens dat de Earth en Fire hero's van three spirit steeds beter in het gebruik van hun skills worden. Die fire hero valt nog wel mee maar die earth hero heeft wat abilities die bij goede training ermee echt wel problematisch kunnen worden als je er tegenaan moet.
Ik denk toch dat bij Dota 2 survival wel het belangrijkste is. Als je niet wordt gekilled feed je de tegenstander niet met XP en gold en kun je zelf non-stop gold en xp op doen. Gear is bedoeld bedoeld als support hiervoor en teamwork...tja niemand vind het prettig als het 1 vs 2 is of nog erger.
Ik merk overigens dat de Earth en Fire hero's van three spirit steeds beter in het gebruik van hun skills worden. Die fire hero valt nog wel mee maar die earth hero heeft wat abilities die bij goede training ermee echt wel problematisch kunnen worden als je er tegenaan moet.
Verwijderd
iemand die een idee heeft wat een goede line-up voor diretide is?
Ik kan nooit boven level 7 van rosh geraken.
Ik zie in die matchen waar ze tot level 40+ gaan dat ze een chen gebruiken.
Hoe kan hij hierbij helpen?
Chen heeft een skills die meer dmg geeft op een target.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:03:
Net als undying in ult form extra dmg geeft.
Slardar lijkt me om diezelfde reden ook erg handig.
De lineups die naar hele hoge levels komen zijn voornamelijk gebaseerd op eht vergroten van de incomming dmg op roshan.
Alleen in de records zijn het wel allemaal premades hoorVerwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:03:
En hier moet je dan weer een balans in vinden, te veilig spelen en je team heeft geen ene reet aan je. Te snel helpen en je gaat te vaak dood. Ik speel nog wel is met lane partners die veels te agressive zijn. Dan is het goed opletten of je kan helpen of beter jezelf kan redden.Auredium schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 08:54:
Ik denk toch dat bij Dota 2 survival wel het belangrijkste is. Als je niet wordt gekilled feed je de tegenstander niet met XP en gold en kun je zelf non-stop gold en xp op doen.
Probeer als ik alleen sta altijd minimaal in exp range te blijven en niet geganked te worden. Hangen bij de toren heb je ook niks aan (ook al ga je niet dood).
Zal met veel spelen steeds beter gaan denk ik / hoop ik.
Verwijderd
ik weet wel dat de records pre-mades zijn.
Maar het is wel eens leuken in een random game dat rosh tot 10 ofzo zou kunnen gaan
Maar het is wel eens leuken in een random game dat rosh tot 10 ofzo zou kunnen gaan
Ik vind Diretide nu al niet meer leuk... 
Gisteren voor het eerst gedaan maar je merkt heel erg dat je telkens tegen full-time diretide spelers komt. Weten precies welke hero's je moet kiezen en wat de tactieken zijn etc. Vervolgens wint dat team en moet je samen Roshan verslaan wat ook bij ons niet hoger dan lvl 7 is gelukt. xD

Gisteren voor het eerst gedaan maar je merkt heel erg dat je telkens tegen full-time diretide spelers komt. Weten precies welke hero's je moet kiezen en wat de tactieken zijn etc. Vervolgens wint dat team en moet je samen Roshan verslaan wat ook bij ons niet hoger dan lvl 7 is gelukt. xD
Verwijderd
als je diretide niet gewoon bent raad ik je sniper aan.
Die kan perfect verdedigen met wat wards.
Die mini-stun & range zijn ideaal voor te counteren tegen bvb een AM/nature profet en end-game doet hij behoorlijk mooie crits.
Zo kan je dan kijken hoe diretide in zen werking gaat en dan zelf eens andere hero's proberen als je er zin in hebt
Die kan perfect verdedigen met wat wards.
Die mini-stun & range zijn ideaal voor te counteren tegen bvb een AM/nature profet en end-game doet hij behoorlijk mooie crits.
Zo kan je dan kijken hoe diretide in zen werking gaat en dan zelf eens andere hero's proberen als je er zin in hebt
All in all vind ik diretide gewoon boring.
Of nee dat zeg ik niet goed, gewone games zijn naar mijn mening gewoon leuker.
Dus als ik kan kiezen tussen een gewone en een diretide game dan zal ik de gewone game kiezen
Diretide is mij teveel gimmicky en te veel gekloot.
Dus als ik kan kiezen tussen een gewone en een diretide game dan zal ik de gewone game kiezen
Maar krijg je er niet veel items van?Yogoi schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:21:
All in all vind ik diretide gewoon boring.
Verwijderd
Yogoi,
ik amuseer me ook wel met een gewoon gameke, maar diretide is leuk omdat je makkelijk & snel items kunt farmen en kans maakt op meer rare items.
En natuurlijk niet vergeten dat je special visuals op je items kunt zetten als je hetjuiste recipe hebt
ik amuseer me ook wel met een gewoon gameke, maar diretide is leuk omdat je makkelijk & snel items kunt farmen en kans maakt op meer rare items.
En natuurlijk niet vergeten dat je special visuals op je items kunt zetten als je hetjuiste recipe hebt
Dit topic is gesloten.
Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.
Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.
Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers