[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.644 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-01 15:51
Euh auredium, ik zie helemaal geen potje met troll warlord op dotabuff staan?
Ja, goed gefarmd die veno 8)

[ Voor 52% gewijzigd door Mjetterd op 07-11-2013 08:59 ]

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 21:26
5*150g is 750 .. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Hmmmm de farm valt inderdaad wel tegen ja, als je het zo bekijkt :/

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mjetterd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:57:
Euh auredium, ik zie helemaal geen potje met troll warlord op dotabuff staan?

[...]

Ja, goed gefarmd die veno 8)
Troll Warlord? noem ik die ergens dan? Of mis ik wat? :P

Troll Warlords zijn cool btw. In WC3 waren die al cool en ze zouden gewoon de default Horde units moeten zijn. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Auredium schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:40:
Ons team was Dire en ik stond in de Bottom lane samen met een Troll Warlord.
Daar noem je het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Auredium schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:55:
[...]

Troll Warlord? noem ik die ergens dan? Of mis ik wat? :P

Troll Warlords zijn cool btw. In WC3 waren die al cool en ze zouden gewoon de default Horde units moeten zijn. :P
Jij stond samen in de bot lane met troll warlord zeg je :*)

Zucht... is Yogoi me voor |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Mjetterd op 07-11-2013 09:57 ]

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Auredium, ik vraag mij af, word er nooit gepraat/geschreeuwd/gevloekt om wards in potjes die jij speelt?
Als ik een support hero ben en ik ward even niet, dan krijg ik dat altijd wel te horen namelijk.

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Aangepast.
Auredium, ik vraag mij af, word er nooit gepraat/geschreeuwd/gevloekt om wards in potjes die jij speelt?
Als ik een support hero ben en ik ward even niet, dan krijg ik dat altijd wel te horen namelijk.
In dit potje werd er gevraagd om wards en alhoewel ik niet als support was aangewezen (en per default mij niet als support zie) heb ik uiteindelijk wards gehaald in dat potje. Ik vind het wel grappig dat niemand vraagt wie de support is aan het begin van een potje; dan IS er dus ook geen support.

[ Voor 62% gewijzigd door Auredium op 07-11-2013 10:17 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 10:34
Mjetterd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:01:
Zo gemeen zijn wij ook weer niet hoor Yeti.

>We need wards. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Feralio schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:03:
[...]

Zo gemeen zijn wij ook weer niet hoor Yeti.

>We need wards. O-)
Nou soms .... :/

Haha nee, niet als ik met bekenden speel.
Dan gaan ze dood en zeggen ze: Ja we hebben ook helemaal geen vision.
Dat is dan de stille hint ipv 'wtf waarom staan er helemaal nergens wards'.
(Vooral yogoi zegt dat vaak :+)

Maar als ik met onbekenden speel, zoals auredium ook altijd met onbekenden speelt, dan word het niet altijd op een vriendelijke manier gezegd.

[ Voor 5% gewijzigd door Mjetterd op 07-11-2013 10:10 ]

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Het verlies van de game blamen op het niet constant aanwezig zijn van wards vind ik onzin. Ja, het is vervelend als je geen vision hebt. Dan ga je misschien een of twee keer dood. Maar daar verlies je de game nog niet mee. Als je dan ook zelf verkeerde keuzes gaat maken en er in rennen als niemand mee gaat (oh hoi 2dg!) helpt ook niet als je nog wil winnen. Dat ligt echt niet altijd aan de afwezigheid van wards hoor ;)

Als support heb je soms gewoon een ondankbare baan. Je mag geen farm pakken, maar je moet wel gold hebben, om wards te kopen, meka te bouwen, een urn, een force staff, een pipe of drums. Soms zijn we gewoon blut, dus niet zo huilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:47

Multensor

wtf

WAAAAAAARDDSS!!!!!! =)

Maarre: dus als niemand zegt: "Ik ben de support" dan is er geen support?

Lekker dan :). Dit gaat mooie dingen opleveren in mijn potjes. Dazzle picken en lekker last hitten en +dmg halen. Vooral geen wards of courier _o-

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 22:17
Multensor schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:33:
WAAAAAAARDDSS!!!!!! =)

Lekker dan :). Dit gaat mooie dingen opleveren in mijn potjes. Dazzle picken en lekker last hitten en +dmg halen. Vooral geen wards of courier _o-
Reminds me ... aan een dazzle :D

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-03 17:28
Multensor schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:33:
WAAAAAAARDDSS!!!!!! =)

Of PA picken en dan niet last hitten en wards kopen :+ Net zo fout als een support niet als support spelen terwijl dat wel nodig is in je teamverband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Auredium schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:03:
[...]

Aangepast.

[...]

In dit potje werd er gevraagd om wards en alhoewel ik niet als support was aangewezen (en per default mij niet als support zie) heb ik uiteindelijk wards gehaald in dat potje. Ik vind het wel grappig dat niemand vraagt wie de support is aan het begin van een potje; dan IS er dus ook geen support.
Een support word ook niet aangewezen. Sommige heroes zijn gewoon geschikte support heroes (warlock, kotl, shadow sheman etc.) Andere heroes zijn goed geschikt als carry (phantom assasin, anti mage, faceless void.)

Heroes die geschikt zijn als support zijn te herkennen aan een schoen icoontje rechts bovenin. Carrys zijn te herkennen aan een sterretje.
Al klopt dat niet altijd heb ik mij laten vertellen :Y).

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:47

Multensor

wtf

Naja het klopt wel in grote lijnen :). Maar hangt idd af van wat er verder nog gepicked is natuurlijk. Maar om jezelf uberhaupt niet als support te zien terwijl je leshrac hebt is een beetje vreemd (tenzij er ook nog een Dazzle en KOTL ofzo in je team zitten).

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

In een Random groep is altijd hetzelfde issue. Eerst is er het 'gevecht op mid' wat meestal (let wel, meestal) redelijk snel is opgelost. Alhoewel ik gister een Rus had die zuchtend en steunend na twee minuten spelen toe gaf dat 2 mid laners niet ideaal is. Mid interessend mij als Leshrac niet echt, te stressvol.

Support bestaat niet echt bij random. Of althans; het bestaat iederee wilt dat het er is en niemand wilt em zijn. Dus niemand vraagt 'Wie is de support?' Niemand wilt zijn gold uitgeven voor Wards, couriers of wat dan ook. Overigens is het zo dat ik heel lang wel altijd de courier bij default kocht. (tegenwoordig wat minder door mijn nieuwe build order)
Meestal doet de natuur zijn werk en koopt de persoon die het meeste iets nodig heeft het wel. Dus iemand die wards nodig heeft koopt ook de wards uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosc
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Auredium schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:00:
Support bestaat niet echt bij random. Of althans; het bestaat iederee wilt dat het er is en niemand wilt em zijn. Dus niemand vraagt 'Wie is de support?' Niemand wilt zijn gold uitgeven voor Wards, couriers of wat dan ook.
Dat probleem bestaat op hogere niveaus van matchmaking niet zo. Mensen die Leshrac kiezen kopen gelukkig gewoon wards, omdat Leshrac in de huidige staat van Dota 2 als support het best tot z'n recht komt. Dat wil niet zeggen dat je hem als support móét spelen, maar als je dat niet doet kun je dat maar beter heel duidelijk met je teamgenoten communiceren. Anders krijg je inderdaad situaties zoals jij die beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
Het hele diretide verhaal is (naast de trieste kant) toch ook best grappig:
http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=1457801

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mosc schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:22:
[...]

Dat probleem bestaat op hogere niveaus van matchmaking niet zo. Mensen die Leshrac kiezen kopen gelukkig gewoon wards, omdat Leshrac in de huidige staat van Dota 2 als support het best tot z'n recht komt. Dat wil niet zeggen dat je hem als support móét spelen, maar als je dat niet doet kun je dat maar beter heel duidelijk met je teamgenoten communiceren. Anders krijg je inderdaad situaties zoals jij die beschrijft.
Mwa, ik zal in de toekomst vragen wie carry is aan het begin van de match met de beleefde zijnoot dat ik het liever niet ben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Auredium schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:48:
[...]

Mwa, ik zal in de toekomst vragen wie carry is aan het begin van de match met de beleefde zijnoot dat ik het liever niet ben. :P
Support bedoel je denk ik :)?

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Een force staff hebben als je Bloodseeker hebt is ook best leuk. Kan je ofwel mensen net in je meelee range krijgen als ze erbuiten staan ofwel afmaken als je net je ult op ze hebt gecast en ze blijven stilstaan. Ook enkele keren gebruikt om ter nauwernood aan de dood te ontsnappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Het ging meer om die 3 rapiers ;)

Die game was overigens alles behalve simpel om te winnen, ondanks de score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren maar begonnen met het vragen wie de support is en tot nu toe nog nooit support hoeven te spelen. :P
Wel gisteren gebombardeerd tot mid wat ik ondanks het voordeel niet graag zoe. Iki stond tegenover een Drown Ranger die gelukkig minder vaardig bleek te zijn dan mij. Na de mid toren omver te hebben geblazen besloot 1 teamlid te dc'en helaas neit nadat Bloodseeker en Silencer waren gefeed met als gevolg uiteindelijk een game loss. Dat was wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://dotabuff.com/matches/375008670

Paar gasten van de vijand dachten Roshan lvl 1 te pakken, dat ging helaas niet door omdat wij net voordat die dood ging ze allemaal vermoorde en de aegis pakten. Door dit hadden we een dikke geld en level bonus en hadden het spel gefinished in 17 minuten. Niet het meest spannend potje dat ik gespeeld heb maar een win is een win, daar klaag ik niet om :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-06 13:19
Auredium schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:46:
Gisteren maar begonnen met het vragen wie de support is en tot nu toe nog nooit support hoeven te spelen. :P
Hahah ik vind dit wel grappig klinken :D Klinkt van: ik heb het nog nooit hoeven spelen aka ik heb sinds gisteren 100 potjes gespeeld en hoefde niet te supporten :+

Ik verwacht dat je het nog wel tegen gaat komen. Ik zou je als support voten! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Rempi schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:45:
[...]

Hahah ik vind dit wel grappig klinken :D Klinkt van: ik heb het nog nooit hoeven spelen aka ik heb sinds gisteren 100 potjes gespeeld en hoefde niet te supporten :+

Ik verwacht dat je het nog wel tegen gaat komen. Ik zou je als support voten! :9
Haha, ik heb inderdaad in de ongeveer 200 potjes nog nooit support hoeven te spelen. Ik speel meestal voor de grote boze wolf die torens omver blaast.
'and I huf and I puf...' etc etc. :P

Maar goed als ik als support wordt gekozen dan doe ik het wel hoor. Ik koop sowieso vaker wel de courier omdat het een pain is om naar de fountain te huppelen/TP-en mid fight.

/edit; Trouwens doe ik mid ook vrij zelden. Toch ben ik er redelijk goed in schijnbaar. Het is meer een verandwoordelijksheidsissue en minder een skill issue waarom ik mid liever niet doe. Alhoewle ik ook mid misschien vaker moet gaan doen. Maar meestal is er wel een drown/sniper/pudge in het spel die de mid op zich neemt...of een rus die wat meermaals met de stem van een 13 jarige schreeuwt 'I mid! I mid!'.... -_-

[ Voor 22% gewijzigd door Auredium op 08-11-2013 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Eigenlijk ligt in een game de grootste verantwoordelijkheid bij de hard-carry, die laat je meestal farmen op de safelane (top bij Dire/bottom bij Radiant). Die zal de damage moeten doen later in de game. Mid is dan toch meestal de 2-positie (1 is dan de hero met de meeste farm). Verder aftellen zou het er zo uitzien op een rij:
  1. Hard carry
  2. Mid-laner
  3. Off-laner
  4. Support/Jungler
  5. Hard support
Maar over deze posities in een team bestaat veel discussie, dus neem het niet voor lief van mij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Gert Pronk schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:57:
Eigenlijk ligt in een game de grootste verantwoordelijkheid bij de hard-carry.
Daar ben ik het eigenlijk totaal mee oneens.
De grootste verantwoordelijkheid ligt bij ieder persoon in het team.
Elke rol/speler is belangrijk.

De hard carry kan nog zo goed zijn als er geen supports zijn voor vision, stuns, etc etc dan ga je niks voor elkaar krijgen als je op een beetje niveau speelt.
En zo gaat het op voor elke rol.
Als je een hard carry hebt en die kan er niks van dan valt dat misschien meer op dan een slechte support, maar meer of minder belangrijk is het naar mijn mening niet. Het is alleen beter zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Yogoi schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:51:
[...]

Daar ben ik het eigenlijk totaal mee oneens.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik wil ook niet zeggen dat de hard-carry de meeste verantwoordelijkheid heeft. Alleen wat het krijgen/eisen van farm bedoel ik.

Auredium durft die verantwoordelijkheid (het voldoende farm verkrijgen) op mid niet aan, naar zijn eigen woorden. Maar ik probeer duidelijk te maken dat er voor de hard-carry dus eigenlijk nog een grotere verantwoordelijkheid is (alleen op farming gebied!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Gert Pronk schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:58:
[...]

Ik snap wat je bedoelt, maar ik wil ook niet zeggen dat de hard-carry de meeste verantwoordelijkheid heeft. Alleen wat het krijgen/eisen van farm bedoel ik.

Auredium durft die verantwoordelijkheid (het voldoende farm verkrijgen) op mid niet aan, naar zijn eigen woorden. Maar ik probeer duidelijk te maken dat er voor de hard-carry dus eigenlijk nog een grotere verantwoordelijkheid is (alleen op farming gebied!!)
Dat deel ben ik met je eens.
Maar als ik de games van Auredium bekijk gaan de rollen daar helemaal niet op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
Yogoi schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:00:
[...]

Dat deel ben ik met je eens.
Maar als ik de games van Auredium bekijk gaan de rollen daar helemaal niet op :P
Ik ken een bepaald persoon die ging met Omniknight carry-en :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Ik ken iemand die ging met Earthshaker carryn :P En dat was een groots feest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Rempi schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:13:
[...]

Ik ken een bepaald persoon die ging met Omniknight carry-en :Y)
haha i had a blast :)
Moet je er wel bij zeggen dat het een all random was :P

Gister hadden we een shadow fiend als een soort support in een all random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Yogoi schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:24:
[...]

haha i had a blast :)
Moet je er wel bij zeggen dat het een all random was :P

Shadow friend
support best support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Het potje ervoor ( http://dotabuff.com/matches/374866047 ) was overigens wel relaxed. Zeer goed team voor mensen die bestonden uit random pool. Is ook te zien aan de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Soms heb je een mooie lineup bij all random, maar soms werkt het gewoon niet. Gisteren hadden we 4 carrys bij de All Random (met SF dus als support) en bij die andere keer hadden we 3 supports die samen een lane vormden (offlaner was Windrunner, mid was Kunkka volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Auredium schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:52:
Het potje ervoor ( http://dotabuff.com/matches/374866047 ) was overigens wel relaxed. Zeer goed team voor mensen die bestonden uit random pool. Is ook te zien aan de stats.
Xeo, dat bedoel ik dus.
Je hebt een morphling en een AM. Hard carries, maar die hebben veruit de minste lasthits in dat potje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosc
  • Niet online
Yogoi schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:24:
Shadow Fiend is een van de weinige heroes die zelfs in geval van nood eigenlijk geen support kan spelen. Z'n damage is letterlijk afhankelijk van hoeveel lasthits hij pakt! Jullie hadden nog beter de supportrol kunnen overdragen aan de Phantom Lancer of Medusa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Convinced speelde voor het eerst SF, dat is ook niet heel handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Mosc schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:27:
[...]

Shadow Fiend is een van de weinige heroes die zelfs in geval van nood eigenlijk geen support kan spelen. Z'n damage is letterlijk afhankelijk van hoeveel lasthits hij pakt! Jullie hadden nog beter de supportrol kunnen overdragen aan de Phantom Lancer of Medusa...
haha klopt
maar de redenering was iets anders.
Degene die SF speelde had überhaupt nog nooit SF gedaan.
Dus we speelden gewoon zoals leuk was. We verloren de game maar volgens mij had iedereen een leuke game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosc
  • Niet online
Daar heb je toch swaps voor? Maar goed, zolang iedereen het naar z'n zin had maakt het natuurlijk niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Mosc schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:36:
Daar heb je toch swaps voor? Maar goed, zolang iedereen het naar z'n zin had maakt het natuurlijk niet uit.
We deden al 3 swaps ofzo :P
Was gewoon een leuke game en na de AR wist je eigenlijk al dat het heel erg moeilijk zou worden.
Idee was het lang genoeg volghouden tot we dmg hadden.
Dat leek nog wel even te lukken maar ging toch fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mwa soms zie ik bij Random pulls ook wel dat er een goede support of hardcarry ontbreekt alhoewel ik initieel de naam hiervoor niet wist. :p
Maar het valt op als er plotseling een hoop 'gimmicky' hero's in de lineup staat zonder dat er een echte beefy held is zoals een pudge of zo.

*Auredium herrinert zich de shadow shaman strip van eerder; Ik vraag me af wanneer er een Dota 2 shaman compilatie komt met het nummer Vodoo People van Prodigy als begeleiding. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroop2000
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07-2023
Als er mensen zijn de willen stacken graag: steamcommunity.com/id/idmostwanted. Mijn dotabuff: http://dotabuff.com/players/72869396

Wordt ondertussen gek van 4 russen in mijn team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Stroop2000 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:52:
Als er mensen zijn de willen stacken graag: steamcommunity.com/id/idmostwanted. Mijn dotabuff: http://dotabuff.com/players/72869396

Ik speel altijd op us east als ik niet met 5 man stack speel ik krijg daardoor bijna helemaal geen russen in mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Net ook wel een aardig potje gehad. Respect voor de vijand, ondanks dat we bijna hun hele basis kaal hadden geplukt en onze clinkz 32-4-6 of zo stond hielden ze het echt lang vol. Onze teamgenoten waren ook wel aardige lui die ookw el wat van taktiek wisten (en graag deelden), dus onze Phantom Lancer kreeg om die reden een welverdiende commend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Nieuwe blog post van Valve;
First, we’re going to ship Diretide with the next update. The rest of the update we’ve been working on is in final testing, and as each of us finish up our work on it, we’ve been jumping over to Diretide. Second, we’re pretty sure the update that we’ve been working on for a couple of months is going to be pretty significant. In addition, we’ve made a few changes to Diretide that we think makes it more fun than before. And while we always want the community to tell us exactly how we’re doing, this is probably a good time to stop cc’ing innocent car manufacturers with your messages.
We krijgen dus alsnog Diretide. En de grote patch waar ze het over hebben is waarschijnlijk de Storm Spirit rework, Xin the Ember Spirit en Kaolin the Earth Spirit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Hm raar, ik dacht toch echt dat de eerstvolgende hero die gereleased zou worden Legion Commander zou zijn, en daarna Techies :(.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosc
  • Niet online
Ik plaatste vorige week al een link naar een replay van een inhouse-game, maar die was niet heel makkelijk te openen. Nu ben ik er eindelijk aan toegekomen om er een vod van te maken. Gecast door Sven [NLD]!

Radiant: Bananenspin, Crell, Deniax, Scoro, atoMz
Dire: Sirian, NIEKler, Sherri, Daniel (ik!), Vath

http://www.youtube.com/watch?v=iYtGFUyB1-w

Excuses voor de niet heel consistente framerate, mijn pc kan al dat geweld niet meer zo goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mosc schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:28:
Ik plaatste vorige week al een link naar een replay van een inhouse-game, maar die was niet heel makkelijk te openen. Nu ben ik er eindelijk aan toegekomen om er een vod van te maken. Gecast door Sven [NLD]!

Excuses voor de niet heel consistente framerate, mijn pc kan al dat geweld niet meer zo goed aan.
was een leuke agressieve pot! beetje suicidale ursa van mij maar mijn team raapte de kills daarna wel op. goed gecast ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Als je als Ogre Magi 6 luxury items hebt ben je denk ik lichtelijk overfarmed. Daar ben ik nu mee bezig: overfarmed zijn.

Nadeel: je krijgt extreem veel focus.

http://dotabuff.com/matches/377873909
De enige reden dat je me met 5 luxuries ziet is omdat ik er 1 wilde inruilen voor een Linken.
Ik hoefde alleen nog de recipe te krijgen.

[ Voor 49% gewijzigd door Amanoo op 10-11-2013 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 23:49

Haha, grappig om terug te zien en horen. Ik wil er wel bij zeggen dat dat de allereerste keer was dat ik iets castte, omdat we met 11 man waren en ik me dus maar op offerde :P . Wat ik in ieder geval zelf heb gemerkt, is dat casten in je uppie niet ideaal is. Het is lastig om in je eentje als onervaren caster 50+ minuten non-stop interessante dingen te vertellen. Met een co-caster heb je denk ik ook sneller wat meer humor en spontaniteit in het commentaar, ik vind mezelf nu behoorlijk zakelijk klinken, terwijl dat als ik zelf speel meestal wat minder is :+ . En vier ogen zien natuurlijk meer dan twee, ik heb nu wel redelijk wat dingen gemist (vooral in teamfights) volgens mij. Hoe dan ook, wat mij betreft wel voor herhaling vatbaar :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
ickeicke schreef op zondag 10 november 2013 @ 11:30:
[...]

Haha, grappig om terug te zien en horen. Ik wil er wel bij zeggen dat dat de allereerste keer was dat ik iets castte, omdat we met 11 man waren en ik me dus maar op offerde :P . Wat ik in ieder geval zelf heb gemerkt, is dat casten in je uppie niet ideaal is. Het is lastig om in je eentje als onervaren caster 50+ minuten non-stop interessante dingen te vertellen. Met een co-caster heb je denk ik ook sneller wat meer humor en spontaniteit in het commentaar, ik vind mezelf nu behoorlijk zakelijk klinken, terwijl dat als ik zelf speel meestal wat minder is :+ . En vier ogen zien natuurlijk meer dan twee, ik heb nu wel redelijk wat dingen gemist (vooral in teamfights) volgens mij. Hoe dan ook, wat mij betreft wel voor herhaling vatbaar :) .
Ik heb een stukje gekeken, de rest komt nog wel. Maar ik vind dat je het hartstikke leuk om na te kijken *O*

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 22-08 19:30
Amanoo schreef op zondag 10 november 2013 @ 01:10:
Als je als Ogre Magi 6 luxury items hebt ben je denk ik lichtelijk overfarmed. Daar ben ik nu mee bezig: overfarmed zijn.

Nadeel: je krijgt extreem veel focus.

http://dotabuff.com/matches/377873909
De enige reden dat je me met 5 luxuries ziet is omdat ik er 1 wilde inruilen voor een Linken.
Ik hoefde alleen nog de recipe te krijgen.
Het leuke aan Ogre Magi is ook dat als je een multicast krijgt, je dan een slotmachine geluidje hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

YouTube: Dota 2 - GoT-guild inhouse - 1 november 2013

...elke keer als er een BKB wordt gebruikt hoor ik "For Khaz Modan!" wat weer van Warcraft genomen is, maar dat hoor ik zelf niet als ik speel! Wellicht een optie voor alleen de Nederlandstalige client? ...alhoewel dat er ook niet uitziet "speler <naam> heeft <speler> onthoofd en zijn reeks beëindigd voor <nummer> goud!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
Fiole schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:10:
[...]

...elke keer als er een BKB wordt gebruikt hoor ik "For Khaz Modan!" wat weer van Warcraft genomen is, maar dat hoor ik zelf niet als ik speel! Wellicht een optie voor alleen de Nederlandstalige client? ...alhoewel dat er ook niet uitziet "speler <naam> heeft <speler> onthoofd en zijn reeks beëindigd voor <nummer> goud!"
Ik denk dat dat een announcer is!

En dat Nederlands in dota ziet er inderdad niet uit!

Enkele trekking
Willekeurig trek

<naam> is goddelijk! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:46
Laatst nog 2 aparte games gecast in een private lobby met mensen uit m'n friendslist.
Zeker de eerste game is erg leuk. Casts zijn in het engels, en beide games met een co-caster.

Game 1:
YouTube: Scrubs 4 Life vs The Other Team - epic throwing dota 2

Game 2:
YouTube: S4L vs The Other Team - dota 2 private lobby | random people

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosc
  • Niet online
Fiole schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:10:
[...]

Het is een audiomod die je hier kunt vinden. Ik gebruik het puur vanwege de nostalgie.

Dat mijn Dota 2 in het Nederlands weergeven wordt, tja... sommige vertalingen zijn wellicht wat klunzig, maar ik heb er over het algemeen vrij weinig problemen mee. Ik ben dan ook een milde fan van de Nederlandse taal en vind het in sommige gevallen eleganter dan het Engels. Maar goed, ik geloof dat hier al eerder discussies over zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
ickeicke schreef op zondag 10 november 2013 @ 11:30:
[...]

Ik heb em nu helemaal gekeken. Ik vond dat je het wel leuk deed hoor. Een tip voor de volgende keer: wat vaker wisselen van hero die je onderin hebt staan (weet niet hoe ik het anders moet zeggen). Nu stond soms templar als Hero zichtbaar terwijl je aan het kijken was na een gevecht tussen lifestealer en ursa. Dan zou het interessanter zijn om de skills en items van één van die twee heroes te zien :). Maar moet je vaker doen, casten :D

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
Oeeh vanavond spannend potje gespeeld met Gert (Xeo) en Mjetterd (VILF Yeti). Ging erg gelijk op, qua towers én qua kills. Uiteindelijk konden we hun base door pushen :D
http://dotabuff.com/matches/380246387

En, net nog een potje met random team. Ik was Gyro (voor de 2e keer ooit) én de ward bitch lol. Ik was bij een team van 4 in geplaatst. Riki wilde perse mid, is dat normaal? Verder vroeg ik of tide of ogre wilden warden maar deden ze maar niet... Uiteindelijk zelf gedaan. Daarna waren zij ook wel bereid te warden. Gingen ze aan mij vragen waar ze wards moesten plaatsen! Ze wisten het echt niet. :P Zelfs niet op de obvious spots bij de river. Na een tijdje hadden we mooi overal vision want ze gingen goed aan het warden toen ik ze uitgelegd had wat mooie spots waren. Uiteindelijk ook gewonnen :D
http://dotabuff.com/matches/380335180

Zo... nu snel slapen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Thesserd schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:49:
Oeeh vanavond spannend potje gespeeld met Gert (Xeo) en Mjetterd (VILF Yeti). Ging erg gelijk op, qua towers én qua kills. Uiteindelijk konden we hun base door pushen :D
http://dotabuff.com/matches/380246387
Dit potje was inderdaad hartstikke spannend! Ik speelde voor de derde keer dark seer, het ging wel redelijk al is die wall plaatsen en daarna vacuum best moeilijk. Werd ook steeds halverwege gesilenced O-).
Wat bepaald trouwens of die wall horzinontaal, diagonaal of verticaal word geplaatst?

En gisteren voor de tweedenkeer IO gespeeld... Dit vind ik echt een hele leuke hero 8). We speelden all random, maar iemand uit mijn team wou io niet spelen dus hebben we gewisseld.
Wel lastig trouwens als je niet met iedereen op ts zit. Dan kun je niet vertellen dat je hem mee neemt met de tp :*).
Uiteindelijk alleen ge-tpt met mensen die ik op ts had :Y)

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Mjetterd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 08:05:
[...]

Dit potje was inderdaad hartstikke spannend! Ik speelde voor de derde keer dark seer, het ging wel redelijk al is die wall plaatsen en daarna vacuum best moeilijk. Werd ook steeds halverwege gesilenced O-).
Wat bepaald trouwens of die wall horzinontaal, diagonaal of verticaal word geplaatst?
De wall wordt altijd dwars geplaatst ten opzichte van Dark seer:
Voorbeeld 1:
code:
1
2
3
4
5
            |
0 - - - - - |  < Wall
            |
^            
DS

Voorbeeld 2:
code:
1
2
3
4
5
6
7
--------   < Wall
    |
    |
    |
    0
    ^
   DS

Hoop dat het zo wat duidelijker is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Echter is mijn advies met een wall wel dat je hem niet op max range cast.
De cast range van vacuum is namelijk kleiner dan die van wall (behalve op lvl 1 wall)

Als je dus een goede wall into vacuum combo wilt doen zul je dus de wall niet op meer dan 500 range willen casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Aaah thnx fer! Handig om te weten, want mijn wall stond soms echt heel erg scheef :').

Ja inderdaad Yogoi, daar kwam ik ook achter :). Paar keer een goede wall met vacuum gehad, maar heel vaak niet :o

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Nu weet ik ook waarom ik laatst van die faal combo's had met DS. Thx Yogoi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Tk55 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:22:
Nu weet ik ook waarom ik laatst van die faal combo's had met DS. Thx Yogoi ;)
Die tide en darkseer combo moeten we vaker doen, dat was wel grappig :)
Gewoon de T3 siegen door wall + vacuum en een tide blink into ravage erop te gooien.
Somehow konden ze daarna niet zo goed meer defenden... byebye 1 lane of racks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://dotabuff.com/matches/380322295

Na lange tijd weer eens single draft gedaan. First time Abaddon, toch aardig geowned dacht ik zo :) Zijn attack animatie is heerlijk. Apothic shield in combinatie met zijn ult zorgt voor dikke tower dive skills. Phase, vlads met een halbard is harde damage. Nog een abysal erbij kunnen farmen en gg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
http://dotabuff.com/matches/380288403

Eindelijk weer een lifestealer gekregen! Hou van die hero :D

Initieel dacht ik dat we zouden verliezen, maar het kwam nog goed! We kregen een carry team door de mooie 'All Random' en onze Morphling speelde deze voor het eerst wat voor de nodige spanning (frustratie) zorgde.

Verder dacht ik de eerste 20 minuten dat we keihard zouden losen, ik had farm nodig en kon nog niet echt de jungle uitkomen tenzij er een mooie gank was. Gelukkig zochten ze mij niet op in de jungle waardoor het daar gewoon farmen was.

Vooral WindRunner was irritant :O Maar het is goed gekomen en ik had het idee dat SandKing ook niet heel veel ervaring had met die potje :+

Al met al kan ik terug kijken op een mooi potje met een mooie end game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:46
Stroop2000 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:52:

Heb je toegevoegd Stroop. Speel meestal in een 5-stack, dus heb je geen last van Russen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Wij hadden laatst een rare All Random. 4 supports tegen 4 carries. De eerste 20 minuten ging dat nog, daarna was de carry - ploeg niet meer in toom te houden. We wisten nog de ondergang uit te stellen voor een minuut of 20, maar pushen was al moeilijk en eigenlijk was ons verlies al verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Amanoo schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:05:
Wij hadden laatst een rare All Random. 4 supports tegen 4 carries. De eerste 20 minuten ging dat nog, daarna was de carry - ploeg niet meer in toom te houden. We wisten nog de ondergang uit te stellen voor een minuut of 20, maar pushen was al moeilijk en eigenlijk was ons verlies al verzekerd.
Dat is inderdaad raar zeg, ik speel Dota altijd 5v5.

Overigens een beetje afhankelijk van de heroes natuurlijk maar over het algemeen moeten de supports dat in ~20-25 min makkelijk kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
Haha ja Rempi, dat eerste half uurtje was weer flink gescheld :o

Russen in je team, als ze ook nog via voice chat in dota gaan praten wordt je helemaal gek ja. Het klinkt net alsof ze met hun walkie talkies op het slagveld rond lopen. Zo slecht die kwaliteit 8)7 en dan ook nog die taal er bij, dan ga je het bijna geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
Zijn er teams die een keer een friendly match willen spelen tegen ons?
We zijn nu meteen man of 8 en kunnen dus vaak wel een team van 5 vormen. Zitten tussen de 250 en 900 playuren.

Lijkt ons wel leuk om eens een keer tegen een ander team te spelen, al is het om wat ervaring van teamplays te krijgen. We zitten sinds enkele weken vaak al captains mode te doen om wat beter te worden in de picks en bans en het wil al aardig lukken. Stukken leuker als random draft in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
Misschien wij VILFjes wel? Alleen weet ik niet of dat veel concurrentie is voor jullie. :P

Ook weet ik niet of wij helemaal compleet kunnen zijn. Maar dan is er vast wel iemand die wil invallen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Thesserd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:35:
Haha ja Rempi, dat eerste half uurtje was weer flink gescheld :o

Russen in je team, als ze ook nog via voice chat in dota gaan praten wordt je helemaal gek ja. Het klinkt net alsof ze met hun walkie talkies op het slagveld rond lopen. Zo slecht die kwaliteit 8)7 en dan ook nog die taal er bij, dan ga je het bijna geloven.
Tijdje terug een potje waarin ik een Rus zat te handfeeden. Kerel stond binnen no time 7-0, maar elke keer als hij vond dat ik te ver naar voren stond (wat ook vaak na een kill was for obvious reasons) klonk het meteen "back, noob". Die microfoons zijn vaak ook van 0 kwaliteit, dus in veel gevallen kan je alleen maar gemompel horen, en dan een accent dat het laatste beetje dat nog verstaanbaar was ook om zeep helpt. En zo langzamerhand heb ik de impressie dat "I want to fuck your mom" algemeen beschaafd Russisch is voor "goedenavond, meneer".

Ik heb trouwens wel eens interesse in een all Nederlanders potje. Ik heb zelf alleen zelden een compleet team, maar ik hoor net een vogeltje fluisteren dat VILF misschien een invaller nodig heeft. Niet dat ik heel goed ben of echt veel ervaring heb: zo'n 327 uur.

[ Voor 11% gewijzigd door Amanoo op 12-11-2013 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Amanoo schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:34:
[...]

Tijdje terug een potje waarin ik een Rus zat te handfeeden. Kerel stond binnen no time 7-0, maar elke keer als hij vond dat ik te ver naar voren stond (wat ook vaak na een kill was for obvious reasons) klonk het meteen "back, noob". Die microfoons zijn vaak ook van 0 kwaliteit, dus in veel gevallen kan je alleen maar gemompel horen, en dan een accent dat het laatste beetje dat nog verstaanbaar was ook om zeep helpt. En zo langzamerhand heb ik de impressie dat "I want to fuck your mom" algemeen beschaafd Russisch is voor "goedenavond, meneer".

Ik heb trouwens wel eens interesse in een all Nederlanders potje. Ik heb zelf alleen zelden een compleet team, maar ik hoor net een vogeltje fluisteren dat VILF misschien een invaller nodig heeft. Niet dat ik heel goed ben of echt veel ervaring heb: zo'n 327 uur.
Ooh wij vast niet heel veel meer hoor :Y)... voeg mij maar even toe op steam: Mjetterd. Dan kunnen we je altijd vragen mee te spelen.

Schnoop, lijkt mij erg leuk! Ik ben ook van team VILF, we kunnen sowieso wel vaak een team van 5 voor elkaar krijgen.. 4 van ons is sowieso altijd te regelen, de 5de meld zich vanzelf denk ik!

Al moet ik zeggen dat onze vorige team vs team match wel heel erg tegen viel O-). Al hebben we toen wel veel nieuwe game vrienden gemaakt <3

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
Achja sommige matches vallen ons ook tegen. Je leert toch telkens weer. Laatst weer een match waarbij het enemy team een superb warder had, dan moet je toch ineens heel anders gaan spelen.

Ik heb je toegevoegd mjetterd, wij spelen veel 's avonds en in het weekend ook overdag. Wellicht dat we op z'n tijd eens een match kunnen plannen, lijkt me zeer leuk.

Als andere me nog willen toevoegen kan dit, dit is mijn steam profile:
http://steamcommunity.com/id/schnoop

Onze ts server is tawot.com, mocht ik niet online zijn kunnen jullie altijd daar ff binne droppen om eventueel iets af te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Schnoop schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:41:
Achja sommige matches vallen ons ook tegen. Je leert toch telkens weer. Laatst weer een match waarbij het enemy team een superb warder had, dan moet je toch ineens heel anders gaan spelen.

Ik heb je toegevoegd mjetterd, wij spelen veel 's avonds en in het weekend ook overdag. Wellicht dat we op z'n tijd eens een match kunnen plannen, lijkt me zeer leuk.

Als andere me nog willen toevoegen kan dit, dit is mijn steam profile:
http://steamcommunity.com/id/schnoop

Onze ts server is tawot.com, mocht ik niet online zijn kunnen jullie altijd daar ff binne droppen om eventueel iets af te spreken.
Aah, jij bent Mindstorm!
Ja, een keer een match plannen is leuk :*).
Wij zijn het meest compleet s'avonds. Zal eens vragen wie er bij ons zin hebben in een team vs team match.

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Misschien moeten we Team.IRC ook maar weer onder het stof vandaan halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Yogoi schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:05:
http://hydra-media.cursec...m/b/bc/Gyro_attack_04.mp3 :D

Maar inderdaad, wel weer een keer zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Ik wil niet meer tegen jullie spelen :/

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Mjetterd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:07:
[...]

Ik wil niet meer tegen jullie spelen :/
Ik speel volgens mij ook alleen nog maar met jou ;)
En achteraf heb je er toch veel aan gehad denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Challengers mogen zich melden bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Yogoi schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:12:
[...]

Ik speel volgens mij ook alleen nog maar met jou ;)
En achteraf heb je er toch veel aan gehad denk ik
Maar omdat jullie zeggen team IRC onder het stof vandaag gaan halen, zeg ik vast dat team VILF niet tegen jullie speelt :9.
Klopt, hartstikke leerzaam en nu heb ik altijd wel iemand om mee te gamen.

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
Ik zou zeggen voeg me maar toe. Lijkt ons altijd leuk om een keer te spelen, ook al worden we ingemaakt daarleren we alsnog van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een hero die toelaat low life enemies op héél de kaart te tonen?
Ik speelde als Acient Apparition en ik kon alle low life enemies zien (wat héél handig was met m'n ultimate) maar een paar spelletjes later speelde ik terug met AA en zag ik geen low life enemies meer op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:22:
is er een hero die toelaat low life enemies op héél de kaart te tonen?
Ik speelde als Acient Apparition en ik kon alle low life enemies zien (wat héél handig was met m'n ultimate) maar een paar spelletjes later speelde ik terug met AA en zag ik geen low life enemies meer op de map.
Bloodseeker.
3de skill: Thirst
Enables Bloodseeker to sense enemy Heroes with health below a certain percentage, giving him vision of that unit and increased movement speed. Bloodseeker gains True Sight of enemy heroes below half their visiblity threshold.

Radius: Global
Duration: Until no nearby valid target exists
Bonus movement speed: 7%/14%/21%/28%
Bonus damage: 7/14/21/28
Thirst HP percentage detection: 50% of target HP (True sight is 25%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schnoop schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:24:
[...]
Bloodseeker.
3de skill: Thirst
Enables Bloodseeker to sense enemy Heroes with health below a certain percentage, giving him vision of that unit and increased movement speed. Bloodseeker gains True Sight of enemy heroes below half their visiblity threshold.

Radius: Global
Duration: Until no nearby valid target exists
Bonus movement speed: 7%/14%/21%/28%
Bonus damage: 7/14/21/28
Thirst HP percentage detection: 50% of target HP (True sight is 25%)
Kan ik als teamgenoot van bloodseeker dit ook zien? Wel een goede combo dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:25:
[...]
Kan ik als teamgenoot van bloodseeker dit ook zien? Wel een goede combo dan!
Vision is shared, dus ja dit kun je ook zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Schnoop schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:19:
[...]

Ik zou zeggen voeg me maar toe. Lijkt ons altijd leuk om een keer te spelen, ook al worden we ingemaakt daarleren we alsnog van.
Friend invite is aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

De Thirst van Bloodseeker is inderdaad erg leuk, vooral als je mensen in je team hebt die global nukes kunnen doen, zoals Zeus en Invoker. Ik had ook wel een keer een potje waarin het heel grappig was om een nietsvermoedende bijna dode vijand met lifesteal te zien junglen in een poging bij te healen. En toen werd hij ineens geraakt door een Sun Strike. Leuke nuke die overal gecast kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martidinho
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-07 18:52
Is er iemand die af en toe samen wil spelen? Of die een team wil worden? Voeg dan Eforest toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
martidinho schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:36:
Is er iemand die af en toe samen wil spelen? Of die een team wil worden? Voeg dan Eforest toe!
Ik raad je aan om gewoon de GoT guild te joinen.
Dan heb je een hele groep aan mensen die samen willen spelen.
Ik speel eigenlijk alleen nog maar in 2-5 stacks met andere tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martidinho
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-07 18:52
Ok, Bedankt voor de tip!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap