Dat wel.
Maar items boeien me niet zoveel.
Vind het leuk om af en toe een item te krijgen maar of ik nu zonder of met items speel boeit me niks.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat wel.
Klopt, dat vond ik ook na het een paar keer gespeeld te hebbenYogoi schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:21:
All in all vind ik diretide gewoon boring.
Of nee dat zeg ik niet goed, gewone games zijn naar mijn mening gewoon leuker.
Dus als ik kan kiezen tussen een gewone en een diretide game dan zal ik de gewone game kiezen
Diretide is mij teveel gimmicky en te veel gekloot.
[ Voor 6% gewijzigd door Thesserd op 19-11-2013 12:41 ]
Verwijderd
Chinese doto best doto toch?xAndyx schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:16:
En hier moet je dan weer een balans in vinden, te veilig spelen en je team heeft geen ene reet aan je.
Daar heb je een goed puntAmanoo schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:55:
Linken of BKB zijn natuurlijk wel leuk als je wil voorkomen dat je een hex op je krijgt. Dan moet je een redelijk eind kunnen komen met Antimage.
En daarna nog een epic game waar ik als carry speelde, een geheel nieuwe ervaring, met live commentaar (inclusief feedback) van YogoiYogoi schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:46:
most epic game ever!
bijna 82 minuten lang intens dota2 spelen.
Ze hielden de hele game pressure op ons maar wij waren in het voordeel in teamfights vanwege leuke combo's met Veno, Darkseer en OD.
Buybacks allaround, refreshers, megacreeps aan 2 kanten (10-15min lang denk ik)
Ok, even afkoelen nu
Wat was het maximum daarvoor?Feralio schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:52:
We hebben nu een grotere TeamSpeak licentie. Iedereen is dus vanaf nu weer welkom.![]()
Adres: GoTTS.zapto.org
Wachtwoord: Tweakers
Komt zometeen ook onderaan in de topicwarning te staan als het goed is.
Maximum hiervoor was 32, zitten nu op 512.Gert Pronk schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:04:
[...]
Wat was het maximum daarvoor?
Kun je nog hulp gebruiken bij de nieuwe topicstart? Of was het iemand anders die daar aan werkte?
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 12:30 ]
Ja dat is het, de meeste klooien wat aan zo had ik gisteren ook een potje! Ik was pissedVerwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:54:
Ik vind Ember Spirit echt een fijne hero. Bijna niemand kan hem namelijk nog goed spelen. Gister weer een game gespeeld tegen iemand die ES waarschijnlijk voor het eerst deed dus 22-2 met Razor
Verwijderd
Haha netjes!Feralio schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:52:
We hebben nu een grotere TeamSpeak licentie. Iedereen is dus vanaf nu weer welkom.![]()
Adres: GoTTS.zapto.org
Wachtwoord: Tweakers
Komt zometeen ook onderaan in de topicwarning te staan als het goed is.
Yup, draait op een servertje van mij
[ Voor 9% gewijzigd door Feralio op 20-11-2013 13:48 ]
Hahah nice FeralioFeralio schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:11:
[...]
Maximum hiervoor was 32, zitten nu op 512.
VILF | Powny | http://www.dotabuff.com/players/73884727
Haha leuk! Jammer dat de date niet eens Dota 2 kendesjoerd94 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:27:
Iemand laatst met de undateables meegedaan?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1380134, 27:50
VILF | Yeti
Verwijderd
Heel dat programma is in brok aan plaatsvervangende schaamte zeg. Brrrsjoerd94 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:27:
Iemand laatst met de undateables meegedaan?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1380134, 27:50
Verwijderd
Niet zo lang geleden kreeg ik nog een "Deathripper" gedropped gekregen, heb ik een paar dagen geleden verkocht voor 1 key omdat ik daar meer nut aan heb.sjoerd94 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:50:
Na een yoloqueuetje vol supporten als SK, kreeg ik tijdens het drop scherm een uncommon scroll. Beter dan niks dacht ik bij mezelf. Kijk vervolgens bij mijn inventory en zie dit:
[afbeelding]
Eerste mythical drop
Haha idd het werd een beetje oud om elke keer Na'Vi vs Alliance te zien. Als fanboy vind ik het jammer dat Liquid eruit ligt, maar ze hebben iig van Alliance gewonnen (en vrij gemakkelijk ook).Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 03:03:
MLG he
Ik ben zo blij dat Alliance lekker aan het verliezen is
Klotezweden altijd
De ratten zijn uitgeschakeldVerwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 03:03:
MLG he
Ik ben zo blij dat Alliance lekker aan het verliezen is
Klotezweden altijd
Singsing is altijd geweldig om naar te kijkenMichielodc schreef op maandag 25 november 2013 @ 01:09:
[...]
Btw, nu is de finale met SingSingNederlander in de finale en eerste game speelt hij Kunkka!
[ Voor 29% gewijzigd door Yogoi op 25-11-2013 14:22 ]
PSN - ps4 : sir_kowlier
[ Voor 41% gewijzigd door kowlier op 25-11-2013 15:27 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
De +damage wel, het burn gedeelte niet.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:02:
stacked de damage van een radiance?
I dacht vroeger niet, maar nu?
Als ik een Rus zie met hun gekke letters > insta-report (zolang de voorraad strekt). Het word tijd dat deze plaag word aangepakt door Valve.kowlier schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:50:
het is mij ook opgevallen dat het aantal russen weer een ferme stijging kentgisteren zelfs een rus tegengekomen die meende dat wij op de Russische servers zaten, en niet hij op west-euro
[ Voor 28% gewijzigd door M4DMan op 26-11-2013 10:30 ]
M4DMan schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:12:
[...]
Als ik een Rus zie met hun gekke letters > insta-report (zolang de voorraad strekt). Het word tijd dat deze plaag word aangepakt door Valve.
[afbeelding]
Report je mij dan ook ingameM4DMan schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:12:
[...]
Als ik een Rus zie met hun gekke letters > insta-report (zolang de voorraad strekt). Het word tijd dat deze plaag word aangepakt door Valve.
[afbeelding]
Als je Russisch gedrag vertoont, insta-report
Is het mogelijk dat je weer terug naar HoN gaat?M4DMan schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:29:
[...]
Als je Russisch gedrag vertoont, insta report
Alles is mogelijkYogoi schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:31:
[...]
Is het mogelijk dat je weer terug naar HoN gaat?
Wat jij russen noemt is net zo vervelend als de mensen die er hele tijd om huilen
[ Voor 17% gewijzigd door M4DMan op 26-11-2013 10:36 ]
вернуться к HonM4DMan schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:32:
[...]
Alles is mogelijkMet jouw beredenering zullen er heel wat mensen naar HoN terug moeten, denk niet dat ik de enige ben die een ontzettende hekel heeft aan die mensen
Door mensen zoals jij blijft deze plaag gehandhaaft, mensen die t allemaal maar voor lief nemen ^^ Ik ga niet mn mondje houden terwijl ze onze servers besmetten en games verneuken ^^
+1. Exactly ^^Schnoop schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:06:
Ik geef M4DMan wel gelijk. Als je een "English" server joined praat dan engels of stel de search anders in.
Ik vraag me alleen of de search range er niet soms voor zorgt dat je ook tegen andere talen gematched wordt.
Indien dit niet het geval is zou ik het niet erg vinden om een "Report foreign language" button te hebben.
En dat is dus wel het geval. Het is een voorkeur, niet een restrictie.Schnoop schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:06:
Ik geef M4DMan wel gelijk. Als je een "English" server joined praat dan engels of stel de search anders in.
Ik vraag me alleen of de search range er niet soms voor zorgt dat je ook tegen andere talen gematched wordt.
Indien dit niet het geval is zou ik het niet erg vinden om een "Report foreign language" button te hebben.
Dat doet de search range want het is een voorkeursoptie. Hij gaat eerst je MMR zoeken in je geselecteerde taal. Vindt die niemand dan zoekt die in je MMR + andere talen. Vindt die dan nog niet genoeg mensen dan gaat die je MMR range expanden.Schnoop schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:06:
Desalniettemin heb je hier te maken met een team game. Het is een kwestie van respect, en een gebrek hieraan bij genoemde mensen. Als je bv op US gaat spelen ga je toch ook niet in NL taal met je team communiceren? Het gaat om het principe.Demie schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:11:
[...]
En dat is dus wel het geval. Het is een voorkeur, niet een restrictie.
Zelf heb ik er de laatste maanden weinig last van. Af en toe is er wel een random Rus die op alles af loopt te geven behalve zichzelf, maar daar kom ik ook genoeg niet-Russen van tegen.
[ Voor 9% gewijzigd door M4DMan op 26-11-2013 11:18 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Sahje op 26-11-2013 11:19 ]
Agree Thesje, ik moet zeggen dat ik er ook altijd wel om kan lachen als ze hun best doen om Engels te spreken EN ook hun best doen om met het team mee te komen.Thesserd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:25:
Ik vind het ook altijd erg irritant. Waar ik altijd wel blij van wordt is dat sommige russen wél de moeite doen om engels te praten, vaak via de mic haha. Of als ze een team van 3 zijn, dat 1 van de 3 wel aardig engels kan en die communiceert dan met de rest van het team.
Zij doen ten minste nog een beetje moeite... maar dat vodka gelul in de chat (of nog erger: in de mic) word ik ook altijd erg moe van
[ Voor 34% gewijzigd door Amanoo op 26-11-2013 11:53 ]
Op zich is geen Engels praten een stuk makkelijker als je in een deel van de wereld woont waar in 1500km iedere kant op iedereen alsnog Russisch spreekt. Voor Nederlanders is het een sociale beperking, de gemiddelde Rus zal het gebrek aan spreken tot Engels waarschijnlijk nooit als een probleem ervaren.Amanoo schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:51:
Ik vind het niet kunnen spreken van Engels überhaupt gelijk aan een sociale beperking. Het is een wereldtaal, als je het niet een beetje beheerst kan je gewoon niet communiceren. Met een beetje beheersen bedoel ik natuurlijk niet dat je Engels moet kunnen praten alsof je naam Shakespeare, Rowling of Pratchett is, maar je moet tegenwoordig eigenlijk wel wat kunnen.
[ Voor 10% gewijzigd door M4DMan op 26-11-2013 12:12 ]
VILF | Yeti
Statstab openen, op het speaker icoontje klikken. En enjoy je rust.Mjetterd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:48:
Ik kom de laatste tijd juist weinig russen tegen, of misschien wel russen maar die ook hun best doen om engels te praten/typen.
Wat ik trouwens ook vrij irritant vind, is 2 spelers die constant in game praten, in een onbekende taal, op de manier hoe wij ts o.i.d. gebruiken. Er moet ergens een mute knopje zijn, maar die moet ik eerst nog vinden.
[ Voor 6% gewijzigd door Sahje op 26-11-2013 12:49 ]
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Verwijderd
Soort zoekt soort misschien?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:22:
Nog even over de Russen, ik heb er de afgelopen paar maanden ook eigenlijk geen last meer van gehad omdat ik ook in een hogere MMR ben gekomen. Ook speel ik vaker samen waardoor je er al helemaal geen last meer van heb. Soms zijn de randoms ook gewoon heel erg goed!
Ik speel eigenlijk alleen nog maar Captains Draft waar de mensen die dat spelen over het algemeen beter zijn en een stuk volwassener. :-)
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Voorkeursopties, geen harde uitsluitingen...Robbie.b schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:34:
Als ik solo speel, speel ik op Very high. En zelfs daar kom ik nog genoeg russen tegen hoor.
Grappig feitje: Een vriend van me speelde met een random rus die aan het streamen was op twitch. Mijn maat besloot om na de game even zijn stream te bekijken. Daar zag je heel goed staan dat hij en de Russische server had aangevinkt, geen EU, en hij had Russische taal aanstaan. Dus iets in de matchmaking van doto klopt niet..
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
[ Voor 16% gewijzigd door Thesserd op 26-11-2013 15:37 ]
Verwijderd
Nee dankje, niet zo'n Warlock fanVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:18:
Ruilen voor een Obsidian Golem?
niemand wil hem ;_;
Huskar kan prima op de safelane of zelfs de offlane mits niet solo. Hij zou bij mij in ieder geval niet heel hoog staan op de lijst van heroes die mid MOETEN hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:00:
Ook leuk als jij als eerste een Huskar kiest en vervolgens 3 van de andere 4 (waarvan 2 Russisch) ook een mid hero nemen waardoor iedereen underfarmed is en er een spacecow met een daedalus rondvliegt.
Verwijderd
Tja die laatste speler heeft niks gezegd dus ik wist zn afkomst niet, hij speelde (semi) support Tusk.Demie schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:33:
[...]
Huskar kan prima op de safelane of zelfs de offlane mits niet solo. Hij zou bij mij in ieder geval niet heel hoog staan op de lijst van heroes die mid MOETEN hebben.
Overigens raar dat je niets zegt over de niet-Russische speler die ook een "mid" hero kiest. Zoals Sahje al zei: mooi gevalletje van confirmation bias
Maar goed, ik denk dat iedereen het er wel mee eens dat het vervelend is wanneer je iemand op je team hebt die niet veel bijdraagt. Of dit nou is omdat die 84565738967359867 keer zit te pingen binnen de 3 seconden nadat die een kansloze tier 3 towerdive deed op level 2, of dat dit iemand is die in het Russisch zit te schelden nadat hij Pudge last picked 3 seconden voor de match begint terwijl iemand al mid staat.
Probeer gewoon te denken aan al die personen ("Russen") waar je het niet hebt gemerkt. Voor zover je weet speel je met 8 Russen elk potje zonder dat je het weet, dan is die ene zeiksnor in elk 3e potje de uitzondering.
Ik erger mij meer aan mensen die denken dat ze nooit iets fout doen en maar naar alles en iedereen wijzen behalve zichzelf. 4 keer dood in de eerste 2 minuten? OMG MID WHY YOU DON'T GANK NOOB MID REPORT NOOB
[ Voor 13% gewijzigd door Auredium op 26-11-2013 16:59 ]
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Wtf.. Rus + Mens?Demie schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:02:
Het is net alsof het gewoon mensen zijn en dat sommigen aardige gasten zijn, sommigen klootzakken, sommigen het goed kunnen, sommigen het wat minder en dat elke combinatie daarvan ook mogelijk isHas science gone too far?!
KOTL PLS U GIEF MANA NOAW
Verwijderd
Verwijderd
Qop werkt wel aardig tegen sniper, is althans mijn ervaring. Probeer last hits te pakken & niet uit exp range geforceerd worden. Zodra je level 6 bent kun je sniper makkelijk solo killen. Blink in, shadowstrike erop gooien. Die slow in combinatie met zijn toch al lage movementspeed zorgt ervoor dat hij niet heel ver komt. Scream of pain erover heen en indien nodig finishen met je ult. Kan ook andersom natuurlijk, maar qop ult zit een lange range op. Mocht sniper toch uit je bereik komen dan is je ult een mooie finisher. Maar meestal heb ik mijn ult niet nodig voor een sniper mid te killen, hij heeft niet veel hp namelijk.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:43:
Wat te doen tegen een sniper mid? Ganken is makkelijk maar niet als je team Oost Indisch/Russisch doof is.
Lone druid, qop, meepo, krobelus, etc.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:43:
Wat te doen tegen een sniper mid? Ganken is makkelijk maar niet als je team Oost Indisch/Russisch doof is.
[ Voor 10% gewijzigd door Amanoo op 28-11-2013 11:46 ]
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
[ Voor 43% gewijzigd door Amanoo op 28-11-2013 14:18 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq