Toon posts:

[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.697 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:43
Nou VILF, wij zijn compleet vanavond! Heb er zin in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suggesties voor situational items op Rubick? Zat vandaag twee games met hem achter elkaar met geld over en ik wist niet zozeer wat ik ervan moest kopen naast mn standaard Mek en Pipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:22:
Suggesties voor situational items op Rubick? Zat vandaag twee games met hem achter elkaar met geld over en ik wist niet zozeer wat ik ervan moest kopen naast mn standaard Mek en Pipe.
Force staff, blink dagger, urn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
sandah88 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:31:
[...]

Force staff, blink dagger, urn.
Ik zou force en blink niet echt situational noemen.
Die zijn altijd goed op rubick. Blink gebruik ik zelf veel vaker offensief en force defensief. Al kan het alle 2 met beide items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-01 15:51
sandah88 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:12:
Nou VILF, wij zijn compleet vanavond! Heb er zin in ;)
Wij zijn misschien ook compleet, leuk om weer eens een team match te spelen!

Edit: Compleet 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Mjetterd op 06-10-2013 20:17 ]

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-03 17:28
Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:06:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waar staat VILF eigenlijk voor? Een snelle google leerde mij dat het stond voor Vampires I'd Like to Fuzzle en dat het een gamingclan is, maar hoe is dit precies geaffilieerd met Tweakers.net?
Haha vraag raak! Het is niet een hele serieuze naam :P
Stamt inderdaad af van True Blood: klik.

We TheNephillim, Rempi, PinkPowny en ik keken rond die tijd (toen we die naam bedachten) allemaal het 6e seizoen (ofzo) van True Blood :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Force koop ik eigenlijk altijd, was vergeten te noemen. Urn ook wel vaak, zoek meer een soort laatste situational voor als ik geld over heb. Sheep stick zal wel een goeie zijn neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyt_ schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:23:
Gelukkig niet geaffilieerd met Tweakers.net 8)7
Gert Pronk schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:22:
Kijk uit straks worden we nog "geassimilated" door VILF :P
Hmm... ik verkeerde in de veronderstelling dat afilieren gezien kon worden als een synoniem van verbonden zijn, maar aan de smadelijke reacties te zien zat ik er enigszins naast. Kon even niet op het woordje verbonden komen dus dacht verwoord het maar netjes, maar dit pakte weer eens helemaal verkeerd uit :(
Thesserd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:40:
[...]

Haha vraag raak! Het is niet een hele serieuze naam :P
Stamt inderdaad af van True Blood: klik.

We TheNephillim, Rempi, PinkPowny en ik keken rond die tijd (toen we die naam bedachten) allemaal het 6e seizoen (ofzo) van True Blood :9~
Rempi schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 14:57:
[...]

Staat voor Vampire I'd Like to Fuzzle idd! :) En is geen connectie met Tweakers eigenlijk, we kwamen erachter dat er op Tweakers een Dota Topic was, en dat beviel ons wel. Zo leer je anderen kennen waar we ook mee kunnen gamen en waar we wat van kunnen leren.

De naam komt van True Blood (Vampire ^^) en zo is deze een beetje ontstaan, ik weet de echte oorsprong niet helemaal.. Weet TheNephilim meer van :)
Ik had al in de gaten dat ik de naam niet al te serieus moest nemen. Ik kreeg eigenlijk min of meer de indruk dat VILF een begrip was op tweakers en dat deze clan ook ontstaan was uit een groep tweakers. Bedankt voor de toelichting :)

Vind het trouwens wel een enorm slimme manier om zo aan nieuwe leden te komen. Mensen krijgen zo een goede indruk van de sfeer en het niveau. En Tweakers staat bij mijn weten toch bekend als een site met een volwassen community, waardoor er een behoorlijke kans is dat er potentiële leden rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:41

TheNephilim

Wtfuzzle

Haha, nou dat was weer een flinke r4p3 gisteravond :+

Maarja, niks aan te doen hè... proberen meer te spelen denk ik maar. Helaas valt dat nog wel eens tegen, met alle andere dingen die ik te doen heb of zelfs de andere games die ik te spelen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demie
  • Laatst online: 11-03-2021
Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:02:
Force koop ik eigenlijk altijd, was vergeten te noemen. Urn ook wel vaak, zoek meer een soort laatste situational voor als ik geld over heb. Sheep stick zal wel een goeie zijn neem ik aan?
Een sheepstick is eigenlijk altijd goed, maar voor de meeste supports zal dat wel te veel geld zijn. Blink is zoals Yogoi zei erg goed op Rubick, omdat je afhankelijk bent van je positioning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:02:
Ghost scepter is ook altijd goed als de tegenstander veel rightclick heeft, en das lategame vaak wel het geval :) Kun je wat langer overleven om net die belangrijke ulti te jatten.

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:22:
Naar mijn mening is pipe geen goed item voor Rubick (zeus- games daargelaten ;) )

Blink is een stuk beter alsmede force staff, zoals hierboven ook aangegeven is.

Om je een idee te geven :http://dotabuff.com/heroes/rubick/items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Al begin ik steeds meer een idee van de items te krijgen, vaak heb je in de match zelf niet echt tijd om het eens uitgebreid te gaan bekijken. Naast je hero ligt het ook aan de rol die je hebt en hoe het spel verloopt, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
TheNephilim schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:53:
Al begin ik steeds meer een idee van de items te krijgen, vaak heb je in de match zelf niet echt tijd om het eens uitgebreid te gaan bekijken. Naast je hero ligt het ook aan de rol die je hebt en hoe het spel verloopt, maar toch...
Het blijft wat een noob tip maar wat ik zelf handig vindt is snel door verschillende guides tabben naar de items waarvan ik verwacht ze nuttig gaan zijn voor de game, dus niet 1 guide aan laten staan maar even alle guides door kijken voor de items suggesties. Het is ook handig om even een overzicht te krijgen wat gunstige items voor een hero zijn en goeie situationals. Uiteraard zijn 80% van die guides gebouwd op dezelfde items (qua cores) maar qua aanvulling of suggesties staan er altijd anderen. Goed om even inspiratie op te doen of herinnert te worden aan een item waar je anders nog wel is overheen kijkt misschien.(maar blink dagger uber alles toch? :+ )

Je hebt meestal de juiste items en cores wel in je hoofd zitten, maar er kan nog wel is een suggestie tussen staan waar je zelf totaal niet aan dacht dat moment en die game wel goed van pas kan komen.

[ Voor 16% gewijzigd door Postius op 07-10-2013 16:23 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Ik had vandaag mijn vreemdste bug tot nu toe.
Ik speelde samen met TK en zaten gewoon midden in een game. Ik was op dat moment lvl 14 als weaver en was hele tijd aan het farmen en deed mee aan teamfights. Staat er opeens dat ik abbandon...

Bovenin stond ik als disconnected en al mijn gold was weg. En kon het ook niet meer krijgen want na elke lasthit liep gold weer snel naar 0.

bye bye game :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Ik had gister een paar keer dat mn items uit de courier-stash op de grond in base gegooid werden. Of kan een medespeler dit ook doen? Ook vaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 09:33
xAndyx schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:24:
Ik had gister een paar keer dat mn items uit de courier-stash op de grond in base gegooid werden. Of kan een medespeler dit ook doen? Ook vaag..
Dit kan een medespeler ook doen inderdaad. Ik had een keer een troll die al mijn spullen tussen de bomen ging verstoppen... (of gewoon kapot maakte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:22

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren ging mijn winning streak kapot. Op de een-of-andere manier deed ik het minder goed. Ik trof mijzelf vaak alleen aan in het off-lanen, kwam vaak 1 of 2 helden tegen die of een level of twee a drie hoger waren of in een hinerlaag lagen te wachten op mij. Meestal begonnen de problemen nadat ik een toren of twee in de off-lane had gepusht waarna ik in de spotlines kwam en mijn mede-hero vaak om onduidelijke redenen de lane had verlaten. Mijn kill-death ratio werd bizar slecht. Erg jammer.

Wel ben ik begonnen gisteren met het leren van de techtree's. Dit werkt ontzettend goed en zorgt ervoor dat ik geen dooie hoeken meer heb tijdens het levelen met gear. Bijvoorbeeld het maken van een shadowblade of bepaalde soorten boots.Voorheen farmde ik gewoon tot ik de 3K aan tikte en kocht ik een shadowblade maar via de techtree kan ik tegen die tijd al op zijn minst voor alngere tijd 1 item van de nodige items hebben gebruikt om uiteindelijk door te gaan naar de shadow blade.

Ik hoop dat ik vanavond meer geluk heb tijdens de matches.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-09 16:30

Wrd

De item composition kennen is een grote must.

Het frustreert me vaak om een hero in de team te hebben die bijvoorbeeld spaart voor een heart en de losse items niet koop. Dat is gewoon 5500 opsparen terwijl de losse items al een enorme boost geven aan de hero.
Als degene dan ook nog eens een paar keer dood gaat komt hij/zij nooit aan een heart.
Al is het wel zo dat een reaver ook een hoop kost, maar het is beter te doen dan in één keer 5500 sparen.

Houdt ook in de gaten welke items weer uit elkaar gehaald kunnen worden.
Met ursa ga ik bijvoorbeeld voor Tranquil Boots om het later weer uit elkaar te halen voor een vlads. Sommige spelers snappen niet dat het kan en noemen mijn ursa jungle build onzinnig in de early game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demie
Het hangt heel erg af van de situatie in het spel en het item in kwestie. In veel gevallen is het verstandig om het eindproduct in 1 keer te kopen, zodat je tot die tijd geld hebt om eventueel uit te kopen mocht je dood gaan.

Ook geef je met een hele hoop items weg wat je gaat maken, zodat een tegenstander daarop kan anticiperen. Wanneer je een Anti-Mage bij de enemy ziet die net een Eaglesong of een Talisman of Evasion heeft gekocht kun je er wel van uit gaan dat hij een Butterfly wilt gaan maken. Dat geeft je tijd om zelf een Monkey King Bar te kopen, zodat je hopelijk tegelijkertijd met de tegenstander je item hebt en hij er dus zo min mogelijk voordeel van heeft. Door het grote item in 1 keer te kopen geef je dus je plannen niet weg, wat best een groot voordeel kan zijn.

Daarnaast zit je ook nog met reliable gold vs unreliable gold. Als het kan geef je alleen unreliable gold uit, zodat wanneer je dood gaat je niet veel gold verliest en eventueel nog uit kunt kopen, maar dit zijn dingen waar ik zelf ook zelden rekening mee houd :P

[ Voor 5% gewijzigd door Demie op 08-10-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Dit spel is officiëel onspeelbaar op mijn 4 jaar oude EliteBookje. Nooit zo vaak uitgescholden geweest voor idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Demie schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:46:
Het hangt heel erg af van de situatie in het spel en het item in kwestie. In veel gevallen is het verstandig om het eindproduct in 1 keer te kopen, zodat je tot die tijd geld hebt om eventueel uit te kopen mocht je dood gaan.

Ook geef je met een hele hoop items weg wat je gaat maken, zodat een tegenstander daarop kan anticiperen. Wanneer je een Anti-Mage bij de enemy ziet die net een Eaglesong of een Talisman of Evasion heeft gekocht kun je er wel van uit gaan dat hij een Butterfly wilt gaan maken. Dat geeft je tijd om zelf een Monkey King Bar te kopen, zodat je hopelijk tegelijkertijd met de tegenstander je item hebt en hij er dus zo min mogelijk voordeel van heeft. Door het grote item in 1 keer te kopen geef je dus je plannen niet weg, wat best een groot voordeel kan zijn.

Daarnaast zit je ook nog met reliable gold vs unreliable gold. Als het kan geef je alleen unreliable gold uit, zodat wanneer je dood gaat je niet veel gold verliest en eventueel nog uit kunt kopen, maar dit zijn dingen waar ik zelf ook zelden rekening mee houd :P
Nou ja ik ben het ten dele met je eens. Ik heb vaak zat mijzelf willen uitkopen na het dood gaan maar er geen goud voor gehad. Anderzijds heb ik soms genoeg goud voor mij uit te kopen maar vind ik het item sneller kunnen hebben belangrijker dan op dat moment een quick rez te hebben.

Maar de meest vervelende momente zijn als je veel goud hebt en net voldoende hebt voor een item te kopen wat je wilt en dan toch snel wordt gekilled door een hero en zo weer net wat te weinig hebt voor het item. (vrijkopen brengt je dan nog verder van je doel af).

Ik denk dat het level van de spelers ook belangrijk is. ik zit momenteel op level 6 en ik kom nog de nodige idioten tegen die niets van Dota 2 snappen. De kiddies van 13 jaar die geen tactiek begrijpen en items kopen puur op damagestats zonder te begrijpen dat dit niet alles is.

That said zit ik momenteel nog niet in een groep maar dat wil ik eigenlijk pas als ik een match of 300 achter mijn kiezen heb en ik tik momenteel nog niet eens de 150 aan.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
Auredium schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:01:
[...]
Maar de meest vervelende momente zijn als je veel goud hebt en net voldoende hebt voor een item te kopen wat je wilt en dan toch snel wordt gekilled door een hero en zo weer net wat te weinig hebt voor het item. (vrijkopen brengt je dan nog verder van je doel af).
Goed gebruik maken van de 'buylist' of hoe het ook wordt genoemd. Ik bedoel dat je in het shoptabblad je volgende item aanklikt met je rechtermuisknop en deze verschijnt als een soort 'quickbuy'. Stel een makkelijk toets in voor deze 'quickbuy' en koop nog snel wat items voordat je doodgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demie
Zoals ik al zei: het hangt heel erg van de situatie af. Maar dat geldt voor alles in DotA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-09 11:49
Demie schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:46:
Aah daar was dat dus voor! Vroeg me al een tijdje af waar dat goed voor was..

Verder maak ik vaak me geld op als er voorlopig nog geen buyback nodig is. Ik koop het meteen als ik het geld heb. Al vaak genoeg gehad dat ik het had, en dood ging.. Behoorlijk zuur, had ik eindelijk me Sacred Relic bij elkaar gespaard :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik hou extreem veel rekening met unreliable gold. Als ik meer dan 500 of zo heb is dat gewoon vreselijk veel voor mijn doen. Meestal heb ik dan allang een component van een of ander item gekocht, of ik moet echt voor een sacred relic of zo sparen, en niet veel gevaar hebben gelopen, en zelfs dan loop ik liever niet met al teveel unreliable gold rond.

[ Voor 5% gewijzigd door Amanoo op 08-10-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Unreliable gold.. Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.
Ga ik maar eens uitzoeken als ik tijd heb.

Gisteravond wat leuke potjes gespeeld met een paar tweakers, daar leer ik echt veel van.
En het is hartstikke gezellig natuurlijk!

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 21:26
@ Mjetterd

http://dota2.gamepedia.com/Gold
Een linkje met redelijk wat uitleg over Gold. Inclusief een verhaal over reliable en unreliable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Tamelijk belangrijk om te weten, vooral als je een killstreak hebt of anderszins een hoog level hebt behaald, en vervolgens dood gaat en vele honderden gold kwijt bent. Als je de kennis goed toepast kan je de schade van het dood gaan enorm beperken.

[ Voor 9% gewijzigd door Amanoo op 08-10-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Ik heb er ook nooit ervan gehoord.
Ik heb het ondertussen al opgezocht en gelezen.
Wat ik niet uit de uitleg kan vinden is inzicht in de hoeveelheid unreliable gold en hoeveel reliable gold in bezit is.

Het zal vast wel zoiets simpel zijn als de muis eroverheen laten hoveren?
Ik zit momenteel op werk en kan niet even dota 2 opstarten om het uit te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 18:52
Wrd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:05:
Wat ik niet uit de uitleg kan vinden is inzicht in de hoeveelheid unreliable gold en hoeveel reliable gold in bezit is.

Ik zit momenteel op werk en kan niet even dota 2 opstarten om het uit te zoeken :)
Is inderdaad zo eenvoudig ja.
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/kyhP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 21:26
@Wrd
Je hebt helemaal gelijk, indien je hovert over je gold amount komt er een vakje met Unreliable gold, benodigd gold voor buyback en nog iets.

*ECHO*

[ Voor 3% gewijzigd door Gert Pronk op 08-10-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Wrd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:05:

Bingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Awesome weer wat geleerd. Vanavond eens rekening gaan houden met Unreliable gold. Nu ik enigzins de werking van de techtree begin te snappen wordt dat mijn volgende doel.

Meh; ik blijf bij Leshrac omdat het een leuke hero is vind ik maar ik merk dat torens pushen erg veel haat genereerd. Jammer dat er geen meter in Dota 2 zit dit de haat van (tegen)spelers bij houdt. :P
Wat ik wel merk is dat Dota 2 niet in de final stats laat zien hoeveel gebouwen je hebt gesloopt, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denkt dat dat vooral komt doordat het slopen van towers nogal een team effort is, ipv te wijden aan een enkele speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Gert Pronk schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:01:
@ Mjetterd

Een linkje met redelijk wat uitleg over Gold. Inclusief een verhaal over reliable en unreliable.
Nice, duidelijk! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Gert Pronk schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:01:
@ Mjetterd

Thnx :D.
Nog meer om in de gaten te houden dus 8)

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:12:
Denkt dat dat vooral komt doordat het slopen van towers nogal een team effort is, ipv te wijden aan een enkele speler.
Ligt er net aan hoe je team is opgebouwd. Met Death Prophet en al helemaal Nature's Prophet wil dat soms wel neigen naar een solo taak. Beiden kunnen snel snoeihard pushen en dan maken dat ze wegkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Amanoo schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:18:
[...]

Ligt er net aan hoe je team is opgebouwd. Met Death Prophet en al helemaal Nature's Prophet wil dat soms wel neigen naar een solo taak. Beiden kunnen snel snoeihard pushen en dan maken dat ze wegkomen.
Als je een half degelijk team tegenover je hebt is Solo push = suicide met lesh of DP.

Niet eens half degelijk, gewoon 2 spelers op het andere team die niet achterlijk zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Postius op 08-10-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Amanoo schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:18:
[...]

Zelfs dan is het een team taak. Want dan is het de taak van het team om te zorgen dat prophet die ruimte krijgt. Als je geen druk legt dan zal die prophet bij elke solo push gewoon geganked worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Yogoi schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:36:
[...]

Zelfs dan is het een team taak. Want dan is het de taak van het team om te zorgen dat prophet die ruimte krijgt. Als je geen druk legt dan zal die prophet bij elke solo push gewoon geganked worden ;)
Dit dus.
Op het moment dat ik zie dat mijn team elders net in mootjes is gehakt door de tegenstanders dan stop ik met pushen zelfs als ik zonder weerstand vlak bij een toren ben. Ik heb iets te vaak een vijandelijke held zien opduiken voor mijn neus tijdens een solo push.

Ik heb dan liever een escorte met mij mee of dat mijn team gelijktijdig elders zit te pushen. Op die manier is de kans groter dat een toren valt zelfs als ik uit de weg wordt geruimt.

Overigens vind ik een gefaalde solo push niet perse een falen in het geheel. Als ik zie dat ik wordt gekilled door twee helden terwijl de overige vier van mijn team de drie andere helden in een push aan de andere kant van het veld uit de weg ruimen da is mijn solo push toch nog nuttig geweest. Dat verklaard overigens wel voor een deel mijn soms hoge death ratio. (ik heb ook veel potjes met minder dan 3 deaths ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monsees
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 21:28
Welke support heroes gebruiken jullie eigenlijk?
Meestal speel ik met Crystal Maiden (fijn aura, stun en slow) en laatst heb ik Vengeful Spirit ontdekt (stun en door haar aura nog een mooie damage).
Als je met een goed samenwerkend team bent vind ik silencer (vooral zijn aura :) ) erg fijn om teamfights mee te winnen. Helaas zijn samenwerkende teams over het algemeen redelijk zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
De supports die ik het meest speel zijn warlock, lich, disruptor, venomancer, necrolyte, abbadon en venge..

[ Voor 12% gewijzigd door Mjetterd op 08-10-2013 16:39 ]

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-09 11:49
Ons probleem is idd ook teamwerk, het is lastig heroes te vinden die mooi op elkaar aansluiten..
Zelf vind ik jakiro heel fijn, geweldige stun en ook wel redelijk wat damage, maar je moet het houden op de support rol vind ik persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Rempi schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:37:
Ons probleem is idd ook teamwerk, het is lastig heroes te vinden die mooi op elkaar aansluiten..
Zelf vind ik jakiro heel fijn, geweldige stun en ook wel redelijk wat damage, maar je moet het houden op de support rol vind ik persoonlijk :)
Teamwork... jep daar gaat het altijd mis bij ons.
Op het moment dat teamwerk heel belangrijk is (teamfights), worden we vaak een beetje hysterisch en ongeorganiseerd :/

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn favoriete supports zijn Lich, Rubick, Vengeful Spirit en Dark Seer. Speel wel het liefst #4, dus support met nog wel wat farm, #5 aka hard support aka wardbitch vindt ik meestal niet echt leuk om te spelen en op mijn skill niveau wordt er toch niet zo erg om wards gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Mijn favoriete support is toch wel Shadow Shaman, al is die wat flexibel om hem een pure support te noemen. Door zijn toch enigszins itemafhankelijkheid (je kan hem zonder veel items ook best goed spelen, maar er zijn veel items die hem nog beter maken in datgene waar hij van zichzelf goed in is) en vrij trage movement speed waardoor het een eeuw duurt voordat je bij je wardplek bent lijkt hij me geen goede wardbitch. Ook wil je dat hij goed levelt. Verder is hij wel erg flexibel. Als pusher kan hij heel wat doen en het is een kei van een disabler, en disablen is wat je altijd blijft doen met hem, ongeacht je exacte positie. Het verschilt erg per potje of ik meer als support dien, toch meer de pusher ben of in enkele gevallen zelfs toch aardig wat farm heb gehad om een beetje semi-carry uit te kunnen hangen, al betekent dat in de meeste gevallen dat mijn team niet goed heeft staan spelen. Als disabler heerlijk om met een beetje nukewerk te combineren.

Als je het mij vraagt kan je bijna niet mis gaan met Shadow Shaman, of je moet echt een team vol met magic immunity tegenover je hebben, in welk geval je gewoon niets begint.

[ Voor 3% gewijzigd door Amanoo op 08-10-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monsees
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 21:28
Voor mensen die nog graag een keer willen samenspelen voeg mij maar toe: Ebruunlu.
Lijkt me een stuk leuker om met mensen te spelen waarmee wat samenwerking mogelijk is.
Ik ben niet extreem goed, maar er zal wel iets leuks van te maken zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Auredium schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:57:
[...]

Dit dus.
Op het moment dat ik zie dat mijn team elders net in mootjes is gehakt door de tegenstanders dan stop ik met pushen zelfs als ik zonder weerstand vlak bij een toren ben. Ik heb iets te vaak een vijandelijke held zien opduiken voor mijn neus tijdens een solo push.
Niet om heel lullig te zijn maar als jouw team in mootjes word gehakt en jij was aan het solo pushen dan had jij niet moeten solo pushen. Dan was je veel meer waard geweest in het teamgevecht. Zeker als je zoals jij vaak doet een Leshrach speelt. Dan kun je stunnen en nog best wat extra in een teamfight doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amanoo schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:57:
Mijn favoriete support is toch wel Shadow Shaman, al is die wat flexibel om hem een pure support te noemen. Door zijn toch enigszins itemafhankelijkheid (je kan hem zonder veel items ook best goed spelen, maar er zijn veel items die hem nog beter maken in datgene waar hij van zichzelf goed in is) en vrij trage movement speed waardoor het een eeuw duurt voordat je bij je wardplek bent lijkt hij me geen goede wardbitch. Ook wil je dat hij goed levelt. Verder is hij wel erg flexibel. Als pusher kan hij heel wat doen en het is een kei van een disabler, en disablen is wat je altijd blijft doen met hem, ongeacht je exacte positie. Het verschilt erg per potje of ik meer als support dien, toch meer de pusher ben of in enkele gevallen zelfs toch aardig wat farm heb gehad om een beetje semi-carry uit te kunnen hangen, al betekent dat in de meeste gevallen dat mijn team niet goed heeft staan spelen. Als disabler heerlijk om met een beetje nukewerk te combineren.

Als je het mij vraagt kan je bijna niet mis gaan met Shadow Shaman, of je moet echt een team vol met magic immunity tegenover je hebben, in welk geval je gewoon niets begint.
Rubick > Shaman, as seen here:
http://dotabuff.com/matches/336885693

Spectre die hard carry had moeten zijn was afk maar toch gewonnen. Prachtige pot was dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-10 21:27

The Chosen One

Zie signature!

Niet echt moeilijk als SS een desolator gaat en morphling manaboots. :P

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren een potje gehad waarbij ik initieel tijdens het pushen werd lastig gevallen door een Spirit Breaker maar gelukkig had ik vrij snel mijn Shadowblade waardoor ik een voordeel wist te behalen.

We kregen intieel tower voordeel maar vlak daarna begon het andere team eerst bottom dan top te pushen in succession waardoor het lastiger verdedigen was. Uiteindelijk kregen we de overhand in levels en towerpushen wardoor we de overwinning wisten te behalen.

Als Leshrac zijnde waardeer ik de schadowblade en lightning hammer toch wel enorm. De healing boots (ben even de echte naam kwijt) staan niet ver er onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mede dota spelers,

nieuwe gebruiker maar (redelijk) ervaren dota speler hier. Ben op zoek naar een vaste crew/team om samen te spelen. Mijn huidige crew speelt helaas niet meer zo vaak.Heb nu zo'n 481 matches gespeeld. Speel het liefst mid of solo long lane. Uiteraard kan ik ook de carry of support rol vervullen. Mirana/Windrunner/Darkseer offlane, Qop, Nyx en TA mid hebben de voorkeur.

Zal voor de zekerheid mijn dotabuff linken: http://dotabuff.com/players/110130801.

Mijn steamnaam is Straubje. Is er een tweakers groep waar ik me kan aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Je kan beginnen met het joinen van de GoT dota 2 guild :)
Gewoon Yogoi toevoegen in steam en vragen om een invite.

Er zijn meer gotters die een invite kunnen doen, wie dat zijn weet ik niet uit mijn hoofd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Auredium schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 08:31:

Als Leshrac zijnde waardeer ik de schadowblade en lightning hammer toch wel enorm. De healing boots (ben even de echte naam kwijt) staan niet ver er onder.
Tranquil boots :)

Maar even een vraagje, waarom skill je Lightningstorm (E-skill) en Pulse Nova (R/ult skill) niet als leshrac zijnde? Die skill zijn namelijk veel en veel beter dan 1 lvl in stats. Ik zat wat games door te kijken en zie dta je lightning storm helemaal niet gebruikt en je ult vaak pas na lvl 18.
Wel is het zo dat lightning en ult vaak pas later goed zijn (zeg rond lvl 10) maar op 18 is echt way to late.

Mocht je antwoord zijn omdat je er gaan mana voor hebt dan komt dta omdat je items neemt die voor leshrac eigenlijk helemaal niet goed zijn. Shadowblade kan situational goed zijn maar raad ik af. Een mjollnir (of mealstorm voor de pre-versie) raad ik echt helemaal af als leshrac. Zorg dat je mana en control hebt. Neem bijvoorbeeld een forcestaff of een bloodstone. Of een Aghanims Scepter ofzo.
Basically bijna alles maar geen carry items ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Yogoi op 09-10-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 21:17
Auredium schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 08:31:
Gisteren een potje gehad waarbij ik initieel tijdens het pushen werd lastig gevallen door een Spirit Breaker maar gelukkig had ik vrij snel mijn Shadowblade waardoor ik een voordeel wist te behalen.

We kregen intieel tower voordeel maar vlak daarna begon het andere team eerst bottom dan top te pushen in succession waardoor het lastiger verdedigen was. Uiteindelijk kregen we de overhand in levels en towerpushen wardoor we de overwinning wisten te behalen.

Begrijp ik je nou goed? Gebruik je nou een Shadowblade en Maelstorm op een Leshrac? Waarom zou je zo een item build maken op een Leshrac? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Shadowblade kom je tegenwoordig tegen op elke hero. Ergens word ik er wel moe van, steeds dat invis gezeur, maarja wat doe je er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
TheNephilim schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:45:
Shadowblade kom je tegenwoordig tegen op elke hero. Ergens word ik er wel moe van, steeds dat invis gezeur, maarja wat doe je er aan.
Afbeeldingslocatie: http://hydra-media.cursecdn.com/dota2.gamepedia.com/thumb/1/1d/Gem_of_True_Sight_icon.png/64px-Gem_of_True_Sight_icon.png Afbeeldingslocatie: http://hydra-media.cursecdn.com/dota2.gamepedia.com/thumb/3/3e/Sentry_Ward_icon.png/64px-Sentry_Ward_icon.png Afbeeldingslocatie: http://hydra-media.cursecdn.com/dota2.gamepedia.com/thumb/e/ed/Dust_of_Appearance_icon.png/64px-Dust_of_Appearance_icon.png

Hiermee kom je een heel eind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
TheNephilim schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:45:
Hoe meer shadowblades hoe beter de cost/effective van anti invis is. (Dust/sentry/gem)
En aangezien een shadowblade best hoge investering is zou ik zeggen dat het echt compleet useless is om mass shadowblade te gaan. Er zijn heroes waarbij het goed is maar op de meeste waar jij vermoedleijk een shadowblade op ziet is het compleet onzin. Zoals bijvoorbeeld op een Leshrac.

Ik denk dat je ze minder tegen gaat komen als je in games komt waar het gemiddelde skillniveau hoger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Wanneer is een hero geschikt voor een shadowblade :)?
Is een shadow blade bij een natures prophet bijvoorbeeld een noob item?
Venomancer en ursa zie je ook vaak met shadowblade

[ Voor 16% gewijzigd door Mjetterd op 09-10-2013 09:53 ]

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
Shadowblade is vaak situationeel. Je kan nooit zeggen dat het altijd goed is op een hero.
Wat ik persoonlijk vaak(dus zeker niet altijd!) wel goed vind: Alchemist of Spirit Breaker (maar SB is een bug geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal ga ik early game voor arcane boots met Leshrac. Daarna voor een Bloodstone. De arcane boots kun je later weer disassemblen waardoor je enkel de perseverance, pointbooster en vitality booster hoeft te kopen. Zodra je bloodstone hebt zijn arcane boots overbodig. Ult kies ik meestal pas op lvl 10 en 11.

@Mjetterd.
Shadowblade is handig om te escapen als splitpushers, zoals een natures prophet. Op carry's wordt shadowblade ook vaak gebouwd. Vooral voor de extra bonus damage zodra je uit de invis komt. Op sniper/drowranger is het ook aan te raden. Hero's hebben geen escape en trage movementspeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Casturan schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:55:
Shadowblade is vaak situationeel. Je kan nooit zeggen dat het altijd goed is op een hero.
Wat ik persoonlijk vaak(dus zeker niet altijd!) wel goed vind: Alchemist of Spirit Breaker (maar SB is een bug geloof ik).
Als je doelt op het invis charge, ja dat is idd nog een bug. :) Je hoort eigenlijk geen items te kunnen gebruiken tijdens een charge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
Dat bedoelde ik inderdaad Feralio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:57:
Meestal ga ik early game voor arcane boots met Leshrac. Daarna voor een Bloodstone. De arcane boots kun je later weer disassemblen waardoor je enkel de perseverance, pointbooster en vitality booster hoeft te kopen. Zodra je bloodstone hebt zijn arcane boots overbodig. Ult kies ik meestal pas op lvl 10 en 11.

@Mjetterd.
Shadowblade is handig om te escapen als splitpushers, zoals een natures prophet. Op carry's wordt shadowblade ook vaak gebouwd. Vooral voor de extra bonus damage zodra je uit de invis komt. Op sniper/drowranger is het ook aan te raden. Hero's hebben geen escape en trage movementspeed
@Aurendium, kijk, zo zou het moeten zijn :)

Overigens vind ik zelf shadowblade niet zo heel goed op sniper/drow.
Zoals Demie vandaag nog zei:
"If you count on invis for escaping you're gonna have a bad time"

Waar ik het helemaal mee eens ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Feralio schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:58:
[...]

Als je doelt op het invis charge, ja dat is idd nog een bug. :) Je hoort eigenlijk geen items te kunnen gebruiken tijdens een charge.
En waarom niet volgens jou? Je kan ook al eeuwen Mask of Madness activeren tijdens een Bara charge, volgens mij kan je ook BKB activeren tijdens een charge. Vind het niks raars dat je ook Lothars kan activeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
M4DMan schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:05:
[...]

En waarom niet volgens jou? Je kan ook al eeuwen Mask of Madness activeren tijdens een Bara charge, volgens mij kan je ook BKB activeren tijdens een charge. Vind het niks raars dat je ook Lothars kan activeren :)
En het is dus al eeuwen fout: http://dev.dota2.com/showthread.php?t=100245

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
M4DMan schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:05:
[...]

Dat is juist de bug: het kunnen gebruiken van items tijdens een charge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Hmmmm, daar was ik dus niet van op de hoogte. Ik vond het altijd wel fijn om items te kunnen activeren tijdens een charge ^^ Zou het dus ook niet vervelend vinden als het na eeuwen hetzelfde zou blijven ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Yogoi schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:03:
[...]

Escapen met invis werkt op mijn niveau altijd nog wel.. Dus ik heb vaak wel een shadow blade op sniper en drow :$

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Hebben mensen hier trouwens ervaring met HoN? Ik ben sinds kort voor afwisseling (en voornamelijk om smerige russen te ontvluchten) enigszins overgestapt naar HoN. Tot nu toe nog geen enkele cyrillische letter of CYKA CYKA DAVAI BLYAT geschreeuw tegengekomen, I iz happy ;p

Game ligt qua tempo zoveel hoger, niet meer normaal :o Graphics wellicht wat minder maar qua gameplay wel heel erg lekker. Moet wel zeggen dat ik met mn behoorlijke aantal games in DotA nog wel het gevoel heb dat ik nog erg moet wennen aan deze game :O

[ Voor 3% gewijzigd door M4DMan op 09-10-2013 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Yogoi schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:03:
[...]

Ik ben nog in de leerfase en ik gebruik lightningstrike nog niet veel met name omdat ik toch een beetje de kracht mis. De lightning hammer doet imo meer damage en kost mij geen mana. Tenzij ik lightning strike weet te boosten is hij in mijn ogen niet productief.

De aura heb ik vroeger wel enorm veel gebruikt en nu nog als ik wat te veel helden om of achter mij aan heb. Die valt ook te boosten met een voorwerp (nog niet gedaan) Ik gebruik die aura echter minder since ik mijn rol heb geshift naar towers agressievfer aanvallen wat leidde tot minder gevechten met hero's waar doorsneewijze de stun van leshrac gewenster is.

@De shadowblade discussie.sowieso is die blade een stuk minder geschikt voor hero's die al een invisible ability hebben (duh :P ) maar ranged zie ik het echter alleen soms. Ik zie snipers er wel eens mee maar ik zie het voor hun meer als een last method escape als ze er niet in zijn geslaagd afstand te houden van vijandelijke hero's.

Als Leshrac is shadowblade een goede bij het solo pushen van torens om weg te kunnen komen mocht de vijandelijke hero komen opdagen. Het is echter zeker geen perfecte methode. Een charging spiritbreaker met full mana houd je niet snel ermee tegen. (invisible worden met shadowblade stopt de charge niet)
Echter gebruik ik bij Leshrac het ook voor het ambushen van vijandelijke hero's als ik inschat dat ik een extra element nodig heb om het 1-op-1 te kunnen winnen. Niemand verwacht een splitting earth attack vanuit het niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 11-10 20:41
M4DMan schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:47:
Hebben mensen hier trouwens ervaring met HoN? Ik ben sinds kort voor afwisseling (en voornamelijk om smerige russen te ontvluchten) enigszins overgestapt naar HoN. Tot nu toe nog geen enkele cyrillische letter of CYKA CYKA DAVAI BLYAT geschreeuw tegengekomen, I iz happy ;p

Game ligt qua tempo zoveel hoger, niet meer normaal :o Graphics wellicht wat minder maar qua gameplay wel heel erg lekker. Moet wel zeggen dat ik met mn behoorlijke aantal games in DotA nog wel het gevoel heb dat ik nog erg moet wennen aan deze game :O
Ben je al wel mensen tegen gekomen die de chat vol gooide met witte vierkantjes? Zelf ben ik met HoN gestopt toen het uit beta ging, toen was het een tof spel. Met retail en later F2P is het alleen maar bergafwaarts gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

microoo schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:03:
[...]

Ben je al wel mensen tegen gekomen die de chat vol gooide met witte vierkantjes? Zelf ben ik met HoN gestopt toen het uit beta ging, toen was het een tof spel. Met retail en later F2P is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
En ik voel nu exact hetzelfde over DotA. Sinds het "officieel" is gereleased is er zoveel rotzooi bij gekomen, niet meer normaal. Ze maken taal filters maar er wordt geen zak mee gedaan, overal vervuiling. En nee, nog geen witte blokjes gezien tot nu toe ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 11-10 20:41
@Auredium ik kan je ook zeer zeker het item Monkey King Bar aan raden. Daarmee kan je jouw auto-attack niet meer missen en je hebt kans op 100 extra damage met een ministun. Dat is een erg fijn item en ook erg degelijk voor alle right-clickers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
microoo schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:07:
@Auredium ik kan je ook zeer zeker het item Monkey King Bar aan raden. Daarmee kan je jouw auto-attack niet meer missen en je hebt kans op 100 extra damage met een ministun. Dat is een erg fijn item en ook erg degelijk voor alle right-clickers!
Ik vind een AC op dit soort characters ook fijn. Vanwege zijn Ult en Edict wil je toch een beetje in Melee range zijn. Met een Assault Cuirras ben je dan toch wat tankier, je helpt je team met het aura en je doet zelf ook nog lekker wat extra damage met bonus attack speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Jongens, don't feed the Afbeeldingslocatie: http://www.cyborgmatt.com/wp-content/uploads/2013/01/Dota2_TrollPort.jpg.

Maar Auredium, mogen we je Dotabuff profiel hier plaatsen zodat de mensen ook een beetje een beeld kunnen vormen waar we het over hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Feralio schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:15:
Jongens, don't feed the [afbeelding].

Maar Auredium, mogen we je Dotabuff profiel hier plaatsen zodat de mensen ook een beetje een beeld kunnen vormen waar we het over hebben? :)
Hij staat toch openbaar. Dus fire maar away. Ik heb iig de Monkey Bar alvast genoteerd om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
Auredium schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:24:
[...]Ik heb iig de Monkey Bar alvast genoteerd om te testen.
Dat was geen serieuze advies. De items die je nu gebruikt kun je opzich wel vergeten, ik zou even deze guide doorlezen:
http://www.dotafire.com/d...t-leshrac-build-guide-244

Even extra uitleg voor jou situatie:
Shadowblade, is leuk en aardig, maar de gold die je daarvoor gebruikt, kun je beter gebruiken voor zoiets als een Blood Stone. Je kunt dan je ulti aan laten staan, en dat sloopt enemy heroes (een ontzettend sterke ability).

Maelstorm: Dit is een item voor rightclickers, maar de damage van Leshrac komt van zijn abilities, die vooral meerdere heroes target. In een eerdere post zei je dat je Maelstorm liever hebt dan je ability: maar waarom zou je geld uitgeven voor een item die 'exact het zelfde doet' als een ability die je hebt. Dat geld kun je beter spenderen, waardoor je juist geen mana problemen hebt, of je ultimate sterker maakt door een Aghanim's Scepter.

Het idee is dus dat je tijdens een teamfight al je abilities gebruikt, en daarvoor heb je veel mana nodig. Bloodstone helpt je daarbij.

Hoe jij Leshrac nu speelt werkt nu misschien wel, omdat je tegen mensen speelt die ook het spel pas leren. Maar als je wat beter bent en ook tegen betere tegenstanders bent, dan gaan je huidige items je niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Dotabuff link - Auredium

De kracht achter Leshrac zit hem in de spells die hij heeft, maar zoals je gemerkt hebt kan het nogal redelijk rap oplopen met de mana kosten. Daarom zijn ook eigenlijk de belangrijkste items die je kan maken spullen die je mana geven (en in mindere mate Mana regen). Denk hierbij aan items als Scythe of Vyse, Euls Sceptre

Alle items die je nu eigenlijk haalt zijn eigenlijk voor carries, omdat deze gewoon veel beter scalen met pure damage items, Leshrac heeft geen modifiers van zichzelf zoals bijvoorbeeld een Phantom Assassin's Coup de Grâce, of een Kunkka's Tidebringer. Hierdoor zijn pure damage items minder aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Over Shadow Blade gesproken, ik zag er laatst een Nature's Prophet mee knoeien. Kan nog best nuttig zijn op hem, gezien het nogal een solo pusher is. Beetje kunnen sneaken of ontsnappen is dan erg nuttig.

[ Voor 15% gewijzigd door Amanoo op 09-10-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Auredium, waarom speel je eigenlijk bijna alleen maar Lesrac? Verveelt dat niet? En vind je het niet interessant andere heroes te ontdekken?

Ik probeer zoveel mogelijk heroes te spelen (nu een stuk of 70 gehad), zodat ik weet wat elke hero kan. Dat is best makkelijk op momenten dat ik ze als enemy tegen mij heb.
Soms heb ik heroes tegen me die me nogal kunnen verassen omdat ik de hero of de items nog niet ken.

Focus op 1 hero kan zeker voordelig zijn omdat je er steeds beter in word, maar ik zie meer nadelen.
Jij speelt dus waarschijnlijk ook altijd all pick? Die modus speel ik bijna nooit, omdat ik dan altijd heroes kies die ik al vaak gespeeld heb.

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik deed eerst hetzelfde als Auredium, bijna alleen maar 1 hero spelen, maar dan met Lich. Ik kan je aanraden om wat medium difficulty bot matches te doen met nieuwe heroes, kan je een beetje wennen aan andere heroes en hun mogelijkheden in het spel, zonder gezeur van medespelers omdat je voor het eerst die hero speelt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2013 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Mjetterd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:02:

Focus op 1 hero kan zeker voordelig zijn omdat je er steeds beter in word, maar ik zie meer nadelen.
Jij speelt dus waarschijnlijk ook altijd all pick? Die modus speel ik bijna nooit, omdat ik dan altijd heroes kies die ik al vaak gespeeld heb.
WILLEKEURIGE TREK 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
>:)
Willekeurig trek, enkele trek, kies een held, minst gespeeld.
Het kan allemaal :9

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Amanoo schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:47:
Over Shadow Blade gesproken, ik zag er laatst een Nature's Prophet mee knoeien. Kan nog best nuttig zijn op hem, gezien het nogal een solo pusher is. Beetje kunnen sneaken of ontsnappen is dan erg nuttig.
Hangt ervanaf hoe het gespeeld wordt.
Gisteren had ik een pot met een nature die precies dat deed. Hij werd alleen heel voorspelbaar.
Hij tp de hele tijd tussen top en bot en soms naar de team voor teamfights.

Ik dus als tusk met een gem zo nu en dan tussen de bosjes staan nature opwachten.
Nature werd hierdoor een goede feed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dota klinkt wel vrij stom in het nederlands ._.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:12:
Dota klinkt wel vrij stom in het nederlands ._.
+1 ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Nah :F

Venge, volgens mij, laat met een skill een wrede kreet los ^^

[ Voor 19% gewijzigd door Mjetterd op 09-10-2013 12:15 ]

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjetterd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:13:
Venge, volgens mij, laat met een skill een wrede kreet los ^^
Precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-10 23:09
Moeten we niet gewoon een Tweakers™ audiopack maken waar we alle hero kreten vervangen met Nederlandstalige versies? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
danslo schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:21:
Moeten we niet gewoon een Tweakers™ audiopack maken waar we alle hero kreten vervangen met Nederlandstalige versies? :')
Kan dat :Y)? Dat zou echt geniaal zijn!

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-10 23:09
Mjetterd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:24:
[...]

Kan dat :Y)? Dat zou echt geniaal zijn!
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=155078298

Gewoon mp3tjes maken en een txt file op de juiste plek met juiste inhoud. Niet zo moeilijk dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

danslo schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:21:
Hahaha als er iemand handig is met die shit wil ik wel meewerken om een Brabantse GoT Dota 2 NL announcer pack te maken 8)

"AIAIAIIIII"
"Hedde gij oew top toren wel s gezien jungske?"
"D'n ursten moord!"
"Zozo, die'n koekwaus is goed bezigch, 3 op n rij"

:P

[ Voor 13% gewijzigd door M4DMan op 09-10-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Overigens mensen die beweren dat bepaalde vaardigheden stom klinken in het Nederlands. In het engels klinken ze net zo achterlijk, net zulke bullshit vaak qua termen. Maar het is engels "de coole" taal dus dan is alles tof :p.

Voor je taalpakket:
YouTube: Draadstaal: Cursus Brabants - Multimediums in 't Brabants :D
YouTube: Draadstaal: Cursus Brabants - Geloof in 't Brabants

[ Voor 13% gewijzigd door Postius op 09-10-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 23:09
Announcers wil je echt niet in het nederlands hebben. Tijd geleden wilde ik een vriend dota leren en hij had het in het nederlands ingesteld. HIj ging die spells opnoemen en het klonk echt super lelijk xD

Btw, de russen vind ik op dit moment niet erg. De meeste russen waarbij ik in het team kom, zijn wel goed. Het ergste op dit moment zijn de mensen die sniper picken en dan snel mid willen. Gaan ze tegen pudge en gaan ze feeden vanaf minuut 1. Zoals afgelopen potje bij mij. Ook mensen die nooit communiceren zijn irritant. Ze zeggen nooit oke of iets anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

M4DMan schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:53:
[...]

Hahaha als er iemand handig is met die shit wil ik wel meewerken om een Brabantse GoT Dota 2 NL announcer pack te maken 8)

"AIAIAIIIII"
"Hedde gij oew top toren wel s gezien jungske?"
"D'n ursten moord!"
"Zozo, die'n koekwaus is goed bezigch, 3 op n rij"

:P
Ik vind't wel tied veur'n pack in't plat.

Helaas kan ik niet erg goed Twents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Amanoo schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:46:
[...]

Ik vind't wel tied veur'n pack in't plat.

Helaas kan ik niet erg goed Twents.
Hahaha moet je Yeti vragen voor de Twentse platte versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
M4DMan schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:53:
[...]

Hahaha moet je Yeti vragen voor de Twentse versie :P
Ho ho, ik ben geen Twent (Twentenaar?). Moar ik kan weh een biettien plat proatn.
Al is Feralio een betere kandidaat _/-\o_ (maar die komt ook niet uit twente.)

En wat dota in het NL betreft: :9~ :)F oOo *O* d:)b :>

[ Voor 13% gewijzigd door Mjetterd op 09-10-2013 16:10 ]

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Mjetterd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:08:
[...]

Ho ho, ik ben geen Twent (Twentenaar?). Moar ik kan weh een biettien plat proatn.
Al is Feralio een betere kandidaat _/-\o_ (maar die komt ook niet uit twente.)

En wat dota in het NL betreft: :9~ :)F oOo *O* d:)b :>
Weer een Teamspeak server waar ik dus niet meer op terug kom. ;)
Pagina: 1 ... 49 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers