Toon posts:

[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.697 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Sahje schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 08:24:
[...]

[...]

We hebben zelfs een in-game guild en irc kanaal.
Oh, tell me more... Zoek al langer vast groepje voor Dota 2 ! :)

Sinds gisteren paar games fanatiek Lone Druid gespeeld terwijl ik hem normaal niet kan uitstaan. Toch veel leuker dan verwacht als je je beetje verdiept erin. :9 >:)

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:41

TheNephilim

Wtfuzzle

Postius schreef op zondag 08 september 2013 @ 14:38:
[...]

Het blijft erop neer komen, speel geen IO tenzij je met iemand samen speelt met wie je al heel lang samen speelt en je ervaring hebt met io samenspelen. Anders is het bijna niet te doen en blijft zo'n IO er onnuttig voor je team.
Duidelijk, dan begin ik er voorlopig nog niet aan! :p

Gisteren trouwens nog een lekker potje gespeeld als Lich. 10/1 is best netjes toch? We waren met z'n 4'ren van VILF. In het andere team zaten 3 FREE leden. Hun verliezen was volgens hun de schuld van hun medespelers, jammer zoiets.

We waren gewoon beter! :p

http://dotabuff.com/matches/304766658

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

3 hard carries :F dan vraag je er om om te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Oef, 0-10 QoP, it hurts my eyes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

TheNephilim schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:47:
[...]

Duidelijk, dan begin ik er voorlopig nog niet aan! :p

Gisteren trouwens nog een lekker potje gespeeld als Lich. 10/1 is best netjes toch? We waren met z'n 4'ren van VILF. In het andere team zaten 3 FREE leden. Hun verliezen was volgens hun de schuld van hun medespelers, jammer zoiets.

We waren gewoon beter! :p

http://dotabuff.com/matches/304766658
Ik heb een keer Lich gespeeld met Agh Scepter icm Refresher. Dikke pret in teamfights. _/-\o_

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosc
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
hardcoresmurf schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:19:
3 hard carries :F dan vraag je er om om te verliezen.
Ik vind de line-up van de tegenstander niet zo slecht. Met 1) PA, 2) QoP, 3) Weaver, 4) Mirana en 5) Nyx (dus met de enige bijzonderheid dat Mirana support speelt) valt er nog redelijk wat van te maken.

Enkel afgaande op de Dotabuff-info waren er genoeg andere problemen in dat team die aan het verlies bij hebben gedragen. Zo had niemand zin om te supporten, waren de itembuilds suboptimaal, waren de skillbuilds ronduit vreemd, en is er bij beide teams een groot tekort aan teleportscrolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroop2000
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07-2023
Mosc schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:19:
[...]

Ik vind de line-up van de tegenstander niet zo slecht. Met 1) PA, 2) QoP, 3) Weaver, 4) Mirana en 5) Nyx (dus met de enige bijzonderheid dat Mirana support speelt) valt er nog redelijk wat van te maken.

Enkel afgaande op de Dotabuff-info waren er genoeg andere problemen in dat team die aan het verlies bij hebben gedragen. Zo had niemand zin om te supporten, waren de itembuilds suboptimaal, waren de skillbuilds ronduit vreemd, en is er bij beide teams een groot tekort aan teleportscrolls.
Ook als Mirana support speelt is de line-up nog erg slecht. Alle 5 de heroes zijn erg item afhankelijk. Zonder items zijn ze erg squishy. Zo kan de 1e spell van Bloodseeker er alvoor zorgen dat QoP een bkb of een linkens moet halen. Daarnaast hebben jullie Ursa, die met lothars een ideale pubstomper is in de meeste brackets omdat als er geen true support is, er waarschijnlijk geen sentries/gem etc wordt aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosc
  • Niet online
Stroop2000 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:00:
[...]

Ook als Mirana support speelt is de line-up nog erg slecht. Alle 5 de heroes zijn erg item afhankelijk. Zonder items zijn ze erg squishy. Zo kan de 1e spell van Bloodseeker er alvoor zorgen dat QoP een bkb of een linkens moet halen. Daarnaast hebben jullie Ursa, die met lothars een ideale pubstomper is in de meeste brackets omdat als er geen true support is, er waarschijnlijk geen sentries/gem etc wordt aangeschaft.
Hmm, ik zou echt niet willen spreken van 5 itemafhankelijke heroes. Als Nyx support speelt heeft ie in ieder geval bijzonder weinig nodig. Maar ook Mirana kan zonder farm een stun van een aantal seconden, een 300-damage AOE nuke, en global invisibility voor 15 seconden leveren. Ja, je bent verder vrij kwetsbaar, maar je hebt met je leap een vrij aardige ontsnappingsmechanisme tegen bijvoorbeeld Ursa (en tegen Bloodseeker heb je een teleportscroll).

Je hebt gelijk dat QoP tot een BKB gedwongen zal worden. Is dat zo erg dan? Dat doen vele professionele QoP-spelers ook regelmatig, zelfs als de tegenstander geen silence van 9 seconden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

http://dotabuff.com/matches/305809061

Ging zo lekker met Batrider, helaas van de rest op Lina na... :(

De enige ekte...

• Amanoo
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Nu voel ik me gekillstealed. Ik had 3 kills met Death Prophet, en verder een hoeveelheid assists om duizelig van te worden. Twee keer zoveel assists als onze behoorlijk proactieve support/disabler. Het kwam wel heel vaak voor dat ik achter iemand aan zat met Exorcism. Had ik de persoon bijna dood, wordt die geflanked door een teamgenoot die er met de kill vandoor gaat. En dat gebeurde zo ongeveer aan de lopende band. Dan heb je een stuk minder inkomsten.

[ Voor 40% gewijzigd door Amanoo op 11-09-2013 00:53 ]

• Bart.O
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-10 19:23
Met zo een aoe hero krijg je ook gigantisch veel assist.

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Amanoo schreef op woensdag 11 september 2013 @ 00:48:
Nu voel ik me gekillstealed. Ik had 3 kills met Death Prophet, en verder een hoeveelheid assists om duizelig van te worden. Twee keer zoveel assists als onze behoorlijk proactieve support/disabler. Het kwam wel heel vaak voor dat ik achter iemand aan zat met Exorcism. Had ik de persoon bijna dood, wordt die geflanked door een teamgenoot die er met de kill vandoor gaat. En dat gebeurde zo ongeveer aan de lopende band. Dan heb je een stuk minder inkomsten.
Kill secured :+

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:53
Amanoo schreef op woensdag 11 september 2013 @ 00:48:
Tsja je bent dan ook geen carry, sommigen hebben het harder nodig :+

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

M4DMan schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:35:
[...]

Oef, 0-10 QoP, it hurts my eyes!!
Ja terwijl ik meteen aan het begin van het potje al een beetje baalde van QoP :p Die heeft niet veel kunnen doen xd

Gisteren ook nog een leuk potje gespeeld: http://dotabuff.com/matches/306709751

Het begin was moeilijk voor ons, maar we kwamen snel terug om daarna een spannende match te kunnen spelen :o

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

TheNephilim schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:10:
[...]

Het begin was moeilijk voor ons, maar we kwamen snel terug om daarna een spannende match te kunnen spelen :o
Netjes, maar met Thes als carry kan t ook bijna nooit mis gaan he 8) Ryan ook een nette score btw :D En Beun, was je weer aan t....... :P

[ Voor 17% gewijzigd door M4DMan op 12-09-2013 10:25 ]

• Mjetterd
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-01 15:51
TheNephilim schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:10:
[...]

Ja terwijl ik meteen aan het begin van het potje al een beetje baalde van QoP :p Die heeft niet veel kunnen doen xd

Was een erg leuk potje inderdaad! Moet alleen mijn stuns met SB iets beter gaan timen.

Vaak was ik er te vroeg, dat er verder niemand in de buurt was. Of te laat dat de hero al dood was en mijn stun op een creep terecht kwam.

[ Voor 11% gewijzigd door Mjetterd op 12-09-2013 10:36 ]

VILF | Yeti

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:22

Auredium

Informaticus Chaoticus

Over grappig gesproken. ik ben momenteel pas level 4 en moest tegen een team wat dus idd een schildje in hun main had met 'Dota 2 World Champions 2013' erop. Het was een goede match. (top 5 match qua fun-factor tot nu toe)

Nu moet ik zeggen dat ik aardig wat goede matches heb gehad de laatste tijd. Veel teams die wat aan elkaar waren gewaagd met overwinningen die echt na lang heen en weer vechten slaagde. :)

Leshrac ligt mij wel. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Kan VILF nog iemand gebruiken ? :P

De enige ekte...

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

"Can I meepo?, i have perfect micro skillz"
http://dotabuff.com/matches/306657256

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 23:09
Very High skill bracket is gewoon scheef. Vorige week had ik bijvoorbeeld vaak goede mensen in het potje. Maar de afgelopen dagen is het echt erg... Tusk hard support bijvoorbeeld en het laatste potje was een jakiro met troll vs een visage. Ze verloren :/ Dus mijn winrate ging vorige week van 52.5% naar 53% en nu weer terug xD

Ik ben wel een voorstander van de divisies of hoe dat heet van LoL. Nu is alles opgedeeld in 3 en dat gaat nergens over, ookal heb je een MMR die je niet kan zien, gaat het op dit moment echt nergens over. Maar weinig potjes gaan gelijk op.

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Ik snap nog steeds niet waarom ze jouw 20min freefarm gaven terwijl ze 4 vs 5 bezig hielden.
Maar was een leuk potje :)
Vond sowieso dat het leuke potjes waren gisteravond.

Verwijderd

Ben ik de enige die vaak de leukste potjes heeft zodra er iemand van mijn team disconnect/ragequit? Ik merk echt dat teams op dit soort momenten óf helemaal uit elkaar vallen óf er het beste van proberen te maken met vaak leuke resultaten als gevolg.

Denk er maar eens over na. Er ontstaat een common enemy (degene die zojuist is weggegaan). Verder ben je veel meer op elkaar aangewezen, waardoor er veel meer samenwerking plaats zal vinden. En als je een aardig team hebt terwijl de tegenstander misschien één of twee gasten heeft die er niet zoveel van kunnen waardoor deze lopen te feeden, is er vaak nog iets leuks mogelijk.

http://dotabuff.com/matches/307535032

Helaas legde het vijandelijke team een puike teamprestatie op de mat, waardoor ik eigenlijk nooit het gevoel kreeg dat er iets viel te halen. Wie weet wat er mogelijk was geweest als Drow Ranger niet de hele pot had lopen te feeden. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Worden jullie ondertussen al gek van die Russen? Ik kan bijna geen potje spelen (al filter ik op enkel West-Europese servers) zonder dat er cyrillische letters aanwezig zijn. Grootste probleem is dat je niets met die lui kan en niet op hen kan vertrouwen. Een goed deel van die Russen bakt drie keer niets van het spel, communicatie met je team gaat niet want ze communiceren enkel met hun vrienden in hun moedertaal en ze kunnen ook spontaan verdwijnen. Komt dat door de latency van Russische mensen naar West-Europese servers of hebben die lui gewoon brak internet? En ik zet juist mijn filter op west Europa om lag-problemen en vreemde talen te voorkomen, maar dat helpt zo ook niets.

Moet trouwens ook zeggen dat de matchmaking soms niet denderend is. Vaak genoeg kom ik in een potje terecht waarbij anderen twee keer zo goed presteren, of ik juist de enige lijk te zijn die het spel vaker dan twee keer heeft gespeeld. Of misschien nog wel vaker een combinatie: een team van noobs tegen een team van mensen die het spel echt te vaak spelen. Dota2 potjee zijn soms een beetje als een Vandoren klarinetriet. Er zitten nogal wat slechten tussen, maar als je een goede hebt, dan is het ook echt goed.

[ Voor 27% gewijzigd door Amanoo op 13-09-2013 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Amanoo schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 01:31:
Worden jullie ondertussen al gek van die Russen?
Ondertussen? Al geruime tijd, je hebt totaal niks aan die mensen. Totaal geen intelligentie of team spirit, en te retarded om Engels te spreken. Ik spendeer vrijwel al mijn reports aan deze vervuilers van de Dota community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
M4DMan schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 08:03:
[...]

Ondertussen? Al geruime tijd, je hebt totaal niks aan die mensen. Totaal geen intelligentie of team spirit, en te retarded om Engels te spreken. Ik spendeer vrijwel al mijn reports aan deze vervuilers van de Dota community.
Oke hun engels is om te huilen maar soms heb ik pas tegen het eind van het potje, terwijl zelfs de teamplay lekker ging, door dat ik met russen speel :P Je vreet je alleen gewoon heel gemakkelijk op als je een dramarus in je team krijgt je op het eind als je een offlaner of support nodig hebt een void neemt die dan mid gaat staan naast je QoP omdat dat zo een goede combo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Ik weet niet hoe -TK- er aan gekomen is maar ik heb sinds kort via hem een rus in m'n friendslist en op Skype.
Die gast spreek en typt gewoon engels en is echt te grappig. (vooral zijn uitspraak van support)
Hij zeurt ook over russen die geen engels willen praten.

Kortom, niet alle russen zijn mengels :P

[ Voor 11% gewijzigd door Yogoi op 13-09-2013 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 11-10 20:41
Een mooi filmpje nu de discussie over Russen etc, WEER is opgelaaid. Komt dan wel van LoL, maar is net zo relevant voor DOTA2.

[ Voor 10% gewijzigd door microoo op 13-09-2013 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Hangt er vanaf bij Russen. Ik heb Russen gehad die bedroevend slecht warin in ALLES en ook gewoon ragequitten als het tegen zit. Nu moet ik bekennen dat ik zelf ook leave als eht gevecht eigenlijk wel over is (alle towers aan onze zijde zijn vernietigd op de laatste reeks na en de tegenstander heeft high level hero's die in 1 klap al onze hero's gelijktijdig weten te slopen) Maar dan is het omdat ik niet nog 10 minuten wil besteden aan een reeds gespeeld potje.

Ik heb echter ook heel goede Russen meegemaakt. Je ziet wat Russisch schrift over het scherm vliegen maar de taktieken zijn goed en iedereen snapt aan wat er gebeurd in het veld welke handelingen er moeten worden gedaan.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Amanoo schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 01:31:
Worden jullie ondertussen al gek van die Russen? Ik kan bijna geen potje spelen (al filter ik op enkel West-Europese servers) zonder dat er cyrillische letters aanwezig zijn. Grootste probleem is dat je niets met die lui kan en niet op hen kan vertrouwen. Een goed deel van die Russen bakt drie keer niets van het spel, communicatie met je team gaat niet want ze communiceren enkel met hun vrienden in hun moedertaal en ze kunnen ook spontaan verdwijnen. Komt dat door de latency van Russische mensen naar West-Europese servers of hebben die lui gewoon brak internet? En ik zet juist mijn filter op west Europa om lag-problemen en vreemde talen te voorkomen, maar dat helpt zo ook niets.

Moet trouwens ook zeggen dat de matchmaking soms niet denderend is. Vaak genoeg kom ik in een potje terecht waarbij anderen twee keer zo goed presteren, of ik juist de enige lijk te zijn die het spel vaker dan twee keer heeft gespeeld. Of misschien nog wel vaker een combinatie: een team van noobs tegen een team van mensen die het spel echt te vaak spelen. Dota2 potjee zijn soms een beetje als een Vandoren klarinetriet. Er zitten nogal wat slechten tussen, maar als je een goede hebt, dan is het ook echt goed.
Gezien het aantal russische en oost europese spelers van Dota 2 gigantisch is, is dit niet verbazend. En ja iedereen haat russen, zelfs russen zelf daarom kom je ze ook overal tegen. Ze willen zelf ook niet met hun eigen trash spelen. Hiernaast zijn er ook gewoon gigantisch veel russen op wereld. Ik speel veel solo en 9 van de 10 games zijn er minimaal 3 v/d russisch/B-rus. Het is niet leuk maar het is niet anders, als alle russen op dit moment met dota 2 zouden stoppen zou er ook erg weinig overblijven.

(dat filmpje zouden ze verplicht bij de opening van dota 2 moeten laten zien zonder dat je het kan afsluiten of alttabben :9 )

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 13-09-2013 13:21 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10 10:27

stx

Ik speel heel soms in de ochtenden en dan op de US East servers, redelijk te doen qua ping en ondanks dat ik niet zoveel met amerikanen heb is het toch altijd leuker spelen dan EU.

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

De gemiddelde Rus.

[ Voor 73% gewijzigd door M4DMan op 14-09-2013 18:29 ]

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 23:09
http://gdcvault.com/play/...nce-Behind-Shaping-Player

Een presentatie van Riot over het slechte taalgebruik van mensen ingame en hoe ze dat kunnen verbeteren. Zeer informatief. Misschien moet Valve maar een paar puntjes overnemen!

• microoo
  • Laatst online: 11-10 20:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey guys, ik heb besloten me maar -proberen- te voegen bij deze Dota 2 community. Ik ken Yogoi van andere games en ik hoor hem vaak over dota spelen met deze groep, dus ik dacht waarom ga ik daar zelf ook niet bij? :p
Had al wat dingen gehoord over een TS en dat soort fratsen dus daar zal ik ook wel eens te vinden zijn.
Lijkt me gewoon erg leuk om een (wat vastere) groep te hebben om mee te spelen dus vandaar :)

-Bownage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-03-2021
Michielodc schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 19:33:
http://gdcvault.com/play/...nce-Behind-Shaping-Player

Een presentatie van Riot over het slechte taalgebruik van mensen ingame en hoe ze dat kunnen verbeteren. Zeer informatief. Misschien moet Valve maar een paar puntjes overnemen!
Als je als wetenschapper grafieken toont zonder de waardes er bij zouden ze al je diploma's af moeten pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-09 16:30

Wrd

Welkom :)

Als je nieuw ben met de genre lees dan eerst de guides.
Ik heb een aantal collega's die dota niet leuk vinden omdat ze met lvl 1 in rambo modus solo een T1 tower proberen omver te werpen :F
Ik heb ze wel verteld dat ze dat niet moeten doen, maar het zinkt niet altijd even goed in.
Demie schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:45:
[...]
Als je als wetenschapper grafieken toont zonder de waardes er bij zouden ze al je diploma's af moeten pakken.
In de presentatie verteld hij dat hij een lead developer is. Daaruit blijkt dat hij zelf geen wetenschapper is :)

[ Voor 36% gewijzigd door Wrd op 16-09-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Nou, met Russen hangt het er vanaf maar soms heb je voorgevoels die gewoon kloppen.

Ik zie dat de Radiant (ik zat bij Dire) een Huskarl, Pudge en Spiritbreaker hebben. Bij ons zit eigenlijk alleen 'cloth' based armor zoals Drown Ranger, Riki, etc. etc. Nu zijn die wel goed maar zonder een dikke beer redelijk gevoelig voor een team wat bestaat uit dikke beren.

Toen kwam er Russsich schrift...oke het zijn Russen, niet erg die kunnen best spelen. Maar toen kwam er Russische voicechat en dat ware duidelijk hoorbaar 12 jarige spelers. De tegenstanders waren iig volleerd spelers en na tien minuten werd duidelijk dat het zo dramatisch was als ik vreesde. Ik stond op Level 12 de tegenstander had zijn hero's gemiddels op level 13/14 weten te brengen. De rest van het mijn team stond op level 9 waarbij zelfs eentje het had gepresteerd om op level 6 te blijven steken. Vijf minuten later hadden iig 3 russen uit mijn team geleaved. Je mag zelf raden welke zijde er won. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demie
Wrd schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:48:
In de presentatie verteld hij dat hij een lead developer is. Daaruit blijkt dat hij zelf geen wetenschapper is :)
Dan moet hij niet "the science of .." er boven zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Ik heb een theorie, maar misschien dat iemand dat hier kan bevestigen.

Als je in het begin gewoon veel games speel met goede spelers uit bijv de GoT guild zal je uiteindelijk een hoge dota 2 level hebben. Met een hoge dota 2 level zal de kans kleiner zijn dat je samen met 12 jarige leavers in een team gezet wordt.

Als je in een party zit met vrienden/kenissen/gotters zal ook de kans kleiner zijn dat je te maken heb met minder capabel spelers/leavers in je team.

En als laatste: voorkom dat je in low priority terecht kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Demie schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:01:
[...]

Dan moet hij niet "the science of .." er boven zetten :P
Ik bedoel te zeggen "Don't shoot the messenger" Hij heeft de onderzoeken niet zelf gedaan maar met een groepje wetenschappers.
Het is dan een beetje naar om de diploma's van de messenger af te pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wrd schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:48:
Welkom :)

Als je nieuw ben met de genre lees dan eerst de guides.
Ik heb een aantal collega's die dota niet leuk vinden omdat ze met lvl 1 in rambo modus solo een T1 tower proberen omver te werpen :F
Ik heb ze wel verteld dat ze dat niet moeten doen, maar het zinkt niet altijd even goed in.
Thanks, ik speel al een half jaartje ongeveer dus guides zullen niet zo nodig zijn (hoop ik) :p

Edit:
Low priority is echt een hel D:
Heb daar een stuk of 3 matches in gespeeld en het zijn echt alleen maar van die rage types... Ik zat daar alleen vanwege een abandoned match :/

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:31:
Hey guys, ik heb besloten me maar -proberen- te voegen bij deze Dota 2 community. Ik ken Yogoi van andere games en ik hoor hem vaak over dota spelen met deze groep, dus ik dacht waarom ga ik daar zelf ook niet bij? :p
Had al wat dingen gehoord over een TS en dat soort fratsen dus daar zal ik ook wel eens te vinden zijn.
Lijkt me gewoon erg leuk om een (wat vastere) groep te hebben om mee te spelen dus vandaar :)

-Bownage
Nice dude! :D

Ik vind dat er nog maar weinig Dota 2 spelers op Tweakers te vinden zijn. Goed, niet iedereen zal zich melden in dit topic maar toch.

Zelf helaas naast Dota ook genoeg andere games te spelen, Warface, StarCraft 2 en straks komt ook Battlefield 4 weer om de hoek kijken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel zelf ook veel Ingress (waar ik Yogoi van ken ook al speelt hij nu niet meer :/ ) en af en toe nog Battlefield Heroes hoewel ik daar mn interesse wel voor aan het verliezen ben. Heb helaas weinig tijd om te gamen op het moment vanwege studie e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

TheNephilim schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:41:
[...]
Zelf helaas naast Dota ook genoeg andere games te spelen, Warface, StarCraft 2 en straks komt ook Battlefield 4 weer om de hoek kijken :9
Niet alleen Battlefield 4 wat dacht je van GTA V :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Wrd schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:11:
[...]

Niet alleen Battlefield 4 wat dacht je van GTA V :D
GTA ziet er goed uit, maar boeit me niet genoeg. Het liefst speel ik competitieve games, hoewel ik vreselijk n00b ben :p Maar toch die uitdaging trekt me altijd wel. GTA vind ik iets te 'casual' :+ Af en toe een RPG ben ik niet vies van, maar dan meer in de richting van Gothic/The Witcher/Risen/etc.

Ingress heb ik ook een tijdje gespeeld! M'n schoonmoeder is er nog wel druk mee, maar ik ben de interesse een beetje verloren. Niet rewarding genoeg denk ik... Toch wel regelmatig wat rondjes gefietst en dergelijke en ook portals gesubmit. Wellicht komt dat nog weer als het spel weer wat volwassener is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Events zijn vooral wat het leuk maakt voor mij sinds ik max lvl ben, voor de rest is er weinig meer te doen.

Iemand trouwens nog tips voor late game items op Lich?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:19:
Events zijn vooral wat het leuk maakt voor mij sinds ik max lvl ben, voor de rest is er weinig meer te doen.

Iemand trouwens nog tips voor late game items op Lich?
Scythe of vyse, necronomicon, force staff , shiva's guard, bloodstone en bkb zijn wel goed late game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Bloodstone is echt waardeloos op Lich, het is sowieso een erg situational item, maar op Lich gaat de mana regen helemaal verloren. Scythe of Vyse, Necronomicon zijn prima items, maar alleen als je al Mekansm en Force staff hebt.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Het duurt even voor iedereen klaar is met headsetjes en verbinding maken, maar als het goed is gaan we zo streamen :p

http://nl.twitch.tv/trxnephilim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
  • Laatst online: 07:43
Forn schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:01:
Bloodstone is echt waardeloos op Lich, het is sowieso een erg situational item, maar op Lich gaat de mana regen helemaal verloren. Scythe of Vyse, Necronomicon zijn prima items, maar alleen als je al Mekansm en Force staff hebt.
Waar is de Veil of Discord! Genoeg farm voor alle late game items red je vaak toch niet met lich en een veil werkt perfect met Lich zijn ulti :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem echt nooit Veil of Discord nu ik er over nadenk. Zou wel een goeie zijn ja, of gewoon Heart zodat je uber survivability heb en gewoon lekker je Q kan spammen :)

Ga zo maar even Veil proberen. Thanks voor de tips

Edit:
Bloodstone op Lich lijkt me trouwens niet eens zo slecht aangezien Lich best lang leeft in teamfights dus krijg je relatief veel (snel) charges.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
  • Laatst online: 05-10 21:20
microoo schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:35:
Een mooi filmpje nu de discussie over Russen etc, WEER is opgelaaid. Komt dan wel van LoL, maar is net zo relevant voor DOTA2.

[video]
Ik vind dit filmpje over russen persoonlijk leuker:

YouTube: Blending in with the Russians (Dota 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GIFF ME MANA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosc
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:04:
Ik neem echt nooit Veil of Discord nu ik er over nadenk. Zou wel een goeie zijn ja, of gewoon Heart zodat je uber survivability heb en gewoon lekker je Q kan spammen :)

Ga zo maar even Veil proberen. Thanks voor de tips

Edit:
Bloodstone op Lich lijkt me trouwens niet eens zo slecht aangezien Lich best lang leeft in teamfights dus krijg je relatief veel (snel) charges.
Een Bloodstone koop je niet zozeer om veel charges te krijgen, maar meer om van de mana-regen die de charges je geven daadwerkelijk gebruik te maken. Storm Spirit en Timbersaw kunnen dat uitstekend, Necrolyte en een carry-Leshrac in mindere mate ook. Lich behoort niet tot dat rijtje. Met af en toe een Sacrifice en je uitstekende mana-pool zou je genoeg mana moeten hebben om iedereen in je team van armor te voorzien en je andere twee spells te gebruiken in een teamfight. Een item waar je teamleden ook wat aan hebben, zoals Mekansm, Scythe of Vyse, Shiva's Guard, Necronomicon, of Pipe of Insight, is in dit geval nuttiger. Als je damage tekort komt in teamfights, dan zijn Aghanim's Scepter of het goedkopere Veil of Discord prima aankopen na een vroege Mekansm.

Overigens blijft Lich over het algemeen niet uitzonderlijk lang leven in teamfights. Je hebt als Lich een behoorlijk lage strength-gain en geen ontsnappingsmechanisme of harde disable. Als je niet vroeg doodgaat, dan is dat vooral omdat men iemand anders focust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mekansm is natuurlijk een must-have voor mid net als drum, maar vaak eindigen games wel na een minuut of 30 á 40 dus dan kom ik niet zoveel verder dan m'n Scepter of Orb. Mocht het wel langer duren heb ik graag gewoon een luxury item erbij. Bijvoorbeeld een AC als nog niemand die heeft, of een soul booster die evt een bloodstone kan worden.

Over dat lang blijven leven: gisterenavond een game gespeeld met een stuk of 5 keer onder de 100 HP getaway :P Ligt aan timing denk ik. Zodra je je drum heb leef je iig langer. Misschien ligt het ook gewoon aan de player pool waar ik in zit (ben pas lvl 10) maar ik ervaar lich wel als een redelijk lang overlevende support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Het maakt helemaal niet uit of je lang leeft als Lich in teamfights.
Na je ult ben je grotendeels verwaarloosbaar in een gevecht (mid/endgame)
Of ze je nu killen in een apar sec (wat meestal zal gebeuren) of als laatste. Het is niet alsof je na het casten van je ult (and let it be a good one!) echt nog een groot verschil maakt in het gevecht zonder bepaalde items

De enige manier waarmee je dat kunt veranderen zijn de items die bijvoorbeeld Mosc en Forn al noemen.
Team utility items zoals Scythe of Vyse, Pipe, Necrobook. Dit naast de mek welke ik redelijk must have vind op Lich tenzij er een betere mek hero is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja misschien nog een aura item dan. Eerst maar eens tot de late-game zien te brengen.

Is er iemand hier trouwens goed met hard carries om samen met mij met zn 2en wat games te doen? Ik speel het liefst support namelijk :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2013 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Mede Tweakers,

Ik ben reeds in aanraking gekomen met Dota2 en ben echt hooked aan deze game, Ik ben momenteel level 5 en heb grofweg 100 matches achter de rug, heb dus de nodige beginner ervaring.

Maar ik ben nu dus opzoek naar een Team waarin ik terecht kan, om zo beter te worden en omdat ik wel de behoefte heb aan wat teamplay met een hecht en vast team.

Mocht er iemand geintresseerd zijn in een extra team member, laat het me dan weten d.m.v. een DM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 07:39:
Mekansm is natuurlijk een must-have voor mid net als drum, maar vaak eindigen games wel na een minuut of 30 á 40 dus dan kom ik niet zoveel verder dan m'n Scepter of Orb. Mocht het wel langer duren heb ik graag gewoon een luxury item erbij. Bijvoorbeeld een AC als nog niemand die heeft, of een soul booster die evt een bloodstone kan worden.

Over dat lang blijven leven: gisterenavond een game gespeeld met een stuk of 5 keer onder de 100 HP getaway :P Ligt aan timing denk ik. Zodra je je drum heb leef je iig langer. Misschien ligt het ook gewoon aan de player pool waar ik in zit (ben pas lvl 10) maar ik ervaar lich wel als een redelijk lang overlevende support.
Ik snap alleen niet waarom je Lich mid speelt als er zo veel andere, vele betere opties zijn. Overigens is een force staff in bijna alle gevallen beter dan drums omdat force staff je een escape geeft en meer utility. Daarnaast komt het zelden voor dat je vier andere heroes in je team hebt die er geen baat bij hebben om early drums te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd94
  • Laatst online: 13-01-2023
maar een yoloqueue dagje totdat mensen mij joinen ;_;
http://www.twitch.tv/sjort
hoe is de quality?

[ Voor 9% gewijzigd door sjoerd94 op 17-09-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aekaz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 15:17:
Ik snap alleen niet waarom je Lich mid speelt als er zo veel andere, vele betere opties zijn. Overigens is een force staff in bijna alle gevallen beter dan drums omdat force staff je een escape geeft en meer utility. Daarnaast komt het zelden voor dat je vier andere heroes in je team hebt die er geen baat bij hebben om early drums te maken.
Ik speel eigenlijk altijd safe lane met lich tenzij ik de enige ranged ben dan ga ik wel eens mid. Snap niet echt hoe je erbij komt dat ik mid speel...? -EDIT- Ah je heb mn vorige post niet goed begrepen, ik bedoelde mid-game, niet mid lane. Maar goed drums is over het algemeen gewoon een erg goed item en over het algemeen heb ik daar meer profijt van dan force staff. In low-mid level matchmaking, waar ik nu zit, ben je als Lich toch vaak wel de enige hard support dus vandaar dat ik maar gewoon altijd voor drums ga na mn boots en bracer (< sowieso een goede keuze voor early game).

-
ziet er prima uit :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2013 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

http://www.twitch.tv/madnesssz, nu live! Tweakers newbies vs veterans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid voor mij om jullie Team/Guild te joinen om zo samen wat matches te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:37:
[...]

Is er een mogelijkheid voor mij om jullie Team/Guild te joinen om zo samen wat matches te kunnen spelen?
Volgens mij is er nog wel plek hoor, moet je ff 1 van de officieren aanspreken in het GoT chat channel, Feralio, Multensor, Yogoi, Phyt en nog een paar anderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 18:52
Het was gezellig team VILF, kan niet wachten tot de volgende keer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Feralio schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:40:
Het was gezellig team VILF, kan niet wachten tot de volgende keer. ;)
Leuk! 2de potje was wel een stuk leuker om te spelen.

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Mjetterd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:44:
[...]

Leuk! 2de potje was wel een stuk leuker om te spelen.
Dat zeker ja. Mochten mensen nog de behoefte hebben voor vaker samen spelen ook buiten de avonden. Drop even langs IRC, daar is het overdag altijd gezellig.

Verwijderd

ults zijn OP man

• Mjetterd
:X Dat word vroeg naar bed, dota kan geen server vinden om op te spelen.

VILF | Yeti

Verwijderd

Same : :-(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2013 22:14 ]

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Maar even een potje Battlefield 3: Co-op met Rempi gedaan om de avond daarna af te sluiten met een aflevering van 'Under the Dome' :+

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Afbeeldingslocatie: http://i3.ytimg.com/vi/NugluEA5mSA/hqdefault.jpg

• Yogoi
Mjetterd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:06:
Ik ben dus gestopt op het perfecte moment ;)
Zonder mij wilde de servers gewoon niet verder.

Verwijderd

Mjetterd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:06:
Dat had ik dus ook..! en ik maar denken dat het probleem aan mijn kant zat, kon ook nergens een melding of notificatie van Dota hierover vinden?

Of is er ergens een status pagina voor dit soort issues?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2013 11:42 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:42:
[...]

Dat had ik dus ook..! en ik maar denken dat het probleem aan mijn kant zat, kon ook nergens een melding of notificatie van Dota hierover vinden?

Of is er ergens een status pagina voor dit soort issues?
Wel meer mensen uit EU west hadden het maar lang niet iedereen. Hoop inderdaad dat er hier een soort status page voor is Het zal waarschijnlijk geen server onderhoud van Valve of iets dergelijks zijn want anders zou iedereen er wel last van hebben. Misschien alleen NL?

• Feralio
Nieuwe dota 2 Patch, komt 23 september. Tevens nog wat andere goodies: http://www.dota2.com/firstblood

Belangrijkste punten;

Medusa in Cm
Geen Fountain hooks meer. :(
Armlet Toggle fix!

GAMEPLAY
  • Neutral creeps now properly use cast times and animations
  • Upgraded Items can always be disassembled within 10 seconds of the combine (same rules as sell back)
  • Item purchases can be made at the secret shop if the courier is at that location without selecting the courier
  • Enabled Medusa in Captain's Mode
  • Outworld Devourer: Fixed Astral Imprisonment not restoring the right amount of mana after the debuff is removed
  • Timbersaw: Fixed Timberchain not being interrupted by stuns
  • Pudge: Meat Hook now pulls the target to the initial hook position regardless of where Pudge is
  • Fixed being able to instantly toggle Armlet on and off
  • Spirit Breaker: Fixed Greater Bash not applying further knockback on units that were already getting knocked back
  • Clockwerk: Fixed Power Cogs night vision being too large
  • Lone Druid: Fixed Level 1/2 Spirit Bear having 1800 day vision instead of 1400
  • Fixed Shadow Blade revealing only when the attack hit the target rather than when it was launched
UI
  • Control groups are now saved to the cloud, per hero, and will persist across games and disconnects. They are saved per hero
  • Added profile privacy option to prevent viewing of Steam/DOTA profiles
  • Added a button to choose to be captain in a Captains Mode or Captains Draft game
  • Alt-left clicking on an enemy icon in the top bar will send a chat message that the hero is missing
  • Limit the frequency we show map pings from muted players
  • Added Double Tap Self Cast Timeout, controllable with the dota_ability_self_cast_timeout convar
  • Darkened disabled heroes in Captains Mode and Captains Draft
  • Added three new matchmaking language preference options: Korean, Spanish, and Portuguese
  • Spectator health bars in the top bar are now red for the Dire
  • Added a button to add friends inside the game
  • Fixed spectator health bars in the top bar drawing over buyback and ultimate status
  • Enemy health bars are now red in the HUD when querying them
  • Fixed checkerboard flash on html panels
  • Renamed backpack to armory
  • Previewing couriers from the store or the armory opens a single preview window to display both versions of the courier
  • Taunts are previewable in the armory
  • Fixed many items not being previewable
  • Buff icons draw above the portrait frame to avoid being covered by custom HUD materials
  • Equipping a player slot item ( HUD, Ward, Courier ) from the armory now makes the player slots appear in the loadout panel
  • Fixed various buff tooltips ( Mekansm, Armlet, Urn, Ghost Scepter, Ethereal Blade, Veil, Buckler, Assault Cuirass )
  • Cleaned up some extra UI elements present in Dragon Scale HUD 4x3 aspect ratio
  • Fixed the taunt key not working if an action item ( like Coal ) was equipped
  • Fixed alt-pinging dropped recipes not printing the correct item name in chat
  • When a courier you ordered to the secret shop enters the shop radius, the shop sound is played even if the courier is not selected
  • Fixed a case where buying an item at the secret shop with a full inventory and while surrounded by trees could leave one component on the ground.
COMMUNITY
  • Beginning soon, users will be suspended from Dota 2 for 30 days when external tools attached to Dota 2 are detected by the Valve Anti-Cheat system
  • Increased length of forgiveness threshold to reset the severity of communication bans to 3 weeks
ECONOMY
  • The quality of the item drops you are eligible for is now tied to your Dota profile level. You can see your current drop level in your profile page
  • A quick-search bar has been added to the armory
  • Filters can now be created for the armory. These filters are stored in the Steam Cloud so that every machine you use will know your armory filter settings
  • An armory page now contains 60 items instead of 64. Armory sizes have been increased upwards slightly to account for this adjustment
  • Many items have been removed from the store. These can now be sold and bought on the Steam Community Market! Workshop contributors will receive a share of each resale of their items. The items that have been removed are not immortal: they may return to the store in future sales or events, or they may appear in the drop list from time to time
  • The item drop list has been greatly pared down and will now change over time. As new items are introduced old items will be removed (and will be accessible on the Steam Community Market). This should help keep the item drop list interesting over time
  • Entropic Shield and Entropic Axe are now a part of the Entropic set
TECHNICAL
  • Fixed an issue where players could end up in a continuous loop of "received uncompressed update from server"
  • Added UI texture streaming to reduce memory usage
  • Fixed a startup crash with corrupt customization files
  • Fixed a case where the game would return with a black screen after alt-tab
VISUAL
  • Updated Phantom Assassin's head
  • New Centaur Conquerer War Stomp
  • New Satyr Tormentor blast
  • Minor tweaks to Wildwing Ripper Tornado
  • New Satyr Banisher projectile
  • Fixed visuals on Satyr Banisher purge
  • Improved Vhoul's spear throw effect
  • Fixed LOD1 on Ol' Chopper Pudge hook
  • updated cloth settings and skinning Crystal Maiden, Invoker, Lina, and Rubick
  • Fixed several bugs with portrait particles relating to death and dormancy for visibility in the portrait and kill cam
  • Fixed Io death effects
  • Moved all of Chaos Knight's particles onto individual items, such as the mount, helmet, and others, as well as support for local attachments, so that new items can support different positions based on new mounts of helms
  • Revamped Doom's weapon effect to better support community items
  • Fixed a bug where models that failed to combine would get double effects in the preview panel
  • Fixed Spirit Breakers missing effects
  • Moved Spirit Breaker's effects into individual items to better support community items
  • Fixed Spirit Breaker's knockback distance being too low
AUDIO
  • Add sound to Radiance debuff (only audible to target player)
  • Fix last hit sound for Alchemist and Lone Druid ults
HERO BUILDS
  • Added a language filter to the in-game UI when selecting a hero build. Build authors will need to republish hero builds and choose a language when publishing in order for builds to be filterable by language
  • Fixed slow hero build loading times for users with a large number of subscribed or previously used hero builds
LOCAL PLAY
  • Local servers allows players on the same physical network to connect to a locally hosted game
  • By selecting "Create Local Lobby", the leader of the lobby will become the host for a match by running a local server
  • Players can see Local lobbies available on their physical network by going to "FIND A LOBBY" and selecting the "LOCAL LOBBIES" tab
  • Local Lobbies follow the same rules as Private Lobbies.
  • Upon completion of the Local game, the replay will be stored on the lobby leader's computer in replays/<match-id>.dem
CAPTAINS DRAFT
  • This game mode randomly selects 8 str, 8 agi, and 8 int heroes that both teams can choose from
  • Each team's captain bans 2 heroes (1/1/1/1) out of that list
  • Each team's captain selects 5 heroes (1/2/2/2/2/1) out of the remaining list
  • There is a 150 second total time pool for each team to complete all of their bans and selections
WORKSHOP
  • Added Abaddon to the Workshop submission tools and website requirements
MAC/LINUX
  • [Mac] Fixed problems with sounds cutting out or not playing for the first few minutes of a game
  • [Mac] Made the Dock icon bounce when a game is ready
  • [Mac] Play a ready sound when game is not focused and matchmaking has found a game
  • Make "Sound while alt-tab" setting work
  • Added a fix for missing lip sync in hero portraits
  • Fix corrupted GUI after changing video settings
  • Hero Library videos now play on Linux
En gefeliciteerd Sahje. :D

[ Voor 3% gewijzigd door Feralio op 19-09-2013 22:42 ]

• Mjetterd
Captains draft klinkt leuk :D

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
[b][message=40911212,noline]
Geen Fountain hooks meer. :(

GAMEPLAY
  • Pudge: Meat Hook now pulls the target to the initial hook position regardless of where Pudge is
Jammer, dit ging zelfs op very high MMR (veel te) vaak mis, waardoor het eerder free wins waren om tegen te spelen dan om bang van te zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
•Fixed being able to instantly toggle Armlet on and off
Yay. Geen gezeur met een low life lifestealer/ck/etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Item purchases can be made at the secret shop if the courier is at that location without selecting the courier
Dit is ook wel erg nice, scheelt veel tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Yogoi, doe je nog wel eens dota en whiskey?

Ik heb whiskey glazen gehad, moet ze even inwijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Donderpoes schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:26:
Yogoi, doe je nog wel eens dota en whiskey?

Ik heb whiskey glazen gehad, moet ze even inwijden!
Als ik vrijdagavond thuis ben doe ik het nog steeds ja.
Laatste tijd wat druk gehad (laatste dota & whiskey was 2 weken terug denk ik)

Maar nu je het zegt, de kans is groot dat ik vanavond thuis ben dus dan zou Dota & Whiskey een goede optie zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Yogoi schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:29:
[...]

Als ik vrijdagavond thuis ben doe ik het nog steeds ja.
Laatste tijd wat druk gehad (laatste dota & whiskey was 2 weken terug denk ik)

Maar nu je het zegt, de kans is groot dat ik vanavond thuis ben dus dan zou Dota & Whiskey een goede optie zijn :)
Tot vanavond dan }:O

Kan ik ff verder gaan met oefenen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:09
Donderpoes schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:31:
[...]

Tot vanavond dan }:O

Kan ik ff verder gaan met oefenen 8)
Doe dat maar ff ja :P

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Gaan jullie dan even samen oefenen?
Hebben wij er ook nog wat aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riquiqui
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Sinds kort ook maar 's begonnen aan Dota, inmiddels level 6, gaat nog niet erg hard dus.
Moet zeggen dat ik wel 't beste ben met carries geloof ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Overigens dit:
•The quality of the item drops you are eligible for is now tied to your Dota profile level. You can see your current drop level in your profile page

houd dit in dat je bijvoorbeeld op een laag level geen rare items meer kan krijgen en op een hoog geen common?
Yogoi schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:38:
[...]

Yay. Geen gezeur met een low life lifestealer/ck/etc :)
hadden we gister moeten hebben ;) dan ging die pot van 80 minuten naar 70 :P wel wat een bazenpot was dat! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fragadder schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:34:
Overigens dit:
•The quality of the item drops you are eligible for is now tied to your Dota profile level. You can see your current drop level in your profile page

houd dit in dat je bijvoorbeeld op een laag level geen rare items meer kan krijgen en op een hoog geen common?
Denkt dat dit inderdaad het geval is ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Fragadder schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:34:
Overigens dit:

Nahh, ik krijg nog steeds shitty items in drops. Ik gok dat ze bedoelen dat als je in aanmerking komt voor bv mythicals het niet per definitie betekent dat je deze ook krijgt bij een level-up/drop maar dat het random is in de range common-mythical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dat je pas bij een bepaald level kans maakt op uc, later rare en nog later pas mythical? Klinkt op zich wel logisch. Kan je aan de items een beetje zien hoe ervaren mensen zijn (of hoeveel ze besteden aan keys).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demie
Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:53:
Dus dat je pas bij een bepaald level kans maakt op uc, later rare en nog later pas mythical? Klinkt op zich wel logisch. Kan je aan de items een beetje zien hoe ervaren mensen zijn (of hoeveel ze besteden aan keys).
Dit dus. Tenzij ze levels meer XP per level laten kosten zou het compleet onlogisch zijn om te zeggen dat je vanaf level X garandeerd drops krijgt van minstens niveau Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
It's on!
Dota & Whiskey vanavond :)
Of althans ik ga aan de vodka denk ik maar het is de gedachte waar het om gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond mn langste game tot nu toe gespeeld van 78 minuut nog wat, en jemig dat was close aan het eind. Erg leuke match en bedankt voor de games allemaal :D

http://dotabuff.com/matches/316857546

• Slechdt
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
M4DMan schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:47:
[...]

Nahh, ik krijg nog steeds shitty items in drops. Ik gok dat ze bedoelen dat als je in aanmerking komt voor bv mythicals het niet per definitie betekent dat je deze ook krijgt bij een level-up/drop maar dat het random is in de range common-mythical.
Het is ook de update van de 23ste dus op dit moment is er nog niks veranderd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Ben benieuwd naar die level grenzen. Heb vanwege veel custom games en inhouses niet zoveel levels dus beetje jammer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Level grenzen zijn niet heel hoog:

Level 1: Eligible for Common items.
Level 2: Eligible for Uncommon items.
Level 3: Eligible for Rare items.
Level 4: Eligible for Mythical items.
Level 5: Eligible for Legendary items.
Level 6: Eligible for Ancient items.
Level 7: Eligible for Arcana items.

@Yogoi, is inderdaad profile level.

[verkapte irc spam]
Kom eens chatten in het irc channel, Heeft nu ook een feed announcer van Joindota en GosuGamers. Meer features soon(tm). :+
[/verkapte irc spam]

[ Voor 3% gewijzigd door Feralio op 24-09-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
en met level bedoel je ingame dota profile level?
If so, dan zullen ze het nog wel aanpassen want lvl 7 stelt niks voor natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Kan alleen zo'n fel bolletje achter m'n level-balk vinden met 'Arcana find elegible'. Ik had verwacht dat er ook echt een level zou staan, maar dat is er niet.

Gisteren trouwens weer flink wat potjes verloren :X Nouja, more GG, more skill zullen we maar zeggen :+
Pagina: 1 ... 47 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers