You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
erhmm.
ben je oom in 2 secondenMultensor schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:50:
Finger of death, laguna blade, solar eclipse en de invis van bounty hunter. Bring it on
Ik ga wel voor Rearm van Tinker + Thundergod's Wrath (zeus ulti)...trolol
edit: Maar ik ben zeker in voor dit soort onzin potjes =]. Leuker dan normale matchmaking iig.
[ Voor 36% gewijzigd door Multensor op 25-03-2013 15:29 ]
erhmm.
Meerdere ultimates was toen trouwens niet mogelijk (nu denk ik nog steeds niet).
Die lijkt me inderdaad ook goedVerwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:14:
LOD dota!!! bounty hunter jinada+ earthshakers enchant totem = 1shots
IMBA mode is er denk ik nog niet, daar moeten echt de spells voor gewijzigd worden... (was een mode waarin alle spells imba waren, zoals pudge hook die echt giga ver ging of riki die 0 seconden fade time op zen ultimate had)
Verwijderd
ursa's passive + windrunners ultimate was lachen
[ Voor 33% gewijzigd door Rub3s op 25-03-2013 18:10 ]
Verwijderd
dus? het is een attack modifier ja, maar nergens staat dat hij alleen op melee werkt. in dota1 LOD werkte het gewoon iigRub3s schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:09:
Helaas gelden nog steeds de regels van orbs en buffs
ursa's passive + windrunners ultimate was lachen
slark passive + wr ult xD
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2013 18:13 ]
ik bedoelde het eigenlijk te zeggen tegen Microo
Hier is een lijst met servers: http://dota.cattes.us
Om te connecten moet je eerst de console in dota 2 aanzetten. Daarna moet je in de console dit type: connect adres van één van de servers . Als het niet lukt, moet je gewoon een andere server proberen!
Jup, ik bied me aan ! Als er wat mensen in TeamSpeak joinen kan iedereen lekker meelullen
http://nl.twitch.tv/madnesssz
Klik Volg/Follow en kijk die shit vanavond
[ Voor 13% gewijzigd door M4DMan op 26-03-2013 09:07 ]
Gisteravond had Cyborgmatt een LOD server, nog niet getest hoe dat precies werkt.Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 21:52:
in die lijst staan helemaal geen LOD servers?
erhmm.
Wahaha ik ga mn best doenMultensor schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:04:
Dit keer niet de kills missen hae madness ;P

Hoezo niet?Multensor schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:04:
Dit keer niet de kills missen hae madness ;P
was best grappig vorige keer
Zodra ik thuis ben kom ik zeker de TS vervuilenM4DMan schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:24:
[...]
Jup, ik bied me aan ! Als er wat mensen in TeamSpeak joinen kan iedereen lekker meelullen
http://nl.twitch.tv/madnesssz
[ Voor 43% gewijzigd door Yogoi op 26-03-2013 10:22 ]
[ Voor 10% gewijzigd door India Sierra op 26-03-2013 22:37 ]
Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
Team 5 bedoel je :D!thehawk007 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 22:34:
Gratz naar team 1, geweldig gespeeld!
[ Voor 3% gewijzigd door Tk55 op 26-03-2013 22:39 ]
Voor wie geinteresseerd is, alle 3 de matches zijn terug te zien op mijn stream. Ik heb mn best gedaan om alle kills te zien, helaas hier en daar nog steeds wat gemist
http://www.twitch.tv/madnesssz/b/382662220
Screenshots.

edit: kleine kut screenshots, naja ik ga slapen

[ Voor 12% gewijzigd door daanteb op 26-03-2013 22:56 ]
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
http://www.twitch.tv/multensor
btw: hoeveel mensen keken cast / wedstrijd ingame?
[ Voor 11% gewijzigd door Multensor op 26-03-2013 22:58 ]
erhmm.
Ik zag 9 staan op de spectate en ik had wat mensen de link van madness gegeven dus ik denk zo'n 15Multensor schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 22:48:
Die van de 1e twee mathces heb ik vanuit mijn oogpunt tijdens spelen. Mn mic stond alleen uit voor broadcast dus dat is wat jammerlijk. De rest van eht team kan je horen
http://www.twitch.tv/multensor
btw: hoeveel mensen keken cast / wedstrijd ingame?
Patser. Hele game freefarmen en dan niet eens 1k gpm halen.....

Ja er kan er maar 1 de winnaar zijn ook in deze Dutchdota Got pro league.
Allereerst iedereen bedankt voor de deelname en sportiviteit en gezelligheid
Wat begon als een idee voor een simpel tournooitje met een paar man, eindigde in 40+ inschrijvingen.
Waardoor er toch wel serieus een plan moest komen, want wie A zegt moet ook B zeggen.
Het was leuk om te organiseren en te spelen helaas niet de Finales gehaald :< ( maar ja team 8 ook niet dus...
Er zal zeker een vervolg komen maar dan moeten er toch wel prijzen tegenover staan. Maar voorlopig heb ik even andere prio's dus kunnen jullie nog oefenen
Nu bij dit eerste tournooi is de prijs eeuwige roem van het winnen van de eerste Dutchdota Got Pro League.
En dat is in dit geval TEAM 5 geworden! nogmaals congratz, overigens denk ik dat de meeste teams al impressed waren door de roze team 5 logos in Dota.
Ik zal bij het volgende tournooi de regels wat strakker zetten en kijken of we dit kunnen verbieden
Check zeker even de cast van Madness, erg leuk om te zien. Zeker game 2 was een erg leuke match.
Iedereen bedankt en congratz Team 5 .
ps.
Zoals beloofd heb ik even de het nieuws op de Frontpage gepost.

[ Voor 105% gewijzigd door Phyt_ op 27-03-2013 00:40 ]
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Team 5 gaat zich inschrijven voor TI3, op naar wereld heerschappij!
- Zooi - www.stefanjacobs.nl
Ik zal straks de madness casts kijken want helaas kon ik er niet bij zijn gister
Hmm 3-0 gewonnen zie ik? Dus jullie hebben in het hele toernooi maar 1 potje verloren?
@Phyt:
Team 8 helaas niet in de finale maar wij hebben tenminste nog verloren van de winnaars
Oh snap...Yogoi schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 08:22:
@Phyt:
Team 8 helaas niet in de finale maar wij hebben tenminste nog verloren van de winnaars
Maar inderdaad, gefeliciteerd Team 5. Veel succes bij The International 3.
Als het weer op dezelfde manier wordt georganiseerd als dit tournooi, is er wel een kans dat je niet met elkaar kan spelen.thehawk007 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 22:40:
Jawel, en over volgend toernooi, ik speel dan met mijn normale team [DFC], we waren dit tournooi beetje laat dus alleen ik had me aangemeld en tja, daar was niet iedereen blij mee
Hahaha mooi manPhyt_ schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 23:50:
Zoals beloofd heb ik even de het nieuws op de Frontpage gepost.
erhmm.
Hoi ja daarom heb ik nog snel een screenshot genomen, maar toen we vannacht de Re-broadcast op nationale Aziatische zenders uitzonden, is de animo zo groot geweest. Dit is ook te zien in het aantal reply's.Multensor schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:49:
[...]
Hahaha mooi man. Ik heb nog de oude frontpage hier denk ik
Waardoor T.net genoodzaakt was om het artikel offline te halen.
Alleen aan ons! Duidelijk dat wij de 2de plaats verdienen dus.Yogoi schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 08:22:
Gefeliciteerd team 5!
Ik zal straks de madness casts kijken want helaas kon ik er niet bij zijn gister
Hmm 3-0 gewonnen zie ik? Dus jullie hebben in het hele toernooi maar 1 potje verloren?
@Phyt:
erhmm.
Eigen schuld dat jullie het niet op tijd afmaakte.
Maar ja, zeker voor herhaling vatbaar, zal voor volgende keer kijken of ik ook een team bij elkaar kan krijgen.
[ Voor 12% gewijzigd door Surrealistik op 27-03-2013 11:11 ]
erhmm.
Volgende keer gewoon als team signups doen!Multensor schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:14:
Dit toernooi waren solo signups hae.... Dus de teams die er nu waren zijn gevormd door phyt op basis van ervaring. Dus we hebben niet als teams ingeschreven
Dat zal denk ik voor veel te veel niveau verschil zorgen.Surrealistik schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:16:
[...]
Volgende keer gewoon als team signups doen!
Datzelfde probleem zie ik met solo-signups en dan 1 persoon de teams laten bepalen, tenzij diegene iedereen kent (hetgeen niet echt waarschijnlijk is).Yogoi schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:11:
[...]
Dat zal denk ik voor veel te veel niveau verschil zorgen.
Weet trouwens niet hoe de speeltijden geregeld waren, maar denk dat het de volgende keer handig is om @ 19:00 te beginnen aangezien het in CM al snel 10 minuten duurt voordat je zelfs maar aan de setup time begint.
erhmm.
http://dev.dota2.com/showthread.php?t=79951
Ingame model van Bristleback:
http://i.imgur.com/irJBmKw.jpg
- Wisp name change to Io.
vaag?
[ Voor 39% gewijzigd door Phyt_ op 27-03-2013 22:57 ]
Nee in de eerste ronde tegen ons team was het ook 2 - 1 voor Team 5, wij hebben er dus ook 1 gewonnenYogoi schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 08:22:
Gefeliciteerd team 5!
@Phyt:
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Inderdaad een apart topic kan geen kwaad of wat meer geautoriseerd inschrijf systeemLampiz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 23:56:
Hmmm ik denk dat een toernooitopic wel een goed idee is, we kunnen dan een tweedeling maken tussen teaminschrijvingen en het random toernooi. We moeten dan alleen wel zorgen dat ze beiden niet op 1 moment vallen en dat het wel leuk blijft (qua frequentie). In de TS: een Hall of fame gewoon het logo (mits aanwezig), inschrijfformulier voor toernooi (met dotabuff bende erbij enz.), regels en speeldata?
Zelf zat ik in Team 2, maar omdat ziek was kon ik niet mee spelen. En helaas hebben ze ook verloren, maar des al niet te min ik vind dan niemand heeft verloren in dit toernooi. Veel geleerd en weer wat mensen leren kennen om mee samen te spelen
Ik zou eventueel met wat PHP-skillz hier een webformulier voor kunnen bouwenLampiz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 23:56:
Hmmm ik denk dat een toernooitopic wel een goed idee is, we kunnen dan een tweedeling maken tussen teaminschrijvingen en het random toernooi. We moeten dan alleen wel zorgen dat ze beiden niet op 1 moment vallen en dat het wel leuk blijft (qua frequentie). In de TS: een Hall of fame gewoon het logo (mits aanwezig), inschrijfformulier voor toernooi (met dotabuff bende erbij enz.), regels en speeldata?
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
- Added Bristleback!
GAMEPLAY
- Broodmother: Fixed Insatiable Hunger cooldown on level 1 and 3.
- Dragon Knight: Fixed Dragon Blood armor bonus not carrying over to Illusions.
- Dragon Knight: Fixed Elder Dragon Form frost slow getting dispelled when target initially becomes Magic Immune.
- Doom: Fixed Doom damage being blocked by Pipe.
- Enchantress: Fixed Nature's Attendants lasting 1 second less than intended.
- Huskar: Fixed Life Break leap moving too fast.
- Magnus: Fixed Shockwave hitting units behind you.
- Mirana: Fixed Mirana's Leap range being slightly too short.
- Nyx Assassin: Fixed Impale traveling too far.
- Phantom Lancer: Fixed being able to have 1 juxtapose illusion too many
- Razor: Fixed Static Link break range being 25 too short.
- Shadow Shaman: Fixed Shackles doing a little less damage than intended.
- Slark: Fixed Pounce not initiating an attack order on the leashed target.
- Spectre: Fixed a case where leaving and rejoining the Spectral Dagger path could cause Spectre to temporarily lose no-collision.
- Templar Assassin: Fixed Meld buff getting dispelled.
- Visage: Fixed Familiars not getting affected by Chronosphere.
- Weaver: Fixed being The Swarm units being unable to Latch onto sleeping units.
- Weaver: Fixed The Swarm getting permanently dispelled if the enemy is invulnerable .
- Weaver: Fixed the Swarm units not doing their initial attack immediately upon latching.
- Added Psuedo Random chance for Roshan's Bash.
- Fixed Eye of Skadi frost slow getting dispelled when target initially becomes Magic Immune.
- Fixed Diffusal Blade proccing multiple damage instances.
- Fixed heroes flickering on the minimap when walking by Sentry Wards while under Smoke of Deceit.
- Fixed Shiva's Guard negative attack speed aura not working on Magic Immune units
UI
- Pausing in a practice or tournament game now prevents the team that paused from querying units, moving the camera or accessing the shop.
- Added ability and item notes, detailed tooltips that will display only if ALT is pressed.
- Adjusted Replay Highlight scene leadin time a bit.
- Arcane Boots now has 'mana' as a shop alias.
- Wisp name change to Io.
- Added 10 second rewind button to replay controls.
- Spectator Items panel now takes up less space and shows items ordered by value.
- Steam friends can be added, removed, and friendship requests confirmed/ignored from within Dota 2.
- Added "Select unit under mouse" keybind for Spectators
- Fixed drag-selection being broken sometimes.
VISUALS
- New Vengeful Spirit model
- Added in-game models for when the following items are dropped from inventory into the world: Gem of True Sight, Observer Wards, and Sentry Wards
BOTS
- Added Bounty Hunter bot.
- Significantly revised how Roam mode works internally.
AUDIO
- Revised Beastmaster's voice.
DOTA 2 STORE
- Added the Treasure Key of the Cursed Wood and the Treasure Key of the Shaper Divine.
- Several old keys have returned to the store along with a very low drop rate for some older community chests.
- The current set of community crates will no longer expire, but their drop rate will be decreased over time and their rarity increased over time.
- Added new sets for Brewmaster, Lich, Riki, Juggernaut, Beastmaster, and Spectre.
- Added a couple new couriers!
Bristleback is echt awesome counter for riki haha
Vergeet de att. damage bonus niet van z'n W, plus de slow van Q (en damage bonus van Q). Ik build hem een beetje als bara . Lekker veel armor en regen, maar ik speel op noobie niveauRub3s schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 21:10:
mwah, awesome is een beetje overdreven, maar hij is wel leuk tegen riki! Ik vindt bristleback zen W eigenlijk nog het beste tegen riki, omdat dat aoe is (ze worden ook geraakt als ze invis zijn). Riki's extra damage doet helaas nog steeds pijn tegen bristleback...
http://www.twitch.tv/dpthepcgamer
edit: offline gezet ivm lag
[ Voor 17% gewijzigd door hardcoresmurf op 31-03-2013 20:17 ]
Als jullie willen meedoen laat dan hier iets weten of stuur een DM.
Mvg,
Du7chManiac& Thibai
[ Voor 4% gewijzigd door Du7ch Maniac op 01-04-2013 17:32 ]
Intel i7 5820k | Asus RAMPAGE V EXTREME | Corsair Vengeance LPX 16GB | Asus GTX1080 | Recom 850W | Crucial m4 | Samsung 850 EVO | Thermaltake Chaser mk-1
Verwijderd
tweakers heeft ook een teamspeak serverDu7ch Maniac schreef op maandag 01 april 2013 @ 17:31:
Ik en mijn kameraad Thibai spelen al even Dota 2. We zijn er redelijk goed in maar meestal in public games krijgen we slechte teammates (geen teamplay, communicatie, etc...) Wij spelen meestal in de avond rond 6-7u, in het weekend zijn we meer online; We spelen geen specifieke heroes en zijn in alle rollen thuis. We zoeken team mates die het spel kennen en die spelen om te winnen. Beginners zijn ook welkom, zolang je maar goede teamplay hebt. We hebben een eigen teamspeak 3 server die het communiceren makkelijk maakt.
Als jullie willen meedoen laat dan hier iets weten of stuur een DM.
Mvg,
Du7chManiac& Thibai
In weekend ben ik meestal wel aan het spelen. (lees pubstompen haha

Zo'n tinker die precies het boekje volgde, teleport naar lane, march, refresh march teleport terug...
Leuk maar 50% van de tijd werd die geganked door Nyx/Naix tijdens het terug teleporteren en ging die dood.
Als je slim bent stop je met dat teleporteren en march je gewoon in de lane waar het team zit maar nee....
En zo'n wisp die 25% van de tijd (wat dus 100% te veel is als je wisp bent) alleen aan het roamen was en dood ging.`
Een Riki die wel goed was maar niet snapte dat als ze de wards gingen counterwarden dat die dan ook op die plek gezien kon worden...
Sniper was wel goed en bleef bij team maar ja daar red je het niet mee
Ook echt jammer want we hadden best kunnen winnen, was ook geweldig bezig met levensreddende repels op slowed people (Naix) en ulties van magnus baiten (met repel op me).
Ik heb ook wel goede potjes met randoms en als ik verlies is het ook niet altijd erg maar als mensen zo vast zitten geroest in bepaalde patronen (Tinker) dan is het niet leuk verliezen.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
StarLadder semifinals Empire vs No tidehunter
[ Voor 5% gewijzigd door Lampiz op 04-04-2013 21:17 ]
Aantal idioten dat gewoon de sterkste carries van het moment pakt zonder erbij na te denken of dat ook echt handig is is absurd. Voor degenen die het niet weten: Ursa countered Lifestealer, en hard ook.
Verwijderd
Klopt, over het geheel genomen is Naix VEEL sterker maar Naix vs Ursa is onwijs in Ursa z'n voordeel omdat hij heel snel vééél meer schade doet dan Feast kan healen.Verwijderd schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 14:31:
ursa is alleen wat makkelijker te slopen early, en doet zonder bkb ook niet veel. naix heeft tenminste nog een infest bom tegen de hardcounter ghostscepter. Maar in pubs wordt ursa maar heel weinig gespeeld en kan je er inderdaad makkelijk mee stompen
[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 16-04-2013 20:10 ]
Ik lees niet alle twitters. I am disappoint.Srvdploeg schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:25:
Dit was twee dagen geleden al bekend: https://twitter.com/Cyborgmatt/status/321698123439304705
Ik had ergens gelezen dat valve op vakantie is begin april, dus geen patches daardoorSrvdploeg schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:45:
Aah well... begrijpelijk. Maar helaas inderdaad geen patch deze week
Staat o.a. op http://www.joindota.com/e...e-2-atod-showdown-delayed onderaan, dat hierom dit toernooi is vertraagd door die reden. Ik vind het geen enkel probleem eigenlijk, dat er geen patch is. Ik speel wel lekker door
Beetje zoals een goede Kickstarter communiceert.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
sinds 24 maart had ik maar 1 potje gespeelt dus het was lekker om weer eens met wat tweakers rond te kunnen rennen.
http://dotabuff.com/players/16846258
Begin langzaam het gevoel te krijgen de game echt te snappen, maar er blijft steeds weer wat te leren. Sommige potjes kantje boord gewonnen, andere gewoon gesteamrolled over de tegenpartij. Poeh!
En what the hell PL, als die late game genoeg farm krijgt.... jesus, zelfs Lycan had me outfarmed, maar maakte geen schijn van kans tegen mij en mijn illusions. Ik heb veel PL observed, kon er niet echt in komen in het begin, maar nu ik wat idee had van hoe te spelen was het een makkelijke keuze. Beviel goed! Weer een hero erbij op mijn "goed te spelen" lijst.
Verwijderd
In dota 1 is het lang zo geweest dat die 5 seconden duurde + 150 damage per seconde (op lvl 16). Als je dan een refresher had lategame was het echt lache.
Dit is zelfs in DOTA 2 nog een hele tijd geweest. Is eruit gehaald met de treant revamp. Ik geloof dat ze daarvoor de heal-ability gebuffed hebben en treant zelf ook iets. Zou ik de changelog erbij moeten pakken.Rub3s schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:56:
Probleem is dat die ultimate van Treant best wel tegenvallend is al je ziet wat die ultimate geweest is....
In dota 1 is het lang zo geweest dat die 5 seconden duurde + 150 damage per seconde (op lvl 16). Als je dan een refresher had lategame was het echt lache.
Treant, echt een favo hero van mij sinds kort. "Helaas" speel ik eigenlijk alleen random pick kind of games, dus krijg niet vaak een brede keuze! ;-) Wel goed om hero's te leren kennen!
gewoon stats en zijn passive armour+regen lvlen en tegen lvl 10 was je base damage en health zo hoog dat je met de juiste items (phase boots en mask of madness) gewoon kon ultyen en iedereen doodslaan
PSN - ps4 : sir_kowlier
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Verwijderd
treant ulti maakt invis heroes zichtbaar. is nogal een pluspunt.Surrealistik schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:52:
Treant heeft een hoge base damage, maar vergeleken met de rest schaled die belachelijk slecht naar latere levels. Ook is zijn attack speed zo ongelofelijk slecht dat je alle voordeel die je daaruit kan halen earlygame teniet doet. Daarbij zijn zijn abilities retedefensief - hetgeen je niet wilt, je wilt de ander slopen. Die heal is zowel matig als wtf broken, enige ding in het spel dat towers kan healen - en dat doet hij (relatief) verrot hard. Z'n ult is ook weer extreem matig. Is gewoon een mindere versie van Ravage, ze kunnen nog wel handmatig orbs casten (Viper z'n Q bv). Enige positieve punt is dat het slechts 70 seconden cooldown heeft.
Heeft iemand tips of misschien een site met veel (nuttige) informatie? Weet namelijk niet welke site nou iets goed beschrijft en welke slecht..
Tot Warlock een dikke ult gooide, en ik met een MKB + BKB + Shadow Blade hun hele team zo goed als pakte, echt niet normaal. AM dood in 4 hits
Vraag me af of er een nerf incoming is voor Gyro, maar ik vind 'm super
Dit topic is gesloten.
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.
Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers