In MW was het spawn systeem inderdaad erg slecht.. Bijna elke game liep uit op een spawnrape voor een van de teams... Cod1/uo en cod2 vielen wel mee vond ik... Daar vond ik (bij TDM tenminste) dat gespawnkilled worden altijd de fout van het team dat werd gespawnkilled. Ze speelde simpelweg te verdedigend en veel spelers bleven allemaal rond het kleine spawn hoekje rondhangen.. Dan vraag je er om.. In MW was het nogal random ivm airstrikes enzo.
MW3 ga ik sowieso niet kopen. Na MW heb ik geen CoD game meer gekocht. Het leuke aan de eerste cod games was de simplicity. Als je goed genoeg was kon je met bijna alle dingen rekening houden en er goed op reageren. Bij MW+ zitten zoveel variabelen, dat mij dat niet meer lukte in ieder geval. Ook voelde MW veel meer 'clunky' aan dan cod1/cod2.
BF3 ben ik nog niet uit.. Ik weet niet of het het spel voor mij is, maar mij lijkt het geluid en de graphics ervan wel erg goed.
MW3 ga ik sowieso niet kopen. Na MW heb ik geen CoD game meer gekocht. Het leuke aan de eerste cod games was de simplicity. Als je goed genoeg was kon je met bijna alle dingen rekening houden en er goed op reageren. Bij MW+ zitten zoveel variabelen, dat mij dat niet meer lukte in ieder geval. Ook voelde MW veel meer 'clunky' aan dan cod1/cod2.
BF3 ben ik nog niet uit.. Ik weet niet of het het spel voor mij is, maar mij lijkt het geluid en de graphics ervan wel erg goed.
[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 21-08-2011 18:56 ]