[Multi] Battlefield VS Call of Duty

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
In MW was het spawn systeem inderdaad erg slecht.. Bijna elke game liep uit op een spawnrape voor een van de teams... Cod1/uo en cod2 vielen wel mee vond ik... Daar vond ik (bij TDM tenminste) dat gespawnkilled worden altijd de fout van het team dat werd gespawnkilled. Ze speelde simpelweg te verdedigend en veel spelers bleven allemaal rond het kleine spawn hoekje rondhangen.. Dan vraag je er om.. In MW was het nogal random ivm airstrikes enzo.

MW3 ga ik sowieso niet kopen. Na MW heb ik geen CoD game meer gekocht. Het leuke aan de eerste cod games was de simplicity. Als je goed genoeg was kon je met bijna alle dingen rekening houden en er goed op reageren. Bij MW+ zitten zoveel variabelen, dat mij dat niet meer lukte in ieder geval. Ook voelde MW veel meer 'clunky' aan dan cod1/cod2.

BF3 ben ik nog niet uit.. Ik weet niet of het het spel voor mij is, maar mij lijkt het geluid en de graphics ervan wel erg goed.

[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 21-08-2011 18:56 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
vind het spawn systeem in BF juist het zwakke punt, soms join je een server waar je neit eens je basis uitkomt omdat er sprake is van spawnraping. weet niet meer hoe die map in BC2 heette maar waar je met een parachute gedropped werd was tergend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 18:54:
vind het spawn systeem in BF juist het zwakke punt, soms join je een server waar je neit eens je basis uitkomt omdat er sprake is van spawnraping. weet niet meer hoe die map in BC2 heette maar waar je met een parachute gedropped werd was tergend.
Dat was alleen in BC2 echt een issue tbh, omdat BC2 gewoon een slecht spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Sn0wblind schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 18:54:
In BF2 of 1942 was dat nooit een probleem, servers hadden gewoon de no-uncappable base-rape regel en daar hield het grootste gedeelte zich ook gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exclusive501
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-07-2024

Exclusive501

Would you kindly?

PWM schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 18:46:
[...]

Er is nog een goede reden om niet meer spelers toe te laten in COD: Het waardeloze spawnsysteem

Het is altijd al een probleem geweest bij CoD games, maar sinds de eerste MW is het alleen maar erger geworden. Zonder dollen is 60%-70% van de keren dat ik dood ga een spawn kill.

Ik ben een redelijk goede speler, en dit is hoe het gemiddeld gaat:

Spel start:
  • Maak 10-15 kills en ga dood
  • Spawnkill
  • Spawnkill
  • Spawnkill
  • Spawnkill
  • Spawnkill
  • Spawnkill
Dit is zo ongeveer een CoD potje. En, het heeft niks te maken met de grote van het veld. Soms wordt je midden in de actie gespawned terwijl er genoeg ruimte over is.

De ergste zijn de spawns in de killstreak die al werd aangekondigd voor je dood ging.

Zolang dit niet wordt opgelost, is 18 spelers meer dan zat.
Ik speel voornamelijk Search & Destroy dus dan is het spawnen natuurlijk altijd op dezelfde plaats dus dan vormt het niet zozeer een probleem maar ik begrijp wat je bedoeld want als ik een potje Domination/TDM/en dergelijke join dan komt jou gemiddelde potje in de buurt van de mijne (alhoewel ik niet vaak 40 kills maak maar dat terzijde ;) ).

Maar dat is bij Battlefield dus wel anders doordat de mappen groter zijn en je vaak wat afgebakender spawned (gebasseerd op Battlefield 2 (niet Bad Company)). Bij de kleine mappen van MW kan je onmogelijk op dezelfde plaats spawnen want dan zou het spawn killen alleen nog maar een groter probleem worden.

Overigens ben ik geen fan van de killstreaks. Zo'n UAVtje vind ik niet zo erg en een airstrike op zijn tijd kan ik ook nog wel mee leven maar als er eenmaal iemand in zo'n gunship zit, of er komen om de haverklap van die honden op je af gerend, gaat mijn spelplezier drastisch naar beneden omdat ze het potje domineren. Bovendien zorgt het ervoor dat er meer 'slayers' rondlopen dan mensen die zich daadwerkelijk met de objective bezig houden.

Ik vind het beoordelen van goed spel best prima maar de killstreaks voor 8 of hoger zijn naar mijn mening toch overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Persoonlijk vind ik de killstreaks nog niet eens overpowered, maar het probleem is dat ze in care packages zitten.

Als je ze al in Care Packages stopt, moet je die dingen op 7-8 kills zetten, en dat elke speler ze kan halen. Het moet een beloning zijn voor goed spel, niet iets om minder goede spelers tevreden te houden. Dat zijn net die dingen waar je merkt dat CoD niet goed doordacht is.

Ik zal BF3 wel eens bekijken als de demo er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:50

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Over dingen als carepackages, deathstreaks en perks als second chance is wel degelijk goed nagedacht. Die zitten er dus juist in voor de mindere goden en dus om meer spelers over de streep te halen om het te spelen kopen. Niet dat het goed is.... (sowieso mogen streak rewards er wel uit in CoD en dus heeft BF op dat gebied er bij mij wel een streepje voor)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik vind killstreaks geen probleem, maar dan wel iets als een uav of counter-uav, niet van die onzin dingen.

Het probleem met killstreaks is ook gewoon dat het of campen stimuleert, of de reeds goede spelers (want goede spelers hebben over het algemeen een goede k/d) nog sterker maakt. En met zo'n gunship word je gekilld, spawn je na 3 seconden in het vuur van datzelfde gunship. Zo worden de potjes erg eenzijdig.

Voertuigen, dus ook killstreaks, passen gewoon niet op kleine maps als die van COD. Voor voertuigen heb je gewoon grote ruimtes nodig zoals in BF en in BF zijn de voertuigen tenminste niet overpowered. Ze zijn goed, maar niet OP. In COD is het veelal LMB+sprayen!

Verder vind ik COD wel een van de beter spelende games, het is gewoon lekker intens en als je even gauw een potje wilt knallen is COD wel de betere. Maar toch vind ik het veel meer voldoening geven als ik in BF tijdens Rush samen met een teammate een MCOM weet te armen en te verdedigen of gewoon met een heel team het andere team tegen weet te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Maar met de COD series kan je sowieso barebone games modes doen zodat je geen killstreaks hebt. Ik zelf vind het wel leuk om te halen, zelf heb ik er van de tegenstand niet zoveel last van.

Betreft baseraping, in BF2 kwam ik het welleens tegen, in de BC serie wel een stuk meer. Dan nog kon spawnen frustrerend zijn, soms was je bijan 5min aan het lopen om te komen waar je wilt zijn omdat alle voertuigen al gepakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exclusive501

Exclusive501

Would you kindly?

Sn0wblind schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 21:04:
Maar met de COD series kan je sowieso barebone games modes doen zodat je geen killstreaks hebt. Ik zelf vind het wel leuk om te halen, zelf heb ik er van de tegenstand niet zoveel last van.
Ja daar heb je inderdaad een goed punt. Dat vind ik dan wel weer positief aan Call of Duty. In bijna elk nieuw deel zitten nieuwe gametypes en met bijvoorbeeld barebones komen ze toch de mensen die eigenlijk alleen willen schieten toch weer tegemoet door ze iets te geven zonder perks, killstreaks en dingen als c4, claymore etc.

Nu heb ik BC niet gespeeld maar in BF2 waren er relatief gezien toch minder gametypes had ik het idee (of ze leken gewoon op elkaar).
Sn0wblind schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 21:04:Betreft baseraping, in BF2 kwam ik het welleens tegen, in de BC serie wel een stuk meer. Dan nog kon spawnen frustrerend zijn, soms was je bijan 5min aan het lopen om te komen waar je wilt zijn omdat alle voertuigen al gepakt zijn.
Ja dat heb ik ook meerdere malen als frustrerend ervaren in de demo en was ook één van de redenen dat ik besloot het toch maar niet te gaan halen. Ik heb ook meerdere malen gehad dat je iemand zag in stappen en je nog probeerde het te halen of snel in de teamchat iets probeerde te zeggen als "w8!!" maar meestal werd er gewoon door gekart en kon je jezelf opmaken voor een reis te voet over een gapende vlakte -O- Daarvoor start ik zo'n spel niet op natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Sn0wblind schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 21:04:
Ik heb er ook nooit last van, maar irriteer me dan weer aan het team waar ik mee speel :+ Hangt er een Huey in de lucht, worden ze rustig 5-6x gepakt door dat ding, omdat ze blijkbaar geen classes hebben met Ghost. Elke speler die meer dan 1x door dezelfde chopper gepakt wordt zouden ze moeten kicken :+

Jammere van barebones is dat ze geen hardcore variant hebben :) Ik speel zelf alleen HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb nog geen enkele CoD gespeeld, ook geen BF2 maar ben wel verslingerd aan BC2 sinds anderhalf jaar en ook MoH 2010 grijs gespeeld. Ik ben enorm van BF3 maar na t zien van de trailer van MW3 multiplayer word ik daar ook erg enthousiast over. De snelle gameplay van MoH sprak me ook erg aan en het teambased spelen binnen BC2. Die 2 hoeven elkaar dus niet uit te sluiten. Moet wel zeggen dat ik in MoH de modes "Combat Mission" (Rush zegmaar) en "Objective Raid" het leukst vond vanwege de teamplay maar ook de recht toe recht aan modi waren wel leuk. Bij CoD heb je sowieso wat meer modi dan BC2 heeft bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik ben niet per se voor de een of de ander, al ligt CoD mij beter denk ik. Maar een van de pluspunten van de BF serie is zegt men, dat er meer teamwerk vereist is. Nu kan ik het daar op zich mee eens zijn (al zeg ik niet dat CoD een solo-game is!), maar dat maakt het dan voor mij ook meteen een van de nadelen aan de game.

Die vereiste van teamwerk is leuk als je met z'n vijven als vrienden lekker op een server gaat spelen, maar wat nu als je in je eentje de server joint? De hoeveelheid teamwerk valt me dan over het algemeen nogal tegen. Natuurlijk heb je wel eens mooie potjes met een goed team, maar wat Exclusive501 ook al zegt: bijvoorbeeld met de voertuigen wordt je zó vaak achter gelaten. Zelden loop je met z'n drieën tactisch een punt in te nemen. Ja soms gebeurt dat wel, maar dat is ook vaak stom toeval in mijn ervaring.

Dit kun je overigens op elke game die meer teamwerk nodig heeft toepassen; bijvoorbeeld League of Legends (al is het daar nog veel belangrijker). Als één persoon in je team niet goed met het team werkt, wordt het flink veel lastiger om te winnen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Cloud schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:41:
Ik ben niet per se voor de een of de ander, al ligt CoD mij beter denk ik. Maar een van de pluspunten van de BF serie is zegt men, dat er meer teamwerk vereist is. Nu kan ik het daar op zich mee eens zijn (al zeg ik niet dat CoD een solo-game is!), maar dat maakt het dan voor mij ook meteen een van de nadelen aan de game.

Die vereiste van teamwerk is leuk als je met z'n vijven als vrienden lekker op een server gaat spelen, maar wat nu als je in je eentje de server joint? De hoeveelheid teamwerk valt me dan over het algemeen nogal tegen. Natuurlijk heb je wel eens mooie potjes met een goed team, maar wat Exclusive501 ook al zegt: bijvoorbeeld met de voertuigen wordt je zó vaak achter gelaten. Zelden loop je tactisch met z'n drieën tactisch een punt in te nemen. Ja soms gebeurt dat wel, maar dat is ook vaak stom toeval in mijn ervaring.

Dit kun je overigens op elke game die meer teamwerk nodig heeft toepassen; bijvoorbeeld League of Legends (al is het daar nog veel belangrijker). Als één persoon in je team niet goed met het team werkt, wordt het flink veel lastiger om te winnen.
Helemaal mee eens. Maar het grote verschil is wel dat je met je team kan winnen in COD zonder samen te werken. In BF is het zo goed als onmogelijk om te winnen zonder teamverband (squad deadmatch uitgezonderd).

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Gewoon beide kopen, BAM :) ik vind de games niet echt te vergelijken, de ene is een grote sandboxachtige game met grote ruimtes, voertuigen en vliegtuigen, de ander is wat compacter, meer afgebakend en snelle closecombat actie. Ik vind beide wel mooi, dus nog geen duidelijke favoriet hier ;)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
http://www.nu.nl/games/25...r-niet-meer-relevant.html

Ben benieuwd of hij gelijk gaat krijgen. Als ze binnen nu en 3 jaar niet de engine vervangen zie ik dat zeker gebeuren...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 17:20
Sinds ik een xbox heb speel ik bijna alleen maar CoD, CoD 4 begon het mee toen WaW uitkwam zij ik dat ik die niet zal kopen maar al mijn vrienden zaten WaW te doen en dan word CoD 4 ook wel saai dus uiteindelijk toch gekocht.
Die 2 games vond ik gewoon goed ( Ik weet dat WaW ook een bij elkaar geraapt zooitje was maar het speelde wel lekker :P )
Tsja MW2, ik vind het spel vooral erg leuk door het Quickscopen, als je het goed kan is het echt leuk, genoeg daar over : Ik word gek van dat constante genoobtube, hit en run kills ( het maakt hun niet uit dat ze dood gaan zolang jij ook maar dood bent ) Speed knifers noem maar op, wil je mij kwaad hebben ga vooral zo door, en daar heb ik eigelijk geen zin meer in.

Potjes zonder dat geneuzel zijn aardig te doen maar daar is alles mee gezegt.

Nu even over BF3 vs MW3 : Ik denk zelf dat MW3 zich behoorlijk in de vingers snijd omdat ze voor de zoveelste keer weer met hetzelfde aankomen. ( Dit concept werkt goed, dat weet ik, maar op een gegeven moment is het verschil gewoon te groot met andere games, dat mensen toch gaan switchen, DENK IK )

Dat moment is nu bij mij aangekomen, BF3 voelt voor mij gewoon veel volwassener, betere grapics, volwassen gameplay aka teamplay , voertuigen , grote mappen , veel spelers ( alleen op PC ) alles kan kapot.
Je waant je gewoon veel meer in een intense ''oorlog'' en je wilt dan ook echt iets bereiken aka ''winnen'', dat is natuurlijk iets heel anders als het arcade spelletje MW3.
Ze zijn daarom niet echt te vergelijken, maar beide zeggen ze dat ze HET spel maken en ze zijn beide gelieft bij veel gamers dus dan ga je al snel vergelijken welke jij beter/leuker vind.

Ik denk dat BF3 mij gewoon over de streep geeft getrokken, en mij heeft laten inzien dat MW2/MW3 echt kinderspel is.
Mijn vrienden kopen elke CoD omdat ze het helemaal geweldig vinden, en als ik dan even de voordelen van BF3 opsom zeggen ze toch: ''Als wij allemaal CoD spelen ga jij echt BF3 niet spelen hoor en koop je hem toch''
Ik denk dat ik daar dit keer vanaf zie en dat ik MW3 helemaal niet koop :P

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
De eerste CoD games 1,2 vondt ik leuk om de singleplayer te spelen in de tijd.
Daarna heb ik alleen maar quake,Unreal, CSS
in 2007 kwam CoD4 uit en ik was helemaal weggeblazen door de graphics, het was iets niets en vooral die sniper missie blijft super om te spelen.

Online was ik het na 3 maanden beu, KillStreaks, noobtubers, hit en run spelers etc. in totaal heb ik ongeveer 100 uur deze game gespeeld en dat is vrij weinig. in dat zelfde jaar ben ik begonnen aan Team Fortress 2 meer teamwork en snelle gameplay.(is nu wel anders, maar nog steeds de game die ik iedere dag speel)

ik heb alle series gespeeld omdat vrienden zeggen dat het een goede game is etc.
Zo heb ik WaW op de xbox360 gekocht (zit ik nooit meer achter) en later ook MW2 en BO
vrienden gaven aan dat mw2 veel minder last had van killstreaks en noobtubers maar het tegendeel was bewezen. mijn steam account geeft dus ook keurig aan. 3.6 uur voor Singleplay en 20.5 uur online.
Blackops was een stuk beter in mijn ogen, want er werdt weer beloofd, minder killstreaks etc.
Singleplayer was geweldig, maar online staat me teller op 13.2 uur.

Na de eerste beelden van MW3 wist ik al dat ik deze game zeker niet ga kopen, het is gewoon MW2 met nieuwe maps en ik heb nog geen goed nieuws gehoord over deze game. MW3 PC heeft dedicate servers ? is dat nieuws ? dat was juist zo slecht aan MW2. gewoon een Xbox360 port.

Battlefield heeft tot dus ver mij nog niet teleurgesteld.
BF: vietnam was geweldig vroeger,
BF2 kapot gespeeld
BC1 op de xbox singleplayer (online werkte niet) was leuk,grappig
BC2 speel ik nog af en toe.
BF3 ga ik grafisch vast niet op max halen met me i7860 GTX460 kaart. maar de sfeer lijkt veel beter dan bij MW3, het geluid klinkt goed(youtube filmpjes van alpha beta)

ik vergelijk MW3 eigenlijk niet met BF3 omdat het 2 andere games zijn.
MW3 is gewoon een vervolg deeltje en doet niks extras, veel spawnkilled(onee dat noemt activation snelle gameplay) en omdat er geen spawntijd is, krijg je hit en run acties.

BF3 heeft waarschijnlijk zoals bij BC2 wel een spawntijd, + je moet soms lang lopen voordat je ergens bent, met andere worden je let dus meer op. slomere gameplay, veel meer spanning om niet gezien te worden en kills te maken,

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exclusive501

Exclusive501

Would you kindly?

ChojinZ schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:22:
http://www.nu.nl/games/25...r-niet-meer-relevant.html

Ben benieuwd of hij gelijk gaat krijgen. Als ze binnen nu en 3 jaar niet de engine vervangen zie ik dat zeker gebeuren...
Dat moddergooien van de publishers naar elkaar vind ik echt onnodig. Ik vind meneer Brown van EA zelfs een beetje kinderachtig hier over komen. Een paar grapjes/verwijzingen kunnen leuk zijn maar probeer mensen gewoon over te halen met positieve marketing en een goede game.

Maar zoals eerder al is aangegeven staat of valt het vermaak van zo'n grootschalig potje BF echt met de teamplay. Als je veel potjes kan spelen met je vaste vriendengroep of clan dan kan je denk ik heel veel plezier met BF3 beleven. En misschien kan je dan ook wel heel veel voldoening uit een potje halen doordat je met je team 'iets' neerzet.

Bij de MW serie komt het uiteindelijk vaak public toch meer op jezelf aan (clanwars etc. terzijde gelaten dus). Dat zie je ook in speltypes als sabotage, demolition en Search & Destroy. Op het moment dat jij de bom plant of onschadelijk maakt ben jij natuurlijk ontzettend kwetsbaar omdat je 1. bijna geen zicht hebt, en 2. je tijdelijk geen wapen kunt gebruiken. Toch wordt je op dit moment eigenlijk nooit gecovered. Dit moedigt je natuurlijk ook niet aan om voor de objective te blijven gaan en daarom betrap ik mezelf er ook vaak genoeg op om gewoon gedag te zeggen tegen de objective en dus maar puur voor de kills te gaan.

Maar ik denk dat je bij elke shooter wel tegen dit probleem aanloopt. Want ik kan niet geloven dat er straks in BF3 geen slayers, of andere mensen die maar een beetje aan kloten, rond zullen lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Daarom als je eenmaal als team MW/BO begint te spelen is het gat qua resultaat bij teams onderling zo gigantisch groot.

Battlefield is bijna niet te doen als lone wolf, tenminste diegenen die als team spelen scoren gewoon beter. Je kan in MW wel als lonewolf spelen en goed scoren maar alsnog verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Er is wel 1 groot probleem bij BF. Als je dan ook echt als team speelt, houd niks en niemand je tegen.

Voorbeeld:
Gister zaten we op de PS3 met 11 Tweakers in een team, en dat was doodsaai, want om te zorgen dat we niet constand in een lege server zaten moesten we de tegenstanders laten winnen. Dan is er gewoon niks meer aan, als defender zit je enkel te wachten, en als attacker zit je enkel te rennen, en mag je blij zijn als je een kill kan maken want elke enemy die zich durft te laten zien wordt door 10 man kapotgeschoten.

Overigens snap ik echt niks van die mensen die zeggen dat COD "intenser" is dan BF. Als ik met een tank op een groep huizen met een objective af rijd, een huis aan gort schiet waarin een aantal enemies zich heeft verschanst, en me dwars door een muur heen beuk. Daarna direct onder vuur wordt genomen door RPG's, uit me tank spring, 2 engeneers neerhaal die nog aan het bij waren komen van de explosie, de MCOM charge, en nog 1 iemand weet neer te halen voordat ik toch uiteindelijk wordt neergeschoten. *haalt diep adem* Heb ik een stuk intensere ervaring dan wanneer ik door een COD level heen ren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exclusive501

Exclusive501

Would you kindly?

Je noemt nu een moment wat je waarschijnlijk mee hebt gemaakt. Lijkt me sterk dat dit continue zo gaat. BF heeft een wat langere aanlooptijd tot je bij de actie bent. Dat is volgens mij wel zo'n beetje de algemene gedachtegang.

Door de kleine levels van Call of Duty respawn je als het ware meteen weer midden in de actie waardoor je eigenlijk (bijna) altijd in de actie zit. Op die manier is het dus intenser. Je geeft zelf aan dat je diep adem haalt na zo'n actie maar bij COD wordt je zo gerespawned dat je zelfs daar eigenlijk geen tijd voor hebt ;) De actiedichtheid van COD is gewoon hoger wat voor veel mensen de ervaring intenser maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Pykow schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:55:
ik heb alle series gespeeld omdat vrienden zeggen dat het een goede game is etc.
Zo heb ik WaW op de xbox360 gekocht (zit ik nooit meer achter) en later ook MW2 en BO
vrienden gaven aan dat mw2 veel minder last had van killstreaks en noobtubers maar het tegendeel was bewezen. mijn steam account geeft dus ook keurig aan. 3.6 uur voor Singleplay en 20.5 uur online.
Blackops was een stuk beter in mijn ogen, want er werdt weer beloofd, minder killstreaks etc.
Singleplayer was geweldig, maar online staat me teller op 13.2 uur.
BO heeft veel beter gebalanceerde killstreaks dan MW2, tegen de "zwaarste" killstreaks (huey/hind) is het makkelijk verdedigen (ghost class, of class+strela), daarbij tellen kilsstreak-kills niet meetellen voor de volgende killstreak.
Na de eerste beelden van MW3 wist ik al dat ik deze game zeker niet ga kopen, het is gewoon MW2 met nieuwe maps en ik heb nog geen goed nieuws gehoord over deze game. MW3 PC heeft dedicate servers ? is dat nieuws ? dat was juist zo slecht aan MW2. gewoon een Xbox360 port.
Ja dat is nieuws, MW2 had geen dedi's, MW3 weer wel.
ik vergelijk MW3 eigenlijk niet met BF3 omdat het 2 andere games zijn.
MW3 is gewoon een vervolg deeltje en doet niks extras, veel spawnkillen (onee dat noemt activsion snelle gameplay) en omdat er geen spawntijd is, krijg je hit en run acties
Battlefield "3", klinkt toch ook als een vervolgdeeltje? Als je respawntijd wil in COD, dan zou ik zeggen ga 1 van de volgende gametypes spelen: SnD, HQ, Demolition, CTF en zelfs TDM heeft respawntijd. En als je gespawnkilled wordt dan betekend het dat je team niet of nauwelijks beweegt. Na het spawnen moet je druk zetten op de enemy (objectives), doe je dat niet dan ben je idd het haasje...
.
BF3 heeft waarschijnlijk zoals bij BC2 wel een spawntijd, + je moet soms lang lopen voordat je ergens bent, met andere worden je let dus meer op. slomere gameplay, veel meer spanning om niet gezien te worden en kills te maken.
Dat irriteerde mij dus zo mateloos aan BF2 (demo), dat lange lopen. Spawnde je op de aircraft carrier en moest je hopen op een boot/heli ritje want zwemmen duurde helemaal te lang en dan kwam je eindelijk eindelijk aan land en dan moest je nog eens lopen/rijden naar de actie bij 1 van de middelste vlaggen.....nee dank u, dan geef ik toch de voorkeur aan de cod actie.

Gelukkig voor ieder wat wils dus :) , veel plezier met de game van je keuze!

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Laatst online: 14-11-2023
Exclusive501 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:23:
Je noemt nu een moment wat je waarschijnlijk mee hebt gemaakt. Lijkt me sterk dat dit continue zo gaat. BF heeft een wat langere aanlooptijd tot je bij de actie bent. Dat is volgens mij wel zo'n beetje de algemene gedachtegang.

Door de kleine levels van Call of Duty respawn je als het ware meteen weer midden in de actie waardoor je eigenlijk (bijna) altijd in de actie zit. Op die manier is het dus intenser. Je geeft zelf aan dat je diep adem haalt na zo'n actie maar bij COD wordt je zo gerespawned dat je zelfs daar eigenlijk geen tijd voor hebt ;) De actiedichtheid van COD is gewoon hoger wat voor veel mensen de ervaring intenser maakt.
Als attacker moet ik zeggen dat ik eigenlijk constant zo speel. En sinds je bij Squadmates kan spawnen hoef je bijna nooit meer een end te lopen. Je moet de actie natuurlijk wel zelf opzoeken. Als je op een afstandje gaat staan campen, of jezelf meteen laat afschieten zal je weinig actie hebben.

Als defender is het verhaal wat anders, dan zit je wat langer af te wachten. Daarom speel ik ook liever conquest, dan kan je constant aanvallen :)

Ik mis bij COD gewoon de epicness van rondvliegend puin, dingen opblazen, of dat het huis waar je een moment nog beschut in was nu om je heen vliegt in de vorm van stenen en stof. Ik kon me wel een beetje vinden in die parodie op cod waarbij het geluid van een schot was vervangen door "boring". Dus de actie mag wel constanter zijn, maar die 5 minuten actie bij BF is wel 5x zo intens dan de 10 minuten bij COD. (voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ja die destructable environments zijn wel erg koel natuurlijk, maar ik mis de impact van kogels in je tegenstander, dat lage bassgeluidje als je iemand raakt "voelt" gewoon prettig. helemaal als je er 3 a 4 achter elkaar neerknalt om daarna stylish je double magazine te reloaden, zit ik toch wel met een dikke grijns achter mijn monitor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Waar ik gewoon sterk op hoop, is dat BF3 het zelfde gaat worden als BF2 en niet zoals BC2, Grafisch ,gameplay mag van mij het zelfde zijn van BC2, maar de maps zeker niet.
9 van de 10 zit je in een snowworld.

probleem van BC2 (en hopelijk heeft BF3 dit minder) opwaaiende rook,sneeuw waardoor je verblind raakt of wanneer je inzoomed met je sniper kan je helemaal niks zien op lange afstand in snow maps, omdat alles super licht wordt. kan de game waarschijnlijk beter op low graphics dx9 spelen, dan heb je er denk ik minder last vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pykow: persoonlijk vind ik het juist wel goed/leuk dat de omgeving (en bijvoorbeeld het weer) meespeelt in de tactieken die je moet gebruiken. Wanneer je in de woestijn loopt heb je last van de zon en opwaaiend zand, op sneeuw-achtige locaties heb je last van verblinding door schitteringen en uiteraard opwaaiend sneeuw.

Juist dit soort realistische trekjes maken het voor mij een betere en leukere ervaring om het te spelen.

En als dat betekend dat je niet (meer) kunt snipen, dan zul je moeten kijken naar een andere tactiek (of class) om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, het stof, dat we t daar nog niet over hebben gehad. Een beetje stof was leuk geweest, maar dit is wel heel erg.

Ik denk dat er zoveel stof is zodat je niet ziet hoe de gebouwen stuk gaan. Begrijp me niet verkeerd, ze hebben het redelijk realistisch gedaan, maar met al dat stof kunnen ze het toch een beetje verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Pykow schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:22:
Waar ik gewoon sterk op hoop, is dat BF3 het zelfde gaat worden als BF2 en niet zoals BC2, Grafisch ,gameplay mag van mij het zelfde zijn van BC2, maar de maps zeker niet.
9 van de 10 zit je in een snowworld.

probleem van BC2 (en hopelijk heeft BF3 dit minder) opwaaiende rook,sneeuw waardoor je verblind raakt of wanneer je inzoomed met je sniper kan je helemaal niks zien op lange afstand in snow maps, omdat alles super licht wordt. kan de game waarschijnlijk beter op low graphics dx9 spelen, dan heb je er denk ik minder last vast.
Bloom uitzetten helpt enorm. Met bloom aan vind ik BC2 redelijk onspeelbaar door de hoeveelheid letterlijk oogverblindende effecten :p

Achja CoD heeft ook z'n 'mist' die in heel veel levels rondhangt en ook je zicht belemmerd. Ook irritant en kan je helaas niet uitzetten (behalve promod gaan spelen in CoD4).

[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 23-08-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:17
Ik speel nog steeds BF2 op de PC tijdje terug nog wel BC2 en COD geprobeerd. Maar wat BF2 zo goed maakt is gewoon simpelweg dat het schieten gewoon niet makkelijk is. Als je soms iemand tegen komt ook een goed iemand dan jump je beide heen en weer en schiet je allebei een hele clip leeg waarna het aankomt op het handgeweer. In bc2 en cod loop je gewoon rond en dan word je plotseling neer geschoten. Terwijl je bij bf2 nog gewoon vaak weg kunt rennen en er een soort tactisch loop gevecht komt.

Ik hoop dus voor beide games en helemaal bf3 dat het gewoon echt lastig word om te schieten. Op de console is dit veel minder een probleem omdat het aimen met een joy stick gewoon een stuk moeilijker is.

Om nog maar even een voorbeeld te geven wat irritant is.
YouTube: COD MW2:ANNOYING SNIPERS - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Battlefield is toch heel anders opgezet? Grotere maar vooral open mappen waar CoD heel gesloten is en dus een directere gameplay alle CS heeft. Terwijl Battlefield groot is opgezet met voertuigen enzo en dus wat indirecter speelt.

Ik mis nog wel Battlefield 1942, dat was alleen al geniaal vanwege de vliegtuigjes enzo., Dat ervaarde ik in BF:BC2 toch heel anders (Meer serieus terwijl BF1942 voor mij iig for the lulz was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Hopelijk gaan ze bij BF3 zorgen voor een juiste eerste versie, want bij BFBC2 waren de eerste weken echt waardeloos.. (geen servers kunnen joinen)

Ik vindt COD single player altijd wel grappig, maar zelfs dat vindt ik niet meer zo leuk als eerder.. het is namelijk door normaal dat er hordes tegenstanders aan komen rennen!
BF3 zal voor mij persoonlijk een stuk leuker zijn, door de grote maps en het kunnen gebruiken van verschillende technieken (vliegen/sniperen/aanvallen/medic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
jan-willem3 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:53:
Ik speel nog steeds BF2 op de PC tijdje terug nog wel BC2 en COD geprobeerd. Maar wat BF2 zo goed maakt is gewoon simpelweg dat het schieten gewoon niet makkelijk is. Als je soms iemand tegen komt ook een goed iemand dan jump je beide heen en weer en schiet je allebei een hele clip leeg waarna het aankomt op het handgeweer. In bc2 en cod loop je gewoon rond en dan word je plotseling neer geschoten. Terwijl je bij bf2 nog gewoon vaak weg kunt rennen en er een soort tactisch loop gevecht komt.

Ik hoop dus voor beide games en helemaal bf3 dat het gewoon echt lastig word om te schieten. Op de console is dit veel minder een probleem omdat het aimen met een joy stick gewoon een stuk moeilijker is.

Om nog maar even een voorbeeld te geven wat irritant is.
YouTube: COD MW2:ANNOYING SNIPERS - YouTube
Dat heb ik juist andersom ervaren. Omdat cod wat sneller is kun je snel achter een muurtje weglopen en hem door snelle loopbewegingen op het verkeerde been zetten.
Die tactische loopgevechten is juist waarom ik cod1 zo leuk vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik spleede zelf altijd cod 2 en mw. Erna COD mw2 en BF2142, na bfbc pleelde ik nog BO maar BO heb ik maar 1 weekje gespleeld en toen was ik er flauw van. Qua gamplay en gfx vind ik bf games leuker maar dat betekend verder niet dat ik cod in eens een rot spel vind. Het zijn 2 totaal andere games en COD zal ik zeker nog een weer spelen als er een niewere engine word gebruikt bij de zelfde gameplay.
Momenteel bstel ik alleen bf3 en later heel mischien nog een keer cod3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Je kan ook stemmen op playfire :p

referral links zijn niet toegestaan Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 66% gewijzigd door Sn0wblind op 04-09-2011 18:17 ]

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:41:
Ik spleede zelf altijd cod 2 en mw. Erna COD mw2 en BF2142, na bfbc pleelde ik nog BO maar BO heb ik maar 1 weekje gespleeld en toen was ik er flauw van. Qua gamplay en gfx vind ik bf games leuker maar dat betekend verder niet dat ik cod in eens een rot spel vind. Het zijn 2 totaal andere games en COD zal ik zeker nog een weer spelen als er een niewere engine word gebruikt bij de zelfde gameplay.
Momenteel bstel ik alleen bf3 en later heel mischien nog een keer cod3.
Ben je dyslectisch, of heb je teveel gezopen?

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v213/Jeremiahthor/BF3.jpg

Hehe :P

ik vind dat beide games hun sterke kanten hebben , al neig ik meer naar teamplay en wat langzamere gameplay

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hier stonden een aantal 'lollige' berichten. Volgens mij willen een aantal mensen daadwerkelijk voor elkaar krijgen dat er straks nergens nog over Battlefield gepraat kan worden.

We waarschuwen nu niet meer.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• jporter
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-03 16:50
duiveltje666 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:25:
[afbeelding]

Hehe :P

ik vind dat beide games hun sterke kanten hebben , al neig ik meer naar teamplay en wat langzamere gameplay
Ja dat heb ik dus ook, probleem met MW vind ik dat iedereen totaal individueel speelt en door de levels heen rent. Ik vind het opzich zelf leuker dat je bij battlefield nog een beetje geforced word om elkaar te helpen door middel van ammo packs, repair tool en medic stuff.... maarja bij battlefield zie je ook gewoon lui die spawnen rennen schieten dood en weer opnieuw...
Als mensen meer samenwerken en rustiger spelen zou het echt nog beter zijn volgensmij... magoed iedereen wil aan de top staan met k/d ratio :P

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Cod was tot en met MW leuk, MW2 misschien nog een beetje, maar IWnet ipv server browser en killstreaks als AC130 en chopper gunnner maakten voor mij het spel grondig kapot.

Goed plan! Laten we de mensen die al hoge killstreaks halen NOG meer helpen...

BFBC2 heeft me vanaf de beta al gepakt. Intense momenten afgewisseld met wat rustiger rondrennen en dikke vehicle gameplay, het kan niet beter. Het is prachtig om het hele team gezamenlijk op een MCOM af te zien rennen terwijl een heli luchtdekking geeft. In BF3 wordt ook een van mn grootste wensen vervuld, namelijk jets en grotere maps.

MW3 ziet er daarbij ook echt exact hetzelfde uit als MW2, wat me geen goed teken lijkt. MW2 en BO waren toch echt een verschil met MW en met elkaar. Misschien dat ik de SP nog eens speel, maar COD heeft voor mij echt afgedaan. BO draaide niet eens op mn machine, en toen het draaide, was het 0 teamwork, 0 tactiek, 0 spanning. Het was RENNE! SCHIETEN! DOOD! en dat dan 100x. De SP van BO was ook niks aan en het einde was echt een "F*k yeah, wij zijn Amerika, vet stoer!". De hele verhaallijn sloeg ook echt nergens op.

Tis jammer dat er geen spel is dat beide combineert, kleine maps in afwisseling met grote maps is best leuk (Warrock was best grappig) alleen dan wel graag met de graphics, sound en teamplay van BF ;)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Pykow
jporter schreef op donderdag 22 september 2011 @ 17:04:
[...]

Ja dat heb ik dus ook, probleem met MW vind ik dat iedereen totaal individueel speelt en door de levels heen rent. Ik vind het opzich zelf leuker dat je bij battlefield nog een beetje geforced word om elkaar te helpen door middel van ammo packs, repair tool en medic stuff.... maarja bij battlefield zie je ook gewoon lui die spawnen rennen schieten dood en weer opnieuw...
Als mensen meer samenwerken en rustiger spelen zou het echt nog beter zijn volgensmij... magoed iedereen wil aan de top staan met k/d ratio :P
Iedereen wil top staan met K/D Ratio ?
dan ben ik een uitzondering ;) ik speel liever een support class (Health/ammo/repair)
Nadeel is dat een support meestal ok zwakke wapens heeft. bij BF2 was dit niet het geval gelukkig.
maar bij BC2 was dat weer wel zo. Logisch ze willen dat een support class ook echt support en niet zoveel bezig ik met kills.

MW3 is meer een solo game en dat heeft natuurlijk ook wel iets. Vooral om frustraties van je af te schieten.

Waarom ik BF leuker vindt dan MW is de gameplay.
als een speler goed is en 10 mensen neer haalt, dan kom je een stuk vooruit maar als iemand diegene killed. dan heb je weer tijd om terug te komen.

bij MW krijg je gelijk killstreaks en dat verpest het voor mij.
als je bij wat noobs in een team zit (daar ben ik er 1 van in CoD) dan hebben ze steeds killstreaks en heb je geen kans om iets terug te doen.

Verwijderd

Is er al iets bekend over de beta van COD3

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 17:20
Die komt er voor zo ver ik weet niet ;)

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 17:13
Tegen de tijd dat er een beta voor COD MW3 is (als die tenminste komt), dan zitten wij al lang 64 player conquest te spelen.

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Verwijderd

Kobus Post schreef op donderdag 22 september 2011 @ 20:14:
Tegen de tijd dat er een beta voor COD MW3 is (als die tenminste komt), dan zitten wij al lang 64 player conquest te spelen.
En dan kunnen we geen MW3 spelen? Ik laat BF3 graag een weekje liggen voor een BETA van een goed spel.

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 18:57:
Is er al iets bekend over de beta van COD3
Een beta van CoD3 is er nooit geweest ;)

Als je MW3 bedoelde: er komt geen public beta omdat er geen tijd voor is. Dichtste bij het gratis proberen van een CoD game zijn de free weekends volgens mij of de singleplayer demo.

• Kobus Post
  • Laatst online: 05-09 17:13
Wat noem je goed?

Als MW3 net als BO een console port word die slecht draait, dan haal ik MW3 niet, misschien download ik hem wel voor de SP,
het enige punt waarmee COD BF dik verslaat.
Alhoewel BF wel de goede kant op gaat

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ruben0s schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 04:15:
Ik voorspel dat dit topic morgen gesloten is.
Vijf weken later zijn we gewoon nog open! Andere glazen bol kopen svp :+

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
deze kan weg

[ Voor 91% gewijzigd door Wlie op 22-09-2011 21:28 ]

Verwijderd

Kobus Post schreef op donderdag 22 september 2011 @ 20:22:
Wat noem je goed?

Als MW3 net als BO een console port word die slecht draait, dan haal ik MW3 niet, misschien download ik hem wel voor de SP,
het enige punt waarmee COD BF dik verslaat.
Alhoewel BF wel de goede kant op gaat
Ik noem MW3 super goed, net zoals MW en MW2. Waarom zou ik het slecht moeten vinden?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nu hebben we echt een vergelijkingspunt tussen BF en CoD namelijk de release van DLC.

XBOX krijgt een DLC een maand eerder en PS3 krijgt karkand een week eerder.
http://blog.us.playstatio...rst-open-beta-on-psn-929/

Dank u Sony. :F

Moraal van het verhaal:
Zowel EA als activision zijn een stelletje geldwolven.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

coorperatie met een bestuur wat de beleggers tevreden moet houden, werkt nou eenmaal zo, niet meer verrassend helaas.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 23:05:
coorperatie met een bestuur wat de beleggers tevreden moet houden, werkt nou eenmaal zo, niet meer verrassend helaas.
Ik weet hoe het werkt maar EA was net zo goed bezig de afgelopen tijd. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

ik wilde dat ook niet veronderstellen. (zeg ik dat goed gheh)
ze zijn/waren zeker goed bezig ja. qua game devs/studio's die ze hebben heb ik niks behalve lof voor die gasten,
maar b.o.t.
krijgt de pc community bij de dlc van zowel mw3 en bf3 gelijktijdig met de eerste gelukkige op de consoles?

Verwijderd

Super lastig om iets op google op te zoeken.

Xbox krijgt DLC een maand eerder in MW3, PS3 krijgt Bark to Karkland 1 week eerder.

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
zijn de DLC van BF3 nu gratis of niet?

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Nee. Back to Karkand krijg je alleen gratis als je een preorder hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Heb wel gepreorderd maar ik vind dat niet kunnen hoor EA gaat cod nadoen met betalen van dlc echt neppe .hit dit. Al die gasten zien alleen maar dollar tekens f that!!! Hoorde net ook dat de campagne van COD 100 miljoen dollar heeft gekost helemaal gek koop die game zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Hoezo vind je dat niet kunnen? Preorder gewoon en je krijgt de DLC helemaal gratis. Volgens mij snappen mensen gewoon niet dat game developers en publishers geen liefdadigheidsinstellingen zijn maar gewoon bedrijven die geld willen verdienen aangezien daar hun voortbestaan uit komt.
Trouwens, grote kans dat zaken zoals mappacks wel gratis zullen zijn. Enkel expansions zoals Back to Karkand niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
goosche schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 01:00:
Heb wel gepreorderd maar ik vind dat niet kunnen hoor EA gaat cod nadoen met betalen van dlc echt neppe .hit dit. Al die gasten zien alleen maar dollar tekens f that!!! Hoorde net ook dat de campagne van COD 100 miljoen dollar heeft gekost helemaal gek koop die game zeker niet.
100 miljoen lijkt me stug. De productie van GTA IV kostte ook dat bedrag en dat vond men al overdreven. Lijkt me al helemaal overdreven om dat bedrag dan aan reclame uit te geven. }:O

En wat maakt het nou uit wie wie nadoet? Koop gewoon die game en speel het.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Tsurany schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 01:03:
. Enkel expansions zoals Back to Karkand niet.
Hoezo is back to karkand een expansion en geen mappack? :D

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Aparte voertuigen, wapens en maps. Vergelijkbaar met Vietnam qua content en dat viel ook onder een expansion.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• tuinboontje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-08-2015
Ben zelf een verwoed Bf fan. na Mw1 en bo kan ik met een gerust hart zeggen dat ik nooit een cod game weer koop. neem wel alteriw

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

rickyy schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 01:26:
[...]

100 miljoen lijkt me stug. De productie van GTA IV kostte ook dat bedrag en dat vond men al overdreven. Lijkt me al helemaal overdreven om dat bedrag dan aan reclame uit te geven. }:O

En wat maakt het nou uit wie wie nadoet? Koop gewoon die game en speel het.
http://news.cnet.com/8301-13772_3-10396593-52.html
Call of Duty: Modern Warfare 2 is said to have broken the single-day sales record for an entertainment property. According to Activision, the game earned $310 million in North America and England alone in its first 24 hours.
Dus... CoD:MW2 heeft in de eerste 24 uur(op de release datum) in Noord Amerika en Engeland 310 miljoen dollar opgeleverd. Zou me niks verbazen als MW2 tot op heden, inclusief Europa, meer dan 1 miljard heeft opgeleverd.

Als de ontwikkel kosten 100 miljoen dollar heeft gekost is er genoeg ruimte om een reclame campagne op te zetten voor de nieuwe release -> MW3!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Gundogan

Gundogan

beany schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 21:29:
Dus... CoD:MW2 heeft in de eerste 24 uur(op de release datum) in Noord Amerika en Engeland 310 miljoen dollar opgeleverd. Zou me niks verbazen als MW2 tot op heden, inclusief Europa, meer dan 1 miljard heeft opgeleverd.

Als de ontwikkel kosten 100 miljoen dollar heeft gekost is er genoeg ruimte om een reclame campagne op te zetten voor de nieuwe release -> MW3!
MW2 zat vrij snel op de 1 miljard, iets later dan Avatar: http://news.cnet.com/8301-13772_3-10434464-52.html

Dus een flinke reclame campagne is niet eens zo heel gek nee :)

Eerste hit in google over modern warfare2 production costs:

http://terminalgamer.com/...t-sales-figures-revealed/

Dus 40-50 miljoen dollar om te maken + 150-160 miljoen dollar aan extra kosten waar productie, distributie en marketing bij zit.

[ Voor 18% gewijzigd door Gundogan op 24-09-2011 21:46 ]

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Kan je na gaan wat er aan marge op zit eigenlijk. Je investeert 200 miljoen dollar en krijgt er in 2 maanden tijd(volgens jou linkje) 1 miljard dollar voor terug. Niet slecht!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:40

SG

SG surft naar info hardewaren

Ja dat is als een IP kaskrakers genereerd. Maar het is geen vette winst.
De bedrijfs winst komt uit alle games van het fiscale jaar.
Dus kaskrakers en de flops en alles wat daar tussen zit. Dan is de winst stuk minder.
En EA presteerd zelfs vaker verlies te draaien.
Voor studios geld wat anders hangt van de contract af. Die herzien kan worden als milesstones niet gehaald worden.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
ik ben een keiharde gamer en ik speelde tot nu toe altijd de CoD series, maar aangezien de kwaliteit van MW2 en daaropvolgend BO mij gewoon in de steek lieten qua joinen met een team in de lobby, en ik de indruk krijg dat er teveel word voortgeborduurd op ouwe engines ga ik dit jaar Battlefield een kans geven...

ik heb jaaaren terug Battlefield 1942 in LAN verband een kans gegeven, het was wel leuk maar erg trage gameplay (in de vorm van snelle actie/close combat, dus sindsdien eigenlijk niet meer de opvolgende delen gespeeld.

feit is nu; als BF3 een zelfde speelsnelheid gaat bieden als de CoD serie ben ik overtuigd.

ik gun EA/Dice gewoon nu de eer door hun game te pre-orderen omdat hun vernieuwender zijn, dus gewoon een gun-principe-kwestie.

desalniettemin volg ik de forums op de voet of ze met CoD daarwerkelijk hebben " geluisterd naar de community" zoals ze beloven bij hun nieuwe release, aan de hand van die uitkomst zal ik wel of niet de game in huis halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oynky
  • Laatst online: 17-08 18:41
Vroeger was BF2 ook alleen conquest. Nu ook met squad team deathmatch is het gewoon mijn nummer 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 01:03:
Hoezo vind je dat niet kunnen? Preorder gewoon en je krijgt de DLC helemaal gratis. Volgens mij snappen mensen gewoon niet dat game developers en publishers geen liefdadigheidsinstellingen zijn maar gewoon bedrijven die geld willen verdienen aangezien daar hun voortbestaan uit komt.
Trouwens, grote kans dat zaken zoals mappacks wel gratis zullen zijn. Enkel expansions zoals Back to Karkand niet.
Is gewoon stom dat ze een halve CD leveren en daarna meteen weer willen dat je content erbij moet kopen. Prima dat een bedrijf geld wil verdienen, maar dit soort modellen jagen veel mensen in het harnas en ik verwacht ook niet dat DLC een lang leven tegemoed gaat zien eerlijk gezegd.

Wat is er zo moeilijk aan om bij de launch gewoon 1 spel te leveren? Ik begrijp het wel, het riekt inderdaad naar CoD. En dat je denkt dat mappacks etc gratis zijn vind ik erg goedgelovig van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:01
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:56:
[...]
ik verwacht ook niet dat DLC een lang leven tegemoed gaat zien eerlijk gezegd.
ohnee?

Het eerste DLC pakket van black ops verkocht binnen 24 uur 1,4 miljoen keer alleen al op de Xbox

Totaal verkocht Activison 18 miljoen mappacks voor BO

DLC is niet meer weg te denken voor uitgevers.....

[ Voor 4% gewijzigd door KingKoning op 27-09-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Vanavond lekker BF3 BETA spelen... ik ben een van de gelukkigen die op battlefield3.nl een early beta key heeft gewonnen.. :*)
En dan laat ik vanavond hier mijn ervaring van het spel weten.

- Mijn PC -

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:40

SG

SG surft naar info hardewaren

Ga geen beta doen. Lekker blops spelen en Resistance 3.
Heb wel al BF3 en MW3 voor PC en PS3 gepreorderd.

BF3 vs MW3

* Mainplatform PC vs Console.
// Tja als PCgamer big plus voor BF3. :)
* Normale pace vs snelle fps aktie
// Tja speel zeer gevarieerd shooter games van onrail op de Wii tot Arma/ofp AA:3
* rock paper sissors teamplay vs optional en casual teamplay
// Tja ben niet zo teamplay gericht game om lekker mijn ding te doen. Dus dit is iets wat bepaald groepje aanspreekt maar ander groot deel op afknapd. Dus ligd maar aan wat je voorkeur is.
* full scale battle vs compact infanterie combat.
// Was in begin een combat flight simulatie gamer BF3 is dus extreem arcade. Tank game ook wel leuk op zijn tijd. En heli sim games ook leuk. Maar all in de mix krijg je rock paper sissor gameplay en dat vind ik minder maar andere zweren daarbij. Leuk om effe met machinerie te knallen.
* 30fps vs 60fps
// console, tja ben niet zo snel maar gemiddeld kom redelijk mee met COD. Tja en GFX op oude dated hardware boeien me niet. Maar deze keer wat slow/ormal space infanterie combat kan verfrissend zijn.
* DX11 vs DX9
// PC tja heb twee DX11 game rigs dus helemaal klaar voor BF3
* Battlelog vs Elite
// battlelog zou een beperkte variant zijn wat Cod in game heefd. Elite gratis deel zou al meer bieden en de betaalde variant nog meer. IIG dat maakte ik op uit een PU artiekel van MW3
* mechanise combat vs infanterie.
// Soms wil je tekeer gaan met heavy metal. Maar als infanterie moet ik er niks van hebben. Dit maakt game zeer teamplay afhankelijk. Dat kan je als zeer positiefs zien maar ook zeer negatief.

Als PC gamer lijkt mij BF3 als DX11 titel zonder DX9 balast een PC musthave en ga dus zeker de singleplayer campain op PC spelen. En een GTX580 lijkt wel een must have.
Helemaal als ik hem in 3D wil gaan spelen.
64Mplay mappen zijn daar uniek dus dat zal ik ook wel proberen, maar ik ben niet zoon online speler. Ook geen Clanner ook geen prater en teamplay vind ik storend. BF1942 en BF2 heefd mij niet lang kunnen boeien. Speelde het vooral als ik een wat wilde snipen wat in America army beperkt was en TK gevoelig.

Als Console PSN PS3 gamert.
CoD Heefd dat rockpaperscissor teamplay niet.
Cod spelen wij met ons home ccasual clannetje wel intensief online ben de enige PC gamer.
Maar BF3 bied nu uniek voor de BF series ook pure infanterie gameplay. Dat is dus wat directer vs COD.
Maakt BF3 ook aantrekkelijk om op PSN te proberen

Broer heefd de PU mag gehaald met MW3 review ja MW3 spreekt ons zeer aan vooral ons zusje.
Broer heefd ook Crownmag BF3 gehaald en die is wel opeens in BF3 geinterreseerd maar is puur PS3 gamer.

Worden beide goeie games het is wat de gamer prefereerd kwa gameplay teamplay en platform.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde genre, 2 verschillende games..
Alsof ik Tennis met een Voetbalgame ga vergelijken.. Tenminste zo zie ik het, beide shooters maar allebei anders. Een eckte eckte haalt ze allebei 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dude, serieus.. :+

En om even inhoudelijk op dit topic in te gaan: ik zit er aan te denken om mijn BF pre-order te cancellen en toch MW3 maar te gaan bestellen. Noem me maar een 12 jarige rushende console kiddie, maar ik haal er toch echt meer plezier uit. Zal ook te maken hebben met het feit dat ik nagenoeg nooit met vrienden speel, en ook niet echt een hardcore gamer ben die iedere dag bezig is. Laat mij maar gewoon lekker zo nu en dan een potje binnenvallen en lekker knallen.

Daarnaast vind ik de interface van CoD gewoon veel lekkerder en duidelijker werken, en de besturing is een verademing. Na de beta gisteren startte ik even de SP van MW2 op, om even te kijken of er veel verschil is. Ik moest gewoon weer wennen aan de besturing: nauwkeuriger, minder stroef, directer. Doe mij die maar.

Grafisch is BF overall natuurlijk mooier (zit 'm voornamelijk in de belichting), maar zoals eerder gezegd: de details mis ik wel hoor. Als je in het laatste gedeelte van de metro map een van die gebouwen binnen gaat. Het is wel erg (bijna onrealistisch) kaal overal. Niet eens een tafeltje, niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liedjes zingen over BF3 en BO. Geinig (vond ik:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:23
[quote]bram1984 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:46:
Grafisch is BF overall natuurlijk mooier (zit 'm voornamelijk in de belichting),

Dude, serieus.. :+
[...]

Dat dacht ik eerst ook totdat ik gister op firstlook beide games goed heb mogen aanschouwen en Battlefield mogen proberen voor de consoles in dit geval.
En wat viel mij Battlefield daar toch een potje tegen zeg...en van Call of Duty had ik totaal geen verwachtingen, maar juist die game blies mij en aanwezige mensen bij een deels gesloten presentatie helemaal omver kwa over de top hollywood achtige game play en events. Ook grafisch is deze COD vele malen mooier dan Battlefield op de PS3. Misschien kan je geen complete gebouwen laten instorten, maar kwa animaties van de soldaten en wat er allemaal onscreen gebeurt ziet er vele malen spectaculairder uit.
En het mag dan een opgepimpte engine zijn van Modern Warfare 2 maar dat is dan ook zeker zichtbaar beter.
Grafisch is deze COD dan ook mooier dan al zijn voorgangers. Ik ben er voor mezelf al uit. Het wordt toch weer een nieuwe COD en Battlefield laat ik mooi liggen.

[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 03-10-2011 12:17 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

kwa over de top hollywood achtige game play en events
Persoonlijk vind ik dat na de laatste COD, juist minder van de serie al die overdreven momenten met slow downs en weet ik veel wat

De eerste keer dat ze het gebruikte was ik er ook van onder de indruk, maar het werd steed meer over de top dat het me bij Black ops begon te irriteren

Dit is natuurlijk mijn mening, en wie weet is het bij de nieuwste COD veel beter uitgewerkt

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:52

Mavamaarten

Omdat het kan!

Persoonlijk vind ik dat Activision meer doet aan uitmelkerij van de cod-franchise dan echt moeite doen om een goeie game te produceren. Toegegeven, de feel van MW2 (maar vooral MW1) was super goed, maar moet dat je dan weerhouden om veel te veranderen? Ik heb me enorm geamuseerd met call of duty, maar BF3 beta heeft me echt overtuigd. Snipen met bullet drop is toch realistischer, en het is heel wat leuker dan dat zielige gequickscope van MW2. Als je een sniper gebruikte waarvoor hij bedoeld was werd je opeens een "noob"... Komop, "hardscopen" daar is een sniper toch voor gemaakt?

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DICE:
You think we're mad.
But soon you shall see that every game, every DLC, was meant to bring us to this.

IW:
If Battlefield is back on the grid, then so are we.
Your games are miscalculated.
And underestimating MW3 - your biggest mistake.
You will find the will of a developer CAN be broken.

Even serieus, voice acting in de Modern Warfare serie is echt geweldig. Het maakt het verhaal ook een stuk geloofwaardiger. Begrijp me niet verkeerd, het verhaal is onrealistisch en slaat feitelijk nergens op, maar de karakters doen het lijken alsof het allemaal echt heeft plaatsgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 13-09 16:30
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:01:
Liedjes zingen over BF3 en BO. Geinig (vond ik:P)

[video]
Hij is leuk ja lol >:) ziek bedacht en ik maar denken dat ik niet spoor het kan dus nog veel erger :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mavamaarten schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:30:
Persoonlijk vind ik dat Activision meer doet aan uitmelkerij van de cod-franchise dan echt moeite doen om een goeie game te produceren. Toegegeven, de feel van MW2 (maar vooral MW1) was super goed, maar moet dat je dan weerhouden om veel te veranderen? Ik heb me enorm geamuseerd met call of duty, maar BF3 beta heeft me echt overtuigd. Snipen met bullet drop is toch realistischer, en het is heel wat leuker dan dat zielige gequickscope van MW2. Als je een sniper gebruikte waarvoor hij bedoeld was werd je opeens een "noob"... Komop, "hardscopen" daar is een sniper toch voor gemaakt?
Ehm, ja? Je hebt op dit moment de meest succesvolle franchise in handen, met een formule die fantastisch werkt. Ga je dan de hele zooi omgooien? Lijkt me niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://bf3blog.com/2011/0...rage-call-of-duty-player/

Hmpff, Battlefield fanboys hebben 't wel hoog in hun bol. Zooo realistisch is BF3 nou ook weer niet. En zo onrealistisch is MW3 trouwens ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Haha ja ik vind dat zo'n kansloze vergelijking. Alsof urenlang in een geultje liggen zo een toffe speelervaring oplevert, haha. Dan ren ik liever zoals die mafkees op de onderste foto rond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:42:
http://bf3blog.com/2011/0...rage-call-of-duty-player/

Hmpff, Battlefield fanboys hebben 't wel hoog in hun bol. Zooo realistisch is BF3 nou ook weer niet. En zo onrealistisch is MW3 trouwens ook niet...
Ik moest wel even lachen toen ik het zag, maar je hebt gelijk; het is wel heel erg uit verband getrokken.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe de CoD community hier op reageert, gezien dit de gedachte is van vele BF spelers...
bram1984 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:01:
Haha ja ik vind dat zo'n kansloze vergelijking. Alsof urenlang in een geultje liggen zo een toffe speelervaring oplevert, haha. Dan ren ik liever zoals die mafkees op de onderste foto rond. :)
Ik doe dat wel hoor, maar dan in ArmA 2 ;)

Met 4 man, 2 uur de tijd nemen om 1 persoon te killen. Dat is pas oorlog _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:01:
[...]

Ik moest wel even lachen toen ik het zag, maar je hebt gelijk; het is wel heel erg uit verband getrokken.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe de CoD community hier op reageert, gezien dit de gedachte is van vele BF spelers...
De CoD fanboys zullen net zo hard schreeuwen hoe kut BF3 wel niet is. Ik ben er nog niet over uit wat ik nou erger vind: CoD fans die BF3 "gay" noemen, of die ontzettend arrogante BF3 fans die alles wat met CoD te maken heeft in de grond trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:04:
[...]

De CoD fanboys zullen net zo hard schreeuwen hoe kut BF3 wel niet is. Ik ben er nog niet over uit wat ik nou erger vind: CoD fans die BF3 "gay" noemen, of die ontzettend arrogante BF3 fans die alles wat met CoD te maken heeft in de grond trappen.
Volgens mij is het juist de grap dat er geen specifieke dingen zijn die CoD "beter" maken dan BF. Althans ik ben ze nog niet tegengekomen.

Oh..Oh..ik weet er één! Bugs is BF blijven heel lang zitten vanwege de slechte support van de developer...
(ik weet niet hoe dit zit met CoD, maar het klopt wel).

PS zitten er alleen maar BF fanboys in dit topic, of weten de CoD spelers gewoon niet wat ze moeten zeggen? Dit topic is namelijk meer pro-BF and pro-CoD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat de CoD spelers het een beetje zielig vinden om af te geven op een ander spel dan het spel dat zij leuk vinden. Niet iedereen heeft belangstelling om deelgenot te worden van een fanboy oorlog.

Also het is dan niet and >.> >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het nog steeds beide leuke spellen
ik speel bf voor de teamwork en de mooiheid
en cod voor de snelle action..
maar ik begin wel eerst met bf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
net cod gepre-orderd vandaag :D, bf3 al een tijd geleden gepre-ordert, heb er veel zin in, bf3 voor zijn grote maps en voertuigen, cod voor het online spelen met maten en voor de run&gun gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:34:
[...]

Volgens mij is het juist de grap dat er geen specifieke dingen zijn die CoD "beter" maken dan BF. Althans ik ben ze nog niet tegengekomen.

Oh..Oh..ik weet er één! Bugs is BF blijven heel lang zitten vanwege de slechte support van de developer...
(ik weet niet hoe dit zit met CoD, maar het klopt wel).

PS zitten er alleen maar BF fanboys in dit topic, of weten de CoD spelers gewoon niet wat ze moeten zeggen? Dit topic is namelijk meer pro-BF and pro-CoD...
Geloof me, ik ben een grote CoD-fan. Ik vind MW3 dan ook beter dan BF3. Dat zal ik eerlijk zeggen tegen iedereen die me dat vraagt. Maar dat is toch geen reden om zo te doen als de kerels in de comments bij die link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-08 10:34
idd, en ook al gaan meer mensen BF 3 spelen het gaat om het gevoel.

Mijn vermoeden is dat het competitieve gedeelte in BF 3 zwaar tegen gaat vallen...
En als MW2 dedi had was het qua competitieve gedeelte stukken beter.

Als mw3 zo goed wordt dat alle aca skilled van cod 4 overkomen drukken we bf 3 zo de grond in, ook al gebeurt dat waarschijnlijk niet (ik blijf hoop houden :D O-) )

Ik moet zeggen dat ik ENORM veel zin heb in specs ops meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:00:
[...]

Geloof me, ik ben een grote CoD-fan. Ik vind MW3 dan ook beter dan BF3. Dat zal ik eerlijk zeggen tegen iedereen die me dat vraagt. Maar dat is toch geen reden om zo te doen als de kerels in de comments bij die link?
Hoe kun je nu al weten dat je mw3 beter gaat vinden? terwijl je het spel nog niet eens gespeeld hebt?

anyway ik ga bf3 kopen, gewoon omdat ik het spel veel fijner vindt spelen, en dat is voor iedereen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:18:
[...]

Hoe kun je nu al weten dat je mw3 beter gaat vinden? terwijl je het spel nog niet eens gespeeld hebt?

anyway ik ga bf3 kopen, gewoon omdat ik het spel veel fijner vindt spelen, en dat is voor iedereen anders.
Hoe kun je nou weten dat je BF3 fijner vindt spelen dan MW3 terwijl je MW3 niet eens gespeeld hebt?

Ongelofelijk die tweede zin na je eerste. >.>

Beide besteld. Beide gaan leuk worden. Hoezo keuzes maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:18:
[...]

Ten eerste, ik koop beide.

Ten tweede, je spreekt jezelf een beetje tegen in je post.

In ieder geval denk ik dat ik best kan inschatten hoe een bepaalde game speelt, zeker als ik 4 andere spellen van dezelfde serie heb gespeeld, en zo een beetje alle videos over het spel heb gekeken en alle previews en ervaringen heb gelezen. Dat je niet kan weten welk spel je beter vindt voordat je het gespeeld hebt is onzin. Je kan verrast worden als je een spel voor het eerst speelt, of teleurgesteld, maar grotendeels weet je wel wat je kan verwachten. Ik koop iig geen spel VOORDAT ik weet of ik het ook echt wil.

Battlefield weet ik minder van af, maar gelukkig was er een BETA. Hoewel ik voor de BETA ook al zeker wist dat ik het spel ging kopen.
Je hebt van die mensen die alles haten wat mainstream of populair is. Irritant vind ik dat. Maar de video is grappig! :p

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2011 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
De spelers:

BF3: Ik heb 39 uur en 31 minuten de beta gespeeld. Haast niemand maakte ruzie in de servers. Iedereen speelde gewoon gezellig mee, hielpen altijd goed mee.

BO: Ik kom in het eerste potje, beginnen ze al gelijk te zeiken over andere spelers. Iedereen zit te campen en helpen het team haast niet mee. In MW2 is het nog erger door de n00btubers.

Ik vind gewoon dat de CoD spelers de gameplay zelf ook erg verpesten voor de anderen. Daarom ben ik zelf van plan om echt van de CoD spellen af te stappen (na CoD4, MW2 en BO).

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

RobinNL schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:03:
Ik vind gewoon dat de CoD spelers de gameplay zelf ook erg verpesten voor de anderen. Daarom ben ik zelf van plan om echt van de CoD spellen af te stappen (na CoD4, MW2 en BO).
Bij CoD kan je nog een beetje voor jezelf spelen als je medespelers niet meewerken, zeker in (T)DM maar ook in de objective gamemodes kan je best nog een beetje in je eentje de game ombuigen (moet het wel 6v6-9v9 zijn, met een 20v20 clusterfuck wordt het wat moeilijker). Bij BF games kan ik me dan toch meer ergeren aan spelers die lopen te campen voor de vliegtuigen, wegrijden zonder te wachten op anderen of veels te passief spelen in de Rush gamemode. Omdat bij BF teamwork echt meer beloond kan worden op publics, kan geen teamwork de game weer erg verpesten.

Hopelijk is het beter in BF3, want die game heb in preorder staan en niet MW3 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik ben dit keer voor BF gegaan.. Ik ben benieuwd wat ik er van vindt..
Na dat ik een enorme COD1 fan was vond ik cod2 wat minder en na cod4 ben ik gestopt met het kopen van cod. Al die irritante perks enzo.

Wat ik nu al niet leuk vind aan BF3 is de enorme arrogantie van de BF spelers.. Iedere speler niet niet samenwerkt is een 'cod noob' of 'cod kiddie'. Of alles wat wat iets meer arcade is is om 'de cod noobs' over te halen het spel te kopen, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc.

Persoonlijk zou ik verwachten dat de 'BF leetz' en 'BF adults', zoals ze zichzelf vinden, wat volwassener zouden zijn dan dat.

Natuurlijk is lang niet iedereen zo, maar het zijn er flink wat.

[ Voor 30% gewijzigd door aicaramba op 16-10-2011 20:42 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Let op:
Houdt de discussie hier on-topic, vriendelijk en vooral constructief. De eerste de beste die beginnen met flamen en of trollen kunnen een paar dagen op vakantie.